Ongelmanani ei ole niinkään selluliitti vaan löysä "tytisevä" iho erityisesti reisissä ja käsivarsissa vaikka olen aika hoikka. Mittani ovat 165-166/54 paitsi tuosta aion laihtua vielä muutaman kilon pois. Tämä löysä iho johtuu kohdallani täysin perinnöllisistä syistä, koska äidilläni on myöskin sama ongelma. Onko siis olemassa jotain vartalo-/ selluliittivoidetta, joka tekisi ihosta "jämäkämmän" ja kiinteämmän? Tällä hetkellä todellakin tuntuu, että en uskaltaudu koko kesänä yleisille rannoille saatikka pitää minihametta..
löysä iho
5
2319
Vastaukset
- mimmu
laihduta enää! Kerää itelles täytettä sinne nahkan ja luun väliin.
- nainen
Sä olet laiha,se löysyys johtuu kun sul ei oo lihaa eikä lihasta.Juu,älä laihduta.
- n-18
Eli lihasta kyllä löytyy! Lenkkeilen, pyöräilen, jumppaan ja sauvakävelen, mutta siitä huolimatta reidet näyttävät todella löysiltä. Tänään taas todella masennuin, kun kävin vaateostoksilla ja sovituskopissa (valo oli kopissa samaa luokkaa, kuin päivänvalossa) reidet olivat kammottavan näköiset, todella löysät ja selluliittiakin näkyy selvästi! Ajattelin nyt ostaa jotain selluliittivoidetta.. Onko kenelläkään kokemusta tästä Lorealin Perfect Slim -voiteesta vai kannattaisiko ennemmin satsata Biothermin Cellulic zone:en? Olen aivan ymmällä, miten näin nuorella ja "laihalla" voi olla reidet kuin nelikymppisellä..äidillänikin on melkein kiinteämmät ja vaikka äitini oli nuorena lähes ylipainoinen, hänellä ei ollut selluliittia. Mulla taas näkyi persikkaihoa jo vauvana. Olen myös syönyt terveellisesti jo useamman vuoden ja aina ollut liikunnallinen, mutta mitään syytä en keksi tuon selluliitin syntyyn. Tosin mulla on ollut lähes aina aika hidas aineenvaihdunta ja pienenä mulla oli jatkuvasti ummetusta. Olikohan sillä sitten jotain vaikutusta.. Olen tällä hetkellä todella epätoivoinen ja masentunut tuon selluliitin suhteen, koska näin nuorella sitä ei kuuluisi olla!
- n-18
n-18 kirjoitti:
Eli lihasta kyllä löytyy! Lenkkeilen, pyöräilen, jumppaan ja sauvakävelen, mutta siitä huolimatta reidet näyttävät todella löysiltä. Tänään taas todella masennuin, kun kävin vaateostoksilla ja sovituskopissa (valo oli kopissa samaa luokkaa, kuin päivänvalossa) reidet olivat kammottavan näköiset, todella löysät ja selluliittiakin näkyy selvästi! Ajattelin nyt ostaa jotain selluliittivoidetta.. Onko kenelläkään kokemusta tästä Lorealin Perfect Slim -voiteesta vai kannattaisiko ennemmin satsata Biothermin Cellulic zone:en? Olen aivan ymmällä, miten näin nuorella ja "laihalla" voi olla reidet kuin nelikymppisellä..äidillänikin on melkein kiinteämmät ja vaikka äitini oli nuorena lähes ylipainoinen, hänellä ei ollut selluliittia. Mulla taas näkyi persikkaihoa jo vauvana. Olen myös syönyt terveellisesti jo useamman vuoden ja aina ollut liikunnallinen, mutta mitään syytä en keksi tuon selluliitin syntyyn. Tosin mulla on ollut lähes aina aika hidas aineenvaihdunta ja pienenä mulla oli jatkuvasti ummetusta. Olikohan sillä sitten jotain vaikutusta.. Olen tällä hetkellä todella epätoivoinen ja masentunut tuon selluliitin suhteen, koska näin nuorella sitä ei kuuluisi olla!
Eilen kävin taas shoppailemassa ja huomasin ilokseni sovituskopissa, että reiteni ovat kiinteytyneet huimasti ja reisien yläosissa ei näy enää, kuin pari satunnaista muhkuraa! Tulokset johtuvat todennäköisesti siitä, että olen kuivaharjaillut nyt 1,5 viikkoa (2 kertaa/pvä) ja tämän jälkeen hieronut (hieromaliikkein) jalkoihin, pakaroihin ja käsivarsiin Garnierin bodytonic-voidetta. Lisäksi suihkussa käydessä suihkutan reisillä hetken jääkylmää vettä. Siis ilmeisesti halpakin sellu-voide voi olla tehokasta! Oli todellakin mahtava huomata sovituskopissa, että mullahan on nyt oikein hyvännäköinen, muodokas ja kiinteä vartalo, eikä minihame tai bikinit näytä enää ollenkaan pahalta mun päällä. Samalla tavalla aion kuitenkin jatkaa vielä tästä eteenpäin, jos pääsisin selluliitista joskus vielä kokonaan eroon.
- 0mppu
n-18 kirjoitti:
Eilen kävin taas shoppailemassa ja huomasin ilokseni sovituskopissa, että reiteni ovat kiinteytyneet huimasti ja reisien yläosissa ei näy enää, kuin pari satunnaista muhkuraa! Tulokset johtuvat todennäköisesti siitä, että olen kuivaharjaillut nyt 1,5 viikkoa (2 kertaa/pvä) ja tämän jälkeen hieronut (hieromaliikkein) jalkoihin, pakaroihin ja käsivarsiin Garnierin bodytonic-voidetta. Lisäksi suihkussa käydessä suihkutan reisillä hetken jääkylmää vettä. Siis ilmeisesti halpakin sellu-voide voi olla tehokasta! Oli todellakin mahtava huomata sovituskopissa, että mullahan on nyt oikein hyvännäköinen, muodokas ja kiinteä vartalo, eikä minihame tai bikinit näytä enää ollenkaan pahalta mun päällä. Samalla tavalla aion kuitenkin jatkaa vielä tästä eteenpäin, jos pääsisin selluliitista joskus vielä kokonaan eroon.
onhan näitä selluliitti hoitoloita...koneellista lynfaa ja bodywrapingia, ja eikun kokeilemaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö28010306K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2445993Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1735424PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *955048Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193315Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe92714- 2142622
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.172434- 282284
Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3822217