Pienet rinnat

itogpdj

Mitä miehet on yleensäkin mieltä jo aikuisesta nuoresta naisesta, jolla kroppa on mallia teinityttö? Rinnat jotain samaa luokkaa kuin Kate Hudsonilla http://www.google.fi/imgres?q=kate hudson&um=1&hl=fi&sa=N&biw=1366&bih=575&tbm=isch&tbnid=5779tjw3J8kA9M:&imgrefurl=http://www.blingcheese.com/image/code/10/kate hudson sexy.htm&docid=z8FSpNgWUIUU9M&w=500&h=500&ei=uHRiTtDABsfssgaT47mSCg&zoom=1&iact=rc&dur=522&page=6&tbnh=124&tbnw=124&start=132&ndsp=27&ved=1t:429,r:12,s:132&tx=57&ty=90 eikä kurvejakaan ole liiemmälti. Onko pienet rinnat aina jonkin sortin pettymys miehille, kun päästään siihen vaiheeseen että aletaan riisumaan vaatteita? Rintsikat päällä kun rintojen ihan todellinen koko ja muoto ei välttämättä tule ilmi.

29

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse pidän kovasti

      pienirintaisista naisista. Suuret hinkit eivät innosta ollenkaan.

    • ...........

      Minäkin pidän pienistä rinnoista. Kyllä suuretkin on kivat, jos eivät roiku hirveästi. Mieluummin pienet kuin riipputissit.

    • Ei minua ainakaan häiritsisi. Onko kysyjä muuten nainen vai mies? Minä en ainakaan muodosta mielipiteitäni sen vuoksi miten muut ajattelevat.

      • itogpdj

        nainen olen.


      • itogpdj kirjoitti:

        nainen olen.

        Älä missään nimessä mene hankkimaan silikoneja tai yritä peitellä asiaa tekorintsikoilla. Ole juuri sellainen kuin olet. Teeskentely on rumaa.

        Jos joku ei asiasta tykkää niin sinussa ei ole vikaa vaan hänessä. Muista että kaikkia ei voi miellyttää.


      • itogpdj
        mikk86 kirjoitti:

        Älä missään nimessä mene hankkimaan silikoneja tai yritä peitellä asiaa tekorintsikoilla. Ole juuri sellainen kuin olet. Teeskentely on rumaa.

        Jos joku ei asiasta tykkää niin sinussa ei ole vikaa vaan hänessä. Muista että kaikkia ei voi miellyttää.

        En ole silikoneja ikinä harkinnutkaan, ei taitaisi minun kroppaan edes kovin suuret rinnat sopia. Ihan tyytyväinen noin yleisesti ottaen olen itseeni, mitä nyt joskus kaikki tuntuu olevan pielessä...:)


    • 98+09

      Pienet tisut on nätit. Isot lehmän utareet naisella on yök.

    • Omalle kohdalleni ajateltuna niin pienet on pettymys. Tuon kuvan tyylinen kroppa ei itteäni paljoa kiinnosta. Viehätyn itse BBW-tyylisestä eli isoista pidän.

    • Normimies

      Harvoin rinnat ja nainen on eri paria... Toisille sopii pienemmät ja toisille isommat.

    • mies 36 v

      Pienet tissit on tosi kauniit ja tykkään pienistä rinnoista. Joku pamelan anderssonin silikoni tissit on tosi rumat

    • Darth

      Lantionkaari on tärkeämpi kuin rintojen koko. Tasapaksu lantio antaa miesmäisen vaikutelman.

    • kaikista tärkein

      Naisessa on luonne. Ethän sinä sille voi mitään jos rinnat on "pienet". Mies olisi kyllä todella idiootti jos ei hyväksyisi sinua sen takia, että sinulla on "pienet" rinnat. Jos joku ei hyväksy sinua sellaisena kuin olet niin et menetä mitään.

      • itogpdj

        niin, kyllähän minä tuon tiedän :) Ja onhan tämä aika typerää edes kysyä jotain tällaista tältä palstalta.


      • kieltämättä
        itogpdj kirjoitti:

        niin, kyllähän minä tuon tiedän :) Ja onhan tämä aika typerää edes kysyä jotain tällaista tältä palstalta.

        Aika rohkeaa kysyä jotain mikä koskee omaa vartaloa. On sulla ainakin itsetunto kohdillaan ei voi muuta sanoa. Tulet sen takia saamaan toivomasi parisuhteen minkä haluatkin. Onnea jo etukäteen :) Sinusta tulee samanlainen kuva kuin noista s-matkan naisista tuossa kuvassa, yhtä onnellisena ja hyväntuulisena.


      • itogpdj
        kieltämättä kirjoitti:

        Aika rohkeaa kysyä jotain mikä koskee omaa vartaloa. On sulla ainakin itsetunto kohdillaan ei voi muuta sanoa. Tulet sen takia saamaan toivomasi parisuhteen minkä haluatkin. Onnea jo etukäteen :) Sinusta tulee samanlainen kuva kuin noista s-matkan naisista tuossa kuvassa, yhtä onnellisena ja hyväntuulisena.

        Toivon mukaan. Kiitos sinulle kannustavasta viestistä! :)


      • eipä mitään
        itogpdj kirjoitti:

        Toivon mukaan. Kiitos sinulle kannustavasta viestistä! :)

        Itselleni tuli kyllä jälkikäteen mieleen, että tulipa aika siirappinen teksti. En mahda sille mitään kun olen tälläinen ujo ja romanttinen henkilö.


      • itogpdj
        eipä mitään kirjoitti:

        Itselleni tuli kyllä jälkikäteen mieleen, että tulipa aika siirappinen teksti. En mahda sille mitään kun olen tälläinen ujo ja romanttinen henkilö.

        Olihan se hieman, mutta ei pieni siirappisuus mitään haittaa. Ei sitä ainakaan yliannostusta tule tällä palstalla saamaan, kun nuita haukkuja ja kaikenlaista törkyäkin löytyy täältä melko paljon.


    • m.hiiri

      Paljon uimahallissa käyneenä ja lukemattomia tissejä väkisinkin nähneenä sanoisin, että yleensä on niin että mitä pienemmät rinnat, sen kauniimmat, etenkin ilman vaatteita ja vanhemmiten.

      En ymmärrä ollenkaan, miksi aika monet miehet pitävät isoista rinnoista: mitä isommat sen paremmat. He ovat ehkä nähneet sellaisia vain paita ja rintsikat päällä.

      Ja suurimmalla osallahan on keskikokoiset, lähes kaikilla naisilla, vaikka puhutaankin vain "isoista" tai "pienistä" tisseistä.

      • Totuuden Torvi

        sulla on ainakin sopiva nikki.


      • m. hiiri
        Totuuden Torvi kirjoitti:

        sulla on ainakin sopiva nikki.

        Kuinka niin, oi Torvi?


      • Miss Fury

        Parin miehen kanssa olen asiasta keskustellut ja he sanoivat pitävänsä isoista tisseistä, koska niissä on jotain alkuvoimaista seksikkyyttä :D
        En kyllä itse käsitä miksi kukaan haluaisi isot tissit, vaikka näyttäisivät kuinka hyviltä tahansa. Vaihtaisin het pieniin ja sporttisiin jos voisin.


    • Totuuden Torvi

      kurvettomat naiset on aika seksittömiä.

      • nöösi_poika

      • sacred_heart
        nöösi_poika kirjoitti:

        Kauneus lienee katsojan silmissä. Yksi suosikkityttöjäni on Natalie Portman.

        http://thewondrous.com/wp-content/uploads/2010/05/Natalie-Portman.jpg

        Ei hänelläkään kovin suuret ole...

        Natalie Portman on ihana. Minäkin melkeempä pidän enemmän pienistä tai keskikokoisista. Suuret tissit melkeen pelottaa mut pois.


    • 3456658

      Tämä keskustelu on käyty näillä palstoilla lukemattomia kertoja. On miehiä, jotka pitävät isoista rinnoista. Sen sijaan suurimmalle osalle miehistä rintojen koolla ei ole merkitystä.

    • Älyn haamu

      Kate on kaunis.

    • Tekopyhä setämies

      Ei tulisi mieleenikään kirjoittaa palstalle että "onko munani tarpeeksi pitkä". Tuo on ainostaan moukkamaista ja typerää.

      • Miss Fury

        Ei varmaan monelle naisellekaan tulisi mieleen kirjoittaa "onko vaginani tarpeeksi syvä" tai "häpyhuuleni tarpeeksi nätit".


    • nöösi_poika

      Ei todellakaan haittaa!

      Edelleenkin: PERSOONA ja se ihminen ratkaisee enemmän. Pidän pienistä, hoikista naisista, joilla pienet tissit. Tämä on siis ihanteeni. Tällä hetkellä olen kuitenkin ihastunut sellaiseen naiseen, jolla on täysin normaali vartalo (ei mikään laiha!) ja suurehkot tissit.

      Eikä hänen ulkonäkönsä ole todellakaan se syy, miksi olen hänestä kiinnostunut. Persoona ja ihmisten välinen kemia ratkaisee hivenen enemmän kuin kuppikoko. Ole siis ihan rennosti, ap. Pienet rinnat eivät todellakaan ole mikään turn-off.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      97
      2668
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      196
      1747
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      84
      1692
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1370
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      117
      1209
    6. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      36
      884
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      83
      874
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      20
      843
    9. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      37
      734
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      720
    Aihe