saattaa sattua saatanasti sormiin esim kahvikupin korvallisesta ku ottaa kiinni tai kerrostalon rappukäytävissä ku painaa valokatkaisijaa, ihan hellästi.
sormenpäät ja sormen nivelet menneet saatanan herkiksi, kipu tuntuu siltä ku sais ison annoksen virtaa sormeen ja välillä siltä et ois sormeen lyönyt vasaralla.
nää käden ja sormen liikkeet on olleet ihan normaaleja tarttumis tai painamisliikkeitä, eli voimaa ei ole tullut käytettyä.
missäköhän vika ku nykyään monesti
11
150
Vastaukset 11
Keuhkosyövässä on tuollainen oire. Muita vaihtoehtoja mm. parkinsson ja kaikenlaiset aivojutut.
tänään ei yhdel sormella voinut painaa porakoneen katkaisijaa, ku tuntu siltä et sormeen lyötäis vasaralla.
- ~cissi~
Nivelrikko tai -reuma, ja hoidoksi klassiset kultapistokset.
- -
aliravitsemustila
- Börjetäti
Tai sitten sormiin on tullut liikaa sähköyliherkkyyttä kun näpit on aina näppäimistömällä.näppäimistlööä perkele näppäimistöllä.. ei tule nyt mitään .
- paraproteiini
Hyperestesiaa, neuropatiaa...
Lopeta viinanjuonti, syö tasaisesti, urheile. - rouvanamu47
Sunt on valittu. Nauti viimeisistä hetkistä maapallolla ja koeta olla jonakin uudessa ulottuvuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483