ruisrock

sinihome

oon luultavasti menossa tänä vuonna ruisrockiin ja lueskelin noit aikasempia viestejä...onks se oikeesti noin perseestä? onko kellään mitään hajua kuinka helposti alaikäset niihin kaljapaikkoihin pääsee? (siis ilman minkäännäkösii papereita) ja millä keinoilla porukka sit kuljettaa omii juomii sisään? pelastakaa mun ekat festarit! :)

13

1680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

joskus on vaikeeta ja joskus ei...
      Suosittelen alotteleen rajusti jo sitä ennen ja kyl nyt taskumatin jonnekki saa piilotettua...
      Voihan sitä yrittää ostaa teltoilta...

• tsemii

voisit vaik kasvaa vähän, ei sitä alkoholia oo turhaan kielletty alle 18 vuotialita. Mut mä ymmärrän että on vaikeeta vastustaa varsinki noin nuorten ku alkoholii mainostetaan joka paikassa kivana asiana ja kauniiden ihmisten juttuna.

Sääliksi käy muutenkin suurta osaa nuorista, kun heidät leimataan örveltäviksi kolmetoistavuotiaiksi vain koska osa on sellaisia.

Toivottavasti osaat pitää hauskaa ilman alkoholiakin, kuuntele vaikka sitä musiikkia.

• juuu

no turkuhan on tunnetusti suomen perse! =)
      mitä muuta voi turkulaisilta odottaa =?

• ape

..järjestäjä löytyy kyllä Helsingistä. Että..voit miettiä suomen perseen uudelleen=)

Sinihomeelle tiedoksi, että tuskin kukaan haluaa opettaa alaikäiselle viinan salakuljetusta. Jokainen käyttäköön omaa järkeään, jos et itse keksi niin sitten ei voi kyllä kun odottaa vielä pari vuotta. Ja kukaan nyt tuskin voi vastata miten henkkareita kysellään! Järkkäreitä siellä on kymmeniä!

Ruisrockin järjestäjille: Kunnon rähinäfestarit saadaan aikaan aina sillä että omia viinoja ei saa juoda alueella. Porukka vetää ne viinat sitten kerralla ennen sisälle menoa. Teinit saa alkoholimyrkytyksiä ja äijät rupee riehumaan. Sitäkö haluatte??

• möömöö

No se kaljapaikkoihin pääsy riippuu hyvin paljon miltä näytät,miten käyttäydyt ym.

Viime vuonna minulla ja ystävilläni oli hedelmäsalaattia purkissa ja kun tarkastajat kysyivät mitä purkissa on ja nauraen sanoin hedelmäsalaattia,eivät he edes katsoneet purkin sisään.Olisimme siis aivan hyvin voineet täyttää purkin viinalla ja tänä vuonna tarkoitus onkin.Toki eräs tuttu käveli 0,75l Leijona farkkujen etutaskussa.

Kyllä ne ekat festarit menee ihan selvinpäinkin.Äläkä vaan juo kenenkään pulloista,koska festareilla ei ikinä voi tietää mitä muiden pulloissa voi olla.

• helinä*

Hei!
      Mä menen tänä kesänä jo kolmatta kertaa ruisrockiin ja se että saako viinaa sisään riippuu ihan siitä millanen tyyppi on tutkimassa sun reppua. Mulla viimevuonna toisena päivänä löydettii viinat ja toisena ei..ja kalja alueelle pääsin toisena päivänä ja toisena en, että riippuu sun pärstäkertoimesta että tutkiiko ne sua tarkemmin, mut on mulla siellä hauskaa ollu vaikken ole viinaan koskenukkaa..pelkkä auringonpaiste saa luotua hyvän fiiliksen..

• minä vain

siis pelkät reput/laukutko tutkitaan? ei taskuja ym?

• helinä*
        minä vain kirjoitti:

siis pelkät reput/laukutko tutkitaan? ei taskuja ym?

nii eli eka siin porteil järkkärit tutkii sun laukun ja kysyy et onko aseita, teräasita yms. ne ei välttämättä avaa sun laukkua vaan saattaa tutkia sillee painelemalla mut melkein ne sen avaa ja vähä kaivelee ja jos löytyy joku pullo mis on viinää ni ne kysyy et juotko nyt vai heitänkö menee..mut mulla oli viime vuonna avaamaton vesipullo ni sitä ne ei ottanu pois koska siitä näki et siinä ei ole alkoholia..ja kannattaa ottaa tosiaan omia pikkueväitä ja vettä ettei sit tartte ostaa kaikkea siltä kojuista mitä siellä kyllä riittää..kysy vielä jos on jotain kysymistä..

• minä taas
        helinä* kirjoitti:

nii eli eka siin porteil järkkärit tutkii sun laukun ja kysyy et onko aseita, teräasita yms. ne ei välttämättä avaa sun laukkua vaan saattaa tutkia sillee painelemalla mut melkein ne sen avaa ja vähä kaivelee ja jos löytyy joku pullo mis on viinää ni ne kysyy et juotko nyt vai heitänkö menee..mut mulla oli viime vuonna avaamaton vesipullo ni sitä ne ei ottanu pois koska siitä näki et siinä ei ole alkoholia..ja kannattaa ottaa tosiaan omia pikkueväitä ja vettä ettei sit tartte ostaa kaikkea siltä kojuista mitä siellä kyllä riittää..kysy vielä jos on jotain kysymistä..

niin onko ruisrockissa tosiaankin sellainen järjestely, että kun oot kerran menny sisälle niin siellä kans oot eli ei voi käydä ulkona välillä? ei rannekkeita?!

• helinä*
        minä taas kirjoitti:

niin onko ruisrockissa tosiaankin sellainen järjestely, että kun oot kerran menny sisälle niin siellä kans oot eli ei voi käydä ulkona välillä? ei rannekkeita?!

joo semmonen se on..ei ole mitää rannekkeita ja jos sul on vaa yhen päivän lippu ni se otetaa pois..sellaset rannekkeet ois tosi kivat, mut ihmettelen vaa miks niitä ei o..no ei voi minkää..toivottavast heinäkuus vaa paistais arska ni tunnelma olis tosi hyvä..

• zalam
        helinä* kirjoitti:

pikkueväitä?

• helinä*
        zalam kirjoitti:

pikkueväitä?

joo just jotain pientä sekä suolasta että makeaa..mulla oli viimevuonna leipää ja jokunen hedelmä..ei paljo mut jos tarvittaes tulee sellanen olo et nyt tarvis jotain syömistä ni olipa ainaki mitä syödä..kerran päivässä söin kuitenki jonku "lämpösen ruuan" jostain kojusta..tyylii hot dogin tai jonku wokki mössön..ihan hyvää teki välillä saada jotain murkinaaki

• Annukka
        helinä* kirjoitti:

joo semmonen se on..ei ole mitää rannekkeita ja jos sul on vaa yhen päivän lippu ni se otetaa pois..sellaset rannekkeet ois tosi kivat, mut ihmettelen vaa miks niitä ei o..no ei voi minkää..toivottavast heinäkuus vaa paistais arska ni tunnelma olis tosi hyvä..

EEEEEEEIIIIIIIIIII!!!! :( :(
        No toisaalta, mihinkä sieltä lähitiskään, jos joutuu kolme kilsaa tarpomaan sivilisaation pariin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3121
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      93
      1451
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1314
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      155
      1228
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe