tilasin itselleni uudet uikkarit

http://www.stara.fi/2011/09/05/tasta-eivat-miesten-uimahousut-pienene/
on miehilläkin oikeus näyttää seksikkäiltä
2298
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 22

Vanhimmat

No mutta kulta, noi on epäterveelliset :DDDDDDDDDDDDDD

Ei mut siis oikeesti, noihan ON epäterveelliset, sitäpaitti, mihin molo piilotetaan?

Äänestä
  • Aloittaja

kui niin epäterveelliset??? en ole aikeissa syödä niitä, vaan pitää ne jalassa kuten kuvan karjukin.

Äänestä

• monte24 kirjoitti:

kui niin epäterveelliset??? en ole aikeissa syödä niitä, vaan pitää ne jalassa kuten kuvan karjukin.

Syödä? Nuissahan on vehkeet solmussa, ja se on epäterveellistä. Siks toisekseen, taatusti hiertävät.

Äänestä

• monte24 kirjoitti:

"Pitää ne jalassa" - siis mitkä ne? miten postimerkkiä pidetään jalassa?

Äänestä

• Aloittaja

kirp-su kirjoitti:

Syödä? Nuissahan on vehkeet solmussa, ja se on epäterveellistä. Siks toisekseen, taatusti hiertävät.

ei hierrä jos ei liiku paljon

Äänestä

• monte24 kirjoitti:

ei hierrä jos ei liiku paljon

Juu, "en voi liikkua,muuten on rakko siellä". No heioikeesti, koitin saada järkevyydestä kommenttia,mutta pistit taas peliksi :P

Se puhelimen kuva ei muuten aukea.

Äänestä

• kirp-su kirjoitti:

Juu, "en voi liikkua,muuten on rakko siellä". No heioikeesti, koitin saada järkevyydestä kommenttia,mutta pistit taas peliksi :P

Se puhelimen kuva ei muuten aukea.

Montellakin on fantasia munan typistyksestä. ;)

Äänestä

• Aloittaja

old_profile_51557 kirjoitti:

miks nii typistyksestä???

Äänestä

• old_profile_51557 kirjoitti:

Jaa-a, empä usko, mutta siulle ainakin suosittelen niitä uimashortseja :) muuten tyhjenee ranta ja koppalakit vie siut :D

Äänestä

• kirp-su kirjoitti:

Jaa-a, empä usko, mutta siulle ainakin suosittelen niitä uimashortseja :) muuten tyhjenee ranta ja koppalakit vie siut :D

tasulla pitkä muna?

Äänestä

• kirp-su kirjoitti:

Täh? Speedoja oon aina käyttäny. :D

Entäs sun tissien kans, onko poliisi käynyt keskustelemassa, että miehillä ei speedot riitä, ellei niitä saada jollain kuriin?

Äänestä

• Aloittaja

old_profile_51557 kirjoitti:

Entäs sun tissien kans, onko poliisi käynyt keskustelemassa, että miehillä ei speedot riitä, ellei niitä saada jollain kuriin?

miks vastaat kehuun kiukuttelulla?

Äänestä

• monte24 kirjoitti:

miks vastaat kehuun kiukuttelulla?

Miks luulet, että kiukuttelin?

Äänestä

• old_profile_51557 kirjoitti:

Jos leikkausjonojen pituuteen voisikin itse vaikuttaa,asia olisi jo hoidettu.

Äänestä

• kirp-su kirjoitti:

ei kierrä ja on helppo pierrä

Äänestä

Jessus. Nyt olen nähnyt kaiken, voin kuolla.

Äänestä

Viksun näkönen äijäkin oli löytyny. :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::D

Äänestä

Hyi nyt saakeli. :-( Näytti kuin olis jättihäppikset ja munat surkastunut. :-/ Kaameat pökät.

Äänestä

Mä tiedän ettet tilannut, syy on sinun häveliäisyytesi.

Äänestä

AUTS!!!

Äänestä

:S

Olen järkyttynyt,

Äänestä

Ihan kuin olisi photoshopattu naisen sukuelin miehen vartaloon. Pysyn borateissa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

monte24 kirjoitti:

http://www.stara.fi/2011/09/05/tasta-eivat-miesten-uimahousut-pienene/
on miehilläkin oikeus näyttää seksikkäiltä

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu