En käy baareissa

enää.....

Löytyykö täältä muita, jotka eivät enää käy baarissa? Ikää vasta 22, mutta ravintoloissa käynti ei enää kiinnosta. Mieluummin koti-ilta koiran kanssa hyvää kirjaa lukien tai tv:n äärellä. Ystäviä voi tavata muutenkin kuin baarissa

36

1828

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tgwat4watgw4at

      oikea asenne. meidän kulttuurissa on ihan ihmeellinen baarittelupakko, vaikka baarit on tylsiä ja turhia paikkoja.

    • riisi*frutti

      Mä taisin lopettaa baareilut noin 25-vuotiaana.

    • Itse en koskaan ole edes aloittanut baareilua siinä sanan merkityksessään. Harvakseltaan vain käyn jos on hyvä bändi soittamassa tai muuta tapahtumaa mut siinä se.

    • 11+10

      juu lopetin kanssa joskus 25w ja sitä ennen touhu oli jo kyrsiny muutaman vuoden..

      Valitettavasti naisten tapaaminen baarin ulkopuolella on tuntuviks vielä vaikeempaa kuin baarissa, joten yksinäiseltä vaikuttaa tulevaisuus.

      • "juu lopetin kanssa joskus 25w ja sitä ennen touhu oli jo kyrsiny muutaman vuoden.. "

        Mä lopetin myös baareissa käymisen tossa kaksvitosena ja muakin se touhu oli kyllästyttänyt jo muutaman vuoden, eli ei tuntunut yhtään vaikealta lopettaa siellä käymistä, varsinkin kun yksinään siellä käyminen tuntui joka kerta todella ahdistavalta ja masentavalta.


      • Mikset pyytänyt
        DarkFear kirjoitti:

        "juu lopetin kanssa joskus 25w ja sitä ennen touhu oli jo kyrsiny muutaman vuoden.. "

        Mä lopetin myös baareissa käymisen tossa kaksvitosena ja muakin se touhu oli kyllästyttänyt jo muutaman vuoden, eli ei tuntunut yhtään vaikealta lopettaa siellä käymistä, varsinkin kun yksinään siellä käyminen tuntui joka kerta todella ahdistavalta ja masentavalta.

        kavereita seuraksi?


      • Mikset pyytänyt kirjoitti:

        kavereita seuraksi?

        "kavereita seuraksi? "

        Et varmaan tiedä mun elämäntilannetta, jos et ole mun kirjoituksia lukenut. Mulla kun ei ole ketään kavereita, joiden kanssa olisin voinut käydä baareissa ja just tämän vuoksi olenkin joutunut käymään yksin baareissa aina 18-vuotiaasta lähtien. Tylsää se on kyllä ollut, enkä ole koskaan noissa baareissa viihtynyt.

        Kotiseudulla en tule enää koskaan baareihin menemään, kun siellä pienellä paikkakunnalla törmää aina samoihin ihmisiin ja valitettavan usein vanhoihin koulukavereihin ja muihin tyyppeihin, joiden kanssa on mennyt välit poikki oikein pahemman kerran. Helsingissä en ole viitsinyt baareissa käydä, kun yksin sitä joutuu liikaa muiden ihmisten silmätikuksi negatiivisessa mielessä.


      • Kaikki ei oo fiksui
        DarkFear kirjoitti:

        "kavereita seuraksi? "

        Et varmaan tiedä mun elämäntilannetta, jos et ole mun kirjoituksia lukenut. Mulla kun ei ole ketään kavereita, joiden kanssa olisin voinut käydä baareissa ja just tämän vuoksi olenkin joutunut käymään yksin baareissa aina 18-vuotiaasta lähtien. Tylsää se on kyllä ollut, enkä ole koskaan noissa baareissa viihtynyt.

        Kotiseudulla en tule enää koskaan baareihin menemään, kun siellä pienellä paikkakunnalla törmää aina samoihin ihmisiin ja valitettavan usein vanhoihin koulukavereihin ja muihin tyyppeihin, joiden kanssa on mennyt välit poikki oikein pahemman kerran. Helsingissä en ole viitsinyt baareissa käydä, kun yksin sitä joutuu liikaa muiden ihmisten silmätikuksi negatiivisessa mielessä.

        Sä oot vähän palikka, jos et noin suoraa kettuilua bongaa :D


      • Kaikki ei oo fiksui kirjoitti:

        Sä oot vähän palikka, jos et noin suoraa kettuilua bongaa :D

        Halusin vaan olla täysin varma siitä, että kaikki ihmiset tietävät täällä mun elämäntilanteeni. Jos vaikka kaikki eivät mun elämäntilanteestani ole niin tietoisia, niin nyt sitten tietävät.


    • Reipas Mies

      30v ja sen kun täytin niin riitti minulle meluisat, rahat vievät, samat kuviot olevat baarit. En toisaalta nössötä 24/7 himassa, maailma on täynnä muuta kivaa tekemistä, yhdessä ja yksinkin tehden.

    • ...............

      Kertoo jotain suomalaisen naisen moraalisesta rappiosta, ettei naiset osaa pariutua tai etsiä miehiä muualla, kun siellä ainaisessa räkälässä parin kaljan pikkupöhnässä. Luulisi naisilla olevan vähän enemmän sitä sydämen sivistystä...

      • ei pelkästään baarit

        Osaa ne etsiä muuallakin. Monet naiset pariutuvat ystäväpiirin bileissä. Ystäväpiirien bileisiin ei tietenkään kutsuta kuin muutamia miehiä, yleensä YTM miehiä joista kaikki naiset tykkäävät. Naiset tykkäävät tästä pariutumistavasta. Näin kaikki naiset pääsevät YTM miesten pantaviksi eikä kenenkään naisen tarvitse sietää ATM miesten ikävää seuraa.


      • Noinhan se menee
        ei pelkästään baarit kirjoitti:

        Osaa ne etsiä muuallakin. Monet naiset pariutuvat ystäväpiirin bileissä. Ystäväpiirien bileisiin ei tietenkään kutsuta kuin muutamia miehiä, yleensä YTM miehiä joista kaikki naiset tykkäävät. Naiset tykkäävät tästä pariutumistavasta. Näin kaikki naiset pääsevät YTM miesten pantaviksi eikä kenenkään naisen tarvitse sietää ATM miesten ikävää seuraa.

        Pitää olla panomiesmainetta, jotta pääsee naisten piireihin


    • räkälöitä kaikki

      en koskaan tykännyt touhusta. en löytänyt sellaista paikkaa jossa olisin viihtynyt, siitäkin johtuu. nuorena olisi saattanut kiinnostaa jos olisi ollut sopiva baari. täälläkin tullut jo esiin että tossa 25 iässä alkaa tympiä. pidän sitä aika hyvänä merkkinä...

    • f634tyd3

      Itekkin 22v mies ja 3 kertaa elämässäni käynyt baarissa kun ei juominen oikeen kiinnosta tai maistu, 2 kertaa armeijan aikana ja sit veljen 30v synttäreillä. Hauska juttu täs onkin että en tunne ketään samanlaista henkiliöä, kaikki vaan ryypiskelee jatkuvasti.

      • erkkiperttii

        Sama vika ikää on kohta 21 vuotta ja 4 kertaa oon käyny baarissa. Ekan kerran baarissa kävin muutamaan kuukautta ennen ku täytin 20. Ei kaikkia vaan kiinnosta hypätä baareissa :)


    • Miaauu

      En harrasta baari-iloittelua kuin hyvin satunnaisesti jonkun hyvän kaverin/kavereiden kanssa. Lähikapakoissa en notku ollenkaan, sillä parit tuopposet tulee otettua esimerkiksi teatterissakäynnin jälkeen ja teatterit, joissa käyn, ovat Helsingin keskustassa.

      Suomihan on vapaa maa ja täysi-ikäiset saavat käydä baareissa niin paljon kuin haluavat (elleivät saa porttikieltoja). Noilla terasseilla näkyy olevan kuppikuntia, jotka iloittelevat kesällä oikein täysillä. Minusta on hauska kuunnella, kun porukat ovat juhlatuulella ja jutut ovat varmaankin siitä viisaammasta päästä, että huomennakin hämmästyttää. Räyhääjät ovat erikseen; heidät pitäisi poistaa niska-pers-otteella ulos alle aikayksikön.

    • viikonloppuna saa.

      Ei kannata lopettaa :D Sieltä saa naista, kaiken ikäistä ja kokoista. Sen kun menet vaan ja bongaat parhaat päältä. Viikonloput on parhaita, taas en malta odottaa minkälainen tarjonta on tällä kertaa!! :D

      Eikä oikeasti vaadi paljoa, pieni hytkyminen tanssilattialla tai sopiva läppä oikeaan rakoon ja taas viedään miestä.

    • Vai että 22-vuotias

      käyttää sanaa 'enää' ikään kuin asia olisi loppuun käsitelty loppuelämäksi. Mutta ehkä jo tarve tulla tänne kertomaan suuresta päätöksestä viittaa jo siihen että 'päätös' on hataralla pohjalla. Vähän niin kuin persujen 'mehän emme takkia käännetä'-mantra.

    • ONNITTELEN!

      Olet todella trendikäs. Baarreissa juokseminen ja kaljan ryystäminen on nyt tosi OUT ja tupakoinnin lopettaminen IN!
      Nämä asiat nyt muodissa:
      - karppaus ja muu itsestään huolehtiminen
      - uinti, pyöräily, kuntosali, lukeminen ja itsensä kehittäminen henkisellä tasolla
      - kaljottelurahojen säästäminen vaikkapa ensi kesän matkailuun johonkin tavallista eksoottisempaan kohteeseen ja matkan suunnittelu tapaamiset kavereiden kanssa
      - matkatilin avaaminen pankkiin
      - lyhyet to-su matkat Tallinna, Berliini, Barcelona...
      - ystävien tapaaminen muualla kun baareissa
      - hyvän kahvikoneen hankinta (barista)
      - kodin kunnostaminen ja sisustaminen

      • Noi on muotia

        vanhojen (30 ) hienostopillujen keskuudessa, mutta jos haluat nuorta tiukkaa pillua, kannattaa käydä baareissa, joissa nuoret pantavat naiset liikkuvat. Kun menee 22 vuotiaana k18 paikkaan, nuorta piparia irtoaa varmasti (suuriosa naisista 18-20-vuotiaita)


      • ap:han kertoi
        Noi on muotia kirjoitti:

        vanhojen (30 ) hienostopillujen keskuudessa, mutta jos haluat nuorta tiukkaa pillua, kannattaa käydä baareissa, joissa nuoret pantavat naiset liikkuvat. Kun menee 22 vuotiaana k18 paikkaan, nuorta piparia irtoaa varmasti (suuriosa naisista 18-20-vuotiaita)

        ettei halua mennä baariin


      • haluan tutustua

        Mistä tuollaisia naisia sitten isketään?


      • Roskaväki rypeköön
        Noi on muotia kirjoitti:

        vanhojen (30 ) hienostopillujen keskuudessa, mutta jos haluat nuorta tiukkaa pillua, kannattaa käydä baareissa, joissa nuoret pantavat naiset liikkuvat. Kun menee 22 vuotiaana k18 paikkaan, nuorta piparia irtoaa varmasti (suuriosa naisista 18-20-vuotiaita)

        omassa säälittävyydessään,


    • Reps!
    • asghsgd

      mä en oo käyny 20v lähtien ja joku pari kertaa sitä enne olin käynyt..

      paskamusiikki soi liian kovaa ja keskustelut siellä on niinpaskaa etten ymmärrä miks kävin edes kerran siellä

    • hauskaaon

      Täällä on ikää vasta 20, ja käyn baareissa. Aijon käydä jatkossaki.
      Tanssitaan kavereiden kans ku hullut, ja se on hauskaa!!
      Tietysti hauskaa voi pitää ilman alkoaki, mut miks ei juhlis vieläkö jaksaa??

    • dgsg47658

      Minulla ikää 23-vuotta ja baarissa käyn joskus harvoin katsomassa urheilua. Silloinkin juon ehkä yhden kaljan tai jonkun gin tonicin. Baari/klubitouhu ei ole tehty oikein meikäläisen persoonallisuudelle. Vietän pe- ja la-illat mielummin salilla.

    • lalalaa

      olet oikeassa , baareissa on vain huoria ja lutkia myyjiä myöten :(

    • pakollinen nimim.

      Yökerhoissa en käy, mutta pubissa saatan käydä visailemassa tai katsomassa futista.

    • vanhalady

      Voi teitä nuoret kun olette tylsiä jo tuossa iässä...Ehditte sitten eläkkeelläkin leikkiä kotibaristaa ja matkustella viikonloppumatkoilla, vaikka ET-lehden lukijamatkalla. Minä olen nippanappa 40v nainen ja käyn vieläkin aika paljon yökerhoissa ja baareissa. En miehiä iskemässä vaan pitämässä hauskaa. Ensin etkot; viiniä ja juoruilua kaverin kanssa ja sitten tanssimaan loppuillaksi. Aamuksi kotiin. Kivaa on vielä tässäkin iässä!

      • ei tylsä

        Mikäs siinä jos pitää tanssimisesta. Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa.


    • djnfjbå'pjhb

      Hölmöä se on kotona sidukkaa hörppiä kun baarissa aina seuraa ympärillä. Ystävät eivät käy baarissa joten täällä tv ja tietokone eniten käytössä.

    • ghjghjghj

      Joo baarit jäi siinä 25 Ei ollut enää mitään mitä kokea.

    • ATM-aisuri

      Monelleko YT-sonnille ehdit jakaa pilluasi?

      Näinhän se menee, että naiset ensit huoraavat nuoruuden kauneutensa pelimiesten parissa ja sitten etsitään se romanttinen ja kirkasotsainen AT-aisuri kun ulkonäkö alkaa rupsahtamaan ja biletys ikä alkaa olla ohi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      99
      2735
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      199
      1804
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      92
      1773
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1390
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      126
      1386
    6. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      36
      904
    7. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      23
      904
    8. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      83
      894
    9. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      43
      784
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      753
    Aihe