Kertokaa te viisaammat ja kokeneemmat mikä on vikana, kun käsivarteni eivät kiinteydy kahvakuulatreenissä. Olen tehnyt kolmesti viikossa 50min harjoituksen 8kg kuulalla nyt kolmen kuukauden ajan. Vatsalihakset ovat vahvistuneet todella paljon ja erottuvat, samoin koko muu kroppa käsiä lukuunottamatta. Kädet ovat aivan yhtä löllöt kuin ennenkin. Miten voi olla mahdollista? Treeni kyllä tuntuu käsissä ehkä enitenkin, mutta allit ovat ja pysyvät. Huom! En ole lihava, hoikassa kunnossa, mutta käteni ovat mielestäni paksut ja löllöt. Mitä minun tulisi tehdä, että kätenikin kiinteytyisivät? Voiko olla niin, että kroppani pitää kiinni kynsin hampain juuri alleista?
Vastaukset 6
- Ojentajat//
Kuten varmaat tiedätkin ne "allit" on rasvaa eli sitä rasvaprosenttia pitäs saada laskettua jollain konstilla. Varmaan näin on käynytkin jo hieman jos vatsalihakset erottuvat paremmkn ym.mitä kerroit, mutta paikallisesti sitä rasvaa ei oikein pysty vähentämään. Voit kuitenkin kokeilla keskittää enemmän treeniä sinne käsien ojentajiin, kahvakuula ei siihen mikään paras väline koska ei oikeastaan ole tarkoitettu yksittäisen lihaksen treenaamiseen vaan sopii paremmin kokonaisvaltaiseen koko kehon treeniin. Treenaamalla käsirn ojentajia paremmaksi kohentaa se niiden ulkonäköä merkittävästi ja rasvakin siinä päällä asettuu paremmin. Ainoa tie poistaa se rasva on dieettailla se pois.
Minkälaisia kuulatreenejä teet? - haluuX munaa?
lepää välillä ja syö, niin lihas kasvaa ja allit kiristyy..harrasta airobista..
- treenivelho
Ota niihin kuulatreeneihin mukaan esim. pystypunnerrus työnnö sijasta tai hauiskääntö - pystypunnerrus - ojentajapunnerrus. Alkaa allit sulaa!!!
- kahvanainen_25
Treeneissä on jo mukana pystypunnerruksia ja ojentajapunnerruksia. Oikeastaan treeni tuntuu eniten juuri hauiksissa, kädet ovat aina treenin jälkeen maitohapoilla pisimpään, mutta ei silti näkyviä tuloksia. Turhauttavaa :(
- tavataanko?
olisi ihana nussia sinua.
- qq
Kannattaisiko alkaa kirjoittelemaan kahvakuulamainoksia, siinä joutuu käyttämään sormilihaksia joiden säkeet yhtyvät käden lihaksistoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.101767En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493