Oletko ostanut Dodge Stratus STX auton tms. kyseiseltä firmalta. Kotka/Espoo
Jos, niin oliko siinä Rekisteröintikatsastuksessa merkattu e hyväksytyt valot.
Tarkasta tarkkaan koska minulla kävi niin, että katsastuksessa huomattiin ettei
olekkaan e hyväksytyt vaan SAE ja uudet maksaa hunajaa.
Nykyään samoja autoja kauppaa Trailers Finland koska Global meni konkkaan.
Dodge. Oy Global Auto Finland Ltd maahantuojalta
6
352
Vastaukset
- Tietoinen asiasta
Näin usein tapahtuu koska lamput ovat kalliita ja jos useampi samanlainen auto
on saatu rekisteröityä niin käytetään aina samoja lamppuja jotka sitten laitetaan
taas seuraavaan ja alkuperäiset vaihdetaan takaisin, kun on leimat saatu.
Se on säästöä se ja muu on ostajan murhetta ellei saa selvitettyä asiaa.
Olkaapa tarkkana aina näissä rekisteröintikatsastus autoissa.- sivusta seurannut
oy trailers finland on saman henkilön toiminnassa joka huijasi entisen global auto finlandin asiakkaita
olkaa tarkkana ostaessanne tältä naiselta mitään
tuntuu olevan aika ketku - ruotsintuoja
sivusta seurannut kirjoitti:
oy trailers finland on saman henkilön toiminnassa joka huijasi entisen global auto finlandin asiakkaita
tuntuu olevan aika ketkuTuo on normaali rehellinen suomalainen autokauppias. Samanlaisia ne kaikki muutkin on.
- sivusta seurannut
ruotsintuoja kirjoitti:
Tuo on normaali rehellinen suomalainen autokauppias. Samanlaisia ne kaikki muutkin on.
taidat olla tuttu koska puollat mutta katsoppa sen sanomaa
vastuullisuus on meidän sana
yritysesittelyssäkin mainitaan että on toimittu yli 10 vuotta ja rehellisesti mutta
miten oli koska sama teksti oli jo kahdessa edellisessäkin liikkeessä jotka ajoi
loppuun
autot piti kuulemma silloinkin olla rekisteröity ja tullit sekä verot maksettuna no
jäivät kuitenkin tekemättä
vahingon kärsi ostajat
että siinä se rehellisyys näkyy - ruotsintuoja
taidat olla tuttu koska puollat mutta katsoppa sen sanomaa
vastuullisuus on meidän sana
yritysesittelyssäkin mainitaan että on toimittu yli 10 vuotta ja rehellisesti mutta
miten oli koska sama teksti oli jo kahdessa edellisessäkin liikkeessä jotka ajoi
loppuun
autot piti kuulemma silloinkin olla rekisteröity ja tullit sekä verot maksettuna no
jäivät kuitenkin tekemättä
vahingon kärsi ostajat
että siinä se rehellisyys näkyyMitä mä puollan? Sanon vaan että tuo tapa on sitä normaalia suomalaisen autokauppiaan hommaa ja sen käsitys rehellisyydestä. Samanlaisia ketkuja ne on melkein kaikki. Noin kaukana oikeasta rehellisyydestä
- Rajan tuntumassa
tuntuu olevan aika ketkuHuomattu on.
Minulle kävi myös niin, enkä saanut mitään korvauksia vaan maksoin itse kulut.
Kuulemma muutamalle muullekkin kävi samoin.
TARKKANA KAUPOISSA huijareita kyllä löytyy naisissakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110