Millainen viikonloppu takana?

leeatuulia

Mitenkäs teillä muilla meni viikonloppu? Mitä teitte, missä kävitte?

Nautin vieläkin harvinaisista vapaista viikonlopuista, vaikka eipä sillä että miun viikonlopun viettotavat eroaisi jotenkin arjesta. Lauantaina alkoi lavatanssikurssi, missä kävin ja tykkäsin, vaikka vaikeeta se oli! Neljä tuntia putkeen ja tällä kertaa tuli valssi, humppa ja cha cha. Olin olettanut, että kurssilla olisi muitakin, joilla ei ole mitään kokemusta tällaisista tansseista, mutta lieväksi kauhistuksekseni totesin kaikkien muiden kiertäneen tanssimassa vähintään muutaman vuoden ajan, osan pyörittäneen omaa lavaakin. Niin, että olo ei onneksi tuntunut yhtään vielä normaaliakin taitamattomammalta.. Positiivista sentään oli, että paikalla oli myös muutama keski-ikäinen ja yksi nuorempi nainen, joten en ollut aivan yksin eläkeläislauman keskellä. Kivaa oli kuitenkin, ja kuuma, ja tänään jalat huutavat hoosiannaa.

Tänään olen nukkunut pitkään, sekä käynyt äitillä, missä leikkaisin nurmikkoa pitkästä aikaa (hyvää hyötyliikuntaa, kun leikkuri on työnnettävää mallia, ja koko pihan ottamisessa menee pari tuntia) ja istuskelin auringossa. Onkohan viimeinen kesäinen päivä tänä vuonna? Niin, ja eilen tein kaalilaatikkoa, sitäkin pitkästä aikaa. Ja nyt taijan hypätä suihkuun, ruohonsilppua on vieläkin siellä sun täällä.

32

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siiderivalas

      Join siideriä. Oli terassikelit, joten rantauduimme tyttöjen kanssa sinne.

    • sohvalla

      Sohvalla meni, mitään en tehnyt, enkä missään käynnyt. Jep, viimeistä kesäistäpäivää taidetaan viedä.

    • FF

      Olet rohkea! Minua ei saisi tanssimaan villit hevosetkaan.

      Oma viikonloppu meni jotenkin huomaamatta. Perjantaina työkavereiden kanssa oluella, joten suunnitellut työhommat siirtyivät lauantaihin. Lauantaina aamupäivällä oli yksi sovittu meno parin kaverin kanssa, sen jälkeen tein niitä hommia mutta kävin myös pitkällä lenkillä koiran kanssa. Tänään aamupäivällä otin koiran mukaan retkelle luonnonpuistoon, sieltä tultua tein ruokaa tälle päivälle ja tulevalle viikolle pakastimeen ja nyt taas mietin että mistä päästä noita hommia alkaisi purkaa.

      • leeatuulia

        Kiitos :) Lähinnä olo oli sellainen, että miulle kasvoi yhtäkkiä kaksi vasenta jalkaa, varsinkin kun muut posottivat sellaista vauhtia. Mitä tanssia osaavat ihmiset tekee alkeista lähtevällä kurssilla?! :)

        Luonnonpuisto kuulostaa ihanalle. Pitäisikin lähteä patikoimaan vielä ennen kuin talvi tulee. Toivottavasti saat hommat kuntoon vauhilla!


      • leeatuulia kirjoitti:

        Kiitos :) Lähinnä olo oli sellainen, että miulle kasvoi yhtäkkiä kaksi vasenta jalkaa, varsinkin kun muut posottivat sellaista vauhtia. Mitä tanssia osaavat ihmiset tekee alkeista lähtevällä kurssilla?! :)

        Luonnonpuisto kuulostaa ihanalle. Pitäisikin lähteä patikoimaan vielä ennen kuin talvi tulee. Toivottavasti saat hommat kuntoon vauhilla!

        Mulla on niin onneton rytmitaju ja hahmotushäiriö häiritsee motoriikkaa, ei kykene tanssia, mutta olisi ihan unelma osata. :) Koiran kanssa ulkoilua kaipaan ihan hirveästi, just metsälenkkejä.


      • leeatuulia
        mablab kirjoitti:

        Mulla on niin onneton rytmitaju ja hahmotushäiriö häiritsee motoriikkaa, ei kykene tanssia, mutta olisi ihan unelma osata. :) Koiran kanssa ulkoilua kaipaan ihan hirveästi, just metsälenkkejä.

        Krhm, en nyt mainitse mitään omasta rytmitajustani :D Vaikeelta se tuntui, mutta aattelen vielä tässä vaiheessa, että kun sitä tarpeeksi harjoittelee, niin kyllä se siitä :) Kehonhallintaa voi muuten parantaa, tai ainakin omalta kohalta huomasin sen ihan konkreettisesti. Viime syksynä alotettiin zumbassa ja alussa ne kuviot oli tosi vaikeita, tuntui ettei niitä osaa tehä koskaan. Sitten oli ihana, kun parin kerran jälkeen huomasi, että hitto, täähän menee ku vettä vaan :) Ja alkoi myös oppia nopeammin. Nyt tosin tuntuu, että kaikki tuolloin opittu on unohtunu ja hallinnan kanssa on vähän niin ja näin, mutta ehkä se siitä.. :)


    • ghjghjghj

      Lauantai meni veneessä.

    • Kotihommia touhunnut viikonlopun. Olen mä maalannut tuoleja, pian valmiit, sitten olis sudittavana keittiönpöytä vielä. Ei paljon puuttuisi, mutta nyt ei hutsita se homma, joten tein hedelmäsalaatin ja nyt surffailen netissä. :)

      • leeatuulia

        Hyvältä kuulostaa ja pitäähän se levätäkin välillä :) Ootko laittanut uusia vanhoja kuntoon, vai omia uudistanut? Se on varmaan ihan hyvä keino muuttaa koko huoneen ilmettä. Mie taijan seuraavaksi maalata seinät (mutta en nyt ihan lähiaikoina siis :), on vaan niin vaikee suunnitella mikä näyttää hyvälle sitten ihan käytännössäkin. Pitää pyytää joku apuun maaleja hakiessa :)


      • leeatuulia kirjoitti:

        Hyvältä kuulostaa ja pitäähän se levätäkin välillä :) Ootko laittanut uusia vanhoja kuntoon, vai omia uudistanut? Se on varmaan ihan hyvä keino muuttaa koko huoneen ilmettä. Mie taijan seuraavaksi maalata seinät (mutta en nyt ihan lähiaikoina siis :), on vaan niin vaikee suunnitella mikä näyttää hyvälle sitten ihan käytännössäkin. Pitää pyytää joku apuun maaleja hakiessa :)

        Omia uudistan, kaipaavat maalia ja ollut jo pitkään aikeissa. Uudistaa tosiaan koko asuntoa, vähän kuin uudet ikkunaverhot. Vähällä vaivalla ihan uusi ilme. Vitsit kun olisi oma asunto niin laittaisin seinät uusiksi, maalia, tapettia, uusia tekstiilejä, äh,... nyt pääsin vauhtiin.


      • leeatuulia
        mablab kirjoitti:

        Omia uudistan, kaipaavat maalia ja ollut jo pitkään aikeissa. Uudistaa tosiaan koko asuntoa, vähän kuin uudet ikkunaverhot. Vähällä vaivalla ihan uusi ilme. Vitsit kun olisi oma asunto niin laittaisin seinät uusiksi, maalia, tapettia, uusia tekstiilejä, äh,... nyt pääsin vauhtiin.

        Sisustaminen ja remppaaminen on kivaa :) Haaveilin niin monta vuotta, että kun pääsisi laittamaan, ja viime vuonna oli sitten aivan mahtava, kun pääsi tekemään omannäköistä kotia, ihan ekaa kertaa vielä. Sitä ennen asumiset oli aina ollut jossain kimppakämpissä ja soluissa, joten ei ollut ees mahollisuutta vuokrakämppää ittekseen laitella sitä mitä sitä olisi ollut luvallista.


    • miekkonen-

      Pitkästä aikaa viikonloppu, jona EN saanut pillua.

      Vittuttaa rankasti!

    • On se kumma

      kun naiset tykkää harrastaa kaikkea muuta paitsi seksiä. Eikö seksi muka ole hyvä harrastus? Nykyään on kaikenlaisia fetissejäkin joista voisi innostua, mutta ei. Frigid mikä frigidi.

      Ai mutta totta, heillähän onkin siihen varaa, kun seksinharrastusmahdollisuuksia puskisi ovista ja ikkunoista.

      • Ai, sinäkö se siellä ikkunassa. Olin hiukan kovakourainen äsken mätkiessäni sinua. Ottiko pudotus maahan kovin kipeää? Mä otan yleensä teidät seksiä tarjoavat oven kautta vastaan, niiden sormusten kanssa hiipparoivien kosijoiden mukana. Pitääkin käydä huutamassa noille tolvanoille tuonne katolle, että menee jonoon niin kuin muutkin miehet. En lämpeä ilmastointiputken kautta huutelulle, kun en kuule uutisia telkkarista kunnolla. Jonoon mars. Mä valkkaan yöseuran tosin vasta parin tunnin päästä.


      • Mutta kukaan
        mablab kirjoitti:

        Ai, sinäkö se siellä ikkunassa. Olin hiukan kovakourainen äsken mätkiessäni sinua. Ottiko pudotus maahan kovin kipeää? Mä otan yleensä teidät seksiä tarjoavat oven kautta vastaan, niiden sormusten kanssa hiipparoivien kosijoiden mukana. Pitääkin käydä huutamassa noille tolvanoille tuonne katolle, että menee jonoon niin kuin muutkin miehet. En lämpeä ilmastointiputken kautta huutelulle, kun en kuule uutisia telkkarista kunnolla. Jonoon mars. Mä valkkaan yöseuran tosin vasta parin tunnin päästä.

        ei lopulta(kaan) saa.

        Muuta kuin ovet, ikkunat, television äänenvoimakkuusnapit ja ilmastointiputket kyytiä.

        On se kumma.


      • Mutta kukaan kirjoitti:

        ei lopulta(kaan) saa.

        Muuta kuin ovet, ikkunat, television äänenvoimakkuusnapit ja ilmastointiputket kyytiä.

        On se kumma.

        Njaah. En nyt mene sanomaan, ettei kukaan. Musta ei tosin ole helpotusta kuin yhdelle miehelle. Sori. Buahahhahhahhaahhaaa, helpotusta, voi hitto kun veti silmät ihan veteen, helpotusta tosiaan, seksiä ja vaivan palkaksi loputkin musta, siitä on kuule helpotus kaukana... :D


    • Ei tämä ole

      päiväkirja(nkirjoitusfoorumi). Toim. huom.

      Mutta kun kerran kysytään vastaan lyhyesti, miehekkäästi ja ytimekkäästi.

      Nukuin, lepäsin ja söin, ylhäisessä yksinäisyydessäni. Nyt, muiden potiessa tai toipuessa riennoistaan, juon. Ylhäisessä yksinäisyydessäni.

      • FF

        Mieluummin luen "päiväkirjoja" kuin ikuisia jankutuksia rumista naisista ja pinpinpuutteesta.


      • Pinpinpuute
        FF kirjoitti:

        Mieluummin luen "päiväkirjoja" kuin ikuisia jankutuksia rumista naisista ja pinpinpuutteesta.

        Naisilla ei liene ole sitä.

        Lucky bastards.


    • nir-

      Kipeenä lähinnä. Perjantain nukuin (tai yritin, huonolla menestyksellä).

      Lauantaina kävin hakemassa lapsia äidiltään, laitettiin siellä ruokaa yms, melkein se päivä siinä meni.

      Tänään olen yrittänyt siivoilla ja treenailla, vierailin lasten kanssa vanhemmilla yms.

    • Viikonloppu meni Tallinnassa, mahtava keli lauantaina kruunasi reissun. Hyvää ruokaa, sopivasti tekemistä, pari uutta vaatekappaletta syksyyn ja paikat tuntevaa matkaseuraa. Nyt on jalat vähän poikki kun tuli käveltyä koko eilinen ja tämä päivä. :)

    • Älyn haamu

      Perjantaina yksin taiteiden yössä ja muuten totuttuun tapaan laiskottelua.

    • Siinähän se meni selkäkivun kanssa... en tehnyt mitään kun ei pystynyt. Eli joo laiskottelua oli koko viikonloppu ja ens viikolla samaa edessä näillä näkymin.

    • Ryyppyrunkku

      Ryyppäsin ja runkkasin. Kävin baarissa ja toisessa baarissa ja kolmannessa ja ties kuinka monennessa.

    • tikru..

      Henkisesti ja fyysisesti raskas viikonloppu. Mutta tuli kuitenkin eilen edes siivottua kunnolla.

    • realismus

      Kiva viikonloppu. Kauniita purjelaivoja ja söpöjä meripoikia. Musiikkia ja muurinpohjalettuja.

    • tuula-neiti

      Strippausvideon tekaisin ja päänsärkyä kärsin, siinäpä noita viikonlopun kuulumisia.

      • Cranky_geek

        Nyt on pakko kysyä, että mihin tarkotukseen toi strippivideo oikein tuli? :P


    • YTM-EVP

      Lauantaina kävin vetouisteilemassa, keli oli upea, mutta kalaa ei juuri tullut. Muuten viikonloppu meni pientä sisustusremppaa tehdessä ja sekstaillessa. Ihan kivasti siis.

    • viikonloppu meni ihan kivasti... lauantaina käytiin ylöjärvellä, illalla tultiin kotiin, kävin pyörähtää kuppilassa... sunnuntai sitten oltiin vaan kotosalla ja illasta kävin tapaamassa ystäviä...
      alkaa välillä vähän tympimään nuo viikonloput.. välillä ois kiva, kun vois vaikka tällaseen kysymykseen vastata : röhnättiin miehen kanssa sohvalla, kateltiin leffoja, käytiin jossain syömässä, tjtn... mut ei taida ihan lähitulevaisuudessa olla tällasia iltoja edessä...

    • Olin koko viikonlopun auttamassa vakavasti sairasta sukulaistani. Ei mitään bilettämistä siis tälläkään kertaa.

    • Cranky_geek

      Melko normi viikonvaihde. Tein kotityöt pois alta, leivoin ja rentouduin vähän kotosalla. Vaihdoin tehokkaamman virtalähteen ja pari muutakin osaa pöytäkoneeseen tulevaa mediacentteriä varten. Sitten sunnuntaina sain vielä päähäni ottaa iltasella äkkilähdön ja painelin yllätys visiitille naisen luo. Vähän jouduin heräämään tänään reilusti aikaisemmin töihin pidemmän matkan takia, mutta toi kääns viikonlopun annin mukavasti plussan puolelle ja oli taas ihan kiva tulla aamulla töihin. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      97
      2668
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      196
      1747
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      84
      1692
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1370
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      117
      1209
    6. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      36
      884
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      83
      874
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      20
      843
    9. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      37
      734
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      720
    Aihe