varatut miehet ahdistelee

mitä tehdä?

Halusin tuoda kokemukseni julki, sillä olen erittäin kyllästynyt baareissa pyöriviin ukkomiehiin, jotka ovat taukoamatta kimpussani kun käyn itse baarissa. Olen varattu 30v ihan hyvännäköinen blondi, jolla sormus sormessa. Joka kerta, kun olen viettämässä aikaa ystävieni tai jopa mieheni kanssa ulkona, miehet pyörivät ympärilläni. Saan olla rauhassa silloin, kun mieheni on vierelläni, mutta hänen lähtiessään esim. vessaan, nämä säälittävät ukkomiehet iskevät...kun kerron olevani varattu, miehet kertovat myös olevansa naimisissa tms, mutta jatkavat samaan syssyyn, että eivät voi vastustaa kiusausta minut nähdessään. Joka kerta sanon hyvin suoraan, etten ole kiinnostunut ja voivat etsiä kiusauksensa muualta, mutta tämänkin jälkeen nämä uljaat perheenisät käyttäytyvät kuin kiimaiset sonnit päästyään kesälaitumille. Tanssilattialla he tulevat hinkuttamaan itseään tai tuijottavat epäsopivalla tavalla. Olenkin jättänyt baari-illat ystävieni kanssa vähemmälle ja vietämme aikaa kotonamme tai ystävieni luona. Joskus on mukavaa päästä tanssimaan, mutta nämä aviorikkojat saavat iltani tuntumaan ikävämmältä. Tällaista toimintaa olen todistanut sekä yökerhoissa että tanssiravintoloissa, joten paikan tai tyylilajin vaihto ei tee eroa...kertokaa, kuinka torjua nämä ahdistelijat? Heitä on ollut moneen junaan, avioliittoonsa kyllästyneistä mielestään onnellisessa avioliitossa eläviin bisnesmiehiin, mutta jokaisella sama tavoite. Olen kysynyt usein, miten vaimosi suhtautuisi jos näkisi sinut nyt? Tai kuinka suhtautuisit vaimosi samankaltaiseen käytökseen? Vastaus on usein, että vaimo suuttuisi ja he suuttuisivat itse, mutta silti jatkavat!

68

2177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 34

Just. Oon törmännyt just samanlaisiin. Luullaan vaikka mitä itsestä, ollaan muka niin vastustamattomia. Siis sellaisia kuin sinä. Jos haluaa vain jutella, niin sinun laisesi luulee että ollaan iskemässä. Kuule ei sua oikeesti kukaan yritä muuta kuin neljän promillen humalassa. Mutta onhan sitä kiva kuvitella olevansa niin vastustamaton... :)

• Varaudu loanheittoon

Tämä on aika kuuma aihe, tulet saamaan aika ikävää palautetta.

Minulla on samanlaisia kokemuksia, mutta olen sinkku. Suurin osa lähestyvistä miehistä on varattuja. Juttelen toki mielelläni heidänkin kanssaan, mutta teen selväksi että he ovat väärillä urilla jos kuvittelevat minun alkavan heidän kanssaan lämmittelemään.

Kuulee vaikka mitä tarinoita, suhde vetelee viimeisiään, ei ole enää parisuhdetta, ollaan eroamassa ei ole sitä läheisyyttä ja seksiä jne... Joku harva sanoo, että heillä on hyvä suhde, mutta ei voinut olla tulematta jutulle kun näki noin kauniin naisen yksin istumassa. (Kiitos vaan, olen ihan tavallisen nätti nainen.) Totean, että palataan asiaan kun olet oikeasti eronnut. Ja että minut saattaa löytää jostain kaupungin baarista muutaman kerran vuodessa. Numeroa en anna, jollen saa ensin vaimon numeroa ja voi varmistaa että yhteydenpito mieheensä on ihan ok. En ole saanut kertaakaan vaimon numeroa ;-).

Minusta on tullut myös herkkävastoinen "eronneiden" ja "eroamassa olevien" suhteen. Tuo on hyvin yleinen valhe varatuilta miehiltä, kun he ovat etsimässä seksiseuraa tai kakkosnaista.

Monesti mulla on illanvieton jälkeen paha olo noiden miesten vaimojen ja naisystävien puolesta. Mahtavatkohan he oikeasti tietää, mitä heidän miehensä kaveriporukoissaan, työmatkoillaan ja "harrastuksissaan" oikein tekevät?

Valitettavasti en ole vielä löytänyt sitä vapaata mukavaa sinkkumiestä. Niillä tuntuu olevan kaikilla jokin suuri vika tällä iällä (35-45), siksi taitavat olla vapaita. Olen kriittinen, en halua huonoa suhdetta. Ennemmin olen yksin ja jatkan rauhassa etsimistä. Jotain mukavaa säätöä sentään välillä on, mutta mitään kovin vakavaa ei ole löytynyt.

• ei säälitä

Jotenkin viestistäsi kuultaa läpi vahohgonilo ja tyytyväisyys.
        Itse koen tätä samaa häirintää joka kerta baarissa ja se lähinnä ärsyttää...niinpä sanon yleensä suoraan PAINU KOTIIS SEN VAIMOS LUO, MITÄS TÄÄLTÄ SAALIPILLUA ETSIT, KATSO PEILIIN, JOS OMA VAIMO EI ANNA. Ei niitten lässytyksiä tarvitse kuunnella, saati ymmärtää.
        Miksi sun pitäis sääliä heidän vaimojaa? Vaimot saattaa olla yhtä horoja kuin ukkonsa tai ei pätkääkään välitä miehensä menoista, rittää kun rahaa virtaa kotia. TAI sitten on niitä jotka oikeesti kärsivät tilanteesta. Itse olen petetty, enkä todellakaan kaipaa kenenkään sääliä. Olen kaunis ja älykäs ihminen, seuraa saa milloin haluan, tosin olen lopettanut baareissa notkumisen jo muutama vuosi sitten, koska siellä tapaa vain toinen toisiaan säälittävämpiä tyyppejä. Vaikka olen kaunis olen myös sisältä vielä rikki, en todellakaan usko miesten jonnin joutaviin juttuihin.

• kokenut saman

Aivan samat kokemukset minulla, olen pitkä blondi ja seksikäs. En pukeudu provoavasti, mutta kai nuo mun parimetriset jalat ja hymy saa miehet kuumiksi. Kyllä ukkomiehet ovat just niitä jotka heti vonkaavat.
      V I T T U , mitä enemmän lapsia, sitä enemmän vonkaavat. Ja vaikka vaimo olisi samassa paikassa, niin ei haittaa.
      Olen käräyttänyt näitä ukkomiehiä kolme, kaikille tuli ero! Ja eikun sama meno noilla ukoilla jatkuu, olen pannut merkille.

• säälittävä

oletko tyytyväinen itseesi???

• uikuti uikuti

Ai toi kirahvi on taas täällä inisemässä. Ei sua kukaan oikeasti halua loppuelämäkseen. Kyllä miehet haistaa helpon tavaran.

• KäräytystämiettiväV

Lappeenrannassa on yksi semmoinen lettiparta joka elää edelleen sinkkuelämää. Olen antanut useat pakit ja aina vaan yritys hyvä kybä. Huomannut olen että meissä naisissa on myös näitä halpaan ukkomieheen sortuvia porttoja. Täytyy miehen vaimon olla tyhmä kun päästää semmosen häntäheikin kaverien kaa ulos.

• Hankala tilanne

Eipä noille varatuille "vilkkusilmille" (ihana nimitys, palstalta opittu :-)) mitään voi. Ellet sitten ala ilkeäksi, mutta siinä menisi vain omakin ilta pilalle. Ilkeily ei sovi ainakaan minun luonteelleni.

Voihan noiden kanssa jutella mukavia jos huvittaa, ja jos ei huvita niin kannattaa heti sanoa ettei pidä siitä että varatut miehet flirttailevat sinulle. Ainakin kannattaa tehdä selväksi, ettet ole iskettävissä.

Mielestäni flirttailussa ei vielä ole kovin paljoa pahaa, jos tarkoitus ei ole muuta kuin flirttailla, mutta... niin. Veikkaan, ettei kovin moni kumppani katsoisi tuollaista käytöstä hyvällä omalta puoliskoltaan.

Siinä mielessä harmi, että monilla varatuilla on itsetunto kohdallaan, kun taas sinkkumiehet ovat useimmin syrjäänvetäytyvämpiä. Eli varatut tulevat reippaammin juttelemaan kuin sinkut. Jos juttelee noille monille "röyhkeille" varatuille koko illan, jää ne mahdolliset sinkut tapaamatta :-).

• Böööö

Ravintolat ja baarit on ihan kaikille avoimia, vapaille ja varatuille.
      Miehetkin saattavat keskenään keskustella ja ihmetellä miksi baareissa aina istuu varattuja naisia?
      Ikävää kun yleisillä paikoilla noin häiritään.

• Nauran tuollaisille

On sullakin ongelmat.. Miksi et käy baarissa kultamussulisi kanssa? Saattaisit jopa säästyä "törkeiden" ukkomiesten iskuyrityksiltä... Oletko muuten ihan varma, että luet merkit oikein? Jospa sut vaan blondina koetaa "helpoksi nakiksi" omasta sormuksestasi huolimatta???

• diipad.

Täysin samaa mieltä, ompa ongelma todellakin. Itse lähden mielelläni oman miehen kanssa baariin ja hän myös haluaa yhdessä. Yhdessä tanssitaan ja pidetään hauskaa. Usein on vaan semmoinen olo, että mitäs h...tiä me täällä tehdään.....kännisiä toinen toisiaan tyhmenpiä ihmisiä ympärillä. Ja kun itse ei ole kaatokännissä näkee se kuinka idiootteja ihmisistä tulee kännissä.

• omituisia ovat

Helppo nainen?, miksi miehet nauraa, sitähän he haluavat?

• Ukkomies,.,.,,.,.

Joku nainen nyt on vain niin tyrkynnäköinen, että pitää kopaista. Ei sen kummempaa....

• ratkaisumalli...

Helpoimmalla pääset kun vähän vähennät iltaan valmistautumista. Vähennä meikkiä, kampausta ja vaatetus mallia säkki. Eli sensijaan että laittautuisit niin nätiksi kuin pystyt, pyrit tekemään juuri päinvastoin.

tai sitten et käy ulkona.

(oli mullakin tyttöystävä jota joku yritti heti iskeä kun kävin vaikka vessassa, se oli kyllä todella kaunis, mutta pukeutui myös todella seksikkäästi ja laittoi itseänsä aina tunnin ennen iltaa)

• :))

Pitää saada laittautua tai olla laittautumatta.
        Jos itse laittaudun niin se ei tapahdu miesten takia vaan itseäni piristääkseni. Joskun vaan tuntee olonsa naisellisemmaksi kun on vähän kohentanut ulkonäköään. Mies ei varmaan osaa ottaa huomioon mahdollisuutta että kaikkea ei tehdä hänen takiaan.

• Yualle

Pääsy touhuamaan vieraan ja vieläpä kauniin naisen intiimialueille omalla miehisyyden ulkoisella ilmentymällä, joka siellä haarovälissä roikkuu, on jotain aivan ihmeellisen kiehtovaa. Tarviiko siihen muuta syytä?

• jt

Syy, miksi suurin osa miehistä pettää, on siemensyöksy.

• huumoria kehiin

Ota huumori avuksi. Älä ole liian tosikkomainen. Jos jotain ehdotellaan, sano vaikka että "Tuota en kuullut" tai jotain tilanteeseen sopivaa. Ei ne aina toisetkaan osapuolet ole iah ntosissaan, kunhan kokeilevat kepillä jäätä. Nauru ja ystävällinen hymy ja ilahtuminen siitä, että vielä "kelpaa" ovat paras vastine iskuyritystä tekevälle varatulle. Voi sanoa vaikka että onhan se hyvä kun lämmittelet itseäsi vaimolle valmiksi. Muista se sitten kun menet kotiin. Pidä vire tallella. Tai jotain muuta älytöntä, mutta sen verran älykästä että toinen saa vähän ajateltavaa. Kuuluu laittaa jäitäkin hattuun, jos joku villiintyy ravintolassa liikaa. On ystävällistä muistuttaa kuka on ja kuka toinen on ja muistuttaa vastuusta. Asiat voi tehdä ystävällisesti.
      Iskuyritykseen voi suhtautua torjuvasti sillä tavalla, että jatkaa normaalien asoiden pohtimista ja keskustelua. Vaikka että mikähän se on kun ravintolasta niin helposti lähdetään toisen matkaan. Tai että mikähän maa olisi mukavin lomailla. Nyksuin flirtti viedään liina pitkälle ja vastuu on toisella osapuolella myuös vastata flirttiin sillä tavalla, että pohjimmainen tarkoitus tulee sitli selville. Liian tosikoksi ei kannata alkaa.

• Minne tuuli....

Taitaa tämä kuitenkin olla molemmin puolista sekä miesten että naisten osalta .Aikuinen ihminen voi päättää miten toimii,valitettavan usein alkoholi hoitaa tehtävän ja valinta ei sitten ollutkaan ihan viisaimmasta päästä,kuten arvata saattaa.Jokainen aikuinen kantakoon vastuunsa.Yhteiskunta on muutoksessa ,ei enää ole niin kuin ennen. Ei tietysti kaikki ja puolison arvostus on kaiken a ja o.Jos asiat on oikeesti kunnossa niin silloin ei tarvitse pompata aidan toiselle puolelle paremman toivossa : ) .

• tuo on kyllä totta

Tuo ap:n kirjoitus on aivan totta. Baareissa pyörii näitä metsästäviä ukkomiehiä liiaksikin. Monasti olen sellaisille sanonut ettei kaikki naiset ole täällä seksiseuraa hakemassa vaan yksinkertaisesti rentoutumassa ja pitämässä hauskaa kavereiden kanssa. Jostakin syystä noilla tietynlaisilla miehillä on käsitys, että baariin mennään vaan tietystä syystä.
      Kyllä varmasti monet vaimot olisivat järkyttyneitä miestensä käytöksestä ja siitä mitä he tuntemattomille naisille juttelevat tuolla sen yhden asian toivossa.Numeroani en ole myöskään antanut kenellekkään, muttanäitä numeron antajia on todella paljon ne kuitenkin ovat päätyneet roskiin.
      Onneksi siellä käy vielä normi ihmisiäkin jotka ovat todellakin rentoutumassa ja pitämässä vain hauskaa ja näiden tyyppien kanssa on ollut mukava jutella ja viettää rentouttavaa aikaa ilman takaa-ajatuksia.

• Teemu Milto

Rakastu luuseriin.

Normaalit ovat itserakkaita psykopaatteja, jotka pyrkivät vain hallitsemaan kaikkia kaksijalkaisia.

Luusereilla ei ole koskaan ollut seksisuhdetta.

• Libenski

Itse olen monta kertaa kokenut saman. Olen 21-vuotias varattu opiskelijatyttönen ja baarissa olessa ovat nuoremmat ja vanhemmat varatut miehet kimpussa vaikka olisi oma mies mukana. Esitän sormustani ja sanon olevani varattu, yleinen vastaus on että niin hekin ovat ja eikä sellainen heitä haittaa vaan päinvastoin.

Aluksi pidin tuota imartelevana, että miehet vielä huomasivat minut vaikka minulla olikin sormus sormessa. Myöhemmin tilanne vain paheni pahenemistaan ja nykyisin on inhottavaa edes lähteä baariin. Viimeksi mies kävi käsiksi mekkoni alle ja repi legginssini kunnes mieheni tuli tilanteen pelastamaan.

Tiedän, että baareista seuraa hakevat varatut miehet hoitelisivat vaikka kissan kännissä, mutta on todella inhottavaa tuollainen käyttäytyminen ja kun ei ymmärretä sanaa EI. Vaimojen tulisi saada tietää tuollaisesta käytöksestä. On se kumma kun oma vaimo unohdetaan heti kun päästään vähän kotoa pois.

• mk

Se se seksi eli jos toinen haluaa 2-5 kertaa viikossa ja toiselle rittää kerran kuussa ja lapset ja muut jutut ja puhumisella tilanne ei korjaannu eiköä erota halua niin sitten toinen hakee seksiä muualta. Yksi asia on että toista puolisoa ei seksi enää kiinosta ja puhumisella ei tule muutosta niin sitten seksiä saa muualtakin ja niin edelleen.

• Mustavalkoistako

Niin... olin minäkin aikanaan mustavalkoinen pettämisen suhteen.
      Olen aina ollut ihan ok näköinen ja sikäli naisseuraa on ollut niin ystävinä kuin läheisemminkin. Nykyisellään tilanne on vain siinä mielessä paradoksaali, että varattuna miehenä saan helpommin seksiä muualla kuin kotona. Kotona sitä saa keskimäärin kerran kuukaudessa. Asiasta on keskusteltu eikä vaimo koe tilannetta mitenkään ongelmallisena. Hän on sanonut, että jos on pakko pettää, niin hän ei sitä voi estää. Minulla on lupa tehdä niin, jos osaan toimia fiksusti ja jättää hänet asian ulkopuolelle. Siksi olekin tarkka siitä, että kuka tahansa sinkku ei käy. SInkut tekevät juuri noita kostotoimenpiteitä ajattelematta loppuun saakka tai toivovat pysyvämpää suhdetta. Kaupungilla on riittävästi varattuja naisia, jotka hakevat sitä hetken seuraa.
      Jos muuten joku sattui lukemaan, niin yksi tutkimus juuri vahvisti käsityksen, että yhden yön seuraa saa varmimmin kun on melko suoraviivainen. Tämä johtuu siitä, että nainen joka on sellaiseen valmis hakeekin juuri silloin eräänlaista luolamiestä. Ikävä vain, että moni mies ei osaa olla samaan aikaan fiksu ja luolamies oikealla tavalla.

• mk

Miksi et eoa kun teidän suhteenen ei naisesi kanssa toimi ja niin edelleen. Itse en miehenä tuonkaltaisessa suhteessa olisi jos nainen ei jollain muulla keinoin hoitasi seksiä. Se on valitettavasti niin että kun seksi tökkii niin tökkii kaikki muukin suhteessa.

• fenixis

Et sinä ole ensinkään fiksu. Eikä ole vaimosikaan.

Tutkitusti erittäin heikolla itsetunnolla varustetut ihmiset pettävät. Tai kyseessä on seksiaddikti, joka ei vo olla pettämättä.

Vaimosi ei sinua rakasta ja ei välitä mitä teet. Hän ei sinua kunnioita, eikä kannatakaan kunnioittaa kun olet tuollainen rääpäle.

Turha sinulla on tasosta puhua ja käytöksestä mitään. Hienostunut päällepäin oleva käytös ei ole ensinkään sitä "hyvät tavat" olevaa.

Sydämen sivistys on oikeaa käytöstä kaikkia kohtaan ja selkärankainen suora ihminen pystyy siihen..ja se näkyy.

Sinun teot on ihan epätasapainossa käytöksesi kanssa, mikä on sairasta ja kieroon kasvanutta. On tyhmää luulla itsestä toista mitä oikeasti on. Totuus ei pala tulessakaan, vaikka kuinka kiemurteleisi niljakkaasti.

• Mies, parempiko?

Miehille on aina vaan tuo sama ja typerä iänkaikkisesti kyllä tiedossa ollut ajattelu/toimintatapa, kun eivät ressukat muuhun pysty, siis ALAPÄÄ, se on heillä koko elämää saneleva juttu, ja on hienoa, että siinä me naiset voitamme, kun me emme "sillälailla" vanhene koskaan !!!!, eikä miehillä, sen tietää, tarvitse kuin 40 täyttää, niin johan alkaa ongelmat ja juokaa miehet lisää, nin kyllä ne ogelmat alkaa teillä nopemminkin, ja toivonkin, että naiset pettäisi oikein kunnolla, sillä miehethän on näin opettaneet kautta aikain. Kenellekäs ne kaikki seksisclubit, stripparit ym. on tehty, miksei naisille ole olllut tuollaista viihdykettä, miksi ??!! Eikä ole vieläkään!!! Me naiset haluamme kanssa ulkomalaisia, kauniita tummia miehiä, emme ällöjä kaljamahaisia keski-ikäisiä partasuita, jotka pitävät kaikki itseään komeina ja me ei teitä huolita.. Yök.

Kun suomalaiset menee viroon ja tyhmät vaimot eivät halua tajuta, että miksi, niin siellä heitä ilahdutta tummat venakot, samoin kaikissa Keski eruoopan maissa, kuulea hyviä ja parhaita naisia juuri Prahassa ja Tsekeissä, miestyökaverit ovat kehuneet, tietävä muuten kaikki hinnatkin ulkoa, eikö ole hineoa, he sitten neuvovat kavereille samojn kuin kaiken netin käytöstä, seksiseuraa he kehuvat, mutta arvatkaas miten komeita on tummat pitkät miehet samoisa maissa, mutta tietysti puhutaan myös muista maista. ainoastaan Thaitytöt ovat suomalaisille pieniä, mutta ei se mttään.. hyvin kelpaavat.
        Vai mitä sanotte, kun niitä sieltä oikein ostetaan tänne, kun eivät osaa kieltä ja ovat arkoja, niin voi suomalainen isokakrsi möhömaha taas potkia ja ja hakata juopotellessaan ja raiskata ja thai nainen tekee kotityöt silti kiltisti, koska hänellä ei ole muut mahdollisuutta.
        Tai mitä sanotte, kun ei ole yksi eikä kaksi tapausta, kun on thai tyttö alasti lentänyt pihalle, hakenut turvakodista paikkaa, kyllä, todella, jos joku kehuu suomalaista miestä, niin on perinteinen nynny nainen, jota mies komentelee, sillä onnellista paria ei esim. kaupassa nää.
        Olemme monta kertaa seuranneet huviksemme pareja, mitään ei puhuta ei ilmekään värähdä saati hymy, kun ollaan niin onnellsia ja naimisssa...miksi turvakodit ovat täynnä, miksi lastenkodit ovat täynnä, miksi ei löydy sijaisperheitä kun lapsia voi niin huonosti, että joka paikka on pullollaan näitä ressukoita, kyllä se tiedetään miksi, mutta ei kukaan omi avirheitään tietnkään psyty peilin edessä julki tuomaan, miehet haluavat naisen siis seksiä haluavan naisen, eli koneen.. kiltin vaimokkeen, jok aon ikinuori, missivartaloinee, aina isot hyväryhtiset tissit, kauniit killtävät kiiltokuva hiukset ja upeat kasvot ja iana meikattuna kuin nukkeja..onko heitä..Hyvä miehet lisää vaan paljon naisia ja joka kädelle oma ..on se hienoa.. Tätähän tekevät kansanedustajat niin ulkomailla kuinn kotimaassaaan niin miksei muutkin..Esimerkkejä löytyy niin, ettei sivut riitä.. Sekoilkaa vaan keksenänne, en kuulu teihin en kä haluakaan..

• Mustavalkoistako
        fenixis kirjoitti:

Et sinä ole ensinkään fiksu. Eikä ole vaimosikaan.

Tutkitusti erittäin heikolla itsetunnolla varustetut ihmiset pettävät. Tai kyseessä on seksiaddikti, joka ei vo olla pettämättä.

Vaimosi ei sinua rakasta ja ei välitä mitä teet. Hän ei sinua kunnioita, eikä kannatakaan kunnioittaa kun olet tuollainen rääpäle.

Turha sinulla on tasosta puhua ja käytöksestä mitään. Hienostunut päällepäin oleva käytös ei ole ensinkään sitä "hyvät tavat" olevaa.

Sydämen sivistys on oikeaa käytöstä kaikkia kohtaan ja selkärankainen suora ihminen pystyy siihen..ja se näkyy.

Sinun teot on ihan epätasapainossa käytöksesi kanssa, mikä on sairasta ja kieroon kasvanutta. On tyhmää luulla itsestä toista mitä oikeasti on. Totuus ei pala tulessakaan, vaikka kuinka kiemurteleisi niljakkaasti.

Hienoa!

Harvemin näkee sitä, että joku pystyy tekemään täydellisen analyysin muutaman lyhyen kirjoituksen pohjalta. Aivan erityisen kiinnostavaksi asian tekee se, että tässä on ollut vain toisen osapuolen näkemys asiasta.

Asia josta voin olla samaa mieltä, on jonkintasoinen seksiaddiktius. Viimeiset kolme vuotta rakastelukertoja vuodessa on ollut korkeintaan puolet siitä, mikä on viikkojen määrä. Addiktion määrä ja laatukin varmaan vaatii siis parempaa pohdiskelua.

Olen johtotehtävissä ja lisäksi minulla on luottamustehtäviä. Silti olen paljon perheeni kanssa ja vain pari kertaa vuodessa yötä pois kotoa. Iltojakin olen vain satunnaisesti menossa. Lasten harrastuksissa olen myös mukana. Sen minkä teen, teen siis hyvin vähän perheeni aikaa vieden.

Voit vapaasti pitää minua ja vaimoani typeränä. Tämä malli pitää meidät kuitenkin yhdessä, vaikka välillä on vaikeitakin hetkiä kuten kenellä tahansa. Hän on aidosti tukenut minua ja minä myös - siitä on molempien työssä ja harrastuksissa selviä todisteita. Me olemme hyvä yksikkö, joka toimii vain hieman eri tavoin kuin yleisesti nähdään hyväksyttävänä.

• neuvoton suru

pettämisestä...
      miksi minua petettiin...olen passeli pakkaus, suhde kunnossa; seksiä ja avoimia keskusteluja jne. minä olisin halunnut seksiä enemmänkin kuin mies..Silti, sain toiselta naiselta viestin, että mieheni käy hänen luonaan usein vieraissa..Mitään "selitystä" asiaan en ole saanut, nyt viikon odottanut puhelua tältä mieheltä..puhelua, jota ei koskaan tule.
      Onneksi emme asuneet yhdessä, vielä...

• Mustavalkoistako

Yhtä paljon kuin kiinnostaa tietää miehen motiivi pettämiseen, on se tieto miksi toisen naisen pitää kostaa miehen aviovaimolle. Moni avioliitto on onnellinen juuri siksi, kun toinen nainen ei ole käräyttänyt juttua. Prinsessa Madeleinekin tiesi miehensä käyneen vieraissa, mutta vasta asian julkisuuden vuoksi he erosivat...

Tiedän että kuulostan kohta näillä kommenteillani sovinistilta. Mutta minusta on hyvä joskus tunnustaa tosiasiat. Aina pettämiselle ei ole järjellistä syytä. Hyvin harvoin syy on vain toisessa. Vielä harvemmin petetyssä yksinään. Eniten minua ihmetyttää se, miksi naiset näkevät "kunnia-asianaan" pistää kuriin pettäjämiehet, jotka ovat käyneet heidän luonaan vieraissa. Uskon että siinä on enemmän kyse siitä, että kun ei saatu sitäkään omaksi, viedään se myös toiselta.

• Nainen naiselle susi
        Mustavalkoistako kirjoitti:

Yhtä paljon kuin kiinnostaa tietää miehen motiivi pettämiseen, on se tieto miksi toisen naisen pitää kostaa miehen aviovaimolle. Moni avioliitto on onnellinen juuri siksi, kun toinen nainen ei ole käräyttänyt juttua. Prinsessa Madeleinekin tiesi miehensä käyneen vieraissa, mutta vasta asian julkisuuden vuoksi he erosivat...

Tiedän että kuulostan kohta näillä kommenteillani sovinistilta. Mutta minusta on hyvä joskus tunnustaa tosiasiat. Aina pettämiselle ei ole järjellistä syytä. Hyvin harvoin syy on vain toisessa. Vielä harvemmin petetyssä yksinään. Eniten minua ihmetyttää se, miksi naiset näkevät "kunnia-asianaan" pistää kuriin pettäjämiehet, jotka ovat käyneet heidän luonaan vieraissa. Uskon että siinä on enemmän kyse siitä, että kun ei saatu sitäkään omaksi, viedään se myös toiselta.

Naiset ovat todella pahoja toisilleen näissä asioissa, raadellaan ja revitään toista naista MUKA rehellisesti ilmoittamalla että tämän mies on uskoton ja vielä parempi jos voidaan kertoa että mies on luvannut erota ja että tämä on sanonut rakastavansa tätä panopuuta ikuisesti.
        Miksi ihmeessä naiset haluavat tuhota toisiaan?

• Epsukali

Mulla ihan sama tilanne,ihan ku mun kirjoittama teksti.. :(

• Raamatun kääntäjä
        Mustavalkoistako kirjoitti:

Kyllähän se käräyttäminen on juuri sitä pettymystä, kun ei loppupeleissa kelvattukaan miehelle. Halutaan vaan kostaa vaimolle, jonka mies valitsi. Jankutetaan itselleen, että mies valitsi vaimon talon ja lapsen takia, vaikka oikeasti rakastikin sitä kakkosta. Fiksu kakkonen vetäytyy takavasemmalle, kun käry alkaa käydä ilmeiseksi.

• Mustavalkoistako

Eroamattomuuteen on monta syytä. Ensinnäkin en usko, että suhteemme ei tästä kehittyisi. Meillä on aiemminkin ollut vaikeita hetkiä ja niistä on päästy voittajana yli. Toisekseen kunnioitamme toisiamme todella paljon ja esimerkiksi siksi minulla on se tila mikä on. Olemme yhteisen suhteemme aikana auttaneet toisiamme ja molemmat ovat kasvaneet ja onnistuneet monissa asioissa toisen tukemana. Kolmas syy on se, että myös rakastamme toisiamme. Sekin on osasyy sille, että molemmilla on tilaa. Ei se että seksin kanssa on ongelmia, ole yksistään riittävä syy erota. Minusta ero on joskus turhan helppo ratkaisu. Siinä ei tarvitse kuin todeta että tämä suhde ei toimi. Sen sijaan ero jättää helposti mahdollisuuden unohtaa oman henkilökohtaisen kehittymisen välttämättömyyden. Vaatii paljon enemmän ihmiseltä kasvaa suhteessa kuin vaihtaa suhdetta "parempaan".

• Mies 69

Jos vaikka pukeutuisit vähemmän provosoivasti ;) En puolusta ukkomiehiä,mutta kyllä nainenkin osaa antaa tietynlaisen kuvan itsestään..sori,jos loukkaan,mutta humalaisten höpinöitä ei kannata ottaa kovin tosissaan..

• ex-todistaja

Mikä saa Jehovan todistajn pettämään?

Pahinta on se, kun sude Jehovan todistajaan kaatuu siihen, että se Jehovan todistaja on pettänyt. Suhde ei kestä Jehovan todistajan pettämistä, eikä kestä kukaan ihminenkään sellaista.

• tumma tyty

Miehet lähestyvät hyvänäköisiä naisia,,vaikka olisivat pukeutuneet kaulaan saakka hyvin peittävästi..Olen tämän huomannut ja olen olemukseltani tumma ja vaikka olen pukeutunut asiallisesti..saan vihjailevia katseita ja pyyntöjä...Olen ollut jo naimisissa yli 15v ja ajattelen että en ole ainakaan vielä ns menetetty tapaus..:) Luonto se ohjaa ihmisiä tiettyyn käytökseen..Pojat on poikia ja tytöt tyttöjä:) Minua saa kyllä lähestyä enkä siitä ahdistu..osaan kyllä vastata ystävällisesti olevani varattu ja osaan myös tarvittaessa tiukasti häätää ahdistelijat...

• mii ,,,,,,,,,,,,,,,,

vit kun vita

• Sä menet hymyilemään sinne baariin näille varatuille ...keräilet niitä mangneetin lailla kohottaaksesi itsetuntoasi:)

• Tässä vinkki.

Jos valitset vähän tasokkaamman paikan muun kuin lähiöbaarin,niin saat viettää iltaasi rauhassa.

• Vain vapaat miehet:

Päinvastoin, lähibaarissa kantajengi eli smat naamat, mutta mitä tasokkaampi sitä enemmän varattuja ja ns. "rahamiehiä", jotka kvittlevat että rahlla ostetaan jokianen nainen. ällöä. Tunnen erään naisen, joka teki mm. Vantaa Hotellissa ihan "tasokasta" työtä, eli ympäri Suomen tuli mm. myntimiehiä , joille kyseissessä paikassa mutta myös joka hotellissa, tarjotaan "palveluja". nÄMÄ MIEHET OVAT JUURI NIITÄ "TASOKKAITA", KOHTELEVAT HYVIN, maksavat tosi hyvin, MYÖS HOTELLILLE JA TULEVAT AINA UUDESTAAN, KUN TARJOLA ON NIIN "TASOKASTA PALVELUA". Voi pyhä sylvi, miten läpinäkyvää, heti kun ihminen tulee agressiiviseksi niina isa okoskee juuri häntä, ja edellisestä viestistä sen voi kyllä lukea..Typerää ja niin läpinäkyvää.. Vain me, joilla ei ole pettämisongelmaa, tai muutnekaan seksiriippuvuutta, emme koe pettämisen olevan ok. Muta mikään ei ole niin alhaista ja ällöä, kun varatut miehet ja puku päällä ja ällö iso maha usein!!!

• alisapei

Olen itse kysellyt samaa joiltakin, että missäs vaimosi on ? "Se on nukkumassa" vastaus tuli viimeksi eräältä ukkomieheltä. Kehuskeli, kuinka paljon tienaa ja pullisteli egollaan. Tarrautui takapuolesta kiinni jne.
      Tällaiset ihmiset saavat karvani pystyyn ja kiukkuni kiehumispisteeseen. Sitä alkaa luulla, että ei kai oma ukkokin käyttäydy selkäni takana samanlailla. Minusta on tullut kyyninen ja kylmä vuosien myötä, kun esim. oman kokemukseni kautta olen saanut kohdata paljon niljakkaita ihmisiä.

Mutta haluan vielä uskoa, ettei kaikki ole ihan samanlaisia. En jaksa kunnioittaa ja mielenkiinto lopahtaa ihan luonteen paskamaisuuden vuoksi.
      Ei tee eroa se, että minua houkuteltaisiin leikkiin mukaan...saisin itse nauttia ja vaimo/tyttöystävä jossakin taka-alalla. Siihen lopahtaa ihan satasella ja oksettaa jo vaimon puolesta.
      ...ihan raivostuttaa !!

Sama se on nuo kälyset akat kun vamppaavat ja pettävät ukkojaan tai sinkkuina kyttäävät toisten puolisoita.

Mutta...kaikilla on ne omat korvienvälit...maailmassa on kaikkea tarjolla...ei kukaan houkuttele leikkiin väkisin (ellei raiskaa).

• Mäen Anna

Mitä ihmettä sinä valitat? Halusitko tulla kertomaa, kuinka ihmeellinen ja kaunis olet.

Jos huomio ei kiinnosta sinua, niin älä lähde ampumaradalle. Mene ennemmin kirkon raamattuiltoihin tai liity frigidifemakot ry:hyn.

Jokaisella viriilillä miehellä on luonnon antama oikeus yrittää.

Mieti hetki, maailmassa on myös pinnaltaan rumia naisia, jotka jäävät ilman huomiota kokonaan vaikka he ovat sisältä tuhannesti sinua kauniimpia!

HÄPEÄ!

• kuuma kissa

Jaahas taas joku loukkaantui kun seura ei kelpaa. Kannattaisi katsoa sitä sormusta sormessa troglodyytit.

Mieti hetki ennenkuin lähdet ahdistelemaan varattuja naisia kun kuulut ilmeisesti siihen kategoriaan joka ei lähde edes kulumalla pois :)

• Missä mennäään??

Ensinnäkään ei ole rumia naisia, mitäs miehet sitten ovat, eikö rumia miehiä ole, ei ..on vaan erinäköisiä, kokoisia ja jokaiselle löytyy kyllä sopiva, juuri siksi.
        No niin pitäisi olla, mutta jos joku tuolla lailla palvoo miehiä, niin vanha totuushan on että kaikkihan on opittua ja mistä no arvatkaa..........
        Juuri tästä nämme, mihin maailma on mennyt kun itse lastensuojelussa teen töitä ja tällaisia juttuja naisten suusta kuulee, niin kertoo paljon, mistä on kotoisin ja miksi ajatusmaailma on noin kiero..l
        Kyllä pettäminen satuttaa ja jos ei satuta, on joki pahasti pielessä. Ja jos kaikille miehille on mielinkielen , niin samoin.. ei tervettä.
        On surullista katseltavaa kun lapsia haetaan, viedään, tuodaan, milloin polisikyydillä, milloin tuo äiti milloin poikaystävä, joka vaihtuu vielä parin viikon välein ja samaa on päiväkodeissa, miettikää 0-6 vuotiailla.....Missä vastuu, kunnioitus, malli lapsille ja nuorille..Menkää jokainen töihin johonkin lasten- ja nuorten pariin, niin näette oikeesti sen totuuden, missä nyt mennään, kun sallitaan vapaus !!
        Onneksi olkoon vaan teille kun tulette vanhoiksi, joka valitetavan useita koskee kuitenkin, niin arvatkaa minkälaista hoitoa saatte..Kyllä se on niin,että sitä saa mitä tilaa!!! Ja luimme edellisen henkilön arvomamilmasta tuossa edellisessä viestissä juuri sen, joka perustuu kyllä aika pitkälle, arvaan mihin..Niin surullista niin satuttavaa ja väärin.

• mies 30 v

Tuo on niitä hyvän ulkonäön harvoja kirouksia. Oma vaimoni kanssa vetää saman tien kun käy jossain vessassa niin jotain hiippareita tai seuraajia peräänsä tai kun satun oleman parin metrin päässä niin heti tulee joku kamala hyypiö ahdistelemaan. Tässä listauksemme:

1. kaamea wannabe juppi mikä lesoaa alle 10 sekuntin sisään rahoillaan
      2. bodari tai muuten joku ammattiurheilija mikä vielä suuttuu kun hänen kanssaan vaimo ei halua jutella
      3. joku 30 - 55 vuotias perheenisä joka kännissä kuin apina joka ei pysty edes muodostamaan selkeitä lauseita tai voi myös tulla hiljaa viereen tuijottamaan.

Kyllä se on niin paikka kun paikka tuntuu olevan täynnä todellisuuden tajunsa menettäneitä epätöivoisia hiipparari miehiä. Toki kyllä miehenäkin aina silloin tällöin naiset ahditelevat. Milloin tarvisi muka tarjota juotavaa tai muuten vaan alkavat kopeloimaan. Kopeloinnista kun mainitse että ei kiinnosta kun olen naimisissa, niin seuraa hirveä viha ja suunsoitto.

• Kaikenko jo kokenut

Ei ole varmaan keinoa tuohon kun moni vielä laittaa sormuksenkin jemmaan silloin, kun kavereiden kanssa lähtee "SAALISTAMAAN". Olin tai kokeilin sitten nettipalstojen kautta minäkin kun baareissa miehet alkoi ahdistamaan tuo varattujen miesten jatkuva ällö käytös, kun minun miheni minu apaljon petti, niin se ällöttää sikis vielä enemmän!! No ei se mitään, netissä sitöä vasta ehdotuksia tuleekin, erolla, että siellä oikein haluataan varaatu mies haluaa varatun naisen seuraa, eli ymmrätäävät toisinas ailemissesti parmemin, kulissiia voi jatkaa ja molemmat osaavat olla hiljaa tappamisista. Ja mitä ihmettä seksiä, seksiä ja seskiä. Minä ainakain halöuan suhteelt amuutakin. Mihin on maailma mennyt, ja huom. ikää katsomatta, sam aasia joka puolella. Hyvä Suomi, salkkarit ym. ohjelma ja hyvin on pimeydessä vaeltavaan kansaan tehonnut myös aikamme Kauniit ja Rohkeat, jopa 70 ukot yrittävät ikseä nuoria naisia, sekäneitssä että baareissa.. Huh ja mitä nuo mihet muutne itsestään luulevat..??!!!!!!!!Tsempiä meille sinkuille, mutta huonolt anäyttää, nyyh.

• jk

vai niin

• voi kiesus

juuri näin..

• voi kiesus

oisitkohan vähän liian luuloissa nyt itsestäsi...jos vaivaa niin pysy kotona..mutta taidatpa nauttia tilanteesta...niin läpinäkyvää ja kehujen kalastelua...että huh huh..

• lycy30

Tuommoisille epätoivoisille ..rseenruinaajille voi nauraa päin naamaa=). Tai sanoa että "tse tse tänne poika, haepa yksi drinkki, eikun tuohan mun miehelleni kanssa kun oot NIIIN hauska veikko"=)

Jos joku käyttäytyy törkeästi niin saa antaa samalla mitalla takaisin. Pyydä sen numero ja soita sille äijälle keskellä yötä, siinäpähän selittelee vaimolleen että väärä numero=). Kerro tietenkin omalle miehelle mitä puuhailet;)

Mut joo, kyllä miehet saa lähtemään pois kun Ei anna ristiriitaisia viestejä. Jos haluat huomiota ja sanot ei niin yleensä se kehonkieli tulkitaan vahvemmaksi. Mieti siis mitä itse annat ymmärtää, noin moni mies tuskin tekee väärää tulkintaa sun käytöksestä.. Mies ymmärtää kun tarkoitat sitä mitä sanot. Kyllä siihen tangoon tarvitaan aina kaksi.

• D534

Kumma juttu, että samat asiat voi nähdä niin eri lailla. Olen jo vanha äijä, mutta silti naiset viestittelevät innokkaina kuppiloissa. Aika pian he tekevät ehdotuksiakin. Monesti olenkin joutunut lähtemään vieraan naisen matkaan. Joitakin asioita olisi saanut jäädä tekemättä, mutta kaiken kaikkiaan en kadu, koska ilman heiltä saamaani lisäseksiä olisin saattanut tehdä hullumpia juttuja jossakin muussa asiayhteydessä. Naisten kieroutta ja kataluutta toisiaankin kohtaan joskus ihmettelen. He ovat omassa katkeruudessaan ja alemmuudentunnossaan valmiita rakentelemaan melko pirullisiakin juonia, jopa täysin viattomille ihmisille.

• lycy30

Pettävä mies nimenomaan on kiero ja katala toisia kohtaan ja varmaan juuri katkeruuden ja alemmuudentuntonsa vuoksi. Pettäminen ja siitä valehtelu ja tarinoiden sepittely on pirullinen juoni. Se että tähän vastaa huumorilla ja rohkeudella on suorempaa kuin peliin ryhtyminen ja asioiden salailu ja teeskentely siinä mukana.

Vahva ja kypsä ihminenkin voi tehdä virheitä mutta pystyy pysymään puheissaan ja olemaan selkärankainen, tarvittaessa kantamaan vastuunsa teoistaan kertomalla tilanteen rehellisesti ja eroamaankin. Kaikiltahan se toki ei onnistu, on niin naisia kuin miehiäkin jotka eivät selviä itsekseen. Siinä vasta reppana.

On vahvuutta vastata teoistaan ja elää omien arvojensa mukaan siten että itse on onnellinen eikä satuta toisia turhaan. Heikkoa sen sijaan on paeta vastuuta. Vahvuus ja vastuu ei ole helppoa, miksi pitäisikään? Siten voi tosin katsoa itseään peilistä sekä toisia silmiin. Ja virheet, niitä sattuu kaikille ja ne kasvattaa. Pelonkin tunnustaminen on rohkeaa. Mutta vastuuttomuus, pelkuruus ja selkärangattomuus sen sijaan.. elää kaksinaismoralistisesti kääntäen takkia tilanteen mukaan ei ole kenenkään etu. Moni vaimo tai mies olisi tyytyväinen saadessaan elämänsä takaisin päästessään epäkunnioittavasta kumppanistaan eroon kun saa epäilyilleen vahvistuksen esim juuri pettämisestä.

Eli ylläolevan vanhemman mieshenkilön petturuus on parempi vaihtoehto kuin mikä?? Itsensä kiikkuun vetäminenkö, vaimon hakkaaminen vai jokin vielä pahempi liittyen lapsiin eläimiin vai mihin?? Kyllä voi jonkun ihmisraukan elämä olla surkeaa kun oikeuttaa pettämisen itselleen noin=)

• pojsanin

Jospa sä olet yksinkertaiseti niin halvan lutkan näköinen, että puutteessa olevat ukot tietävät saavansa juuri sinulta. Tuskin mikään kaunotar olet, pelkkä halpa patja vain.

• Anonyymi

TÄMÄ TEKSTISI ON KUNNIANLOUKKAUS ! LOPETA HETI KIRJOITTELUSI TÄNNE TUHONSÄVYYN KETÄÄN EI SAA LUTKITELLA! ! EIKÄ HAUKKUA MIKSIKÄÄN MUUKSIKAAN ON VAKAVA RIKOS ! KUNNIAN LOUKKAUS LOPETA HETI TÄSSÄ KESKUSTELU PALSTALLA KIRJOITTELU! TUOHON SÄVYYN KIRJOITUKSESI ON ASIATON!

KUNNIANLOUKKAUS ON RIKOS SIITÄ SAA 2- VUOTTA VANKEUTTA !

Lakikirjan Omistaja kirjoittaa !

• ei kiitos

Omat epäilykseni mieheni käytöksestä lähtivät baarissa sattuman kautta. Kuulin vessassa parin ihan normaalinäköisten naisten juttelevan mieheni ja hänen ystäviensä käytöksestä. Sen jälkeen muutama tuttavanainen oli aina samassa paikassa kuinmieheni yöelämässä ja mitäs paljastuikaan. Jos olisin tiennyt mitä herra siellä puuhailee olisin laittanut aiemmin pihalle. Monelle olisi varmasti yllätys tietää oman miehensä puuhailut.
      Ilmeissesti joka kerta ei tärpännyt hänelläkään kun tuli joskus ihan normiaikaan kotia.
      Nyt sinkkuna olen huomannut useammankin naimisissa olevan käyttäytyvän samoin. Tullaan vonkaamaan. Kuitenkin kunolen itse tämän omassa suhteessani kokenut tuntuu tuo lähinnä oksettavalta kun kuvitellaan olevan niin joka naisen mieleen, mutta ei kiitos.

• lycy30

Olen käskenyt miehiä häipymään jos selvinnyt varatuksi. Muutenkin selvittänyt asiaa aika tarkkaan. Mut miten saat sellaisen selville? Et onko joku varattu tai jos oma kumppani on petollinen. Inhottavaa tuollainen kierous, ansaitsevat toisensa. Mutta rehdit ansaitsevat parempaa enkä soisi kenenkään kokevan petturuutta. Itse haluaisin tietää todellisen laidan asioista. Tosin olen sen itsekin valmis kertomaan. Se mitä ei voi tehdä kumppanin silmien edessä on petturuutta.

• loihoih

Aina voi sanoa ei...

• Julle Ankanpää

Minusta taas baaritiskillä on taas enemmän uusiosinkkurouvia, jotka keinolla millä hyvänsä haluavat tällaisen komean ukkomiehen matkaansa. Miten torpata näiden seireenien kutsut kohteliaasti, niin ettei heti impotentiksi haukuta, jos ilmoittaa ettei kiinnosta? Joten tytöt pliis, mies voi olla ravintolassa kaverien kanssa ilman että naiset kiinnostaa. Miten ukkomies saa olla rauhassa baaritiskillä, ilman että tullaan hakemaan tanssimaan.

• Anonyymi

Sano suoraan että "painu **tuun, ei kiinnosta". Toimii aina.

• Anonyymi

Minäpä sanon myös totuuden monista naimisissa olevista naisista joita pyörii baareissa ja yökerhoissa, jältään noin 30-45v. ehdotuksia yhden yön jutuista tulee ja kaikkille sama vastaus, ei kiinosta olen avoliitossa. Toiset naiset ymmärtää heti, toiset jopa suuttuu kun ei vieras varattu nainen kiinosta. Hameväki on yhtä tyrkyllä olevaa ja pettävää kuin miesväki, ei eroa mitenkään.

• Anonyymi

Yksi kysymys kun sinut huomoidaan noin. Pukeudutko ja meikkaatko baariin itse miehiä provosoivasti??

• Anonyymi

En ole aloittaja mutta ei pidä provosoitua jos provosoidaan, en minäkään mene ehdottelemaan mitään vaikka näkisin kuinka hyvännäköisen ja seksikkään naisen ravintolassa, naisilla on oikeus meikata ja pukeutua seksikkäästi, ei se ole provosoimista vaan kertoo naisellisuudesta.

• Anonyymi

Saman kaltaista olen kuulut kihlatultani joka myös ihan hyvän näköinen nainen ja meikeissään varmasti huomataan. Kun miehet ovat tehneet tuttavuutta nainen on sanonut olevansa kihloissa eikä pettäminen kiinnosta ja silti vaan miehet yrittää varsinkin kun ovat naisporukassa liikeellä. Sitkeitä ovat ja kihlattuni on sanonut että seksihän noilla aina mielessä ja kun kieltäytyy jotkut taliaivot kuten kihlattuni noita kutsuu sanovat rumasti et mitäs täällä sit teette jos ei halua panna.

• Anonyymi

Nuo mieshakkaajat ja muut säälittävät jotka suuttuu jo kun toinen moikkaa työkaveria.

Ei kiinnosta vaikka siitä olisi mennyt esim 15 vuotta!

Nuo suhde kiusaajat Nilssonit yms ansaitsi kuolla myös kuten Heinonen.

Ja lisäksi Milan Jaff tulisi vapauttaa vankilasta raiskaamaan rasisti kiusaaja hakkaajien naisia

• Anonyymi

Ex kiusaajien hakkaajien yms tulee ajaa päältä ja heidän lapsien ja päät irroittaa yms

• Anonyymi

Tommoset baarihakkaajat ovat niin säälittäviä narsisteja jotka pitää säbää ja lendoa kuningas lajeina, hakkaavat kun toinen moikkaa työkaveria, miehellä on kaikki vanhemmat elossa kun toisella faija jo kuollut nuoruudessa. Tommoset mulkut pääsee helvetin helpolla tässä maailmassa

• Anonyymi

Kotona seksi loppuu kun äijä käy vieraissa, niin se menee. Ei kukaan halua tauteja ehdoin tahdoin. Eikä auta vaikka kuinka olisi seksiä, vieraisiin menee heti kun mahdollista.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7705
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1925
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1900
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      920
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      859
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      793
    Aihe