Miehen pitää olla 185-190cm pitkä

185-190 ihanteena!

Naisena olen sitä mieltä että mieheni on pakko olla pitkä 185-190cm muttei tippaakaan yli 190cm! yli 190 on ylipitkiä hujoppeja ja alle 185 hukkapätkiä. Itse olen 165cm

23

3027

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten toimitkaan..

      jos tapaat elämäsi miehen.. kaikki on niiiin ihanaa ja sitten kuuletkin, että elämäsi mies onkin vain 184 cm pitkä eli siis tämä hukkapätkä kuten aikasemmin kerroit tuon mittaisten olevan.
      Jätätkö siis miehen kuten ehkä aivoton tekisi vai annatko anteeksi pienoisen pituusmuutoksen kun muutoin mies on juuri sitä mitä olet etsinyt?!
      Olen näitä ns naisten ihanne juttuja kuunnellut ja lukenut, pitää olla sitä, tätä ja tuota.. ei kelpaa kuin prinssi rohkea, kuvan komea idoli ym.
      Auts ja voih.. ehkä heitä elämä joskus opettaa elämään elämäänsä hyvin eikä pilvilinnoja rakennellen.

    • Ap=tyhmä apina

      Mistä näitä trollipellejä oikein tulee? Mun
      mielestä naiseni pitää olla ehdottomasti blondi, isotissinen ja
      myös tavaran olisi suotavaa olla tiukka.

      En jousta vaatimuksissani, koska eihän niitä ole kuin muutama.

    • weissss

      Hyppää roskiin aloittaja, oot naurettava. T: Nainen

    • sip_

      Aloittajan kanssa täysin samaa mieltä .))

    • rouvanamu47

      seku on pakko niin se on. miettikää nyt oikeesti omalle kohdalle jos miehen on oltava vaikkapa 34-35 niin onhan se aivan järkyttävää jos se jää puol vuotta alle tai menee parikin kuukautta yli.

      jokaisen naisen silmähän bongaa välittömästi tällasen 184,5 senttisen pygmin puhumattakaan 190,25 senttisesti ylimittaisesta friikistä. se on kuluttajasuojalain 123½§ katteeton lupaus joka ei millilleen esitä mitä on on ja tästä voi aina valittaa karpolle jos niikseen tulee.

      itse ainakin vedän välittömästi hernemaissipaprikaseoituksen nenukkaani sekä epäreilun kaupan banaanin sinne minne päivä ei paista jos aloittaja ei saa sitä mitä tilaa, on se valtava vahinko sekä suunnaton sääli !

    • No se on sitten niin, olenpa sitten näköjään ylipitkä.

    • 195

      No, ilmankos ei naisia pörrää ympärillä...

      Ois se kyl aikas kivaa, jos naiset yrittäisivät olla edes ihan vähän kohteliaita vastenmielisellekin miehelle.

      Onneksi mulla on kissa.

    • Mr Groove

      Musta pitää rullamitta aina käsilaukussa, ettet vahingossa ihastu mielestäsi vastenmieliseen mieheen. Mun naisystävälleparalle kävi juuri niin, kun ei ollu mittaa mukana. Olen hänelle 3 senttiä liian lyhyt..

    • APUA OONKO SOPIVA

      Kuuluuko noihin mittoihin kengän tuomat lisäsentit vai ei?

      • 4w6he5yjtrkyu

        Tottakai, ja tikapuiden myös


    • kohta 50

      Härre guud noita ihannemiehen vaatimuksia. Kunhan täyttää tietyt ulkoiset kriteerit vaikka pää olis tyhjää täynnä, niinkö? Soon kuulkaas silleen jotta ulkonäöllä ei pitkälle pötkitä. Jotakin muutakin miehessä täytyy olla, kuten: pilkettä silmissä, seikkailunhalua, samansuuntaiset harrastukset kuin minulla...ikää noin 50v ...Että sellanen ois hakusessa :D

    • 191-senttiset on YÖK

      Niinpä. Kyllähän sen paljaalla silmällä heti näkee, kun mies on vaan 184,5 cm. Tai 190,5 cm.

    • jojjkjkkjkjko

      myös täällä samaa mieltä aloittajan kanssa. tietenkin sillä erotuksella, että kaikkien miesten ei ole pakko olla 185-190cm, vaan että itselleni mieluisin on suunnilleen 190cm. johonkin pituuteen saattaa tottua, joku miellyttää enemmän kuin muun pituinen. itsekin olen lyhyt ja olen ollut lähinnä pitkien miesten kanssa. sattumaa tai muuta, en osaa perustella.
      mitä hiton väliä teille muille on, jos joku tykkää tietynlaisesta???
      myös esim. 173cm pitkä voi olla komea ja miehekäs, ei siinä mitään! harvemmin jos koskaan olen tällaisten kanssa ollut, mutta lyhyys ei tee ihmisestä vähemmän miehekästä.
      "mielestä naiseni pitää olla ehdottomasti blondi, isotissinen ja
      myös tavaran olisi suotavaa olla tiukka" ok - sittenhän sun makusi on tämä, jos on, mitä pahaa tässä ihanteessa on? hyvä vaan, jos itselle on selvää, mistä tykkää, niin pysyy kiinnostuskin ehkä yllä.

    • oi mitä vaatii

      No ei muuta kun mittanauha käteen ettei vaan puutu muutama sentti.

      • ihmeiden aika

        Olisi luullut nykyaikna että vaatimukset ovat vähän toisenlaiset. Että jos vaan mitat on hyvät niin kelpaa. Oikea rakkaus ei kulje mittanauha taskuss eikä kats kuka on pitkä tai lyhyt vaalea vai tumma lihava vai laiha, oikea rakkaus ottaa ihmisen sellaisena kun hän on. Lasten palsta on jossain muualla.


    • Aivansamamunpuolesta

      187 senttisenä miehenä tämä on sinänsä ihan mukavaa luettavaa, mutta kai se tärkein asia on että on sinut oman pituuteensa. Itse en ainakaan haluaisi olla pidempi koska yleensä se on vaan epäkäytännöllistä lentokoneissa ja muissa ahtaammissa ympäristöissä, toisaalta on mukava olla yli keskipituuden. Mitä naisten mieltymyksiin tulee niin tosiaan saahan sitä olla kriteerinä vaikka 180.5 senttiä tarkalleen jos siltä tuntuu.

    • aika hankala

      Olisi suudella jos on noin suuri pituusero.

    • pitkä nainen

      Uskomatonta että pätkä ämmät vaatii itselleen pitkiä miehiä ja mitään muuta ei kelpuuteta.Itse seurustelen 172cm ihanan miehen kanssa.Olen 180cm hoikka ja ryhdikäs nainen joka käyttää usein korkokenkiä.Miestäni se ei häiritse yhtään.Hyvä itsetunto se olla pitää.Millään muulla ei ole väliä:)

      • lyhyt nainen

        Mene sinä kirahvi muualle siitä pätkittelemään ja ämmittelemään :). Itse olen huomannut sellaisen hassun asian että yleensä pitkät miehet tykkäävät pienemmistä naisista ja taas lyhyet miehet pitkistä..

        P.S. Minulle kelpaa ihan hyvin lyhyempikin mies koska olen itsekin melko lyhyt (160cm)


    • pitkä nainen

      Huonon itsetunnon omaava pätkä alkaa heti nimittelemään kun ei muuhun pysty.Naurettavaa:)Sanoinpahan vaan oman mieleipiteeni asioista.Käykö kateeksi vai mikä pännii::)))

      • lyhyt nainen

        Ai huonon itsetunnon omaava alkaa heti haukkumaan, kuten sinä teit? :D Naurettavaa kun ei muuhun pysty ;)


    • löllöööööö

      "Uskomatonta että pätkä ämmät vaatii itselleen pitkiä miehiä ja mitään muuta ei kelpuuteta.Itse seurustelen 172cm ihanan miehen kanssa.Olen 180cm hoikka ja ryhdikäs nainen joka käyttää usein korkokenkiä.Miestäni se ei häiritse yhtään.Hyvä itsetunto se olla pitää.Millään muulla ei ole väliä:)"

      sinulle varmaan uskomatonta, minulle ei..lyhyt mies ei vaan ole ihanteeni, vaikka itse olenkin lyhyt nainen. kyllä voisin seurustella vaikkapa 170cm miehen kanssa, jos muuten mätsäisi. en vaan ole koskaan (jostain syystä) juurikaan tällaisiin törmänny. kerran olin treffeillä ja tyyppi oli mukava, mutta krapulassa ja räkä roikkui nenästä, eli kaatui muuhun kuin pituuteen..165 on jo liian lyhyt makuuni. jotenkin mun miehet on vaan ollut pitkiä, niin kuin esimerkiksi entinen ja nykyinen avomieheni (molemmat 190cm).

    • oon 199 cm

      Sulla on varmaa pahoja ongelmia koska suomalaisen miehen keskipituus on 178,5 cm ja jjos on 190 cm mies nii ei sulle valinnan varaa jää kyllä . !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      97
      2668
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      196
      1747
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      84
      1692
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1370
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      117
      1209
    6. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      36
      884
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      83
      874
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      20
      843
    9. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      37
      734
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      720
    Aihe