Miksi seksi miehelle niin tärkeää?

Monimutkanen

Todella usein tulee täällä keskusteluissaesiin se miten mies haluaisi enemmän ja nainen vähemmän (toki joskus myös toisinpäin). Naisten on usein hankala tajuta miesten seksintarvetta ja se aiheuttaa monenlaisia ristiriitoja. Ja vähitellen itse syy jää kaikkien niiden riitojen ja muiden asioiden alle.
Jos nyt unohdetaan se seikka että jonkinverran säännöllinen laukeaminen on miehille jo fyysisistä syistäkin useimmiten välttämätöntä, luulen että taustalla on myös suuresti vaikuttava henkinen seikka. Melkein jokaisen miehen nuoruuteen kuuluu kokemus siitä että mies (poika) on se joka haluaisi ja tytöt päättävät kuka "saa". Jo siitä juontaa monesti juurensa se että mies kokee seksin saamisen sinä suurimpana hyväksyntänä. Osoituksena siitä että kelpaa miehenä naiselle.
Eikä tämä suinkaan lopu parisuhteessa tai avioliitossa. Aivan kuten nainen kaipaa kehuja ja hellyyttä, myös mies kaipaa osoitusta siitä että hän edelleen kelpaa. Ja miehelle seksi osoittaa sen hyvin konkreettisesti. Siksi se että miehelle ehdotetaan vaikka oman käden käyttöä jos on puutteessa, osoittaa juuri sitä että ei ymmärretä miten monenlaisiin tarpeisiin seksi miehellä vastaa. Masturboinnin ehdottaminen ratkaisuna on kuin ehdottaisi hellyydenkaipuiselle janaiselle itsensä halaamista tai henkisen yhteyden hakijalle keskustelua itsensä kanssa!

40

5039

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • molempiin suuntiin

Kyllä, mutta voi myös olla toisin päin, nainen kaipaa kunnon seksiä ja mies taas hellyyttä ja halailua ja läheisyyttä.

• Ei leikkikalu

Molemmat niin nainen kuin mieskin tarvitsevat toisen ihmisen läheisyyttä. Joskus riittää ihan yhteinen keskustelu, jossa arvostetaan toinen toistaan.
      Seksin tarve on yksilöllistä, miehen seksin tarve on suuri, jos hän ei saa tuota muuta läheisyyttä, menee seksi kaiken yli ja on ensimmäinen vastaantulija joka kelpaa sänkykaveriksi.

Tytöt on pakko kasvattaa järkeviksi seksin suhteen. Tytön mainen kärsii jos hän on monen kumppanin kanssa, hänen on sen jälkeen vaikea saada perhettä koskaan. Tytön pitää myös pitää huoli seksin turvallisuudesta, sekä e-pillereistä ym. Monesti nämä asiat eivät ole kunnossa, eikä tytön todellakaan kannata alkaa seksiin kovin kevyin perustein, olisiko poikiakain kasvatettava vähän toisin suhtautumaan näihin asioihin. Sillä pojat joutuvat aika koville, jos eivät ole saaneet oikeaa tietoa seksistä.
      Tietäessään tapahtuman seuraukset, varmasti pystyvät paremmin hallitsemaan himonsa ja ymmärtämään myös tytön osaa asiassa.

Aikuinen avioliitossa tai avoliitossa oleva ja seksin tarve pitäisi näiden aikanaan annettujen oikeiden tietojen avulla sujua kitkattomasti. Ei ihan joka haluun toinen jaksa aina vastata, täytyy ymmärtää monia asioita. Seksi on arvoakas asia elämässä, mutta ei mikään leikkikalu, kun ei ole muuta tekemistä.

• Syyssekstailija

Toivottavasti nykyaikana jo jokainen tarpeeksi kypsä tyttö ja nainen osaa nauttia seksistä vapaamielisesti. Tuskinpa kovin moni nainen kelpuuttaisi miehekseen tuolla tavalla ajattelevaa naista alistavaa miestä. Naiset ovat nykyään itsenäisiä, hyvin koulutettuja ja seksuaalisesti vapaita.

Tuo ajatuksesi, ettei nainen kelpaisi seksuaalisena persoonana miehelle, on aika utopistinen... Ehkä noita seksuaalisuutta pahana ja pelottavana pitäviä miehiäkin vielä on, mutta he saavat sitten sitä mitä tilaavat. --

Ihan tiedoksi, pelkkä e-pilleri ei ole sopiva ehkäisykeino. Kondomeja löytyy jokaisen hyvin varustautuneen naisen käsilaukusta.

Seksi on muuten ihan hyvää ajanvietettä, jos ei ole "muuta" tekemistä ;-)

• himot hiirelläkin

Millähän aikakaudella elät! Kyllä naisilla on ihan samanlaiset halut (joskus suuremmatkin) ja heidän pitää saada myös nauttia. Puhut täyttä soopaa, ihan minua naisena suututtaa tuollainen sovinismi.

• Syyssekstailija

Minulle, naiselle, seksi on tärkeää. En voisi ajatella olevani suhteessa mieheen, jota seksi ei kiinnostaisi. Täytyy olla avomielinen, mielikuvituksellinen, rohkea kokeilemaan kaikkea uutta. Vähän pervokin saa olla, mutta ei ahdasmielinen. Seksin täytyy olla kiihottavaa ja hauskaa! Kuivia kausia on itsekullakin, aina ei jaksa. Silloin voi auttaa toista itsetyydytyksessä. Se on muuten aika kiihottavaa, puolin ja toisin... ;-). Ja lähentävää. Joskus voi sopia, että ollaan viikko ilman... tai kaksi... Lataa mukavasti sitä seksuaalista viritystä uudelleen.

Ok, jotta seksi toimii täytyy kaiken muunkin toimia. Jos riidat ja muut murheet jäävät piiloon eikä niitä käsitellä, voi tulla ongelmia seksinkin suhteen. Ei huvita sekstailla miehen kanssa, joka on "möllikkä" eikä ymmärrä henkisellä tasolla mitään. Tai jos keskustelutaidoissa on pahoja puutteita, sekin vaikuttaa.

Enemmän olen kuullut, että miehet valittavat tuota läheisyyden puutetta pitkissä suhteissaan. Miehet ovat enemmänkin niitä kehuja vailla, mun kokemukseni mukaan!

Pitäisi varmaan aika ajoin käydä huollattamassa parisuhdetta vaikka avioliittoleireillä. Huolletaanhan autojakin, jotta ne toimisivat. Mikään ei toimi jos ei nähdä vaivaa.

Helposti jämähdetään johonkin tiettyyn tylsään kaavaan, ei uskalleta irrottautua siitä. Joskus on helpompi ehdottaa ihan vieraalle seksikumppanille jotain villiä ja pervoa, kuin sille omalle tutulle kullalle. Tuosta jämähtämisestä pitäisi oppia eroon.

• panistaja

tyhjentävästi sanottu. Erittäin hyvä. Pisteet sinulle!

• Niinhän se on

Niin se on ristiriitaista kun miehet/pojat itse kuitenkin eniten halveksii niitä naisia ja tyttöjä jotka mielellään sitä seksiä heille antavat. huora, kevyt kenkäinen jakorasia eikä kukaan mies halua vaimokseen naista jolla on ollut enemmän kuin pari seksikokemusta takana. Nainen joka osittaa että mies kelpaa on "huono".

• Eikä ole!

Höpö-höpö. Tuollasta on voinut olla joskus monia kymmeniä vuosia sitten!

Sitä paitsi, ne jotka naisten seksuaalisuutta eniten vahtivat, ovat toiset naiset. Miehet eivät huorittele (poikaset ja sekopäät erikseen), vaan tähän sortuvat nimenomaan naiset ja tytöt. Tästä on joku tutkimuskin joskus tehty.

• ompas!
        Eikä ole! kirjoitti:

Sitä paitsi, ne jotka naisten seksuaalisuutta eniten vahtivat, ovat toiset naiset. Miehet eivät huorittele (poikaset ja sekopäät erikseen), vaan tähän sortuvat nimenomaan naiset ja tytöt. Tästä on joku tutkimuskin joskus tehty.

Höpö höpö itsellesi.
        Jatkuvastihan näiltä palstoilta joutuu lukemaan miesten naisiin kohdistuvaa huoritelua ja halveksuntaa. Missä ihmeen tynnyrissä oikein olet kasvanut, kun sinulla maailman menosta noin vääristynyt käsitys on?

• Eikä ole...
        ompas! kirjoitti:

Höpö höpö itsellesi.
        Jatkuvastihan näiltä palstoilta joutuu lukemaan miesten naisiin kohdistuvaa huoritelua ja halveksuntaa. Missä ihmeen tynnyrissä oikein olet kasvanut, kun sinulla maailman menosta noin vääristynyt käsitys on?

Herätys! Ei täällä kukaan esiinny oikealla henkilöllisyydellään. Täällä aikuisistakin voi tulla taas lapsia kun kontrolli pettää - ei tuollaista ole oikeassa elämässä. Hoitoonhan sellaiset kuskattaisiin.

Menehän tuonne sinkut-palstalle lukemaan miten sairasta menoa siellä pitää p*imperon puutteessa olevat miehet. Koskaan en ole oikeassa elämässä törmännyt vastaavaan kielen käyttöön - ei, olenpas! Kyseessä oli mielisairas ja assbergerin syndrooman vaivaama mieshenkilö. Terveet ihmiset eivät käyttäydy sillä tavalla.

En ole kasvanut s24:n nettisivuilla, vaan ihan oikeassa elämässä.

• ompas!
        Eikä ole... kirjoitti:

Herätys! Ei täällä kukaan esiinny oikealla henkilöllisyydellään. Täällä aikuisistakin voi tulla taas lapsia kun kontrolli pettää - ei tuollaista ole oikeassa elämässä. Hoitoonhan sellaiset kuskattaisiin.

Menehän tuonne sinkut-palstalle lukemaan miten sairasta menoa siellä pitää p*imperon puutteessa olevat miehet. Koskaan en ole oikeassa elämässä törmännyt vastaavaan kielen käyttöön - ei, olenpas! Kyseessä oli mielisairas ja assbergerin syndrooman vaivaama mieshenkilö. Terveet ihmiset eivät käyttäydy sillä tavalla.

En ole kasvanut s24:n nettisivuilla, vaan ihan oikeassa elämässä.

Kuka nyt oikeassa elämässä kehtaisi todellisia mielipiteitään laukoa!
        Ei se silti tarkoita, etteivätkö miehet niin ajattelisi ja asennoituisi myös siellä oikeassa elämässä.

• Aika pöllöä...
        ompas! kirjoitti:

Kuka nyt oikeassa elämässä kehtaisi todellisia mielipiteitään laukoa!
        Ei se silti tarkoita, etteivätkö miehet niin ajattelisi ja asennoituisi myös siellä oikeassa elämässä.

Miksi sinua muuten edes häiritsee noin paljon mitä mieltä muut ovat sinun seksuaalisuudestasi? Miksi sinun pitäisi miellyttää ketään olemalla jotain muuta kuin mitä aidosti olet?

Oletko itse rajoittunut seksuaalisesti?

Taidat olla vanhempi nainen, joka juurikin pitää yllä tuota huononainen- myyttiä huutelemalla tuollaisia.

• omp...
        Aika pöllöä... kirjoitti:

Miksi sinua muuten edes häiritsee noin paljon mitä mieltä muut ovat sinun seksuaalisuudestasi? Miksi sinun pitäisi miellyttää ketään olemalla jotain muuta kuin mitä aidosti olet?

Oletko itse rajoittunut seksuaalisesti?

Taidat olla vanhempi nainen, joka juurikin pitää yllä tuota huononainen- myyttiä huutelemalla tuollaisia.

Sinuahan tässä näyttää hirveästi joku asia häiritsevän, kun et millään pysty realismia myöntämään, vaan on pakko jossain pilvilinnoissa lillua (jos nimittäin olet tuo edellinen).

• Aika pöllöä...
        omp... kirjoitti:

Sinuahan tässä näyttää hirveästi joku asia häiritsevän, kun et millään pysty realismia myöntämään, vaan on pakko jossain pilvilinnoissa lillua (jos nimittäin olet tuo edellinen).

Kiinnostais, kuka ja mikä tuollaista tuubaa vielä nykyaikana kirjottaa. Vastaa noihin kysymyksiin.

Nykyäänhän tehdään lapsetkin 30 ikäisinä. Parikymppisillä on ollut jo parikymmentä seksikumppania, niin miehillä kuin naisillakin (ok,miehillä 30 vuotiaina, naisilla aikaisemmin). Kaikilla suhdetta haluavilla naisilla on suhde, paitsi ehkä korkeasti koulutetuilla. Ja kaikki (paitsi ehkä lestat) ovat harrastaneet seksiä ja pitävätkin siitä. Pääkohdittain ja keskimäärin.

Seksillä ei voi enää puristaa naista mihinkään muottiin, kuten vielä 70-luvulla tehtiin. Sinä taidat itse olla pahimpia huorittelijoita ja naisen "siveyden" perään huutelija. Onko oma seksuaalisuutesi hukassa? Harrastatko itsetyydytystä, vai onko siinä mielestäsi jotain ikävän sävyistä, likaista tai pelottavaa? Onko kiihko, halu, kiima, seksileikit, seksilelut, roolileikit ja orgasmi sinulle vieraita käsityksiä seksiä harrastaessa? Puhutko kumppanisi kanssa avoimesti seksistä ja siitä mikä sinua kiihottaa? Odotan vastaustasi, mutta arvaan että kiellät nuo "likaisina".

Se mikä minua häiritsee, tulikin tuossa jo ilmastua. Yrität hallita muita naisia vetoamalla heidän seksuaalisuuteensa ja tekemällä siitä likaista ja epäsopivaa. Noinhan heikot naiset toimivat, kun pelkäävät oman asemansa puolesta. Nykyään se ei vaan enää toimi niin kuin aikaisempina vuosikymmeninä 1900- luvulla. Aliseksuaalisia naisia lähinnä enää säälitään, heillä ei ole enää madonnan kehää kuten aikoinaan ennen ehkäisyvälineiden keksimistä.

• omp...
        Aika pöllöä... kirjoitti:

Kiinnostais, kuka ja mikä tuollaista tuubaa vielä nykyaikana kirjottaa. Vastaa noihin kysymyksiin.

Nykyäänhän tehdään lapsetkin 30 ikäisinä. Parikymppisillä on ollut jo parikymmentä seksikumppania, niin miehillä kuin naisillakin (ok,miehillä 30 vuotiaina, naisilla aikaisemmin). Kaikilla suhdetta haluavilla naisilla on suhde, paitsi ehkä korkeasti koulutetuilla. Ja kaikki (paitsi ehkä lestat) ovat harrastaneet seksiä ja pitävätkin siitä. Pääkohdittain ja keskimäärin.

Seksillä ei voi enää puristaa naista mihinkään muottiin, kuten vielä 70-luvulla tehtiin. Sinä taidat itse olla pahimpia huorittelijoita ja naisen "siveyden" perään huutelija. Onko oma seksuaalisuutesi hukassa? Harrastatko itsetyydytystä, vai onko siinä mielestäsi jotain ikävän sävyistä, likaista tai pelottavaa? Onko kiihko, halu, kiima, seksileikit, seksilelut, roolileikit ja orgasmi sinulle vieraita käsityksiä seksiä harrastaessa? Puhutko kumppanisi kanssa avoimesti seksistä ja siitä mikä sinua kiihottaa? Odotan vastaustasi, mutta arvaan että kiellät nuo "likaisina".

Se mikä minua häiritsee, tulikin tuossa jo ilmastua. Yrität hallita muita naisia vetoamalla heidän seksuaalisuuteensa ja tekemällä siitä likaista ja epäsopivaa. Noinhan heikot naiset toimivat, kun pelkäävät oman asemansa puolesta. Nykyään se ei vaan enää toimi niin kuin aikaisempina vuosikymmeninä 1900- luvulla. Aliseksuaalisia naisia lähinnä enää säälitään, heillä ei ole enää madonnan kehää kuten aikoinaan ennen ehkäisyvälineiden keksimistä.

Minua kiinnostaisi tietää kumpaa sukupuolta itse olet. Uskallatko kertoa?

Jos olet nainen, sinulla on ihmeellinen tarve nostaa miehet jalustalle, ja lytätä muita naisia (esim. vättämällä minua huorittelijaksi, vaikka mitään sellaista ei kommentteihini sisälly).
        Jos taas olet mies, sinulla näyttäisi olevan voimakkaita vihantunteita ns. vanhempia naisia kohtaan. Joku äitikompleksi?

Mitä taas minu seksielämääni tulee, niin se on "ihan tavallista" orgasmeineen, itsetyydytyksineen ynnä muineen. Sadomasokismi ei ole minu juttuni.

• välihuomauttaja M
        omp... kirjoitti:

Minua kiinnostaisi tietää kumpaa sukupuolta itse olet. Uskallatko kertoa?

Jos olet nainen, sinulla on ihmeellinen tarve nostaa miehet jalustalle, ja lytätä muita naisia (esim. vättämällä minua huorittelijaksi, vaikka mitään sellaista ei kommentteihini sisälly).
        Jos taas olet mies, sinulla näyttäisi olevan voimakkaita vihantunteita ns. vanhempia naisia kohtaan. Joku äitikompleksi?

Mitä taas minu seksielämääni tulee, niin se on "ihan tavallista" orgasmeineen, itsetyydytyksineen ynnä muineen. Sadomasokismi ei ole minu juttuni.

"...at. *****, kevyt kenkäinen jakorasia eikä kukaan mies halua vaimokseen naista jolla on ollut enemmän kuin pari seksikokemusta takana. Nainen joka osittaa että mies kelpaa on "huono"."

Tuossahan se sisältyy. Huomaa piste ennen tähtiäsia ja jakorasia kommenttia.

Ei tarvi loukkaantua nykypäivän menosta missä miehet eivät jaksa ihmetellä jos jollain naisella on yli parikymmentäkin seksikumppania 30 vuotiaana. Seksi on ihan normaalia ja nimenomaan vain hihhuleita ja toisia naisia toisten naisten seksikumppanien määrä tuntuu haittaavan. Itseasiassa monen mielestä on ihan boonusta että naisella on kokemusta seksin saralla. MIehet ja naiset ovat samalla viivalla nykyään.

P.S. en ole alkuperäinen vastailija vaan vähän yli kolmekymppinen mies

• 14
        Eikä ole! kirjoitti:

Kyllä vain on, etkä muuten voi tietää enempää kuin mitä oman pollasi sisällä lukee, muiden mieli on utopiaa.
        Henkisesti mies ja nainen ovat vanhaa suunnittelua.

• omp...
        välihuomauttaja M kirjoitti:

"...at. *****, kevyt kenkäinen jakorasia eikä kukaan mies halua vaimokseen naista jolla on ollut enemmän kuin pari seksikokemusta takana. Nainen joka osittaa että mies kelpaa on "huono"."

Tuossahan se sisältyy. Huomaa piste ennen tähtiäsia ja jakorasia kommenttia.

Ei tarvi loukkaantua nykypäivän menosta missä miehet eivät jaksa ihmetellä jos jollain naisella on yli parikymmentäkin seksikumppania 30 vuotiaana. Seksi on ihan normaalia ja nimenomaan vain hihhuleita ja toisia naisia toisten naisten seksikumppanien määrä tuntuu haittaavan. Itseasiassa monen mielestä on ihan boonusta että naisella on kokemusta seksin saralla. MIehet ja naiset ovat samalla viivalla nykyään.

P.S. en ole alkuperäinen vastailija vaan vähän yli kolmekymppinen mies

Sorry vaan, mutta olet väärässä.
        Olen eri henkilö kuin tuon kommentin kirjoittaja. Tosin minun käsittääkseni kyse ei ollut edes hänen omista mielipiteistään, vaan niistä miesten (tälläkin palstalla) usein esittämistä. Voihan toki olla, että kommentin esittäjä onkin joku mies, ja mielipide näin ollen hänen omansa. Miehethän noita kommentteja esittävät, eivät naiset. Katsos kun teitäkin on moneksi: kaikki miehet eivät todellakaan jaa sinun mielipiteitäsi, ja tuon tyyppisiä kommentteja mihet usein täällä kirjoittelevat.

• onkonaisettyhmiä?

Ei siinä ole mitään ristiriitaista. Ymmärrätkö, että on ihan eri asia harrastaa innokkaasti seksiä OMAN KUMPPANINSA kanssa kuin juosta pitkin kyliä levittelemässä haarojaan joka toiselle vastaantulijalle? Väännän vielä rautalangasta: miehet pitävät erityisesti naisista, jotka harrastavat seksiä juuri hänen kanssaan innokkaasti, mutteivät muiden miesten kanssa. Mikä tässä on niin pirun vaikeata ymmärtää? Ei tämä rakettitiedettä ole, eikä tässä ole pienintäkään ristiriitaa. Täysin loogista ja rationaalista ajattelua.

• mk

Kun taarrpeeksi kauan vaikka priviikkoa ettei mitään seksiä ole niin miehen on hankala kävellä se vehje pystyss ja niin edelleen. Se ei ole kivaa jos panettaa kokoajan ja sitävartenhan se nainen on että saa seksi äja riittävästi. Nuorempana pystyi vaikka5 kertaa päivässä mutta nyt 50v riittää 5 kertaa viikossa. Semmpinen 2-5 kertaa viikossa on hyvä määrä sekisä ettei tule puutostiloja.

• aloittajalle:

Miehet itse ovat aikaan saaneet sen, että naisten on vaikea uskoa, seksin merkitsevän heille tuota mitä sinä selität.
      Sekä näillä palstoilla, että kaikkialla muuallakin, juuri miehet ovat vakuuttamassa, ettei nainen merkkaa heille mitään muuta kuin reikää jossa tarpeilla käydään (lähinnä siis vessanpyttyä).

Jos haluatte muutosta asiaan, vaihtakaa itse levyä.

• Joku vaan

Ei ehkä niinkään vessanpytty kuin kokaiiniannos. (Kokainistit tosin saattavat sanoa, että kokaiini on paljon parempaa kuin seksi.)

• .
        Joku vaan kirjoitti:

Ei ehkä niinkään vessanpytty kuin kokaiiniannos. (Kokainistit tosin saattavat sanoa, että kokaiini on paljon parempaa kuin seksi.)

Ja Vietnamin veteraanit vertaavat ihmisen tappamista orgasmiin.....

• MOnimutkanen

"Miehet itse ovat aikaan saaneet sen, että naisten on vaikea uskoa, seksin merkitsevän heille tuota mitä sinä selität.
        Miehet itse ovat aikaan saaneet sen, että naisten on vaikea uskoa, seksin merkitsevän heille tuota mitä sinä selität
        Jos haluatte muutosta asiaan, vaihtakaa itse levyä."

Miehet ovat yksilöitä ja sen luulisi naistenkin tajuavan kun ovat kuulemma niin empaattisia ja hyviä tunneasiossa. Jos joku mies selittää keskustelupalstoilla jotain idioottimaista niin ei se tarkoita että kaikki miehet olisivat sellaisia. Minä haluaisin tulla kohdelluksi ihan omana itsenäni ja oman käytökseni perusteella, en minään miehen yleistyksenä. Ja sitäpaitsi minähän juuri "vaihdoin levyä" eli kerroin toisenlaisista ajatuksista seksistä. Mutta sekään ei sitten ilmeisesti ollut oikein?!?

• jippikajee
        . kirjoitti:

Ja Vietnamin veteraanit vertaavat ihmisen tappamista orgasmiin.....

Jotkut tallovat korkokengilla matoja kiihottuvat siitä. Eli madot esileikkeihin mukaan?

• se jolle vastasit.
        MOnimutkanen kirjoitti:

"Miehet itse ovat aikaan saaneet sen, että naisten on vaikea uskoa, seksin merkitsevän heille tuota mitä sinä selität.
        Miehet itse ovat aikaan saaneet sen, että naisten on vaikea uskoa, seksin merkitsevän heille tuota mitä sinä selität
        Jos haluatte muutosta asiaan, vaihtakaa itse levyä."

Miehet ovat yksilöitä ja sen luulisi naistenkin tajuavan kun ovat kuulemma niin empaattisia ja hyviä tunneasiossa. Jos joku mies selittää keskustelupalstoilla jotain idioottimaista niin ei se tarkoita että kaikki miehet olisivat sellaisia. Minä haluaisin tulla kohdelluksi ihan omana itsenäni ja oman käytökseni perusteella, en minään miehen yleistyksenä. Ja sitäpaitsi minähän juuri "vaihdoin levyä" eli kerroin toisenlaisista ajatuksista seksistä. Mutta sekään ei sitten ilmeisesti ollut oikein?!?

No tuota...
        Ehkä se yhden ainokaisen miehen "levyn vaihto" ei vakuuta koko naispopulaatiota. Teikäläisissä pitäisi olla hieman useampi jakamassa sinun mielipiteitäsi. Tuo "patja_polkkaaja" tuossa alla ei ainakaan niitä jaa. Onko tässäkään ketjussa yksikään mies ollut kanssasi samaa mieltä? Et ole saanut edes plussia.

Btw: Kyllä minä suhtaudun miehiin yksilöinä. Sinun kaltaisesi miehet vain, valitettavasti, näyttävät kuuluvan vähemmistöön.

• patja_polkkaaja

siksi koska minua panettaa usein. En ole sen tarkemmin pohtinut asiaa...

• Voi teitä naiset

Niin olet kyllä seksiin sopiva, mutta et aviovaimoksi ja lasten äidiksi.
      Kyspypä miehiltä asiaa, kun heitä seksin vuoksi tapailet, kalpaatko muuhunkin kuin näihin yhden illan tarpeisiin.

Mistähän sitä kuuluisaa jarrua saisi mieheille ja joillekin naisillekin, sillä olen kuullut että nuoret miehet pidetään näin hallinnassa varusmies aikanaan. Nuorilla miehillä vaatisi joka päiväisen panon, mutta eihän se aina onnsitu, jotenkin kuitenkin asian hoitavat ja niin pitäisi vanhojen pukkienkin hoita, sillä pelkkä pano se on mielessä miehillä, ei mikän rakastaminen.

Jarrutella kannattasi kaikkien tällä rintamalla, ainakin täällä kirjoittavien, kun on viihdettä.
      Minulla ainakin on kotonani monta muutakin tekemistä, jos on sitä seksiäkin.
      Mutta se miten miehet puhuvat naisista, jotka baareissa istuvat ja antavat kaikille, sen olen kuullut monesti.
      Työssä johtajien ja päälliköiden pöydässä juuri nämä asiat ovat ruokapuheina ja valitettavasti tunnistin monta naista heidän puheistaan, joten kyllä miehet osaa valita puolison ja ilotytöt saavat olla entisessä työssään.
      On suorastaan hävettävää lukea naisten kirjoittavan yllämainitun laisesti. Seksi ei koskaan saa tulla tuollaiseksi, sen pitää olla kahden ihmisen läheisyyttaa. Media tuhoaa koko Suomen kansan,

• 32 v miess

Jarrua on myös ehtoollisviineissä yhtä varmasti kuin Suomen armeijan ruuissa.

Ei mikään media tai seksi mitään Suomen kansaa pilaa. On ihan kivaa että edes televisiossa näkee paljasta pintaa ihmisten aikoihin :P

• Mies kadulta

Alullepanijan avauksessa kuvastuu selvästi erittäin pitkäaikainen parisuhde ja pitkä kokemus elämästä seksuaalisesti huomattavasti aktiivisemman miehen kanssa.

Analyysi on erittäin osuva ja olet asian ytimessä. Olet oivaltanut jotain kullan arvoista. Jotain sellaista, mitä osa ihmisistä ei kykene koskaan ymmärtämään. Tällainen ymmärtämyksen taso vaatii useimmilta kymmenien vuosien rämpimistä epäonnistuneissa parisuhteissa. Onnea teille ja teidän parisuhteellenne.

• E

Vaikka minulla, naisella, on suuremmat seksihalut kuin miehelläni, niin ei minua "satuta" tai muutenkaan häiritse "puute". On mulla vielä kädet tallella. Ei sitä aina jaksa naida. Parisuhde on muutakin kuin seksiä. Ilman toimivaa parisuhdetta ei ole seksiä. Kuka nyt kusipäisen ihmisen kanssa haluaa sekstata??

• KysynVaan-76

"Vaikka minulla, naisella, on suuremmat seksihalut kuin miehelläni, niin ei minua "satuta" tai muutenkaan häiritse "puute""

Sehän on hienoa jos sinulla on noin. Monia kuitenkin edelleen satuttaa ja häiritsee.

"On mulla vielä kädet tallella"

Onko sinusta oma käsi sama asia kuin toinen oikea ihminen lähellä? Tykkätkö myös puhella itseksesi sen sijaan että keskustelisit jonkun toisen kanssa?

"Ilman toimivaa parisuhdetta ei ole seksiä"

Moni voi sanoa myös niin päin että ilman seksiä ei ole toimivaa parisuhdetta. Tai ainakaan se ei ole samanlainen parisuhde kuin silloin kun seksi toimii ja sitä saa riittävästi. Ei näitä kannata asettaa vastakkain tai kiistellä kummasta seuraa kumpi. Meillä on pariskuntia joilla menee hyvin seksittömyydestä huolimatta ja sitten pariskuntia joilla menisi hyvin muutenkin jos seksi sujuisi mutta kun ei suju niin ei suju muukaan liitto.

• 68 / 64

Antaminen ja saaminen? Sehän on kahden peliä!
      Nuorena minunkin suhtautumiseni oli tuollainen.

En tiedä miksi se on tärkeää mutta tässäkin iässä viikon puute tekee olon levottomaksi ja ärtyisäksi.
      Joskus, poiketen 50-luvun "saunalauantain" rytmistä, vaimo näkee ilmeestäni, että jotain tuolle ukolle olisi tehtävä ja vetää minut makkariin.
      Eipä tuo itsekään kokene sitä rasitteena.

En ryhdy vieläkään pohtimaan syvemmin asiaa. Se vaan on niin.

• Eikö saisi olla

Miksi naiset haluavat enemmän läheisyyttä ja harva mies valittaa läheisyyden puuttumista. Minun miehen maailmassani seksi on juuri niin läheistä kuin olla ja voi.

Monien naisten empatitaidot ovat vähän heikot ja maailmankuva turhan minäkeskeinen. Sellaiset naiset eivät ymmärrä yleensäkään seksuaalisuuden päälle juurikaan ja varsinkaan mitä miehen päässä liikkuu.

• NäinMeillä

"Minun miehen maailmassani seksi on juuri niin läheistä kuin olla ja voi"

Näin minullakin. Mutta naisilla seksi tuntuu usein olevan jotain kaikesta muusta maailmasta irrallista johon pätevät ihan eri säännöt ja lait kun kaikkeen muuhun.

• karppa3

Aivan NAULAN KANTAAN! 30v avioliittoni aikana olen aina yrittänyt pukea tämän sanoiksi, mutten siinä ole onnistunut. Loistava puheenvuoro!! Tähän voisi vielä lisätä, että piste i:n päälle tähän "hyväksyntään" mies saa kun vaimo aktin aikana oma-aloitteisesti ja innokkaasti kiinnittää huomiota myös peniksen stimulaatioon. (ei siis lahna!)

• toobad1

Voi kuinka mielelläni minäkin mieheni penistä stimuloisin. pidän siitä ja se kiihottaa minua suunnattomasti, mutta...kun se käytännössä tarkoittaa sitä että yhdyntä jää silloin alle minuutin mittaiseksi, mikä on minulle itselleni aivan liian lyhyt aika saada orgasmi (vaikka samanaikaisesti stimuloin itse klitoristani)!
        Eikä tässä tapauksessa aika paranna asiaa, sillä mies on jo 60 v...

• 5 + 11
        toobad1 kirjoitti:

Voi kuinka mielelläni minäkin mieheni penistä stimuloisin. pidän siitä ja se kiihottaa minua suunnattomasti, mutta...kun se käytännössä tarkoittaa sitä että yhdyntä jää silloin alle minuutin mittaiseksi, mikä on minulle itselleni aivan liian lyhyt aika saada orgasmi (vaikka samanaikaisesti stimuloin itse klitoristani)!
        Eikä tässä tapauksessa aika paranna asiaa, sillä mies on jo 60 v...

Ensin mies tuottaa naiselle orgasmin, vasta sitten mies sisään. Silloin ei haitanne, vaikka yhdyntä kestäisi 10 sekuntia -- sitähän voi pitää jo samanaikaisena orgasmina!

(Meillä vaimo olisi aikoinaan kuitenkin halunnut päinvastaisen kaavan mukaan. Eli ensin minä olisin "ottanut" hänet koruttomasti ja nopeasti ja sen jälkeen tuottanut hänelle orgasmin.)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5822
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      47
      5328
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3708
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3663
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      92
      3269
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2874
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57