Ja taas perjantai

18+13

Tänään on Taiteiden yö. Aiotko mennä?

20

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuula-neiti

      Ei uskalla nainen yksinään liikkua ulkona yöaikaan, ainakaan minä en uskalla. Olisikin aikamoinen elämys joskus päästä kävelemään turvallisesti ja pelkäämättä yöaikaan ulkona mutta se tarkoittaisi että pitäisi olla iso ja vahva mies turvana. Ja tämä on mahdollista vanhalle kurpalle vain tilaamalla jostakin vartiointipalvelusta turvamies, rahalla saa.

    • En taida mennä, pitäisi sitä varten ajaa aika tovi joten en.

    • ..............

      Harkinnassa on. Kyllähän sitä "taiteiden"ystävä mielellään lähtisi "taiteiden"yöhön metsästämään "taidetta".

    • Kertis

      En ole menossa, sillä päätin jo eilen illalla, että haluan käyttää tämän kesän todennäköisesti viimeisen mahdollisuuden järvessä uimiseen, rantasaunomiseen ja omaan pikku retriittiin muutaman kirjan kanssa ja lähdin yksin mökille. Ilma on raikas ja juuri laskenut aurinko värjää vielä lahden pinnan vaaleanpunervaksi. Jossain haukkuu koira ja kalat saalistavat hyönteisiä pinnasta. Kolme tuntia tien päällä alkaa tuntua vaivansa arvoiselta.

      Puhelimen nettiselaimella kirjoittaminen on hidasta, mutta tämä käy hyvästä harjoituksesta.

      • Kertis

        Palstalla pölistiin joskus liftaritytöistä, nyt tullessa näin opiskelijan näköisen reippaan tytön pahvikyltti kädessä eräässä liittymässä - ainakin maakuntakaupungeissa siis uskalletaan liftata. Suunta vaan oli väärä.


    • Tyttönen_82

      Kuulostaa ihanalta Kertis. Ollapa mökillä...

      • Kertis

        Tämä on todellinen retromökki, uusimmat hienoudet ovat noin 25 vuoden takaa, ei sähköä eikä mitään paristokäyttöistä matkaradiota hienompaa. Huomenna luultavasti manaan selän kipeyttävää hetekaa...


    • Tyttönen_82

      Ooo...joutuisin lukemaan maanantain tenttiin kynttilän valossa sellaisella mökillä. Pääsetkö veneilemään (soutelemaan) siellä?

      • Kertis

        Varmaan täytyy huomenna urheilla vene pukeilta veteen ja soudella saareen.


    • Tyttönen_82

      Kuulostaa kertakaikkisen ihanalta. Mulla jäi tämän kesän mökkeily vaan yhteen kertaan...

      • Kertis

        No niin, kynttilöitä sytytelty ja iltapalaa tehty,..
        Ei tämä minullakaan ole kuin vasta toinen kerta, vähiin on jäänyt. Veli perheineen sentään käy täällä vähän useammin, niin ei paikka ihan metsity. Veljen pikku tyttö oli näköjään jo tehnyt mökkinallelle pesän ja peitellyt sen kaiken varalta talviunille, herkkää...
        Et ole itse sinne taiteiden yöhön menossa?


      • m36-INTJ
        Kertis kirjoitti:

        No niin, kynttilöitä sytytelty ja iltapalaa tehty,..
        Ei tämä minullakaan ole kuin vasta toinen kerta, vähiin on jäänyt. Veli perheineen sentään käy täällä vähän useammin, niin ei paikka ihan metsity. Veljen pikku tyttö oli näköjään jo tehnyt mökkinallelle pesän ja peitellyt sen kaiken varalta talviunille, herkkää...
        Et ole itse sinne taiteiden yöhön menossa?

        Mökki ilman sähköä on perseestä. Sellaista en kelpuuttaisi. Minun mökkini on metsiintynyt, koska siellä ei käy juuri ketään muita kuin minä. Joku muukin saisi tulla auttamaan minua. Piti laittaa kaivokin kuntoon. Ensin tyhjennys, ja sitten myöhemmin laitoin vielä vetyperoksidia sekaan, 30% tavaraa apteekista ostettuna. Ihan höyrysi kaivon seinissä, vaikka olikin laimennettua tavaraa. Hapettavaa.


    • Tyttönen_82

      Heh, ihana tuo nallen pesä, hellyyttävää. :o)

      En ole taiteiden yöhön menossa. Tuntui olevan jotenkin sellaista ohjelmaa etten oikein tiennyt mihin olisin suunnannut. Sitä paitsi olisin joutunut menemään yksin joka tapauksessa eikä se oikein innostanut...

    • FF

      Kertiksen viikonloppu kuulostaa ihanalta, olen suorastaan kateellinen.

      Kävin itse työkavereiden kanssa päivän päätteeksi kaljalla mutta en jäänyt sen pitemmäksi aikaa kaupungille.

      • Kertis

        Hyvät illanjatkot sinne kaupunkiinkin, pitää nyt säästellä tämän vehkeen akkua siltä varalta, että huidon vielä itseäni kirveellä jalkaan tai jotakin. Järvenranta vaikenee...


      • FF
        Kertis kirjoitti:

        Hyvät illanjatkot sinne kaupunkiinkin, pitää nyt säästellä tämän vehkeen akkua siltä varalta, että huidon vielä itseäni kirveellä jalkaan tai jotakin. Järvenranta vaikenee...

        Mitä sinä etelän mies huidot, ota ohvia. Äläkä ainakaan kirveellä huido.

        Nauti meidän kaupunkiin jätettyjenkin puolesta.


    • m36-INTJ

      No en todellakaan. Ihmettelinkin miksi kaupungilla oli niin paljon väkeä tänään illalla. Kohta saan jotakin paljon arvokkaampaa: asuntooni on vedetty valokuitukaapeli poissa ollessani, mahtuivatpa sentään ne tietoliikennepiuhat sinne puhelinkaapelien lisäksi. Sitten kyllä kelpaa surffailla ja hakea kaikenlaista tietoa =)

    • Mies1985

      Nämä on ilmeisesti taas näitä hesalaisten juttuja.

    • Ihan ok keikka Cannabis Corpselta. Tänään (lauantaina) Saint Vitus!! Odotukset hieman korkeammalla!

    • ghjghjghj

      Juu mökille pitäisi lähteä laittamaan paikkoja kuntoon, kalastelemaan ja saunomaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe