Ja taas perjantai

18+13

Tänään on Taiteiden yö. Aiotko mennä?

20

152

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuula-neiti

      Ei uskalla nainen yksinään liikkua ulkona yöaikaan, ainakaan minä en uskalla. Olisikin aikamoinen elämys joskus päästä kävelemään turvallisesti ja pelkäämättä yöaikaan ulkona mutta se tarkoittaisi että pitäisi olla iso ja vahva mies turvana. Ja tämä on mahdollista vanhalle kurpalle vain tilaamalla jostakin vartiointipalvelusta turvamies, rahalla saa.

    • En taida mennä, pitäisi sitä varten ajaa aika tovi joten en.

    • ..............

      Harkinnassa on. Kyllähän sitä "taiteiden"ystävä mielellään lähtisi "taiteiden"yöhön metsästämään "taidetta".

    • Kertis

      En ole menossa, sillä päätin jo eilen illalla, että haluan käyttää tämän kesän todennäköisesti viimeisen mahdollisuuden järvessä uimiseen, rantasaunomiseen ja omaan pikku retriittiin muutaman kirjan kanssa ja lähdin yksin mökille. Ilma on raikas ja juuri laskenut aurinko värjää vielä lahden pinnan vaaleanpunervaksi. Jossain haukkuu koira ja kalat saalistavat hyönteisiä pinnasta. Kolme tuntia tien päällä alkaa tuntua vaivansa arvoiselta.

      Puhelimen nettiselaimella kirjoittaminen on hidasta, mutta tämä käy hyvästä harjoituksesta.

      • Kertis

        Palstalla pölistiin joskus liftaritytöistä, nyt tullessa näin opiskelijan näköisen reippaan tytön pahvikyltti kädessä eräässä liittymässä - ainakin maakuntakaupungeissa siis uskalletaan liftata. Suunta vaan oli väärä.


    • Tyttönen_82

      Kuulostaa ihanalta Kertis. Ollapa mökillä...

      • Kertis

        Tämä on todellinen retromökki, uusimmat hienoudet ovat noin 25 vuoden takaa, ei sähköä eikä mitään paristokäyttöistä matkaradiota hienompaa. Huomenna luultavasti manaan selän kipeyttävää hetekaa...


    • Tyttönen_82

      Ooo...joutuisin lukemaan maanantain tenttiin kynttilän valossa sellaisella mökillä. Pääsetkö veneilemään (soutelemaan) siellä?

      • Kertis

        Varmaan täytyy huomenna urheilla vene pukeilta veteen ja soudella saareen.


    • Tyttönen_82

      Kuulostaa kertakaikkisen ihanalta. Mulla jäi tämän kesän mökkeily vaan yhteen kertaan...

      • Kertis

        No niin, kynttilöitä sytytelty ja iltapalaa tehty,..
        Ei tämä minullakaan ole kuin vasta toinen kerta, vähiin on jäänyt. Veli perheineen sentään käy täällä vähän useammin, niin ei paikka ihan metsity. Veljen pikku tyttö oli näköjään jo tehnyt mökkinallelle pesän ja peitellyt sen kaiken varalta talviunille, herkkää...
        Et ole itse sinne taiteiden yöhön menossa?


      • m36-INTJ
        Kertis kirjoitti:

        No niin, kynttilöitä sytytelty ja iltapalaa tehty,..
        Ei tämä minullakaan ole kuin vasta toinen kerta, vähiin on jäänyt. Veli perheineen sentään käy täällä vähän useammin, niin ei paikka ihan metsity. Veljen pikku tyttö oli näköjään jo tehnyt mökkinallelle pesän ja peitellyt sen kaiken varalta talviunille, herkkää...
        Et ole itse sinne taiteiden yöhön menossa?

        Mökki ilman sähköä on perseestä. Sellaista en kelpuuttaisi. Minun mökkini on metsiintynyt, koska siellä ei käy juuri ketään muita kuin minä. Joku muukin saisi tulla auttamaan minua. Piti laittaa kaivokin kuntoon. Ensin tyhjennys, ja sitten myöhemmin laitoin vielä vetyperoksidia sekaan, 30% tavaraa apteekista ostettuna. Ihan höyrysi kaivon seinissä, vaikka olikin laimennettua tavaraa. Hapettavaa.


    • Tyttönen_82

      Heh, ihana tuo nallen pesä, hellyyttävää. :o)

      En ole taiteiden yöhön menossa. Tuntui olevan jotenkin sellaista ohjelmaa etten oikein tiennyt mihin olisin suunnannut. Sitä paitsi olisin joutunut menemään yksin joka tapauksessa eikä se oikein innostanut...

    • FF

      Kertiksen viikonloppu kuulostaa ihanalta, olen suorastaan kateellinen.

      Kävin itse työkavereiden kanssa päivän päätteeksi kaljalla mutta en jäänyt sen pitemmäksi aikaa kaupungille.

      • Kertis

        Hyvät illanjatkot sinne kaupunkiinkin, pitää nyt säästellä tämän vehkeen akkua siltä varalta, että huidon vielä itseäni kirveellä jalkaan tai jotakin. Järvenranta vaikenee...


      • FF
        Kertis kirjoitti:

        Hyvät illanjatkot sinne kaupunkiinkin, pitää nyt säästellä tämän vehkeen akkua siltä varalta, että huidon vielä itseäni kirveellä jalkaan tai jotakin. Järvenranta vaikenee...

        Mitä sinä etelän mies huidot, ota ohvia. Äläkä ainakaan kirveellä huido.

        Nauti meidän kaupunkiin jätettyjenkin puolesta.


    • m36-INTJ

      No en todellakaan. Ihmettelinkin miksi kaupungilla oli niin paljon väkeä tänään illalla. Kohta saan jotakin paljon arvokkaampaa: asuntooni on vedetty valokuitukaapeli poissa ollessani, mahtuivatpa sentään ne tietoliikennepiuhat sinne puhelinkaapelien lisäksi. Sitten kyllä kelpaa surffailla ja hakea kaikenlaista tietoa =)

    • Mies1985

      Nämä on ilmeisesti taas näitä hesalaisten juttuja.

    • Ihan ok keikka Cannabis Corpselta. Tänään (lauantaina) Saint Vitus!! Odotukset hieman korkeammalla!

    • ghjghjghj

      Juu mökille pitäisi lähteä laittamaan paikkoja kuntoon, kalastelemaan ja saunomaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      95
      2610
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      190
      1700
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      83
      1645
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1360
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      77
      1047
    6. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      82
      847
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      36
      834
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      19
      785
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      700
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      35
      696
    Aihe