Elikkäs irtisanoin itseni viikkotyöstä 38h/vko. Työsuhde kesti puoli vuotta jonka aikana en pitänyt lomia.
No nyt kutenkin jatkan työssä opiskelun ohella siten että teen vain muutaman tunnin parina iltana viikossa. Eli n. 4-6h/vko.
Eli oisko mun pitänyt saada lomakorvaus rahat?? sillä en tee lomapäivilläni enää mitään. Vai miten asia kuuluu tälläisessä tilanteessa mennä?? Palkan maksajani on hieman epärehellinen joten jos joku osais sanoo....
lopputili ja lomakorvaukset
2
367
Vastaukset 2
- kyskysvast
Jos olisin sinun työnantaja, niin tulkitsisin tilanteen sillä lailla, että työsuhteesi ei ole lainkaan lakannut ja että tienatut lomat tulee seuraavalla lomakaudella v. 2012 paitsi ne pari päivää, minkä ehkä kerkesit tienata ennen 1.4.2011, mitkä sinulla olisi pitänyt olla lomaa mennä kesänä. Mutta kysy viisaammilta www.tyosuojelu.fi.
- palkanlaskija
Siis jatkuiko työsuhteesi edelleen, viikkotyöaika muuttui vain? Jos näin, sinulle ei siinä tapauksessa ole maksettu loppupalkkaa, eikä siten myöskään lomakorvausta pitämättömistä lomista.
Loppupalkan (sis. lomakorvaukset) maksaminen edellyttää sitä, että työsuhde on loppunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931749
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4801319- 881173
- 721098
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861083Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.421041- 93927
- 65695
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta175694Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt8687