Millaiset on rumat hiukset naisella?

Parturikampaaja

Tällä palstalla miehet usein puhuu naisten kampauksesta, joka näyttää punaiseksi värjätyltä linnunpesältä... Myös puhutaan lesbotukasta. Linkittäkääpä tähän kuvia näistä linnunpesistä ja lesbotukista, kun en oikein tajua millaisia ne on... Muistakaa sitten aina mainita, että mitä suuntausta mikäkin kuontalo edustaa. Muutenkin voitte linkittää kuvia rumista hiuksista, ja kertoa mikä niistä tekee hirveän.

147

16142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luonnoton väri

esim raidat tai kirkas punainen, violetit tai blondeilla se "hopea."
      Muutenkin kaikki muovisuus ja pissismäisyys (tekokynnet, ripset, hiuspidennykset)

• Tarzan 34

Punaiset hiukset , mustaksi värjätyt,punk ruma myös miehillä,vaalealla iholla ihan 1000 vuotta vanhentavat,rypyt tulee hyvin esiin. Kellertävät hiukset,sellaiset kananpojan väriset. Permamentatut.....Rumia nämä kaikki.

• karturipampaaja
      • herra kalju

kanaperse

• ..........

Toihan on kiva tukka.

• Adelmiss

Riittäähän niitä huonoja hiuksia. Otan ensimmäiseksi esimerkiksi koko kansan tunteman Martina Aitolehden, tuskin puoletkaan hiuksista on omia, ja musta ei sovi hänen itserusketettuun ihoonsa lainkaan. Yhteisvaikutelma on mitä halvin. Ja tätä liian kovaa mustaa sävyä näkee valitettavan usealla todellisuudessa vaaleahkolla naisella. Kaikki shokkivärit ovat aika kamalia mielestäni, olkootkin nyt aallonharjalla. (Ja mummoilla se liilan sävy on aika söpö oikeastaan.)

Toinen on puhkiblondatut hiukset kuten vaikka tässä (tässä on myös ongelmana se vaikutelma feikkiydestä noiden lisäkkeiden myötä) http://opri.kuvat.fi/kuvat/Oprin/1187.jpg/full

Mutta edellä mainitsemanikin hiukset sopivat joillekkin. Varsinaisesti rumia hiuksia kummatkaan eivät ole, mutta eivät kantajilleen tee lainkaan oikeutta.

Ja mitkä sitten mielestäni ovat kauniit ja kantajalleen sopivat hiukset? Tässä näitä: http://thebosh.com/upload/2008/08/18/michelle_williams_keeps_a_daily_journal/Michelle-Williams.jpg
      http://popbee.com/image/2009/07/chloe-sevigny-style-310709-5.jpg
      http://3.bp.blogspot.com/_Rdx9hK8C7FI/TLYcT78Xl2I/AAAAAAAAAEE/hSmBnNSK6do/S1600-R/Penelope-Cruz.jpg
      http://www.google.fi/imgres?q=erin wasson&um=1&hl=fi&client=firefox-a&sa=N&rls=org.mozilla:fi:official&biw=1366&bih=639&tbm=isch&tbnid=We0bsAtV14GfiM:&imgrefurl=http://fabulous-junk.blogspot.com/2011/02/erin-wasson-is-hot.html&docid=BJNbQVQFabxjaM&w=500&h=375&ei=LU5dTtmhHIT14QTRv8kq&zoom=1&iact=hc&vpx=1066&vpy=243&dur=27&hovh=194&hovw=259&tx=156&ty=97&page=6&tbnh=128&tbnw=170&start=113&ndsp=24&ved=1t:429,r:7,s:113

• iyiy

• Adelmiss
        iyiy kirjoitti:

Noi kaksi ekaa linkkilistastasi oli kyllä ihan järkyttävät! :D Vikat oli normit ja Penelopella on nätit hiukset minustakin.

Mutta itse nimeän nuo ekat (http://thebosh.com/upload/2008/08/18/michelle_williams_keeps_a_daily_journal/Michelle-Williams.jpg) inhokkihiuksikseni - LYHYET kusenkeltaiset, kynityt luonnonkiharat ja vieläpä ohut päätä pitkin menevä tukka hänellä.

Ai. No makuja riittää. Itse pidän näyttelijä Chloë Sevignyn luonnollisen vaaleista "elovenahiuksista", ja Michelle Williamsin hiukset ovat mielestäni erittäin hyväkuntoiset ja pehmeän näköiset. Erin Wassonin hiukset taas ovat mielestäni erittäin boheemit ja todella moneen tyyliin taipuvat.

Entäs sama mainitsemasi "kusenkeltainen" väri tällä neidolla

http://www.google.fi/imgres?q=doutzen kroes&um=1&hl=fi&client=firefox-a&sa=N&rls=org.mozilla:fi:official&biw=1366&bih=639&tbm=isch&tbnid=TB45u2TAeRJpdM:&imgrefurl=http://suomi.easyhairstyler.com/celebrity/&zoom=559&docid=SQjf0QBeFOKDZM&w=932&h=1400&ei=XEZeTraOOJCSswblmpG0Dw&zoom=1&iact=hc&vpx=1142&vpy=60&dur=2719&hovh=275&hovw=183&tx=87&ty=108&page=1&tbnh=153&tbnw=102&start=0&ndsp=21&ved=1t:429,r:6,s:0

Itse sanoisin sävyä kultaiseksi hunajaksi tai joksikin vastaavaksi mutta voihan sen kusenakin nähdä. :D Ja tosiaan tässäkin meillä taitaa olla eri näkemys, minä olen luonnokiharoiden suuri ihailija, kun itselläni on niin tikkusuorat ja paksut hiukset. Onhan sillä Penelopellakin luonnonkiharat muuten :)

• U.Tampio

• 1+10

• herra kalju

Perus kananperse on ihan hirveä tukkatyyli. Lyhyt ja takaa kammattu pystyyn ja näyttää kanan perseelle koko takaraivo. Siihen vielä vaikka blondaus ja pari pinkkiä raitaa niin koko kaameus on valloillaan. Sänkikin olisi hotimpi vaihtoehto.

• hiukset hulmuaa

Kaljuna miehenä en kyllä arvostelisi minkäänlaisia hiuksia, varsinkaan naisten :D. Sänkinen kuulapää on miehellä yhtä oksettava kuin tuollainen kananperse-kampaus naisella, sorry..

• herra kalju
        hiukset hulmuaa kirjoitti:

Kaljuna miehenä en kyllä arvostelisi minkäänlaisia hiuksia, varsinkaan naisten :D. Sänkinen kuulapää on miehellä yhtä oksettava kuin tuollainen kananperse-kampaus naisella, sorry..

Tottakai voin arvostella naisten hiutyylejä vaikka olen menettänyt jo nuorella iällä päälakeni karvapeitteen. Itseasiassa minulla on sänkinen kuulapää joka vielä harva päältä :D

Toki on sinullakin oikeus olla pitämättä minun kaljustani, mutta minä en kaljulleni yhtään mitään, kun taasen kananperse tukkatyylinä kuitenkin ihan oma valinta mikä osoittaa jopa mielestäni huonoa makua :)

• kirurgille hopihopi
        herra kalju kirjoitti:

Tottakai voin arvostella naisten hiutyylejä vaikka olen menettänyt jo nuorella iällä päälakeni karvapeitteen. Itseasiassa minulla on sänkinen kuulapää joka vielä harva päältä :D

Toki on sinullakin oikeus olla pitämättä minun kaljustani, mutta minä en kaljulleni yhtään mitään, kun taasen kananperse tukkatyylinä kuitenkin ihan oma valinta mikä osoittaa jopa mielestäni huonoa makua :)

Kalju on samalla tavalla oma valinta kuin lyhyt tukka, riippurinnat tai lattaperse. Kaikille ei kasva pitkiä hiuksia, vaikka yrittäisi.

Plastiikkakirurgia ja hiuslisäkkeet auttaa miehiä siinä missä naisiakin.

• 19+4
        kirurgille hopihopi kirjoitti:

Kalju on samalla tavalla oma valinta kuin lyhyt tukka, riippurinnat tai lattaperse. Kaikille ei kasva pitkiä hiuksia, vaikka yrittäisi.

Plastiikkakirurgia ja hiuslisäkkeet auttaa miehiä siinä missä naisiakin.

"Kaikille ei kasva pitkiä hiuksia, vaikka yrittäisi."

Uskotteko te itsekään näihin juttuihinne? Ihan vakavasti, kuinka monta naista edes tuhannesta uskot olevan sellaisen, ettei hiuksensa kasvaisi edes olkapäille, jos ei leikkauttaisi niitä? Onkohan sellaisia naisia oikeasti olemassa? Ja tällaisilla asioilla sitten ihan vakavasti perustellaan sitä miksi se oma tukka piti leikata mammalookkiin ja samalla pilata ulkonäkönsä...

• Ohhoh.
        19+4 kirjoitti:

"Kaikille ei kasva pitkiä hiuksia, vaikka yrittäisi."

Uskotteko te itsekään näihin juttuihinne? Ihan vakavasti, kuinka monta naista edes tuhannesta uskot olevan sellaisen, ettei hiuksensa kasvaisi edes olkapäille, jos ei leikkauttaisi niitä? Onkohan sellaisia naisia oikeasti olemassa? Ja tällaisilla asioilla sitten ihan vakavasti perustellaan sitä miksi se oma tukka piti leikata mammalookkiin ja samalla pilata ulkonäkönsä...

Vastaus tähän kuvottavaan kysymykseesi: kyllä. On olemassa sellaisia ihmisiä joiden hiukset eivät kasva pitkiksi. Latvat voivat olla niin vaurioituneet että ne murenevat itsestään. Ja kyllä, olen parturi-kampaaja ja tiedän tällaisia tukkapäitä. Kuten myös toisilla on niin hento tukka, että sitä ei edes halua kasvattaa koska se saa enemmän volyymia lyhyenä. Että näin.

• lehmäääää
        hiukset hulmuaa kirjoitti:

On kokonaan sänki tai kalju paljon kivempi ku joku pappakalju tai pälvikalju :D

• näitä vältän

Kaikki liian lyhyeksi ajellut (olkapäät hyvä raja), räväkät tai muuten vain liian trendikkäät ja epänaiselliset miehille sopivat lesbomallit. Myös seuraavat värit hiuksissa ovat rumia: kaikki liian oranssit, punaiset, viheät, siniset, violetit ym. värit, joita ei esiinny luonnossa. Myös kaikki hiukset, joihin on vedetty kahta eri väriä paksuina raitoina. Jostain syystä Suomi on ainoa maa, joissa tällaisia hiuksia näkee. Kertonee kampaajien ammattitaidosta ja huonosta tyylitajusta kuin maassa vallitsevasta feminismistä?

• sss...sss...

Olet varmaan matkustellut vain huivimaissa....

Kyllä Englannissa, Tanskassa, Ruotsissa, Saksassa, Hollannissa ja Sveitsissä tänä kesänä näkyi hyvin rohkeita hiustyylejä... Feminismiin en ilmiötä yhdistäisi enkä olettaisi hiustyylien olevan riippuvaiset kampaajien ammattitaidosta. Tyylitaju on myös täysin yksilöllinen ja persoonaan sidottu asia. Sinun tyylisi voi muiden mielestä olla mitä säälittävin tai toisaalta myös upea.

Ehkä hiusmallin valinta ovat ilmiönä on kuitenkin hieman moniulotteisempi.

Onko feminismiä mielestäsi se, että naiset saavat vapaasti valita oman hiustyylinsä?

Suosittelen matkustamista.

• vedä pönttö !

Kaikista hirveimmät päät on niillä jotka värjää vaaleat hiukset mustiksi ja päinvastoin, tulee mieleen vessanpönttö joka on jätetty vetämättä. Hiukset pitäisi olla yhteydessä omaan ihon väriin joka antaa luonnollisen säväyksen kasvoihin eikä päinvastoin. Suuressa maailmassa tää jo tajuttu mutta ei tietenkään takapajusessa Suomessa,kaikkihan täällä tulee maitojunalla perässä.

• Parturikampaaja

"Hienoja" esimerkkejä ja kuvauksia olette tänne laittaneet... Kiitos! :D Ilmeisesti tuo Suvi Teräsniskan tukka on sitten se linnunpesä, vaikkei tällä kertaa olekaan värjätty punaiseksi? Omasta mielestäkin tuommoinen on hirveä ja en tajua, miksi monet naiset tuollaisen tahtovat... Mikä on sitten se lesbotukka? Entä voiko lyhyet/lyhyehköt hiukset olla kauniit naisella, ja jos -niin millaiset? Tuossa olikin Michelle Williamsista (se kai hänen nimi on..?) kuva, ja hänellähän on lyhyet hiukset tuossa. Onko tuo sitten se "raja" milloin hiukset on vielä kauniit? Pohjoismaalaiset kun eivät monestikaan omaa niin hyvää hiuslaatua, että on mahdollista pitää niitä kovin pitkinä, joten siinä on yksi syy, miksi monella suomalaisella naisella on lyhyet hiukset. Omasta mielestä kuitenkin sellainen siististi leikattu lyhyt tukka on naisella kauniimpi, kuin pitkä ja rispaantunut ohut liehuletti roikkumassa pitkin selkää, kun on epätoivoisesti yritetty kasvattaa pitkiä hiuksia, vaikkei oma hiuslaatu kestä. Millaiset siis on teidän miesten mielestä kauniit ja naiselliset lyhyet hiukset?

• herra kalju

Lesbotukka on kanaperse yhdistettynä toiselta tai molemmilta sivuilta sänkeen ajettuun tukkaan. Sängessä voi olla kenties muutama kalju raitakin.

• Adelmiss

Otin Michelle Williamsin esimerkiksi naisesta, jolle lyhyempi malli sopii huomattavasti paremmin kuin pitkä. Mutta luultavasti valtaosa miehistä haluaisi että naisilla olisi pidemmät hiukset, ehkäpä yli lapaluiden, koska tämä viestittää miehen alitajunnalle naisen olevan hedelmällinen. Yllättävää sinänsä että tässäkin alkukantaiset vaistot taustalla. :)

• mies40+

Pidän siististi lyhyiksi leikatuista hiuksista, erityisesti niskasta ja korvien ympäriltä. Ihannenaisellani on perinteinen poikatukka. Hän leikkautti aluksi puolipitkät hiuksensa ns. "kananperse" malliin, mutta pyysin häntä sitten leikkauttamaan ihan poikatukan ja siinä on sitten pysytty.

• long hair :)

Miehenä sanon ettei aikankaan lyhyet hiukset,yksinkertaiseti ei vedä. Vaikka vähän huonompi laatuksetkin pitkähköt hiukset ovat seksikkäät,pelkästään jo pään ollessa tyynyllä .WOW :)

• pixiepixie

Itselläni on melkein aina olleet lyhyet hiukset. Leikkautan ne säännöllisesti hyvällä kampaajalla ja pidän ne luonnollisen värisenä. Hiukseni ovat myös luonnostaan niin paksut, että kesällä jo polkkamitta tuntuu kuumalta karvalakilta.

Pitkät hiukset ovat minusta yksinkertaisesti hirveät. Ok, voivathan ne hienosti laitettuna olla nätit, mutta tosi usein ne ovat kuluneita ja epäsiistejä. Varsinkin lisäkkeillä jatketut kauhistukset. Ajastus siitä, että pitkät hiukset kutittaisivat selkääni on kuvottava. Puhumattakaan ajatus märistä pitkistä hiuksista pitkin selkää. Hyi hitto. En voi kuvitellakaan, että harrastaisin seksiä pitkähiuksisen miehen kanssa.

• pitkähiusintiaani

Minä taas antaisin miehelle sydämeni ja vaikka rahani, jos hänellä olisi pitkät luonnolliset hiukset ja saisin häneltä seksiä. No makuja on niin paljon kuin ihmisiäkin. :)

• metriletti

Heh, vai kutittelee pitkät hiukset selkää? No, ei minusta ainakaan yhtään. Itse asiassa ne lämmittävät kivasti, kun palelee. Ja ei mua ällötä mun hiukset märkinäkään. Miehilläkin pitkät hiukset on kivat, muttei välttämättömät. Itselläni on noin 1 metrin pituinen tukka omalla luontaisella värillä. En luopuisi, vaikka jonkun mielestä rumat olisi. Yleensä niitä on kyllä kehuttu, mutta kaikkihan ei samanlaisesta tykkää.

• kananpersepaviaani

Mieheni haluaa minulla olevan "kananperseen". Hänestä lyhyet, hieman "sotkuiset" hiukset ovat seksikkäät. :). Hän on itse hyvin maskuliinen ja hänellä on hyvä itsetunto. Hän on sanonut, että pitkät hiukset näyttävät vain harvoin hyvältä ja saavat ainakin vanhemman naisen näyttämään "kulahtaneelta"...

• ~Nainen~

Vai että pitkät hiukset näyttää harvoin hyvältä? Olen sitä mieltä, että naisella kuuluu olla pitkät hiukset. Itse en ainakaan halua näyttää mieheltä, tai perussuomalaiselta kynityltä kanalta.

• sidiji
        ~Nainen~ kirjoitti:

Vai että pitkät hiukset näyttää harvoin hyvältä? Olen sitä mieltä, että naisella kuuluu olla pitkät hiukset. Itse en ainakaan halua näyttää mieheltä, tai perussuomalaiselta kynityltä kanalta.

Molemmat näyttää hyvältä. Riippuu kasvonpiirteistä. Joillekkin ne pitkät hiukset etenkin ilman muotoonleikkausta pidentävät kasvoja ja valuttavat kasvonpiirteitä, ja näin ollen joko vanhentavat tai vain "rumentavat". Ja lyhyet hiukset saavat taas toiset naiset näyttämään myös paljon ikäistään vanhemmilta ja ehkä ylipainoisilta.

Kannattaa kysellä monelta kampaajalta millainen hiusmalli sopisi omiin kasvonpiirteisiin, näin saa kokonaiskäsityksen, ja usein obektiivisen mielipiteen. :)

• mies40+

Pidän "kananperseestä" ja varsinkin poikatukasta naisella.

• Nainen olen vaikka..

Mulla on "kanaperse" tukka ja oon siittä ihan vitun ylpee koska MUN mielestä se sopii mulle. En tarvii yhenkä jätkän mielipidettä. Mulle kelpaa, se riittää...
      EIKÄ MULLA OLE MINKÄÄN VALTAKUNNAN PUUTETTA MIEHISTÄ;)

• nainen 60

Tais mennä tunteisiin..

• miehiä riittää

Hah! Meillä on työpaikoilla lähes kaikilla tuollainen paljon parjattu linnunpesä. Ja kaikki ollaan onnellisesti naimisissa. Repikää siitä!

• adsfa

:)) Onnellisesti naimisissa..:)))))))

Ja ne muutamat 10 ylikiloa elopainoa...Tiedän kuvauksen.....Mua ei haittaa ollenkaan...parempi vaan, että rumia akkoja on työpaikka täynnä..:)))))))

• Kiharat laineilla
        adsfa kirjoitti:

:)) Onnellisesti naimisissa..:)))))))

Ja ne muutamat 10 ylikiloa elopainoa...Tiedän kuvauksen.....Mua ei haittaa ollenkaan...parempi vaan, että rumia akkoja on työpaikka täynnä..:)))))))

Hyvä adsfa,

Edeltävä lauseenne sai teidät juuri näyttämään erittäin rumalta mieheltä! Mies on aina ruma haukkuessaan naista akaksi ja erityisesti rumaksi sellaiseksi. Kuka te olette arvioimaan tuntemattomien naisten avioliittoja?

Ystävällisin terveisin,
        Luonnolliset laineet omaava, blondattut ja puolipitkät hiukset omistava neiti

• niin suomalaista

Se selittääkin kaiken, naimisissa oleva voi näyttää rumalta ja lihoa, kun se äijä on jo saatu loukkuun, asuntolaina ja kakarat sitoo yhteen. Joskus oiken säälin näitä miehiä, miten he sietävät näitä tanttoja, eihän sellaisen miehennäköisen naisen kanssa voi edes seksi olla kiinnostavaa.

• MÖLÖKKY

Yleisesti ottaen lyhyet hiukset naisilla on melko usein yäk. Pitkät hiukset ovat aina miellyttävät ja kuuluvat jokaisen oikean naisen päähän. Edellytys on tietysti se, että hiukset ovat hoidetut ja huolitellut.

Pitkät hiukset ovat ainoat oikeat hiukset naisille!

• uppopumppu

Mjoo

Musta rumimmat tietämäni hiukset ovat vetäisty jotenkin näin:

Kun harjalla vetää pitkin päänahkaa niin että kasvot tuntuvat kohoavan kohti kattoa, ja sitten sitoo kaiken isolle ponnarille takaraivon g-pisteeseen ja antaa lopun roikkua pitkin selkää kuin lohikäärmeen kielen, niin siinä on meille hirviö.

Kun tällaisen näkee kadulla tulee mieleen kiivetä lyhtypylvääseen.

• :D

Mikä on takaraivon g-piste? Onko se ylhäällä, keskellä vai ihan niskassa pään takaosassa?

• uppopumppu
        :D kirjoitti:

Mikä on takaraivon g-piste? Onko se ylhäällä, keskellä vai ihan niskassa pään takaosassa?

Mjuu

Se on hyvin ylhäällä (osoittaa sormella). Löytäjäluonteet löytävät sen helpoiten, sillä heillä on tähän luontainen ja sisäsyntyinen kyky.

Vinkkinä tähän kaikkeen kopeloimiseen on tunne, että painaessaan tästä pisteestä lujaa, poskipäät valahtavat hervottomaksi, aivan kuin olisivat lamaantuneet ja veltot. Mutta hermoeroja ihmiset ovat pullollaan.

Muuten tulee ihan jees olo.

• uppopumppu
        uppopumppu kirjoitti:

Mjuu

Se on hyvin ylhäällä (osoittaa sormella). Löytäjäluonteet löytävät sen helpoiten, sillä heillä on tähän luontainen ja sisäsyntyinen kyky.

Vinkkinä tähän kaikkeen kopeloimiseen on tunne, että painaessaan tästä pisteestä lujaa, poskipäät valahtavat hervottomaksi, aivan kuin olisivat lamaantuneet ja veltot. Mutta hermoeroja ihmiset ovat pullollaan.

Muuten tulee ihan jees olo.

Tuohon lujaa -sanan eteen kuuluisi pilkku.

nussin pilkkuja. Olen leppäkerttu.

http://www.youtube.com/watch?v=mQ0Ueiqy45o&feature=related

• manfrommars

Melkein samaa mieltä, viimeisen amisraidat ei sytyttänyt. :)

• jokumuu.

Kiitos esimerkeistä, mutta valitettavasti omista hiuksistani ei koskaan saisi tuollaisia "Kauniita" ilman irtolisäkkeitä ja 1,5 tunnin joka-aamuista hiustenlaittoa. Niin se vaan on. Jotkut herää tuollainen tukka päässään, jotkut ei meinaa saavuttaa sitä laittamallakaan. Toivottavasti moni ei luule, että muka kieltäytyisin upeista tuuheista hiuksista ja ihan vapaaehtoisesti pidän niitä rumasti. Ehei!

• narry

• kyll on aiheet
        jokumuu. kirjoitti:

Kiitos esimerkeistä, mutta valitettavasti omista hiuksistani ei koskaan saisi tuollaisia "Kauniita" ilman irtolisäkkeitä ja 1,5 tunnin joka-aamuista hiustenlaittoa. Niin se vaan on. Jotkut herää tuollainen tukka päässään, jotkut ei meinaa saavuttaa sitä laittamallakaan. Toivottavasti moni ei luule, että muka kieltäytyisin upeista tuuheista hiuksista ja ihan vapaaehtoisesti pidän niitä rumasti. Ehei!

Ihan totta. Sitten kun laittaisit irtolisäkkeet, saisit lukea täältä lisää valituksia siitäkin aiheesta.

Kun pitää olla luonnostaan sellaiset kuin Penelope Cruzilla!

• 10+12

Milloinhan kampaajat tajuavat, että vaaleat raidat tummissa hiuksissa näyttävät järkyttävän halvoilta? Paljon näkee kadulla näitä, joille on lähes mustaan päähän vedetty vivahteeksi sekaan jotain keltaisenruskeaa raitaa. Tummien hiusten kuuluu olla yksiväriset. Näyttää yhtä typerältä kuin mustat raidat vaaleassa hiuksistossa.

• uppopumppu

Jou

Musta siinä on kuitenkin jokin jippo - siis siinä että miksi näin ollaan pitkään tehty ja tehdään yhä.

Mun pitää tätä vähän kelata.

• fiksuvilma
        uppopumppu kirjoitti:

Jou

Musta siinä on kuitenkin jokin jippo - siis siinä että miksi näin ollaan pitkään tehty ja tehdään yhä.

Mun pitää tätä vähän kelata.

Painu kotiin imeen äites tissii, kukaan ei jaksa typerää provoiluasi täällä.

• uppopumppu

• uppopumppu

• ?

Entäs tällaiset, ihan minkä värisenä vain? Onko jo liian lyhyet, vai sellainen joka joillekin sopii, ja joillekin ei? Tämähän on kuitenkin ns. klassikko.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/8/82/Pulp_Fiction_cover.jpg

Minusta kaikille ei sovi pitkät hiukset, esim. Natalie Portman on paremman näköinen suurin piirtein leukaan yltävissä hiuksissa, kuin pitkissä... Hän on kaunis jopa kaljuna.

• ...

Sellaiset, jotka ei yksinkertaisesti sovi juuri sille kyseiselle naiselle, huonokuntoiset, aina likaiset tai laittamattomat hiukset.

Mun mielestä on ahdasmielistä sanoa, että naisella kuuluu olla pitkä/lyhyt tukka ja että nainen ei muka voisi olla nainen lyhyillä hiuksilla. Fakta nyt vaan on, että kaikille ei sovi pitkät hiukset tai joillakin on niin huono hiuslaatu, ettei hiukset vain näytä hyviltä pitkinä. piste.

• kuolin

Tänään näin kyllä oikeasti maailmankaikkeuden hirveimmän kampauksen, jonka rinnalla kaiken maailman kananperseet kyllä kalpenee... Ensinnäkin, päälaelta korviin asti hiukset olivat kakkumainen pesä tiukalla permiksellä. Korvista niskaan asti takaraivo oli ajeltu parin millin siiliksi. Kampauksen kliimaksi on vasta tulossa: niskan jatkeeksi oli jätetty noin 15cm pitkä ohut "hiirenhäntä", joita joskus näkee pikkupojilla.

Siinä oli mielestäni rumat hiukset.

• Hoksasinko?

Rumia ja kauniita on monenlaisia, mikä sopii äidille, ei sovi tyttärelle ;)
      Itselläni oli nuorena vuoroin tosi lyhyet ja vuoroin lyhyehköt hiukset ja nyt nelikymppisenä pitkät lapaluihin ulottuvat hiukset ja täytyy myöntää, että vaikka olen vanhempi (ja rumempi varmaan) niin huomiota miehiltä tulee aikaisempaa paljon enempi ja sitä ihmettelen kovasti ja tulipas nyt mieleeni, että johtuneeko se hiuksistani!? Väri on ollut ikuisesti aikalailla sama eli ei siitäkään voi johtua, samoin vaatetyyli jne..

• Jotain tommosta..

vaaleeksi raidotetut blondatut,,ne on menny muualta maailmasta pois ..Mutta suomi harpulla ne rehottaa.Hyi.Sit kun ne vedetään pään mukasesti alas, suoriksi.Liikaa tököttiä. Punastakin inhoon..sopii harvoille.Monivärisyys ja leikkaus outo.

• kauneusontärkeää

olen aikuinen nainen, nelikympinen, kolmen pojan nuorekas äiti...haluan olla viehättävän näköinen, mielummin kuin ruma.
      Poikani ovat sitä mieltä että ikaan katsomatta naiselle sopii luonnollisen väriset, hoidetut, pitkät hiukset.
      Itselläni on luonnostaan kihartuva ruskea ja pitkä tukka.....pitäisikö minun olla tyytyväinen ja pitäytyä käymästä kampaajalla "stailattavana".
      Tuttu kampaaja sanoi, että olisi syytä olla onnellinen kun on kihartuvaiset, pitkät ja runsaat hiukset Oletteko aikuiset miehet samaa mieltä.

• loloollooooolllol

Vaikeaa vastata lauseeseesi, kun se ei sisällä edes kysymysmerkkiä. Jos tosiaan olet sen ikäinen, mitä väität olevasi, niin jo on on ihme, ettet osaa edes kirjoittaa. Oletko kenties siivooja ammatiltasi, nehän on tunnetusti "tosi nuorekkaita".

• kauneusontärkeää
        loloollooooolllol kirjoitti:

Vaikeaa vastata lauseeseesi, kun se ei sisällä edes kysymysmerkkiä. Jos tosiaan olet sen ikäinen, mitä väität olevasi, niin jo on on ihme, ettet osaa edes kirjoittaa. Oletko kenties siivooja ammatiltasi, nehän on tunnetusti "tosi nuorekkaita".

sattumoisin olen ylemmän korkeakoulututkinnon suorittanut, kaunis ja nuorekas tyitysjohtaja usko tai älä
        arvaa kinnostaako minua tippaakaan tuo vajaa vastineesi
        oletko koskaan pilkunviiilaamiseltasi kuullut subkulttuurisista käytännöistä
        ei se mitään en edes odottanut
        olet varmaankin putkimies tai trukkikuski, nehän tunnetusti ovat tosi nokkelia

Olisin toivonut saavani vastauksen ihmiseltä, jolla kenties olisi ollut jonkinlainen mielipide ja vastaus esitämääni kysymykseen.

• toinen pitkätukka
        kauneusontärkeää kirjoitti:

sattumoisin olen ylemmän korkeakoulututkinnon suorittanut, kaunis ja nuorekas tyitysjohtaja usko tai älä

Olisin toivonut saavani vastauksen ihmiseltä, jolla kenties olisi ollut jonkinlainen mielipide ja vastaus esitämääni kysymykseen.

Käytä nyt edes isoja kirjaimia, oli mikä subkulttuurinen käytäntö tahansa.

• 32

Suorista se tukka niin sitten voi olla hyvä. Runsaus on tietysti hyvä asia.

• pöökk
        kauneusontärkeää kirjoitti:

Komppaan! Noita rekkamiehiä nää palstat on pullollaan, vanhoja kaljamahaisia rumiluksia, jotka luulee että niillä on oikeus arvostella naisten ulkonäköä. :D

• tazhpa

Täällä on linkitetty rumiksi tukkatyyleiksi about just sellasia jotka on mun mielestä tosi jees :) Sellanen mustaksi tai punaiseksi värjätty on mun mielestä hottia, samaten kaljut, keesit ja sänkitukkaiset naiset on yleensä kiinnostavia tapauksia. Rastoista mulla ei oo mitään kokemusta, jotkut sanoo että ne haisee, eos, mutta kivoilta ne kyl näyttää. Ja sellanen joka suuntaan sojottava rokkipunkkitukka (mitä täällä harakanpesäksikin on haukuttu) on tosi kiva. Goottitukat tekee aina vaikutuksen, mut kyseiset henkilöt nyt on muutenkin yleensä persoonallisia ja kiinnostavia.

Anyway, hyvä tukkatyyli on sellanen kun sopii kyseiselle ihmiselle ja tämän tyyliin, niitä olis ihan liikaa listattavaksi eikä mitään kategorista sääntöä voi antaa, tai kai jollain on joku fiksaatio että tietty luukki on ehdottomasti poissulkeva, mun mielestä se on aika ahasmielistä, mut kukin tavallaan. Ei mulla oo siis mitään esim. suoria naapurintyttöhiuksiakaan vastaan.

En mä muista juuri nähneeni huonoja hiuksia oman ikäisellä naisella, ei oo tullu kiinnitettyä huomiota. Hemmetti, mun on tosi vaikeeta kertoa mikä olis huonoa, paljon helpompaa listata mikä tekee vaikutuksen :) Mut loppupeleissähän kyseessä on aika triviaali seikka, ainakin mulle.

• Hiukset kertoo luonteesta ja erikoiset hiukset yleensä kertoo persoonallisesta ihmisestä. Tällainen ihminen usein haluaa erottua ja saada osakseen juuri sellaisten ihmisten huomiota, jotka myös pitävät erilaisuudesta / tai rohkeista hiuksista. Tai voi ajatella jopa toisinpäin, eli jotkut henkilöt pukeutuvat tahallaan provosoivasti, epäsopivasti, räväkästi, hassusti juuri karkoittaakseen ne ihmiset, jotka pahkesuvat heidän tyyliään.

Mutta samaa mieltä, en ole kuin kerran tai kaksi ajatellut, että onpas tuolla naisella huonot hiukset. Kaikenlaisia hökötyksiä, viritelmiä ja sotkuja on kuitenkin tullut nähtyä.

Ja hiustyylin voi aina vaihtaa.

• anz79

voi hitsi... minula taitaa olla kauheat hiukset :D No pitänee varata aika kampaamoon...

• mutsis o

Tuuppa arvostelemaan mun "kananpersettä", niin revin sulta pään irti

• lapintyvär4444444444

voi luoja teän kans. kaikkea tetki jaksatta vatvoa. :D Mitä väliä minkälaiset hiukset on, jos ite niistä tykkää ja tuntee olonsa kotosaksi.

• 20+13

Suurin osa lyhyistä hiusmalleista on naisilla rumia. Se ikäraja menee jossain siinä vaihdevuosien kohdalla, jolloin siirtyminen herttaiseen mummolookkiin on ihan jees, mutta ei todellakaan kolmekymppisellä. Ihan sama vaikka olisi maan arvostetuimman homokampaajan tekemä 100 euron viritelmä, lyhyt tukka ei yleensä naiselle sovi. Tässä esimerkkejä:

http://www.beauty-cosmetic-guide.com/image/short2.jpg
      http://www.marieclaire.com/cm/realbeauty/images/J9/rb-short-pixie-cut-15-0809-de.jpg
      http://short-haircuts.org/wp-content/uploads/2009/08/rihanna-short-crop-hairstyle.jpg
      http://0.tqn.com/d/beauty/1/0/x/3/1/halle_berry_pixie.jpg

Maskuliiniset lesbotukat on sitten vielä toinen alaluokka lyhyissä kampauksissa. Yllä oleva Rihannan malli menee oikeastaan tähän kategoriaan, mutta tässä pari lisää:

http://forum.emobucket.com/attachments/fashion-talk/27415d1313379809-females-having-mohawks-272470_f520.jpg
      http://images.cheezburger.com/completestore/2011/2/5/41dc0b43-d0eb-4440-b4f5-21dc5faad9a8.jpg
      http://www.risawn.com/blog/hair7.jpg
      http://24.media.tumblr.com/tumblr_ls1628Hgvo1qifvi9o1_r1_400.jpg
      http://static.iltalehti.fi/bigbrother/suvi_juttu3110in_503_bb.jpg

Sitten on kaikki sellaiset värit, joita ei löydy luonnosta. Varsinkin se Suomessa niin helvetin yleinen lähiöpunainen:

http://1.bp.blogspot.com/-Fat-b9UXhBA/TdGMvlC0unI/AAAAAAAAAqM/r1MFJ_5042M/s1600/shimmer6.jpg
      http://static.becomegorgeous.com/gallery/pictures/kellyosbournepurplehaircolor.jpg
      http://4.bp.blogspot.com/_8pzRsJ7sD70/TRxDNiFF8tI/AAAAAAAAADE/d_o3pXCnWsA/s1600/Emo Hairstyles - The Complete Guide to Emo Hair For Guys and Girls4.jpg

Liian suurikontrastiset raidat ovat rumat:

http://www.shanazhairdesign.com/images/lgimages/2-new.jpg
      http://www.totallifecounseling.com/wp-content/uploads/2010/08/girl-red-black-hair.jpg
      http://your-hairstyles.com/img/arts/2010/Aug/14/299/blonde_colored_hair_thumb.jpg
      http://www.fashionihub.com/wp-content/uploads/2011/01/Spunky-Red-Hair-Highlight.jpg
      http://www.hairstylesidea.com/wp-content/uploads/2011/04/highlighted-hair-styles2.jpg

Ja millaiset hiusmallit sitten ovat kauniita? Pidemmät (pitkät tai puolipitkät) yksiväriset tai vähäkontrastisilla raidoilla olevat normaalit kampaukset, jotka näyttävät siltä, että periaatteessa ne voisivat löytyä luonnostaan jonkun nuoren naisen päästä:

http://penelopesoasis.com/wp-content/uploads/2011/01/jennifer.jpg
      http://www.saidaonline.com/en/newsgfx/beautiful-hair-saidaonline.jpg
      http://www.cathleenbroderick.com/blog/wp-content/uploads/2011/02/IMG_1467.jpg
      http://www.barriestephenhair.co.uk/media/uploads/news/Charlotte-02_web-news_jpg_310x450_crop_upscale_q85.jpg
      http://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/65566/65566,1276530004,19/stock-photo-closeup-portrait-of-smiling-senior-woman-with-long-blond-hair-talking-55174612.jpg

• 8+3

olit löytäny hyviä kuvia. Varsinkin punaiset värit oli aivan järkyttävän hirveitä.

• krkrker

Karsein väri on vitivalkoinen. Ei missään muualla maailmassa värjätä luonnottoman valkoisiksi hiuksia, muualla näkyy esim. hunajanvaaleita sävyjä mitkä on miljardi kertaa tyylikkäämpiä. Kasvojen ihoa valkoisemmat hiukset on järkyt. Samoin jos tosi vaaleaihoinen värjää hiukset mustiksi. Luonnollisemmat sävyt on paljon kauniimpia. Ja yksittäisestä leikkauksesta se kananperse on pahin! Toiseksi pahin malli on se nyt muodissa ollut littana "lippa" joka vedetään jostain hiton takaraivolta otsan ja miltei naaman poikki lituskaksi.

• killallthewhitepeopl

Hahaaa. Voi jessus, jenkeissa asuvana voin sanoo et kalifornian hutsuilla nimenomaan "scandinavian blond", eli playboynvaalea, eli vitivalkoinen on suosituinta hottia...

Puhu sit ku lahdet sielta lintukodosta, joka kuitenkin on valovuosia tata jenkkien takapajulaa edella. Joo ja tyoasioissa (-lue pakosta) asun taalla idioottivalloissa.

• ooooooops
        killallthewhitepeopl kirjoitti:

Hahaaa. Voi jessus, jenkeissa asuvana voin sanoo et kalifornian hutsuilla nimenomaan "scandinavian blond", eli playboynvaalea, eli vitivalkoinen on suosituinta hottia...

Puhu sit ku lahdet sielta lintukodosta, joka kuitenkin on valovuosia tata jenkkien takapajulaa edella. Joo ja tyoasioissa (-lue pakosta) asun taalla idioottivalloissa.

Totta. Euroopan tyylikkäissä sivistysvaltioissa ei muualla kuin Suomessa tuota vitivalkoista väriä näe, onneksi! Hävettää ihan suomalaisten puolesta. Ja on hiusten mallikin muualla ihan toista kuin kananpersettä.

• killallthewhitepeopl
        ooooooops kirjoitti:

Totta. Euroopan tyylikkäissä sivistysvaltioissa ei muualla kuin Suomessa tuota vitivalkoista väriä näe, onneksi! Hävettää ihan suomalaisten puolesta. Ja on hiusten mallikin muualla ihan toista kuin kananpersettä.

Lue mun kirjoitus uudelleen. Kuten ehka tiedatkin Suomi ei kuuluu scandinaaviaan, ja taalla vitivalkoisia hiuksia kutsutaan "scandinavian blondiks", ja kaikkia ruotsalaisia naisia pidetaan automaattisesti playboytyttoina, eli eikohan naapurimaanne Ruotsi ole hutsutyylin aloittaja. Mutta tosiaan alkaa sanoko, etta Suomi on takapajula, jos ette asioista mitaan tieda. Suomi on erittain kehittynyt ja moderni maa verrattuna esim. Yhdysvaltoihin. Ja Etela-Eurooppa nyt ei sivistysta ole nahnytkaan sitten valaistuksen aikakauden jalkeen...

• Palaa sivistykseen

Lue mun kirjoitus uudelleen. Kuten ehka tiedatkin Suomi ei kuuluu scandinaaviaan, ja taalla vitivalkoisia hiuksia kutsutaan "scandinavian blondiks", ja kaikkia ruotsalaisia naisia pidetaan automaattisesti playboytyttoina, eli eikohan naapurimaanne Ruotsi ole hutsutyylin aloittaja. Mutta tosiaan alkaa sanoko, etta Suomi on takapajula, jos ette asioista mitaan tieda. Suomi on erittain kehittynyt ja moderni maa verrattuna esim. Yhdysvaltoihin. Ja Etela-Eurooppa nyt ei sivistysta ole nahnytkaan sitten valaistuksen aikakauden jalkeen...

Tiedoksesi sinulle jonka mielestä jenkkilä on maailman napa, johon muita maita verrataan: Eurooppa on täynnä sivistysvaltioita. Itävallassa, Sveitsissä, Brittein saarilla, Ranskassa jne. lähiaikoina työni puolesta liikkuneena voin kertoa että missään noissa valtioissa ei näkynyt vitivalkoisia hiuksia vaan kauniita, luonnollisen vaaleita hiussävyjä ja tietysti upeita tumman ja punertavan sävyjä.

• Hyvaayotaapina
        Palaa sivistykseen kirjoitti:

Tiedoksesi sinulle jonka mielestä jenkkilä on maailman napa, johon muita maita verrataan: Eurooppa on täynnä sivistysvaltioita. Itävallassa, Sveitsissä, Brittein saarilla, Ranskassa jne. lähiaikoina työni puolesta liikkuneena voin kertoa että missään noissa valtioissa ei näkynyt vitivalkoisia hiuksia vaan kauniita, luonnollisen vaaleita hiussävyjä ja tietysti upeita tumman ja punertavan sävyjä.

Arvaapa kuinka mielellani palaisin sivistykseen. En ole missaan vaiheessa sanonut ettako U.S.A olisi mikaan sivistyksen kehto. Painvastoin olen sanonut kuinka taantunut paikka tama on ESIM. Pohjoismaihin verrattuna. Ja luulenpa viela, etta olen sinua enemman tyoni puolesta matkustellut. Ja kieliopillisesti mennyt aika kuvataan viime aikana, tulevaisuus lahiaikana. Eivatka siivoojat tietaakseni matkustele noin kauas tyonsa puolesta, joten STFU, olet troll.

Pointtini oli, etta vitivalkoiset hiukset eivat todellakaan ole suomalainen ilmio ainoastaan. Eika Ranskallakaan kasittaakseni kovin hyvin enaa mene...

• voi voi voi
        Hyvaayotaapina kirjoitti:

Arvaapa kuinka mielellani palaisin sivistykseen. En ole missaan vaiheessa sanonut ettako U.S.A olisi mikaan sivistyksen kehto. Painvastoin olen sanonut kuinka taantunut paikka tama on ESIM. Pohjoismaihin verrattuna. Ja luulenpa viela, etta olen sinua enemman tyoni puolesta matkustellut. Ja kieliopillisesti mennyt aika kuvataan viime aikana, tulevaisuus lahiaikana. Eivatka siivoojat tietaakseni matkustele noin kauas tyonsa puolesta, joten STFU, olet troll.

Pointtini oli, etta vitivalkoiset hiukset eivat todellakaan ole suomalainen ilmio ainoastaan. Eika Ranskallakaan kasittaakseni kovin hyvin enaa mene...

Etkö löytänyt siivousalan työtä Suomesta? Käyttämäsi ilmaisun "pointtini oli" voisi ilmaista sivistyneemmin esim. "ajatukseni ydin oli" kun kerran olet noin tarkka muiden kirjoituksesta. Opettelepas ensin äidinkielen kirjoitustaito ja sitten mieti kaksi kertaa ennen kuin alat arvioimaan kokonaisten kansakuntien sivistystasoa.

• jenkkiblondit...
        voi voi voi kirjoitti:

Etkö löytänyt siivousalan työtä Suomesta? Käyttämäsi ilmaisun "pointtini oli" voisi ilmaista sivistyneemmin esim. "ajatukseni ydin oli" kun kerran olet noin tarkka muiden kirjoituksesta. Opettelepas ensin äidinkielen kirjoitustaito ja sitten mieti kaksi kertaa ennen kuin alat arvioimaan kokonaisten kansakuntien sivistystasoa.

suomalaiset on just niin tyhmiä, että kopioi kaiken muovisuuden jenkeistä.
        Tekokynnet, tekoripset, pidennykset, huulien täytteet...huh huh...

• helsinkiblond

Täh? Suomi ei kuulu Skandinaviaan? Olenkohan ollut eri maantiedontunnilla kuin sinä vai onko Suomi jossain vaiheessa päätetty irrottaa Skandinaviasta? Nyt putosin veneestä.

• 19+8
        helsinkiblond kirjoitti:

Täh? Suomi ei kuulu Skandinaviaan? Olenkohan ollut eri maantiedontunnilla kuin sinä vai onko Suomi jossain vaiheessa päätetty irrottaa Skandinaviasta? Nyt putosin veneestä.

Ehkä olet ollut samoilla tunneilla, mutta selvästi on jäänyt kuuntelupuoli vähemmälle. Suomi ei todellakaan kuulu Skandinaviaan, vaan Skandinavian maat ovat Norja, Tanska ja Ruotsi. Maantieteellinen alue, johon Suomi luetaan mukaan on nimeltään Fennoskandia.

• helsinkiblond
        19+8 kirjoitti:

Ehkä olet ollut samoilla tunneilla, mutta selvästi on jäänyt kuuntelupuoli vähemmälle. Suomi ei todellakaan kuulu Skandinaviaan, vaan Skandinavian maat ovat Norja, Tanska ja Ruotsi. Maantieteellinen alue, johon Suomi luetaan mukaan on nimeltään Fennoskandia.

Joo, oikeassa olet. Sekoitin päässäni käsitteet skandinavianmaat ja pohjoismaat, jotka eivät tosiaan ole sama asia. Pahoittelen tyhmyyttäni.

• kolmekymppinen mies

rastat

• Glumps

Näin viime vuonna tosi rumat hiukset: valkoiset, suorat, n. korvapituiset, leikattu sillai täysin pottamaisesti kehystämään kasvoja. Vieläkin muistelen sitä näkyä järkytyneenä.

• etj aiåwtj w0t jq0
        Glumps kirjoitti:

Näin viime vuonna tosi rumat hiukset: valkoiset, suorat, n. korvapituiset, leikattu sillai täysin pottamaisesti kehystämään kasvoja. Vieläkin muistelen sitä näkyä järkytyneenä.

No jopas olet herkkä järkyttymään, kun jonkun ulkonkö saa sut noin pois tolatasi. Ei terve meininki.

• mummolook rules

Kävin vuosikaudet parturikampaajalla, nuorella heteromiehellä, joka sanoi aina, että otetaan kasvoistasi taas 10 vuotta pois, kun hän leikkasi hiukseni parturityyliin lyhyeksi. Olin silloin n.30 v.

Nyt olen jo 50 ja käyn vaihtelevasti eri kampaajalla, kuten muutkin ikäiseni "mummo".
      Koskaan en ole ollut niin tyytymätön kuin viimeisen parin vuoden ajan. Joka helkkarin kampaaja kysyy, että kummalle puolelle jakaus tulee..
      Nyt tuntuu, että on vain yksi vallitseva hiustyyli, joka saattaa sopia joillekin, mutta itse inhoan suunnattomasti tätä "jakaus toisella puolella" -tyyliä
      .
      Työni takia tarvitsen siistit, lyhyehköt hiukset ja toisaalta kasvojeni muoto ei ole paras mahdollinen pitkiin hiuksiin, koska naamani näyttää niissä pitkältä hevosen naamalta. Miehenikin on sanonut, että lyhyt sopii paremmin
      Mutta todellakaan en halua näyttää nuorekkaalta". Vihaan yli kaiken tuota "nuorekas" sanaa ja käsitettä. Yäk. Haluan olla itteni näköinen.

• Bllaaaaaaaaaaaaab

Jeps, siis kaikille ei todellakaan sovi se jakaus josta hiukset lähtevät lituskassa alaspäin. Mutta muuta kampaajat eivät osaa nykyään tyrkyttääkään. Miksi kampaajat eivät uskalla ehdottaa mitään uutta vaikka kysyisi? Miksi vedetään kaikille samanlainen tyyli sopi kasvoihin tai ei?

• 15+2

Tässä melko järkyttäviä:

http://www.short-hair-style.com/short-hair-platinum-blonde.html

http://www.google.fi/imgres?q=platinum blonde&um=1&hl=fi&sa=N&biw=1680&bih=812&tbm=isch&tbnid=aCpfz0n_9ZuKgM:&imgrefurl=http://www.thehairstyler.com/features/articles/hair-color/platinum-blonde-hair-color&docid=F4ka8tqEQ26VkM&imgurl=http://s3.amazonaws.com/ths_assets_production/attachment_resources/attachments/858/original/Celebrity_4246.jpg&w=200&h=240&ei=ytngTqSuJePU4QTFzoSfBw&zoom=1

http://tyylitaivas.fi/asu/lyhyet-hiukset-goldwell-8

http://www.google.fi/imgres?q=lyhyet hiusmallit&um=1&hl=fi&sa=N&biw=1680&bih=812&tbm=isch&tbnid=S-rB4AwwkBMXKM:&imgrefurl=http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=637.345&docid=h5ijQO9BRYWPHM&imgurl=http://www.short-hairstyles.com/zoom/s119.jpg&w=334&h=393&ei=WNrgTo63Nojl4QSd5N3nBg&zoom=1&iact=hc&vpx=898&vpy=161&dur=721&hovh=244&hovw=207&tx=129&ty=182&sig=110328532339778749439&page=1&tbnh=135&tbnw=115&start=0&ndsp=47&ved=1t:429,r:6,s:0

http://www.mtv3.fi/ohjelmat/idols2008/tyyli.shtml?719958

http://www.google.fi/imgres?q=punaiset hiukset&um=1&hl=fi&biw=1680&bih=812&tbm=isch&tbnid=9I8mY2LUKKGZmM:&imgrefurl=http://twilight.munfoorumi.com/viewtopic.php?f=11&t=291&start=40&docid=IM-zuBe27ehoKM&imgurl=http://hayleyfashion.info/hair/redyellow/1.jpg?PHPSESSID=668b53f88f9b495c546a1075ef66b6f5&w=851&h=1280&ei=m9rgTsHIAvD04QT4vpnQBg&zoom=1&iact=hc&vpx=808&vpy=145&dur=1382&hovh=275&hovw=183&tx=72&ty=188&sig=110328532339778749439&page=1&tbnh=135&tbnw=90&start=0&ndsp=40&ved=1t:429,r:5,s:0

http://inspirationsstyle.blogspot.com/2011/02/ajattelin-tassa-nyt-aikani-kuluksi.html

• :´D

Ihania sanavalintoja teillä, kun kuvailette naisten kampauksia!! Lisää kiitos... :D

• eojuhapekk

Lyhyet hiukset ovat aina rumat naisella. Esimerkkinä mainittakoon Leena Harkimo, joka olisi kaunis, mutta pilaa koko olemuksensa rumilla hiuksilla.

• kjbnbnkjb

Leena Harkimo olisi muuten todellinen milffi pitkällä tukalla.

• Short Sux
    • Möh

Hmmm.. en ollettanut punaisten hiusten olevan noin vastenmieliset miehille. Olen aito punapää pitkillä hiuksilla ja olen hyvin huvittunut siitä, että kaikki hiukset, joita miehet täällä ovat linkkailleet ja kuvailleet parhaimmiksi, ovat minusta päinvastaisesti tylsimmät ja persoonamattomimmat.
      Rakastan nähdä ihmisiä, jotka uskaltavat käyttää erikoisia hiustyylejä ja useimmiten pidän enemmän lyhyemmistä hiuksista naisilla kuin pidemmistä.

• öaksdnvkln

Naisilla ja miehillä on ihan päinvastainen käsitys siitä mikä näyttää naisella kauniilta ja mikä ei. Naiset hakevat varmaan alitajuisesti maskuliinisia piirteitä ja pitävät niitä seksikkäinä ja miehet taas arvostavat feminiinisyyttä. Pehmeyttä kovuuden sijaan.

• kaunisnainenoo
        öaksdnvkln kirjoitti:

Naisilla ja miehillä on ihan päinvastainen käsitys siitä mikä näyttää naisella kauniilta ja mikä ei. Naiset hakevat varmaan alitajuisesti maskuliinisia piirteitä ja pitävät niitä seksikkäinä ja miehet taas arvostavat feminiinisyyttä. Pehmeyttä kovuuden sijaan.

Rumat sovinistisiat täällä riehuu :D Itsellään sellainen tylsä hiirenharmaa ohut liehuletti, mutta suomalaisilta naisilta vaaditaan Penelope Cruz -tyylisiä hiuksia.. Huh huh. Ototte tyhmiä ja säälittäviä rumia suomalaisia miehiä! Häpeän teitä!

• ösldrjmbpåorm0art9
        öaksdnvkln kirjoitti:

Miesystävä olisi halunnut mahdollisimman lyhyen tukan mulle (se olisi ollut hänestä seksikäs), vaikka itse tunnen oloni parhaimmaksi pitkähiuksisena (mulla on paksu tukka) ja muutkin sanovat, että se sopii mulle parhaiten. Makuja on niin monia: jokainen pitäköön oman päänsä!

• sissor

Suomalaiset miehet....miten teistä on tullut tuollaisia!? :( ihan kun teillä olisi oikeus haukkua jos naisella on lyhyt tukka, ei nainen oo miehen silmiä varten..Surullista, että näin vanhanaikaista vaikka moderni valtio pitäisi Suomenkin olla.:/

MUTTA pysykää siskot lujina! :) leikataan kaikki lyhyt tukka!

• 5+8

Naiset elävät siinä käsityksessä, että kaunis on mahdollisimman lyhyt ja poikamainen ja epäluonnollisen värinen.

Miehet taas pitävät pitkiä luonnollisenvärisiä hiuksia kauniimpina.

Suomalainen villitys on leikata hiukset viiden senttimetrin pituiseksi ja värjätä ne värillä, joka ei sovi valjuihin piirteisiin tai naamatauluun lainkaan. Jossain Keski-Euroopassa kahvahdettaisiin ajatustakin, että luonnolliset vaaleat hiukset värjätään päälle jollain epäluonnollisella sinimustalla tai lilalla värillä.

• tämä kauhea
      • harmaaaaaaa

Ongelma on itse asiassa se, että tytön feikkirusketus ei sovi hiusten väriin. Tuollainen platinasävy voi olla hyvännäköinen jos on todella todella vaalea iho.

Minusta karmempia on pitkät takkublodit (hiustenpidennykset?) ja tumma/punertava meikattu kasvojen iho.

• alieeeni

Myös seuraavat värit hiuksissa ovat rumia: kaikki liian oranssit, punaiset, viheät, siniset, violetit ym. värit, joita ei esiinny luonnossa.

Minulla on luonnostaan punaisen oranssit hiukset. Olenko luonnoton alien?

• nainen 44 v

Kyllä minustakin kauneimmat hiukset naisella on pitkät hiukset, itse joudun pitämään lyhyttä mallia kun hiuslaatu on niin ohut ja huono, katkeilee. Aina ei voi valita, vaan on tyydyttävä siihen mitä on, oltava kiitollinen siitäkin.

• Trish*
    • argh!!

Miehen mielipide:
      Tässä on se perus-kamaluus johon naiset päätyvät parin lapsen ja noin viiden avioliittovuoden jälkeen. Punainen kananperse-look. Hyi v....u!
      Tää vois vielä jotenkin menetellä jollain sironiskaisella ja kapeakasvoisella.

http://www.flickr.com/photos/hairport_lisbon/2928041218/

• puolipitkä kihar.

Suomalaisethan naiset ovat suuri osa kapeakasvoisia joten luulis tuon lyhyen sopivan monelle. Kaikki eivät silti ole kapeakasvoisia vaan voivat olla leveäkasvoisia ja silti kauniita. Toki eri hiusmallit voivat sopia tietynlaisille kasvoille toista paremmin.

• kmdfknf

Todellinen erektiontappaja. Noissa kampauksissa on vielä se, että kaiken sen rumuuden ja epäseksikkyyden lisäksi ne tuntuvat suorastaan loukkaavilta koska naiset ovat tietoisesti valinneet tuon kampauksen miesten mielipiteistä huolimatta. Siis haluavat näpäyttää miehiä. Yhtä hyvin voisivat pukea t-paidan, jossa lukisi "haistakaa paska miehet! Minä olen nainen ja te olette minulle ilmaa!". Lesbolla tuollainen paita ja kampaus on ihan ok, mutta että perheenäiti kehtaa tulla miehensä eteen mieltään osoittamaan.... sitä en voi ymmärtää!

• minäminäminäminä
        kmdfknf kirjoitti:

Todellinen erektiontappaja. Noissa kampauksissa on vielä se, että kaiken sen rumuuden ja epäseksikkyyden lisäksi ne tuntuvat suorastaan loukkaavilta koska naiset ovat tietoisesti valinneet tuon kampauksen miesten mielipiteistä huolimatta. Siis haluavat näpäyttää miehiä. Yhtä hyvin voisivat pukea t-paidan, jossa lukisi "haistakaa paska miehet! Minä olen nainen ja te olette minulle ilmaa!". Lesbolla tuollainen paita ja kampaus on ihan ok, mutta että perheenäiti kehtaa tulla miehensä eteen mieltään osoittamaan.... sitä en voi ymmärtää!

Elämä maailman napana taitaa olla raskasta

• Lumikki

No on kyllä kumma jos punaista tai oranssia pidetään luonnottomina. Gingerithän on oranssihiuksisia? Ja on myös monia joilla on enemmänki punaiset hiukset kuin oranssit luonnostaan. On kumma, että suomalaiset miehet on menny tähän. Ja jotkut tosissaan sanoo, että KAIKKI lyhyet hiukset on AINA rumia. Ei todellakaan pidä paikkaansa. Mullakin esim on lyhyet hiukset juuri sen takia ettei mulle sovi pitkät. Näytän hevoseltä pitkillä hiuksilla.

Leikataan kaikki lyhyet hiukset niin miehiä ällöttää!

• I

Mä en välitä miesten mielipiteistä vana ajoin siiliksi. Hah ei vähempää vois kiinnostaa miesten mielipiteet, teen ja näytän miltä haluan! Ja kaikenlisäksi on lyhyt paksu niska ja leveät voimakkaat piirteet.

• ei kiinnosta

oot varmaan sitten lesbo, jos ei miesten mielipiteet kiinnosta`?

• I
        ei kiinnosta kirjoitti:

oot varmaan sitten lesbo, jos ei miesten mielipiteet kiinnosta`?

Ihan naimisissa olen. Ajoin siiliksi kun tukka meni niin huonolaatuiseksi, nyt on kivempi olla. Mies taas ei sano juuta eikä jaata. Tosin en enää ole kovin nuori joten ulkonäkö ei ole enää kummallakaan ykkösenä elämässä.

• J.K. Rawlings

No sinä et olekaan ihannenainen, vaan tavallinen suomalainen nainen. Turha sitä on tänne pastalle tulla kailottamaan. Mikä siinä on, että naisilla on joku perverssi tarve tulla avautumaan omista "saavutuksistaan" ketjuun kun ketjuun?

• Pari jutskaa

Kananpersekampaus on ruma, ja sellainen siniseksi värjätty mummotukka.
      Enkä pidä kerrosvärjätyistäkään alla musta-päällä vaalea tyylistä tai sellaisista poikamaisen lyhyistä leikkauksista. Siilitukka tai kalju on ruma naisella myös.

Ei hajuakaan siitä mitä nuo edustavat, eikä edes mielenkiintoa sellaisen miettimiseen.

• lkdnfvkln

Lyhyet hiukset ovat rumat lähes kaikilla naisilla. Ihan mummoilla, kun tukka on jo valkoinen, sellainen papiljoteilla kiharrettu malli on herttainen, mutta tämä onkin ainoa poikkeus. En voisi koskaan rakastua lyhythiuksiseen naiseen.

• Jaarittelija-93

Vähän vanhemmilla naisilla näkee niitä kampauksia joissa etuhiukset, sellaiset kaksi - kolme haituvaa, on kiharrettu toosi korkealle kaarelle... Jos edes tiedätte mitä tarkoitan, mutta ne on kyllä ultimate hirvitykset ne!
      Myös mulla on ollut melkoisia monsterikuontaloita kun en ole malttanut pysyä samassa värissä, ja turhasta käsittelystä johtuen ne ei sitten oo suostuneet kasvamaan ja kiiltämään, ja ovat näyttäneet epämääräisiltä. Joten malttia niiden hiusten kanssa! :D Luonnolliset ja hyväkuntoiset (ja mieluummin pitkät) hiukset on kauniit ja naiselliset. Tosin shokkiväritkin on kivannäköisiä jos ne vaan sopii kantajalleen! Ja hei, lyhyt päänmyötäinen moppi on kans ruma! :D

• mää vaan

Eiköhän tähänkin maahan mahdu monta eri mielipidettä siitä, millaiset hiukset on rumat naisella. Löytyy punapäävihaajia ja niitä rakastavia. Tai toiset tykkää lyhyistä hiuksista, toiset pitkistä. Periaatteessa nää keskustelut on turhia. Jokaisen pitäis olla vaan oma viehättävä itsensä!

Nooo, itte oon nainen ja mun mielestä pahinta, mitä voi naisella olla, on luonnottoman väriset hiukset (paloauton punaiset, vetyperoksiidipäät tai täysin mustahiuksiset, joille väri ei sovi yhtään). Mulla on itelläni punaiset hiukset, värjätyt, mutta ei luonnottoman näköset. Nää on ollu mulla 8 vuotta enkä vaihtais pois.

• J.K. Rawlings

On totta, että osa tykkää lyhyistä ja osa tykkää vaikkapa väriyhdistelmästä verenpunainen-musta. Naiset kuitenkin tekevät usein sen virheen, että uskottelevat itselleen näiden suhteiden menevän jotenkin tasan miesten keskuudessa. Tosiasia on kuitenkin se, että enemmistö miehistä pitää pitkistä hiuksista ja selvä vähemmistö lyhyistä. Samaten se saatananpalvojagootti-porukka on aika pieni prosentti. Eli todennäköisyys siille että juuri se oma mies tai mies, johon haluaa tehdä vaikutuksen, pitäisi lyhyestä ja värjätystä tukasta on varsin pieni.

• mää vaan

No, onneksi kukaan mun miehistä ei oo ikinä valittanut mun hiuksista.. päin vastoin :) Vaikka varmastikaan punaiset hiukset ei kaikkia miellytä. Ja lyhyitä hiuksia en ikinä leikkais, kun ei todellakaan sopis mulle! :D

• kirjaudu nimimerkill

No se näyttelijä "Piepposka" tms. (?), sillä aika hasokki lyhyeksi nyrhitty tukka :(

• Marakatti34

Minulla on luonnonkiharat hiukset, joiden pituus on vuosien saatossa vaihdellut lapaluiden alle ulottuvista olkapääpituuteen. Väri on ollut pääsääntöisesti punaruskea.

Koskaan ei ole kukaan tullut minulle sanomaan, että "hyi hemmetti, kun sulla on rumat hiukset, ja väärän pituisetkin!"

Ja jos tulisi, niin käännyttäisin sellaisen tyypin matkoihinsa.

Kuten jotkut jo täällä aiemmin kirjoittivat, niin aina ei voi pitää tosi pitkää hiusmallia, jos ja kun oma hius ei sitä kestä.

Jos lähtisin kasvattamaan hiuksiani, se olisi useamman vuoden rupeama.
      Ei tällaista pehkoa niin vain "kasvateta", koska ennestäänkin kuivan ja karhean hiuslaadun omaavana hiusteni latvat haaroittuvat pirun äkkiä.

Mieluummin pidän hiukseni keskipitkinä ja hyväkuntoisina, ja saan ne luonnostaan kivoille kiharoille, kuin että lähtisin miellyttämään ihmisiä, joiden mielestä
      "oikea nainen on PITKÄhiuksinen", hinnalla millä hyvänssä.

On muuten mielenkiintoista, että noita pitkiä hiuksia peräänkuuluttavat juuri ne ( aina on poikkeuksia, tiedän :-) ), joilla itsellään ei ole pitkien hiusten hoitamisesta kokemusta. Ei siihen riitä pelkkä tavis shampoo ja hoitsikka. Kyllä sen oikeasti näkee päällepäin, kuka vastaantulija panostaa hiustensahoitamiseen, ja kuka ei.

• Ei silikonia tukkaan

On totta, että hiuksia pitää hoitaa. On myös totta, että ihan kaikki eivät kykene kasvattamaan pitkiä hiuksia. Mutta on myös totta, että ylivoimaisesti suurin osa näistä hiuslaadustaan itkijöistä pystyisi. Ei teidän hiuksenne ole sen huonompaa tavaraa kuin kellään muullakaan, vaan kyse on poikkeuksesta tai esim. sairauksista, jos hiukset eivät kasva vaan putoavat päästä. Ja jos kasvattamisen vaatima aika ja vaiva on liikaa, niin siihen on olemassa helppo ratkaisi: älkää leikatko niitä hiuksianne lyhyeksi!

• siilityttö95

Olishan tuo kiva omata pitkät hiukset, vaikkei oliskaan mahdottoman paksut edes, mutta mitäs sitten, kun multakin on suurin osa hiuksista lähtenyt tuosta päälaelta?

Näyttäiskö silti hyvältä pitkät hiukset?
      Vai onko siinä joku niksi, että sen voi peittää? Peruukki kenties..

Mä tekisin mitä vaan, jos olisi varaa, että saisin hiukset kasvamaan takaisin, että olkaa onnellisia, oli teillä millanen "kananperse" tahansa, meillä kaikilla kun ei ole edes sitä..

• kynitty_kalkkunax

Jos todellakin kuulut meihin epäonnisiin naisiin, joilta letti tippuu.. niin onko sulle kukaan kertonut, että voit hakea kotipaikkakunnaltasi tk:n lekurin kautta maksusitoumusta peruukkiin tai hiuslisäkkeeseen? Kaik riippuu ihan hiustenlähdön vaikeusasteesta toki.
        Jossain paikois ei tajuta, kuinka paljon veetuilua saa osakseen tahtomattaa, kun sairastaa hiustenlähtöä.. omalla kohdalla rakkahat kanssasisaret ovat niitä pahimpia olleet asian kanssa :)

Se summa maksusitoumukseen vaihtelee toki kunnasta riippuen ja ei sillä todellakaan saa entistä lookkiaan takas, mutta auttaa vähän asias. Jos tarvii hommata jtn korviketta päähän.. hienoa, jos vielä omaat omia hiuksia tarpeeks, silloin kyllä alan liikkeessä ne keksii sulle sopivimman tavan näyttää taas "normaalilta". Ei tarvitse tyytyä lyhkäsiin, vaan ihan kivat pitkät hiukset ne osaa loihtia takas ja nykyään on onneks ihania pipoja olemas, joten nekin auttaa aina ;)

Tsemppiä! Toivottavasti noin nuorella iällä ollessas saat vielä takaisin kaik hiukset jonain päivänä.

• vastaus kuin kysymys

Kaikenlaiset. Naisen pitää olla kalju.

• Lyhyet, itse en koskaan leikkaisi kruunuani pois ;)

• lifemocker

otsatukkaa rumempaa naisella ei voi olla

• ihan pakko kysyä kun tästä otsatukasta niin kohistaan.. tarkoitatko sellaista kulmakarvojen kohdalle menevää tanttaotsista vai kaikenlaisia, mm sivulle meneviä ?

• awete

Otsatukka on just kuuma :)

• ei muuta kiitos

Lyhyet hiukset et sovi miehille. Miksi niin monella miehellä on lyhyet hiukset kuin voisivat vähän kasvattaa sitä että sais sen sikaniskan piiloon. Mulla ei ole kuvia mutta kaikki miesten lyhyet hiusmallit on rumia. Miehet on rumia, ne ei koskaan hymyile, ja se sikaniska pitää korostaa sellaisella kolmen millin niskasiilillä ja edestä vetää tukka geelillä pystyyn kuin jollain kakskymppisellä pilluhaukalla.

• Väärä palsta?

"Millaiset on rumat hiukset naisella?"

"Lyhyet hiukset et [sic] sovi miehille."

• ne ei tiedä
        Väärä palsta? kirjoitti:

"Millaiset on rumat hiukset naisella?"

"Lyhyet hiukset et [sic] sovi miehille."

Miehet on nykyään piiloämmiä.

• kananpersetrauma

Kananperse kampaus on ehdottomasti kamalin. Mieluummin vaikka kalju.

• inari aurora

Minkä helvetin takia edes viitsitte keskustella tälläisestä aiheesta? Perus suomalaisia keski-ikäisiä naisia, jotka ovat kateellisia muiden hiuksista kun omat omat tippuneet päästä, vai? Ärsyttävää kun pitää kommentoida niinkin tavallista asiaa noin negatiiviseen sävyyn kuin HIUKSET! Makuja on monia, get over it, hankkikaa elämä.

Ps. ennen kuin joku alkaa valittaa miksi edes luen tälläistä aihetta niin vastaanpa heti: eksyin vahingossa kun etsin itselleni uutta kampausmallia.

• höhöö

Sivusiili ei sovi naiselle.

• Mun täytyy sanoa, että itselleni kyllä vähiten haluaisin sellaista sivusiiliä, enkä varsinkaan sellaista kuvioitua mitä näkee paljon tänä päivänä. Ne ovat aika jätkämäiset.

http://oi45.tinypic.com/2yzn8ma.jpg

• Eiksje?

Tuo sivusiili sopii(kin) vain kauniille,

• ei liity aiheeseen

poikkeeaa vähän aiheesta mutta linkkasinpahan silti ihan vaan mielenkiinnosta

http://www.avatv.fi/minisaitit.shtml/kauneusvinkit/kauneutta_maailmalta/blondi-punapaa-vai-brunette-mita-hiusten-vari-kertoo-sinusta/2010/10/1200678

Itse en haluais:

http://1.bp.blogspot.com/-D59yYWoTSpk/TbKfgBA9I-I/AAAAAAAAGnA/_mvGqL7Wfio/s640/ursula-rainbow-hair-1.jpg
      http://i389.photobucket.com/albums/oo332/emo_muffins/CoolRainbowHair.jpg
      http://fc04.deviantart.net/fs71/f/2011/126/9/b/rainbow_hair_by_punkgrrrl16-d3frbo2.jpghttp://images.sodahead.com/slideshows/000007067/5123866570_ugly_hair_42051083385-42051128279_xlarge.jpeg
      http://www.funnypica.com/wp-content/uploads/2012/08/Weird-Hairstyles-18.jpg
      http://cdn.stylefrizz.com/img/leopard-print-haircut.jpg
      http://theglamourouslife.com/wp-content/uploads/2010/06/Rihanna-Red-Shaved-Haircut.jpg
      http://www.funnypica.com/wp-content/uploads/2012/08/Weird-Hairstyles-49.jpg
      http://www.google.fi/imgres?start=270&sa=X&espvd=210&es_sm=93&biw=1920&bih=979&tbm=isch&tbnid=t5i8pVvoV4kGXM:&imgrefurl=http://www.pinterest.com/pin/350928995935666982/&docid=W1Kep_WX6d3YvM&imgurl=http://media-cache-cd0.pinimg.com/736x/80/c0/22/80c022d6dc04a3b955da28ae8ecf6bdd.jpg&w=500&h=554&ei=banoUovcOOim4gTt4oGgCQ&zoom=1&ved=0CFkQhBwwHDisAg&iact=rc&dur=371&page=6&ndsp=61

• kakakaka

punainen horotukka on aina mauton. Siihen vielä pari tatuointia, niin typerä horolookki on valmis.

• 19+19

Tänään tein duunin puolesta slummikierrosta Itä-Helsingissä ja Vesalassa oli paikallisen räkälän edessä kattava esimerkki. 6 siiderimursua makkarat pursuten. Neljällä oli keravanpunainen tukka ja kahdella pikimusta. Lähiöpuna nyt ei voikaan olla kenenkään oma väri, mutta mustatkin olivat purkista päätellen kuolonkalpeista alleista, jotka olivat ensimmäistä kertaa haistelemassa ulkoilmaa pitkän talven jälkeen. Näky oli kyllä niin riemastuttavan stereotyyppinen, että välittömästi tuli ihannenainen-palsta mieleen. Ja mitä täällä olikaan heti etusivulla: keskustelu rumista hiuksista. Osui ja upposi.

• m38

Tätimäinen kampaus alle 50-vuotiaalla.

Jotkut alle nelikymppisetkin näyttää yli viiskymppisiltä rouvilta hiustensa, pukeutumisen ja vaikka silmälasivalintojensa kanssa... vaikka voisivat hyvinkin näyttää nuorekkailta ja viehättäviltä, ei samalta kun mun oma äiti. En viehäty täti-ihmisistä yhtään. Kaiken takana voi olla kauniit, hyvin säilyneet kasvot, hyvä kroppakin, mutta se tyyli luo mielikuvan mun äidistä. En halua deittailla mutsiani.

• i feel pretty

Läpi vuosien olen kokeillut eri hiustyylejä. On ollut lyhyttä ja pitkää, permistä ja suoraa, marketin väriä ja kampaamon väriä. Muutama vuosi sitten päätin, että nyt riittää se hiusten raiskaaminen. Nykyisin edustan mahdollisimman luonnollisessa värissä, en enää käsittele hiuksiani kovilla aineilla ja hiukset kiitttää.
      Nykyisin (olen 37-v) hiukseni kiiltää ja ovat hyvänkuntoiset, pituutta on just alle olkapäiden, klassinen leikkaus jota voin muunnella mieleni mukaan, auki tai kiinni.
      Omat hiukseni ovat hieman kiharat, onneksi vielä kasvusuunta on sellainen että ovat ilmavat ja kuohkeat itsestään, harvoin käytän muotoilutuotteita, en edes omista suoristusrautaa.
      En ole seurannut mitä muut miehet hiuksistani tykkää mutta oma mieheni pitää niistä ja kehuu.
      Jokainen tyylillään.

• Anonyymi

Onneks niitä kananperseitä ei enää nää.Pinkit ja siniset hiukset on uus inhokki mut niitä näkeekin naisilla jotka muutenkin on kamalia ja tää hiustyyli ei yhtään paranna tilannetta.

• Anonyymi

Eilen nain Tyton jolla oli vihreat pitkat hiukset ponnarilla. Olivat mielestani suloiset. Sellaiset merilevan variset. Vaatteet punaiset ja keltaiset.

Minulla taitaa olla huono maku ;)

Itsellani luonnostaan sellaiset punaruskeat ( enemman punaiset kuin ruskeat) hiukset , lyhyet ja Ei kukaan viela tana paivana ole tullut sanomaan etta rumat ovat.

• Anonyymi

Aivan sama, mustat hiukset Suomi Saksa he ovat todellisia vaaran värejä väkivallan ja vihan hiusväri.
      Myös traumatologia on mukan.a vahvadtiheidtä tulee väkivallan puolipäötä hiukset tai mielenterveys hoitaja alapää avoin hiukset

• Anonyymi

Emme käsitelleet silloin kun piti ilmoittaa netti mustasta puolipää tms ei itse enää kykyne kysyy vaan

• Anonyymi

Haukkujilla itsellään on varmaan tuuhea poika tukka, ei kaljamahaa ja isoa persettä, laadukkaat vaatteet, ehjät alusvaatteet yms. Epäilen et kyseiset miehet ei oo vuosiin nähny naista. Toivottavasti tyhmyys tulee esille jo ekoilla treffeillä ettei naisten tarvi tuhlata aikaansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 326
      4741
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      16
      2246
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      194
      2099
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      107
      1476
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      81
      1397
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      992
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      57
      977
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      929
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      844
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      766
    Aihe