Maslown tarvehierarkia

first things first

11

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Da Mies

Kyllä. Siksi pitää rakastella ennen kuin voi katsoa silmiin.

• Maslow on oikeassa

Seksi on myös moraalia, realismia ja ennakkoluulottomuutta tärkeämpää.

• iitmii

Jos ei saa pillua ei kannata tehdä mitään muutakaan. Maslowkin sen tajusi.

• En tiedä mistä johtuu, mutta minua vituttaa joka kerta kun joku vetoaa Maslow'n tarvehierarkiaan. Silloin kun joku Laasanen (tai joku) sillä ensi kertaa perusteli jotain, se oli vielä OK, mutta nyt jokainen alemman tason populisti vetoaa siihen pelkästään lausumalla nimen niin kuin jonkun loitsun, ja perustelee ties mitä katsomalla, että seksi on ylemmällä tasolla kuin jokin toinen asia.

• hierarkisti

Seksuaalisten tarpeiden tyydyttämistä ei ole pelkkä naisen saaminen. Hyvin moni mies tekee sen itse, seksileluilla tai ilman, samoin myös yhä useampi nainen. Siinä mielessä Maslow´n tarvehierarkiassa on mahdollista edetä ilman kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen. Mutta läheisyyden tunteen puuttuminen tekee tyydyttyneistäkin tarpeista vaillinaisia. Siksi ilman naista ei ole onnea, vaikka tarpeet täyttyisikin.

• Älyn haamu

Olet naisia (turhaan) mielistelevä nynny ja eunokki.

• Älyn haamu kirjoitti:

Olet naisia (turhaan) mielistelevä nynny ja eunokki.

Vai oikein "eunokki".

• Kova jätkä

LordBoredom on kyllä nimensä mukainen tylsimys. Taitaa olla vain DarkFearin sivunikki. Molemmilla nimi on enne. Kolmantena kerhoon liittyy vielä itmies, niin voitte perustaa tylsien nynnymiesten puuhapajan.

• Kova jätkä kirjoitti:

LordBoredom on kyllä nimensä mukainen tylsimys. Taitaa olla vain DarkFearin sivunikki. Molemmilla nimi on enne. Kolmantena kerhoon liittyy vielä itmies, niin voitte perustaa tylsien nynnymiesten puuhapajan.

Tiedän. En minä ihan sattumalta silloin joskus 8 vuotta sitten valinnut nimimerkkiäni.

• LordBoredom kirjoitti:

Vai oikein "eunokki".

Mä luulen, että se on jokin kukka.
        Kasvaa ehkä jossain haapalehdoissa. Väriltään varmaan keltainen. Eunokkeja kerätessä kannattaa varoa sormien värjäytymistä. Jännä kyllä sormiin leviävä väri on lila, kukan omasta väristä huolimatta.

Maslow aiheuttaa mulle myös inhon väreitä. Sitä tulkitaan aina väärin. Ihminen voi kokea tyydytystä kieltäessään itseltään unen ja ruuan taistelessaan moraalisen vakaumuksensa vuoksi. Terveyshän siinä menee, mutta ihminen voi kokemuksellisesti tuntea tarkoituksenmukaisuutta ja tyydytystä.

• teoria ja tulkinta

Nyt on unohtunut keskustelijoilta kaksi asiaa:
      1) Maslow kertoo asioiden tilan - ei sitä, mikä olisi oikein tai hyvin.
      2) Maslow ei aseta asioita tärkeysjärjestykseen. Se, että jotkut tarpeet tyydytetään ennen toisia, ei kerro tärkeysjärjestyksestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5466
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3721
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3283
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2565
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2152
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2077
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163