Jajaa, miten jutteleminen aloitetaan?
Itse pystyn keskustelemaan naisen kanssa ja itsevarmuus riittää naisille juttelemiseen. Eli ei mitään ongelmaa... Väärin!
En osaa oikeastaan esittäytyä, enkä murtaa jäätä.
Voisiko joku "pelimies" pistää dialogin keskustelun alkuvaiheesta, jolla on naisen saanut.
Tehokas pokaaminen!
31
3081
Vastaukset
- semostajuy
tässä yks
Kysyt naista reippaasti tanssimaan, katsot silmiin (ei hymyä, persu päällä)
Tanssitte pari kappaletta ja pyydät voitteko käydä pihalla jäähyllä.
Ulkona esittelet nimeltä itsesi ja ojennat räpyläs ja odotat kaveriltas vastausta.
Voit vaikka sanoa tohon perään et hauska tavata ja jos tulee hiljainen hetki niin pyydä vaikka et meette takas sisään tanssimaan. Siellä ei tarvi puhua :D Eleet ja tanssi vie hommaa itsestään eteenpäi - sitäjatätä
Kiitos, mutta pahoittelen :D
Eli bileitä tarkoitan, sellaisia joissa ei tanssita. Tanssimestoissa ja kadulla pokaaminen on "helppoa", tuollaisissa bileissä taas kiusallista. Siis itselle ;)- Ex Pimp
Millä tavalla kadulla pokaaminen on helpompaa kuin bileissä?
- sitäjatätä
No kadulla ei tarvitse ylläpitää mitään kiusallista keskustelua, mutta jos on joku 3h samalla sohvalla toisen kanssa niin silloin pitää.
- Yannick Noah
Väitätkö nyt, että pysäyttelet Suomessa suomalaisia naisia kadulla, ja heidän pokaamisensa siinä on helpompaa kuin baarissa tai bileissä? Millä tavalla tilanne menee, voitko pistää jonkun esimerkin?
- Ex Pimp
No tuossa olet ihan oikeassa...
tuossa alla joku kysyi tilanne-esimerkkiä ja tässä se yleisin:
Mies: "Moikka! Kuule, näin sinut ja mietin..."
*nainen kävelee ohi eikä katso päälle*
Tadaa! vältyttiin epämiellyttävältä keskustelulta! - Anonyymi
Juu, mietin vaan, et vaikeeta toi parisuhteessa oleminen, jos vaaditaan että pitää koko ajan jutella.
Miten sitä keksii puheenaihetta sitten, kun kaikki asiat on kerrottu ja tulee heti, kun ei olekaan puhumista.
Tuleeko silloin ero.
- sitäjatätä
Kesäisin kyllä :D
Sanoo vain moro, jonka jälkeen kyselee kuulumiset ja määränpään tai muuta small talkia. Sitten vain vaihtamaan numeroita, jos on synkannut.
Talvisin ei onnistu, kun itseä vituttaa, muita vituttaa, eikä kukaan halua (en minäkään) jutella kylmässä paskakelissä :DD- tätäjasitä
ja vielä, kadulla pokaaminen osoittaa naiselle kanttia, joka auttaa.
Kannattaa kokeilla muutaman kerran, se alkaa luonnistua ihan täydellisesti jonkun 3. kerran jälkeen. Ainoa vaikeus on kynnys lähteä jututtamaan, ei mikään muu :) tätäjasitä kirjoitti:
Kannattaa kokeilla muutaman kerran, se alkaa luonnistua ihan täydellisesti jonkun 3. kerran jälkeen. Ainoa vaikeus on kynnys lähteä jututtamaan, ei mikään muu :)Mä en ole koskaa ajatellu et kadulta pokaaminen vois toimia. pitääpä kokeilla joskus
- hippahoppa
tätäjasitä kirjoitti:
Kannattaa kokeilla muutaman kerran, se alkaa luonnistua ihan täydellisesti jonkun 3. kerran jälkeen. Ainoa vaikeus on kynnys lähteä jututtamaan, ei mikään muu :)siis ulkona tai ihan missä tahansa yleisen pokaamisympäristön ulkopuolella saatu huomiohan on teholtaan 10-kertainen, ja lisäksi siinä ei ole yhtään ainoaa kilpailijaa sotkemassa kuvioita. toimii ilman muuta mutta tosi on että sellanen leuto kesäkeli edistää asiaa. talvella voi koittaa kassajonoa:-)
- erfefgd
hippahoppa kirjoitti:
siis ulkona tai ihan missä tahansa yleisen pokaamisympäristön ulkopuolella saatu huomiohan on teholtaan 10-kertainen, ja lisäksi siinä ei ole yhtään ainoaa kilpailijaa sotkemassa kuvioita. toimii ilman muuta mutta tosi on että sellanen leuto kesäkeli edistää asiaa. talvella voi koittaa kassajonoa:-)
Juuh, loppujen lopuksi jossain baarissa pitää nähdä paljon enemmän vaivaa, kuin kadulla pokaamisessa ;)
- nopea79
Ukkomies-Raksamies koetti saada huomioni työpaikan käytävällä huutelemalla minua "räkänokaksi" lapsuuden haukkumanimen mukaan. Jos ei sitten anna perää, työpaikan miehille levitellään minun arimmat asioita.
- talouskunnossa
Kevennät alkua kertomalla vitsin. Osoitat olevasi huumorimiehiä. Se on hyvä alku edetä pidemmälle.
- möaslmföasgäa
Itse olen ollut aika ujohko enkä innokkaasti vieraita ihmisiä lähesty. Mutta työkuviotkin on ajaneet siihen, että piti opetella luontevaa yleiskeskustelua ja rohkeutta lähestyä ihmisiä. Ja sitä kautta tullut luonnostaankin herkemmin sellaiseksi, että jutustelee vieraille ihmisille.
Kun iskemisestä puhutaan (nainen), niin en oikein noista iskulauseista tiedä. Myönteisin virehän on tullut tilanteista, joissa mies luontevasti tuntuu puhuvan mistä tahansa nyt päättänytkään. Sitä kautta kiinnittyy huomio ja voi alkaa itse kannattelemaan sitä keskustelua.
En ole pokaillut naisia, mutta eikös tuo olisi se perusjuttu? Jos kokee koko puhumisen epämukavaksi, niin harjottelee niin kauan ettei tunnu epämukavalta (miten sellasessa olotilassa ketään onnistuu hurmaamaan?). Eikä tietenkään valitse lähestymistapoja, jotka varmana kokee ei-luontevaksi verrattuna toiseen, - suuseksiseesuksi
Paras naisen iskemiseen on kysyä: Saanko tarjota suuseksiä ?
- opetusohjaaja
10 parasta lyhyttä iskurepliikkiä !
1= Haluaako neiti imutella "nahkasikkeä"
2= Saiskos suudella kohdunpäätä ?
3= Kerro mikä on unelma-asentosi, jotta voin toteuttaa sen.
4= Neit, sinulla kävi nyt flaksi, voin tänään antaa sinulle.
5= Tämä on iskurepliikeistä paras... Anna pillua !
6= Olen sokea, löydänkö pisterijoituksesta sinun G:eesi ?
7= Vaikka en haluakkaan kanssasi naimisiin, käykö silti pano ?
8= "Jormani" on lintu joka haluaa lentää "pesääsi".
9= haluaako neiti tietää, kuinka taitava on kieleni.
10= Olen hyönteistutkija ja haluan tutkia hämähäkkiänne joka on väärinpäin.- Jepulisjees
11= Meille, teille vai eri teille
- Anonyymi
Ihan hauskoja nuo opetusohjaajan neuvot ja mun mielestä yhden yön juttua etsivälle naiselle tosi kova juttu, sillä naiset on epävarmoja monesti siitä, että saako hyvän panon. Jos nuo kohdat lupaa naiselle niin eiköhän tuommoinen nainen suostu, miehen tehtävä vaan pitää lupauksistaan kiinni.
- hihhihhihhih
hih hih hih hih
- hahhahhahhahhah
hah hah hah hah
- hohhohhohhoh
hoh hoh hoh hoh
- hehhehhehheh
heh heh heh heh
- hahhihhohhehhahhihhohheh
hah hah hah hah hih hih hih hih hoh hoh hoh hoh heh heh heh heh hah hah hah hah
- hihihahahehehhohohuhuhu
hahahhihihihohohohehehehahahahihihihohohohehehehahahihihehehhohohohahahahehehehhihihhihohohohohohhaaaaaaaaaah...
- hahahahahahaahahahaha
hahahahahahaheheheheheehhahahahahahahahahahaheheheheheehhohohohohhohohihihhihihihihihihihihohhohohohohohhohohohohohihihihihihihihhiihhiihihihihhheheheheheheheheheheeheheheheheheehhhahahahahahahahahahahahahahahahheheheheheheheheheheehehehhhihihihihihihihihihohohohohohohohohhohohohohohohohoihihihihihihhihiihihihihihehhehehehehehehehehehehehhahhahahahahahahahahahahahahahahha
- hahhahahahahahaha
hahahahahahehehehehehehahahahahahahaheheheheheehehehehehehahhahahahahhohohohohohohohohohihihihihihihihihihihihiihhohohohohohohohohohohohohohohihihihhihiehehhehehehehehehehehehehehehehahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahaahhehehehehehehehehehehehehehehehhiihihihihihihihihhihihohhohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohihihihihhihihihehehehehehehehehehehehehehhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahehehhehehhehehehehehehehehhehehehehehehehehihihihihiihihihiihiihhohohohoohohohhohoohohohoohohohohohohohoohohohohoohohhohohohohohohoohohoo
Helpoin aloitus ja testi onko naisella mielenkiintoa jatkaa ensimmäisiä sanoja pidemälle.
Kysy nimeä ja kommentoi että jokin esim. hänen asusteista sai sinut tuntemaan jotain positiivista. (Ei suora kehu naisen ulkonäöstä)
Mikäli nainen kiittää ja kysyy sinun nimeä on tämä ensimmäinen merkki siitä että mielenkiinto on molemmin puolista, jos on päiväs aika ja kiireinen tilanne pyydä yhteystiedot jo tässä vaiheessa ja sovi tulevasta tapaamisesta. Kävely tai jokin muu kevyt tapa jatkaa keskustelua. Puhu niistä asioista mitkä on sinulle tärkeitä ja selvitä onko kumppanissa potentiaalia ja Ei ulkonäkö ei riitä ikinä toimivaan suhteeseen.
Kaunis nainen on vähän kuin kirkas vesi, voi näyttää houkuttelevalta mutta voi silti olla myrkyllinen ;)- Anonyymi
oli se pokaaminen ennen helppoa! baarissa käveli lasi kourassa ja kun nätti tyttö jäi katsomaan silmiin ja hymyili niin siittä vaan juttusille! eikä sitten mitään "käytkö täällä useinkin" paskaa, vaan alat vääntämään juttua kuin vanhalle tutulle. esittelyt ehtii myöhemminkin. jos saat tytön naureskelemaan jutuillesi kolmen minuutin sisällä niin osaat homman. jos tyttö katselee muualle kun juttelet niin jatka matkaa. kyllä niitä riittää!
- Anonyymi
Kaikkein mieleenpainuvin juttu mitä itelle on tapahtunut on se, että myyjä töissä ollessaan alko laulaa mulle. Suloista, ihanaa, mieleenpainuvaa.
- Anonyymi
Ja puolestaan yks ärsyttävin pokaamisyritys oli hiukka nuorempana, kun yks mies totes, että meille tulis hyvän näkösiä lapsia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412428Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse731716Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 651198
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171168TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872