Liikunnallinen vai sohvaperuna?

mies urheilia

Kumpi on parempi nainen joka harrastaa joka viikko aktiivisesti liikuntaa käy salilla tai jotain muuta liikuntaa harrastaa.. (montakin kertaa viikossa)
Vai nainen joka ei harrasta mitään liikuntaa makaa mieluummin sohvalla?

23

277

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2 6 v

      niiii,no,mulle on oikeestaan ihan sama.Noissa liikkuvissa neitokaisissa on vain se huono puoli että vaativat lähes poikeuksetta myös toiselta osapuolelta samaa.
      Ja sitä en tajua, siis jos joku ihminen on vaikka ihan sopusuhtainen mutta ei välitä kauheasti käydä jossain salilla tms.niin tekeekö se siitä ihmisestä huonomman,no ei.
      Eikä tätä vaatimusta välttämättä sanota suoraan vaan sisällytetään sanaan"pitää huolta itsestään",ovelaa.

      • Ei liikkuminen tai salilla käyminen tee kenestäkään parempaa/huonompaa ihmistä. Mutta liikkuminen tekee kyllä ihmisestä parempi kuntoisen. ;)
        Jos et harrasta mitään liikuntaa etkä tee OIKEASTI raskasta ruumiillista työtä, ni et voi olla kummoisessakaan kunnossa. Sopusuhtaisuus ja hyvä kunto kun eivät automaattisesti ole sidoksissa keskenään..


    • vcxvcfdssfd

      Tietenkin liikunnallinen. Mitä tuollaisen sohvaperunan kanssa voi tehdä kun ei ole kiinnostunut mistään ?

      • liikkuja....

        "Mitä tuollaisen sohvaperunan kanssa voi tehdä kun ei ole kiinnostunut mistään ?"

        no en minä kyllä vaimon kanssa koskaan ole liikkunut yhdessä. minua kun ei jumppa kiinnosta eikä vaimo halua harrastaa kamppailulajeja.

        mutta liikunnallinen on tietenkin ehdoton suosikki. tosin semmoinen 2-3 kertaa viikossa on paras, ei enempää muuten alkaa harrastus vievään liikaa aikaa parisuhteelta.

        (jos minä käyn vaikka 2-3 krt/vko treeneissä/salilla ja vaimo kävisi tasaisesti jopa 4 krt/vko niin käytännössä joka ilta olisi jokin meno)


      • cvxxcvcxvfds
        liikkuja.... kirjoitti:

        "Mitä tuollaisen sohvaperunan kanssa voi tehdä kun ei ole kiinnostunut mistään ?"

        no en minä kyllä vaimon kanssa koskaan ole liikkunut yhdessä. minua kun ei jumppa kiinnosta eikä vaimo halua harrastaa kamppailulajeja.

        mutta liikunnallinen on tietenkin ehdoton suosikki. tosin semmoinen 2-3 kertaa viikossa on paras, ei enempää muuten alkaa harrastus vievään liikaa aikaa parisuhteelta.

        (jos minä käyn vaikka 2-3 krt/vko treeneissä/salilla ja vaimo kävisi tasaisesti jopa 4 krt/vko niin käytännössä joka ilta olisi jokin meno)

        Minä käyn salilla ja pelaa futista, tennistä, salibandyä, sulkapalloa, koripalloa ja käyn lenkkeilemässä, uimassa ja pyöräilemässä.

        Totta, että ei naisista ole muutamaa harvinaista poikkeusta lukuunottamatta pelikaveriksi näissä lajeissa, mutta uimassa, lenkkeilemässä ja pyöräilemässä voi hyvinkin käydä hyväkuntoisen tyttöystävän kanssa jos vauhti ei ole liian kovaa.

        Lisäksi urheilua harrastava nainen on usein kiinnostunut urheilusta ja hänen kanssaan on kiva katsoa toisinaan kisoja tv:stä tai paikanpäällä. Lisäksi on juteltavaa aiheista, jotka kiinnostavat minua. Puhumattakaan siitä, että urheilulliset naiset ovat monesti luonteeltaan aivan mahtavia, iloisia, elämänmyönteisiä ja huumorintajuisia.


    • Jaa a liikunnallisesta en tykkää, joten enköhän kallistuisi tuohon ns. sohvaperunaan kun ittekään en oo liikunnallinen.

    • Back to school...

      "mies urheilia"

      Pelkässä nimimerkissä jo kolme kirjoitusvirhettä. Ei millään pahalla, arvon "urheilia", mutta annat itsestäsi täysin vajaaälyisen kuvan.

      • vcxvvcxfds

        Pilkunnussijat eivät ole minun ihannenaisiani. Jos huono kielioppi antaa automaattisesti vajaaälyisen vaikutelman, kannattaa harkita oman ajattelunsa laatua uudelleen.


    • -------

      Mie oon nuitten välimuoto, joten vastaan, että välimuoto. Joskus innostun käymään useita kertoja viikossa salilla ja vielä lenkkeilyt siihen päälle, joskus käyn myös jumpissa, pyöräilen tms.

      Joku viikko taas saattaa mennä niin, että harrastan vain yhtenä päivänä jotain liikuntaa, muuten löhöän tai yksinkertaisesti olen niin kiireinen, etten ehdi liikkua. Joskus on kiva vain maata sohvalla ja syödä herkkuja.

      En siis ole mikään kamalan aktiivinen, eikä liikunta ole mulle elämän ja kuoleman kysymys. Sitä on vain kiva harrastaa, niin pysyy kroppa kuosissa.

    • Grammix

      Huonot esimerkit. Taas ääripäät.

      Mieluiten partneri, joka liikkuu esim. hyötyliikuntaa ja arkiaktiivisuus on kohdillaan. Ei sellaista tyyppiä, joka heiluu salilla ja jumpissa ja joogassa jokaisena iltana. Hyi.

      • Näinpä!!

        Joku tykkää esimerkiksi ulkoilusta ja retkeilystä (ja tarkoitan nyt vaikkapa pariakymmentä kilometriä metsiköissä) sienestämisestä, puutarhan hoidosta, päivän mittaisista souturetkistä tulen- ja ruoanvalmistamisineen.
        Eikä käy jumppaamassa pinkissä keinokuitutopissa.
        Ja on silti hyväkuntoinen.

        Onneksi miehissäkin on niitä, jotka eivät katso urheilua.


      • urheilu ja urheilu
        Näinpä!! kirjoitti:

        Joku tykkää esimerkiksi ulkoilusta ja retkeilystä (ja tarkoitan nyt vaikkapa pariakymmentä kilometriä metsiköissä) sienestämisestä, puutarhan hoidosta, päivän mittaisista souturetkistä tulen- ja ruoanvalmistamisineen.
        Eikä käy jumppaamassa pinkissä keinokuitutopissa.
        Ja on silti hyväkuntoinen.

        Onneksi miehissäkin on niitä, jotka eivät katso urheilua.

        joku kirjoitti, että liikkuva nainen katsoo sitten kanssaan myös urheilua (sohvalta!)
        Hih,
        kaikki miehet eivät seuraa urheilua ollenkaan.
        Tai katso edes televisiota :)

        Kärjistetääs toisinpäin:
        "Mitä sellaisen miehen kanssa voisi edes tehdä, joka seuraa telkkareista urheilua?"


      • fsdsdfcvcxvxcv
        urheilu ja urheilu kirjoitti:

        joku kirjoitti, että liikkuva nainen katsoo sitten kanssaan myös urheilua (sohvalta!)
        Hih,
        kaikki miehet eivät seuraa urheilua ollenkaan.
        Tai katso edes televisiota :)

        Kärjistetääs toisinpäin:
        "Mitä sellaisen miehen kanssa voisi edes tehdä, joka seuraa telkkareista urheilua?"

        Voihan sitä urheilua seurata muualtakin kuin sohvalta. Eikä tuota mielenkiintoista urheilua niin usein tule, että se kovinkaan vankasti sohvan pohjalle ajaisi. Korkeintaan kausittaista tuo urheilun seuraaminen.


    • sopivassa suhteessa

      Välimuoto on mielestäni paras. Patalaiskat ja himourheilijat kuulostaa molemmat kauheilta

      • vcxdsfdsfs

        Riippuu paljon siitä mitä tarkoittaa "himourheilijalla". Jos haluaa pakonomaisesti kehittää kroppaansa ja kuntoaan, ei kiitos. Jos rakastaa urheilua ja harrastaa hauskanpidon takia paljon, kyllä kiitos.


    • 27 v

      Minäkin vastaan välimuoto. Kihlattuni (joutuu) ulkoilee päivittäin, koska hänellä on lemmikkikoira. Mutta ei hän mikään urheiluhullu ole, eikä myöskään patalaiska sohvaperuna. Hän on pikemminkin noitten välimuoto. Ja ollaan monen monta kertaa ulkoiltu yhdessä: kihlattu, minä ja koira, taikka sitten tutulta lainattu sen koiria lenkitettäväksi.

    • ....................

      Urheileva nainen, ehdottomasti! Tässäkin kuitenkin voi mennä yli. Sanoisin, että kilpaurheilun harrastaminen SM-tasolla alkaa rajoittaa jo muuta elämää melkoisesti, mutta kyllä mieluummin silti sellainenkin kuin sohvaperuna. Oikeastaan sohvaperunaa ei missään olosuhteissa, jotain liikuntaa pitää harrastaa ja sen pitää näkyä kropasta.

    • Aikuinen mies.,.-

      Ei kumpikaan vaan j. otakin tuosta välistä. Harrastaa voi paljon muutakin kuin vain useita kertoja viikossa esim, salitreenejä. Itse en tykkäisi naisesta, joka keskittyy vain omaan liikuntaharrastukseensa.

      Olen itse erittäin liikunnallinen mutta vaimoni taas on enemmän lukija ja nautiskelija tyyppi olematta kuitenkaan mikään sohvaperuna. Hän ei vain jatkuva hikoileminen ja sisäliikunta kiinnosta. SIlti hän on yksi kauneimmista ja fiksuimmista naisista, joita tiedän

      • nuori nainen

        Tuossa oli todellakin aikuisen miehen vastaus. Kiitos hyvästä mielestä :)


    • mies 36 v

      olenko mää sohvapottu. Tein tänään 300 vatsalihasta ja poljin tunnin kuntopyörää ihan huvikseni.? Huomenna sama homma!

      • cxvcxvdfs

        Ei kannata tehdä 300 vatsalihasta, kannattaa tehdä 5x10 lisäpainoilla (vaikeaa ilman laitetta) tai voimapyörällä.

        Tekemällä 300 vatsalihasta lämmittelet todennäköisesti lonkankoukistajaa, etkä kehitä vatsalihaksia.


    • mies 36 v

      En mä niitä putkeen tehnyt. oli siin parin minsan taukoo välillä. Tein 20 ain kerralla. Sit tein etunoja punnerruksii välillä kans

    • Urheilullinen tietenkin. =)
      Eipä paljoa sytyttäis sellinen sohvaperuna. Eikä olis mitään yhteistäkään sellaisen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      97
      2668
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      196
      1747
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      84
      1692
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1370
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      117
      1209
    6. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      36
      884
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      83
      874
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      20
      843
    9. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      37
      734
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      720
    Aihe