Uskoton

Krokotiilinkyynel78

Olen aina ajatellut etten halua pettää kumppaniani.Minulla kävi kuitenkin niin
että rakastuin tulisesti toiseen mieheen.Siitä alkoi puolen vuoden salasuhde jonka aikana minusta ei ollut naista lähtemään vanhasta suhteesta..Toinen mies jaksoi odottaa minua tämän ajan ja jaksoi uskoa että meillä olisi yhteinen tulevaisuus.Monta kyyneltä tämä toinen mies vuodatti takiani ja minä vain pitkitin asioita!!!!Nyt minä olen vuorostani se joka itken krokotiilin kyyneleitä ja saan maistaa omaa lääkettäni kun tämä toinen jatkoi elämässään eteenpäin.Itse kun annoin oikeudet siihen.Mikä perkele minua oikein vaivaa?Olen niin riekaileina kaiken aiheuttamani tuskan takia kaikkia kohtaan.Onko kenellekään muulle käynyt näin?En todellakaan kaipaa mitään älyttömiä solvauksia,tiedän todellakin tehneeni väärin!

7

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halveksittava nainen

maista omaa lääkettäsi, senki petturi.
      eihän uusi mies voi tuollaiseen luotaa,
      pettäisit sitäkin sitten aikoinasi !!

yöks sua, hyi olkoon mikä p...ortto

• lama06

MOI,

Ymmärrän tuskasi ja olotilasi, kun mietiskelet, että miksi et lähtenytkään ns. uuden matkaan ja jatkanut elämääsi hänen kanssaan...Toisaalta olisiko suhde voinut toimia, kun se alkoi ns. salasuhteena, loppujen lopuksi se arki tulee siihenkin suhteeseen...Ja pystyisikö mies luottamaan sinuun, jos kerta aloit suhteeseen hänen kanssaan ollessasi vielä toisen kanssa...Vaikeita asioita....

Se, että lähtee pettämään voi johtua niin monesta syystä, että sen vaan voi itse kukin tahollaan miettiä, mikä siihen johtaa...Jatkatko suhdetta vielä puolisosi kanssa?tietääkö hän sivusuhteestasi?

Omalla kohdallani mies oli se joka piti/pitää (en ole aivan varma...) sivuhdetta ja tuska on ollut helvetillinen...Nyt olen itse kasvanut sen verran, että olen laittanut takarajan asioille ja jos 100% selvyyttä ei tule, jatkan myös omillani eteenpäin...On väärin "kahlita" toista jos itse haluaa olla vapaa, kakkua ei voi syödä ja säästää samaan aikaan...

Jaksamisia!

• Krokotiilinkyynel78

Kiitos asiallisesta vastauksesta,vaikka itse olet siinä kärsijän asemassa.Otan osaa.Ja jaksamista sinullekin.

• Hei
      minusta tuo näyttää siltä, että et ole tasapainoisessa suhteessa kotonasi.
      sinulta puuttuu sielunpuolikas, olet järkevässä liitossa jossa kaikki on muuten hyvin.
      tuo nälkä vaivaa sinua edelleen, vaikka sanot sille että kaikki on hyvin.
      kun on tasapainosessa suhteessa, jossa erotiikalla on oma vahva osansa, ei ole altis tilanteelle, jossa jalat menee alta.
      minä en ainakaan solvaa sinua, haluaisin vain saada sinut miettimään itseäsi.

• minä_2011

Onko sulla sun suhteessa ongelmia, onko siitä tunteet kadonneet? Olet varmaan miettinyt miksi rakastuit tähän toiseen mieheen. Onko tämä sun nykyinen suhde kestänyt kauan, onko sulla ollut useita suhteita? Oletko kokenut jossain vaiheessa voimakkaan ja traumaattisen hylätyksi tulemisen?

• Krokotiilinkyynel78

Meillä on avokkini kanssa pitkä suhde takana ja tunteet on ainakin minulta laimentuneet vuosien saatossa.Oma käytökseni laittoi miettimään,että onko oikeasti enää mitään jäljellä..Olenkin kokenut että hän ei ole sielun kumppanini,mutta en ole lähtenyt suhteesta kun kaikki on päällisin puolin suht hyvin....

• minä_2011

Miksi tunteet laimenivat? Jotain tapahtui?

Varmaan keskustelitte, miksi niin kävi?

Nyt kun on toinen mies mukana, niin hänenkin kanssa voi käydä niin. Olisi hyvä löytää syy siihen miksi tunteet laimenee ja etsiä keinoja, ettei se toistu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      5467
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3653
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3235
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      451
      2544
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      261
      1600
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      88
      1335
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1309
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1253
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1248
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      147
      1180
    Aihe