Sain purentakiskon kun purentalihaksia (yläleukaa jne.) on jomotellut jo pitkään. Nyt viikon käyttänyt eikä ole auttanut jomotukseen. Kuinka kauan te olette joutuneet käyttämään kiskoa ennen kuin on helpottanut niihin oireisiin joihin sen saitte?
Kuinka nopeasti purentakisko auttaa?
6
4163
Vastaukset
- hampaat rikki
Mulla ei auttanut ollenkaan kävin useita kertoja korjauttamassa sitä ja lopputulos paha purentavika joka pahenee entisestään.
- kärsivällisyyttä1
siinä voi mennä pitkään koska tulos on varmasti pitkällä aikavälillä muodostunut? Kuinkakohan korkea kiskosi on? mulle tehtiin lopulta
uusi korkeampi kisko (ei tietysti yhtä mukava suussa) ja reilusti yli puolen vuoden jälkeen alkoi auttaa...edelleen on silti tuntemuksia mutta huomattavasti lievempänä.- viikkoviikkoviikko
Millasia tuntemuksia sulla on/oli? Missä kohti tuntuu ja sattuu? Mietin vaan, että onko nää mun tuntemukset lopulta sellasia mihin purentakiskon pitäis auttaa vai onko jotain muuta.
- kaikenlaistatosiaan
mulla oli vaikka mitä.. hermosärkyä hampaissa,kovaa vihlontaa välillä, hammaskipua eripuolilla hampaissa,leukaa särki vaikka mitä..
- polo-olo
Mulla ollu viisi kuukautta ja pikkupikkuhiljaa jotain apua.. Välillä on pitäny hioa hampaiden pintoja kun purenta muuttunut leukojen "löystyessä" ja epätasainen purenta sinänsä pahentaa tilannetta. Kiskot parhaillaan uudistettavana kun löystyneet. Saan huomenna, viikon tauko siis ollu. Samoin olen käyny purentalihasten hieronnassa kymmenen kertaa ja syöny koko ajan sirdaludia 2mg öisin.. Pitkän ajan kuluessa vaiva tullut, pitkään menee parantuessa. Joku sanoi, että vuoden kuluttua alkoi helpottaan. Rasittava vaiva :(
- alkupeepepe
Millasia sun oireet on? Missä kohti särkyä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️531934- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381649