Aloitin pari kuukautta takaperin laihduttamaan ja vasta pari viikkoa sitten sain käsiini kuntopyörän (180cm,105kg, mies). Nykyään poljen päivisin aamuisin 20-30 min, iltaisin 20-40min. Ulkona liikkuessani käytän pyörää pääasiassa joka paikkaan. Kilometreja viikossa tulee kevyesti n. 100 poljettua.
Muutamia kiloja nyt onkin lähtenyt, mutta hidasta tuo on ja viime aikoina en ole ehtinyt laittaa niin paljon ajatusta siihen kun on ollut työkiireitä ym. Ruokavalio on aina ollut minulla kysymyksenä, mitä ihmettä sitä syö kun on laihduttamassa? Kaikkialla vain sanotaan "syö vähähiilihydraattista", vältä vaaleaa leipää, eläinrasvaa, rasvaa, sokeria, plaaplaa... mutta mistä oikein löytäisi säännöllisen ruokavalion, ihan aterioiden nimiä mitä ne sisältävät, reseptejä? En ala syömään joka päivä salaattia, hermothan siinä menevät. En tykkää syödä päivällisiksi mitään kylmää vaan lämmintä. Tykkään kyllä kasviksista, käytän niitä joka aterian kanssa ja pidän myös esim. kasvispadasta, mutta niiden teko voi olla kallistakin kun ostaa kaikki materiaalit. Onko jossakin internetissä hyviä sivuja missä on näitä aterioita ja reseptejä, tai muita vinkkejä?
Olen tietenkin sisällyttänyt ruokavalioon hedelmiäkin, esim banaaneja syön joskus, omenoita jne. mutta pääasiassa syön päivälliseksi jotakin lihaa ja pastaa, tai riisiä ym. perunoihin en niin koske koska ne ovat työläitä, vaikkakin täyttäviä. Olen huomannut kyllä, että en syö paljoa päivän aikana. Mieleni ei vaan tee ruokaa niin hirveästi, mutta herkuista on vaikea pitäytyä erossa, vaikka olenkin tehnyt dramaattisen muutoksen niiden suhteen.
Mistä keksin diettiruoat?
Kilometrihullu
0
136
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2764712Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343050Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit452914Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k362882Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771826Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061684Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 611448
- 951302
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2241216