Saisikos sen itsensä Jumalan vastailemaan tänne?
Jumala kuulolla
10
56
Vastaukset
- pertsa 2013
Ota Raamattu käteen ja lue! Siinä Jumala vastaa.
Eipä ole vastannut. Herättää vain enemmän kysymyksiä kuin mihin vastailee. Kaveri voisi päivittää opuksensa monelta osin, jotta edes kristityt itse kykenisivät tulkitsemaan sitä ristiriidattomasta.
Heititpä ihan uuden jutun. Jää odottelemaan.
Antti-pappi- halojaa
Eiköhän tuo ole jo vastaillutkin täällä, luulisin.
- yleistä asiaa
Osoitapa jokin viesti, jonka Jumala on itse kirjoittanut.
- Jumala kuulolla
yleistä asiaa kirjoitti:
Tässä:
Suomen Kuvalehti (37/2007) kertoi seuraavaa kansalaissodan jälkeisestä ajasta:
" Kirkko oli kantansa kiinni lyönyt. Arkki-
piispa Gustaf Johanssonin mielestä kaik-
ki Jumalan kieltäjät pitäisi tappaa ja piispa
Otto Colliander julisti, että työväestö oli ka-
pinointinsa takia ”Jumalan kirouksen alai-
nen ja jätettävä Saatanan haltuun”.
Valtion ja kirkon liitto oli hurskas ja irvo-
kas." - halojaa
yleistä asiaa kirjoitti:
Mistäpä minä sen tietäisin, missä viesteissä Jumala mahdollisesti puhuu.
Joskus on tälläkin palstalla käynyt itselleni niin, että jotain viestiä lukiessaan on "juonut elävää vettä". Silloin Jumala on puhunut minulle sen viestin kautta. Jollekulle muulle ehkä jonkun muun.
- מארחים
yleistä asiaa
Quin és l'assumpte del meu fill? Vastaili kun palsta aukesi. Vain Jumala pystyy muuttamaan lakejansa ja Jumala on ilmoittanut useissa lehdissä, että homostelu ei ole syntiä.....
- PSARI
yleistä asiaa,
Pyydät itse Jumalaa vastailemaan.
Asia ei ole aivan noin yksinkertainen. Jumala arvonimen omaavat jo ammoin kuolleet Raamatun kaikki juutalaisten jumalat ovat vaiti kuten myös alkukristittyjen jumala Serapis Uuden Testamentin puolelta,
mutta Hän, jota teidän pitäisi kunnioittaa ei ole kuollut, vaan elää. Hän on Pyhä Olevainen, jota ei pidä sotkea Raamatun ihmis- ja pakanjumaliin.
Pyhä Olevainen on Hän, joka kauttani kertoo tulevat ja menneet sekä parantaa joitakin sairauksia käyttäen minua myös meediona elävien toisia auttavien toisessa ulottuvuudessa olevien Pyhien Olevaisten ja ihmisten väliseen kommunikointiin.
Kukaan ei saa ikuista elämää, mutta joidenkin ihmisten kohdalla elämää voidaan jatkaa vähän pitempään parantamalla hänen sairautensa jostakin erityisestä syystä. Esimerkkinä eräs isä, jolla oli munuaissyöpä, ja jonka vaimo oli synnyttänyt pienen pojan perheeseen. Pyhä Olevainen paransi häneltä syövän kauttani tämän vienen vastasyntyneen pojan takia, joka ei isäänsä olisi oppinut muuten tuntemaan, sillä isä olisi kuollut lyhyessä ajassa syöpään.
Lakatkaa ihmiset etsimästä jumalaanne ihmisten kirjoittamista teksteistä ja kuunnelkaa sisintänne, niin pääsette oikean "jumalanne" Pyhän Olevaisen luo jo eläissänne. Pyhä Olevaisuus on lähellänne, mutta ette ymmärrä sitä, ja se on sellaisessa ulottuvuudessa ja materiaa, jota ei osata vielä tutkia ja siksi sitä ei tunneta vielä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174056
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231127- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74863- 103845
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810