Mistä juhlamekko?

lautaliisa

Pitäisi löytää juhlamekko kokoa XS mielellään netistä.
Olen koittanut katsella, mutta tuntuu ettei tuota kokoa myydä tai jos myydään niin mität ovat silti liian isot. Olen 165/42 ja mitat ovat 72/60/82.

Ainoat mitä onnistuin löytämään olivat olkaimettomia ja sellaista en tahdo, kun eivät ne tälläisella laudalla päällä pysy.

osaisiko joku auttaa?

20

2772

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mekkometsästäjä

Tälläisestä osoitteesta www.harajuku.fi saa mekkoja ja muutakin tilaustyönä omilla mitoilla Jos et ole vielä kyseistä sivua löytänyt.

• Mekot talveksi
      • lautaliisa

Loppupeleissä tilasinkin sitten nellystä ihanan xs kokoisen mekon. Oli tosin harmikseni liian iso. Onneksi yksi ompelutaitoinen tuttavani onnistui pienentämään mekkoa.

• rwerwer

Oikea vastaus on: Karen Millen. Löydät netistä tai Helsingistä heidän omasta liikkeestään sekä Stockalta. Suomeen ei aina tuoda pieniä kokoja, mutta sieltä saa todella pieniä.

Itse oln 157 ja 46 kiloa ja menen KM-kokoon US 6 / 36 (Suomessa itselleni käyvät koot 32-34). Veikkaisin, että UK 6 / 34 olisi sinulle aika sopiva.

• asosille mars

Asos.com.

• pöhmö

Ainakin aikaisemmin Ril's:lla on ollut pieniä mekkoja, alkaen koosta 32. Ovat ehkä vähän kalliita mutta tosi nättejä.

• minikameleontti

Teetin juhlamekon mitoilla, suosittelen.

• larmastus

Your face tekee kanssa pieniä kokoja. Minikameleontti, missä teetit

• minikameleontti
        larmastus kirjoitti:

Your face tekee kanssa pieniä kokoja. Minikameleontti, missä teetit

www.uniikkipuku.com oli firma, toimi ihan jees

• larmastus
        minikameleontti kirjoitti:

www.uniikkipuku.com oli firma, toimi ihan jees

thanks

• Nelly.com, löytyy tosi kivoja ja hienoja juhlamekkoja, kokoja löytyy myös pieniä mutta mekot saattavat olla pitkiä koska ne ovat pitkien päälle tehtyjä. Mutta ainahan voi lyhentää :-) Myös modtexista löytyy tosi kivoja mekkoja ja pieniä kokoja :-)

• ticisnas
    • :))
    • Kaisu86

Pieniä kokoja löytyy myös täältä www.fiesta.fi , ite tilasin keväällä ja istui päälle tosi hyvin :o) jollei oo varastossa suoraan niin kannattaa kysyä kauanko tilaamisessa kestää. Mekot on kyllä kauniita eikä niin kovin kalliitakaan jos vertaa moneen muuhun laadukkaaseen kauppaan...?!?

• tuolta löytyy
    • ...

www.vaatetukku.fi

• RockNympho

www.pienellenaiselle.fi

• asdsag

Prom Dresses Prom Dresses www.millybride.co.uk offer 2013 Wedding Dresses, Bridesmaid

Dresses, Evening Dresses ,2013

Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of The Bridal Dresses. www.millybride.co.uk

girl's 2013 spring wedding dresses at www.millybride.co.uk offer 2013 Wedding Dresses,

Bridesmaid Dresses, Evening Dresses,2013 Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of

The Bridal Dresses. www.millybride.co.uk Prom Dresses Prom Dresses

• lisa3601
    • kuutonen1

Sellanen verkkokauppa kuin http;//www.myday.fi tekee juhla- ja hääpukuja mittatilauksena. Siis vaikka miten pieneen kokonaan. Malleja on satoja. Testattu on ja toimii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe