Vuokratyöläsillä ei ole vuorotteluvapaata. Monet vuokratyöläiset eivät edes tiedä mitä se tarkoittaa.
http://mikkoahola.puheenvuoro.uusisuomi.fi/82117-vuorotteluvapaa-on-tulonsiirto-miehilta-naisille
Vuorotteluvapaa on tulonsiirto miehiltä naisille 3.9.2011
Naisten osuus vuorottelijoista 71 prosenttia. Näin naiset hyötyvät verovaroista maksettavasta vuorottelukorvauksesta. Feminismi ei merkitse naisille sitä, että heidän itse pitäisi työnteollaan kustantaa oma elämänsä. Miesten (ja valtion) tulee kustantaa naisten elämä. Naisilla tulee olla oikeus olla tekemättä mitään.
Vuorottteluvapaa poistettava
4
501
Vastaukset
- mitäs läksit
Miehillä on yhtälainen oikeus käyttää vuorotteluvapaata, mutta eivät käytä. Luulevat raukat olevansa niin erinomaisia ja korvaamaattomia, vaikka eivät kyllä ole.
- vuorovapaalla oleva
Vuorotteluvapaa pitää ansaita olemalla työssä ensin minimissään 10v ja mieluiten 25v ennen vapaata!
Itse arvioin miehenä asia siten, että kyllä oikeus on yhtälainen!
Otsikkoa en ymmärrä millään tasolla joten vaikea antaa palautettakaan siihen... - Anonyymi
Olipa outo päätös lopettaa vuorotteluvapaa, miten se voi olla kallis kun sillähän palkataan tilalle esim työtön työntekijä.
Tässä ajateltiin vain taas kokoomuksen pillin ja EKn mukaan työantajia työntekijöistä ei välitetä lainkaan Ne ovat kokoomukselle ja hallitukselle arvottomia.
Näinkö he työntekijöitä arvostavat ja näinkö työllistetään. Tässä näkee kuinka arvoton duunari on toistuen petetään, leikataan otetaan etuja pois.
Itse olin aikoinaan vuorotteluvapaalla sai levätä ja ottaa työhön etäisyyttä sekä sillä palkattiin tilalle työtön työntekijä.
Hoitoaloille iso asia, koska sieltä juuri tarvii ainakin tänä päivän ottaa huilinkia kun työ on raadollista.
Mutta niin se on joka paikassa resurssit alimitoitettuja ja yrittäjät vain alentavat palkkoja ja etuja. Käyttävät hyväksi.
Tämä hallitus on juuri duunarin työn polkija ja palkkojen alas tuoja. Herroille lisää ja duunarilta edut, lisät yms asiat pois.
Tietää lakkoja iskemme suomen lamaan syksyllä ja kuljetukset seis. - Anonyymi
Hoitoaloille iso asia, koska sieltä juuri tarvii ainakin tänä päivän ottaa huilinkia kun työ on raadollista.
Mutta niin se on joka paikassa resurssit alimitoitettuja ja yrittäjät vain alentavat palkkoja ja etuja. Käyttävät hyväksi.
Tämä hallitus on juuri duunarin työn polkija ja palkkojen alas tuoja. Herroille lisää ja duunarilta edut, lisät yms asiat pois.
Tietää lakkoja iskemme suomen lamaan syksyllä ja kuljetukset seis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432231Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141416Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t22994Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist177881Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75772
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685