Tehokas pokaaminen!

Sitäjatätä

Jajaa, miten jutteleminen aloitetaan?
Itse pystyn keskustelemaan naisen kanssa ja itsevarmuus riittää naisille juttelemiseen. Eli ei mitään ongelmaa... Väärin!
En osaa oikeastaan esittäytyä, enkä murtaa jäätä.
Voisiko joku "pelimies" pistää dialogin keskustelun alkuvaiheesta, jolla on naisen saanut.

31

2921

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • semostajuy

      tässä yks
      Kysyt naista reippaasti tanssimaan, katsot silmiin (ei hymyä, persu päällä)
      Tanssitte pari kappaletta ja pyydät voitteko käydä pihalla jäähyllä.
      Ulkona esittelet nimeltä itsesi ja ojennat räpyläs ja odotat kaveriltas vastausta.
      Voit vaikka sanoa tohon perään et hauska tavata ja jos tulee hiljainen hetki niin pyydä vaikka et meette takas sisään tanssimaan. Siellä ei tarvi puhua :D Eleet ja tanssi vie hommaa itsestään eteenpäi

    • sitäjatätä

      Kiitos, mutta pahoittelen :D
      Eli bileitä tarkoitan, sellaisia joissa ei tanssita. Tanssimestoissa ja kadulla pokaaminen on "helppoa", tuollaisissa bileissä taas kiusallista. Siis itselle ;)

      • Ex Pimp

        Millä tavalla kadulla pokaaminen on helpompaa kuin bileissä?


    • sitäjatätä

      No kadulla ei tarvitse ylläpitää mitään kiusallista keskustelua, mutta jos on joku 3h samalla sohvalla toisen kanssa niin silloin pitää.

      • Yannick Noah

        Väitätkö nyt, että pysäyttelet Suomessa suomalaisia naisia kadulla, ja heidän pokaamisensa siinä on helpompaa kuin baarissa tai bileissä? Millä tavalla tilanne menee, voitko pistää jonkun esimerkin?


      • Ex Pimp

        No tuossa olet ihan oikeassa...

        tuossa alla joku kysyi tilanne-esimerkkiä ja tässä se yleisin:

        Mies: "Moikka! Kuule, näin sinut ja mietin..."
        *nainen kävelee ohi eikä katso päälle*

        Tadaa! vältyttiin epämiellyttävältä keskustelulta!


      • Anonyymi

        Juu, mietin vaan, et vaikeeta toi parisuhteessa oleminen, jos vaaditaan että pitää koko ajan jutella.
        Miten sitä keksii puheenaihetta sitten, kun kaikki asiat on kerrottu ja tulee heti, kun ei olekaan puhumista.
        Tuleeko silloin ero.


    • sitäjatätä

      Kesäisin kyllä :D
      Sanoo vain moro, jonka jälkeen kyselee kuulumiset ja määränpään tai muuta small talkia. Sitten vain vaihtamaan numeroita, jos on synkannut.
      Talvisin ei onnistu, kun itseä vituttaa, muita vituttaa, eikä kukaan halua (en minäkään) jutella kylmässä paskakelissä :DD

      • tätäjasitä

        ja vielä, kadulla pokaaminen osoittaa naiselle kanttia, joka auttaa.
        Kannattaa kokeilla muutaman kerran, se alkaa luonnistua ihan täydellisesti jonkun 3. kerran jälkeen. Ainoa vaikeus on kynnys lähteä jututtamaan, ei mikään muu :)


      • tätäjasitä kirjoitti:

        ja vielä, kadulla pokaaminen osoittaa naiselle kanttia, joka auttaa.
        Kannattaa kokeilla muutaman kerran, se alkaa luonnistua ihan täydellisesti jonkun 3. kerran jälkeen. Ainoa vaikeus on kynnys lähteä jututtamaan, ei mikään muu :)

        Mä en ole koskaa ajatellu et kadulta pokaaminen vois toimia. pitääpä kokeilla joskus


      • hippahoppa
        tätäjasitä kirjoitti:

        ja vielä, kadulla pokaaminen osoittaa naiselle kanttia, joka auttaa.
        Kannattaa kokeilla muutaman kerran, se alkaa luonnistua ihan täydellisesti jonkun 3. kerran jälkeen. Ainoa vaikeus on kynnys lähteä jututtamaan, ei mikään muu :)

        siis ulkona tai ihan missä tahansa yleisen pokaamisympäristön ulkopuolella saatu huomiohan on teholtaan 10-kertainen, ja lisäksi siinä ei ole yhtään ainoaa kilpailijaa sotkemassa kuvioita. toimii ilman muuta mutta tosi on että sellanen leuto kesäkeli edistää asiaa. talvella voi koittaa kassajonoa:-)


      • erfefgd
        hippahoppa kirjoitti:

        siis ulkona tai ihan missä tahansa yleisen pokaamisympäristön ulkopuolella saatu huomiohan on teholtaan 10-kertainen, ja lisäksi siinä ei ole yhtään ainoaa kilpailijaa sotkemassa kuvioita. toimii ilman muuta mutta tosi on että sellanen leuto kesäkeli edistää asiaa. talvella voi koittaa kassajonoa:-)

        Juuh, loppujen lopuksi jossain baarissa pitää nähdä paljon enemmän vaivaa, kuin kadulla pokaamisessa ;)


    • nopea79

      Ukkomies-Raksamies koetti saada huomioni työpaikan käytävällä huutelemalla minua "räkänokaksi" lapsuuden haukkumanimen mukaan. Jos ei sitten anna perää, työpaikan miehille levitellään minun arimmat asioita.

    • talouskunnossa

      Kevennät alkua kertomalla vitsin. Osoitat olevasi huumorimiehiä. Se on hyvä alku edetä pidemmälle.

    • möaslmföasgäa

      Itse olen ollut aika ujohko enkä innokkaasti vieraita ihmisiä lähesty. Mutta työkuviotkin on ajaneet siihen, että piti opetella luontevaa yleiskeskustelua ja rohkeutta lähestyä ihmisiä. Ja sitä kautta tullut luonnostaankin herkemmin sellaiseksi, että jutustelee vieraille ihmisille.

      Kun iskemisestä puhutaan (nainen), niin en oikein noista iskulauseista tiedä. Myönteisin virehän on tullut tilanteista, joissa mies luontevasti tuntuu puhuvan mistä tahansa nyt päättänytkään. Sitä kautta kiinnittyy huomio ja voi alkaa itse kannattelemaan sitä keskustelua.

      En ole pokaillut naisia, mutta eikös tuo olisi se perusjuttu? Jos kokee koko puhumisen epämukavaksi, niin harjottelee niin kauan ettei tunnu epämukavalta (miten sellasessa olotilassa ketään onnistuu hurmaamaan?). Eikä tietenkään valitse lähestymistapoja, jotka varmana kokee ei-luontevaksi verrattuna toiseen,

    • suuseksiseesuksi

      Paras naisen iskemiseen on kysyä: Saanko tarjota suuseksiä ?

    • opetusohjaaja

      10 parasta lyhyttä iskurepliikkiä !

      1= Haluaako neiti imutella "nahkasikkeä"
      2= Saiskos suudella kohdunpäätä ?
      3= Kerro mikä on unelma-asentosi, jotta voin toteuttaa sen.
      4= Neit, sinulla kävi nyt flaksi, voin tänään antaa sinulle.
      5= Tämä on iskurepliikeistä paras... Anna pillua !
      6= Olen sokea, löydänkö pisterijoituksesta sinun G:eesi ?
      7= Vaikka en haluakkaan kanssasi naimisiin, käykö silti pano ?
      8= "Jormani" on lintu joka haluaa lentää "pesääsi".
      9= haluaako neiti tietää, kuinka taitava on kieleni.
      10= Olen hyönteistutkija ja haluan tutkia hämähäkkiänne joka on väärinpäin.

      • Jepulisjees

        11= Meille, teille vai eri teille


      • Anonyymi

        Ihan hauskoja nuo opetusohjaajan neuvot ja mun mielestä yhden yön juttua etsivälle naiselle tosi kova juttu, sillä naiset on epävarmoja monesti siitä, että saako hyvän panon. Jos nuo kohdat lupaa naiselle niin eiköhän tuommoinen nainen suostu, miehen tehtävä vaan pitää lupauksistaan kiinni.


    • hihhihhihhih

      hih hih hih hih

    • hahhahhahhahhah

      hah hah hah hah

    • hohhohhohhoh

      hoh hoh hoh hoh

    • hehhehhehheh

      heh heh heh heh

    • hahhihhohhehhahhihhohheh

      hah hah hah hah hih hih hih hih hoh hoh hoh hoh heh heh heh heh hah hah hah hah

    • hihihahahehehhohohuhuhu

      hahahhihihihohohohehehehahahahihihihohohohehehehahahihihehehhohohohahahahehehehhihihhihohohohohohhaaaaaaaaaah...

    • hahahahahahaahahahaha

      hahahahahahaheheheheheehhahahahahahahahahahaheheheheheehhohohohohhohohihihhihihihihihihihihohhohohohohohhohohohohohihihihihihihihhiihhiihihihihhheheheheheheheheheheeheheheheheheehhhahahahahahahahahahahahahahahahheheheheheheheheheheehehehhhihihihihihihihihihohohohohohohohohhohohohohohohohoihihihihihihhihiihihihihihehhehehehehehehehehehehehhahhahahahahahahahahahahahahahahha

    • hahhahahahahahaha

      hahahahahahehehehehehehahahahahahahaheheheheheehehehehehehahhahahahahhohohohohohohohohohihihihihihihihihihihihiihhohohohohohohohohohohohohohohihihihhihiehehhehehehehehehehehehehehehehahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahaahhehehehehehehehehehehehehehehehhiihihihihihihihihhihihohhohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohihihihihhihihihehehehehehehehehehehehehehhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahehehhehehhehehehehehehehehhehehehehehehehehihihihihiihihihiihiihhohohohoohohohhohoohohohoohohohohohohohoohohohohoohohhohohohohohohoohohoo

    • Helpoin aloitus ja testi onko naisella mielenkiintoa jatkaa ensimmäisiä sanoja pidemälle.

      Kysy nimeä ja kommentoi että jokin esim. hänen asusteista sai sinut tuntemaan jotain positiivista. (Ei suora kehu naisen ulkonäöstä)

      Mikäli nainen kiittää ja kysyy sinun nimeä on tämä ensimmäinen merkki siitä että mielenkiinto on molemmin puolista, jos on päiväs aika ja kiireinen tilanne pyydä yhteystiedot jo tässä vaiheessa ja sovi tulevasta tapaamisesta. Kävely tai jokin muu kevyt tapa jatkaa keskustelua. Puhu niistä asioista mitkä on sinulle tärkeitä ja selvitä onko kumppanissa potentiaalia ja Ei ulkonäkö ei riitä ikinä toimivaan suhteeseen.

      Kaunis nainen on vähän kuin kirkas vesi, voi näyttää houkuttelevalta mutta voi silti olla myrkyllinen ;)

    • Anonyymi

      oli se pokaaminen ennen helppoa! baarissa käveli lasi kourassa ja kun nätti tyttö jäi katsomaan silmiin ja hymyili niin siittä vaan juttusille! eikä sitten mitään "käytkö täällä useinkin" paskaa, vaan alat vääntämään juttua kuin vanhalle tutulle. esittelyt ehtii myöhemminkin. jos saat tytön naureskelemaan jutuillesi kolmen minuutin sisällä niin osaat homman. jos tyttö katselee muualle kun juttelet niin jatka matkaa. kyllä niitä riittää!

    • Anonyymi

      Kaikkein mieleenpainuvin juttu mitä itelle on tapahtunut on se, että myyjä töissä ollessaan alko laulaa mulle. Suloista, ihanaa, mieleenpainuvaa.

      • Anonyymi

        Ja puolestaan yks ärsyttävin pokaamisyritys oli hiukka nuorempana, kun yks mies totes, että meille tulis hyvän näkösiä lapsia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1666
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      732
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe