Matkavakuutus yli 3kk ulkomailla

Au pair irkuissa

Eli mä olen ollut nyt yli 3kk Irlannissa Au pairina. Mun jatkuva matkavakuutus on sellainen, että 3kk välein täytyy viettää 2vk Suomessa. Mun vakuutus vuodeksi maksaa 90e. Nyt mun tätyisi ostaa lisäkuukausi, joka maksaa 70e.. Ihan järjetöntä. Onko jollain jtn muita konsteja?

4

363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elsi-

Ei ole, tuo sama ärsyttää muakin maailman eniten. :s Mulla on kanssa vuoden vakuutus 125 euroa ja lisäkuukausi 86, ihan järjetöntä... Mutta mä ite tein silleen että ostin vain yhden lisäkuukauden. Sitten lähden jouluksi Suomeen, olen siellä juuri sen kaksi viikkoa ja lennän taas Ranskaan, jossa olen enää sen tasan 3 kuukautta. Ei tule törkeän kalliiksi.

• Au pair irkuissa

Nice.. kaiken lisäksi mulle sanottiin etten voi ENÄÄ ostaa sitä vakuutusta, vaan se olisi pitänyt ostaa enne matkaani.. Mulla ei ollut mtn tietoa tulopäivästäni... Noh kai sitä hetke ilma vakuutustaki ärjää ku on toi euroopalaine kelakortti

• londonaupairrr

Mulla ei oo vakuutusta ollenkaan, ja olen Englannissa. Mietin kovasti sitä että pärjäänkö ilman vakuutusta mutta otin asioista selvää ja päätin ottaa riskin. Ekalla viikolla kävin rekkaamassa itseni paikalliseen terveyskeskukseen ja that's it. Eiks teillä oo sama juttu kun ootte eu-maissa?

• au pairin irkuissa

Mä itseasissa tarvitsin hoitoa kun kävin hostperheen kanssa Lontoossa.. Sain ensiavust hoidon ja lääkkeet ihan ilmaiseksi näyttämällä Eurooppalaista kelakorttia.. Mut täällä irkuissa ainakin tavallinen lääkärikäynti on jo 40e :S

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      273
      5122
    2. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      53
      4221
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      93
      3609
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      50
      2719
    5. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      20
      1909
    6. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      46
      1863
    7. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      111
      1725
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      98
      1501
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      71
      1095
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      146
      1073
    Aihe