Miehet jos haluatte masentua niin lukekaa tää

....................

115

1250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä nyt jostain

      roskakansan höpinöistä masennu.

    • pikkuäijä

      Pitää siis äkkiä kasvaa 20cm, niin kaikki hyvin.

    • Miss Fury

      No huh huh...

    • kurppa=turhake

      Forumin nimestä päätellen kurppa-forum.

    • Hämärän rajoilta

      Olen jo pitkään ihmetellyt, miksi koko Internetin eniten perseestä olevat ihmiset löytyvät järjestään meidänperhe/kaksplus/vauva-tyyppisiltä foorumeilta. Kun laskin yhteen ihmistyypin ja sivustojen luonteen, tulin tulokseen, että nykymaailmassa lisääntymistä harrastavat vain ne ihmiset, joiden ei pitäisi.

      • :)

        ei ällöttävyydet näköjään lisääntymistä haittaa, ja miksei, hyvä niin. Myös atm:t, herätkääpä...


      • ei kai taas

        Vittumaisia siksi etteivät halua lisääntyä ominaisuuksiltaan huonojen miesten kanssa?? Niinpä niin. Ajattelepa asiaa toisinpäin; miksi kouluttautua pitkälle jos ei ole ikinä kykenevä toimimaan ammatissaan? Älytöntä verorahojen haaskuuta.


      • Jos saatana on olemassa, hän asuu Kaksplussan keskustelupalstalla.


      • fsdfsdcvxxvc

        Niinhän se on. Idiootit hankkivat lapsia ja älykkäät ihmiset monesti eivät hanki.


      • taikapillu

        Älä nyt unohda tätä palstaa!


      • taikapillu
        taikapillu kirjoitti:

        Älä nyt unohda tätä palstaa!

        Mä en itse ole noilla palstoilla käynyt, mutta olen huomannut, että aina aika ajoin joku mies pistää linkin jonnekin vauva. fi tai kaksplussaan. Jotenkin luulen, että ne ei ole siellä mistään vauvoista keskustelemassa..


      • hmmmmmmmm

        Hämsy on vakkari meidänperhe/kaksplus/vauva-tyyppisillä foorumeilla, siksi tietää millaista väkeä siellä käy.

        Mitä sä noilla palstoilla teet, haet?


      • Pliiiiiiiiiis
        taikapillu kirjoitti:

        Mä en itse ole noilla palstoilla käynyt, mutta olen huomannut, että aina aika ajoin joku mies pistää linkin jonnekin vauva. fi tai kaksplussaan. Jotenkin luulen, että ne ei ole siellä mistään vauvoista keskustelemassa..

        Vaihda kuva, ole kiltti!!!!


      • Yritä...
        Pliiiiiiiiiis kirjoitti:

        Vaihda kuva, ole kiltti!!!!

        olla mies, äläkä urputa.


    • vastaa nörde

      Alkaako pikku hiljaa hahmottua mistä syystä ne tasoerot syntyvät?

    • että näinnnnnnnn

      No nuo nyt ovat mitä ovat. Ja ei sen miehen tarvitse ollakkaan karvainen kuin apina.

      Mutta tämä A-studion deittailudokumentti kmertoo karulla tavalla siitä mikä asema on yhtäältä naisillamme jas toisaalta miehillä parisuhde/seksi-markkinoillamme ja yhteiskunnassamme muutenkin.
      Ajatelkaa vähän n.s. rivien välistä tarkkaillessanne yhtäältä naisen(44 vuotiaan) olemusta, ja meininkiä ja toisaalta miehen vastaavaa(mies on kolmekymppinen). Miestä voisi pitää ihan tavallisen oloisena ja näköisenä suomalismiehenä, ja hänen suhtautumisensa naismahdollisuuksiinsa on varisin realistisen tuntuinen. Mutta katsokaa tätä neljävitosta ämmää! Hänellä on varmasti hyväpalkkainen helppo työpaikkakin kun uudella autolla ajelee, mies ajelee mopolla ! Voi jumaliste tätä menoa.

      http://areena.yle.fi/ohjelma/2505

      • lisää viinaa

        vittu. Jos tuo on tavallinen suomalainen mies niin minä alan suosia vain ja ainoastaan parasta A-ryhmää. Mopolla ajeleva, tupakoiva T-paitamies onkin jokaisen naisen unelma. Ihanko totta?


      • just joooozzzzzzzz
        lisää viinaa kirjoitti:

        vittu. Jos tuo on tavallinen suomalainen mies niin minä alan suosia vain ja ainoastaan parasta A-ryhmää. Mopolla ajeleva, tupakoiva T-paitamies onkin jokaisen naisen unelma. Ihanko totta?

        Niinpä niin. Ei taida tosiaankaan tuon näköisellä kolmekymppisellä miehellä olla meillä mahdollisuuksia edes tähän neljävitoseen ämmään joka nyt ei niin kovin häävin näköinen ole, ja hän on siis jo neljävitonenkin !


      • silmät liikkuu
        just joooozzzzzzzz kirjoitti:

        Niinpä niin. Ei taida tosiaankaan tuon näköisellä kolmekymppisellä miehellä olla meillä mahdollisuuksia edes tähän neljävitoseen ämmään joka nyt ei niin kovin häävin näköinen ole, ja hän on siis jo neljävitonenkin !

        Mopo vastaan avoauto? Siinäpä se tasoero tulikin.


      • jooozzzzzzzzzzzz
        silmät liikkuu kirjoitti:

        Mopo vastaan avoauto? Siinäpä se tasoero tulikin.

        Mutta tuo nainen kyllä vielä deittaillessaan tulee huomaamaan sen, että ei hänestä ainakaan oikeasti enää juuri minkäänlaiset miehet ole niin kovin kinnostuneita.

        Meillä on todellakin naisilla hyväpalkkaisia helppoja mukavia työpaikkoja, mutta se josko ne myös ovat paljon mitään tuottavia töitä on sitten ihan oma lukunsa.

        Mies ei ainakaan törsäile ulkomailta tuotuihin autoihin kun hän mopolla ajelee.


      • fdsfsvcxxcv
        silmät liikkuu kirjoitti:

        Mopo vastaan avoauto? Siinäpä se tasoero tulikin.

        Joku avomersu vuodelta kivi ja keppi. Opiskelijallakin on varaa parempaan autoon.


      • violet.
        fdsfsvcxxcv kirjoitti:

        Joku avomersu vuodelta kivi ja keppi. Opiskelijallakin on varaa parempaan autoon.

        Tuskin se sillä talvella ajelee. Ja taitaa senkin mesen arvo olla (useissa) tonneissa, toisin kuin mopolla.


      • taikapillu

        Menestyvä kaunis YTN ei ole vastaava kuin pullea, lähiössä asuva ATM. Mutta todisti tuo ainakin sen ATM: ien väitteen valheeksi, etteikö vanhemmilla naisilla olisi vientiä.


      • 877556663????
        taikapillu kirjoitti:

        Menestyvä kaunis YTN ei ole vastaava kuin pullea, lähiössä asuva ATM. Mutta todisti tuo ainakin sen ATM: ien väitteen valheeksi, etteikö vanhemmilla naisilla olisi vientiä.

        Kyllä sillä esimerkin neljävitosella naisella on oikeasti paljon vähemmän vientiä kuin mitä hän ehkä deittivastauksista päättelee. Ainahan niintä vanhempiakin naisia ties mitkä miehet panoseurakseenkin haluavat kun eivät nuorempaa ja kauniimpaa naista siihen saa ja eivät ole ilman naistakaan tottuneet olemaan, mutta tämä on oma lukunsa.
        Eihän tällaisesta naisesta ole enää mihen elämän naiseksi jo iän vuoksikaan, ei varsinkaan kun hän on vielä muutenkin vastemielisen oloinen eikä ainakaan mikään oikeasti hyvän näköinen, kuten jotkut aniharvat nelikymppiset pitkät hoikat sporttiset naiset voivat olla, siis naiset jotka eivät ole näennäiskauneita pelkän tälläytyneisyytensä vuoksi eikä kauneita n.s.'hyvännäköinen ikäisekseen' mielessä vaan oikeastikkin.

        Olen satavarma siitä että tuon naisen materiaaliset ökyilyt on miehille(olivat sitten rikkaita tai köyhiä, nuoria tai vanhoja) enemmänkin turn-off, eikä ne miehiin ainakaan vetoa, ellei sitten mies ole nimenomaan kiinnostunut naisen varallisuutta itselleen hamuamaan, mutta ei siinä silloin naisesta kiinnostuneita olla. Esimerkin nainen olisi ja olisi aina ollut minulle se laitimmainen turn-off. Todennäköisesti olisin ja olisin aina ollut minäkin vielä hänelle turn-off ainakin muita ihmisiä arvostavan luonteeni ja elämäntyylinikin ja harrastusintressieni osalta.

        Lähtökohtaisesti kaikkien miesten ihannenainen on nuori kaunis, vaatimattoman oloinen mukava ja vähän ujo ja arkakin nainen. Se edustaa naisessa vahvuutta tai uskoa elämään kun hän ei ole vielä muuttunut kyyniseksi, ja nähtävästi siksi tällainen vetoaa miehiin. Tietenkin tästä ihanteesta ollaan valmiita tekemään paljonkin kompromisseja, mutta jos ei naisessa enää ole häivääkään jäljellä mistään tällaisesta, niin ei nainen silloin oikeasti miehiin vetoa lainkaan, ei ainakaan siis naisena.

        Esimerkin mies oli kolmikymppinen ja ihan asiallisen oloinen ja fiksulta vaikuttava ja hän oli realistinen naismahdollisuuksiensakin suhteen. Ei mitään erityisempiä kuvitellut itsestään, ulkonäöltään aika paljon tavallisen suomalaismiehen näköinen mies. Esimerkin nainen olisi saattanut olla sopiva nainen tälle kolmekymppiselle miehelle sellaisena mitä hän ehkä vielä joskus parikymppisenä on ollut, tavallisen näköinen nuori suomalaisnainen.


    • Buahhahhahhahaahhaaa...
      Järjen jättiläiset koolla tuolla palstalla. Pitäiskö siirtyä tuonne keskustelemaan?

      • heh,

        miksipäs ei, voisit toki pistäytyä sanomassa totuuden miehistä (ja päästää höyryjä), kun on hyvä tilaisuus. Sitten takaisin muina miehinä puhumaan asiallisesti.....


      • heh, kirjoitti:

        miksipäs ei, voisit toki pistäytyä sanomassa totuuden miehistä (ja päästää höyryjä), kun on hyvä tilaisuus. Sitten takaisin muina miehinä puhumaan asiallisesti.....

        Totuus miehistä, hui.

        Miehet ovat niin kiehtovia ja hämmentäviä, etten edes leikittele kykeneväni ymmärtämään mieheyttä, ehkäpä siksi viihdyn paremmin täällä. Olen huomannut, että mun kärsivällisyyteni kestää paljon paremmin miehiä kuin naisia. Noilla mamma-palstoilla repisin hiukset turhautuneena päästäni varmaan vuorokaudessa, näin hyvin epäsolidaarisesti naisia kohtaan sanottuna taas.


      • kolmas nainen
        mablab kirjoitti:

        Totuus miehistä, hui.

        Miehet ovat niin kiehtovia ja hämmentäviä, etten edes leikittele kykeneväni ymmärtämään mieheyttä, ehkäpä siksi viihdyn paremmin täällä. Olen huomannut, että mun kärsivällisyyteni kestää paljon paremmin miehiä kuin naisia. Noilla mamma-palstoilla repisin hiukset turhautuneena päästäni varmaan vuorokaudessa, näin hyvin epäsolidaarisesti naisia kohtaan sanottuna taas.

        Älä sano. Ei nämä miehet ikinä usko että puhuisit totta tuossa asiassa.


      • kolmas nainen kirjoitti:

        Älä sano. Ei nämä miehet ikinä usko että puhuisit totta tuossa asiassa.

        Keskustelupalstojen ikuisuusongelma, kukaan ei usko, kun joku puhuu totta.


      • mablab kirjoitti:

        Totuus miehistä, hui.

        Miehet ovat niin kiehtovia ja hämmentäviä, etten edes leikittele kykeneväni ymmärtämään mieheyttä, ehkäpä siksi viihdyn paremmin täällä. Olen huomannut, että mun kärsivällisyyteni kestää paljon paremmin miehiä kuin naisia. Noilla mamma-palstoilla repisin hiukset turhautuneena päästäni varmaan vuorokaudessa, näin hyvin epäsolidaarisesti naisia kohtaan sanottuna taas.

        "Olen huomannut, että mun kärsivällisyyteni kestää paljon paremmin miehiä kuin naisia."

        Olen aikaisemminkin törmännyt tämän kaltaisiin mielipiteisiin naisten keskuudessa. Osaisitko heittää jotain syitä miksi mielestäsi ärsyttävä nainen pahempi kuin ärsyttävä mies?


      • Oho yllätys
        mablab kirjoitti:

        Totuus miehistä, hui.

        Miehet ovat niin kiehtovia ja hämmentäviä, etten edes leikittele kykeneväni ymmärtämään mieheyttä, ehkäpä siksi viihdyn paremmin täällä. Olen huomannut, että mun kärsivällisyyteni kestää paljon paremmin miehiä kuin naisia. Noilla mamma-palstoilla repisin hiukset turhautuneena päästäni varmaan vuorokaudessa, näin hyvin epäsolidaarisesti naisia kohtaan sanottuna taas.

        Etkö vihaakaan miehiä?


      • walski kirjoitti:

        "Olen huomannut, että mun kärsivällisyyteni kestää paljon paremmin miehiä kuin naisia."

        Olen aikaisemminkin törmännyt tämän kaltaisiin mielipiteisiin naisten keskuudessa. Osaisitko heittää jotain syitä miksi mielestäsi ärsyttävä nainen pahempi kuin ärsyttävä mies?

        Miettinyt tuota joskus, varmaan siinä on juuri se stereotyypittely. Sitä tiedostaa, joutuvansa väistämättä verratuksi ja arvioiduksi sen käytöksen perusteella, jota muut naiset tekevät. Tavallaan ne naiset, jotka omalla toiminnallaan vaikeuttavat kaikkien naisten elämää ottavat päähän. Jos nyt ottaa vaikka tuon ketjun, joka tähän linkattiin, se on ikään kuin uusi maalikerros siihen stereotyyppiin, joka sotii omaa arkikokemusta vastaan siitä mitä naiseus on.

        Osaankohan selittää. Mä kai uskon tiiviisti ja voimallisesti että suurin osa naisista on käytöksessään ja arvomaailmassaan kohtuullisia, järkeviä, asiallisia naisia ja mua harmittaa, että tämä enemmistö, joutuu kantaa syyllisyyttä äänekkään ja näkyvän vähemmistön vuoksi. Blame by association.


      • Oho yllätys kirjoitti:

        Etkö vihaakaan miehiä?

        Terve perskärpäseni, mitä kuuluu?


      • taikapillu
        walski kirjoitti:

        "Olen huomannut, että mun kärsivällisyyteni kestää paljon paremmin miehiä kuin naisia."

        Olen aikaisemminkin törmännyt tämän kaltaisiin mielipiteisiin naisten keskuudessa. Osaisitko heittää jotain syitä miksi mielestäsi ärsyttävä nainen pahempi kuin ärsyttävä mies?

        Johtuisiko siitä, että jotkut naiset asettavat itsensä naisina, jos ei suoraan ylemmälle tasolla, niin vähän aikuisemmalle, tai ehkä äidillisemmälle tasolle. Miehet taas vertautuvat siten lapsiin, ja lapsiinkin pitää suhtautua kärsivällisesti (ja sylihoito auttaa aina.)


      • taikapillu kirjoitti:

        Johtuisiko siitä, että jotkut naiset asettavat itsensä naisina, jos ei suoraan ylemmälle tasolla, niin vähän aikuisemmalle, tai ehkä äidillisemmälle tasolle. Miehet taas vertautuvat siten lapsiin, ja lapsiinkin pitää suhtautua kärsivällisesti (ja sylihoito auttaa aina.)

        Niin.
        Vaikka mulle on hoivaviettiä annettu ihan tarpeeksi, en näe itseäni olemassa äiti yhdellekään aikuiselle miehelle (poislukien oma hypoteettinen lapseni). Oikeastaan sellaiset miehet, jotka ryhtyvät naistensa lapsiksi parisuhteessa kun siihen siunaantuu lapsia, ovat miestyyppinä epämiellyttäviä.

        Mua itseä kiinnostaa ihan oikeasti se miten miehet ajattelevat. Olen huomannut sen erilaiseksi kuin naisten ajattelutavan. Miehet ajattelevat ja tulkitsevat asioita eri tavoin. Mä pystyn tulkitsemaan naisten kommentteja paljon helpommin kuin miesten kommentteja, koska tunnen naisellista ajattelutapaa paremmin, olenhan nainen itsekin.

        Ehkä mun nappejani painelee kaikkein eniten ylimielisyys. Miesten ollessa kyseessä, mua kiinnostaa se, mistä se ylimielisyys nousee, mutta naisten ylimielisyyden perusteet tapaavat vain ärsyttää, koska mulla ei ole niin paljon opittavaa siitä.


      • Yrjä-setä
        mablab kirjoitti:

        Niin.
        Vaikka mulle on hoivaviettiä annettu ihan tarpeeksi, en näe itseäni olemassa äiti yhdellekään aikuiselle miehelle (poislukien oma hypoteettinen lapseni). Oikeastaan sellaiset miehet, jotka ryhtyvät naistensa lapsiksi parisuhteessa kun siihen siunaantuu lapsia, ovat miestyyppinä epämiellyttäviä.

        Mua itseä kiinnostaa ihan oikeasti se miten miehet ajattelevat. Olen huomannut sen erilaiseksi kuin naisten ajattelutavan. Miehet ajattelevat ja tulkitsevat asioita eri tavoin. Mä pystyn tulkitsemaan naisten kommentteja paljon helpommin kuin miesten kommentteja, koska tunnen naisellista ajattelutapaa paremmin, olenhan nainen itsekin.

        Ehkä mun nappejani painelee kaikkein eniten ylimielisyys. Miesten ollessa kyseessä, mua kiinnostaa se, mistä se ylimielisyys nousee, mutta naisten ylimielisyyden perusteet tapaavat vain ärsyttää, koska mulla ei ole niin paljon opittavaa siitä.

        Mikä ylimielisyys? Tarkoitatko "itsevarmuutta?" Se on jotain sellaista, mitä miesten pitää esittää, vaikkei kompetenssia aina olisikaan, koska naisten asettama maskuliininen rooliodotus edellyttää miehiltä sellaista käytöstä. Muuten ei saa pimppiä ikinä eikä koskaan.

        Miehet on juuri sellaisia kuin naiset haluavat miesten olevan. Esimerkiksi väkivaltaisia miehiä olisi vähemmän, mikäli naiset suosisivat parinvalinnassa ei-väkivaltaisia rauhallisia miehiä.


      • Yrjä-setä kirjoitti:

        Mikä ylimielisyys? Tarkoitatko "itsevarmuutta?" Se on jotain sellaista, mitä miesten pitää esittää, vaikkei kompetenssia aina olisikaan, koska naisten asettama maskuliininen rooliodotus edellyttää miehiltä sellaista käytöstä. Muuten ei saa pimppiä ikinä eikä koskaan.

        Miehet on juuri sellaisia kuin naiset haluavat miesten olevan. Esimerkiksi väkivaltaisia miehiä olisi vähemmän, mikäli naiset suosisivat parinvalinnassa ei-väkivaltaisia rauhallisia miehiä.

        En vaan ylimielisyys on sitä, että olettaa enemmän kuin tietää.
        Itsevarmuus on sitä että tietää mitä osaa.

        Kerro Yrjö/ä-setä, millaisia miehet haluaisivat olla?


      • Yrjö-setä
        mablab kirjoitti:

        En vaan ylimielisyys on sitä, että olettaa enemmän kuin tietää.
        Itsevarmuus on sitä että tietää mitä osaa.

        Kerro Yrjö/ä-setä, millaisia miehet haluaisivat olla?

        Sellaisia, joiden kanssa kauniit naiset haluavat sukupuoliyhdyntään. Eikö se ole itsestään selvyys?


      • Yrjö-setä kirjoitti:

        Sellaisia, joiden kanssa kauniit naiset haluavat sukupuoliyhdyntään. Eikö se ole itsestään selvyys?

        Niinhän se olikin joo. Ja muulla ei ole väliä.


      • Yrjö-setä
        mablab kirjoitti:

        Niinhän se olikin joo. Ja muulla ei ole väliä.

        No ei. Jos ei saa pillua, on aivan samantekevää millainen on. Eikä ylipäätänsä kannata tehdä mitään, koska miksi muuten vaivautua?


      • Yrjö-setä kirjoitti:

        No ei. Jos ei saa pillua, on aivan samantekevää millainen on. Eikä ylipäätänsä kannata tehdä mitään, koska miksi muuten vaivautua?

        Tahtooko Yrjö-setä multa pillua, koska vaivaudut keskustelemaan mun kanssa? Sun logiikalla tässä ei ole muuten järkeä, ei mitään vaivautumisen arvoista.


      • Yrjö-setä
        mablab kirjoitti:

        Tahtooko Yrjö-setä multa pillua, koska vaivaudut keskustelemaan mun kanssa? Sun logiikalla tässä ei ole muuten järkeä, ei mitään vaivautumisen arvoista.

        Kieltämättä hyvä huomio, en tullut ajatelleeksikaan!

        En tahdo sinulta pillua, koska setä on ATM ja tietää paikkansa.


      • Yrjö-setä kirjoitti:

        Kieltämättä hyvä huomio, en tullut ajatelleeksikaan!

        En tahdo sinulta pillua, koska setä on ATM ja tietää paikkansa.

        Pitääkö mun olla loukkaantunut kun ei mun pilsuni kelpaa? Dääm, taas yhdet pakit.

        Mä olen päättänyt olla ETN. Epämääräisen tason nainen.


      • Yrjö-setä
        mablab kirjoitti:

        Pitääkö mun olla loukkaantunut kun ei mun pilsuni kelpaa? Dääm, taas yhdet pakit.

        Mä olen päättänyt olla ETN. Epämääräisen tason nainen.

        Ei tarvitse loukkaantua, sillä sedän sydän ja muna sykkii vain Essille. ;)


      • Yrjö-setä kirjoitti:

        Ei tarvitse loukkaantua, sillä sedän sydän ja muna sykkii vain Essille. ;)

        Ihanainen Essi. :) Essi YTN, vienyt palstan miesten sydämien ja munien sykkeen. Meistä tavallisista kuolevaisista ei ole Essille vastusta. :)


      • mablab kirjoitti:

        Miettinyt tuota joskus, varmaan siinä on juuri se stereotyypittely. Sitä tiedostaa, joutuvansa väistämättä verratuksi ja arvioiduksi sen käytöksen perusteella, jota muut naiset tekevät. Tavallaan ne naiset, jotka omalla toiminnallaan vaikeuttavat kaikkien naisten elämää ottavat päähän. Jos nyt ottaa vaikka tuon ketjun, joka tähän linkattiin, se on ikään kuin uusi maalikerros siihen stereotyyppiin, joka sotii omaa arkikokemusta vastaan siitä mitä naiseus on.

        Osaankohan selittää. Mä kai uskon tiiviisti ja voimallisesti että suurin osa naisista on käytöksessään ja arvomaailmassaan kohtuullisia, järkeviä, asiallisia naisia ja mua harmittaa, että tämä enemmistö, joutuu kantaa syyllisyyttä äänekkään ja näkyvän vähemmistön vuoksi. Blame by association.

        Hmm, eli siis se, että nämä naiset luovat ja korostavat niitä negatiivisia stereotypioita ärsyttävällä käytöksellään häiritsee sinua.

        Ok, mielenkiintoinen näkemys :)


      • mablabin leukaparta
        walski kirjoitti:

        Hmm, eli siis se, että nämä naiset luovat ja korostavat niitä negatiivisia stereotypioita ärsyttävällä käytöksellään häiritsee sinua.

        Ok, mielenkiintoinen näkemys :)

        OkCupidin vinkit on näemmä siellä päässä luettu tarkkaan läpi.


      • walski kirjoitti:

        Hmm, eli siis se, että nämä naiset luovat ja korostavat niitä negatiivisia stereotypioita ärsyttävällä käytöksellään häiritsee sinua.

        Ok, mielenkiintoinen näkemys :)

        Henkilökohtaisesti yhdyn tuohon näkemykseen, että ärsyttävä nainen on pahempi kuin ärsyttävä mies, vaikka miesten kanssa useammin tulee tällainen tilanne vastaan kuin naisten kanssa (ehkäpä syynä kärjistetymmät mielipiteet?). Tämä siksi koska ärsyttävän miehen kanssa pääsen yleensä yksimielisyyteen siitä, että hän on minusta ärsyttävä (tai väärässä) ja vastaavasti minä olen hänestä. Eli siis pääsemme yksimielisyyteen siitä, että toinen on mielestämme "väärässä". :)

        Naisten kanssa vastaavassa tilanteessa se juttu ei yleensä pysähtyy tuolle tasolle vaan todennäköisemmin eskaloituu siitä johonkin alkuperäisen asian kannalta täysin epäolennaiseen asiaan (siis näin ainakin minusta ^^) tai sitten he tuovat esiin tapauksen, johonka törmää korkeintaan kerran elämän aikana, mutta tuossa tilanteessa kantani on epätosi ja sillä tavoin pyritään todistamaan minun olevan väärässä "jokaisessa tilanteessa".

        Harvemmin tosin kohdallani asiat enää aivan tuohon pisteeseen pääsee, sillä joko itse kyllästyn nopeasti tai saan toisen kyllästymään itseeni nopeasti.


      • taikapillu
        Yrjä-setä kirjoitti:

        Mikä ylimielisyys? Tarkoitatko "itsevarmuutta?" Se on jotain sellaista, mitä miesten pitää esittää, vaikkei kompetenssia aina olisikaan, koska naisten asettama maskuliininen rooliodotus edellyttää miehiltä sellaista käytöstä. Muuten ei saa pimppiä ikinä eikä koskaan.

        Miehet on juuri sellaisia kuin naiset haluavat miesten olevan. Esimerkiksi väkivaltaisia miehiä olisi vähemmän, mikäli naiset suosisivat parinvalinnassa ei-väkivaltaisia rauhallisia miehiä.

        "Miehet on juuri sellaisia kuin naiset haluavat miesten olevan. Esimerkiksi väkivaltaisia miehiä olisi vähemmän, mikäli naiset suosisivat parinvalinnassa ei-väkivaltaisia rauhallisia miehiä"

        Ja jos naiset eivät huoli näitä kilttejä kunnon miehiä, niin on ymmärrettävää, että heistä tulee äärimmäisen väkivaltaisia. Näinhän se meni.


      • M30.
        mablab kirjoitti:

        Ihanainen Essi. :) Essi YTN, vienyt palstan miesten sydämien ja munien sykkeen. Meistä tavallisista kuolevaisista ei ole Essille vastusta. :)

        Ei hitto. Pitikö sinunkin lähteä tuolle puhutaan_vähän_tuhmia_vihjailevasti_linjalle? Nyt meni pisteet minun silmissäni. Tosin se ei sinulle mitään merkitse mutta kunhan sanon.


      • walski kirjoitti:

        Henkilökohtaisesti yhdyn tuohon näkemykseen, että ärsyttävä nainen on pahempi kuin ärsyttävä mies, vaikka miesten kanssa useammin tulee tällainen tilanne vastaan kuin naisten kanssa (ehkäpä syynä kärjistetymmät mielipiteet?). Tämä siksi koska ärsyttävän miehen kanssa pääsen yleensä yksimielisyyteen siitä, että hän on minusta ärsyttävä (tai väärässä) ja vastaavasti minä olen hänestä. Eli siis pääsemme yksimielisyyteen siitä, että toinen on mielestämme "väärässä". :)

        Naisten kanssa vastaavassa tilanteessa se juttu ei yleensä pysähtyy tuolle tasolle vaan todennäköisemmin eskaloituu siitä johonkin alkuperäisen asian kannalta täysin epäolennaiseen asiaan (siis näin ainakin minusta ^^) tai sitten he tuovat esiin tapauksen, johonka törmää korkeintaan kerran elämän aikana, mutta tuossa tilanteessa kantani on epätosi ja sillä tavoin pyritään todistamaan minun olevan väärässä "jokaisessa tilanteessa".

        Harvemmin tosin kohdallani asiat enää aivan tuohon pisteeseen pääsee, sillä joko itse kyllästyn nopeasti tai saan toisen kyllästymään itseeni nopeasti.

        Mun motivaationa keskustelulle on oikeastaan aina ymmärtää, ei voittaa. Mä pidän enemmän miesten tavasta keskustella siinä mielessä. Miehetkin kilpailevat, mutta nainen tahtoo aika usein sen totaalisen voiton, etenkin toisilta naisilta. Ehkä se on jotain geneettistä tarvetta löytää paikka arvojärjestyksessä, naisille se tapahtuu sosiaalisuuden kautta, miehillä se liittyy muuhun suorittamiseen.


      • M30. kirjoitti:

        Ei hitto. Pitikö sinunkin lähteä tuolle puhutaan_vähän_tuhmia_vihjailevasti_linjalle? Nyt meni pisteet minun silmissäni. Tosin se ei sinulle mitään merkitse mutta kunhan sanon.

        Ei, ei se merkitse. Varmaan siksi, koska mä en jaksa ottaa aina elämää liian vakavasti. Mä en ole tällä palstalla tehdäkseni keneenkään vaikutusta vaan keskustellakseni ihmisten kanssa. Jos tyhmä pikkutuhmuus riittää viemään mun kaikki pisteeni sun silmissä, niin... totean, etten ole pyytänyt ketään antamaan mulle pisteitä tai pitämään musta. Pikkutuhmat eli toisin sanoen flirttailu on aika tavallista ihmisten välistä vuorovaikutusta, mutta sä et näemmä pidä siitä. Miksi? Onko sulle koskaan flirttailtu? Mä en aseta itseäni sen yläpuolelle, ettenkö ole tunteva nainen, joka kaipaa välillä sellaista sähköä, jota enemmmän tai vähemmän peitelty seksuaalisuus keskustelussa saa aikaan. Älyllinen keskustelu antaa toisenlaiset sävärit, paremmat kylläkin.


      • luvU4ever
        mablab kirjoitti:

        Keskustelupalstojen ikuisuusongelma, kukaan ei usko, kun joku puhuu totta.

        Anna sun numero, tai sähköpostiosoite! että mä voin kosia sua!


    • yksinhuortaja

      ensinnäkin tuo tai se toinen saman alan palsta on se, jossa jotkut esittelee rintojaan ja alapäitään (imettäneitä, synnyttäneitä).

      toisekseen saahan sitä esittää vaatimuksia. katsokaa pareja, näyttääkö sille ettei kompromisseja ole tehty puoleen ja toiseen!

    • Hurjaa kritiikkiä

      Nuo perhepalstat ovat yleensäkin melkoisia älyköiden paratiiseja :D

      Ei kannata tuosta nokkiinsa ottaa. Veikkaanpa, ettei kovin moni miehistä edes haluaisi miellyttää ko. naisia.

      • ei jää tämä palsta k

        Eiköhän noille riitä ne omat miehet. Tosin te naista saamattomat voitte tuuditella itsenne illalla uneen sillä tiedolla etten minä nyt olisikaan huolinut....


    • Free Fannyn haamu

      Toinen tapa masentua on lukea naisvaltaisten palstojen deittikokemus-ketjuja, joissa esim. miesten hiljaisuus luetellaan rikokseksi ihmisyyttä vastaan.

      • ..

        Myös Free Fannyn kommentit masentavat - 100% takuu.


    • No alkoi naurattaa

      Meidän perhe fiin naisista:

      Läskiperseitä, löysiä p*lluja, yh-mammoja, siiderivalaita...

      Näidenkö "mielipiteestä" olet huolissasi?

      Minä en olisi.

      Sama kuin menet cosmopolitanin sivustolle ja alat lukea pissisten ongelmia miesten suhteen.

      En edes sopinut noihin kuvailuihin mikä miehessä voi ärsyttää, mutta naurattaa suuresti kun tietää miten "täydellisiä" tuollaisten kirjoittavat naiset mitä todennäköisemmin ovat.

    • Nii....

      olette saaneet miehen osan, pitäkää hyvänänne!
      Ja kuten tuossa hämähäkkijutussakin ilmenee, seksi on joskus elämän ja kuoleman kysymys, siinä pää voi mennä (konkreettisestikin :D)
      Mutta luonnonjärjestyksen mukaan ja sitä tuntien näin vaan on, eihän hyttynenkään ilman itsemurha-aikeita voi ateriaa saada..... ei siihen ruikutus auta

      • Hämärän rajoilta

        Muistuta minua tuosta, kun olen listinyt lapsesi edellisestä liitostasi seurustellessamme.


      • Hämärän rajoilta kirjoitti:

        Muistuta minua tuosta, kun olen listinyt lapsesi edellisestä liitostasi seurustellessamme.

        LoL


      • Nii...
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        Muistuta minua tuosta, kun olen listinyt lapsesi edellisestä liitostasi seurustellessamme.

        tarkoittaa että Sinä voit tulla syödyksi, varsinkin jos ei käyttäydy ns.oikein. Pullistelu lisäisi vaan riskiä... näin luonnonoppien mukaan


      • Hämärän rajoilta
        Nii... kirjoitti:

        tarkoittaa että Sinä voit tulla syödyksi, varsinkin jos ei käyttäydy ns.oikein. Pullistelu lisäisi vaan riskiä... näin luonnonoppien mukaan

        Näihin "luonnonoppeihin" kuuluvat lajit ja niiden käytös tietysti valitaan yhtä hyvin perustein ja luontevasti kuin uskovaiset valitsevat suosituimmat raamatunkohtansa?

        Eräällä filosofilla oli giljotiini, jonka mukaan luonnossa esiintyvillä asioilla ei voi mitenkään perustella, että ne ovat oikein. Ilmeisesti mielestäsi elämä on kuitenkin parasta Humetta.


      • Näin aina
        Nii... kirjoitti:

        tarkoittaa että Sinä voit tulla syödyksi, varsinkin jos ei käyttäydy ns.oikein. Pullistelu lisäisi vaan riskiä... näin luonnonoppien mukaan

        Mutta Hämsyhän otti esimerkin nimenomaan luonnonopeista.

        Uusi uros yleensä hävittää naaraan aikaisemmat pennut. Eikö se nyt kelpaakaan, kun ei sovi sinun "oppeihisi"?

        Heh.


    • violet.

      En jaksanut lukea kuin ekan sivun, mutta allekirjoitan sillä lähes kaikki väitteet. Kysymyshän oli eniten ällöttävistä asioista eikä tarkoista vaatimuslistoista kumppanille. Parisuhde on kompromisseja, usein myös ulkonäköön liittyviä.

      Tältä pohjalta en ymmärrä mistä noin pillastuitte. Tuliko teille oikeasti yllätyksenä että jenkkakahvat, leveä perse ja pullohartiat ovat miehessä yleisesti epätoivottuja ominaisuuksia (ja vielä täysin itseaiheutettuja)? Eikä lyhyys ja todella pieni muna ole sen halutumpaa, vaikkei niille itse juuri mitään voikaan tehdä? Vai onko Miss Fury aivopessyt palstan yksi nainen=kaikki naiset -logiikalla uskomaan että lyhyet läskit nörtit on hot :D

      Ja jos tuon foorumin kirjoittajat ovat roskakansaa niin eipä täällä sen tasokkaampaa väkeä ole.

      • No alkoi naurattaa

        Ihan puhdasta roskaväkeä sitten koko sakki.


      • Totista

        torvensoittajaa koko palstan miesväki. Mutta vakuutteluista päätellen suurin osa taitaa kestää tämän :P


      • No alkoi naurattaa
        Totista kirjoitti:

        torvensoittajaa koko palstan miesväki. Mutta vakuutteluista päätellen suurin osa taitaa kestää tämän :P

        Mikä kumma siinä on jos mies ei pidä tällaisesta mentaliteetista?

        Jos naisista tehtäisiin vastaava lista niin voivoi sitä älämölöä.

        Lista todellakin on naurun asia siinä mielessä että millainen nainen voi moisia viritellä.


      • taikapillu

        Sitähän minäkin, mitä ih-meel-lis-tä tuossa nyt oli verrattuna esim. tämän palsta juttuihin? Ja tuossa aloituksestahan kävi ilmi, että samanlainen ketju on siellä naisista.


      • Miss Fury

        Nyt taisi tulla valheellinen kuvaus minun maustani, kultsu.
        Kaikki naiset eivät vain ole yhtä pinnallisia kuin sinä tai muut listaajat.


    • sdg356457

      Olis kiva nähdä noi vastanneet naiset. Varmaan 90% rumia ja pyöreitä tai läskejä. Saavat vaatimuksineen muuttua maaksi yksin, mikä on ihan oikein heille.

    • Lukasin tuota niin heti ensimmäisten joukossa tunnistin itseni jonkun ihanteen kaltaiseksi. Eli joo en masentunut.

    • #Kymppisonni

      En masentunut.

      Mun mielestä tuolla naisella on itsellään aika paha ongelma, ei ole minun ongelma jos hän ei löydä täydellistä miestä. Täydellistä penistä ei ole? Mitä sitä pitää dildoa käyttää niin paljon ja venyttää värkkinsä tunnottomaksi?

    • no jaa...

      No joo, noiden juttujen perusteella en vetäisi mitään suurempia johtopäätöksiä. Noilla palstoilla liikkuvat pääasiassa sellaiset vähän tyhmemmät naiset alemmista sosiaaliryhmistä. Lukekaapa hetken vaikka kaksplussan ym. keskustelupalstoja, niin huomaatte, mikä on suomalaisen avohoidon tila.

      • violet.

        Eli yhtä vähän tai paljon totuuspohjaa ja merkitystä kuin tämän palstan uhoamisilla, ja sosioekonominen jakauma, keskimääräinen älykkyystaso ja mt-ongelmien esiintyvyyskin kuulostaa samalta!


      • dfjldfkgdlkjl
        violet. kirjoitti:

        Eli yhtä vähän tai paljon totuuspohjaa ja merkitystä kuin tämän palstan uhoamisilla, ja sosioekonominen jakauma, keskimääräinen älykkyystaso ja mt-ongelmien esiintyvyyskin kuulostaa samalta!

        Täällä palstalla on sentään joitakin oikeasti fiksujakin kirjoittajia. Siis ainakin loogisesti tai kielellisesti, ei niinkään sosiaalisesti.


      • violet.
        dfjldfkgdlkjl kirjoitti:

        Täällä palstalla on sentään joitakin oikeasti fiksujakin kirjoittajia. Siis ainakin loogisesti tai kielellisesti, ei niinkään sosiaalisesti.

        Totta, mutta sanopa foorumi jossa heitä ei olisi? En usko, että vauvapalstat ovat tässä suhteessa poikkeus. Ainoastaan esiintyvyys vaihtelee, eikä se täälläkään erityisen runsas ole imho.


    • Tässä odotellessani että pakokaasu täyttää tämän auton josta läppärilläni kirjoitan, voisin todeta että pienestä on taas kiinni. Jos olisin 5 senttiä pidempi, niin minulla voisi olla mahdollisuudet, mutta nyt olen inhottava. Harmin paikka.

      Lisäksi menee varmasti huonon omatuntoni tai muun taikaolennon sekä kiukuttelun piikkiin, mutta kun itse muodostan mielikuvaa ihmisestä, joka kirjoittelee "Meidän perhe"-nimiselle foorumille, niin ainakaan ei piirry kuvaa sellaisesta naisesta, jonka kanssa haluaisin olla.

      • jovvain

        Osta puukengät, niin jo alkaa naiset pyörimään jaloissa riesaksi asti. Jos oot totakin jo kokeillut niin varmistathan ettei Sierrasi pakoputkessa ole reikiä, tulee muuten pitkä odotus.


    • ....................

      Lieneeköhän niin, että nämä naiset ovat pettyneet enempi kohtaamiensa miesten persoonallisuuteen ja käytökseen? Jos olisi tullut enimmäkseen herrasmiehiä vastaan, sävy tuskin olisi näin kitkerä, vaikka joka toinen haisisi hielle.

    • FF

      Miksi sinkkumies lukee Meidän perheen keskustelupalstaa?

      • 死婊子死

        Miksi kykypuoluekurppa jaksaa víttuilla päivästä toiseen yksinäisille miehille suomikaxnelosessa?


      • taikapillu

        Vauvapalstoilla luurailevat myös usein, päätellen linkitysten määrästä. Mistähän tosiaan johtuu? Onko näillä miehillä vauvakuume?


      • Niiiiih
        taikapillu kirjoitti:

        Vauvapalstoilla luurailevat myös usein, päätellen linkitysten määrästä. Mistähän tosiaan johtuu? Onko näillä miehillä vauvakuume?

        Internet on ihmeellinen asia. Esim. hakukoneen kautta voi päätyä johonkin keskusteluun, vaikka et palstan suurkuluttaja olisikaan.

        Voi heillä toki vauvakuumekin olla, mutta en ihan ekana sitä veikkaisi.


      • taikapillu kirjoitti:

        Vauvapalstoilla luurailevat myös usein, päätellen linkitysten määrästä. Mistähän tosiaan johtuu? Onko näillä miehillä vauvakuume?

        Hmmm... miehet ovat kiinnostuneita paikoista, joissa on paljon naisia, koska miehet ovat kiinnostuneita naisista?


      • Yrjö-setä
        mablab kirjoitti:

        Hmmm... miehet ovat kiinnostuneita paikoista, joissa on paljon naisia, koska miehet ovat kiinnostuneita naisista?

        Niin, me miehet ollaan kiinnostuneita naisista ihmisinä!

        Nainen on muutakin kuin pelkkä pillu! ;)


      • Yrjö-setä kirjoitti:

        Niin, me miehet ollaan kiinnostuneita naisista ihmisinä!

        Nainen on muutakin kuin pelkkä pillu! ;)

        Oletteko te?

        Onko?

        You tell me, Yrjö-setä.


      • ähäpsis
        mablab kirjoitti:

        Hmmm... miehet ovat kiinnostuneita paikoista, joissa on paljon naisia, koska miehet ovat kiinnostuneita naisista?

        Miehet pitävät naisten paikoista...kaikenlaisista :)


      • FF
        mablab kirjoitti:

        Hmmm... miehet ovat kiinnostuneita paikoista, joissa on paljon naisia, koska miehet ovat kiinnostuneita naisista?

        ATM:t kiinnostuneita käytetyistä naisista? Eeei, ei toimi tuo yhtälö.


      • FF kirjoitti:

        ATM:t kiinnostuneita käytetyistä naisista? Eeei, ei toimi tuo yhtälö.

        Pirhana, ihan kuin mä koko ajan unohtaisin nämä palstan kaikkein hoetuimmat teesit. Mitäs niitä nyt olikaan?

        Rumalla naisella ei tee mitään.
        Kukaan ei voi tuntea seksuaalista vetoa lihavaan naiseen.
        "Käyttöaste" vaikuttaa naisen arvoon.
        YH-naiset on l'utkia.
        Naiset tahtoo miehen eikä mikkihiiren.
        Nainen on kyvytön empatiaan.
        Nainen istuu rahakirstun päällä.
        Yli 35-vuotiaalla naisella ei tee mitään.
        Nainen on kauneimmillaan 16-19-vuotiaana.
        Naiset eivät nauti seksistä.
        Seksistä nauttivat naiset ovat l'utkia.
        Kaikki naiset ovat ulkonäön, rahan, auton ja statuksen perään.

        ----aaaahm... nyt lyö tyhjää. Onhan näitä nyt vielä muitakin, en vaan jaksa ajatella nyt. Miksi ihmeessä mä jatkuvasti jätän nämä teesit huomiotta?

        On mulla toinenkin teoria. Ne käy siellä koska ne tahtoo löytää ketjuja linkitettäväksi tänne, että ne voi todistaa sillä tiettyjä teesejä.


      • mablab kirjoitti:

        Pirhana, ihan kuin mä koko ajan unohtaisin nämä palstan kaikkein hoetuimmat teesit. Mitäs niitä nyt olikaan?

        Rumalla naisella ei tee mitään.
        Kukaan ei voi tuntea seksuaalista vetoa lihavaan naiseen.
        "Käyttöaste" vaikuttaa naisen arvoon.
        YH-naiset on l'utkia.
        Naiset tahtoo miehen eikä mikkihiiren.
        Nainen on kyvytön empatiaan.
        Nainen istuu rahakirstun päällä.
        Yli 35-vuotiaalla naisella ei tee mitään.
        Nainen on kauneimmillaan 16-19-vuotiaana.
        Naiset eivät nauti seksistä.
        Seksistä nauttivat naiset ovat l'utkia.
        Kaikki naiset ovat ulkonäön, rahan, auton ja statuksen perään.

        ----aaaahm... nyt lyö tyhjää. Onhan näitä nyt vielä muitakin, en vaan jaksa ajatella nyt. Miksi ihmeessä mä jatkuvasti jätän nämä teesit huomiotta?

        On mulla toinenkin teoria. Ne käy siellä koska ne tahtoo löytää ketjuja linkitettäväksi tänne, että ne voi todistaa sillä tiettyjä teesejä.

        Unohdit ainakin yhden, joka ei tosin ole ihan suora hokema, vaan rivien välistä jatkuvasti hyökkäävä tosiasia:

        Mies ei tee, eikä hänen tule tekemän, mitään mikä ei suoraan ja välittömästi edistä pillun saantia.


      • FF
        mablab kirjoitti:

        Pirhana, ihan kuin mä koko ajan unohtaisin nämä palstan kaikkein hoetuimmat teesit. Mitäs niitä nyt olikaan?

        Rumalla naisella ei tee mitään.
        Kukaan ei voi tuntea seksuaalista vetoa lihavaan naiseen.
        "Käyttöaste" vaikuttaa naisen arvoon.
        YH-naiset on l'utkia.
        Naiset tahtoo miehen eikä mikkihiiren.
        Nainen on kyvytön empatiaan.
        Nainen istuu rahakirstun päällä.
        Yli 35-vuotiaalla naisella ei tee mitään.
        Nainen on kauneimmillaan 16-19-vuotiaana.
        Naiset eivät nauti seksistä.
        Seksistä nauttivat naiset ovat l'utkia.
        Kaikki naiset ovat ulkonäön, rahan, auton ja statuksen perään.

        ----aaaahm... nyt lyö tyhjää. Onhan näitä nyt vielä muitakin, en vaan jaksa ajatella nyt. Miksi ihmeessä mä jatkuvasti jätän nämä teesit huomiotta?

        On mulla toinenkin teoria. Ne käy siellä koska ne tahtoo löytää ketjuja linkitettäväksi tänne, että ne voi todistaa sillä tiettyjä teesejä.

        "On mulla toinenkin teoria. Ne käy siellä koska ne tahtoo löytää ketjuja linkitettäväksi tänne, että ne voi todistaa sillä tiettyjä teesejä.2

        Niin totta.Palsta-ATM hakee Vauva-lehdestä, Meidän perheestä ja Demistä todisteita naisen pahuudelle ja niiden vastapainoksi linkittää ihanien ulkomaalaisnaisten kuvia alastonsuomesta.

        Mutta jostain syystä se ei lähde hakemaan sitä ihanaa ulkomaalaista vaikka kuinka rohkaisisi.


      • toinen samanmoinen
        死婊子死 kirjoitti:

        Miksi kykypuoluekurppa jaksaa víttuilla päivästä toiseen yksinäisille miehille suomikaxnelosessa?

        Reppanoille vittuilu on mukavaa ajan kulua. Kun on vakaassa ja hyvin palkatussa virassa työaikaa voi käyttää näinkin.


      • LordBoredom kirjoitti:

        Unohdit ainakin yhden, joka ei tosin ole ihan suora hokema, vaan rivien välistä jatkuvasti hyökkäävä tosiasia:

        Mies ei tee, eikä hänen tule tekemän, mitään mikä ei suoraan ja välittömästi edistä pillun saantia.

        Kaikki muu paitsi pillu on turhaa.
        Pillulla on ihmeitä tekevä, parantava voima.

        Niinhän se olikin. :)


    • sfhkjsdhfksjkf

      Heh, jos on alle jonkun pituusmitan, on inhottava. Miten naisista ei ole tuonsuuntaisia ajatuksia tullut koskaan.

      • Miss Fury

        En ole minäkään miehistä tuollaista livenä kuullut. Jotenkin perverssiä, että jollain niin triviaalilla ominaisuudella voi olla noin paljon merkitystä.

        Tuolla naisen sopivaa kokoa käsittelevää ketjua lukiessa kävi ilmi että miehetkin pitävät suht pitkistä naisista, kunhan ovat lyhyempiä kuin he itse.
        Minä olin esimerkiksi liian lyhyt kaikille.


      • 11+3
        Miss Fury kirjoitti:

        En ole minäkään miehistä tuollaista livenä kuullut. Jotenkin perverssiä, että jollain niin triviaalilla ominaisuudella voi olla noin paljon merkitystä.

        Tuolla naisen sopivaa kokoa käsittelevää ketjua lukiessa kävi ilmi että miehetkin pitävät suht pitkistä naisista, kunhan ovat lyhyempiä kuin he itse.
        Minä olin esimerkiksi liian lyhyt kaikille.

        Kysypä samaa vaikkapa joltain 165-175-senttiseltä mieheltä, oletan että vastaus on toinen. Heillekin on tärkeää että nainen on lyhyempi kuin he itse.


      • 11+3 kirjoitti:

        Kysypä samaa vaikkapa joltain 165-175-senttiseltä mieheltä, oletan että vastaus on toinen. Heillekin on tärkeää että nainen on lyhyempi kuin he itse.

        Tuota noin, ei ole tärkeää. Olen tietääkseni 175-senttinen, eikä minulle olisi ongelma 180-senttinen nainen, kuten ei myöskään 165-senttinen.


    • Keski-ikäinen Mies

      Höp,höpö,hööööö,menikö siskos sahalle töihin.????????????????
      Tommoset jutut kuullu samaan joukkoon.

    • Näinkin voi olla

      Jos kerrot miehelle salaisuuden, se menee toisesta korvasta sisään ja toisesta
      korvasta ulos. Jos kerrot naiselle salaisuuden, se menee kummastakin korvasta
      sisään ja tulee suusta ulos.

      • ...ja näin myös.

        Nainen on biologinen ihme. Siinä on puoleksi koiraa ja puoleksi arkeologia. Jos
        se ei hauku, se kaivelee menneitä.


      • äläs viitti
        ...ja näin myös. kirjoitti:

        Nainen on biologinen ihme. Siinä on puoleksi koiraa ja puoleksi arkeologia. Jos
        se ei hauku, se kaivelee menneitä.

        Naisen mielipiteet ovat puhtaampia kuin miehen. Nainen vaihtaa niitä useammin.


    • ATM:lle

      Miksi on ihanaa olla mies?

      1. Viikon lomalla tarvitset vain yhden laukun.
      2. Saat nauraa remakasti omille pieruillesi.
      3. Pystyt kirjoittamaan nimesi lumeen.
      4. Puhelut kestävät vain 30 sekuntia.
      5. Vessaan ei ole jonoa ja voit mennä sinne yksin.
      6. Hyppiessäsi kanavalta kanavalle sinun ei tarvitse pysähtyä katsomaan, kun joku itkee. Kaukosäädin on sinun ja vain sinun.
      7. Orgasmisi ovat todellisia.
      8. Sinun ei tarvitse raahata perässäsi laukkua täynnä hyödytöntä tavaraa.
      9. Kun joku kritisoi työtäsi, ulkonäköäsi jne. jne., sinun ei heti tarvitse ajatella, että puhuja salaa vihaa sinua.

      10. Saat irtopinnoja pienestäkin huomaavaisuudesta.
      11. Sinun ei koskaan tarvitse siivota vessaa.
      12. Voit käydä suihkussa ja olet 10 minuutissa valmis lähtöön.
      13. Seksiä harjoittaessasi sinun ei tarvitse välittää maineestasi.
      14. Häävalmistelut sujuvat itsestään.
      15. Sinun ei tarvitse ajella karvoja kaulaasi alempaa.
      16. Kukaan työtovereista ei kykene saamaan sinua itkuun.
      17. Vaikka olet 35 ja sinkku, kukaan ei edes huomaa.
      18. Sinun ei tarvitse välittää muiden tunteista.
      19. Ajattelet seksiä 90 % valveillaoloajastasi.

      20. Ikkunaostoksia teet vain, kun tarvitset ikkunoita.
      21. Esileikki on optionaalista.
      22. Et välitä vähääkään, huomaako joku uuden pukusi, hiustenleikkuun jne. jne.
      23. Voit katsella tuntikausia telkkaria ja juoda kaljaa kaverisi kanssa täydessä hiljaisuudessa.
      24. Harmaa tukka ja rypyt kasvoilla lisäävät arvokkuuttasi.
      25. Ihmiset eivät ikinä katso rintaasi, kun puhut.
      26. Sinulla on terveellinen ja normaali suhde äitiisi.
      27. Voit ostaa kondomeja ilman, että kauppias riisuu sinut mielessään.
      28. Pornofilmit on suunniteltu juuri sinua varten.
      29. Sinun ei tarvitse muistaa kenenkään syntymäpäiviä jne. jne.
      30. Jos et pidä tyypistä, voit silti mennä hänen kanssaan sänkyyn.

      31. Eräänä päivänä olet likainen vanha mies - ja maltat tuskin odottaa.

    • En oo hei vihanen

      Koko keskustelun koomisin oli tämä aloittajan heitto:

      "Ja ei, minä en vetänyt hernettä nenuun vastaavasta ketjusta jossa ruodittiin naisten ällöttävyyksiä."

      Etpä. Melko hyvin sitten näyttelee loukkaantunutta :D

    • tazhpa

      Heh, kävin lukaisemassa triidin. Mähän täytän noista aika monta kohtaa, esim:

      - painan alle 65 kiloa
      - olen 174cm pitkä
      - jos ylläolevat kohdat eivät auenneet mielikuvitusta vähemmän omaaville, niin sanottakoon vielä että mulla ei ole oviaukon levyisiä hartioita vaikka painoindeksi onkin täysin normaali

      Okei, puhun nyt ihan yleisellä tasolla ulkonäkömieltymyksistä tossa alla, en ehkä tiukasti triidin viitoittamalla tiellä, mutta eihän täällä ole ketjut nyt kauhean usein muutenkaan kauaa asialinjalla pysyneet :D

      Edelleen totean, ei vois vähempää kiinnostaa tällaiset listat. Jos noista lausujista laitettais kuvat riviin, niin olisin vastavuoroisesti heistä kiinnostunut etenkin seksuaalisessa mielessä vain osasta. Tsorge, niin se vaan menee että suurin osa ihmisistä on toisilleen varmaan sellaisia jotka ei suoriltaan sytytä, ellei taustalla ole enempiä tunteita joiden varjolla se toinen voi olla vaikka sammakko ja silti se kaikkein seksikkäin just mun silmissä. Joo, se on sitä rakkautta, arvasit ihan oikein.

      Useat muut miehet varmaan ottais useammankin, jotkut jopa kaikki, ja se on ihan jees mulle, ei oo mun asia millaisia mieltymyksiä muilla on. Mä en kuitenkaan lähde baarissa rokkipojan hymyä heittämään kuin korkeintaan parille illan aikana, ja jos ei sinä iltana ole sellaista joka kiinnostaa niin keskityn ottamaan ne parit siiderit ja lähden himaan. Mielestäni ehdottomasti parempi etsiä sellaista ihmistä josta kiinnostuu, kuin että kelpais jokainen vastaantulija. Koska en mä ainakaan jaksa etsiä baareista pelkkiä yhden yön tuttavuuksia. Mun on pakko myöntää että musta ei löydy juuri mitään ulkonäköelitismiä, mutta jokin siinä ulkonäössä aina on, joku jippo, joka antaa toisesta ilmi jotain sellaista taustatietoa joka kolahtaa itseen. Hei, toi näyttää vähän "omituiselta", tykkäisköhän se fantasiasta kans. Wau, toi varmaan diggaa samanlaisesta gootti- ja metelimusasta kuin minäkin. Hei, toi näyttää tosi fiksulta ja sen kans vois tulla kivasti juttuun, ja sil on bonarina sexyt silmälasitkin. Ja kaikki nämä saattoivat olla ihan tavallisen näköisiä "naapurintyttöjä", eivät kauniita eivätkä rumia. Tai olivathan he varmasti mun silmissä kauniita, enhän mä muista ukoista voi mennä sanomaan, mutta monesti oon huomannut että pidän kauniina useita sellaisia naisia joista muut miehet eivät sanoisi samaa. Ja tiedän oikein hyvin lukeutuvani miehenä samanlaiseen kastiin naisten silmissä, en mä ole yleisesti ottaen komea, vaan tavis, ja sitten sen pienen vähemmistön mielestä jollakin tavalla haluttava. Pointti on, että pitää vain kohdata se jota sä haluat ja joka haluaa sua. Ei sitä joka päivä tapahdu, sehän tässä on se ikävä juttu :)

      Ja täsmennetään nyt, että sillä "kelpaamisella" en nyt tarkoita ulkonäköä vaan koko pakettia. Onhan se nyt ihan juuttaan selvä asia että jokainen ei voi pitää jokaisesta. Tämä disclaimer siis taas siltä varalta että joku ottaa herneen nenäänsä huonon termin käyttämisestä.

      Tällaisissa listauksissa on myös se ikävä piirre, että jotkut miehet/naiset lukevat niitä jonkinlaisena dogmana, että jos mun ominaisuudet löytyy listalta niin en ikinä saa ketään.

      Paskanmarjat.

      Netin sääntö numero mikälie, laskuissa on menty sekaisin jo ajat sitten: Todella harva alkaa erikseen kehumaan netissä ketään, mutta miinuksia latelee todella herkässä. Nää tällaiset listat on sellaisia joilla ei ole juuri mitään tekemistä arkitodellisuuden kanssa. Menkää kaduille, istukaa katukahvilaan ja katselkaa ohi meneviä pariskuntia. Kas, sieltä bongaatte myös näitä hoikkia, keskimittaista inan lyhyempiä ja hartiamitoiltaan sen mukaisia ukkoja ihan samanlaisten normaalien naisten seurasta. Sama koskee myös vaikkapa ylipainoisia naisia, ei ole mitään ohjesääntöä jonka mukaan ylipainoinen olisi auttamatta ulkona parisuhteista. Tuollahan niitä näkyy miestensä kanssa joka päivä!

      Pitääkö tän oikeesti olla näin perhanan vaikeaa, vai eikö täällä muuten synny keskustelua kuin kinaamalla ihan älyttömistä asioista?

      • *Lennukka*

        Pisteet sinulle.


    • aika hyvä

      Huumori palsta :D Lisää näitä niin saa nauraa jokapäivä.

    • sinkkumies 25v etelä

      ei ihme et oon sinkku. tommoset kriteerit.
      oon 163cm 70kiloinen bodari joka nostaa 100kiloo penkistä.
      mua pyydetään muuttohommiin säännöllisesti vahvuuden takia.
      nostan 2 kertaa painavempia tavaroita kuin normaali mun painoinen.
      oon yksinkertainen. teen asiat niin helpoksi kuin voi. jos joku juttu ei toimi, ni heivaan koko laitteen.
      mulla on raskausarpia, mut harva nainen niitä on nähny,.
      pornoa kattelen. joskus se on tottakin ollu. ainakin 2 vuoden suhteessa oli samanlaista meininkiä kuin pornoleffoissa. tais nainenkin nauttia kun vinku siihen malliin.
      en polta enkä juo. jos jollekin kelpaa ni ilmottele.

    • ihan ok lista

      Jee! Kaikki muut kohdat oli minun puolesta ok paitsi viimeinen kun olen alle 180 cm. Ei sekään silti ole ällöttänyt ketään naista.

      Inhoan kaljamahoja ja epäsiisteyttä ja huonoa pukeutumista. Ihan terve lista mutta pituuteen ei kai kukaan voi vaikuttaa joten siinä tuli tavallaan jonkinlainen sortokortti listantekijällä nostettua. Ihan sama kuin ihonväri olisi syy sortaa ihmistä.

      Yksi kohta listasta puuttui.
      8. Ällöttää jos mies/nainen ei ole henkisesti sivistynyt.

      Ai niin oon mies...

      • ihan ok lista

        Niin vielä....

        "Pieni penis on pettymys".....
        Ikävä kyllä tutkimuksen mukaan se ei keskimäärin voi olla pettymys suomalaiselle naiselle jonka "sen" syvyys on pienenpi kuin keskiverto suomalainen penis. Tiedän tunteen kun peniksen pituuden takia osa siitä ei pääse koskaan pesään. :) Keskivero suomalainen penis siis ei pääse nauttimaan yhdynnästä niin paljon kuin keskimääräinen suomalainen vagina.

        Oma tilanteeni on keskimääräistä hankalampi johtuen keskiarvopituuden selkeästä ylittymisestä.


      • make9393939
        ihan ok lista kirjoitti:

        Niin vielä....

        "Pieni penis on pettymys".....
        Ikävä kyllä tutkimuksen mukaan se ei keskimäärin voi olla pettymys suomalaiselle naiselle jonka "sen" syvyys on pienenpi kuin keskiverto suomalainen penis. Tiedän tunteen kun peniksen pituuden takia osa siitä ei pääse koskaan pesään. :) Keskivero suomalainen penis siis ei pääse nauttimaan yhdynnästä niin paljon kuin keskimääräinen suomalainen vagina.

        Oma tilanteeni on keskimääräistä hankalampi johtuen keskiarvopituuden selkeästä ylittymisestä.

        Olen varakas urheilullinen 192cm mies.Eniten minua ällöttää naiset jotka hakevat kaltaistani miestä mutta ovat itse riipputissisiä keskivartalolihavia hirvityksiä.Usein kaiken lisäksi 5-10vuotta vanhempia joilla on lapsia ja jotka eivät ole raskauden jälkeen tehneet mitään itselleen..hyi saatana!Katsokaa peiliin naiset! Miehet kiihottuvat visuaalisesti ja tämän vuoksi hakevat kaunista naista ei läskiä kestäkää se tai ottakaa itsellenne oman näköisenne mies!


      • taikapillu
        make9393939 kirjoitti:

        Olen varakas urheilullinen 192cm mies.Eniten minua ällöttää naiset jotka hakevat kaltaistani miestä mutta ovat itse riipputissisiä keskivartalolihavia hirvityksiä.Usein kaiken lisäksi 5-10vuotta vanhempia joilla on lapsia ja jotka eivät ole raskauden jälkeen tehneet mitään itselleen..hyi saatana!Katsokaa peiliin naiset! Miehet kiihottuvat visuaalisesti ja tämän vuoksi hakevat kaunista naista ei läskiä kestäkää se tai ottakaa itsellenne oman näköisenne mies!

        Röyh!

        *Halaa tyytyväisenä itteensä ja heiluttelee korvia*


    • Mies28wewe

      NAISET ON PINNALLISIA KUSIPÄÄHOROJA LÄHES KAIKKI,
      NAISET OVAT PILANNEET MAAILMAN JA SUOMEN PINNALLISUUDELLAAN!!!!!!!

    • t

      "- Mies joka on vaimon tossun alla, näin sellaisen tänään, haki surkeana hillosokeria kaupasta"

      *reps*

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      97
      2668
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      196
      1747
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      84
      1692
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1370
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      117
      1209
    6. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      36
      884
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      83
      874
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      20
      843
    9. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      37
      734
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      720
    Aihe