Hei kaikki rakennekynsistä haaveilevat tai ne jo "omistavat"!
Varoituksen sanana jokaiselle joka miettii laittavansa rakennekynnet tai mennä huoltoon.. Älkää menkö Kämp Gallerian alakerrassa olevaan kynsistudioon nimeltä Amy Nails 4!!
Sain yhtä Suomen huonointa palvelu kyseisessä paikassa ja kaikkein inhottavampana asiana kynsistä tuli aivan karmeat...geelaus oli muhkurainen ja rankalainenmanikyyri lohkeili parissa päivässä (ei edes tippejä)!
Paikassa oli kiiree ja kynsiäni laittoin vuorotellen kaksi eri naista. Aikoja oli buukattu päällekkäin ja välineet oliva tlikaisia. Ripisienpidennys tarvikkeetkaan eivät ole samaa luokkaa mitä ns. kunnon paikoissa.
Kävin korkauttamassa kynteni siellä (1viikon takuu) eikä niistä vieläkään tullut yhtään sen paremmat. Töhryiset ja hutiloiden 10 minutissa tehnyt (koska samaan aikaan naisella oli toinen asiakas). Sanoi vain lopuksiettei nyt kerenny tehdä kunnolla ja ensi kerralla sitten maksaa kun tulen siistimään ne!!!En todellakaan mene enää uudelleen. Tuskin kolmannellakaan kerralla onnistaa vaikka sanotaan että kolmas kerta toden sanoo :)
Nyt sitten etsimään uutta paikkaa, jossa saisi kauniit kynnet. Omissa alkuperäisissäkään ei mitään vikaa, mutta halusin vain geelivahvistuksen ja ranskalaisen manikyyrin vahvistamaan kynsiäni....nyt sain muhkuraiset kynnet, joita saa peitellä!
Jo sjollain on tietoa hyvästä paikasta Helsingin keskustassa niin otan vinkkejä vastaan :)
Amy Nails 4 Kämp Galleria -älkää menkö!
41
6003
Vastaukset
- Pettynyt myös
Samaa mieltä - en suosittele kyseistä paikkaa !!!
Itse kävin laitattamassa ripsien pidennyksen, enkä ole tyytyväinen !
Ensinnäkin jouduin lähes lattiatasossa olevan heteka -tyyppisen pedin päälle makaamaan (kun varsinainen laittopaikka oli varattuna) - no ei siinä hetekassa niinkään mitään vikaa ollut, kun sain kyllä kunnon pehmusteen alleni, mutta pehmusteen pääpuoli oli likainen, eikä pääni alle laitettu mitään suojapaperia. Liikkeessä oli samaan aikaan 3 henkilökuntaan kuuluvaa henkilöä, ja he juttelivat lähes koko ajan keskenään omalla äidinkielellään mielestäni häiritsevästi.
Tarvikkeet ym. tavarat, joita ripsieni laittoon käytettiin lojui aivan korvieni vieressä pehmusteen päällä, osa hiuksieni päällä. Jäin myös miettimään aikaa, mikä kului ripsien laittoon, kun minulla oli käsitys, että ripsien laittaminen kestäisi tunnista pariin tuntiin (?), mutta minulle riitti n. 35 minuutin aika.
Itse lopputulokseen olin kyllä tyytyäinen, ripset oli luonnolliset, eikä liian pitkät, vaan juuri sopivat, MUTTA heti seuraavana aamunaseuraavan toisesta silmästä irtosi ainakin 15 ripseä ja toisestakin joitakin. En usko tämän olevan ihan normaalia (?). Minulle luvattiin 3 päivän takuu - jos ripsiä irtoaa, niin voin mennä sinne uudelleen... Mietin nyt, menenkö ollenkaan, vai varaanko ajan suoraan jostain muualta. Jonkinlaisen korvauksen tietty haluaisin, mutta saako sellaista ikinä ?? Ja tietty tuo 3 päivän takuu nyt pitäisi ehkä ensin käyttää - mutta mitäs jos tämän takuukeikankin jälkeen tilanne on sama ?!
Mutta rahaa en enää siihen puljuun laita ! - Ei
Sama kokemus täällä, lattialla makasin, ajat puoli tuntia myöhässä, tekijä kävi välillä tekemässä toisen asiakkaan varpaita. En onneksi nähnyt, mutta tuskimpa pesi edes käsiä välillä.Ei tietenkään mitään hanskoja kädessä. Eihän siellä tainut muuten olla edes pesupaikkaa. Periaatteessa ripset ihan ok, Vielä päässä. Teipit silmille se laittoi tosi huonosti, vesi valui silmistä koko hoidon ajan. Tällä hetkellä olen onnellinen lähinnä siitä, etten saanut mitään silmätulehduksia. Itsellä on kokemuksia kahdesta muusta ripsipaikasta, joten vähän perillä olen. Älkää menkö.
- Kamalaa...
Hyi että! Kannattaa kattoo joku toinen paikka, vaatikaa kunnollista työtä!
- EM
olen itse ollut tosi tyytyväinen Liisiin, rakennekynnethelsinki.fi muuttaa tosin kannelmäkeen lokakuussa mutta laatu on loistava.
- tyytyväinen asiakas
Itse olen ollut todella tyytyväinen paikkaan. Kerran olen joutunut makoilemaan lattialla, mutta eipä se minua haitannut kun työ oli nopeeta ja ripset pysyivät todella hyvin. Hintakin on vähän, joten tyytykään paikkaan ja palveluun, ellette halua maksaa isompia summia.
- Kerran kävin
On kyllä totta että työtekijät sinkoilivat asiakkaiden välillä ja puhuivat omalla kielellä keskenään. Minua eivät nämä asiat häirinneet. Kynnet olivat nätit ja ripset pysyneet jo toista viikkoa, ennen kaikkea hinta oli kohdallaan ja nopea ja ystävällinen palvelu :) Sanotaan näin että hinta ja palvelun laatu ovat oikeassa suhteessa tässä paikassa.
- Sidde
Ekat ja vikat kynnet siinä paikassa. Ei sekään, että kommunikoida pystyi vain yhden henkilökuntaan kuuluvan kanssa, vaan se, että sormistani vuoti verta varomattoman hionnan takia ja että muutaman viikon kuluttua kynsien alla oli hometta!
- Maria12
Tämä on kyllä ehdottomasti parhain paikka. Hinta ja laatu kohdallaa, erittäin nopeeta työtä ja laadukasta. Ystävällisiä ihmisiä, toisin puhuvat kyllä aika kovaan ääneen omaa kieltään. Mutta eipä se haitannut kun tyttö kuitenkin keskittyi minuun :) suosittelen!
- NailWord
Kts. allaolevet nettisivut sieltä saat kynnet joko Helsingin keskustasta tai Vantaalta. Kynnet ovat taatusti ammattitaitoisesti ja laadukkaasti tehdyt:
www.perfect-lady.webs.com - mertsa12
Mielestäni kynsien ja ripsien laatu johtuu ihan tekijästä. Ensimmäiset kynnet teki paikan omistaja, sen jälkeen teki vähän pienempi tyttö ja kolmannella kerralla teki vanhempi nainen. Nämä kolmannet kynnet eivät pysyneet ollenkaan ja akryllia oli ihollani, nainen hioi koneella niin huolettomasti että verta tuli ja kaiken lisäksi hän oli älyttömän hidas. Sen kälkeen en ole hänelle mennyt ja kynnet ovat pysynet erittäin hyvin ! Joten suosittelen valitsemaan sen tietyn henkilön.
- wegete4th
Aika paljon kirjoitusvirheitä...
- kaoa76
Mietin ihan samaa...paljon kirjoitusvirheitä... Mahtaisko olla nuo ylistävät kommentit jonkun muun kuin suomalaisen kirjoittamia....?
Minulla on myös todella huonot kokemukset kyseisestä paikasta. Omat kynnet leikattiin niin lyhyeksi, että kolmen kynnen alta tuli verta. Tipit kiinnitettiin niin, että ne olivat puoleksi irti omasta kynnestä, joten alle jäi mukava pikku tasku, jonne kerääntyi kaikki lika.
Sanoin huonosta työstä heti, mutta tekijä ei ymmärtänyt (tai halunnut ymmärtää) vaan hoki koko ajan, että kynsi kasvaa ym. Valitin seuraavana päivänä eri henkilölle, joka lupasi korjausajan. Luulin, että kynnet korjataan kunnolla, mutta ehei... tyttö hioi vain kynnen alta taas omaa kynttä lyhyemmäksi ja laittoi valkoista kynsilakkaa kynnen alle korvaamaan kulunutta ranskalaista. Työn jälkeen hän sanoi taas taikasanat, että jos et ole tyytyväinen, niin voidaan korjata. HAH. En todellakaan mene tuohon paikkaan IKINÄ, enkä suosittele kenelläkään. Olen laittanut kynsiä usean vuoden ajan ja useassa kaupungissa, mutta noin surkeita en ole ikinä ennen nähnyt. Ja sitäpaitsi hinta ei ole edes niin halpa. paska mikä paska! - peX2
Apuah! Kunpa olisin löytänyt nämä kommentit, ennen kuin ostin CityDealin ripsienpidennyslahjakortin kyseiseen paikkaan.
Paikka todella on pieni ja ihmettelin varausajan alkaessa, että edellistä asiakasta vielä käsiteltiin (tosiaan melkein lattiatasolla). Noh, minut ohjattiin siihen viereen ja jouduin ohikulkiessani varomaan, ette osu toiseen asiakkaaseen.
Teipit laitettiin todella oudosti, niin ettei silmät menneet kunnolla kiinni (joka olisi ihan hyvä, koska liimat on aika ärtsyt). Sitten alkoi kidutus: aasialainen tyttö yritti poistaa edellisiä ripsiä, jotta saa uudet lyhyemmät tilalle. Operaatio muistuti lähinnä repimistä. Välillä revittiin ihoa ja välillä ripsiä. Huudahtelin useasti, että "varo vähän" ja "nyt alkaa oikeasti pelottamaan kun on omat silmät kyseessä. Onneksi luovutti osan ripsien kanssa.
Työkalut olivat minunkin hiusten päällä ja tuntui että hän otti kiinnitettäviä ripsiä otsastani (?). Työkalut osuivat välillä otsaan, välillä poskeen aj käsittely oli todella kovakouraista. Olisi pitänyt vaan alussa osata lopettaa koko homma.
Työntekijä keksusteli jatkuvasti työkaverinsa kanssa ja välillä joku toinenkin kaveri kävi keskustelemassa, mitä pitäis illalla dokata. Oloa ei parantanut sekään, että tyyppi välillä aivastelee käteensä ja jatkaa hommia, huudahtelee omalla kielellään suoraan korvaan.
Olin onnellinen kun pääsin piinapenkistä ylös ja silmät on tallella. Toinen silmä on ok, muutama ripsi oudosti vinkkelisä. Vasemmalla puolella ulkokulmassa on useampi ripsi liimaantunut ryppäisiin. Mitenköhän käyttäytyvät kun ripset kasvaa.
En todellakaan halua, edes rahojen takia, mennä pyytämään korjaustoimenpiteitä.
EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN!
Aion käyttää jatkossa samaa paikkaa kuin ennenkin, vaikka hinta onkin 10 euroa kalliimpi:
http://www.studioglamour.org/
Suosittelen muillekkin! - voi ei
Jep jep....kannattaisi ehkä tosiaan ensin lueskella näitä kirjoituksia ennenkuin menee ostamaan City Dealin lahjakortteja.
Torstaina onkin sitten kynsienlaitto sekä itselleni että tyttärelleni :( Käyttämättäkään en kehtaisi lahjakortteja jättää, mutta jos tulos on ylläolevien kokemusten mukainen, laitan myös CityDealille reklamaatiota, voivat sitten sielläkin päässä miettiä millaisia palveluja tarjoavat lahjakorttien muodossa - ripsetoiskivat
Hei mitä mä teen, mäkin ostin "vahingossa" city deal ripsienpidennyksen AmyNails 4:een, ja nyt huomasin nämä kirjoitukset.... Harmittaa kyllä tosi paljon. Varasin jo kerran ajan, kunnes sitten näin nämä kommentit. Peruin ajan. Voi voi. Ja kävin kyllä netissä ostaessani lahjakorttia, mutta en lukenut sitten tarpeeksi pitkälle että olisin tullut tänne keskustelupalstalle...
Mitä ehdotatte? - voi ei
Mulla ja tyttärellä tosiaankin oli tänään se kynsienlaitto kyseisessä paikassa, ja kyllä, menen sinne jatkossakin.
Palvelu oli ystävällistä ja asianmukaista. Kysymyksiini vastattiin asiallisesti, kerrottiin mitä halusinkin tietää. Eikä paikan työntekijät mitenkään häiritsevästi puhuneet omaa kieltänsä, saimme palvelua hyvällä suomen kielellä.
Työ tehtiin huolellisesti, ei tietoakaan mistään verenvuodoista tai muustakaan ikävästä. Työn jälki huolellista, Meillä on nyt todella upeat kynnet, ja huoltokin on suunniteltu 3 vikon päähän. Eli eipähän kannata mielipiteitään kuitenkaan rakentaa nettikommenttien perusteella, vaan käydä itse kokeilemassa ja rakentamassa oma mielipiteensä.- IHan jees
Kävin eilen elämäni ekan kerran ja sain agryylikynnet.
Palvelu oli erinomaista,lopputulos kaunista,palvelu selvällä suomenkielellä,joten minulla ei ainakaan mitään valittamista.
Joten niin on monta mieltä kuin on miestä (naista)
- asiakaspalvelija
saman omistajan paikka Tampereella kyseenalaisessa maineessa,miespuolinen kynsien laittaja,kovakourainen.ihan siistiä ja pysyvää jälkeä tekee mutta ei puhu edes enkkua.tyttö tulkkaa vierestä.ei paljon vaihtoehtoja koristeluille.tarjoo aina samoja 3d-kuviointeja jotka kyllä ok.yhdellä kerralla en saanut kuittia.taisi mennä ohi kassan.en halua tukea harmaata taloutta.maksan mieluummin 20e kunnon palvelusta.
- sAMA KUIN ED
Liike lopetettu.en ihmettele yhtään.
- yksi monien puolesta
Kävin eilen laitattamassa ripsien pidennykset ja olen tosi tyytyväinen lopputulokseen. Aikataulu piti ja työ oli ammattitaitoista. Sain myös 3 päivän takuun ripsille. Voin suositella!
- Ihan ok
Kävin laittamassa ripsien pidennykset kyseisessä paikassa. Itse olin tyytyväinen ja ripset ovat pysyneet hyvin. Puhuivat keskenään omaa kieltään, mutta minua se ei haitannut. Paikka ei tosiaan ole mikään ihana rentoutumispaikka, mutta hintaansa nähden ok ja aion mennä myös uudestaan.
3 päivän takuu ei ole minkäänlainen takuu. JOS kävisin muualla laittamassa ripsiä ja kynsiä ja mulle sanottais, että kynsillä ja ripsillä on 3 päivän takuu, niin nauraisin niille päin naamaa että ootteks vittu tosissanne... 3 päivän takuu ei ole minkään arvoinen, sillä voi pyyhkiä p......
itse annan töilleni viikon takuun. teen korjaukset ilmaiseksi jos viikossa ilmenee jotain ei toivottua. koskaan ei kenenkään ole takuuta tarvinnut käyttää.- Glitter4you
Itse olen ottanu Kämpim Amy Nailsissa kynnet nyt kaksi kertaa ja olen ollut todella tyytyväinen. Hässäkkää ja puhetta paikassa kyllä on mutta suhteessa hintaan ei sellaisista asioista voi valittaa. Mutta paljon on aina tekijästä kyllä kiinni että miten onnistuu...
- ripsekäs
aika naurettavaa ihmisten pelottelua täällä... ostin citydealin kortin ripsien pidennykseen ja ripsien laitossa meni puolitoista tuntia, vaikka laittaja pölötti samalla omalla kielellään muiden kanssa, ei se minua suuremmin häirinnyt. enemmän häiritsee se jos suomenkieliset työntekijät juoruilevat keskenään koska silloin ymmärrän kaiken naurettavan kälätyksen ja se ärsyttää kyllä huomattavasti enemmän kuin muunkielinen pölötys. Ripset ovat luonnolliset ja hyvät, muutama putosi parin päivän sisällä ja sain takuun pohjalla korjauksen ilmaiseksi, johon olin erittäin tyytyväinen. että suosittelen itse käymään ja kokeilemaan ja menemään hyvällä asenteella eikä niin että "kamalaaa..." . Ja se, että ne ripset ja liima olivat otsalla, oli sata kertaa nopeampaa ja kätevämpää kuin pari muuta paikkaa missä olen käynyt jossa välineet ovat erillisellä pöydällä, ja laittaja joka kerta kääntyy ympäri ottamaan jokaisen erillisen ripsen..
- French manicure
Otin elokuussa Tampereella Amy Nailsissa ripset, ja ne pysyivät hyvinä monta viikkoa, ja kun kasvoivat itsestään pois, omat ripseni eivät olleet kärsineet yhtään. Verrattuna kavereideni kalliimmissa paikoissa laitettuihin ripsiin, minulle AN:ssa laitetut kestivät viikkoja pidempään ja olivat hyvän näköiset vielä loppuvaiheessakin. Laittoon meni noin kaksi tuntia ja sen teki nuori nainen, joka puhui kyllä omaa kieltään työkavereilleen, mutta ei se haitannut, sillä hän vastasi kysymyksiini ja oli ystävällinen vaikka silmäni ovat herkät ja vuotavat melko helposti.
Hetki sitten kävin ottamassa samasta paikasta geelikynnet, ne teki mies joka ei tosiaan puhunut suomea tai englantia, mutta ei sekään haitannut, hän kuitenkin ymmärsi kun tuli aika lyhentää tippi oikean pituiseksi. Kynsistä tuli todella nätit ja tasaiset, aikaa meni noin tunti. Kysyin mennessäni, kumpi on parempi, akryyli vai geeli, ja minulle suositeltiin heti geelimassaa.
Aion myös huollattaa kynteni samassa paikassa sitten kun sen aika tulee.
Hintaan nähden ja muutenkin olen ollut paikkaan erittäin tyytyväinen. - Nynneli
Kävin myös itse tarjouksen houkuttelemana tällä viikolla Amy Nails 4:ssa ripsienpidennyksessä. Olen samaa mieltä, että tekijät keskustelivat omalla äidinkielellään (ja naureskelivat) kesken hoitojen, mutta minun ripsienlaittaja keskittyi silti täysillä ripsien laittoon ja tulos oli aivan erinomainen!!! Minulla on ollut ripset aiemmin jo parin vuoden ajan ja tämän viikon lopputulos oli mielestäni paras kaikista! Paikka oli kylläkin hirveän pieni, eikä kaikki työntekijät selvästikään ymmärtäneet suomea kunnolla, mutta ripsien laitto ja lopputulos on kuitenkin mielestäni tärkeimmät tekijät, ja niihin keskityttiin täysillä. Hintakin on todella edullinen, 60€ eka kerta ja 40€ huolto. SUOSITTELEN kaikille, jotka eivät kammoa hieman töksähtelevää asiakaspalvelua (=varmasti ainoastaan pienestä kielimuurista johtuen) ja pieniä tiloja. Kyllä sen pari tuntia varmasti sietää, kun asennoituu oikein. Tytöt olivat kyllä ystävällisiä, kun molemmat ymmärsimme mistä puhutaan.
- pettynyt30
yep ja ripsienpidennykset, ripset alkavat tippumaan heti päivän jälkeen ja alle vkossa huoltokunnnossa, sillä isoja koloja tullut kun ripsiä tippunut poskille jo niin paljon, en suosittele kenellekään, jollet halua huonoa laatua ja kuka meistä sitä haluaa, tulee kalliiksi huoltaa vkon välein
:/ - Sofia
Minäpä kävin myös pari viikkoa sit Kämp Gallerian Amy nails 4 liikkeessä laittaan akryylikynnet huolimatta pelotteluista ja negatiivisesta palautteesta. Noh, oon erittäin tyytyväinen. Kynnet olleet nyt sen reilu 2 viikkoa ja edelleen aivan kun ois eilen tehty vaikka oon työssä, jossa tehään paljon käsillä ja oon paukutellu ja räpsyttelly näitä vaikka ja mihin eivätkä ole ollenkaan kärsineet. Thaimaalainen tyttö laitto niitä tunnin ja teki kyl tosi rivakkaa työtä mut ei epäilystäkään etteikö ois taitoa ollu. Hetkeekään ei ollut sellanen fiilis että tekijä ei osaa hommiaan tai tiedä mitä tekee ja lopputulos oli just niinkun pitikin. Asiakaspalvelusta sen verran, että.. Työntekijät ei tosiaan juurikaan suomea puhu ja palvelu on siksi töksähtelevää ja nihkeetä, mutta mä ite olen kova hölösuu ja selostin sit tarkalleen sille useempaan kertaan mitä väriä ja millälailla jos ei se ymmärtänyt ja sit lopulta kyl päästiin yhteisymmärrykseen. Mut siinä vieressä oli toinen nuori tyttö asiakkaana, joka ei selkeesti saanu sanaa suustaan eikä sit loppupeleissä varmaan oikeen itekkään tienny mitä haluaa ja siitä ei sit meinannu tulla oikeen mitään. Lopputuloksesta en sit tiedä minkälaiset kynnet tyttö sai.. Mutta siis en todellakaan ite usko noita "sormet verillä" juttuja, paskapuhetta. Ainakin tää tyttö joka mulle teki, on selvästi alansa ammattilainen vaikka kielimuuri onkin aika suuri. Eli siis suosittelen paikkaa lämpimästi ihmisille jotka ei pelkää sanoa mitä on mielessä ja avata suutaan saadakseen sellaisen lopputuloksen kun haluaa, ja ei myöskään kammoa hiukka pieniä tiloja ja pientä kielimuuria.
- pukkila
Iltiksessä oli viikonloppuna juttu kauneudenhoitolaitoksesta Helsingissä ja Tampereella (Amy Nails?) jonka n. 30 v omistajapari on ollut pidätettynä työntekijöiden oikeuksien polkemisesta ainakin kahdessa tapauksessa. Olen käynyt Kaivokadun Amy Nailsissa n. vuoden ja ihmetellyt työntekijöiden pitkiä päiviä klo 10-20 ja lauantainakin auki. Eräs kynsien laittaja kyseli minulta mikä on pienin Suomessa maksettava palkka. Kysyi myös voiko sosiaalitoimesta saada avustusta, jos työnantaja ei maksa palkkaa. Kerroin ettei sellainen voi olla suomessa mahdollista ja että se on rikosasia. Kysyin miksi työnantaja ei maksa palkkaa ja tyttö kertoi että "jos on velkaa niin ei saa palkkaa". Jälkeenpäin ajattelin, että onko lentolippu Vietnamista maksettava ilmaisella työllä työnantajalle. Jäin ihmettelemään asiaa. Itse työhön olen ollut tyytyväinen mutta en ole varma voinko enää mennä ko. liikkeeseen..
- Ip
Olen kyseisen paikan pitkä aikainen vakituinen asiakas, palvelun sekä työn lopputulos on joka kerta ollut erinomainen. Voin lämpimästi suositella paikkaa.
- LUKEKAA TÄÄ!!!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012033015396160_uu.shtml
Tämän jälkeen kannattaa vähän miettiä!!!! hävetkää kaikki amynailsissa asioivat!!! suositte rikollisuutta!!!!- Anonyyyyymmmi
Ammu ittes huora
- Köyhä opiskelija
Kannattaa muistaa että maailmassa on Franchising -liikkeitä. Ei kannata tuomita ketään yhden artikkelin takia! Itse olen asioinut kyseisessä Amy Nailssissa, ja pitää sanoa että on erittäin pieni koppi kyseessä! Työntekijöiden suomenkieli ei ole sujuvaa ja puhuvat paljon omaa äidinkieltään, mutta eikö se tärkein ole asiakaspalvelu? (niille jotka ovat mahdollisesti saanut sieltä huonoa palvelua: miettikää onko teidän omassa asenteessakin vikaa? ) hinta-laatusuhde on mielestäni melko kohdillaan. Jos on hankala asiakas ja vaatii liikoja, niin kannattaa mennä kalliimpiin paikkoihin!
- Eii jjumljauta
Ei viddu mitä pjaskaa te puhutte tääl XD
Mää repeen tääl teille XD
Toiset puhuu pjaskaa ku taas toisetki pjaskaa XDD- Hoosianna
Hei ihmiset, tää kaikki paskanpuhuminen on täysin totta! Itse tunnen paikan omistajan ja ne jauhaa teistä joka ikisestä asiakkaista paskaa! Itse tiedän koska olen ollut sielä muutaman kerran ja ymmärrän Vietnamia! Se koko pulju on täys roskaa.. Se pikku vietnamilainen tyttö jauhaa teistä siellä kaikista eniten, puhuu omalla kielellä jotta ette ymmärrä mitä paskaa se teistä sielä jauhetaan. En suosittele paikkaa, koska he ovat rikollisia! Koko pulju pitäisi lopettaa!
- Vietnamilainen
Niinhän sä ymmärrät.. No mitäs meinaa sitten di chet di do cho de?:) jos ymmärrät vietnamia, niin tee sitten työtä käskettyä!
- :D
ahhhaahha ottiko nokkiin
- Magdalena B
Minunkin täytyy sanoa että olen saannut lostavaa palvelua aina kun olen sielä käynnyt, kerran oli harjoittelija ja silloin pari kertaa hieman nipisti mutta lopputulos hosi hyvä silti. Ja harjoitus tekee mestarin, eikö vain. Jos suomenkielini ei ole täydellinen se johtuu siitä että äidinkielini on ruotsi. Naiset Amy nailsissa (yllä oleva tytöttely on mielestäni aika rumaa) taas ovat Vietnamista. Itsekin olen työelämässä ja sielä puhun ruotsia ruotsinkielisten kolleegojeni kanssa ja suomea niiden kanssa joka puhuvat suomea. Miten se voi häiritä ketään että he puhuvat omaa äidinkieltä keskenään on enemmän kunmitä voin ymmärtää. Vai oletteko niin uteliaita että harmittaa kun ette ymmärrä? Todella lapsellista! Kaikki on varmasti nähnyt ohjelma matkaoppaat? Olisiko heidän pakko puhua Turkkia keskenään jotta se ei olisi epäkohteliasta turkkilaisten kohtaan? enpäs usko että olette sitä mieltä. Stupid is, stupid does!
Olen itse käynnyt sielä yli vuoden ja tulen jatkossakin käymään, saan jatkuvasti kehuja ihmisiltä kauniista kynsistäni! - Minna H.
Kävin laitattamassa ripset kolme viikkoa sitten Kaunis Silmässä Monican luo, mikä oli suuren suuri virhe. Niistä ripsistä ei olekaan muuta sanottavaa, kun kamala silmätulehdus ja keskenään yhteen liimatut ripset ja rahanmenetys :(
- Kunhan vaan
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012033015396160_uu.shtml
"Helsingin käräjäoikeus tuomitsi perjantaina kynsistudion pyörittäjille vankilatuomiot ihmiskaupasta."
Onnea vaan, halpojen hintojen metsästäjät. Mihinköhän muuhun kuin kynsien väsäämiseen ilman palkkaa näitä naisia on käytetty..? - her3
Siis miten ihmisiä voi ärsyttää se, että jotkut toiset puhuu omaa kieltään. Mitä sitten pitäisi puhua. Tuohon on ihan sitä itseään, rasismia siis. Eri asia jos joku puhuu liian kovaa (sekin kuulostaa vähän herkkähipiäiseltä), mutta silloin voi valittaa volyymista. Saa ihminen nyt sentään äidinkieltään puhua, vapaassa maassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289