Uskoton

Krokotiilinkyynel78

Olen aina ajatellut etten halua pettää kumppaniani.Minulla kävi kuitenkin niin
että rakastuin tulisesti toiseen mieheen.Siitä alkoi puolen vuoden salasuhde jonka aikana minusta ei ollut naista lähtemään vanhasta suhteesta..Toinen mies jaksoi odottaa minua tämän ajan ja jaksoi uskoa että meillä olisi yhteinen tulevaisuus.Monta kyyneltä tämä toinen mies vuodatti takiani ja minä vain pitkitin asioita!!!!Nyt minä olen vuorostani se joka itken krokotiilin kyyneleitä ja saan maistaa omaa lääkettäni kun tämä toinen jatkoi elämässään eteenpäin.Itse kun annoin oikeudet siihen.Mikä perkele minua oikein vaivaa?Olen niin riekaileina kaiken aiheuttamani tuskan takia kaikkia kohtaan.Onko kenellekään muulle käynyt näin?En todellakaan kaipaa mitään älyttömiä solvauksia,tiedän todellakin tehneeni väärin!

7

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halveksittava nainen

      maista omaa lääkettäsi, senki petturi.
      eihän uusi mies voi tuollaiseen luotaa,
      pettäisit sitäkin sitten aikoinasi !!

      yöks sua, hyi olkoon mikä p...ortto

    • lama06

      MOI,

      Ymmärrän tuskasi ja olotilasi, kun mietiskelet, että miksi et lähtenytkään ns. uuden matkaan ja jatkanut elämääsi hänen kanssaan...Toisaalta olisiko suhde voinut toimia, kun se alkoi ns. salasuhteena, loppujen lopuksi se arki tulee siihenkin suhteeseen...Ja pystyisikö mies luottamaan sinuun, jos kerta aloit suhteeseen hänen kanssaan ollessasi vielä toisen kanssa...Vaikeita asioita....

      Se, että lähtee pettämään voi johtua niin monesta syystä, että sen vaan voi itse kukin tahollaan miettiä, mikä siihen johtaa...Jatkatko suhdetta vielä puolisosi kanssa?tietääkö hän sivusuhteestasi?

      Omalla kohdallani mies oli se joka piti/pitää (en ole aivan varma...) sivuhdetta ja tuska on ollut helvetillinen...Nyt olen itse kasvanut sen verran, että olen laittanut takarajan asioille ja jos 100% selvyyttä ei tule, jatkan myös omillani eteenpäin...On väärin "kahlita" toista jos itse haluaa olla vapaa, kakkua ei voi syödä ja säästää samaan aikaan...

      Jaksamisia!

      • Krokotiilinkyynel78

        Kiitos asiallisesta vastauksesta,vaikka itse olet siinä kärsijän asemassa.Otan osaa.Ja jaksamista sinullekin.


    • Hei
      minusta tuo näyttää siltä, että et ole tasapainoisessa suhteessa kotonasi.
      sinulta puuttuu sielunpuolikas, olet järkevässä liitossa jossa kaikki on muuten hyvin.
      tuo nälkä vaivaa sinua edelleen, vaikka sanot sille että kaikki on hyvin.
      kun on tasapainosessa suhteessa, jossa erotiikalla on oma vahva osansa, ei ole altis tilanteelle, jossa jalat menee alta.
      minä en ainakaan solvaa sinua, haluaisin vain saada sinut miettimään itseäsi.

    • minä_2011

      Onko sulla sun suhteessa ongelmia, onko siitä tunteet kadonneet? Olet varmaan miettinyt miksi rakastuit tähän toiseen mieheen. Onko tämä sun nykyinen suhde kestänyt kauan, onko sulla ollut useita suhteita? Oletko kokenut jossain vaiheessa voimakkaan ja traumaattisen hylätyksi tulemisen?

    • Krokotiilinkyynel78

      Meillä on avokkini kanssa pitkä suhde takana ja tunteet on ainakin minulta laimentuneet vuosien saatossa.Oma käytökseni laittoi miettimään,että onko oikeasti enää mitään jäljellä..Olenkin kokenut että hän ei ole sielun kumppanini,mutta en ole lähtenyt suhteesta kun kaikki on päällisin puolin suht hyvin....

    • minä_2011

      Miksi tunteet laimenivat? Jotain tapahtui?

      Varmaan keskustelitte, miksi niin kävi?

      Nyt kun on toinen mies mukana, niin hänenkin kanssa voi käydä niin. Olisi hyvä löytää syy siihen miksi tunteet laimenee ja etsiä keinoja, ettei se toistu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe