http://www.stara.fi/2011/09/05/tasta-eivat-miesten-uimahousut-pienene/
on miehilläkin oikeus näyttää seksikkäiltä
tilasin itselleni uudet uikkarit
22
61
Vastaukset
- kirp-su
No mutta kulta, noi on epäterveelliset :DDDDDDDDDDDDDD
Ei mut siis oikeesti, noihan ON epäterveelliset, sitäpaitti, mihin molo piilotetaan?kui niin epäterveelliset??? en ole aikeissa syödä niitä, vaan pitää ne jalassa kuten kuvan karjukin.
- kirp-su
monte24 kirjoitti:
kui niin epäterveelliset??? en ole aikeissa syödä niitä, vaan pitää ne jalassa kuten kuvan karjukin.
Syödä? Nuissahan on vehkeet solmussa, ja se on epäterveellistä. Siks toisekseen, taatusti hiertävät.
- ~c~
monte24 kirjoitti:
kui niin epäterveelliset??? en ole aikeissa syödä niitä, vaan pitää ne jalassa kuten kuvan karjukin.
"Pitää ne jalassa" - siis mitkä ne? miten postimerkkiä pidetään jalassa?
kirp-su kirjoitti:
Syödä? Nuissahan on vehkeet solmussa, ja se on epäterveellistä. Siks toisekseen, taatusti hiertävät.
ei hierrä jos ei liiku paljon
- kirp-su
monte24 kirjoitti:
ei hierrä jos ei liiku paljon
Juu, "en voi liikkua,muuten on rakko siellä". No heioikeesti, koitin saada järkevyydestä kommenttia,mutta pistit taas peliksi :P
Se puhelimen kuva ei muuten aukea. kirp-su kirjoitti:
Juu, "en voi liikkua,muuten on rakko siellä". No heioikeesti, koitin saada järkevyydestä kommenttia,mutta pistit taas peliksi :P
Se puhelimen kuva ei muuten aukea.Montellakin on fantasia munan typistyksestä. ;)
- kirp-su
dazu kirjoitti:
Montellakin on fantasia munan typistyksestä. ;)
Jaa-a, empä usko, mutta siulle ainakin suosittelen niitä uimashortseja :) muuten tyhjenee ranta ja koppalakit vie siut :D
- =====D
kirp-su kirjoitti:
Jaa-a, empä usko, mutta siulle ainakin suosittelen niitä uimashortseja :) muuten tyhjenee ranta ja koppalakit vie siut :D
tasulla pitkä muna?
kirp-su kirjoitti:
Täh? Speedoja oon aina käyttäny. :D
Entäs sun tissien kans, onko poliisi käynyt keskustelemassa, että miehillä ei speedot riitä, ellei niitä saada jollain kuriin?dazu kirjoitti:
Entäs sun tissien kans, onko poliisi käynyt keskustelemassa, että miehillä ei speedot riitä, ellei niitä saada jollain kuriin?miks vastaat kehuun kiukuttelulla?
- kirp-su
dazu kirjoitti:
Entäs sun tissien kans, onko poliisi käynyt keskustelemassa, että miehillä ei speedot riitä, ellei niitä saada jollain kuriin?Jos leikkausjonojen pituuteen voisikin itse vaikuttaa,asia olisi jo hoidettu.
- ei hierrä
kirp-su kirjoitti:
ei kierrä ja on helppo pierrä
- ~c~
Jessus. Nyt olen nähnyt kaiken, voin kuolla.
Viksun näkönen äijäkin oli löytyny. :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::D
- tikru..
Hyi nyt saakeli. :-( Näytti kuin olis jättihäppikset ja munat surkastunut. :-/ Kaameat pökät.
- weawe....
Mä tiedän ettet tilannut, syy on sinun häveliäisyytesi.
- ..
AUTS!!!
:S
Olen järkyttynyt,- bravo bravi
Ihan kuin olisi photoshopattu naisen sukuelin miehen vartaloon. Pysyn borateissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 442879
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil222375- 222248
- 342223
- 281901
- 321607
- 261506
- 291371
- 161324
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161316