ei oo näkynyt keskusteluissa pitkiin aikoihin.
ei noi saa kadota
missä papu luuraa??
13
74
Vastaukset
Sä et varmaan muista millaista se on, kun arki iskee kunnolla ja on paljon tekemistä.
monte24 kirjoitti:
kyl mie muistan
Niin silloin kun on työtä ja perhe ja ehkä mieskin siinä, miten repiä aikaa palstalle? se on aika taitolajia, mun on nyt helppo kun olen yksin kotona.
Mutta jos mulla olisi toinen tässä, en varmasti olisi jollain suomi 24 foorumilla.weawery kirjoitti:
Niin silloin kun on työtä ja perhe ja ehkä mieskin siinä, miten repiä aikaa palstalle? se on aika taitolajia, mun on nyt helppo kun olen yksin kotona.
Mutta jos mulla olisi toinen tässä, en varmasti olisi jollain suomi 24 foorumilla.ps. oletan hänen löytäneen miehen kesän aikana.
- Kyllä, he ovat
weawery kirjoitti:
ps. oletan hänen löytäneen miehen kesän aikana.
löytäneet toisensa:
http://www.seiska.fi/c/87840/661_HAKKARAINEN560.jpg - Annamme Tukemme:.!1%
Kyllä, he ovat kirjoitti:
löytäneet toisensa:
http://www.seiska.fi/c/87840/661_HAKKARAINEN560.jpg.
Se on hienoa että taas arvostetaan valkoihoista suomalaista veronmaksajamiestä
. - Niin, jos tarkoitit
Annamme Tukemme:.!1% kirjoitti:
.
Se on hienoa että taas arvostetaan valkoihoista suomalaista veronmaksajamiestä
.a l k o h o l i v e r o a , et ainakaan ole kovin väärässä.
- pappilassa!
Hattulan pappilan apupapin papupata pankolla kiehuu ja kuohuu....
- uppopumppu
Ehkä siltä on pavut loppu. Kun multa loppuu pavut mä en voi keittää enää kahvia ja nukahdan.
(Nää on yleismaailmallisia ongelmia -naurua)- Marshall-apua:.!1%#?
.
Miehen logiikan velvollisuus on lähettää Marshall-apua papujen muodossa
.
Moikkelis vaan ja täällähän mä :)
On ollunna mukamas kovasti kiiruksia eikä tää palsta enää kauheasti kiinnosta kun taso on laskenut kuin lehmän häntä.
Menee jo päiviä etten edes käy vilkaisemassa. Monesti sitten kun vilkaisen, luen 5 ekaa aloitusta ja lähden meneen. Kyllä tämä keskustelu täällä on aika tehokkaasti tuhottu.
Nyt mä olen pari päivää painiskellut kinkkisen pulman kanssa eli miten saada digimikroskooppi näkymään tietsikassa. Tänään edistyin mutta ei näy vieläkään. Nyt huomasin ettei sitä näy järjestelmässä ollenkaan enkä mä käsitä miksei. Piuhat on kiinni ja tarvittavat ajurit jne. asennettu ja silti tää paskiainen herjaa ettei sitä ole. Menee järki sen kanssa >:|- .............
kysy crankyltä.
- -Apu-
Jallun kaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594703
- 653808
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2133241- 1143061
- 482894
- 232558
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192216Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482003- 1081872
- 361865