todella raivostuttavaa hommaa, aina ne pyykkipojat on liian kaukana.
onks teil mitään taloudessa jotain perushommia mitä vihaatte??? esim astioiden pesu, onneks astianpesukoneet hoitaa noi nykyisin
en voi sietää pyykin laittamista narulle
27
62
Vastaukset
Ruohonleikkurin peräsä kävely on ärsyttävää. Vielä joku päivä myrkytän jokaisen ruohonkorren pihaltani ja laitan tilalle mukulakiviä.
- bravo bravi
Lakanoiden vetämistä ei nauramatta pysty tekemään. Eikä ilman että yrittää saada toisen otteen irtoamaan yhtäkkiä kovaa nykäsemällä. Niin vahvaa tunnetta kuin viha en halua kotitaloustöille suoda.
- alv-liskot
mitä ihmeen vetämistä?
- tikru..
Imuroiminen on ärsyttävää hommaa. Onneksi mun ei aina tartte olla se joka imuroi. Siitä meinaa aina tulla äkäseksi.
- ZZ..........
Meeppä tonne >>http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3625
- ihan sama minne
Meeppä ite.
- kirp-su
Silittäminen. Vaikka joutuu tekemään nykyään harvoin (inssin kans oli toisin :P ), pistän kyllä rahat mieluummin kalliimpaan silittämättä-siisti -paitaan.
- tikru..
Pyydä dazu silittämään :P
- kirp-su
tikru.. kirjoitti:
Kiitos aamuvitsistä
*hekoheko* - tikru..
tikru.. kirjoitti:
Hanki sä itelles oma puskanicci. :-)
- jazu..
tikru.. kirjoitti:
Puskanicit on täysin vapaata riistaa :-) Käytä rekattua nicciäsi, jos et haluu että joku käyttää samaa..
- tikru..
jazu.. kirjoitti:
Puskanicit on täysin vapaata riistaa :-) Käytä rekattua nicciäsi, jos et haluu että joku käyttää samaa..
Nii, koska ihmisillä ei ole enää mitään mooralista selkärankaa. Hankkikoon rangan. :-)
- tikru..
tikru.. kirjoitti:
Nii, koska ihmisillä ei ole enää mitään mooralista selkärankaa. Hankkikoon rangan. :-)
Moraalista..v*ttu en osaa, en vaan opi. :-D
- kirp-su
tikru.. kirjoitti:
Kyllästyin erään henkilön toimintaan, ja lupasin toiselle kirjoittaa nikillä.
kirp-su kirjoitti:
Kyllästyin erään henkilön toimintaan, ja lupasin toiselle kirjoittaa nikillä.
Tiedätkö edes kuka sun kimpussa on ollut?
- rose18
noin komerot ovat ylitse viemistä.
jotenkin se tavara vaan kerääntyy(joskus ollut kasa pään ylitse). kun ei pysty viemään varastoo (jotenkin olen sen käännyttänyt ukon tekemiseksi, varastoon viemisen). noi lapset on aina jaloissa ja muisti pätkiin kun on omaa aikaa viedä.
poissa silmistä, poissa mielestä. - uppopumppu
Osta kuivausrumpu tai muuta osakeyhtiöön jolla sellainen on pesutuvassa. Kotihommat on kausiluontoisesti mukavia, mutta alkavat vituttaa jossain perjantain tienovilla.
(naurua)- tikru..
Ei meiän osakeyhtiössä ole edes pesutupaa! :-)
- uppopumppu
tikru.. kirjoitti:
Ei meiän osakeyhtiössä ole edes pesutupaa! :-)
Hankkiudu hallitukseen ja järjestä sinne sellainen. Tällainen toiminta on taloudellisesti hyvin älykästä.
- tikru..
uppopumppu kirjoitti:
Hankkiudu hallitukseen ja järjestä sinne sellainen. Tällainen toiminta on taloudellisesti hyvin älykästä.
Mä olen jo. Jokaisella on omat koneet, eikä täällä olis neliöitäkään pyykkituvalle. Emme asu kerrostalossa, joissa tällaisia hukkaneliöitä olisi käyttöön asti.
- uppopumppu
tikru.. kirjoitti:
Mä olen jo. Jokaisella on omat koneet, eikä täällä olis neliöitäkään pyykkituvalle. Emme asu kerrostalossa, joissa tällaisia hukkaneliöitä olisi käyttöön asti.
No sitten vain rakennuslupa vireille. Mä olen tänäkesänä saanut perehdytetyksi itseni näihin saloihin ja vakoihin.
- tikru..
uppopumppu kirjoitti:
No sitten vain rakennuslupa vireille. Mä olen tänäkesänä saanut perehdytetyksi itseni näihin saloihin ja vakoihin.
Ei ole joutomaata minne rakentaa. Pitäisi hankkia pesutuvan paikka toiselta puolelta kuntaa. :-)
Mä en ole jaksanut kauheasti perehtyä, saanut tarpeeksi omakotitalo vuosina perehtyä noihin rakentamisiin ja lupiin jne. Puistatus.
En voi sietää silittämistä ja nyt olen hankkimassa mankelia lakanoille, tykkään että lakanat ovat sileet.
- uppopumppu
Onko olemassa matkamankelia?
Mulla on matkasilitysrauta.
(naurua)
- alv-liskot
"jotain perushommia mitä vihaatte???"
-> on, talous
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 442869
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil222375- 222238
- 342213
- 281901
- 291595
- 261496
- 291361
- 161314
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161286