Olisiko täällä ketään viisaampaa kertomaan mikä voisi olla syynä? Minulla on ollu koko vuoden huimausta, lähes päivittäin. Olen itse laittanut sen alhaisen verenpaineen piikkiin. No nyt olen kärsinyt päänsärystä keväästä asti, yhtäjaksoisena ollut nyt 2 viikkoa ja ihan 24/7 särkee. Lisäksi on tullut näköhäiriöitä eli sumenee, ei näe toisella silmällä ja kuva kääntelee ja vääntelee miten sattuu.
Tavalliset särkylääkkeet ei auta, ainakaan 600mg vaikka ottaisi 2. Särky ei kuitenkaan estä minua tekemästä töitä tai muitakaan asioita, mutta hankaloittaa elämää kuitenkin. Pahoinvointia ei ole, ja migreeniä tämä ei myöskään ole. Ja kyllä, aion käydä lääkärissä.
Olisin hyvin kiitollinen vastauksista.
Pääkipu, huimaus ja näköhäiriöt
kipeee
2
595
Vastaukset
- hpop
http://keskustelu.suomi24.fi/node/3727923
Olisko tuolta apua. Toi pään nostelu jumppa auttoi jopa tinnituksen hiljenemiseen... - kipeee
Kiitos paljon :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917375- 373907
- 453480
- 2312645
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402622- 402413
- 1292349
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292239Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202115- 451932