Mitä tarkoittaa Venäläisen näköinen?

FinnishGirlFromFin

Miten kuvailisitte tai mitä mielestänne tarkoittaa "Venäläisen näköinen" ? Moni on kuvaillut mua Venäläisen näköiseksi tai joskus tullaan kysymään olenko ihan suomalainen ja tietääkseni kyllä olen :).
Olen myöskin joskus kuullu olevani Itä-Eurooppalaisen näköinen, mutta miltä sitten näyttää tyypillinen Itä-Eurooppalainen?

139

10083

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

      Semmoinen pönäkkä maatuska. Kenties tumma ja silloin kunnon viikset, paksut kulmakarvat, jotka kasvaa yhteen ja karvaiset sääret, ja kunnon pehko haaroissa ja kainaloissa.

    • joku mies

      Venäläisen naisen tunnistaa siitä kotkan nenästä.

      • hfgjdf

        Naisen tunnistaa netissä siitä, että laittaa nimimerkikseen "joku mies" ;)


      • tyhmäkö olet

        Eikä tunnista! Monilla muillakin on ns "kotkan nenä" kuin vain venäläisillä, suomalaisiltakin löytyy!


    • FinnishGirlFromFin

      Hmh, vai sillä tavalla. En kyllä täytä yhtäkään noista kriteereistä :/.

      • ihQuuuuuuuuuuuuuuuuu

        Eli lähdit hakemaan kehuja? Odotit, että tulee jotain ylistystä jumalaisista kaunottarista, joilta sä näytät? Voisko akka olla enää tyhmempi ja itserakkaampi? Kai siellä venäjällä nyt on monen näköisiä ihmisiä, meinaan on vaan sen verran suuri maa, että mukaan mahtuu monenlaista. Eihän kaikki suomalaisetkaan ole saman näköisiä! Olisit vain suoraan kehunut ja ylistänyt itseäsi, ja kysynyt "miehet, mitä mieltä tällaisesta, kelpaanko?"


      • FinnishGirlFromFin
        ihQuuuuuuuuuuuuuuuuu kirjoitti:

        Eli lähdit hakemaan kehuja? Odotit, että tulee jotain ylistystä jumalaisista kaunottarista, joilta sä näytät? Voisko akka olla enää tyhmempi ja itserakkaampi? Kai siellä venäjällä nyt on monen näköisiä ihmisiä, meinaan on vaan sen verran suuri maa, että mukaan mahtuu monenlaista. Eihän kaikki suomalaisetkaan ole saman näköisiä! Olisit vain suoraan kehunut ja ylistänyt itseäsi, ja kysynyt "miehet, mitä mieltä tällaisesta, kelpaanko?"

        En nyt mitään kehuja tullut kalastelemaan, vaan ihmettelen mitkä on ne ominaisuudet, jotka yleensä mielletään Itä-Eurooppalaisiksi tai mitkä piirteet on olevinaan Venäläisiä. Sen verran monesti on kuitenkin asiasta sanottu, että varmaan ei ole ihan sattumaa ja kyllä mun mielestä jokaiseen maahan liitetään tiettyjä mielikuvia paikallisista. Itä-Eurooppalaisista mulla itelläni ei ole mitään käsitystä ja venälaiset naiset on musta pitkiä ja hoikkia mitä en hämmennyksekseni itse kuitenkaan ole, siksi kysyn :).

        Huh, ihmettelen kyllä todella sun "ihquuuuuuuuuuuuuuuuuu" suorastaan hyökkäävää vastaustasi. Mistä lie johtuu moinen...


      • ihQuuuuuuuuuuuuuuuuu
        FinnishGirlFromFin kirjoitti:

        En nyt mitään kehuja tullut kalastelemaan, vaan ihmettelen mitkä on ne ominaisuudet, jotka yleensä mielletään Itä-Eurooppalaisiksi tai mitkä piirteet on olevinaan Venäläisiä. Sen verran monesti on kuitenkin asiasta sanottu, että varmaan ei ole ihan sattumaa ja kyllä mun mielestä jokaiseen maahan liitetään tiettyjä mielikuvia paikallisista. Itä-Eurooppalaisista mulla itelläni ei ole mitään käsitystä ja venälaiset naiset on musta pitkiä ja hoikkia mitä en hämmennyksekseni itse kuitenkaan ole, siksi kysyn :).

        Huh, ihmettelen kyllä todella sun "ihquuuuuuuuuuuuuuuuuu" suorastaan hyökkäävää vastaustasi. Mistä lie johtuu moinen...

        Johtuu siittä, et tällä palstalla yhtenään joku itserakas pissis kehuu itseään, ja sitten kysyy mitä mieltä me ollaan... Vitunko väliä, kun eihän me nähdä miltä te muijat näytätte. Linkittäkää kuvanne, miel. alaston ja kysykää sit... Niin ja muistakaa olla kans reva levällään, et nähdään ihan KAIKKI. Kysy niiltä jotka sua sanoo venäläisen näköseksi, et mitä ne tarkottaa.


      • kerran vaan
        ihQuuuuuuuuuuuuuuuuu kirjoitti:

        Eli lähdit hakemaan kehuja? Odotit, että tulee jotain ylistystä jumalaisista kaunottarista, joilta sä näytät? Voisko akka olla enää tyhmempi ja itserakkaampi? Kai siellä venäjällä nyt on monen näköisiä ihmisiä, meinaan on vaan sen verran suuri maa, että mukaan mahtuu monenlaista. Eihän kaikki suomalaisetkaan ole saman näköisiä! Olisit vain suoraan kehunut ja ylistänyt itseäsi, ja kysynyt "miehet, mitä mieltä tällaisesta, kelpaanko?"

        sinulle ihQuuuuuuuuuuuuuuuuu
        Oletkohan ihan varma nyt mitä kirjoitat, paljastit vaan miten itse toimit jos haluat kehuja siis samaistat itseesi. Tämä aloittaja halusi vaan tietää ominaisuudet jotka päättävät venäläisen näköisyyden hänessä. Mutta kun on kiero niin luulee että kaikki muutkin ovat sitä ja tuomitsee heti ja antelee omia luulojaan ihmisestä jota ei tunne . Aika raakaa touhua. Minä sanon mitä pidän venäläisista naisten ulkonäösta. VENÄLÄISET NAISET OVAT KAUNIITA ja ilmeisesti tämä aloittaja on myös kaunis joten nainen naiselle heti ja mitä ilkeimmin, jos kaikki naiset olisivat hieman suvaitsevaisempia toisiaan kohtaan niin olisipa maailma ihana ja vapaa ilkeistä ihmisistä.


      • .
        kerran vaan kirjoitti:

        sinulle ihQuuuuuuuuuuuuuuuuu
        Oletkohan ihan varma nyt mitä kirjoitat, paljastit vaan miten itse toimit jos haluat kehuja siis samaistat itseesi. Tämä aloittaja halusi vaan tietää ominaisuudet jotka päättävät venäläisen näköisyyden hänessä. Mutta kun on kiero niin luulee että kaikki muutkin ovat sitä ja tuomitsee heti ja antelee omia luulojaan ihmisestä jota ei tunne . Aika raakaa touhua. Minä sanon mitä pidän venäläisista naisten ulkonäösta. VENÄLÄISET NAISET OVAT KAUNIITA ja ilmeisesti tämä aloittaja on myös kaunis joten nainen naiselle heti ja mitä ilkeimmin, jos kaikki naiset olisivat hieman suvaitsevaisempia toisiaan kohtaan niin olisipa maailma ihana ja vapaa ilkeistä ihmisistä.

        Eikös tuo ihQuuuuuuuu ole miespuolinen ilkeilijä. (Käsitin nimittäin, että hänelle tuon viimeisenkin lauseesi osoitit.)


      • Eimilläänpahalla

        Niin pitääkö sua siis nyt kehua? Venäläisillä oon niin ihanat ne ja nuo piirteet, blaa blablaa.

        Kai sä nyt itsekin tiedät miltä näytät. Katso peilistä.


      • Asiantuntija Pönäkkä
        kerran vaan kirjoitti:

        sinulle ihQuuuuuuuuuuuuuuuuu
        Oletkohan ihan varma nyt mitä kirjoitat, paljastit vaan miten itse toimit jos haluat kehuja siis samaistat itseesi. Tämä aloittaja halusi vaan tietää ominaisuudet jotka päättävät venäläisen näköisyyden hänessä. Mutta kun on kiero niin luulee että kaikki muutkin ovat sitä ja tuomitsee heti ja antelee omia luulojaan ihmisestä jota ei tunne . Aika raakaa touhua. Minä sanon mitä pidän venäläisista naisten ulkonäösta. VENÄLÄISET NAISET OVAT KAUNIITA ja ilmeisesti tämä aloittaja on myös kaunis joten nainen naiselle heti ja mitä ilkeimmin, jos kaikki naiset olisivat hieman suvaitsevaisempia toisiaan kohtaan niin olisipa maailma ihana ja vapaa ilkeistä ihmisistä.

        On venäläisiä ja venäläisiä. Venäjällä on yli 140 miljoonaa ihmistä, joten KAIKKI VENÄLÄISET NAISET EIVÄT OLE KAUNIITA. Kyllä siitäkin maasta löytyy ihan samanlaista mammaa kuin suomestakin ja vielä paljon pahempiakin.

        Venäläisen näköinen nainen on todennäköisesti ristiverinen tai tumma. Hänellä on voimakkaat kulmakarvat. Nenä on pitkä ja suora. Venäläisen näköisen naisen suu on leveä ja poskipäät korkeat. Silmät eivät ole suuret ja pyöreät, vaan itäeurooppalaisen vinot. Venäläisen näköinen nainen ei yleensä ole söpö vaan ennemminkin karkealla tavalla kaunis. Hän kävelee pää pystyssä eikä koskaan ilman meikkiä.


    • Sattu Viitana

      Rumasti sanottu, itse puhun slaavilaiset piirteet omaavista. Kasvot kapeat, hieman kulmikkaat, koko olemus ryhdikäs, ehkä hieman "ylpeän" oloinen.

      • Herrasmies H.

        Ryhdikäs olemus! Aah. Sitä ei löydy edes suomalaisilta urheilijatyttösiltä. Miten ne oikein tekevät sen, nuo venäläiset jumalattaret?


    • useat tällaisia

      Venäläiset naiset on moni blondeja ja pitkäsäärisiä. Melko isohko nenäisiä ja voimakkaat kasvot.

      • Naapuri3

        Ei voi tietenkään yleistää, mutta suomalaisilla naisilla on yleensä pehmeämmät piirteet, kuin venäläisillä. Just toi nenä on terävämpi/kookkaampi, poskipäät erottuu selvemmin ja silmäluomet on jotenkin "raskaamman" oloiset ja silmät kapeammat. Tai en mä osaa selittää.

        Mutta mun mielestä miehistä näkee selkeämmin, jos ne on venäläisiä, just se silmien seutu ja nenä. Esim. Vladimir Putinista näkee heti, että se on venäläinen.


      • Iivana on kiivaana
        Naapuri3 kirjoitti:

        Ei voi tietenkään yleistää, mutta suomalaisilla naisilla on yleensä pehmeämmät piirteet, kuin venäläisillä. Just toi nenä on terävämpi/kookkaampi, poskipäät erottuu selvemmin ja silmäluomet on jotenkin "raskaamman" oloiset ja silmät kapeammat. Tai en mä osaa selittää.

        Mutta mun mielestä miehistä näkee selkeämmin, jos ne on venäläisiä, just se silmien seutu ja nenä. Esim. Vladimir Putinista näkee heti, että se on venäläinen.

        Ai niin ja sit se lippu joka liehuu sen puhujankorokkeen takana, se auttaa paljon Putinin kansalaisuuden määrittelyssä!


    • suomi neito

      Venäläiset nuoret naiset ovat hyväryhtisiä, hoikkia, heillä on huoliteltu olemus, yleensä korkeat korot, tukka kivasti laitettuna, luonnollinen meikki, naisellisia vaatteita, hyvä maku...tällaisia itse näin Pietarissa paljon. Ja olen nainen...

    • ou nou...

      Venäläisen näköinen = hutsahtava. Sori.

      Itä-Eurooppalasen näköinen = moukarinheittäjä ystävykset Galina ja Irina. Sori.

      Nyt ei oikein natsannu kehut kummassakaan tapauksessa.

      Virossa venäläisest erottuu virolaisista, ja ikävä kyllä ei edukseen...

      • russia kvinns

        Ei tässä nyt ole puhe mistään moukarin heittäjästä vaan ihan tavallisista venäläisistä naisista ja he ovat kauniita, sitten me suomalaiset, harvoin näkee kuvan kaunista naista ollaan ihan tavallisia pottuneniä enimmäkseen. Mutta entäs sitten kai meilläkin on lupa elää muiden joukossa.Joten ollaan mitä ollaan mutta ei loukata puoleen sun toiseen


    • Näin kuvailisin

      Pukeutuu huomiota herättävän hutsahtavasti.

    • google<3

      http://www.russianwomenbooks.com/russian-women-photos/8398 Anastasia Ukrainian women.jpg
      http://www.loversplanet.com/russian-women-interviews/wp-content/uploads/2008/05/profile-10174510-237.jpg
      http://chesspics.com/albums/chesspicsCrete07/IMG_3496KovalevskayaW.jpg
      http://russianwomentruth.com/wp-content/uploads/2010/05/russian-women-jenya-gaze-4.jpg

      Tuossa nyt kokoelma naisia, joista sanoisin, että on "venäläisen näköinen". Niin, ja nuo kuvathan olisit itsekin löytänyt googlen kuvahausta hakusanalla "russian woman". Valkkasin etusivulta muutaman mielestäni näköisimmän.

      • Joe Potato

        Yhdelläkään ei ole suomalaismallista perunanenää (tosi rumaa).


    • #Kymppisonni
      • FinnishGirlFromFin

        Nojaa....eipä kyllä google anna suomen naisistakaan mitenkään oikeeta kuvaa ;).
        Mutta onpa mielenkiintoista :O...ei mulla kyllä ole tuollaisia pyöreän muotoisia kasvoja, vaan enemmän terävä leuka, eikä vaaleita piirteitä muutenkaan. Oon semmonen perus tumma/maantienharmaa suomalainen brunette omasta mielestäni. Pukeutuminen on naisellista kyllä, muttei yliampuvan paljastavaa tms.


    • Elegantti eleganssi

      Älä välitä, sama täällä, viimeksi sunnuntaina duunissa. Enkä ole tanakka maatushka. Mua pidetään aika usein venakkona ja taitavat olla aina vanhempia mieähiä, jotka sitä mieltä ovat. En siis ole Suomineidon kriteereitä täyttävä, vaikka olen takuuvarmasti suomalainen. - Hmmm, kyllähän se iskä aina humalapäissään sanoi, että polveudutaan Romanohveista, heh.

    • AnnLucelle

      Musta nykyajan venäläiset naiset on tosi nättejä, naisellisia ja huoliteltuja. Ovat vähän ylpeän oloisiakin ja valta osalla on vartalon kurvit kohdallaan. Harva yrittää olla muodikas, vaan pukeutuu aina jotenkin huipu naiselliseti ja klassisesti.
      Vanhempaa sukupolvea olevat keski-ikäiset taas voivat olla jopa mauttomia eivätkä selvästikään ole tajunneet päivittää tyyliään.

    • hahahahahaaaaaaaaa

      Jotkut täällä on kateellisia venäläisille naisille ;)

    • Rankkuri Ankkuri

      Neliskanttinen naama, verkkosukat ja minihame, korkkarit jalassa ja nokka pystyssä. Vääntää kävellessä p..settä. Koko naama pakkelin ja huulipunan peitossa.

    • tyu578

      Venäläisen näköisestä naisesta tulee mieleen huoliteltu ulkonäkö ja sirous... siis sirot jalat, kädet ja hänestä näkee, että pitää itsestään hyvää huolta. Siis positiivisia asioita tulee mieleen kaikinpuolin. Harvemmin kukaan tarkoittaa tyypillisestä venäläisestä maatuskaa, ellei nyt sitten halua kohtelias olla :D

    • Näino
      • ?

        Rapakon..? Etkö tiedä, että kun puhutaan jostain mikä on rapakon takana, tarkoittaa se ihmemaa amerikkaa... Rapakko = Atlantin valtameri.


      • :-)

        Jaa no mua ainakin alkoi harmittaa ja naurattaa kun multa kysyttiin että paljonko maksaa...Ei ollut mielestäni huorakampetta päällä, vaan paukkupakkasilla kelsiturkki. Mutta totta, eihän se huorakaan haukkumanimi ole kuin suomalaisista puhuttaessa. Ostovaimot ja köyhien sukulaisten tukeminen ulkomaalaisten kohdalla on pelkkä kunnia ja etuoikeus ja maksulliset ulkomaalaiset naiset hienoja ihmisiä.


      • Näino
        ? kirjoitti:

        Rapakon..? Etkö tiedä, että kun puhutaan jostain mikä on rapakon takana, tarkoittaa se ihmemaa amerikkaa... Rapakko = Atlantin valtameri.

        Niinhän se taitaa oikeaoppisesti tosiaan olla. No tarkoitin, että aidan takaa ;).


    • Venakon piirteitä :P

      Vaalea kuulas iho, paksut hiukset ja kulmakarvat, korkeat poskipäät, joko todella intensiivinen tai raukean seksikäs katse, muhkeat huulet, hoikka mutta muodokas vartalo.

      • FinnishGirlFromFin

        Ok, kiitos kaikille vastauksistanne...näköjään on aika monta mielipidettä asiasta. Toisten mielestä se tarkoittaa naisellista ja huoliteltua, kun taas toisen mielestä tyrkkyä ja hutsahtavaa, toisista vaaleaa ja toisista tummaa tai jopa karvaista.
        Toisista venäläinen tarkoittaa kaunista ja toisista rumaa :D.

        Mitä sitten lie ihmiset milloinkin ovat noilla kommenteillaan tarkoittaneet...


      • ?
        FinnishGirlFromFin kirjoitti:

        Ok, kiitos kaikille vastauksistanne...näköjään on aika monta mielipidettä asiasta. Toisten mielestä se tarkoittaa naisellista ja huoliteltua, kun taas toisen mielestä tyrkkyä ja hutsahtavaa, toisista vaaleaa ja toisista tummaa tai jopa karvaista.
        Toisista venäläinen tarkoittaa kaunista ja toisista rumaa :D.

        Mitä sitten lie ihmiset milloinkin ovat noilla kommenteillaan tarkoittaneet...

        Voisiko olla kyse ihan vain siitä, että ei ole olemassa "venäläisen näköistä", sillä siellä on monen näköisiä ihmisiä.


    • hdddddddddd

      Juurihan alottaja sanoi, että häntä usein sanotaan nimenomaan Venäläisen näköiseksi, ei siis itseään sellaiseksi titueerannut, niin kaipa sellainen venäläisnaisen prototyyppi on.

    • 13+13=26

      Venäläistytöt on iha Vi*un seksikkäitä noin yleisesti ottaen...sitä varmaan meinattiin.

    • 13+11

      En odota että saisit tähän kysymykseen paljonkaan asiallisia vastauksia.

      Minulla on yksi ystävä jolle sanotaan monesti että hän näyttää venäläiseltä. Hänellä on melko pieni nenä ja suuret silmät sekä leveät kasvot. Hän on massasta erottuvan näköinen. Ystäväni ei ole lihava, vaan ihan normaalipainoinen tai hoikka. Joillakin venäläisillä naisilla on tunnuspiirteenä erikoinen nenä.

    • sininen1977

      Maailman kauneimmat naiset ja monet mallit sekä näyttelijät tulevat Venäjältä, slovakiasta ja ukrainasta. Maailman harvinaisin rotu - aidot hyvin muodostuneet blondit taitavat kaikki tulla idästä. Vuosisatoja sitten ranskalaiset hakivat vaimonsa venäjältä koska ranskalaiset olivat niin rumia.

    • mallim

      Kaunis venalainen nainen:

      -Symmetriset kasvot joissa hyvin erottuva luusto, korkeat poskipaat, suora nena

      -Isot silmat

      - Muhkeat huulet

      -Hyva vaalea iho, paksut hiukset

      - Pitka, hoikka, siro

      - Rauhallinen ja vahaeleinen olemus

      venajalla toisin sanoen on enemman ns mallimaisia naisia, kuin esim naapurintyttomaisia sopoliineja (suomessa enemman).

    • SVB
    • Eino Venäläinen

      "Venäläisen näköinen" tarkoittaa, että näytät siltä, että olet kova panemaan. Usein, kauan ja himokkaasti.

      • Finskij muzhina

        Eipä tuo mikään huono ominaisuus naisessa ole!


      • wc-kulttuuri
        Finskij muzhina kirjoitti:

        Eipä tuo mikään huono ominaisuus naisessa ole!

        niil on pikkuinen peppu...joka haisee pashkalle--aina


      • Kokemuksesta tietoin

        Totta, kyllä ryssänainen nai aivan eri tavalla antaumuksella kuin suomilahna.


      • kaarina e

        Eino Venäläinen
        Silloin kun sinulla oli vielä potenssi tallella niin et varmaan haksahtanut tuollaisiin sanoihin. Tänään toine asia. Raukka, siitä puhe mistä puute
        Onha ainakin sormet millä naputella konetta pahemman puuttessa.
        Että oikein kauan ja himokkaasti, on ymmärrettävää että sinun toiveajattelusi kohdistuu kauniiseen venäläiseen naiseen , kaikesta huolimatta, mutta luulen että sinulla on hyvin pieni mahdollisuus, tiedäthän vammasi


      • kellokalle 66
        Kokemuksesta tietoin kirjoitti:

        Totta, kyllä ryssänainen nai aivan eri tavalla antaumuksella kuin suomilahna.

        Kokemuksesta tietoin ?????????????????????????????

        Suomalainen lahna kun ei ole riippuvainen pontiika juutista mitenkään joten suomilahna valitsee kun on varaa valita. Enkä usko että sinäkään ilmaiseksi olet saanut näitä nautinnon hetkiä, tuollainen jätkä saa aina maksaa huveistaan


    • uppopumppu

      Cuul


      Venäläinen nainen on itsetiedostava, suora, luja, pelisilmäilevä (käytöskoodi), iloinen, keskusteleva, kännäävä, syövä, surullinen, syöksyvä, ahkera, utelias, taipumaton, kärsivällinen, yritteliäs, lapsirakas, elämänjanoinen, sukuhullu ja varsin vaativa väittelykumppani.


      Kun venäläinen nainen nukkuu kaikki muukin tuntuu nukkuvan.

    • Hyvin kuvattu

      Kiitos! Tuo oli varsin hyvä kuvaus. Samat kokemukset itselläni. Eli venäläinen nainen on NAINEN, ei mikään suonorsu!! Ja rehellinen! Ja uskollinen!

      • Jorma J.

        Totta! Venäläinen nainen nai kuin jumalatar suomilahnoihin verrattuna: En vaihtaisi ikinä!


      • ....................

        Hih.. uskollinen? Uskollinen niin kauan kuin miehellä on rahaa. Itse ei halua/viitsi käydä töissä, joten ukolla pitää olla kahisevaa. Jos rikkaampi mies tulee kuvioihin, se on heipparallaa. Sama koskee virolaisia naisia. Ainoa työ on ilotytön homma, koska siinä saa makaamalla rahaa.


    • olen suomalainen

      Minulta usein kysytään (jopa englanniksi) että tulenko jostakin idän suunnalta tai itä-euroopasta tms..olen pitkä ja pitkäraajainen ,pidän huolta itsestäni ja vinot hieman aasialaiset silmät..kukaan ei ainakan kysy että olenko suomalainen:)

      • fuckyoubrainlessidio

        sillä lailla, kauheen kiva et jaoit tän mielenkiintoisen tiedon itsestäs julkaisematta kuitenkaan kuvaas. multakin kysytään joka päivä oonko maailman kaunein nainen, vai joku jumalatar, ja siis ihan kaikilla kielillä. vähäx meen aina nolox kaupingalla ku koko ajan pitää pysähtyä vastaamaan ihmisten kysymyksiin.

        ja siis on 186 cm ja 44 kiloa, rinnat DD ja olen täydellinen tiimalasivartalo. hiukset paksut ja yltää maahan saakka.


      • hellen k....-,
        fuckyoubrainlessidio kirjoitti:

        sillä lailla, kauheen kiva et jaoit tän mielenkiintoisen tiedon itsestäs julkaisematta kuitenkaan kuvaas. multakin kysytään joka päivä oonko maailman kaunein nainen, vai joku jumalatar, ja siis ihan kaikilla kielillä. vähäx meen aina nolox kaupingalla ku koko ajan pitää pysähtyä vastaamaan ihmisten kysymyksiin.

        ja siis on 186 cm ja 44 kiloa, rinnat DD ja olen täydellinen tiimalasivartalo. hiukset paksut ja yltää maahan saakka.

        Raukkaa mikä sinua vituttaa niin kovasti että pitää sanoa toiselle noin,ja ironiseerata heti, anna tytön kertoa voi olla hyvinkin nuori ja kokematon joten ei piruilla kaikilla on jotain sanottavaa, kuten sinulla vaikka oletkin hieman epäonnistunut


      • oohooniiinihQ
        hellen k....-, kirjoitti:

        Raukkaa mikä sinua vituttaa niin kovasti että pitää sanoa toiselle noin,ja ironiseerata heti, anna tytön kertoa voi olla hyvinkin nuori ja kokematon joten ei piruilla kaikilla on jotain sanottavaa, kuten sinulla vaikka oletkin hieman epäonnistunut

        Hah. Olet siis vanha suomilahna! Mäkin oon siis nuori 20-wee tyttö. Ja oon tosiaan varmaan maailman kaunein ihminen. Sä voisit vaikka tappaa ittes hellen k......-, kun ei sua kukaan mies tai mikään muukaan halua. ja siis oikeesti silmiin sattuu kun sut näkee, oot niin vi-tun ruma ja läski. ei tod oo lihasta, et älä sillä persjalka yritä painoas selitellä. mees nyt akka siitä hoitaa lehmiäs tai jotai.


      • Yöäk !
        oohooniiinihQ kirjoitti:

        Hah. Olet siis vanha suomilahna! Mäkin oon siis nuori 20-wee tyttö. Ja oon tosiaan varmaan maailman kaunein ihminen. Sä voisit vaikka tappaa ittes hellen k......-, kun ei sua kukaan mies tai mikään muukaan halua. ja siis oikeesti silmiin sattuu kun sut näkee, oot niin vi-tun ruma ja läski. ei tod oo lihasta, et älä sillä persjalka yritä painoas selitellä. mees nyt akka siitä hoitaa lehmiäs tai jotai.

        Kääpiö.


      • kukkis zx
        fuckyoubrainlessidio kirjoitti:

        sillä lailla, kauheen kiva et jaoit tän mielenkiintoisen tiedon itsestäs julkaisematta kuitenkaan kuvaas. multakin kysytään joka päivä oonko maailman kaunein nainen, vai joku jumalatar, ja siis ihan kaikilla kielillä. vähäx meen aina nolox kaupingalla ku koko ajan pitää pysähtyä vastaamaan ihmisten kysymyksiin.

        ja siis on 186 cm ja 44 kiloa, rinnat DD ja olen täydellinen tiimalasivartalo. hiukset paksut ja yltää maahan saakka.

        Ehe..onko kateellisen kommentointia siinä?..Jos joku on kaunis-minkäs sille voi..


    • HAHAHAHA2

      Itsekehu alkaa taas. Onko näitä aiheita siis Pakko tehdä tämän takia?

      Haista sinä itämainen paska^ KETÄÄN EI KIINNOSTA !

      • ei kade tavis

        Taidat kuulua siihen perikateellisten ihmisten ryhmään..kun olet aina kommentoimassa ja valittamassa täällä. Siis kauniita naisia on ,kuten komeita miehiäkin..ja siltä välitä..sä et taida kuulua muutakuin katkeriin ja kateellisten omaan pikku ryhmään!


      • no angry

        Siinä varsinainen asiantuntija! Onko sulla kenties hoitamaton psykologinen ongelma..vastaus ON! Menepäs johonkin kivaan tuki ja vihanhallintaryhmään...Ehkä sitten ajan oloon helpottaa!


    • Retkuilija
    • Luetun ymmärtäminen

      Nyt on menneet vastaukset pahasti ohi kysymyksen, jossa ei lukemani mukaan kysytty millaisia venakot on vaan MILTÄ TYYPILLINEN VENÄLÄIS NAINEN NÄYTTÄÄ? tai vastaavasti Itä-eurooppalainen.

      Molemmissa on sellaista söpöyttä ja viettelevää seksikkyyttä yhtä aikaa. Tulee mieleen Mila Kunis näin äkkiseltään esimerkkinä, mutta

      • Anonyymi

        Mila Kunis on juutalainen, kuten todella monet elokuva- ja mallimaailman kauneimmat naiset.

        Olen itse tutustunut lähemmin useiden venäläisetn naisten kanssa. Joku oli pieni, laiha, toiden 175/98 E-cup, oli tummaa ja vaaleaa. Monella vaan oli huono iho, joita he yrittivät peittää liialla puuteroinneilla.
        Kauneimmat naiset olen tavannut latinalaisessa Amerikassa...the best- :)


    • Tatu Vanhanen

      Jos tuon lauseen yrittää keskittää yhteen lauseeseen, niin "olet huoran näköinen"!! Tämä ei välttämättä ole totta, mutta yleiststäen ilman muuta näin! Kerran huora, aina huora.

    • Heidiiiiii

      Mua on taas monesti sanottu ruotsalaisen näköseksi...Tiedä sitten!

    • seksikäs venäläinen
      • Anonyymi

        noilla nettisivuilla ei todellakaan ole tyypillisiä venäläisiä, eikä muidenkaan maiden naisia.

        Slaaveista olen tykännyt eniten ukrainalaisista naisista. He ovat idän ja lännen mixauksia. Monia kaunottaria.


    • sölloskos

      Ns. slaavilainen nenä, silmät joko hieman lähempänä tai kauempana toisiaan kuin perus kaukaasialaisilla. Ihonväri keskivaalea, yleensä sävyn tummempi kuin vaikka suomalaisilla ja ruotsalaisilla. Ihokarvoitus myös hieman tummempaa.

      Ja vartalonpiirteet samanlaiset kuin täällä ja Ruotsissa, mutta alhaisemman elintason takia valtaväestön ylipaino ei ole vielä yhtä pahassa jamassa kuin täällä.

    • 3+12

      Ihmiset nyt sanoo mitä sattuu, minuakin on sanottu jokusen kerran italialaisen näköiseksi, vaikka olen todella vaaleaihoinen ja blondi.

    • 20+19

      Tuo on muuten erittäin hyvä ja vaikea kysymys. Ollaan usein kavereiden kanssa mietitty, että joku aina näyttää venäläiseltä..ja sitten myöhemmin on käynyt ilmi, että henkilö todellakin on balkanialainen. Ja kuitenkaan ei osata selittää mikä ihmisestä tekeekin niin venäläisen näköisen! Itse en kuitenkaan pidä venäläisiä kovin kauniina. Jos jotain tuntomerkkejä yrittää hakea venäläisyydestä niin silmät on aina jotenkin siristävät tai viirut, mutta ei kuitenkaan mitkään sian tihrut. Tosi vaikea selittää. Piirteet ovat jotenkin aina tummat, vaikka vaalea karvoitus olisikin (tiedän, outoa). Eikä kasvonpiirteet ole mitenkään sen terävämmät, itseasiassa poskipäät ja leuka ovat aika pehmeitä. Nenät kyllä vaihtelevat paljon, mutta siinä on yleensä jonkinlainen kyömy.

      Tosiasiassa venäläisiä on monenniköisiä ihan niinkuin suomalaisiakin, mutta kyllä venäläisen useimmiten tunnistaa. Se on vaan se joku juttu.

      • suomalaisilla tihrut

        Minusta taas venäläisillä on usein suuret ja/tai kauniit silmät. Venäläisen tunnistaakin usein silmistä.


      • kanttipää

        Miehillä ainakin on se pallopää, niistä näkee jo kaukaa että on venäläisiä


      • ....................

        Kapeat silmät, sellainen laskelmoiva katse. Epäluotettava jotenkin, en kanssa osaa selittää. Silmät lähellä toisiaan. Usein hyvin ohut ja pitkä nenä. Leopardikuosia paljon. Miehet kirveellä veistetyn näköisiä, kuten Putin.


      • Anonyymi
        suomalaisilla tihrut kirjoitti:

        Minusta taas venäläisillä on usein suuret ja/tai kauniit silmät. Venäläisen tunnistaakin usein silmistä.

        Ei venaläisillä ole mitenkään tavallista isommat silmät.
        Onneksi venäläiset eivät enää kuitenkaan haise hielle eikä Punainen Moskova -hajuvedelle. Vielä vähän yli 20 vuotta sitten nenä tunnisti venäläisen naisen. Samoin täysin liioiteltu meikkaus oli tunniste.


    • venakkotunnistin

      ylpeä ilme, yleensä ilme ei muutu eikä hymyile kovinkaan paljoa. Leveät poskipäät kontrastissa terävään leukaan. Usein tummat kulmakarvat ja vaaleahko iho. Harvoin ihan blondit hiukset paitsi jos on värjätty (niinkuin useimmilla). Pieni perse ja pitkät sääret.

    • Winy W

      Jokunen vuosi sitten tein paljon avustustyötä venäjällä ja tuli liikuttua siellä muuallakin kuin avustuskohteissa. Minun mielestäni venäläiset naiset eivät ole mitenkään erityisen kauniita, vaikka tietysti sinne joukkoon mahtuu niitäkin, mutta valtaosa aika mitäänsanomattoman näköisiä.
      Nyt kesällä kävin bulgariassa ja hyvänen aika miten kauniita naisia siellä oli! Lähes poikkeuksetta kaikki hoikkia, pitkäsäärisiä, pyöreäpyllyisiä, kauriinsilmäisiä tyrmäävän upeita kaunottaria. Kyllä siinä tunsi suomi-neito itsensä hirveäksi sotanorsuksi!

      • markku r

        Joku näyttää pitävän pitkiä sääriä naisellisena, mutta minä pidän pienestä somasta naisesta joka on tasaisen hoikka , kaikilla makunsa myös minulla myös. Pieni nainen on mielestäni suloinen katsella otiaskareissa, kaupungilla ja rannoilla. En voisi edes kuvtella pitkiä sääriä ja pitkää naista naiselliseksi ja vielä isoa kengän numeroa. Mutta he ovat silti kauniita .


      • Winy W
        markku r kirjoitti:

        Joku näyttää pitävän pitkiä sääriä naisellisena, mutta minä pidän pienestä somasta naisesta joka on tasaisen hoikka , kaikilla makunsa myös minulla myös. Pieni nainen on mielestäni suloinen katsella otiaskareissa, kaupungilla ja rannoilla. En voisi edes kuvtella pitkiä sääriä ja pitkää naista naiselliseksi ja vielä isoa kengän numeroa. Mutta he ovat silti kauniita .

        Ei nuo bulgarian kaunottaret olleet sinänsä pitkiä, vaan sanoisin keskivertosuomalaisnaista lyhyempiä, mutta niillä se ruuminrakenne oli sillä lailla erilainen, että jalat näytti suhteessa pitkiltä muuhun kroppaan verrattain. Muutenkin sellaisia keijukaismaisia ja siroja, ja pyllyt pieniä ja pyöreitä, sellaista suomalaisen naisen leveää ja lattanaa takamusta näkynyt kenelläkään (paitsi suomi-turisteilla :))
        Jännä ilmiö sinänsä, että vaikka nuo etelän kaunottaret näyttävät niin hurmaavilta, niin ne etelän miehet ovat kuitenkin pohjoismaisten vaaleiden naisten perään :)


      • Winy W
        Winy W kirjoitti:

        Ei nuo bulgarian kaunottaret olleet sinänsä pitkiä, vaan sanoisin keskivertosuomalaisnaista lyhyempiä, mutta niillä se ruuminrakenne oli sillä lailla erilainen, että jalat näytti suhteessa pitkiltä muuhun kroppaan verrattain. Muutenkin sellaisia keijukaismaisia ja siroja, ja pyllyt pieniä ja pyöreitä, sellaista suomalaisen naisen leveää ja lattanaa takamusta näkynyt kenelläkään (paitsi suomi-turisteilla :))
        Jännä ilmiö sinänsä, että vaikka nuo etelän kaunottaret näyttävät niin hurmaavilta, niin ne etelän miehet ovat kuitenkin pohjoismaisten vaaleiden naisten perään :)

        Niin ja itse kyllä ihailin tuolla eniten naisten silmiä. Tummat, suuret silmät, joissa intensiivinen syvä katse, näyttää hyvältä kun sopii hiusten ja ihononväriin. Itselläni kun on tällaiset vaalean haaleat siniset hailukat, niin olen tummien silmien suuri ihailija :) Miehet tuolla eivät olleet kyllä mitenkään komeita, kumma kyllä.


    • mutsi.

      Tytärtäni on sanottu myös venäläisen näköiseksi (eikä hänkään ole pitkä ja hoikka). Tässä muutamia kasvonpiirteitä, jotka hän on selvästi perinyt isänsä karjalaisesta suvusta: pieni leuka, pieni suppusuu, isot silmät kaukana toisistaan, leveähkö nenä. Kasvojen muoto hänellä on pyöreähkö, toisin kuin omat pitkulaiset ja kantikkaat kasvoni.

      Täsmääkö noista mikään sinun piirteisiisi? Entäs ne kuvat joita tänne on linkitetty? Itse kiinnitin huomiota kuvissa olevien pieneen leukaan ja suppusuuhun, eikä kenelläkään näyttänyt olevan pitkämäisiä kasvoja (en tosin katsonut kaikkia kuvia).

    • ghdfikfu
      • Anonyymi

        skotlantilainen punapää tuo plikka on.


    • Mulle tulee vaan ..Vera Farmiga mieleen.
      Katsoin lähiaikoina pari leffaa missä se oli.
      Taisin vähän tykästyy...hm

    • neukkunatasha

      Muakin luullaan aina venäläiseksi, niin tutut kuin tuntemattomatkin sanovat tätä mulle. Olen kuullut niin monta kertaa, etten jaksa enää miettiä merkityksiä näille luuloille. Osaan nyt kuitenkin nimetä joitakin piirteitä, jotka saa ilhmiset luulemaan venäläiseksi/itä-eurooppalaiseksi. Kasvot, "väritys", ruumiinrakenne, tyyli. Kukaan ei oikeastaan edes oleta minun olevan suomalainen.

    • Vastaus kysymykseen

      Venäläisen näköinen tarkoittaa kaunista.

      • Anonyymi

        Monille venäläisen näköinen tarkoittaa sitä, että sellaista henkilöä on hieman pidettävä silmällä esimerkiksi kaupassa.


    • hai kala

      moi välillä nyt joku kivaki vastaus :) venäläiset pitää huolta itestään ja on suurimmaksi osaksi hoikkia/hyvä kroppaisia. ehkä sun silmät myös antaa sellasen kuvan et oot venäläinen, ku yleensä vaa katon jotain tyyppiä ja nään et se on venäläinen sen vaa huomaa, en osaa selittää. tai jos muuten vaa näytät jonku mielestä venäläiseltä, kauneus on katsojan silmässä ;)

    • priviet

      minua todella usein luullaan venäläiseksi. ulkomailla vaikka kulkisin meikittä ihan perusvaatteissa katukauppiaat aina puhuvat minulle venäjää vaikka hiustenväriäni olen vaihdellut blondista tummanruskeisiin.

      minulla on korkeat poskipäät ja aika leveänmalliset kasvonpiirteet vaikka olen kokoa xs/s. minulla on sirot sääret ja kädet, vihreät silmät, pieni nenä, ehkä hieman keskivertoa muhkeammat huulet.

    • 3+6

      silloin kun meillä tuttavapiirissä sanotaan jonkun naisen näyttävän venäläiseltä, se tarkoittaa horahtavaa pukeutumista.

      • stadilainen2

        Mutta sinä oletkin jostain JUUPAJOELTA tai Pihtiputtaalta ehhehehehehhe hoohohoh

        Ja sanojat ovat jotain 70-80 v mummoja / pappoja , tai muuten vaan TÄYSIN landelaisia......


    • venakoksiluultu

      Minuakin luullaan venäläiseksi, useimmiten kuitenkin ulkomailla kuin suomessa, mutta tapahtuu sitä suomessakin.

      Käsittääkseni seuraavat seikat tekevät minusta ns venäläisne näköisen:

      - pitkä, hoikka ja siro kroppa
      - hyvin pitkät hiukset, suht paksut
      - melko tummat, aika vahvat piirteet kasvoissa (korkeat poskipäät, hyvä luusto, isot silmät, ei kovin pieni suu)
      - naisellinen pukeutuminen

      Ja näen sen itsekin etten näytä ainakaan tyypilliseltä suomalaiselta. Kyse ei ole mistään imagosta tai meikistä, sillä minua luullaan venälaiseksi meikittäkin ja esim sporttivaatteissa. Mutta kieltämättä kai sen kaiken kruunaa useammin venäläisille tyypillinen naisellinen pukeutuminen korkeine korkoineen jne jne.

      Erona luulemisessa on myös se, kuuletko sitä suomessa vai ulkomailla. Suomessa osalle ihmisistä se tarkoittaa liiallista naisellisuutta ja kaikkea negatiivista, mutta ulkomailla se saattaa olla jopa kohteliaisuus "russian women are the most beautiful in the world", saattaa jopa joku kuulla.

      Eli, sanojasta riippuen, se voi tarkoittaa sitä että näytät klassisen "mallimaiselta" mikä on hyvä juttu, tai sitten esim suomessa se voi tarkoittaa tyylillisiä seikkoja. En tosin usko jälkimääiseen vahvasti, sillä suomessakin on paljjon nuoria naisia jotka pitävät kireitä kuteita, korkkareita, meikkiä jne jne jne, kuten on ihan jokaikisessä muussakin maassa, esim briteissä ne vasta vähän kuteita pitääkiin yllä. KUKAAN ei silti tule luulemaan esim brittitylleröä vatsamakkarat löllyen minihameen päällä ja meikkien kuoraamana venäläiseksi, ei koskaan.

      Siitä voi tehdä päätelmät venäläisten naisten (tai heidän näköisekseen luultujen)kunniaksi :)

      • Anonyymi

        Oletko sinäkin joku provo. Ei veäläisiä naisia mitenkään kauniina arvosteta Keski- eikä Etelä- Euroopassa. Ei myöskään amerikan mantereella etelässä eikä pohjoisessa. Maksullisina naisiana helmpoisti kyllä. Säälitään ja katsellaan missä piileskelee parittaja.


    • siinä vastaus

      Tod.näk. näytät maksulliselta

    • 554322

      http://russianwomentruth.com/wp-content/uploads/2009/02/russian-women-katya-19-2.jpg

      Tämä on mielestäni tyypillisen venäläisen näköinen nainen. Pieni nöpöttävä nenä, pitkä tukka, leveähköt kasvot ja kissamaiset silmät. Viimeisen päälle laitetut hiukset, kynnet ja meikki. Korkokengät jalassa joka paikassa. Joskus vaatteet ovat aika mauttomia, kuten turkiksia, liian lyhyitä paitoja jotka paljastavat alaselän/mahan, näyttäviä koruja, eläinkuosia jne..

      Siitä tulee minulle mieleen venäläinen nainen. Stereotyyppinen.

    • russlandia

      Kaikki ne jotka sanovat että venälaiset näyttävät maksullisilta tms on nimenomaan kateellisia venäläisten naisellisuudelle ja kauneudelle. Tottakai venäjällä, kuten muuallakin löytyy tyylittömiä naisia, jotka pukeutuvat halvasti, mutta ei se yksistään tee kenestäkään venäläisen näköistä.

      Suurin osa venälaisistä naisista kuitenkin on tyylikkäitä, ja sieltäpäin löytyy enemmän kauniita naisia kuin Suomesta. Ainakin jos kauniilla siis käsitetään pitkä-hoikka-pitkähiuksinen-naisellinen- tyylistä ihmistä.

      Käsittääkseni juuri venäläisyys, ainakin maailmalla, nimenomaan tarkoitta MALLITYYPPISTÄ kauneutta ja klassisuutta ulkonäössä ja piirteissä.

      http://i2.listal.com/image/1241238/936full-ksenia-sukhinova.jpg

      • Anonyymi

        Olisit laittanut vielä terveiset Sankt Petersburgista tai Petrogradista.


    • Ammattilainen naisis

      Naisellinen, kaunis, usein pitkäsäärinen, ehkä hieman ylpeä ( hyvä asia )...
      EI PAKSU . Sopivasti meikattu.

    • näyttäämiltänäyttää

      Veikkaisin että liittyy ehkä "leveään" pyöreeseen naamaan. Näin ainakin itse luulen! Mulla on sen tyyppiiset kasvot, vartalo on ihan tavallinen hoikka, pukeutuminen normaalia ja meikki useimmiten todella kevyttä. Ulkomailla luullaan ja kysytään suoraan olenko tsekki, slovaki tai venäläinen. Ikinä ei pohjoismaismaalaiseksi ole luultu

      Suomessa on joo multakin kysytty paljonko maksaa, keskellä kirkasta päivää ja muutamaan otteeseen. Arkiset vaatteet päällä olen tällöinkin ollut. Eipä ole aiemmin tullut edes mieleen, että venäläiset näyttäisivät huorilta ja että siksi multa ois maksusta kyselty. Onpa karsee ketju tääkin ja oikeastaan kaikki ketjut joissa ihmisiä haukutaan kansallisuuden mukaan.

    • wolver!

      bullshit!
      huomionhakuinen pissis siinä vaan hakee todistelua muilta,omille haaveilleen koska itse on aina kokenut nuo "ryssät"ja"european-ladies"täyttävän sen puuutuvan prinsessa-aukon elämässä ku ikää tuli yli barbien."oonks mä oikeesti pamelan näkönen muka?"ja"hei haloo,ehä nä yhtää samanäköne ku vartiainen,ehä?"
      Hitot sun tarvi muiden mielipiteitä kuunnella,saatika alentua todistelua netissä ruikuttaan.tsekkaa peiliin ja opi hyväksyyn se mikä siel on.40v täst eteepäi ni näky ei o nätti,mut eipä suo paljo kiinostakaa.söpöys kuiteki tulee sit sisältä,vaikka se lattealta kuulostaaki.
      mitään eroa en o huomanu(juu,en ees noita neniä mitä aikasemi mainittiin)suomalaisissa tai ruotsalaissa tahi"ryssissä"tai norgissa,ja sweduthan kaikki on jo nähny vai? ei niitä kukaan erota toisistaan jos kieltä ei mukaan oteta.mutta tyrkyt ja pissikset on joka kulttuurissa samossa asemassa,ei tarvinne mainita erikseen

    • sarana55

      kaunis tähtisilmä :)

    • juuhelikkäs

      Pukeutuu mauttomasti, omasta mielestään todella "glamouristi": tekoturkiksia, kiiltäviä vaatteita, runsaita koruja, huoramaiset saapikkaat... Liikaa meikkiä, kuin maksullisella naisella. Aina ylilaitettu.

    • asdasdasddsa

      Lyhyt, iso otsa, pitkät kasvot, pienet silmät, iso koukku nenä, pukeutuu halvasti.

      • Romantikko:)

        Itse suomalaisena, neljännen polven takaa venäläistä juurta omaavana sanoisin että pitkä, suht kurvikas, kapea vyötärö, tummempi kuin normi suomalainen, vähän kolkot ja kirveellä veistetyt kasvot, silmät vinossa, vaalea olmi iho, viihtyy naisen nahoissa ja on sitä mieltä että miesten homma on kantaa raskaat kantamukset ja ruuvata ruuvit seiniin, näin kärjistäen. Miehet ja naiset ovat kaksi eri lajia mielestäni, eikä kummankaan pidä näyttää liikaa toiselta?


      • Exxoottinen

        Itselläni on nuo piirteet ja minua on luultu aasialaiseksi :) Venäläiseksi ei koskaan.


    • xennia

      Venäläisen näköinen voi myös yleismaallisesti tarkoittaa klassisen ns mallimaisen näköistä naista. Eli perus pitkä, siro, hoikka, mutta kurvikas, pitkät vahvat hiukset, isot silmät, korkeat poskipäät, hyvä luusto.

      Vielä jos yhtään on naisellinen tyyliltään, niin voila!!

    • suomalainen olen

      Minua luullaan usein joko venäläiseksi tai virolaiseksi. Kerran venäläinen nainen tuli minulta (naiselta) kysyyn olenko venäläinen. Viime viikolla tuli ulkomalaiselta mieheltä kysymys olenko suomalainen sillä en näytä suomalaiselta. Hänestä näytin virolaiselta. Selitti että suomalaiset naiset ei yleensä ole niin kauniita ja naisellisesti pukeutuneita. (en pukeudu pikkarit ja rintavako vilkkuviin glitter vaatteisiin tai turkiksiin)

      pukeutumistyylini vastaa aika paljon victoria beckhamin tyyliä.

      http://womeninfashion.net/wp-content/uploads/2013/04/Victoria-Beckham-in-Victoria-Beckham.jpg

      http://cdn01.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2008/02/beckham-line/victoria-beckham-fashion-line-02.jpg

      http://images5.fanpop.com/image/photos/30300000/Victoria-Beckham-Style-victoria-beckham-30396143-544-530.jpg

      • he heheh

        Taidat pikemminkin olla joku avohoidossa oleva sekopää. Tuskin kukaan terve ihminen selittäisi mitään tuollaista täysin tuntemattomalle ulkomaalaiselle.


      • ilkeys on sairaus
        he heheh kirjoitti:

        Taidat pikemminkin olla joku avohoidossa oleva sekopää. Tuskin kukaan terve ihminen selittäisi mitään tuollaista täysin tuntemattomalle ulkomaalaiselle.

        sekopää taitaa olla joku ihan muu. (muistaakseni edellisen kommentoijan oloiselle käytökselle. on nimityskin.. LUONNEHÄIRIÖINEN.. )


    • Lieju Kuravel

      ehkä sellainen suu jonka voi kuvitella sanovan sellaisia sanoja kuin bljääd tai vladimir.

      • Jatsaslav Samara

        tai Jatsaslav Katsastan.


    • sitä se

      Lyhyt, ruma, tyhmä ja narsistinen.

    • iö lndh,g,gj

      Minuakin on joskus sanottu venäläisen tai itä-eurooppalaisen näköiseksi. samassa veneessä ollaan.

    • Slavic girl

      Mulla on pitkät tummat hiukset, tummat piirteet, paksuhkot kulmakarvat, suora nenä, pieni leuka, ehkä asteen tummempi iho. Kauhean pitkämen ole, muotoja kyllä löytyy vaikken lihava ole. Ulkomailla mua ei uskota suomalaiseksi, aina ne kysyy hämmästyneenä etten ainakaan puhdas suomalainen voi olla. Bulgariassakin kun astelin kauppaan niin ne alkoi puhumaan mulle bulgariaksi, luuli paikalliseksi! :) venäläiseksikin on luultu. Tietääksen suvussani ei ole kuin isän puolen suku karjalasta. Sieltä varmaan piirteeni perinyt.

      • totta totta

        Kerrankin rehellinen slaavi. Hyvä. Lyhyiksihän teidät on tiedetty, vaikka ne läskimahat muuta väittää. Nooh tuskinpa kysyy. Suomalaiset on yleensä teikäläisiä pitempiä ja vaaleampia.


    • ksfheufhgtught

      Älä viitti, mulle Turkin lomalla aikoinaan Turkissa väitettiin, että olen muka Aasiasta... Joka kadun kulmassa huudeltiin, että "R jo from Asia?" No karvakasvusto on syntymässä sen verran blondia, tai itseasiassa maailmassa äärimmäisen harvinaista punahiuksisten geenistöä, että en todellakaan kovin äkkiä ole aasialainen, eikä mua länsimaalaiset ulkonäöltä aasialaiseksi määritäkään.


      En tiedä, miltä itä- eurooppalaiset näyttää, joten en pysty vastaamaan kysymykseesi. Aika monilla venäläisillä on sellainen patatukkahiusmalli miehillä. Ja itse kun 1990-luvulla nuorena naisena ensimmäisen kerran kävin Venäjällä, niin ne akat oli ihan karmeita, kun niillä oli jossakin Pietarissa keskustan lounasravintolassa Versagen vaatteet ja likaiset kynnenaluset. Suomessa korkeintaan kotioloissa ollaan laittatumattoman näköisiä. En ole itä- eurooppalainen, joten en osaa vastata. Varmaan käytöstavat erottava tekijä. Monet suomalaiset puhuu, että venäläiset ei paljoa hymyile ja varmaan niiden maassa etenkään naset ei avaa toiselle naiselle ovea perässä, mutta meillä suomalaisilla on toisenlaista.

    • chauvinist

      venäläisen näköinen = naisellinen, kaunis, seksikäs
      suomalaisen näköinen = arkinen, tavallinen, seksitön

      • suomenVERKKARInaiset

        juup.. suomalainen nainen on tyypillisesti: Lihava, tuulipukuun verkkari nainen tai vaihdevuosista pimahtanut joka päättää olla sexipommi ja pukee lyhyen makkaran kuoren päälleen ylipainoiseen vartaloonsa.


    • Juuh

      Samaa sarjaa on kyllä miehetkin, arkisia, pullamössönaamaisia ja lihavia. Latino ja jenkkimiehet on todella Nam! Joo tiedän sen että oli kyse ihannenainen palstasta mutta oli vaan pakko todeta tuo tosiasia. Venäläisen näköinen ei aina välttämättä tarkoita kaunista. Venäläisillä on vain ne tietyt ominaispiirteet joista heidät tunnistaa. Se että näyttää venäläiseltä ei ole mikään tae kauneudesta.

    • kivaihminen

      Kyömynenä, ylväs, leveät hartiat, erottuvat tissit ja perse, vanhanaikaset hiukset, meikit ja vaatteet, kivoja :)

    • mie kanssa

      Joo, minuakin on luultu venalaiseksi seka Suomessa etta USA:ssa - Kaliforniassa luultiin latinaksi! Luulen etta suurin syy lienee siina etta minulla on pitkat tummat hiukset ja ehka siina etta meikkaan ja pukeudun usein hameisiin. Toisaalta ihoni on hyvin vaalea ja minulla on suuret vihreat silmat, joten tieda sitten. En kai sitten nayta suomalaiselta vaikka olenkin. Itseltani vaan. :)

    • Anonyymi

      Yleensä hoikka, hyvät hiukset, korkeat poskipäät, pienet silmät lähellä toisiaan Putin tyylisesti, joka edustaa melko tyypillistä venäläistä. Olisiko heissä vähän itäistä mongoli perimää.

    • Anonyymi

      Semmoinen tumma, ruskeasilmäinen, läskiposkinen, huonohampainen. Näitä on paljon juuri niissä onnenonkijoissa, jotka ovat tulleet itsenäisesti Suomeen ilman mitään kauneustarkastusta. Kaiken kruunaa värikkään oloinen vaatetus, joka erottuu tuulipuvuista. Se ei sinällään ole huonoasia.

      Usein tumma tukka on valkaistu kellertäväksi pehkoksi.

      • Anonyymi

        Upea!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upea!

        Mies näytti kymmenen kerran sarjalippua kassalle. Yleensä hän tuli yksin, mutta toisinaan hänellä oli mukanaan pienikokoinen nainen. Joskus seurueessa oli myös kaksi miestä.

        Kassalla huomattiin, että mies haisi viinalta. Hän kuljetti pukuhuoneeseen pulloja.


        suomalaisset penat ja pirjot, mongooleja, ilman tapoja ja sivistystä, rumia läski kasoja, mautomia ja samat sanat teistä, kuin te minun maan naisista, barbaarit, tsuhnat, ääliöt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies näytti kymmenen kerran sarjalippua kassalle. Yleensä hän tuli yksin, mutta toisinaan hänellä oli mukanaan pienikokoinen nainen. Joskus seurueessa oli myös kaksi miestä.

        Kassalla huomattiin, että mies haisi viinalta. Hän kuljetti pukuhuoneeseen pulloja.


        suomalaisset penat ja pirjot, mongooleja, ilman tapoja ja sivistystä, rumia läski kasoja, mautomia ja samat sanat teistä, kuin te minun maan naisista, barbaarit, tsuhnat, ääliöt

        hampaat irti meistä ja ikuisesti, ääliö, huoria itse, kuin katsot teidän viihde-ohjelmia, huoran näköisiäkin, nauravat, kiroilevat, tatuoittua kaikki, ja mikä tissit, ja jalat, kaikki näkyville, hyi, huoria juuri te, hävyttömiäkin vielä. naimisissa monta kertaa ja joka lapsella eri isi, hyi, huorat. myyvät itseä mohammudeille, sarjakuristajille, sarjahukuttajille, jopa baltzarille ja enolle


    • Anonyymi

      korkeat poskipäät, mongoliverta. Karjalan evakoiden jälkeläisissä on paljo tuota näköä.

      • Anonyymi

        karjalan evakko on suomalainen, ei venäläinen, mongolivarta


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        mohammudi is best, tai mitä pena, kaunis, ja partavauva on jota sotarikollinen


      • Anonyymi

        mongoliverta juuri teillä ja te niitä huoria, silloin ja nyt.


    • Anonyymi

      Kannattaa myös muistaa että minkä venäjän alueen naisia katselee/vertailee.. sielläkin on monia eri kansoja ja heimoja(vaaleita/tummia/aasialaisia), jopa sukulaiskansoja ja tietysti monet ovat monen eri kansallisuuden sekoituksia, monesti en pohjois-karjalaisena tunnista lähialueen venäläistä naista esim vaikka joistakin tämän alueen paikallisista naisista mutta jos venäläinen on vaikka Moskovasta niin sitten sen huomaa helpommin? Puhumattakaan etelä Venäjältä..

    • Anonyymi

      Maatuska jolla on viikset.

    • Anonyymi

      Olethan huomannut että Lada on hieman erilaista tyyliä kuin Volvo .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      2177
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      Yleistä iskelmämusiikista
      0
      2175
    4. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      2175
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      2174
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      2174
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      2173
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      2173
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      2173
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      2173
    Aihe