Smiley !

....kyseliä

elii,mulla on taas HIRVEE lävärikuume -ihan ku mun naamassa ei jo ois tarpeeks xD- ja oon nyt sit miettiny muutamia vaihtoehtoja,ja yks niistä on tuo smiley,MUTTA mulla oli joskus madonna joka aika äkkiä ja PALJON nosti ientä,mutta taas nää alahuulessa olevat korut ei oo ikinä oireillu mitenkää.. nyt vaa mietin,et uskallanko ottaa tota smileyta,koska yläikenet on muutenki temppuillu ja ei näyttäs kivalta tossa keskellä ylös noussu ien,sivussa vielä menee,ja näyttääki ihan oklta :D joten,onko tää mite yleistä smileyn kanssa ? ja joo,tiiän et yksilöllistä ja myös mullai tapauskohtasta,haluun vaan tietää,miten muille (:

iha näi OT,toine vaihtoehto onki sit tongue web,näkyykö muute puhuessa ? jaja,septumin seuraks vois ottaa kahet nostrillit :P ja,tosin toi tyyppi saa viel uuestaa kahtoo mun kielen,eikö voi mitenkää tehä kieleen,jos voi nii se jyrää kyllä tällä hetkellä kaikki muut :'D

17

3651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5468

      mulla on toi smiley.. pidin siinä sitä rengasta sen aikaa et se parani sit vaihdoin pieneen tappiin.. eihän se näy nyt kenellekkään mut tarkoitus onkin et se on vaan mun iloks.. ja eipähän nyt ainakaan ikenet nouse. ja toi tongue web näkyy aina välillä puhuessa. kieleen saa aika hyvin laitettua jos lävistäjä laittaa vähän vinoon.. nii paitsi jos on liian lyhyt kieli. kaikki noista on kyllä erittäin kivoja. mutta susittelisin ottaa ton tongue web:in se on kuitenkin vähän erikoisempi.. ei ainakaan monella oo sellaista näkyny.

    • Alex__andra

      Moi! Onko kuinka yleistä, että smiley katkaisisi huulen jänteen kokonaan, eikä ylähuulta pystyisi enään kontrolloimaan? Entä onko ikenen vetäytyminen yleistä? Kiitos!

      • Smiley^^

        Vaikka smiley jostain syystä katkaisisi ylähuulen jänteen, niin ei se sen "kontrollointiin" vaikuta millään tapaa. Yhdellä tutullani ei ole koko jännettä, eikä sitä huomaa yhtään mitenkään. Ikenethän saattavat vetäytyä, mutta itse käytin smileyssa rengasta, jonka pallo oli litteä, joten se ei hinkannut ientä. Ensimmäisellä kerralla smiley kasvoi ulos (pidin liian pientä rengasta), mutta seuraavalla kerralla pysyi. Nyt otin sen pois, kun kyllästyin siihen. Mutta nopeasti paraneva lävistys ja muutenkin ihan kiva.


    • wegete

      Nyt yritän tässä anella lupaa smileyyn, mutta vanhempien vastarinta ei tunnu antavan periksi...

      Muuten, sen jälkeen kun on ottanu smileyn, niin muuttuuko ruoan syöminen jotenkin, siis se kun puree jotain esim. omenaa?

      • Smiley<3

        Itellä nyt smiley toista kertaa, killunu tuossa heppakengän kanssa jo 2kk. Syöminen oli aluks niin p*rseestä, ei pystyny puree mitään ja kaikki piti kielellä onkii lusikasta tyylillä :D Mutta nyt onnistuu syödä ihan ok, toki haarukalla ja veitellä yleensä. Esimerkiks jotain leipää jossa on täytettä päällä pystyy syömään haukkaamalla mutta jos siinä päällä on toinen palanen leipää ni ei onnistu. Mitään ei siis kunnolla pysty haukkaamaan ellei sitten varo kunnolla ja käytä siihen enemmän alahampaita. Mutta omenaa en pysty syömään ellei sitä ensin pilko. Mutta eiköhän tää syöminenki tästä ala vielä onnistuu kunhan vaan jaksaa opetella :D

        Mutta lävistyksenähän tää on helppo sinällään kun parantuu niin nopeesti, viikossa oli itellä ainaki jo täysin kunnossa ja liikku hyvin jne :) Ja hei, ei tää ees näy ellet ite haluu näyttää :D Puhuessa ei huomaa ainaka miulta vaikka koru onki vähä isohko. Lisäks tästä ei jää mitään rumaa jälkee/arpee tms.


      • moimo

        siis, jos haluat ite tehä (ei oikeestaa mittää riskejä ja ei satukaan ku kärpäsen kakan verran) nii vaikka parsin neulalla tai paksulla, ja osta vaik kulmakoru (siis tappi) ja laita heti, niin ei kyllä näy puhuessa (mulki on ollu koht puol vuotta, eikä porukoilta ollu mitää lupaa, ja ei oo huomannu jaja tein ite :D)


      • daaaamn
        moimo kirjoitti:

        siis, jos haluat ite tehä (ei oikeestaa mittää riskejä ja ei satukaan ku kärpäsen kakan verran) nii vaikka parsin neulalla tai paksulla, ja osta vaik kulmakoru (siis tappi) ja laita heti, niin ei kyllä näy puhuessa (mulki on ollu koht puol vuotta, eikä porukoilta ollu mitää lupaa, ja ei oo huomannu jaja tein ite :D)

        kulmakoru ei oo tappi vaan banaani. eikä todellakaa smileyyn tappia, vaan se banaani....


    • Peeeekele :(

      Ja apua minä oikeasti tein smileytä itelleni, ilman tietoa!
      Tökkäsin parsineulan 4 kertaa läpi, mut aina meni jotenki oudosti enkä saanu korua yhestäkää. Nyt siitä on 2 viikkoo ku tein reiät ilman koruja. Parantu täysin, mut huhhahhei jos ei oliskaan menny nuin hyvi.

    • jokkuvaa

      mulla on kans smiley, tein itse ompelukoneen neulalla, ihan hyvin meni, mutta en ollut ostanut korua, joten jouduin laittamaan harkkari-korviksen, ja sehä sattui v******!!!!!

    • faithasgone

      mulla ei smileyn ottaminen sattunut lainkaan ja vielä vähemmän oli ongelmia puhumisen ja syömisen kanssa. tässä viikon on ollut ja nyt jo voi vaihtaa korun, koska on vaihtanut hieman paikkaa eikä ollenkaan kipeä ;)

    • BCR-rengas

      Tässäpä on sopiva viestiketju minun kysymykselleni. Elikkäs, minulla on ollut smiley n. 3 viikkoa, ja on parantunut niin hyvin, että haluaisin vaihtaa siihen BCR-renkaan (nyt minulla on siinä hevosenkenkä). No, ostin sitten sellaisen ja en saa sitä mitenkään laitettua. Osaisiko joku neuvoa, miten sen saisi laitettua ilman että koko jänne repeäisi?

    • c:

      Kävin ite laittamassa Pitbullissa tossa muutama päivä sitten. Rakastan tätä, vaikka onki viel turvoksissa tuo itse jänne & ylähuuli. Suosittelen menemään ihan ammattilaisen puheille ettei tuu mitään ongelmia sen takia että oisit sen jotenki väärin tehny.

      psps en suosittele koskaan tekemään mitään lävistyksiä hakaneulalla. Hanki ensin tietoa kyseisestä lävistyksestä ja hanki oikeen laiset pelit ja vehkeet nii katotaan asiaa sitten toisestä näkökulmasta :------)

    • SMILEY

      siis mul on tongue web ja en suosittele se on iha hemmetin kipee ja en saa sitä koruu pois se on turvonnu ja sen johdosta koko kieli on kipeen sit kävin kysymäs lävistäjäl et voisko ne ottaa sen pois tai sillee et mitä kantseis tehä nii ne sano et se o semmonen aika ''eksoottinen'' paikka et he ei ees tee sinne lävistyksiii ku se on silee jotenki vaaralline ku siel o kaiki nää oliksne jotku jänteet tai jotku semmoset ja kaikki verisuonihommat. en suosittele se ei näy tyylii ees ku puhut

      • mitääääh

        älä puhu paskaa. missä ihme hihhuli lävistäjäl kävit kyselees täysin väärää tietoo oot saanu.. siis teit itelles tongue webin tietämättä siitä mitään. niin mä ainaki ton tulkitsen. se tongue web nimenomaa on jänteessä, ja ei siel mitää ratkasevii "verisuonihommii" oo.. mitä haittaa siit on et se ei näy ku puhuu? sehän just on sellanen harvinaisempi et sen voi näyttää vaan harvoille ja valituille. ei kaikkien lävistysten tarvi olla näkyvii. niit voi ottaa vaan omaks iloksee kans.


    • ,,,,,,,,,,,

      ei luoja oikeesti et taijja sinä SMILEY tietää mittää kyllä mistää tongue webistä........... ite otin ja ei hemmetti sentää mitää onkelmia oo ollu ikinä ja oon onnistunu sen piilottaa vieläpä mun vanhemmilta ja se o hyvä juttu just tossa lävistyksessä että jos haluu lävistyksen mutta se ei saa näkyy

    • Anonyymi

      tein ite eile smileyn. Kuuluko sen olla löysä nytte?

    • Anonyymi

      Ite oon harkinnut smileytä mut miten kerron äitille?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe