Minulla oli jo valmiiksi melko blondit hiukset jotka olin värjännyt vähän yli 3kk sitten ja päätin värjätä nyt vielä blondimmaksi kun juurikasvuakin oli tullut. Valitsin L´ORÈAL PARIS Light Iced Blonde 1010 kevytvärin. Lopputulos ihan jotain muuta kui odotin. Hiuksista tuli vain ehkä alle puoliksi blondit, väri näytti osalti harmahtavalta ja tietystä kohtaa jopa vihreältä!
Oliko pohjavärini liian tumma näin vaalealla vai odotinko värjäyksen aikana liian kauan ennen kuin huuhtelin pois? Noudatin kyllä ohjeita niin hyvin kuin pystyin ja minulla oli vielä kokenut värjääjä apunani, mutta silti.. Jotenkin se pakkauksen blondi tyttö ei enää näytäkään normaalilta. Väri taisi olla vähän harmahtava.
Tuote jota käytin:
http://www.loreal-paris.co.uk/hair-colour/all-over-color/casting-creme-gloss/1013-light-frosted-blonde.aspx
Nyt tarvitsen apua! En halua kokeilla mitään värinpoistoja. Enkä myöskään uskalla värjätä heti. Odotan ehkä kuukauden tai pari :( ja värjään sitten uudestaan paremman sävyn toivossa blondiksi. Kuitenkin mitä voin tehdä nyt?! Jos käytän syväpuhdistavia shampoita yms. niin väri saattaa lähteä mutta lopputulos voi olla vielä pahempi jos se juurikasvukin palaa.
Vielä yksi huomautus. Minulla on paksut hiukset, aika pitkät. Tarvitsin kaksi pakettia hiusväriä ja se joka minua auttoi värjäyksessä sanoi minulle ettei ne kaksi pakettia riittäneet ihan täysin. Voiko vika ollakkin siinä ettei väriä ollut tarpeeksi???!!!
EILEN ILLALLA VÄRJÄYS MENI PIELEEN!
6
6051
Vastaukset
- aloittaja taas :D
siis tää oli se tuote jota mä' käytin sry
http://www.loreal-paris.co.uk/hair-colour/all-over-color/casting-creme-gloss/1010-light-iced-blonde.aspx - Perunapää
Olenpa onnistunut itsekin möhlimään hiusvärin kanssa, ja varmaan moni muukin blondaaja. Minulla oli aiemmin hiukset värjätty lämpimän sävyisellä vaalealla, tyyliin kullanvaalea. Sitten kerran ostin jostain syystä sellaisen jonkun tummanvaalean värin, joka olikin enemmän viileä vaalea, ilman kullan/punertavan sävyjä. Lopputulos oli karmea. Vihertävän harmaa, kuin perunan kuorilla olisi pääni värjätty.
Järkytyksestä toivuttuani hain kampaamokaupasta värinaamion. Sellaisen hoitavan, missä ei ole hapetetta eikä ammoniakkia. Valitsin lämpimän sävyn, se taisi olla joku kullanruskea. Sillä sain ensiapua tilanteeseen ja myöhemmin taisin kevytvärillä viimeistellä koko kauheuden.
Ainakin Helsingissä monessa kampaamotuotteita myyvässä liikkeessä on kampaaja paikalla, joten heiltäkin voi neuvoa varmasti kysyä.
Kannattaa opiskella edes vähän miten värit käyttäytyy, jos harrastaa kotivärjäystä. Varsinkin toi blondaus on sellanen, missä voi pahasti mennä metsään. Nuorempana tuli tehtyä vaikka mitä kokeiluja, kun ei ollut niin väliä miltä näyttää. Nyt kun on työelämässä, niin pitäis olla suht koht normaalin näköinen... - annaQQ
ää apuaaa mullakin meni harmaaks! siis ihan harmaaksi! yritin siis tosi vaaleista värjätä keskivaaleaksi, ja persiieelleen meni. Mitä voin tehdä? ruskeeta sävyä, värinpoistoa vai mitä?
- blondia tukkaa
Tuhkaiset sävyt lähtevät hiuksista pesuissa yleensä melko hyvin, joten monet hiuksistonsa viileänsävyisinä pitävät käyttävätkin usein hopeashampoita ja hoitoaineita sävyn ylläpitoon.
Vaalennetut hiukset nappaavat sävyn herkästi vähän liiankin hyvin ja ennen etenkään millään värinpoistoilla hiuksia rasittamista suosittelen lämpimästi kokeilemaan syväpuhdistavaa shampoota, antamaan aikaa värin ns. asettumiselle muutaman pesun ajan ja tämän jälkeen sävyttäviä hoitoaineita / suoravärejä tarpeen vaatiessa :) - dih.
No niitä kevytvärejä ei tosiaan kannata käyttää, sana kevyt ei koskaan merkitse htvää. Jos haluat hyviä tuloksia, kokeile XXL 01 Ice Blondea. Itse käytän ja toimii aina
- Anonyymi
Asia ei ole ihan noin suoraviivainen. Kevytväri on juuri sopiva, kun haluaa 1-2 asteen vaalennuksen eli esim. tumman vaaleista kirkkaan vaaleaksi. Useimmat vaaleat värit vaalentavat 4-8 astetta ja tällainen väri ei sovi tumman vaaleille ja pilaa hiukset tai tekee niistä vitivalkoiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_242514Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581873Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup161435Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3041115Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua141095- 2591002
- 63965
- 146913
- 50847
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.113837