Todella tuhmat naiset!

Paholainen M

Ihanne naiseni olisi kaunis,pitkät hiukset,hoikka joka sanoisi sekä huutaisi nuole varpaitani olet orjani ja väkisin talloisi kasvojen päälle niillä sillä tavalla, että meinaisin tukehtua kokonaan ja anelisin armoa samalla sitten hän pakottaisi nuolemaan jalkoväliään todella pitkään tai muuten antaisi kamalan pahan rangaistuksen,jos en näin tekisi.Olen todella tuhma ja paha mies ja tuollainen on ehdottomasti ihanne touhua ei mitkään tavalliset tylsät räpellykset.Onko tollaisia tuhmalaisia maapallollamme?

9

562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tänne heti!!!!

Heeeeeei :))))

• Paha Narttu

En tunne sääliä sinua kohtaan makuuhuoneessa..Pidän orjana ja sinun pitää ALISTUA! Jos et tee kuten tahdon..saat henkistä alistusta ja tunnet fyysistä kipuilua...Tiukat reisisaappaani ovat kuumat ja korolliset..niinpä...Olen ilkeä Narttu ja session aikana pelkäät minua ja teet mulle tuhmia juttuja..Korkosaapikkaissa olen sua isompi ja HALLITSEN SINUA! ...

• sotomeir

niinpä

• arkajalka m

Huh Huh...

• rouvanamu47

Höpöhöpö, tälle panta kaulaan ja ulkoruokintaan joksikin viikoksi kun ilmat viilenee niin viilenee ne fiiliksetkin... meeppä turiseen joutavia paremmalle palstalle...

• en tuomaroi

Jonkun ns "joutava" on toiselle elinehto suorastaan.. Miksi fiilisten pitäisi viiletä..vai onko rouva tottunut viileään ilmastoon makuukammarissaan?..

• rouvanamu47
        en tuomaroi kirjoitti:

Jonkun ns "joutava" on toiselle elinehto suorastaan.. Miksi fiilisten pitäisi viiletä..vai onko rouva tottunut viileään ilmastoon makuukammarissaan?..

ilmastoon en kommentoi koska ilmastonmuutos uhkaa... mut mies joka on lapanen voi olla sitä ihan rauhassa aiheeseen paremmin sopivalla foorumilla..
        täällä keskustellaan naisihanteesta, seksistä jubaillaan omalla osastolla.

toki voin olla väärässäkin, mutta käsittääkseni täällä keskustellaan henkisistä ja fyysisistä ominaisuuksista ja seksuaalisille mieltymyksille on ihan oma fooruminsa oleppa hyvä:

http://keskustelu.suomi24.fi/index.php?q=/debate/26

• Dominatrix?

minulle on joskus tarjottu orjaa poikaa... mutten tajua miksi :D

• ugly bitch

Kyllä ruoska viuhuaa...whip whip ja saat lisääkin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1242
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      911
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      338
      709
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      112
      659
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56