Alizée

AlizéefanSuomi

So, what finnish people thinks about Alizée? :)


Eli, tietääkö porukka tästä laulajasta enemmän tai vähemmän. . . ?
Ite oon muutaman vuoden seuraillu kaverin liikkeitä, livehommia, fanimeettingejä yms, eikä paluuta takaisin ole. Fanikrääsääki on tullu hankittua melkeen kahdella tonnilla.. :O

Niin, tein tällaisen pienen infosivun suomalaisille, koska ei niin missään päin internettiä voi saada selvää suomenkielistä infoa laulajasta..
Käyhän tsekkaamassa ja arvostele mielellään koko paketti.

http://alizee.nettisivu.org

Mitä pidät musiikista, ulkonäöstä, laulutaidosta, tanssitaidosta. Mihin suuntaan musiikki on menossa verrattaessa vanhempiin albumeihin yms.

Kiitos :-)

9

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MOIJEMAPELLELOLITA

      KIITTI PALJON! :D :D :D
      Mä tykkäsin Alizeesta paljon Gourmandises-albumin aikoihin, kun Moi Lolita soi radiossa.
      Sen jälkeen sitten alkoi unohtumaan, kun mistään ei löytynyt kunnon tieota, eivätkä kappaleet soineet radiossa tai levyjä näkynyt kaupoissa.
      Olen kyllä kiinnostunut uudemmastakin Alizeen musiikista :)

    • AlizéeForever

      Sivu on nyt käännetty englanniksi kävijöiden puutteen vuoksi. Työn alla suurempi infosivusto, foorumit sun muuta skeidaa että saadaan se Lilly tutuksi täällä :D

      Tosiasia.. Koskaan en itse ole kappaleita kuullut radiosta (en kuunnellut radiota Gourmandises albumin aikoihin). Ja, toinen ikävä tosiasia ettei albumeita tosiaan löydy kaupasta... Itselläni on toki jokainen albumi Gourmandiseksesta UEDS:ään, yli 30 single/remix levyä, lähemmäs parikymmentä vinyyliä ja lukematon määrä muuta krääsää kuten julisteita, avaimenperiä, piirustuksia, pehmoleluja yms :--D

      Ja, ei taatusti tule ainakaan unohtumaan omalla kohdallani. On vaan ajan kysymys milloin lähden Ranskaan elämään varjona Alizéelle. Todennäköisesti jokainen livesetti tulee seurattua alusta loppuun asti. Ja nykyinenkin tilanne on jo sitä ettei mikään mitä siellä tapahtuu voi mennä ohi itseltä.....

    • pettynyt ex fani

      2013 ilmestyvä (5) albumi on jotain rhyhm em blues 70" luvun viboilla,täyttä roskaa ja tyylillisesti ala-arvoista aikaisempiin tuotoksiin verrattuna.

    • abrakadabra4

      Jännä juttu tämän Alizeen kanssa (omistan kaksi levyä: Gourmandis ja Mes Courants Electriques) Kun laitan esim. autossa soimaan, niin jos autossa on joku ei perheen jäsen, niin varsinkin naispuoliset kyselevät heti kuka artisti on kyseessä. Yleensä kukaan ei koskaan kysele sellaista.

    • 10 ans

      Gourmandises ja MCE uppoaa kyllä suomalaisiinkin, vaan kun radiot ei enää soita eikä kaupoista levyjä löydy niin pahempi juttu. Albumi 5 sisältää on verrattavissa laadultaan kahteen ensimmäiseen albumiin, useita hienoja biisejä eikä muuten ole mitää n r&b.

      Psychedelices ja UEDS taas eivät ole siitä parhaimmasta päästä mun mielestä.

    • joku vaan

      Miksi pilasi kroppansa erilaisilla tatuoinneilla?

      • miehinenkyynel

        Nimenomaan. Viime yönä fiilistelin piitkästä aikaa ja katsoin Alizéen vanhoja videoita monta tuntia, mutta sitten kun näin uutta materiaalia rumien tatuointien kanssa niin tulin surulliseksi. Kaunis iho pilattu - tahtoisin vain niin paljon päästä vanhan Alizéen keikalle.


    • Anonyymi

      Nätti likka. Onnekkaita ovat ne äijät, jotka ovat päässeet tuota tykittämään.

    • Anonyymi

      Symppis

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2535
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1897
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1625
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      109
      1388
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe