Itsemurha ainoa jäljellä oleva ratkaisu

Last Wild Billy

Oma elämäni on mennyt täysin sekaisin, koska jouduin epäillyksi rikoksesta johon olen syytön. Minua ei vielä ole tuomittu vaan oikeudenkäyntiä odotellaan kolmatta vuotta. Suomen oikeuslaitos on hidas kuin täi tervassa esitutkinta ja rikosepäily ovat kestäneet nyt kolme vuotta. Tiedän todelliset syylliset, mutta he tuskin tulevat saamaan rangaistusta.

Olen ehtinyt menettää työpaikkani rikosepäilyn takia ja taloudelliset asiat ovat menneet täysin sekaisin. Olen alkanut kärsiä masennuksesta, ahdistuksesta ja paniikkihäiriöstä nämä ongelmat alkoivat siinä vaiheessa kun rikosepäilyä oli kestänyt parivuotta. Sen pari vuotta jotenkin jaksoin sinnitellä. Kriisipuhelimet ja mielenterveyshoidot on käyty läpi moneen kertaan hetkellisesti siitä on ollut apua, mutta ei se tilannettani muuta mitenkään siis sitä, että tuntuu, että tästä ahdingosta ei ole enää mitään ulospääsyä.

Noin vuosi sitten jouduin karenssille lopetettuani työkkärissä asioinnin, koska aloin kokea sen parinvuoden jälkeen liian nöyryyttäväksi ja oman näkemykseni mukaan minun ei edes kuuluisi olla työtön. En enää jaksa kiistellä byrokraattien kanssa, että saisin työttömyysturvan tai todistella kenellekään yhtään mitään lippujen ja lappujen kanssa. Olen tämän vuoden elellyt ilman tuloja säätöilläni tehden kaikkea kivaa mitä olen aina halunnut tehdä. Minulla on vielä jäljellä nelisen tuhatta euroa ja mahdollisuus höylätä luottokortti luottorajaan asti siitä saan muutaman tonnin lisää jos jotakin vielä tekisi ennen kuin tapan itseni. Olen aina ollut säästäväinen, silloin kun jäin työttömäksi minulla oli yli 10 000 euroa säästössä, jonka olin säästänyt pienestä parin tonnin palkastani.

Pahoittelen jos tämä vuodatus vaikuttaa sekavalta olen ollut sen verran ahdistunut, että ajatus ei kulje kovinkaan selkeästi. Olen kuitenkin jo niin syvällä tässä masennus, ahdistus ja elämä sekaisin suossa, että en usko, että kuntoudun tästä enää kunnon kansalaiseksi. Oikeastaan haluan vain pois täältä itsekkäiden tuomitsevien ihmisten maailmasta, jossa joutuu kokoajan todistamaan jotain olla jotain, kilpailemaan omasta paikasta. En tule mitenkään saamaan oikeutta tässä elämässä, mutta tappamalla itseni voin näpäyttää heitä ketkä minut ovat tuominneet monella eri tapaa he ehkä välittävät tai sitten eivät ei sillä väliä.

36

1023

Vastaukset 36

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa mietitty

Itse kanssa aikeissa tappaa itseni, jos edessä oleva oikeudenkäynti päättyisi työnantaja voitoksi. Olen kokenut epäoikeudenmukaista kohtelua työasioissa ja pomot kiistävät kaiken ja nyt asia menossa alkuselvittelyssä. Kuulemma riski hävitä oikeudessa on. Olen päättänyt että jos röyhkeä työnantajani voittaisi jutun, en aio kuuna päivänä alentua maksamaan oikeudenkäyntikuluja. Siinä tapauksessa päätän päiväni. Mietin joko autossa pakokaasulla, hirttäytymällä tai saamalla jostain syankaliumia. Aion jättää silloin kyllä kirjeen työnantajallekin että saavat miettiä ahneuttaan ja itsepäisyyttään selvässä epäoikeus-asiassa vähäsen pidemmän aikaa.

Katsotaan mikä on lopputulos. Voi olla että viimenen elokuu tässä nähtiin.

Elämä on. Joskus pitkä, joskus lyhkäinen.

• Last Wild Billy

Kiitos vastauksesta.

Yksi syy miksi olen hassannut omaisuuteni ja säästöni vaikka olen säästäväinen en halua, että rahani menevät mihinkään korvauksiin tai sakkoihin rikoksesta johon olen syytön. Olen jo kärsinyt tämän prosessin takia ihan tarpeeksi, työpaikka on mennyt ja tulot, terveys. Mitä ihmiset vielä haluavat osoittaa sormella kuin jotain eläintarhan eläintä ja syytellä. Ei kiitos syytelköön vaikka ruumistani kun se ei minua enää häiritse.

Toisaalta jos lähdettävä on, ei sillä ole väliä kuoleeko persaukisena vai isot rahat tilillä. Jos, kerran tässä tämän elämän viimeisiä päiviä vietetään miksi ei sitten tekisi jotain sellaisia asioita mitä ei ole koskaan tehnyt sen verran kuin rahat vielä riittävät.

• on ast.ot. jne

Ylläpito

• niinpä....

Niinpä....itse olen kanssa pyrkinyt elämään alempaa keskituloluokkaa edustavana konttorirottana siten, että säästän enkä tuhlaa jonninjoutavaan ja olen sitten vaihdellut autoja ja matkustellut. Olen saanut elää aika tapahtumarikkaan elämän joten siinä mielessä joutaa jo vaikka pois, keski-iässä. Jäisi pois myös se vanhuksena olo, kurttuinen ja ryppyinen olemus ja vanhuuden sairaudet ja mahdollinen kurjuus vanhainkodissa.

Juu rahaa ei saa mukaansa ja esim Björn Wahlroos, ahneen työnantajan perikuva, ei saa myöskään aikanaan rahojaan ja tavaroitaan mukaansa vaikka mitä tekisi. Työmotivaatio on nyt nolla, eikä se enää kasva ellen voita riitajuttuani. Jos koen siinä tappion, se on sitten rosvosakin voitto ja heille en mitään oikeudenkäyntikuluja maksa. Eikä maksa onneksi myös vaimonikaan, sillä olemme avoliitossa. Jos kuolen, saa pitkän nenän työnantajani.

Kammottavaa sinänsä vaan minkäs teet.

Toivon kuitenkin sinun puolestasi että asiasi järjestyisivät oikeudenmukaisiksi mahdollisimman nopeasti ja saisit hyvityksen asiaasi, eikä tarvitsisi tehdä ns. lopullista ratkaisua. Toivotaan parasta!

• Hah.

Miksei vaan pakene pois maasta ja jätä maksamatta? Monessa muussakin maassa huolehditaan pakolaisista.

• Last Wild Billy

Tätä olen harkinnut, mutta jotenkin pitäisi keksiä se miten pärjätä toisessa maassa. Ei, se 4000€ mitä tässä enää on jäljellä riitä kuin matkaan ja lyhyeen elämiseen. Pakolaiseksi en voi ruveta, koska Suomi on luokiteltu turvalliseksi maaksi jossa ketään ei ikinä kohdella muuta kuin oikeudenmukaisesti ja hyvin. Mikä vitsi tämä onkaan.

Enkä jaksa enää taistella Suomen viranomaisia tai muitakaan sormella osoittelijoita ja syyttelijöitä ja itsekkäitä ihmisiä vastaan enää yhtään sitä on jo viimeiset kolme vuotta tehty. Ei tilanne sillä saralla enää paremmaksi muutu, eikä kukaan tule ikinä korvaamaan mitenkään minulle aiheutettua kärsimystä ja elämäni tuhoamista.

Jos asiat eivät järjesty toisessa maassa voi sen lopullisen ratkaisun tehdä sielläkin sitten kun viimeiset rahat loppuvat. On se näyttävämpää pistää itsensä jojoon sademetsän puuhun kuin Suomalaiseen mäntyyn. En ole koskaan edes nähnyt sademetsää kuin TV:stä, joten kokemus sekin. On jäänyt matkustelu vähemmälle säästäväisen luonteeni takia, mutta ehkä voisi viimeiset rahat käyttää siihen. Parempi sekin kuin antaa kasvottoman järjestelmän viedä ne.

Olen miettinyt kolmea eri maata Brasiliaa, Etelä-Amerikkaa tai Thaimaata. Ehkä vielä tässä elämässä taitaa kuitenkin olla viimeinen vuosi tämä 2011 minkä näen. Miksi sitten kävi näin kun kävi, ei siihen minulla ole vastausta muuta kuin, elämä on.

• oma kansa paitsioon
        Last Wild Billy kirjoitti:

Tätä olen harkinnut, mutta jotenkin pitäisi keksiä se miten pärjätä toisessa maassa. Ei, se 4000€ mitä tässä enää on jäljellä riitä kuin matkaan ja lyhyeen elämiseen. Pakolaiseksi en voi ruveta, koska Suomi on luokiteltu turvalliseksi maaksi jossa ketään ei ikinä kohdella muuta kuin oikeudenmukaisesti ja hyvin. Mikä vitsi tämä onkaan.

Enkä jaksa enää taistella Suomen viranomaisia tai muitakaan sormella osoittelijoita ja syyttelijöitä ja itsekkäitä ihmisiä vastaan enää yhtään sitä on jo viimeiset kolme vuotta tehty. Ei tilanne sillä saralla enää paremmaksi muutu, eikä kukaan tule ikinä korvaamaan mitenkään minulle aiheutettua kärsimystä ja elämäni tuhoamista.

Jos asiat eivät järjesty toisessa maassa voi sen lopullisen ratkaisun tehdä sielläkin sitten kun viimeiset rahat loppuvat. On se näyttävämpää pistää itsensä jojoon sademetsän puuhun kuin Suomalaiseen mäntyyn. En ole koskaan edes nähnyt sademetsää kuin TV:stä, joten kokemus sekin. On jäänyt matkustelu vähemmälle säästäväisen luonteeni takia, mutta ehkä voisi viimeiset rahat käyttää siihen. Parempi sekin kuin antaa kasvottoman järjestelmän viedä ne.

Olen miettinyt kolmea eri maata Brasiliaa, Etelä-Amerikkaa tai Thaimaata. Ehkä vielä tässä elämässä taitaa kuitenkin olla viimeinen vuosi tämä 2011 minkä näen. Miksi sitten kävi näin kun kävi, ei siihen minulla ole vastausta muuta kuin, elämä on.

Juu ei tässä maassa oma kansa ja yksilö saa apua ja tukea. Kaiken maailman musulmaanit saavat asunnot, rahaa, tulkit, lääkäriavut, opastajat, sossunaiset, siis kaiken mitä ilkeävät pyytää.

Jos haluaisi maassamme huolenpitoa, pitäisi lankata naama ja ottaa väärä nimi tyyliin Muhammed Ibrahim al Watwa.

Tsemppiä kuitenkin vielä, josko joku pelastus sinulle löytyisi ettei tarvitsisi päättää päiviään.

• Last Wild Billy
        oma kansa paitsioon kirjoitti:

Juu ei tässä maassa oma kansa ja yksilö saa apua ja tukea. Kaiken maailman musulmaanit saavat asunnot, rahaa, tulkit, lääkäriavut, opastajat, sossunaiset, siis kaiken mitä ilkeävät pyytää.

Jos haluaisi maassamme huolenpitoa, pitäisi lankata naama ja ottaa väärä nimi tyyliin Muhammed Ibrahim al Watwa.

Tsemppiä kuitenkin vielä, josko joku pelastus sinulle löytyisi ettei tarvitsisi päättää päiviään.

En usko, että asiani ratkeaa. En usko myöskään siihen, että todelliset syylliset saavat juuri mitään rangaistuksia. Jatkavat hommissaan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Itse en enää oikeastaan välitä siitä tulenko tuomituksi syyttömänä vai en, koska mitäpä sillä on väliä, koska elämä on ehtinyt jo mennä täysin solmuun rikosepäilyjen takia jo.

En ikinä tule saamaan työpaikkaani takaisin tai saamaan sellaisia korvauksia, että saisin elämäni takaisin normaaliksi. Kävi sitten oikeudessa miten tahansa, joten se on oikeastaan aika sama miten siinä käy.

Järkevintä olisi ehkä vetää itsensä jojoon hetken ennen oikeudenkäyntiä ja kun kusipäät turhaan saapuvat oikeuteen ja ihmettelevät miksi en ole saapunut paikalle, joutuvat selvittelemään katoamistani ja järjästämään uuden istunnon. Joutuvat merkitsemään minut kadonneeksi ja poliisi joutuu turhaan kuluttamaan resursseja etsimään minua. Jos keksin tarpeeksi hyvän paikan ja keinon vetää itseni jojoon ruumistani ei välttämättä ikinä löydetä näin ollen järjestelmän joutuu etsiä kadonnutta minua ikuisesti ja kusipaat joutuvat kokoontumaan oikeuden istuntoon turhaan muutaman kerran vuodessa toteamaan olenkohan jo löytynyt ja sopimaan uuden istunto päivän.

• Koskettava biisi:

Tässä erittäin harvoin radiossa kuultu Tapio Rautavaaran kappale, joka on erittäin koskettava ja sana sekä melodia ajattomat. Kuvaa omia fiiliksiäni; elämä on mennyt hukkaan ja seison seinän edessä, aikeissa lopettaa maallinen vaellus.

http://www.youtube.com/watch?v=5rF2HbDMayQ

• pissväsku

Ymmärän etttä kaikki ei jaksa.mutta jos lapsia ei niitä niin vain voi jättää
      terveisin juuri veljelsä menettänyt

• Last Wild Billy

Elossa ollaan vielä. Köysi tosin kiristyy kokoajan. Ongelmani, joita aikaisemmissa viestessa kuvasin ovat pahenemaan päin eivätkä ne tule katomaan vaikka kuinka toivoisi.

Lapsia ei ole, koska olin sitä mieltä, että maailma on liian paha paikka, että tänne kannattaisi lapsia hankkia. Olen liian tunnollinen, että saattaisin lapsia alttiiksi samanlaisille kärsimyksille mitä itse olen elämältä saanut. Sen takia luovuin lasten hankkimisesta jo yli vuosikymmen sitten.

Toinen syy miksi en koskaan hankkinut lapsia oli se, että tulen päivä päivältä vakuuttuneemmaksi, että maailma hukkuu omaan paskaansa ja itsekkyyteensä. Merkkejä siitä näkee kaikkialla jos oikein asiaan kiinnittää huomiota. Olen täysin varma, että tulevaisuudessa lapsille on olemassa vain kurjuutta jokatapauksessa ja se johtuu ihan siitä miten surkeassa kunnossa tämä planeetta heille jätetään.

Mutta ei tästä sen enempää...

• jesse_woodson

Elossa ollaan vielä. Köysi tosin kiristyy kokoajan. Ongelmani, joita aikaisemmissa viestessa kuvasin ovat pahenemaan päin eivätkä ne tule katomaan vaikka kuinka toivoisi.

Lapsia ei ole, koska olin sitä mieltä, että maailma on liian paha paikka, että tänne kannattaisi lapsia hankkia. Olen liian tunnollinen, että saattaisin lapsia alttiiksi samanlaisille kärsimyksille mitä itse olen elämältä saanut. Sen takia luovuin lasten hankkimisesta jo yli vuosikymmen sitten.

Toinen syy miksi en koskaan hankkinut lapsia oli se, että tulen päivä päivältä vakuuttuneemmaksi, että maailma hukkuu omaan paskaansa ja itsekkyyteensä. Merkkejä siitä näkee kaikkialla jos oikein asiaan kiinnittää huomiota. Olen täysin varma, että tulevaisuudessa lapsille on olemassa vain kurjuutta jokatapauksessa ja se johtuu ihan siitä miten surkeassa kunnossa tämä planeetta heille jätetään.

Mutta ei tästä sen enempää...

Käännä selkä kaikelle sonnalle ja ryhdy elämään toisenlaista elämää.
        Ehkä elämäsi suunta ei ole ollut oikea ja siksi tulee sontaa niskaan. Liity johonkin järjestöön, jonka toimintaa voit tukea ja sitä kautta saat elämällesi sisältöä. Nyt vaan pohdit kaikenmaailman lippuja ja lappuja. Pitää pohdiskella jotakin ihan muuta.
        Aina pitää keksiä jokin tavoite mitä yrittää saavuttaa, ettei elämä rupea tuntumaan tylsältä. Minulla on unelmissa kulttuuri ja vapaa-aikayhdistyksen perustaminen ja erilaisia rahoitusvaihtoehtojakin olen yhdistykselle tuuminut jo valmiiksi. Aluksi ajatus lähti leikkimielisesti pelkkään Venäjän matkailuun liittyen, eikä siitä mitään tullut, mutta oikeasti haluaisin kerätä rahaa kotimaiselle elokuvalle ja käydä Burmassa, Islannissa ja kiertää anastetun Karjalan hautausmaat ja kirkot kameran kanssa.
        Ei elämää kannata kulkea suoraviivaisesti eteenpäin jos tulee seinä vastaan, vaan pitää tehdä u-käännös ja lähteä hieman eri suuntaan, jotta elämällä on oikeasti jotain annettavaa.

• Sannaaaaa

KUUNNELKAA!!
      Itsemurha ei ole koskaan ratkaisu mihinkään, se ei ratkaise ongelmia! Se voi ehkä teistä tuntua helpottavalta ajatukselta, mutta ajatelkaapa kaikki läheisiänne, miltä heistä tämä tilanne tuntuisi?
      Itsemurha on maailman itsekkäin teko. Älkääkä sanoko, ettei teistä kukaan kuitenkaan välittäisi, näin asia ei varmasti ole, OIKEASTI! Kaikki ihmiset maailmassa eivät ole pahoja! On tapahtunut koulusurmia, murhia, sotia...mutta silti niistä on selvitty ja ihmiset uskovat hyvään tulevaisuuteen.
      Elämä on ainutkertainen lahja, jota ei saa pitää itsestäänselvyytenä. Te kummatkin olette arvokkaita sieluja, heittäkää hiiteen sellaiset ihmiset jotka teitä polkevat lattiaan, yhteiskunta varmasti auttaa teitä ja läheisenne, kun vain annatte siihen mahdollisuuden ja jaksatte uskoa tulevaisuuteen! Mikään ongelma maailmassa ei ole niin suuri etteikö sitä voisi selvittää, ainakaan normaalissa elämässä.
      Tsemppiä kummallekkin, te olette arvokkaita ja teillä on elämä, pitäkää siitä kiinni!

• Last Wild Billy

Aina on olemassa ihmisiä, jotka haluavat, että eläisin heitä varten, mutta koska silloin alkaisin elää itseäni varten? Aina on olemassa ihmisiä, jotka haluaisivat, että eläisin elämäni heidän säännöillään, mutta entäpä jos heidän sääntönsä ovat ne mitkä rikkoivat minut?

Loppujen lopuksi elämä on vain kynttilä, joka joskus palaa loppuun. Jos on polttanut kynttälänsä nopeasti ei sitä voi enää polttaa uudestaan. Elämä ei säästä se kuluttaa eikä suuntaa voi mitenkään kääntää. Voi vain alistua kohtaloonsa joskus elämä on pitkä ja joskus lyhyt.

Ilman meitä näkymättömiä häviäjiä eivät voittajat voisi kuvitella olevansa voittajia ja maailma on rakentunut sellaiseksi, että häviäjän rooliin ajetut poljetaan maahan. Ei meitä oikeasti kukaan auta. Auttamisesta toki puhutaan sen verran, että voittajat voivat ostaa itselleen hyvä oman tunnon ja säilyttää kuvitelman itsestään, elämästään ja saavutuksistaan. Voittajien puolelle päässeet eivät tule luopumaan mistään edes sen verran, että ymmärtäisivät miksi häviäjien puolelle joutuu. Asioiden muuttamisessa ei ole mieltä, tulee liian monta seinää vastaan ja sen yrittäminen vain lisää tuskaa.

• Last Wild Billy

Köysi kiristyy sain tänään välinpitämättömiltä viranomaisilta hyvin ikävän päätöksen. Onnellista jatkoelämää vain heille vereni tahriintuu heidän käsiinsä.

Tein tälle viikolle viimeisillä rahoillani kaksi 500€ lotto kuponkia. Onhan se epätoivoista, mutta jos jumala on olemassa niin hän antaa minulle niin ison voiton, että selviän taloudellisesta ahdingostani, jotta voin jatkaa elämääni. En halua voittaa senttiäkään enempää vain senverran, että voin aloittaa uuden normaalin elämän. Jos näin ei käy otan sen merkkinä siitä, että minun kohtaloni on kuolla oman käteni kautta.

En usko voittoon, mutta jos joka tapauksessa tulen tappamaan itseni on ihan sama menevätkö viimeiset rahani veikkaukselle vai voudille. Välineet itsemurhan tekemiseen on jo varmassa tallessa valmiina heti kun väin päätän lähteä. Viimeistä ateraa varten jätin kuitenkin vielä hieman rahaa. Ihmistä ei voi ikuisesti nöyryyttää tällätavalla minun rajani on tullut vastaan.

Jääpähän tarinani tänne Suomi24 bitti avaruuteen jälkipolvien tutkittavaksi. Toivon, että sitä ei poisteta.

• Last Wild Billy

Toki voisin hakea apua jostain mielenterveystoimistosta, mutta mitäpä se auttaa siellä määrätään todennäköisesti vain kasa lääkkeitä josta ei ole mitään apua taloudelliseen tilanteeseeni, eikä lääkkeet korjaa rikosyytteistä aiheutuneita katkenneta välejä läheisiini, sukulaisiini, ystäviini ja entiseen työpaikkaani.

En tiedä enää mitään keinoja miten asiat saisi korjattua enää tässä pisteessä, eikä oikein ole enää voimiakaan siihen. Vihaan viranomaisia niin paljon, että en halua asioida heidän kanssaan enää missään muodossa enää ikinä tässä elämässä armopaloja pyydelleen ongelmista, jotka ovat kokonaan heidän aiheuttamiaan. En halunnut tältä elämältä muuta kuin pitää hyvät välit entisiin työkavereihin, sukulaisiin, läheisiini ja pitää työpaikkani. Sitä minulle ei annettu vaan se vietiin minulta.

Jäljellä on enää vain häpeä, nöyryytys ja väärin kohdelluksi tulleen katkeruus maailmaa kohtaan. Mitään hyvää siitä, että jatkan elämääni tuskin tulee syntymään.

• jesse_woodson

Toki voisin hakea apua jostain mielenterveystoimistosta, mutta mitäpä se auttaa siellä määrätään todennäköisesti vain kasa lääkkeitä josta ei ole mitään apua taloudelliseen tilanteeseeni, eikä lääkkeet korjaa rikosyytteistä aiheutuneita katkenneta välejä läheisiini, sukulaisiini, ystäviini ja entiseen työpaikkaani.

En tiedä enää mitään keinoja miten asiat saisi korjattua enää tässä pisteessä, eikä oikein ole enää voimiakaan siihen. Vihaan viranomaisia niin paljon, että en halua asioida heidän kanssaan enää missään muodossa enää ikinä tässä elämässä armopaloja pyydelleen ongelmista, jotka ovat kokonaan heidän aiheuttamiaan. En halunnut tältä elämältä muuta kuin pitää hyvät välit entisiin työkavereihin, sukulaisiin, läheisiini ja pitää työpaikkani. Sitä minulle ei annettu vaan se vietiin minulta.

Jäljellä on enää vain häpeä, nöyryytys ja väärin kohdelluksi tulleen katkeruus maailmaa kohtaan. Mitään hyvää siitä, että jatkan elämääni tuskin tulee syntymään.

Tarvit sen jonkun hemmetin yhteisön, että voit käyttää aikaasi arvokkaalla tavalla. Sehän se on, kun aika vaan valuu tiimalasissa, eikä tapahdu mitään, mikä saa tuumimaan kaikenlaisia nurinkurisia asioita.
        Onko sinun aikasi muka halvempaa kuin jonkun muun aika. Ei taatusti ole. Aikaa on vaikea vaihtaa rahaksi, mutta pitää vaan tuumia, niin sekin mahdollisuus tulee eteen. Kaikesta selviää.
        Sinulta on varmaan turhaan pohdiskeluun kulunut hirmuisesti aikaa. Mitä nopeammin pääset nyt tuosta asiasta eroon, niin sitä enemmän sinulle jää arvokasta aikaa.
        Tuumi mitä kaikkea voisit tehdä, minkä voisit vaihtaa rahaksi, jotta pärjäät elämässä eteenpäin?

• jesse_woodson

Hitto ei rahan loppuminen ole mikään syy päättää elämää. Ainoastaan muuttaa elämän suuntaa.
      Raha on vähäpätöinen asia. Ainoa mikä on arvokasta on aika. Sitä ei hemmetti voi ostaa rahalla.
      Joskus jopa sadasosasekunti voi maksaa satoja tuhansia euroja ja joskus sen voi saada muutamalla satasella. Ne jotka tietää päiviensä olevan luetut ja joilla kuitenkin on asioita kesken maksaisivat tähtitieteellisiä summia saattaakseen työnsä loppuun. Ei kannata myydä aikaansa halvalla. Aika ajasta.
      Tuumi paljonko sinulta kyetään viemään aikaa?
      muuta elämän suuntaa, sillä sinulle jää aikaa.
      Ainoastaan aika on arvokasta.

• Last Wild Billy

Aika onkin enää se viimeinen asia mistä saan itse päättää. Yritän sinnitellä vielä ainakin tämän viikon niin näkee voitanko lotossa mitään pistin ihan hemmetin moiset harava systeemmit sisään kalleimmat mitä rahalla voi ostaa yhteen kuponkiin. Normaalisti en pistäisi näin isoja summia lottoon, mutta nykyisessä tilanteessa ei ole enää niin väliä. Pistin lottoon enemmän rahaa kuin mitä aikaisemmassa elämässä olen pistänyt yhteensä. Vaikka en voittaisi mitään menee siitä rahasta iso osa kuitenkin hyväntekeväisyyteen.

Raha ei ole ainoa ongelmani vaan se, että rikosepäilyssä roikuttaminen on tuhonnut välit entisiin työkavereihin, ystäviin, sukulaisiiin ja niin edespäin. Eikä ne korjaudu enää mitenkään. Ei näitä voi enää rahalla korjata jos mitenkään.

En usko, että siitä, että väkipakolla pakotan itseni roikkumaan täällä yhtään pitempään kuin on pakko seuraa mitään hyvään.

Saan kumminkin vaan jotain typeriä ajatuksia jos täällä roikun vielä pitkäänkin täällä maanpäällä katkeroitumassa tyyliin tuikkaa entisen pomon kaupunkimaasturi tuleen ja naura kun se määkii katkeroituneena autonsa kohtaloa. Hups mita ajatuksia saankaan toisaalta omile ajatuksille ei voi mitään. Ajatukset eivät ole vielä tekoja.

• jesse_woodson

Toivottavasti voitat kunnolla lotossa ja saat elämäsi raiteilleen. Sulla pyörii nyt koko elämä sen yhden asian ympärillä, mikä sinua rassaa. Kyllä minuakin rasittaa jotkut asiat, mutta en enää jaksa välittää.
        Uusia asioita vaan mieleen, niin sillä kaikesta ikävästä ja raskaasta tuiumimisesta pääsee.
        Toivon tosiaan että voittaisit reilusti lotossa.

Ystävät joskus katoaa, mutta uusian tulee tilalle. Kyllä ne vanhatkin tulee takaisin ja sukulaiset muuttavat suhtautumistaan, kun otat itseäsi niskasta kiinni ja elät rehtiä elämää.

Ei se ole pakolla roikkumista, jos käytät mielikuvitusta ja keksit jonkun asian, mikä voisi saada sinut innostumaan ja tavoittelemaan sellaisia asioita, mitkä voisi olla mahdollista saavuttaa.

Tuleehan aina kaikenlaisia ajatuksia. kaikkein parasta on yrittää vaan päästä kaikista sellaisista hyvin kauas, joihin kohdistuu jotain pöhköjä ajatuksia. Sitäpaitsi katumaasturin polttaminen olisi hyökkäys vakuutusyhtiötä vastaan, eikä tätä entistä pomoasi kohtaan.

Eikö sinulla ole mitään mahdollisuutta tehdä jotakin sellaista, mikä saa ajatuksesi muualle. osaatko tehdä käsilläsi mitään, tai oletko jossakin erityisen hyvä? Jos pääsee toteuttamaan itseään, niin monista ikäsistä asioista pääsee eroon.
        Onko jotakin mitä osaisit tehdä, että voisi vaikka yrittää keksiä jotain millä pääsisit takaisin raiteille???

• Last Wild Billy
        jesse_woodson kirjoitti:

Toivottavasti voitat kunnolla lotossa ja saat elämäsi raiteilleen. Sulla pyörii nyt koko elämä sen yhden asian ympärillä, mikä sinua rassaa. Kyllä minuakin rasittaa jotkut asiat, mutta en enää jaksa välittää.
        Uusia asioita vaan mieleen, niin sillä kaikesta ikävästä ja raskaasta tuiumimisesta pääsee.
        Toivon tosiaan että voittaisit reilusti lotossa.

Ystävät joskus katoaa, mutta uusian tulee tilalle. Kyllä ne vanhatkin tulee takaisin ja sukulaiset muuttavat suhtautumistaan, kun otat itseäsi niskasta kiinni ja elät rehtiä elämää.

Ei se ole pakolla roikkumista, jos käytät mielikuvitusta ja keksit jonkun asian, mikä voisi saada sinut innostumaan ja tavoittelemaan sellaisia asioita, mitkä voisi olla mahdollista saavuttaa.

Tuleehan aina kaikenlaisia ajatuksia. kaikkein parasta on yrittää vaan päästä kaikista sellaisista hyvin kauas, joihin kohdistuu jotain pöhköjä ajatuksia. Sitäpaitsi katumaasturin polttaminen olisi hyökkäys vakuutusyhtiötä vastaan, eikä tätä entistä pomoasi kohtaan.

Eikö sinulla ole mitään mahdollisuutta tehdä jotakin sellaista, mikä saa ajatuksesi muualle. osaatko tehdä käsilläsi mitään, tai oletko jossakin erityisen hyvä? Jos pääsee toteuttamaan itseään, niin monista ikäsistä asioista pääsee eroon.
        Onko jotakin mitä osaisit tehdä, että voisi vaikka yrittää keksiä jotain millä pääsisit takaisin raiteille???

Ei sitä oikein muutakaan ole vuosiin voinut tehdä kun tätä omaa tilannetta vatvoa, koska työpaikka on mennyt sen takia ja uutta ei kovin helpolla rikoksesta epäilty saa. Tuskin tulen ikinä, tässä elämässä saamaan samantasoista ja vakituista työtä, samalla palkalla missä olin silloin kolme vuotta, sitten ennekuin pitkäaikainen työsuhteeni päätettiin rikosepäilyn takia, johon olen syytön.

Tällaiseen tilanteeseen kun itse olen joutunut voi periaatteessa hatusta vetämällä joutua kuka tahansa, jolle käy huono tuuri ja koska tahansa. Se on syönyt viimeisenkin uskon Suomalaiseen yhteiskuntaan kun elämä voidaan tuosta vain keksityllä syytteillä tuhota niin miksi täällä kannattaisi mitään tehdä?

Heti sen jälkeen kun sain potkut työpaikastani. Yritin puolivuotta tehdä jotain hanttihommia, jota saa kuka vaan tyyliin lehden jako yöllä / siivoaminen 50 % pienemmällä palkalla kuin mitä entisestä työstäni sain. Puolen vuoden jälkeen totesin, että ei hantti hommien varaan voi elämää rakentaa. Joka ikinen päivä menin sellainen vitutus päällä töihin, että alko tuntua siltä, että jos tätä jatkuu vielä pitempään tulee pian ruumiita, koska hanttihommat söivät elämästä pois kaiken vapauden. Lisäksi törmäsin muutaman kerran hanttihommia tehdessäni entisiin työkavereihin, jotka naureskelivat tilanteelleni. Otti vain päähän se, että entisissä työkavereissani on täysiä roistoja, jotka laiminlöivät töitään 10 kertaa enemmän kuin minä, mutta ongelmien tullessa minusta tehtiin syntipukki.

Pahoittelen kielenkäyttöäni, mutta jos tässä elämässä pärjää sellaiset valehtelevat ja kierot ihmiset kun entisen työpaikkani esimiehistö ja muutamat työntekijät niin ei tässä elämässä vain ole mitään mieltä. Ei täällä kannata tehdä yhtään mitään.

Oma tilanteeni on jo muutenkin niin pitkälle, että vihaan virkamiehistöä niin paljon, että en enää ikinä halua olla missään tekemisissä yhdenkään virkamiehen kanssa. En auttamisen varjolla tai minkään muunkaan. Jos joku tekee rikoksen minua vastaan puolustan itse itseäni, ennemmin kuin hälytän poliisin. En halua Poliisin kanssa asioida yhtään enempää kuin minut on pakotettu noiden aikaisempien keksittyjen syytteiden takia. En halua enää ikinä olla missään tekemisissä KELAN, Sossun tai TE-toimiston enkä yhdenkään muun virkainstanssin kanssa. En halua osallistua yhdenkään virkamies instanssin rahoittamiseen veroja maksamalla, en halua suomen virkamiehistöltä minkäänlaisia palveluita. Olen jo vuoden ollut sitä mieltä jos sairastun ja en pärjää sairauden kanssa vedän itseni ennemmin jojoon kun asioin noiden virkaloisten armopaloja anelemassa. Sama pätee sosiaalitukiin jos en omillani pärjää ilman virkainstanssien armopalojen anomista ja kun itse ansaitsemani rahat loppuvat päätän elämäni. Kysymys ei kuitenkaan ole rahasta vaan vapaudesta. Antakaa minulle vapaus virkamiesten diktatuurista tai antakaa minulle kuolema. Muita vaihtoehtoja ei vain ole, koska olen päättänyt olla vapaa sielu omaan kuolemaani asti, joka voi koittaa hyvinkin pian.
        Luopuisin Suomen kansalaisuudestani jos voisin. Kuolen ennemmin vapaana ihmisenä kuin tämän maan Virkamies eliitin sanelemien sääntöjen orjana. Pärjään ennemmin omillani vapaana ihmisyksilönä tai kuolen vapaana.

• uber

Voi v...u.Jos tiedät todelliset syylliset niin miksi et narauta niitä? Mitä sulla on hävittävää? Ei täälläkään syyttä tuomita ketään.Itse en olis valmis lähtemään ainakaan yksin....siis jos lähtö johtuisi toisesta ihmisestä,että olis tehnyt sellaista,mistä syytetään.Mun läheinen teki itsarin enkä oo koskaan siitä toipunut:( Jos sul ei oo mitään rajotteita niin miksi et muuta ulkomaille? Sielläkin voi tehdä työtä, minkä tekeminen vaikuttaa sulle oelvan vaikeaa vaikka voisit vaihtaa alaa,paikkakuntaa , mitä tahansa jos haluaisit ,etkä vinkua täällä...

• Last Wild Billy

Yritin kolmevuotta ja ei onnistunut. En pärjää niille ja muutenkin jos ne saisi tuomion ne saisi korkeintaan jonkun naurettavan sakon, jonka maksaminen ei vakituisessa virassa istuvalle tuota mitään ongelmia, mutta jatkavat hommissaan joka tapauksessa ilman sen suurempia seuraamuksia.

Todellisilla syyllisillä on vahva hyväveliverkosta ja ne tukee toinen toisiaan ja ne on äärettömän häikäilemättömiä säilyttääkseen oman asemansa ja etunsa. Ne on useimmat hyvässä asemassa olevia korkeita virkamiehiä tms. Ei siinä yksi tavallinen ihminen kuten minä pärjää.

Olen jo päättänyt itsekin luovuttaa. Ei kannata vaatio oikeutta ei tässä maassa eikä tässä elämässä. Sellainen oli elämä.

Ainoa mitä enää haluan vapautta ja vapautta kuolla edes vapaana. En mitään muuta tältä elämältä

• jesse_woodson

Sillä mitään väliä saako joku tuomion, kunhan pääset itse elämään omaa elämääsi. Mikään miksikään muutu.
      Katkerat ajatukset myrkyttävät sinun oman mielesi, eikä siinä ole mitään järkeä.
      Vaihda vaikka paikkakuntaa, niin sekin auttaa jo huonoon oloon.
      Aina ei saa oikeutta ja joskus joutuu pelinappulaksi isompaan peliin. Pitää vaan päästä pois siitä oravanpyörästä, että voi elää omaa elämää.
      Mulla on lähes kaikki kaverit kuolleet, joten ei ole ketään sellaista kenen kanssa voisin keskustella asioista, mitkä minua oikeasti kiinnostavat, vaan täytyy etsiä vähemmän kiinnostavia kiinnostuksen kohteita ja yrittää uskotella itselleen että olen niistä innoissani. Shit happens, but what so ever.....
      Käy teatterissa, niin piristyt.

• Last Wild Billy

Omat ystäväni eivät ole kuolleet, mutta suurin osa on kääntänyt minulle selkänsä. Ainoastaan paras ystäväni tietää syyttömyyteni, mutta ei voi asialle mitään ja pelkää niitä henkilöitä, jotka minut laittoivat kuseen. Tämä johtuu siitä, että kerroin sattumalta hänelle epäilyksistä siitä, että minua yritetään mustamaalata jo puolivuotta aikaisemmin ennen kuin homma oli edennyt poliisille esitutkintaan ensimmäistä kertaa.

Suurin virheeni oli se, että en ymmärtänyt miten häikäilemättömästi tietyt tahot ajavat etuaan. En myöskään ymmärtänyt sitä miten läheiset suhteet eri virkamiehille on toisiinsa läpi eri virastojen. En tarkoita rivi työntekijöitä vaan korkeampia virkamiehiä ja johtoa. Ne tuntee kaikki toisensa ja tapaavatkin viikottain.

Niissä piireissä tietyistä aiheista keskustelu on kielletty ja ne pyrkivät aina ohjaamaan keskustelua oikeaan suuntaan. Ympäröivät itsensä yes miehillä, jotka tietävät mistä aiheista ei saa puhua.

Jos joku ymmärtää liian hyvin miten homma pelaa tai tuo esille näitä kiellettyjä aiheita tai on liian rehellinen heille väärällä tavalla hänet tuhotaan äärettömän itsekkäästi ja armotta.

Ainoa keino pärjätä noiden tyyppien kanssa on hankkia läheiset suhteet lehdistöön jo ennen kuin tulee mustamaalatuksi ja sitten uhata ikävillä lehtijutuilla. Sen takia virastot vuotaa kuin seula ja joku vuotaa asioita lehtiin se on vain sitä peliä mitä siellä käydään kokoajan, jota ulkopuoliset eivät useinkaan edes huomaa tai tajua, että sitä käydään.

• LilTAR

Jos tapat itsesi, niin kaikki luulevat sinun olleen syyllinen. Et itsarilla pysty todistamaan syyttömyyttäsi.

• Last Wild Billy

"Jos tapat itsesi, niin kaikki luulevat sinun olleen syyllinen. Et itsarilla pysty todistamaan syyttömyyttäsi. "

Tällä ei liene väliä, koska kuolleisiin ei enää satu.

Kaikki viralliset ja lailliset reitit on jo kokeiltu ja todettu, mutta niitä kautta ei tapauksessani oikeutta tule ikinä saamaan.

Koko elämäni tuhoutuminen oli kiinni naurettavan pienestä asiasta. Yhden ainoan laskutoimituksen unohtumisesta vuosia sitten, joka sekään ei edes johtunut alunperin omasta laiminlyönnistäni, mutta sitä on tämän maan kaikki tietäville typeryksille turha edes selittää. Ovat varmasti kaikki tapaukseni tietävät saaneet ihan tarpeeksi sosiaalipornoaan ja päässeet ulkoistamaan omaa pahaa oloaan minuun. Ei sitä ikuisesti jaksa olla muiden sylkykuppina.

Rajansa se on kaikella. Olen liian kunniallinen, että voisin enää ottaa vastaan lisä nöyryytyksiä. Kasvojen menettäminen on kunnialliselle ihmiselle pahin kohtalo mitä elämässä voi käydä.

Jos heittäytyisin välinpitämättömäksi ja täydelliseksi lusmuksi selviäisin varmaan pitempään tässä elämässä, mutta silloin menettäisin sen identiteetin, jonka varaan koko elämäni on rakentunut lapsesta saakka. Olisiko täydellinen lusmu ja välinpitämätön parempi jos sillä elää pitempään täällä maan päällä?

Omasta mielestäni on parempi elää loppuun saakka kunniallisena ja vapaana. Jos tämä ei elämässä onnistu sitten kuolleena.

Uskon filosofisesti siihen, että Kuolemani kautta maailma ja ne ihmiset jotka ovat vääryyttä minulle tehneet tässä elämässä tavalla tai toisella joutuvat maksamaan tekosistaan. Eivät ehkä heti tai eivät ehkä itse sitä huomaa. Kuolemani vie tästä maailmasta pois yhden periaatteen ihmisen, jolla arvot ovat tärkeämpi kuin elämä itse ja siitä menetyksestä maailma saa maksaa jollakin tavalla poistumiseni jälkeen.

• Sinulle, LWB

"Jos tapat itsesi, niin kaikki luulevat sinun olleen syyllinen. Et itsarilla pysty todistamaan syyttömyyttäsi. "

Kaikki viralliset ja lailliset reitit on jo kokeiltu ja todettu, mutta niitä kautta ei tapauksessani oikeutta tule ikinä saamaan.

Koko elämäni tuhoutuminen oli kiinni naurettavan pienestä asiasta. Yhden ainoan laskutoimituksen unohtumisesta vuosia sitten, joka sekään ei edes johtunut alunperin omasta laiminlyönnistäni, mutta sitä on tämän maan kaikki tietäville typeryksille turha edes selittää. Ovat varmasti kaikki tapaukseni tietävät saaneet ihan tarpeeksi sosiaalipornoaan ja päässeet ulkoistamaan omaa pahaa oloaan minuun. Ei sitä ikuisesti jaksa olla muiden sylkykuppina.

Rajansa se on kaikella. Olen liian kunniallinen, että voisin enää ottaa vastaan lisä nöyryytyksiä. Kasvojen menettäminen on kunnialliselle ihmiselle pahin kohtalo mitä elämässä voi käydä.

Jos heittäytyisin välinpitämättömäksi ja täydelliseksi lusmuksi selviäisin varmaan pitempään tässä elämässä, mutta silloin menettäisin sen identiteetin, jonka varaan koko elämäni on rakentunut lapsesta saakka. Olisiko täydellinen lusmu ja välinpitämätön parempi jos sillä elää pitempään täällä maan päällä?

Omasta mielestäni on parempi elää loppuun saakka kunniallisena ja vapaana. Jos tämä ei elämässä onnistu sitten kuolleena.

Uskon filosofisesti siihen, että Kuolemani kautta maailma ja ne ihmiset jotka ovat vääryyttä minulle tehneet tässä elämässä tavalla tai toisella joutuvat maksamaan tekosistaan. Eivät ehkä heti tai eivät ehkä itse sitä huomaa. Kuolemani vie tästä maailmasta pois yhden periaatteen ihmisen, jolla arvot ovat tärkeämpi kuin elämä itse ja siitä menetyksestä maailma saa maksaa jollakin tavalla poistumiseni jälkeen.

Sain numeron 52 unissani viikkoja sitten. Eilen se tuli taas mieleeni ja jostain syystä minun piti kirjoittaa se sinulle. Mitä se tarkoittaa?

• tuliko Lotossa?

Satko 500 eurolle vastinetta lotossa?

PS. Älä ota noita immeisiä liiian vakavasti! Turhaan tappaisit itsesi, nauraisivat mokomat vaan teollesi. Älä anna heille voittoa.

Elä piruuttasi, elä vaan! Jos sossu tms ei anna rahaa ja kämppä uhkaisi mennä, tee mieluummin siitten joku pikku juttu että pääset edes putkaan ja selittämään tekosi todellinen syy, luulisi että silloin apua tulee. Tai soita SOS-apuun, mene terveyskeskukseen ja sano ettö olet itsetuhoinen -luulisi että hätähuuto olisi jo kova ja saisit asiasi liikkeelle tai ainakin toimeentulon turvattua.

• hidkve

Vieläkö Wild Billy olet elossa? Mitäpä muuta voi sanoa... Aika ohut lanka on mullakin tähän elämään.

• JK

TAPA VAAN

• Rykmenttisai-isidal

Hahaha, tapat itsesi taloudellisen ahdingon takia? Tuollaisia ei kyllä yhteiskunta kaipaa.

Nyt ryhdistäydy! Pistät ne äijät kylmiksi ja pakenet brasiliaan tai johonkin.

• Jokujostain

Miten voit Wild Billy?

• igrjfgobhjsrh

Elämä, jokainen sekuntti, tunti ja minuutti ovat arvokasta aikaa. Eivät pelkästään sinulle Wild Billy, vaan myös muille ihmisille, kenen kanssa olet esim. ollut tekemisissä ja elänyt. Arvioit nyt koko elämän väärin. Tätä juuri tarkoitan sillä kun yhteiskuntamme kasvattaa meistä ihmisiä, jotka eivät kestä, tappiota, vastoinkäymisiä, surua ja vihaa. Kosto muille ei ole ratkaisu. ratkaisu on siinä, että löydät itsesi ja tarkoituksesi ja vapautesi tässä elämässäsi uudelleen. Sinulla kun on vielä elämä, niin voit ryhtyä auttamaan muita. Täällä on paljon ihmisiä, jotka tarvitsevat sinua, läsnäoloasi ja apuasi. Olet nyt kääntänyt takkisi itseäsi vastaan. Pyörit noidankehässä, josta et löydä ulostietä/ratkaisua pois. Sinä olet saanut lahjan. Se on sinusta itsestäsi kiinni miten siihen suhtaudut ja miten sitä käytät. Toivonmukaan hyvin, koska joku muu ei ole saanut samaa mahdollisuutta. Kukaan muu ei voi siihen vaikuttaa vain sinä itse. Vaikka olisitkin kaltereiden takana syyttömänä. Sisimmässäsi itse tiedät totuuden. Vain se on tärkeintä. Aurinko paistaa myös sinulle, jos vain annat sen paistaa. Et ole vapaa ja voittaja, jos päätät elämäsi oman kätesi kautta. Olet häviäjä, joka on antanut periksi itselleen ja omalle vihalleen/inholleen. Haluatko kuolla ylpeänä siinä tiedossa, että olet katsonut jokaisen uuden sivun loppuun asti, ennen kuin se koko kirja sinulta viedään? Eli olet katsonut jokaisen päivän, ennen kuin koko elämä sinulta viedään? Voit mainita Herallesi, että "minä taistelin tieni sinun luoksesi. En antanut periksi, koska halusin kuolla sinun lämpösi ja rakkautesi tuntien." En itse tiedä uskonko jumalaan, tai mihinkään muuhun, mutta siihen uskon, että meillä on tarkotus ja jokaisella oma elämänkaaremme. Kun olemme tarkoituksemme täällä täyttäneet, niin pääsemme/ meidät tullaan hakemaan täältä pois. Siihen ei omaa kättä tarvita.

Ota mallia kehitysmaissa elävistä ihmisistä. Heidän ympärillään ihmisiä ja leheisiä kuolee päivittäin. He hymyilevät ja taistelevat loppuun asti elämänsä vuoksi. He ovat sisäistäneet mitä elämä on ja mikä sen tarkoitus on. He ovat syntyneet paikkaan, jossa omista päivistään ei voida itse päättää. Se viedään. Kun läheisten kuolemaa näkee läheltä ymmärtää sen ja oppii arvostamaan omaa elämäänsä.

Itse yritin itsaria, kunnes isäni pelasti minut. Hän painosti kuinka arvokas elämä on ja se on lahja! Sen kanssa ei pelleillä. En ymmärtänyt sitä, mutta nyt kun olen menettänyt isäni ikävässä tapaturmassa, niin ymmärrän vihdoin, että mitä hän tarkoitti sillä. Haluan auttaa ja saada nyt ihmisiä ymmärtämään elämän arvokkuuden. Minä en voinut kyseisessä tilanteessa vaihtaa paikkaa isäni kanssa, vaikka halusin, en voinut pelastaa häntä, vaikka hän pelasti minut. Voin kuitenkin muuttua ja oppia arvostamaan omaa elämääni ja auttaa muita. Esim. äitiäni. Sinäkin voit! Aina! Vaikka telkien takana! Sinulla on tarkoitus vielä täällä ja sen jälkeen ansaitset vapauden. Minäkin pääsen vielä isäni luokse, kun olen ensin elämäni elänyt jokaisen sivun loppuun asti lukeneena

• Jokujostain

Älä tuomitse ettei sinua itseäsi tuomittaisi!

• Siru.....

Tuo, että Last Wild Billyn ainakin hänen näkökulmastaan hänen tilanteensa aiheuttaneet "viholliset "kärsisivät hänen poismenostaan, tai että se olisi kosto heille, niin ei. Enemmänkin kyse on periksi antamisesta, ja se osuu pahiten niihin, jotka ovat henkilöstä välittäneet.

Billylle näyttää olevan porvarillisen ajatusmaailman mukaan julkisivu ja muiden antama kunnioitus erittäin tärkeää. Jos hän ei välittäisi siitä niin paljon, ei olisi niin suurta väliä, mitä entiset työkaverit ja pomot ajattelevat, kun näkevät hänen tekevän "hanttihommia".

Toivottavasti Billy on vielä elossa, ja toivottavasti ei jätä kirjoittamatta tänne, koska ajattelisi, että menettäisi kasvonsa, jos ei tehnytkään itsemurhaa niin kuin sanoi.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      382
      909
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      875
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      198
      695
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      80
      670
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      70
      639
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    7. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      66
      624
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      35
      614
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      571
    Aihe