Helsingin poliisi on tehnyt valtavan ratsian Helsingin rakennustyömaille.
Poliisin rakennustyömailla tehdyissä tarkastuksissa löytyi puutteita sadan ulkomaalaistyöntekijän oleskeluoikeudesta tai työluvasta.
Helsingin poliisi tarkasti pääkaupunkiseudulla 13 rakennustyömaalla työskentelevien ulkomaalaisten oikeuksia maassa oleskeluun ja työntekoon. Poliisi tarkasti noin 550 ulkomaalaistyöntekijän oleskelutietoja.
Löydetyt puutteet liittyivät epäselvyyksiin tai laiminlyönteihin oleskeluoikeuden rekisteröinnissä. Kuusitoista sai sakkoja.
Valvonnassa tavatut ulkomaalaiset olivat muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta EU-kansalaisia tai toisessa EU-maassa oleskeluluvalla oleskelevia kolmannen maan kansalaisia.
Valvonta toteutettiin talousrikostutkijoiden ja aluevalvontaviraston työsuojelutarkastajien kanssa.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/poliisilla-jattiratsia-yli-100-ulkomaalaista-karysi-rakennustyomailta/art-1288411170398.html
ai että et nautin tuosta uutisesta, ratsaisivat koko suomen saatais ne hittoon tiältä, mikrosirut nahan alle ja senttiä syvät tunniste tatuoinnit nahkaan jotta eivät enää uudelleen tänne pääsis.
Yli 100 ulkomaalaista kärysi rakennustyömailta
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437868
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684413
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363193Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2463088Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella462749Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262695- 372453
- 412036
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807