Sinun rakkauden kesäsi?

Mies1985

Tällä foorumilla eATMe esitti että jokaisella ATM:llä pitäisi olla oma rakkauden kesänsä. Mutta jos on ATM niin sittenhän se ei voi aivan täydellinen olla joten minkälaisen kohtalon valitsisit?

1. Romanssi 15-vuotiaan kanssa. Hauskaa on ja ehkä rakasteluakin mutta sitten asia selviää suurelle yleisölle ja joudut elämään pari vuotta tuomion pelossa.

2. Romanssi itseäsi vanhemman naisen kanssa jossa ikä ja kokemuskin näkyy. Kenties nainen sanoo seksin aikana jotain entisistä hoidoistaan joka tuo närästävän tunteen suuhun vatsan kautta. Jäät miettimään pariksi vuodeksi oliko tämä sitä mitä halusit.

3. Teininaisromanssi. Hyvin menee muuten mutta psykosomaattinen impotenssi jättää katkeraa makua suuhun.26lässähtävät aikaisin omista syistään.

6. Muu.

8

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

      täh?

    • nöösi_poika

      Minulla oli vuosi sitten suhde 14-vuotiaan kanssa, joten valitsisin 1. vaihtoehdon. Kyseessä oli tietysti nettisuhde, emmekä tavanneet kertaakaan livenä.

      Hyvä muija se oli. Ei olla tosin vuoteen oltu missään tekemisissä. Mutta paljon puhuttiin silloin. Kaikki alkoi siitä, että tyttö oli itsemurhaa suunnittelemassa. Parissa viikossa sain purettu tämän ajatuksen tytön päästä. Sitten olikin aika katkaista välit. Vuoden hyvä työ tuli tehdyksi.

      Tänä vuonna ei ole tullut eteen mitään tilaisuutta mihinkään suuntaan. Kesä 2011 oli "kuollut kesä". Ei yhtään mitään toimintaa naisrintamalla. Ei edes negatiivisessa mielessä.

    • Näinhh

      Muu. Romanssi aikuisen, suunnilleen oman ikäisen naisen kanssa. Kaikki AT-miehet eivät haaveile pikkutytöistä.

    • deft

      Onpas tympeät vaihtoehdot.

      6. Muu
      Tutustuminen alaikäiseen (ei kuitenkaan sakkolihaan) sellaisessa yhteydessä, missä ei ole mitään seksuaalista jännitettä, pelkästään auttamisen iloa. Suhde kehittyy kesän aikana fyysisesti ja henkisesti intiimiksi ja johtaa "viralliseen parisuhteeseen". Saa joka päivä kuulla olevansa komea ja kaikinpuolin ihana. Plussana keittää kahvit jos tahdon, tilaa intialaiset safkat ja siivoaa...huvikseen. Tätä iloa kestää tasan niin kauan kunnes tämä naisolento saa oman asuntonsa ja tajuaa että maailmassa on ehkä sittenkin tuhansittain parempia miehiä kuin minä. Meh...semmoista se elämä on.

    • Mitenkähän on? Valitaan 6. Koko kesää en oo ollut yksin, mutta suurimman osan ajasta kylläkin... niin onhan tuota ollut yhteyttä lähes päivittäin erään kanssa. Tosin mitään vakavempaa ei ole syttynyt ja tuskin tuleekaan. Unohdin myös toteuttaa yhden asian mihin lupauduin tälle kesää, no se on sitten voi voi.

      Syksy näyttää samalla tapaa yksinäiseltä niin kuin edellisetkin vuodet. Mihimpä se tästä muuttuis?

    • 18v M

      Pääsin ikäiseni YTN/KTN naisen kanssa treffeille, nettitreffejen kautta, tapaamiset jäi yhteen kertaan kun tyttö huomasi minun olevan ATM.

    • vastaa, mies1985!

      Onko sinulla ollut monta romanssia 15 vuotiaiden kanssa?

      • Mies1985

        Ei. Mikä on monta? Minulla on ollut pientä puhelinflirttiä kahden 14-vuotiaan kanssa takavuosina ja "suhde" 14-vuotiaaseen 2007-2008. Sen lisäksi on ollut jotain jotenkin pipipäisiä alaikäisiä jotka ovat tarjonneet itseään aika suoraankin mutta en ole kelpuuttanut.
        -
        Sen lisäksi pitkäaikainen ja ambivalentti flirtti kaverityttööni ikävuosina 14-15. Nyt hän on 16 ja hänellä on kaksi lasta ja sellaista ei ole enää.

        En todellakaan jaksa muistaa kaikkia elämäni tyttöjä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      97
      2668
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      196
      1747
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      84
      1692
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1370
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      117
      1209
    6. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      36
      884
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      83
      874
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      20
      843
    9. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      37
      734
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      720
    Aihe