MIEHET / POJAT VASTATKAA KYSELYYN

tyttö tällainen

1. naisen hiukset - pitkät vai lyhyet & vaaleat vai tummat? -->

2. naisen iho - haittaako muutama finni tai esim. eri ihonväri sinua? -->

3. muodot ja vartalo --> pitääkö olla laiha (kuinka laiha) ja millaiset muodot eivät sovi? /millaiset kelpaa? -->

4. hampaat - pitääkö olla valkoiset ja suorat, vai haittaavatko vinot hampaat poikia? -->

5. silmälasit / hammasraudat - häiritsevätkö kumpikaan asia naisessa? -->

6. vaatetus - pitääkö naisen olla muodikas, ja minkätyyppisiä asuja toivoisit tyttöystäväsi käyttävän? -->

7. jos naisella on esim. paljon lävistyksiä/tatuointeja - mitä mieltä olet niistä? -->

8. jos naisella on jokin muiden ulkonäöstä selvästi poikkeava asia - vaikka että on menettänyt onnettomuudessa toisen jalkansa/kätensä - kuinka paljon vaikuttaa siihen, kiinnostutko naisesta? -->

9. pituus - lyhyt vai pitkä (kuinka lyhyt/pitkä enintään?)? -->

10. Jos nainen on luonteeltaan aivan unelma, ja olet ihan hulluna häneen, onko ulkonäöllä MINKÄÄNLAISTA merkitystä? -->

11. Jos ystäväsi pitävät tyttöä rumana, voitko kiinnostua hänestä? -->

12. Häiritseekö sinua, jos tyttö on itse todella epävarma ulkonäkösä suhteen? -->

KIITOS VASTAUKSISTA !! :))

53

4538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+8

      Oletko kalju rasvanahkainen hampaaton lihava tatuoitu kädetön ruma kääpiö?

    • tyttö tällainen

      en, tämä on vain kysely :D

    • liian vanha vastaaja

      1) Tummat, vähintään olkapäille ulottuvat hiukset eniten mieleeni, mutta tiedän myös nätin näköisiä blondeja, joilla on lyhyet hiukset, eli ei ne hiukset nyt lopulta niin paljon ratkaise.. mutta tummat kieltämättä herättävät huomioni paremmin.
      2) Finnejä tulee ja menee, ketä ne haittaisi.. vai oliko tämä tarkoitettu murkkuikäisille pojanklopeille, jotka eivät tajua mistään mitään? Ihonvärillä ei ole väliä, mutta tummat (latinot) vetävät taas tässäkin pidemmän korren, jos valita pystyy.
      3) Sellainen hoikka ja siro, josta kuitenkin löytyy muotoja.. Kiira Korpi nyt äkkiseltään tulee mieleen, eli vartalon kiinteys tekee paljon. Lihavat ja löysät naiset eivät kelpaa, vaikka heissäkin on paljon kauniskasvoisia naisia.. rakastelu nyt vain on muutakin kuin suihin ottamista, joten ei riitä.
      4) Hampaiden takia ei kyllä kukaan ole pakkeja saanut, mutta vältän kyllä tupakoitsijoita, joilla saattaisi keltaiset hampaat hyvinkin olla.. en tiedä. Sanotaan, että sellaiset luonnolliset, ei vitivalkoiseksi valkaistut ja viimisen päälle oikaistut, mutta onhan osalla ihan luonnostaankin nätti hammasrivi.
      5) Silmälasit ovat nykyään niin halpoja, että ainakin itse käytän niitä pukeutumisen jatkeena (neljät lasit tällä hetkellä) ja piilareitakin voi käyttää, jos siltä tuntuu, joten mitäpä lasit haittaisi.. tekee blondistakin fiksumman näköisen ;) Hammasraudat ovat jälleen ohimenevää ja on lähinnä teinien ongelma, jos niistä sellaisen haluaa tehdä.
      6) Kunhan osaa pukeutua tilanteen mukaan, eli ei korkkareita mustikkaretkelle tai kumppareita ja tuulipukua kaupunkiin jne. Hameet ja mekot ovat aina naisellisen naisen merkki.
      7) Itsensä lävistely ja tatuoinnit ovat merkki huonosta itsetunnosta ja niillä kerätään vain huomiota.. heidän itsetunto ei kestä minun seuraani, joten saavat puolestani juosta järveen. (huono itsetunto näkyy mm. siitä vittuilutulvasta, minkä tämä teksti saa).
      8) Invaliditeetti ei ole ongelma, ellei siitä itse tee sellaista, eli sääliä kerjäävistä ihmisistä en välitä, mutta jos jälleen on sinut itsensä kanssa, niin ei ole mikään ongelma tuokaan..
      9) Sellainen 160-170cm olis ehkä sopivin.. eipä tule mittailtua, eikä haittaa jos on itseä pidempikin, mutta naiset yleensä edellyttävät, että mies on sen 15cm pidempi
      10) Kaverina ei, mutta puolisona on.. en ainakaan itse pidä pimeässä peiton alla muhinoinnista, eli kyllä pitää kestää päivänvalossa keittiön pöydällä touhuilutkin.
      11) En harrasta ystävien kanssa kimppakivaa, joten eipä heidän mielipiteensä tässä asiassa ratkaise.
      12) Ei häiritse, sillä en katsele sellaisia, kuten tuossa aiemmin tuli esille.

    • 45676867

      1. pitkät paremmat useimmilla naisilla
      2. eipä juurikaan
      3. "normaali", tyyliä yleisurheilijan kroppa, josta vähennetty vähän lihasta ja johon on lisätty vähän rasvaa
      4. kunhan nyt ei ole hampailtaan täysin kummajainen niin ei mitään väliä, valkoiset hampaat plussaa
      5. silmälasit sopii monille, hammasraudat ei sovi kenellekään, mutta tuskin haittaisivat
      6. ei ole pakko olla "muodikas", mutta olisi kiva, jos kuitenkin panostaa vähän vaatetukseen, mallia voi ottaa Kate Middletonista
      7. paljon => voi haitata, muutama ei
      8. tuollainen valitettavasti vaikuttaisi varmaan, niin ikävää kuin se onkin
      9. ei kauheasti väliä, mutta yleensä olen ihastunut lyhyisiin 155-160
      10. aina on jonkinlaista merkitystä
      11. voisin, jos itse pidän nättinä
      12. ei, kunhan se epävarmuus ei sitten aiheuttaisi muita ongelmia

    • eggggggggggggggef

      1. pitkät ja mieluiten tummat.

      2. ei muutama finni haittaa.

      3. ei liian laiha, eikä liian lihava

      4. vinot hampaat ei ole rumat

      5. lasit ja raudat ei haittaa, minusta raudat voi olla ihan nätit.

      6. ei mitään kovin räikeätä

      7. lävistykset ja tatuoinnit on ok mutta liika on liikaa

      8. aika paha

      9. pekan ja pätkän väliltä

      10. kyllä ulkonäöllä on aina jonkin lainen merkitys

      11. kauneus on katsojan silmässä

      12. vaikea sanoa

    • RandomManInTheMoon

      Hei tämähän on digiajan Napakymppi! :D

      Heti alkuun haluan sanoa, että arvostan naista joka osaa pitää huolta itsestään. En välitä liiemmin mistään urheiluhulluista, mutta peruskunto ja hygienia tottakai kohdillaan niin sillä pääsee pitkälle. Kasvoja pidän tärkeimpänä osa-alueena, muu kroppa voi olla sitten melkeen mitä vaan.

      1. Ei mitään väliä :) Vaikka myönnettäköön että katseeni kääntyy ehkä 0.5% suuremmalla todennäköisyydellä pitkähiuksisen blondin perään. Muuta asiat ratkaisevat enempi.

      2. Finnit yms on luonnolisia ja niitä saa olla, mutta levinnyt akne on jotain mitä en pidä erityisen nättinä. Toisaalta liian täydellinen iho kielii "kalliista ylläpitokustannuksista"

      3. Kunhan vartalo kielii terveellisestä ihmisestä, se kelpaa minulle. Selvästi liikalihavia ihmisiä rehellisesti sanoen inhoan siitä syystä, että ovat antaneet kroppansa joutua moiseen kuntoon. Tiedän tiedän, "geenit sitä ja tätä", mutta geenejäkin suurempi lihavuuden aiheuttaja on omat elintavat. Ja kropasta sen näkee heti.

      4. Ehdottomasti ei mitään täydellisiä pepsodenthampaita, vaan "tavalliset" jopa hieman kellertävätkin saavat olla. Kunhan ne kaikki on tallessa... edes suurinpiirtein. Viittaan tässä esipuheeseeni tuolla ylempänä.

      5. Eivät. Tosin, tämäkin riippuu henkilöstä kenestä puhutaan, mutta 99% likoista saavat mielestäni extraboostin seksikkyyteen lasien avulla. Eikä ne hammasraudatkaan todellakaan este ole, jos muut asiat on kohillaan.

      6. Ei tarvitse olla mikään muodin edelläkäviä, todellakaan. Kunhan on hyvät pukevat vaatteet niin se on ok. Mielestäni hupparit on likoilla tosi hot. Toisaalta taas, vaatteet jotka korostavat lantiota/takapuolta on kyllä plussaa ja isosti

      7. No, kunhan sen naisen tunnistaa vielä sieltä tatskojen alta niin... :D No järkevissä rajoissa ku liikutaan niin kummatkin on ok. Mielestäni kasvoissa saa olla läväreitä, mutta tatuointeja ei kasvoihin missään nimessä.

      8. Valehtelisin jos sanoisin ettei se vaikuttaisi jossain määrin. Mutta edelleenkin, jos muu paketti vaikuttaa hyvältä, niin yks raaja sinne tänne.

      9. Ei sillä ole merkitystä muuten kuin että on itseäni lyhyempi.

      10. Tätä asiaa olen miettiny jo vuosia, enkä ole saanut siihen toisenlaista vastausta: niin sikamaiselta kuin se kuulostaakin niin kyllä, ulkonäöllä on merkitystä itselleni. Vaikka kuinka haluaisin rakastaa ja pitää toisesta ihmisisestä niin totuus on se, että se on se ulkokuori jota näet päivittäin. Tämä on kaksisuuntainen tie, eli sama homma jos nainen on älyttömän kaunis mutta luonteeltaan mätä, ei semmosella ihmisellä ole itselleni mitään arvoa.

      11. Sosiaaliset paineet vaikuttaa asiassa kuin asiassa, mutta jos todella pitäisin naista itselleni täydellisenä, niin kyllä ne olis kaverit siinä kohtaa jotka lähtis vaihtoon.

      12. Olen joskus ollut suhteessa jossa toinen osapuoli koki paineita ja stressiä ulkonäöstään, haukkui itseään rumaksi eikä ottanut kehujani kuuleviin korviinkaan, vaikka hän oikeasti oli kaunis kuin mikä. Ajan myötä tuollainen "itseinho" alkoi nakertamaan suhdettamme pahasti ja sai oman olonikin tuntumaan turhautuneeksi, mikä lopulta oli yksi eromme syistä. Ihmisen pitää luottaa ja uskoa itseensä sen verran että kykenee ottamaan kehuja vastaan. Sellainen pieni epävarmuus vielä menettelee, mutta jokapäiväinen valitus aiheesta alkaa ennen pitkään vain stressaamaan. Ujous on sitten asia erikseen, ujo saa olla :)

    • tyttö tällainen

      Kiitos hyvistä vastauksista!:) Näkee, että niitä ihania miehiä on vaikka kuinka paljon olemassa. Sellaisia, ettei pelkkä ulkonäkö ole tärkein, mutta ainahan se jotain merkitsee.

      Voi vastata vielä lisääkin, näitä on kiva lukea!(:

    • 17+9

      1. Lyhyet yleensä iskee muhun enemmän, mutta pitkätkiin on monesti kauniit. Ehdomattomasti mieluummin tumma/puna/mustatukka kuin blondi, varsinkaan tekoblondit ei iske sitten yhtään. Rastat sun muut erikoisemmatkin on vaan plussaa jos ne tytölle sopii.

      2. Pari finniä sinne tai tänne. Ihovärikään ei periaatteessa haittaa, mutta noin yleisesti ei ulkomaalaisia piirteitä omaavat naiset oikein iske, sori vaan.

      3. Normaalipainoinen on optimi, mutta mieluummin vaikka reilummin muotoja kuin joku luuviulu. Kaksoisleuka on kyllä jo turnoff.

      4.. No kunhan ei nyt ihan miten sattuu ole kasvaneet.

      5. Silmälasit on naisilla ehdoton plussa! Hammasraudat ei haittaa, väliaikaisestihan ne vaan on.

      6. Muodin tuulien orjallinen seuraaminen olisi enemmänkin turnoff, mutta kyllä naisella pitäis olla sen verran silmää että katsoo vähän mitä päälleen laittaa ja mitkä vaatteet vartalolle sopii. Oma, persoonallinen tyyli on plussaa.

      7. Jos ne tytölle sopii, niin plussaa vaan. Liika on tietty aina liikaa.

      8. Paha kysymys. Myönnän kyllä että kiinnostus voisi katketa johonkin tuollaiseen seikkaan, olisihan siinä sulateltavaa. Periaatteessa varmaan joku tekoraaja nyt ei niin paljon haittaa, jos ihminen kuitenkin kykenee pitämään huolen itsestään eikä se haittaa mainittavasti elämää, mutta pyörätuolipotilaan kanssa en kyllä ryhtyisi mihinkään. Enpä tiedä kun ei ole tullut tilannetta vastaan.

      9. No kunhan ei ole mua pitempi tai mikään ihan kääpiö, eli varmaan kaikki käy välillä 150-180cm.

      10. Ei ole tullut tuollaista tilannetta vastaan, kun kaikki tähänastiset ihastukseni ovat miellyttäneet ainakin jossain määrin meikäläisen silmää. Kyllä mielestäni sitä fyysistäkin vetoa pitää suhteessa olla.

      11. Ei pal kiinnosta kaverien mielipiteet, meillä on muutenkin niin erilaiset naismaut. Osa kuolaa vaan tiukkaperseisiä blondeja, minä en eikä se meidän kaveruuteen mitenkään vaikuta. En mäkään pidä kaikkien tyttöýstäviä hyvännäköisinä tai edes mukavina, mutta ei se mulle kuulu.

      12. No kunhan tajuaa että on minun mielestäni viehättävä. Haluan on olla poikaystävä ja rakastettu, en mikään itsetunnon tukipilari ja laastari.

    • hrhhdfh

      tyttö tuollainen. onko sinulla raudat?

    • 27MMMMM

      1. naisen hiukset - pitkät vai lyhyet & vaaleat vai tummat?
      Pitkät, värillä ei niin väliä.

      2. naisen iho - haittaako muutama finni tai esim. eri ihonväri sinua?
      Ei haittaa.

      3. muodot ja vartalo --> pitääkö olla laiha (kuinka laiha) ja millaiset muodot eivät sovi? /millaiset kelpaa?
      Ei liian laiha. Mieluummin muutama kilo liikaa kuin liian vähän.

      4. hampaat - pitääkö olla valkoiset ja suorat, vai haittaavatko vinot hampaat poikia?
      Toivon että nainen pesee hampaat säännöllisesti päivittäin, hampaiden väri vaihtelee luonnostaan eri ihmisillä.

      5. silmälasit / hammasraudat - häiritsevätkö kumpikaan asia naisessa?
      Ei.

      6. vaatetus - pitääkö naisen olla muodikas, ja minkätyyppisiä asuja toivoisit tyttöystäväsi käyttävän?
      Ei tarvi olla muodikas, nainen saa käyttää sellaista vaatetusta joka itselle sopii.

      7. jos naisella on esim. paljon lävistyksiä/tatuointeja - mitä mieltä olet niistä?
      En tykkää kummastakaan, tosin jokin pieni tatuointi vielä menee.

      8. jos naisella on jokin muiden ulkonäöstä selvästi poikkeava asia - vaikka että on menettänyt onnettomuudessa toisen jalkansa/kätensä - kuinka paljon vaikuttaa siihen, kiinnostutko naisesta?
      Vaikuttaahan se jos jalka/käsi puuttuu. En sano ettenkö voisi kiinnostua naisesta, mutta tällöin on paljon vaikeampi päästä alun yli sille asteelle että voisi kiinnostua.

      9. pituus - lyhyt vai pitkä (kuinka lyhyt/pitkä enintään?)?
      150-180cm.

      10. Jos nainen on luonteeltaan aivan unelma, ja olet ihan hulluna häneen, onko ulkonäöllä MINKÄÄNLAISTA merkitystä?
      On. Ulkonäkö vaikuttaa osaltaan, en usko että voisin olla "ihan hulluna" keneenkään pelkästään luonteen perusteella.

      11. Jos ystäväsi pitävät tyttöä rumana, voitko kiinnostua hänestä?
      Voin, tosin ei mulla ole ystäviä.

      12. Häiritseekö sinua, jos tyttö on itse todella epävarma ulkonäkösä suhteen?
      En osaa sanoa, varmaan vähän. Tai sitten enemmän jos tyttö ei pääse asiasta yli vaikka kertoisin että tykkään hänen ulkonäöstään.

    • lolololololololol

      1. penis
      2.penis
      3.penis
      4penis
      5penis
      6penis
      7pneis
      8pingas
      9seppo taalasmaa
      10sillalta alas
      11pasiviheraho
      12pärisee

    • yksin kotona

      . naisen hiukset - pitkät vai lyhyet & vaaleat vai tummat? -->

      2. naisen iho - haittaako muutama finni tai esim. eri ihonväri sinua? -->

      3. muodot ja vartalo --> pitääkö olla laiha (kuinka laiha) ja millaiset muodot eivät sovi? /millaiset kelpaa? -->

      4. hampaat - pitääkö olla valkoiset ja suorat, vai haittaavatko vinot hampaat poikia? -->

      5. silmälasit / hammasraudat - häiritsevätkö kumpikaan asia naisessa? -->

      6. vaatetus - pitääkö naisen olla muodikas, ja minkätyyppisiä asuja toivoisit tyttöystäväsi käyttävän? -->

      7. jos naisella on esim. paljon lävistyksiä/tatuointeja - mitä mieltä olet niistä? -->

      8. jos naisella on jokin muiden ulkonäöstä selvästi poikkeava asia - vaikka että on menettänyt onnettomuudessa toisen jalkansa/kätensä - kuinka paljon vaikuttaa siihen, kiinnostutko naisesta? -->

      9. pituus - lyhyt vai pitkä (kuinka lyhyt/pitkä enintään?)? -->

      10. Jos nainen on luonteeltaan aivan unelma, ja olet ihan hulluna häneen, onko


      1. Vaaleat hiukset, ei väliä onko lyhyet vai pitkät
      2. Ihinvärillä ei ole väliä, eikä finnit haittaa.
      3. Tykkään pieneistä tisseistä. pienet tissit on kauniit. Semmonen ulkoneva peppu on hyvä ja voi olla xl kokoinenkin.
      4. Luonne on tärkein, en mä katso hampaita. jos tulee toimeen toisen kanssa niin muulla ei ole väliä.
      5. Ei häiritse.
      6. No, eipä vaatetuksella ole väliä. mulle merkkaa luonne eniten.
      7. En tykkää lävistyksistä. jos on vaikka nänni tai kieli lävistys niin ei haittaa.
      8. No en haluaisi olla yksijalkaisen kanssa. Kyllä mulle on tärkeetä et voi liikkua ja lähteä vaikka metsään kävelemään.
      9. Itse olen 167 joten mulle sopis enintään 170 cm nainen
      10. Ei ole ulkonäöllä väliä. Kyllä se luonne on se joka ratkaisee. Sellanen on hyvä kenen kanssa tulee hyvin toimeen. Jos on kaunis nainen mut ei tule toimeen sen kanssa ja riitelee koko ajan niin ei suhteesta tule mitään. Mut kuitenkin molemmilla pitää olla omat mielipiteet asioista ja sitä on kunnioitettava.
      11. Voisin joo.
      12. Ei häiritse , mut kannustaisin siltin olemaan oma itsensä ja sanoisin ettei pidä välittää siitä mitä muut ajattelevat. Kaikkia ei voi miellyttää.

    • hajatus

      1. naisen hiukset - pitkät vai lyhyet & vaaleat vai tummat? --> Ei mitään merkitystä.

      2. naisen iho - haittaako muutama finni tai esim. eri ihonväri sinua? --> Ei. Finnit tulee ja menee. Iho saa olla väriltään mikä vain kunhan sitä ei ole peitetty pakkelilla.

      3. muodot ja vartalo --> pitääkö olla laiha (kuinka laiha) ja millaiset muodot eivät sovi? /millaiset kelpaa? --> Yletön ylipaino ja sairaalloinen laihuus eivät herätä kiinnostusta, pakko myöntää. Muotojen osalta sanoisin että mielummin liian vähän kuin liian paljon.

      4. hampaat - pitääkö olla valkoiset ja suorat, vai haittaavatko vinot hampaat poikia? --> Hampaiden vinous ei haittaa. Hampaiden väri saisi kyllä olla vaalean puolella. Tosin kiiltäviksi valkaistut hampaat ovat ihan yhtä hirveät kuin täysin mustatkin.

      5. silmälasit / hammasraudat - häiritsevätkö kumpikaan asia naisessa? --> Ei pätkääkään.

      6. vaatetus - pitääkö naisen olla muodikas, ja minkätyyppisiä asuja toivoisit tyttöystäväsi käyttävän? --> Muodin seuraaminen on ehdoton turn off, siinä missä tuulipuvut ja reikäpaidatkin. Rentous ja omaperäisyys viehättää niin pukeutumisessa kuin luonteessakin.

      7. jos naisella on esim. paljon lävistyksiä/tatuointeja - mitä mieltä olet niistä? --> Riippuu lävistyksistä ja tatuoinneista. Karkeasti sanoen 90% näkemistäni lävistyksistä ja tatuoinneista on ollut plussaa, mutta jos lävistysten määrä lasketaan kymmenissä tai ihon alkuperäistä väriä ei enää näe muualla kuin kainalokuopassa, niin mennään miinuksen puolelle. Tatuoinnit ovat vähän riskisijoitus (minun silmissäni), koska epäonnistunut tatuointi vetää liikaa huomiota itseensä negatiivisessa mielessä.

      8. jos naisella on jokin muiden ulkonäöstä selvästi poikkeava asia - vaikka että on menettänyt onnettomuudessa toisen jalkansa/kätensä - kuinka paljon vaikuttaa siihen, kiinnostutko naisesta? --> Saattaa jopa herättää kiinnostusta, lähinnä haluaisin tietää miten kyseinen vamma on hänen sielunelämään vaikuttanut, miten hän on löytänyt voimia jatkaa eteenpäin jne. Vastoinkäymisiä kokenut ihminen, joka kykenee katsomaan elämää positiivisesti herättää kunnioitusta. " I have a tender spot in my heart for bastards, cripples and broken things." - Game of Thrones -

      9. pituus - lyhyt vai pitkä (kuinka lyhyt/pitkä enintään?)? --> Itse olen lyhyt joten pitkät naiset harvoin ovat se ensimmäinen kiinnostuksen kohde. (Ja harvoin ne kiinnostuvat minusta) Olen tosin kertaalleen kävellyt baarista käsikynkässä 20 cm itseäni pidemmän leidin kanssa, joten ei parane antaa mitään ehdotonta lausuntoa tästäkään.

      10. Jos nainen on luonteeltaan aivan unelma, ja olet ihan hulluna häneen, onko ulkonäöllä MINKÄÄNLAISTA merkitystä? --> Hyvin vähän.

      11. Jos ystäväsi pitävät tyttöä rumana, voitko kiinnostua hänestä? --> Olen seurustellut tytön kanssa, jota kaikki muut pitivät rumana. Ei haitannut minua muuten, mutta usein joutui ei-toivotun agression valtaan kun tuntemattomat vastaantulijat huutelivat rivouksia rakkaani ulkonäöstä.

      12. Häiritseekö sinua, jos tyttö on itse todella epävarma ulkonäkösä suhteen? --> Kyllä. Ja paljon. Liika epävarmuus johtaa usein liialliseen hyväksynnän etsimiseen, mikä on äärimmäisen rasittavaa. Toinen puoli on se valittaminen: "Kato ny mua, en mä kenellekään kelpaa.." Mitä siihen sitten voi sanoa? "Joo et kelpaakaan, mäkin pyörin sun kanssa vain koska kukaan muu ei huoli mua." ?

    • bestman83

      1. naisen hiukset - pitkät vai lyhyet & vaaleat vai tummat? -->

      - ei väliä

      2. naisen iho - haittaako muutama finni tai esim. eri ihonväri sinua? -->

      - jos paljon finnejä niin haittaa. mielellään ei todella tumma iho.

      3. muodot ja vartalo --> pitääkö olla laiha (kuinka laiha) ja millaiset muodot eivät sovi? /millaiset kelpaa? -->

      - solakka mutta muodokas, "ampiais-vyötärö", isot rinnat. google kuvahaku sofia vergara, siitä esimerkkiä

      4. hampaat - pitääkö olla valkoiset ja suorat, vai haittaavatko vinot hampaat poikia? -->

      -mielellään hampaat kunnossa

      5. silmälasit / hammasraudat - häiritsevätkö kumpikaan asia naisessa? -->

      -mielellään ei kumpiakaan

      6. vaatetus - pitääkö naisen olla muodikas, ja minkätyyppisiä asuja toivoisit tyttöystäväsi käyttävän? -->

      -muodikas, mutta ei tarvitse olla överipinnallinen

      7. jos naisella on esim. paljon lävistyksiä/tatuointeja - mitä mieltä olet niistä? -

      - mielellään ei lainkaan paitsi korvissa

      8. jos naisella on jokin muiden ulkonäöstä selvästi poikkeava asia - vaikka että on menettänyt onnettomuudessa toisen jalkansa/kätensä - kuinka paljon vaikuttaa siihen, kiinnostutko naisesta? -->

      - kyllä se valitettavasti vaikuttaa

      9. pituus - lyhyt vai pitkä (kuinka lyhyt/pitkä enintään?)? -->

      - itse olen 184. nainen saisi olla 160-180cm

      10. Jos nainen on luonteeltaan aivan unelma, ja olet ihan hulluna häneen, onko ulkonäöllä MINKÄÄNLAISTA merkitystä? -->

      - on, naisen tarvitsee olla todella hyvännäköinen, muuten ei kiinnosta.
      11. Jos ystäväsi pitävät tyttöä rumana, voitko kiinnostua hänestä? -->

      12. Häiritseekö sinua, jos tyttö on itse todella epävarma ulkonäkösä suhteen? -->

      • bestman83

        hiuksista piti sanoa että ei missään nimessä lyhyet. värillä ei väliä.


    • Tässä totuus

      Siis jos tyttö on positiivinen ja ei yritä esittää jotain muuta kuin on, niin saa takuulla lähes miehen kuin miehen täysin riippumatta noista "kriteereistäsi".

      • bestman83

        Itse asiassa se riippuu kyllä lähes suoraan sen naisen ulkonäöstä että jos meinaa saada "lähes miehen kuin miehen". Jos on aivan uskomattoman hyvännäköinen beibe, niin silloin se voi onnistua, ei muuten.


    • Oliko tässä logiikka

      1. pitkät & tummat
      2. kohtuus kaikessa
      3. hoikka
      4. ei tupakoitsijoita ja muuten sitten taas se kohtuus kieroudessa yms.
      5. raudat on vähän ikävät suudellessa, mutta tilapäistä, lasit ok
      6. mekot, tunikat ja muut naiselliset asut on pop
      7. yök
      8. tuskin vaikuttaa
      9. itseäni lyhempi
      10. on (kusipäät on mukavia kuvissa, ei livenä)
      11. itselleni sen naisen otan
      12. luultavasti, mutta siitäkin voi oppia pois

    • 1. naisen hiukset - pitkät vai lyhyet & vaaleat vai tummat? -->
      Tummat, pitkät ja tuuheat!

      2. naisen iho - haittaako muutama finni tai esim. eri ihonväri sinua? -->
      Ei haittaa, kunhan on puhdas ja hoitaa ihoaan.

      3. muodot ja vartalo --> pitääkö olla laiha (kuinka laiha) ja millaiset muodot eivät sovi? /millaiset kelpaa? -->
      Normaalipainoinen, muodokas, ei ylipainoinen, ei liian laiha.

      4. hampaat - pitääkö olla valkoiset ja suorat, vai haittaavatko vinot hampaat poikia? -->
      Pitää olla puhtaat.

      5. silmälasit / hammasraudat - häiritsevätkö kumpikaan asia naisessa? -->
      Eivät haittaa. Silmälasit voivat tosin olla hyvin seksikkää! Hammasrautoja en ole nähnyt sitten yläasteen, joten saattaisin kyllä kysyä, miksi aikuisella naisella sellaiset on.

      6. vaatetus - pitääkö naisen olla muodikas, ja minkätyyppisiä asuja toivoisit tyttöystäväsi käyttävän? -->
      Hänelle sopivia, kehoaan imartelevia ja tyylikkäitä vaatteita. Tyrkysti pukeutuva tai muodin perässä juokseva nainen ei kiinnosta.

      7. jos naisella on esim. paljon lävistyksiä/tatuointeja - mitä mieltä olet niistä? -->
      En pidä. Joku pieni tatuointi voi olla ok ja korvakorut luonnollisesti ovat kauniita, mutta kasvoissa ja muualla olevat lävistykset ovat häiritseviä. Joku napakorukin tuntuu naisen vatsaa silittäessä ikävältä.

      8. jos naisella on jokin muiden ulkonäöstä selvästi poikkeava asia - vaikka että on menettänyt onnettomuudessa toisen jalkansa/kätensä - kuinka paljon vaikuttaa siihen, kiinnostutko naisesta? -->
      En tiedä. Eipä ole tällaista tullut vastaan..

      9. pituus - lyhyt vai pitkä (kuinka lyhyt/pitkä enintään?)? -->
      Enintään itseni pituinen. Mielellään kymmenkunta senttiä lyhyempi.

      10. Jos nainen on luonteeltaan aivan unelma, ja olet ihan hulluna häneen, onko ulkonäöllä MINKÄÄNLAISTA merkitystä? -->
      Kyllä sillä on merkitystä, mutta normaaleja, itsestään ja kunnostaan huolta pitäviä naisia, joiden ulkonäkö ei millään lailla sytyttäisi, on todella harvassa!

      11. Jos ystäväsi pitävät tyttöä rumana, voitko kiinnostua hänestä? -->
      Ei ole tapana kysellä kavereilta, enkä kiinnostu tytöistä. Kiinnostun naisista.

      12. Häiritseekö sinua, jos tyttö on itse todella epävarma ulkonäkösä suhteen? -->
      Lapset usein ovat ja se on ihan normaali osa kehitystä. Jos aikuinen nainen kuitenkin edelleen on liiallisen epävarma ulkonäöstään, niin se kyllä voi olla erittäin häiritsevää, jos hän ei millään usko, vaikka kuinka kertoisin hänen olevan miellyttävä, kaunis ja seksikäs.

      Itseään arvostava nainen, joka pitää huolta itsestään ja kunnostaan itseään, ja hiukan minuakin, varten on paras ja saa minusta itseäni arvostavan miehen, joka myös pidän itsestäni huolta itseäni ja puolisoani varten.

    • clockeye

      1. naisen hiukset - pitkät vai lyhyet & vaaleat vai tummat? -->
      -pitkät ehdottomasti! Värillä ei niinkään väliä, kaikille sopii eri värit...

      2. naisen iho - haittaako muutama finni tai esim. eri ihonväri sinua? -->
      -täysin tummaihoista naista en halua. Muutama finni, ei mitään väliä Muutaman enemmän...jos muuten nätin "muotoiset" kasvot, ei haittaa.

      3. muodot ja vartalo --> pitääkö olla laiha (kuinka laiha) ja millaiset muodot eivät sovi? /millaiset kelpaa? -->
      -sopusuhtainen. urheilen itse joten tykkään laihoista, mutta pitäähän naisellisuutta olla, eli pari lisäkiloa ei haittaa.

      4. hampaat - pitääkö olla valkoiset ja suorat, vai haittaavatko vinot hampaat poikia? -->
      -sellaset perusvalkoset riittää hyvin. Mielummin suorat, joillain tosin on söpön näköiset hampaat kun on esim. kulmahampaat vinossa...riippuu niin paljon kasvoista.

      5. silmälasit / hammasraudat - häiritsevätkö kumpikaan asia naisessa? -->
      molemmat häiritsee...en tiedä miksi

      6. vaatetus - pitääkö naisen olla muodikas, ja minkätyyppisiä asuja toivoisit tyttöystäväsi käyttävän? -->
      -ei tarvitse uusinta muotia olla, eikä mitään hihhulivaatteita. Normaali vaatetus paras.

      7. jos naisella on esim. paljon lävistyksiä/tatuointeja - mitä mieltä olet niistä?
      -en tykkää...tulee jotenki olo, että on joku riippuvuus rei'ittää itseänsä

      8. jos naisella on jokin muiden ulkonäöstä selvästi poikkeava asia - vaikka että on menettänyt onnettomuudessa toisen jalkansa/kätensä - kuinka paljon vaikuttaa siihen, kiinnostutko naisesta? -->
      -todella paljon

      9. pituus - lyhyt vai pitkä (kuinka lyhyt/pitkä enintään?)? -->
      -sanotaan 155-175

      10. Jos nainen on luonteeltaan aivan unelma, ja olet ihan hulluna häneen, onko ulkonäöllä MINKÄÄNLAISTA merkitystä? -->
      -huonosti aseteltu kysymys, koska jotta olisin hulluna johonkin, on ulkonäönkin oltava edes jollain tasolla. Eli vastaan kai sitten, että on...

      11. Jos ystäväsi pitävät tyttöä rumana, voitko kiinnostua hänestä? -->
      -kyllähän se vaikuttaa negatiivisesti alitajunnassa varmasti. voin silti toki kiinnostua.

      12. Häiritseekö sinua, jos tyttö on itse todella epävarma ulkonäkösä suhteen? -->
      -jos on todella epävarma, niin häiritsee. toiset ovat jonkun verran epävarmoja, ja välillä se on kaunista ja sympaattista.

    • baarin vakiokalusto

      1. naisen hiukset - pitkät vai lyhyet & vaaleat vai tummat? -->
      - ei ihan lyhyet, värillä ei niin väliä. Joku väri kuitenkin parempi kuin maantienväri.

      3. muodot ja vartalo --> pitääkö olla laiha (kuinka laiha) ja millaiset muodot eivät sovi? /millaiset kelpaa? -->
      - Joko hoikka tai sitten vähän lihakas ja isotissinen.

      5. silmälasit / hammasraudat - häiritsevätkö kumpikaan asia naisessa? -->
      - hammasraudat ja nörttilasit eivät oikein paranna ulkonäköä.

      6. vaatetus - pitääkö naisen olla muodikas, ja minkätyyppisiä asuja toivoisit tyttöystäväsi käyttävän? -->
      - Ei tarvitse olla muodikas, mutta pukeutua tyyliinsä sopivasti.

      7. jos naisella on esim. paljon lävistyksiä/tatuointeja - mitä mieltä olet niistä? -->
      - En ihaile, mutta jos on muutama pieni, niin ei haittaakaan.

      9. pituus - lyhyt vai pitkä (kuinka lyhyt/pitkä enintään?)? -->
      - naisten keskimittaa tai lyhyempi. Pitkät eivät yleensä kiinnostu minusta.

      10. Jos nainen on luonteeltaan aivan unelma, ja olet ihan hulluna häneen, onko ulkonäöllä MINKÄÄNLAISTA merkitystä? -->
      - on sillä merkitystä, mutta mitä paremmin luonteet sopii yhteen, sitä vähemmän ulkonäöllä on väliä.

      11. Jos ystäväsi pitävät tyttöä rumana, voitko kiinnostua hänestä? -->
      - voin. Joillakin kavereillani on hyvin erilainen naismaku.

      12. Häiritseekö sinua, jos tyttö on itse todella epävarma ulkonäkösä suhteen? -->
      - jos se näkyy selvästi, se voi vähän vähentää kiinnostusta.

    • Blönd

      Haluisin miehiltä nyt kysyä että saako nainen miinusta siitä jos nauraa todella huonoille jutuille, itse nauran paljon asioille, ja jotkut miehet siitä rupeavat ilkkumaan.

    • Bestman83

      Nyt täytyy kyllä vähän muuttaa tuota mun kommenttia noista hammasraudoista... Jos tällänen mimmi sattuis kohdalle niin ihan sama vaikka sillä olisi nuo raudat lopun elämäänsä, ei se mua haittais.
      http://www.thesmokingjacket.com/wp-content/uploads/2011/10/leanna-decker-09.jpg

      • No todellakin..

        ..haittais moni muu asia.. tatskat kertoo luonteen kypsymättömyydestä ja huonosta itsetunnosta, samoin luonnottoman suuret rinnat ovat vain pikkupoikien mieleen.


    • nuorimiess

      1. naisen hiukset: pitkät , tuuheat ja tummat/vaaleat.

      2. naisen iho: sileä kiva, muutama näppy ei haittaa. Ihonvärina valkoinen --> mulatti.

      3. muodot ja vartalo: sopusuhtainen, esim 160cm ja 55-60kg. Muutkin tietysti mahdollisia. Tissit mieluiten B/C/D. Toki esim A käy kans.

      4. hampaat - valkoiset kylläkin mutta vinous ei haittaa.

      5. silmälasit / hammasraudat: silmälasit ei haittaa pätkääkään, kunhan on asiallisen näköiset. Joskus jopa tuo lisää seksikkyyttä :D. Hammasraudat haittaa ehkä vähän mutta ei ole syy olla kiinnostumatta.

      6. vaatetus: mieluiten muodikas tai ennen kaikkea sellainen että nainen pitää omasta tyylistään.
      7. jos naisella on esim. paljon lävistyksiä/tatuointeja: korvakorut, nännilävistykset ym ei yksittäisinä juuri haittaa, liikaa on liikaa :D , pieni tatuointi ei haittaa mutta mieluummin ei.

      8. jos naisella on jokin muiden ulkonäöstä selvästi poikkeava asia: kyllä raajan puuttuminen luultavasti vaikuttaisi mutta mikäli kyseessä olisi esim proteesi polvesta alaspäin ja nainen on muuten upea niin miksi ei.

      9. pituus: välillä [155,165] paras. Alle 175cm kuitenkin, kun itse olen aika lyhyt :D

      10. Jos nainen on luonteeltaan aivan unelma, ja olet ihan hulluna häneen, onko ulkonäöllä MINKÄÄNLAISTA merkitystä?: valehtelisin jos sanoisin että ei ole merkitystä. Toki mitä miellyttävämpi luonne sitä vähemmän ulkonäkö merkkaa :D

      11. Jos ystäväsi pitävät tyttöä rumana: jos itse pidän tyttöä kauniina niin ehdottomasti voisin.

      12. Häiritseekö sinua, jos tyttö on itse todella epävarma ulkonäkösä suhteen?: Tuskin, voisin yrittää nostaa itseluottamusta. :D

      • ja

        Hei, luin huvikseni näitä teidän viestejä täällä ja tuo sinun lausehdus "Tuskin, voisin yrittää nostaa itseluottamusta. :D " saa kiitosta ainakin minulta, koska miehet pystyvät nostamaan naisten huonoa itsetuontoa ihan yleisestikin, ei vain ulkonäön osalta, joten kannattaa siis! Ei minulla ole huono itseluottamus, mutta kuten muitakin, minuakin joskus mietityttää "pitääköhän poikaystäväni minusta kaikkein eniten?", ja kyllä se kehu ja huomioiduksi tuleminen kertoo aika paljon!


      • nuorimiess
        ja kirjoitti:

        Hei, luin huvikseni näitä teidän viestejä täällä ja tuo sinun lausehdus "Tuskin, voisin yrittää nostaa itseluottamusta. :D " saa kiitosta ainakin minulta, koska miehet pystyvät nostamaan naisten huonoa itsetuontoa ihan yleisestikin, ei vain ulkonäön osalta, joten kannattaa siis! Ei minulla ole huono itseluottamus, mutta kuten muitakin, minuakin joskus mietityttää "pitääköhän poikaystäväni minusta kaikkein eniten?", ja kyllä se kehu ja huomioiduksi tuleminen kertoo aika paljon!

        kiitän saamaani kiitosta :D


    • KettujenKevät

      1. Hiukset: Pitkät & Tummat

      2. Iho: Kunhan edes vähän huolehtii

      3. Vartalo: Ei saa olla anorektikko eikä liian lihava

      4. Hampaat: Valkoiset & melko suorat

      5. Hammasraudat & Silmälasit: Hammasraudat eivät haittaa, silmälasit hieman

      6. Vaatetus: Muodikkaat hieman flirttailevat (not too slut!)

      7. Tatuoinnit: Itse en pidä lävistyksistä enkä tatuoinneista

      8. Ulkoinen poikkeavuus: Pidän enemmän jalkansa ja kätensä omaavista naisista...

      9. Pituus: ~10cm miestä lyhyempi

      10. Ulkonäön merkitys: Ulkonäöllä aina hieman merkitystä, mutta kuten äskeinen vastaaja totesi: "mitä miellyttävämpi luonne sitä vähemmän ulkonäkö merkkaa"

      11. Ystävien mielipiteet: Oma mielipide aina tärkein!!

      12. Epävarmuus: Hillitty itsevarmuus helpottaa miehen löytämistä/ "iskemistä" mutta itseäni tuskin tämä naisen epävarmuus ei haittaisi ;)

    • MIES!

      1. Tummat, tyyli on tärkeempi kuin pituus mulle. Kaljut naiset on myös mun mielestä seksikkäitä. Ite oon pitkätukka :)
      2. Ei haittaa suuntaan tai toiseen. Eri asia on sitten ne vanhempien ihmisten maksaläiskät.
      3. Mielummin iso peppu ja tissit, kiinteys voittaa koon.
      4. Ei mua haittaa vaikka nainen käyttäisi nuuskaa tai hanpaita puuttuisi, sillon ei vaan pidä katsoa lahjahevosen suuhun. Olen tosissani. jos nainen kelpaa mulle muuten nii senku on mitä on.
      5. Raudat ehkä vähän.
      6. Ihan mitä tahansa missä näyttää hyvältä, tai ainakin sitten semmoista missä itse tykkää kulkea.
      7. Sexy! Paitsi jotkut muotitribaalit mitä niitä on. En innostu tietynlaisista.
      8. Rakkausmielessä ei yhtään, en usko että seksimielessäkään.
      9. Olen 170-senttinen ja nainen saisi olla 145-210cm. Mutta rakkaushommissa ei ole väliä.
      10. Aika paljonkin merkitystä.
      11. Kyllä.
      12. Joo jos se menee siihen ettei saa mitään aikaiseksi seksi-tai rakkaushommissa kun pitää yhdessä paikata sitä aukkoa. Siihen on vain yksi lääke ja toiset voi vain auttaa, ei ratkaista ongelmaa sinun puolesta.

    • ytujtyjkluyk

      1. Ismo laitela
      2.Casino.
      3.Pesäpallomaila
      4.Es-Jonnet
      5. Es.
      6.Modern warfare
      7.Emmätiä
      8. Mä oon Jonne.
      9. ooksä?
      10. PEnispenispenispenispenis

    • ropsu-95

      1. Taidan kyllä pitää tumma tukkasista enemmän. Hiuksien pituudella ei ole paljoakaan väliä, semmoset olkapäille yltävät on riittävät.

      2. Tuskinpa haittaa.

      3. Semmonen normaalipainoinen (ei siis normaalipainoinen tytön mielestä koska tyttöjen mielestä yleensä normaalipaino on -20kg normaalista : D). Tisseillä ja perseillä ei ole väliä.

      4. Valkoset ja suorat on plussaa vaan.

      5. Itse asiassa en tiedä. Mutta en usko että haittaa kumpikaan.

      6. Semmosia vaatteita josta itse pitää :)

      7. Kuhan ei mitään 300 lävistystä naamassa. Ihastuksellanikin on 3-4 lävistystä naamassa.

      8. Riippuu minkälainen ihminen on.

      9. alle 180 cm voisi olla ihan jees. En itse pidä pitkistä.

      10. Plussaa se ulkonäko on.

      11. No jos se on mun mielestä ihana niin en välitä mitä ystävät sanoisi.

      12. Hmm... Ei tarvi koko ajan valittaa ulkonäöstä. Mutta voi sitä sillon tällöin.

    • mies32vhoikka

      1. Pitkät, värillä ei väliä.
      2. ei haittaa
      3. Kaikki muut käy, paitsi selkeästi lihava ei sovi minulle
      4. Vinot eivät haittaa, kunhan ovat puhtaat
      5. Kummatkaan eivät häiritse. Itse asiassa sopivat lasit tekevät naisesta todella seksikkään.
      6. Ei tarvitse. Itselleen mieluisia joissa viihtyy.
      7. jos tehty hyvällä maulla, eivätkä ole erittäin huomiohakuisia, niin ok.
      8. Periaatteessa ei vaikuta, mutta riippuu siitä, miten nainen itse suhtautuu asiaan.
      9. alle 180 cm
      10. Aivan rehellisesti sanottuna: ei ole. Tämän olen myös käytännössä todennut.
      11. voisin
      12. ei häiritse

    • Vastaukset...

      1. hiusten värillä ei väliä, kunhan ovat pitkät, ainakin olkapäihin asti

      2. eivät haittaa

      3. pitää olla mistä ottaa kiinni, muttei nyt kuitenkaan mikään älyttömän lihava

      4. ei niin suurta merkitystä, kunhan kaikki hampaat ovat tallella (no viisaudenhampaista ei nyt niin väliä)

      5. eivät haittaa

      6. en välitä muodin orjista

      7. muutama tatuointi ja lävistys eivät haittaa, tosin jossain se rajakin menee

      8. raajan puuttuminen haittaisi

      9. jossain 155-185 cm:n välillä

      10. no, jos olisin hulluna häneen niin ei se ulkonäkö sitten loppupeleissä kauheasti haittaisi

      11. kaverit saavat ajatella mitä haluavat, eli voisin olla

      12. häiritsee, itsevarmuutta pitää olla

    • allgoesforme

      1. naisen hiukset - pitkät vai lyhyet & vaaleat vai tummat? --> Lyhyehköt ja tummat, riippuu todella paljon hiusmallista. Ei saa olla liian lyhyet tai mitään keesiä, mutta esim. puolikeesi/kerrostetut harteille yltävät hiukset ovat okei.

      2. naisen iho - haittaako muutama finni tai esim. eri ihonväri sinua? --> Ei oikeastaan

      3. muodot ja vartalo --> pitääkö olla laiha (kuinka laiha) ja millaiset muodot eivät sovi? /millaiset kelpaa? --> Hoikka/normaali/vähän ylipainoinen, en noista niinkään häiriinny. En kiinnitä huomiota muotoihin.

      4. hampaat - pitääkö olla valkoiset ja suorat, vai haittaavatko vinot hampaat poikia? --> Ei haittaa kunhan ei ihan harvahammas sentään ole.

      5. silmälasit / hammasraudat - häiritsevätkö kumpikaan asia naisessa? --> Eivät.

      6. vaatetus - pitääkö naisen olla muodikas, ja minkätyyppisiä asuja toivoisit tyttöystäväsi käyttävän? --> Sellaisia missä hän itse viihtyy, kunhan ei järjettömyyksiin mennä.

      7. jos naisella on esim. paljon lävistyksiä/tatuointeja - mitä mieltä olet niistä? --> En halua puolilävistettyä/tatuoitua kehoa, mutta vähän kumpaakin on kaunista.

      8. jos naisella on jokin muiden ulkonäöstä selvästi poikkeava asia - vaikka että on menettänyt onnettomuudessa toisen jalkansa/kätensä - kuinka paljon vaikuttaa siihen, kiinnostutko naisesta? --> Ei vaikuta.

      9. pituus - lyhyt vai pitkä (kuinka lyhyt/pitkä enintään?)? --> Lyhyempi ku minä eli alle 194

      10. Jos nainen on luonteeltaan aivan unelma, ja olet ihan hulluna häneen, onko ulkonäöllä MINKÄÄNLAISTA merkitystä? --> Ei

      11. Jos ystäväsi pitävät tyttöä rumana, voitko kiinnostua hänestä? --> Voin

      12. Häiritseekö sinua, jos tyttö on itse todella epävarma ulkonäkösä suhteen? --> Ei

    • 1) Ei väliä.

      2) Ei haittaa.

      3) Ei missään nimessä hoikka, vaan rehevä ja pyöreämpi on mielestäni tosi kiinnostava.

      4) Ei väliä, kunhan on omat hampaat että ei ole tekareita.

      5) Ei häiritte, joskin joskus silmälasit jotka sopii ja istuu hyvin voivat näyttää seksikkäältä riippuen miten ne kantaa.

      6) Ei väliä.

      7) Se on nou nou, erittäin epäviehättäviä on lävärit ja tatskat.

      8) No kyllähän sillä on merkitystä, mutta vain negatiivisessa mielessä. Mutta joo kyllä se vaikuttaa aika paljon.

      9) Pituudella ei väliä kunhan ei alle 1.5m ole.

      10) Jos on ihan unelma luonteeltaan niin ulkonäöllä ei kyllä ole mitään merkitystä :)

      11) Voisin.

      12) Ei. Pääasia on että hän pitää minusta.

    • 4+3=7

      1. naisen hiukset - pitkät vai lyhyet & vaaleat vai tummat? --> olkapäihin on hyvät, tummat

      2. naisen iho - haittaako muutama finni tai esim. eri ihonväri sinua? --> finnit haittaa, ihonväri ei.

      3. muodot ja vartalo --> pitääkö olla laiha (kuinka laiha) ja millaiset muodot eivät sovi? /millaiset kelpaa? --> hoikka, ei muodoilla sitten niin paljo väliä

      4. hampaat - pitääkö olla valkoiset ja suorat, vai haittaavatko vinot hampaat poikia? --> noh emt, aika useesti naisilla on valkoiset ja suorat hampaat, ei mun mielestä väliä jos hymyilee ilman että hampaat näkyy jatkuvasti :d

      5. silmälasit / hammasraudat - häiritsevätkö kumpikaan asia naisessa? --> hammasraudat häiritsee, silmälasit ei

      6. vaatetus - pitääkö naisen olla muodikas, ja minkätyyppisiä asuja toivoisit tyttöystäväsi käyttävän? --> hameet, tiukahkot farkut, raitaiset paidat/takit jne. eli jooh, suht muodikas

      7. jos naisella on esim. paljon lävistyksiä/tatuointeja - mitä mieltä olet niistä? --> en tyksi

      8. jos naisella on jokin muiden ulkonäöstä selvästi poikkeava asia - vaikka että on menettänyt onnettomuudessa toisen jalkansa/kätensä - kuinka paljon vaikuttaa siihen, kiinnostutko naisesta? -->

      9. pituus - lyhyt vai pitkä (kuinka lyhyt/pitkä enintään?)? --> mieluummin 150-165cm, johtunee siitä et olen itse alle 170cm. ei niin paljo väliä kuitenkaan.

      10. Jos nainen on luonteeltaan aivan unelma, ja olet ihan hulluna häneen, onko ulkonäöllä MINKÄÄNLAISTA merkitystä? --> ulkonäöllä on aina jotain väliä, mut... ei kai niin paljoa?

      11. Jos ystäväsi pitävät tyttöä rumana, voitko kiinnostua hänestä? --> totta kai.

      12. Häiritseekö sinua, jos tyttö on itse todella epävarma ulkonäkösä suhteen? --> ei

    • olehyvänyt

      1. naisen hiukset - pitkät vai lyhyet & vaaleat vai tummat? -->Ei väliä mut jos valita sais niin pitkät ja tummat

      2. naisen iho - haittaako muutama finni tai esim. eri ihonväri sinua? --> ei haittaa

      3. muodot ja vartalo --> pitääkö olla laiha (kuinka laiha) ja millaiset muodot eivät sovi? /millaiset kelpaa? -->hoikka, urheilullinen, normaali tai aavistuksen pyöreä. Kauniit kasvot tai isot tissit lieventää läskiä vartaloa kohtaan tuntemaani inhoa.

      4. hampaat - pitääkö olla valkoiset ja suorat, vai haittaavatko vinot hampaat poikia? --> no, ainakin puhtaat sais olla.

      5. silmälasit / hammasraudat - häiritsevätkö kumpikaan asia naisessa? -->ei

      6. vaatetus - pitääkö naisen olla muodikas, ja minkätyyppisiä asuja toivoisit tyttöystäväsi käyttävän? -->persoonallisia

      7. jos naisella on esim. paljon lävistyksiä/tatuointeja - mitä mieltä olet niistä? --> en pidä

      8. jos naisella on jokin muiden ulkonäöstä selvästi poikkeava asia - vaikka että on menettänyt onnettomuudessa toisen jalkansa/kätensä - kuinka paljon vaikuttaa siihen, kiinnostutko naisesta? --> vaikea sanoa, varmaankin tapauskohtainen juttu.

      9. pituus - lyhyt vai pitkä (kuinka lyhyt/pitkä enintään?)? -->pygmit on hyviä

      10. Jos nainen on luonteeltaan aivan unelma, ja olet ihan hulluna häneen, onko ulkonäöllä MINKÄÄNLAISTA merkitystä? --> en voi olla hulluna kovin rumaan naiseen vaikka se olisi miten mukava.

      11. Jos ystäväsi pitävät tyttöä rumana, voitko kiinnostua hänestä? --> voin

      12. Häiritseekö sinua, jos tyttö on itse todella epävarma ulkonäkösä suhteen? --> jos kulkee pussi päässä niin häiritseee

      KIITOS VASTAUKSISTA !! :)) ole hyvä

    • paskapaavo

      1. naisen hiukset - pitkät vai lyhyet & vaaleat vai tummat? -->

      Ei väliä, kaikki ääripäät ja välimallit voi näyttää hyvältä yhdellä ja huonolta toisella..

      2. naisen iho - haittaako muutama finni tai esim. eri ihonväri sinua? -->

      Ei haittaa sinällään.

      3. muodot ja vartalo --> pitääkö olla laiha (kuinka laiha) ja millaiset muodot eivät sovi? /millaiset kelpaa? -->

      Hoikka/lihaksikas/kurvikas/normaali...mutta ei läskiä mulle.

      4. hampaat - pitääkö olla valkoiset ja suorat, vai haittaavatko vinot hampaat poikia? -->

      Ei, kunhan nyt ei mikään superfriikki ole.

      5. silmälasit / hammasraudat - häiritsevätkö kumpikaan asia naisessa? -->

      Ei, joskus jopa turn-on

      6. vaatetus - pitääkö naisen olla muodikas, ja minkätyyppisiä asuja toivoisit tyttöystäväsi käyttävän? -->

      Ihan sama. Se mitä on vaatteiden sisällä on tärkeämpää..

      7. jos naisella on esim. paljon lävistyksiä/tatuointeja - mitä mieltä olet niistä? -->

      Siistiä.

      8. jos naisella on jokin muiden ulkonäöstä selvästi poikkeava asia - vaikka että on menettänyt onnettomuudessa toisen jalkansa/kätensä - kuinka paljon vaikuttaa siihen, kiinnostutko naisesta? -->

      Riippuu tapauskohtaisesti.

      9. pituus - lyhyt vai pitkä (kuinka lyhyt/pitkä enintään?)? -->

      150-185cm väliltä sais olla

      10. Jos nainen on luonteeltaan aivan unelma, ja olet ihan hulluna häneen, onko ulkonäöllä MINKÄÄNLAISTA merkitystä? -->

      On sillä valitettavasti aina jotain merkitystä, mutta parhaimmillaan luonne ja sen karisma pukee ihmisen ulkonäköä ja eleitä jo itsessään..

      11. Jos ystäväsi pitävät tyttöä rumana, voitko kiinnostua hänestä? -->

      Ystävien ym. mielipide ei merkkaa sitten paskan väärtiä jos me likes..

      12. Häiritseekö sinua, jos tyttö on itse todella epävarma ulkonäkösä suhteen?

      Ainoastaan jos likan on jatkuvasti nostettava itsetuntoaan huoraamalla lukuisten eri miesten kanssa...

    • Juuso Kuusisto

      Milestäni hyväkuntoinen Fitness nainen jolla on vähintään 8- pack, mielellään kalju. urheilulaji: nyrkkeily

    • Vastaaja 34

      1. naisen hiukset - pitkät vai lyhyet & vaaleat vai tummat? --> ei väliä

      2. naisen iho - haittaako muutama finni tai esim. eri ihonväri sinua? --> mieluummin pieniä virheitä kuin photoshopatun näköinen malli-iho

      3. muodot ja vartalo --> pitääkö olla laiha (kuinka laiha) ja millaiset muodot eivät sovi? /millaiset kelpaa? --> äärimmäisyydet häiritsevät, luonnollisuus rulettaa

      4. hampaat - pitääkö olla valkoiset ja suorat, vai haittaavatko vinot hampaat poikia? --> terveen näköinen suu riittää, ei tartte olla viimeisen päälle laitettu

      5. silmälasit / hammasraudat - häiritsevätkö kumpikaan asia naisessa? --> hammasraudat tarkoittaa, että on mulle liian nuori

      6. vaatetus - pitääkö naisen olla muodikas, ja minkätyyppisiä asuja toivoisit tyttöystäväsi käyttävän? --> yksinkertaisia ja jollain tavalla harkittuja

      7. jos naisella on esim. paljon lävistyksiä/tatuointeja - mitä mieltä olet niistä? --> väärä nainen minulle

      8. jos naisella on jokin muiden ulkonäöstä selvästi poikkeava asia - vaikka että on menettänyt onnettomuudessa toisen jalkansa/kätensä - kuinka paljon vaikuttaa siihen, kiinnostutko naisesta? --> ei varsinainen este, mutten kehtaisi pyytää treffeille ennen kuin tunnen hyvin jossain muissa merkeissä

      9. pituus - lyhyt vai pitkä (kuinka lyhyt/pitkä enintään?)? --> oman pituinen on paras, mutta lyhempikin menee

      10. Jos nainen on luonteeltaan aivan unelma, ja olet ihan hulluna häneen, onko ulkonäöllä MINKÄÄNLAISTA merkitystä? --> minkäänlaista juu, mutta kun naisen puheet ovat fiksuja, ulkonäkökin alkaa kummasti viehättää

      11. Jos ystäväsi pitävät tyttöä rumana, voitko kiinnostua hänestä? --> en osaa sanoa, ystäväpiirissäni ei ole tapana arvostella ihmisiä rumiksi

      12. Häiritseekö sinua, jos tyttö on itse todella epävarma ulkonäkösä suhteen? --> häiritsee vain, jos joudun sen takia olemaan jatkuvasti varpaillani ja pelkäämään, mistä tuo nyt ottaa nokkiinsa

    • 1. naisen hiukset - pitkät vai lyhyet & vaaleat vai tummat? -->
      Muutamista senteistä eteen päin. Värillä ei väliä. Mutta kait kaljukin menis.

      2. naisen iho - haittaako muutama finni tai esim. eri ihonväri sinua? -->
      Ei haittaa, ei haittaa.

      3. muodot ja vartalo --> pitääkö olla laiha (kuinka laiha) ja millaiset muodot eivät sovi? /millaiset kelpaa? -->
      Ei tod. tarvii olla laina. Normista pyöreeseen käy oikein hyvin :)

      4. hampaat - pitääkö olla valkoiset ja suorat, vai haittaavatko vinot hampaat poikia? -->
      Ei tarvitse, ei tarvitse. Ei itsellänikään ole hollywood tähden hampaita vaikka muuten ovat ok.

      5. silmälasit / hammasraudat - häiritsevätkö kumpikaan asia naisessa? -->
      Silmälasit ovat ok. Hammasraudat ovat vähän hassuja minusta aikuisilla, mutta ei kait se haittaa.

      6. vaatetus - pitääkö naisen olla muodikas, ja minkätyyppisiä asuja toivoisit tyttöystäväsi käyttävän? -->
      Nätti nakuna ;)

      7. jos naisella on esim. paljon lävistyksiä/tatuointeja - mitä mieltä olet niistä? -->
      En suuresti pidä lävistyksistä ,joten jos niitä on korvalehtien ulkopuolella niin se voi olla miinus. Tatuoinnin jos niitä on niin olisivat pienehköjä. Tatuoimatonkin on OK.

      8. jos naisella on jokin muiden ulkonäöstä selvästi poikkeava asia - vaikka että on menettänyt onnettomuudessa toisen jalkansa/kätensä - kuinka paljon vaikuttaa siihen, kiinnostutko naisesta? -->
      Ei mitään seksuaalista merkitystä. Ei se mun rakastumista hidastais yhtään jos toinen käsi taikka jalka puuttus.

      9. pituus - lyhyt vai pitkä (kuinka lyhyt/pitkä enintään?)? -->
      155-185 olis ihanne. Max 190cm kait?

      10. Jos nainen on luonteeltaan aivan unelma, ja olet ihan hulluna häneen, onko ulkonäöllä MINKÄÄNLAISTA merkitystä? -->
      On sillä jotain merkitystä, kokonaisuus on tärkein, mutta luonteeseen ihastun yleensä ja muu on kivaa plussaa.

      11. Jos ystäväsi pitävät tyttöä rumana, voitko kiinnostua hänestä? -->
      Voisin, minun kanssaan hän seurustelee.

      12. Häiritseekö sinua, jos tyttö on itse todella epävarma ulkonäkösä suhteen? -->
      Jossain määrin kyllä.

    • 1. Olkapäille taikka pitemmätkin ja kallistun tummien hiusten puolelle

      2. Söpöt kasvojen piirteet niin ei tietenkään eihän sille mitään mahda.
      Ihonväristä en tiedä riippuu.

      3. Ei mikään mallin laiha ei, mutta normaali kunnossa oleva vartalo, tiedäthän?
      Kuitenkin suht liikunnallinen ja muotoja.

      4. No, jos ei hyvin vakava tapaus ole kuitenkaan niiden suhteen, tiiät kyllä.

      5. Ei, varsinkaan lasit.

      6. Kohan osaa rennosti laittautua, kuitenkin sillä viehättävällä tavalla, eikä
      käy joka toinen viikko vaatekaappia h&m:ssä vaihtamassa.

      7. Rajat niissäkin. Koko käsikuva ei haittaa

      8. Jos olisin kiinnostunut niin ei tietenkään sehä on itsestäänselvyys.

      9. 155-175cm

      10. itsestäänselvyys
      11. No, jos minä pidän fuk everbudy elese

      12. Häiritseekö sinua, jos tyttö on itse todella epävarma ulkonäkösä suhteen? -->

    • 30vmiesfgngf

      1. naisen hiukset - pitkät vai lyhyet & vaaleat vai tummat? -->

      Ei väliä.

      2. naisen iho - haittaako muutama finni tai esim. eri ihonväri sinua? -->

      Ei haittaa.

      3. muodot ja vartalo --> pitääkö olla laiha (kuinka laiha) ja millaiset muodot eivät sovi? /millaiset kelpaa? -->

      Pidän muodokkaista naisista, mutta ei suuremmin väliä, kunhan ei ole luuranko tai hirvittävän ylipainoinen.

      4. hampaat - pitääkö olla valkoiset ja suorat, vai haittaavatko vinot hampaat poikia? -->

      Kunhan ei täysin ruskeat. Joillakin naisilla yksi lievästi vino hammas on jopa sopinut ulkonäköön.

      5. silmälasit / hammasraudat - häiritsevätkö kumpikaan asia naisessa? -->

      Ei haittaa. Hammasraudat yleensä vain väliaikaiset ja sen jälkeen nätimmät hampaat. Silmälaseilla ei merkitystä, monesti hyväksikin.

      6. vaatetus - pitääkö naisen olla muodikas, ja minkätyyppisiä asuja toivoisit tyttöystäväsi käyttävän? -->

      Ei tarvitse olla muodikas, jos itse vaatteissan viihtyy.

      7. jos naisella on esim. paljon lävistyksiä/tatuointeja - mitä mieltä olet niistä? -->

      Yksi tai kaksi vielä menee, enempi ei viehätä.

      8. jos naisella on jokin muiden ulkonäöstä selvästi poikkeava asia - vaikka että on menettänyt onnettomuudessa toisen jalkansa/kätensä - kuinka paljon vaikuttaa siihen, kiinnostutko naisesta? -->

      Ei haittaa, jos nainen muuten kiinnostava.

      9. pituus - lyhyt vai pitkä (kuinka lyhyt/pitkä enintään?)? -->

      Ennen olin kiinnostunut lyhyistä, nykyisin pitkistä, joten eipä ole väliä. 150-180 cm.

      10. Jos nainen on luonteeltaan aivan unelma, ja olet ihan hulluna häneen, onko ulkonäöllä MINKÄÄNLAISTA merkitystä? -->

      Jos nainen olisi todella upea luonteeltaan, niin eipä ulkonäöllä suurempaa väliä olisi.

      11. Jos ystäväsi pitävät tyttöä rumana, voitko kiinnostua hänestä? -->

      Voin ja olen myös ollut kiinnostunut.

      12. Häiritseekö sinua, jos tyttö on itse todella epävarma ulkonäkösä suhteen? -->

      Jos vaipuisi kokoajan itsesääliin vaikka siihen ei olisi aihetta, niin se kyllä häiritsisi. Ainakaan pidemmän aikaa ei hyvä seurustelussa.

      KIITOS VASTAUKSISTA !! :))

    • Ei mitään väliä!

      1. Ei mitään väliä!

      2. Ei mitään väliä!

      3. Ei mitään väliä!

      4. Ei mitään väliä!..Paitsi et vinot on eroottiset.

      5. Ei mitään väliä!

      6. Ei mitään väliä!

      7. Hyi Helvet*ti

      8. Ei mitään väliä!

      9.Ei mitään väliä!

      10. Ei

      11. Kyllä

      12. Joo no kyllä se nyt tuli selväksi. =D

    • Biomassa

      1. Ennemmin lyhyet kuin kuin pitkät, punatukat on kovaa huutoa.

      2. Muutama finni haittaa vain teinejä. Ihonvärillä ei niinkään paljon väliä, mahdollisimman kalpea/vaalea on kyllä herkku.

      3. Kaksoisleuka, jättimäinen pallovatsa sekä botoksilla täyteen pumpatut kasvot on jotakin jotka jättäisin väliin, muuten muotojen suhteen täysin avoin.
      Mieluiten sellainen sopusuhtainen, terveen naisen ''tiimalasi'' vartalo: leveä lantio, paksut reidet, ulkonevat pakarat ynnä rintavarustus...

      Ei oo niin tarkkaa.

      4. Ei haittaa vinot, kunhan hymyilee :)

      5. Ei haittaa, silmälasit on jättimäinen turn-ON meikäläisellä :P

      6. Muodin orjista tuskin kukaan pitää, enemmänkin sellanen naiselle itselle sopiva/mieluinen pukeutumistyyli. Itse tunnustan olevani heikkona korsetteja käyttäviin ja muutenkin sen kaltasiin poikkeaviin asuihin pukeutuviin naisiin.
      Pehmeitä neulepuseroisia on kyllä tosin mukavampi helliä.

      7. Lävistykset ja tatuoinnit on vain plussaa.

      8. Oon tavannu naisen joka oli menettäny onnettomuudessa oikean kätensä kyynärpäästä alaspäin, sekä tytön jolla oli synnynnäisen sairauden takia alikehittyneet jalat ja siksi joitui liikkumaan pyörätuolissa. Olisin rehellisesti kyennyt seurustelemaan silloin kummankin kanssa, eli ei siis haittaa.

      9. Ei niin lyhyt, että pitää kumartaa kaksinkerroin suudellessa eikä niin pitkä että ei yllä varpaillaankin huulille.

      10. Ei.

      11. Voin.

      12. Vain jos se epävarmuus manifestoi vahingollisella tavalla tai tuhoavalla käyttäytymisellä, muuten kaiken kanssa voi elää ja selvitä.

    • 2+5=25

      1. naisen hiukset - pitkät vai lyhyet & vaaleat vai tummat? -->
      Pitkät ja tummat ovat ihanne, tosin käyhän se vaalea ja lyhytkin joissain tapauksissa.

      2. naisen iho - haittaako muutama finni tai esim. eri ihonväri sinua? -->
      Ensitapaamisella finnit voivat antaa huonon vaikutuksen, mutta en usko yhden tai kahden finnin haittaavan. Finnit ovat katoavaisia. :)
      Hyvin vaalea, melkein valkoinen iho, on eniten minun mieleeni. Mutta sekään ei loppupeleissä paljoa paina.

      3. muodot ja vartalo --> pitääkö olla laiha (kuinka laiha) ja millaiset muodot eivät sovi? /millaiset kelpaa? -->
      Miehekkäät muodot ovat tietenkin turn-off. Tiettyä naisellista kurvikkuutta, pyöreyttä ja pehmeyttä on hyvä olla.

      4. hampaat - pitääkö olla valkoiset ja suorat, vai haittaavatko vinot hampaat poikia? -->
      Vinot hampaat häiritsevät. Värillä ei niin väliä. Kunhan henki ei aivan löyhkää ja väri ole musta. :)

      5. silmälasit / hammasraudat - häiritsevätkö kumpikaan asia naisessa? -->
      Eivät ainakaan sytytä, joten kait ne häiritsevät.

      6. vaatetus - pitääkö naisen olla muodikas, ja minkätyyppisiä asuja toivoisit tyttöystäväsi käyttävän? -->
      En seuraa muotia ollenkaan. Naiselliset vaatteet kuten hame sytyttävät aina.

      7. jos naisella on esim. paljon lävistyksiä/tatuointeja - mitä mieltä olet niistä? -->
      Ei kiitos.

      8. jos naisella on jokin muiden ulkonäöstä selvästi poikkeava asia - vaikka että on menettänyt onnettomuudessa toisen jalkansa/kätensä - kuinka paljon vaikuttaa siihen, kiinnostutko naisesta? -->
      Liian tapauskohtaista. Vaikeata sanoa. Mutta luulenpa että kaikki joka saa ihon "epätasaiseksi" kuten arvet eivät herätä kiinnostusta.

      9. pituus - lyhyt vai pitkä (kuinka lyhyt/pitkä enintään?)? -->
      Ei väliä.

      10. Jos nainen on luonteeltaan aivan unelma, ja olet ihan hulluna häneen, onko ulkonäöllä MINKÄÄNLAISTA merkitystä? -->
      Kunhan naisesta huomaa, että tämä on nainen niin ei kait siinä muuten olisi väliä.

      11. Jos ystäväsi pitävät tyttöä rumana, voitko kiinnostua hänestä? -->
      Voisin kiinnostua. Ilman muuta.

      12. Häiritseekö sinua, jos tyttö on itse todella epävarma ulkonäkösä suhteen? --> Riippuu siitä miten tyttö tuo epävarmuutensa esille. Mutta tietynlainen epävarmuus voi olla jopa turn-on.

    • 1. naisen hiukset - pitkät vai lyhyet & vaaleat vai tummat? --> pitkät&tummat

      2. naisen iho - haittaako muutama finni tai esim. eri ihonväri sinua? --> kumpikaan ei haittaa

      3. muodot ja vartalo --> pitääkö olla laiha (kuinka laiha) ja millaiset muodot eivät sovi? /millaiset kelpaa? --> ei pidä. muodotun laiha tikku tai hirveän lihava ei sovi

      4. hampaat - pitääkö olla valkoiset ja suorat, vai haittaavatko vinot hampaat poikia? --> ei pidä eikä haittaa

      5. silmälasit / hammasraudat - häiritsevätkö kumpikaan asia naisessa? --> molemmat häiritsee hieman

      6. vaatetus - pitääkö naisen olla muodikas, ja minkätyyppisiä asuja toivoisit tyttöystäväsi käyttävän? --> ei pidä, asu vapaa

      7. jos naisella on esim. paljon lävistyksiä/tatuointeja - mitä mieltä olet niistä? --> lävistyksistä en pidä ollenkaan, riippuu tatuoinnista että sopiiko vai ei

      8. jos naisella on jokin muiden ulkonäöstä selvästi poikkeava asia - vaikka että on menettänyt onnettomuudessa toisen jalkansa/kätensä - kuinka paljon vaikuttaa siihen, kiinnostutko naisesta? --> vaikuttaa melko paljon

      9. pituus - lyhyt vai pitkä (kuinka lyhyt/pitkä enintään?)? --> mieluummin pitkä, mutta 155-195 väliltä käy

      10. Jos nainen on luonteeltaan aivan unelma, ja olet ihan hulluna häneen, onko ulkonäöllä MINKÄÄNLAISTA merkitystä? --> on, enkä voi olla hulluna ihmiseen jonka ulkonäkö on kuvottava

      11. Jos ystäväsi pitävät tyttöä rumana, voitko kiinnostua hänestä? --> voin, ystävien mielipiteellä ulkonäöstä ei ole ollenkaan merkitystä

      12. Häiritseekö sinua, jos tyttö on itse todella epävarma ulkonäkösä suhteen? --> ei ollenkaan

    • minä vain..

      hienoa kun tähän on vastattu niin paljon:)

    • dfbdhf

      1. Ei hiustenvärillä niin väliä ole. Mutta mieluiten suht pitkät hiukset.

      2. Ei välttämättä pari finniä haittaa. Radikaalisti eri ihonväri saattaa vähän haitata, jos puhutaan suhteesta tositarkoituksella. Yleensä lähestyn lähinnä oman "rotuisia" naisia.

      3. Kaunis nainen on hoikka.Siihen kannattaa siis pyrkiä. (Ei kuitenkaan anorektisuuteen)

      4. Tietysti valkoiset ja suorat hampaat on se ihanne. Ei pikku vinoudet tai kellahtavuus haittaa jos nainen on muuten kaunis.

      5. Totta kai silmälasit ja hammasraudat vähän haittaa kiinnostumista. Jos olen kuitenkin nähnyt naisen ilman silmälaseja ja hammasrautoja ja tiedän siis jo että hän on kaunis, niin eipä nuo sitten enää paljoa haittaa.

      6. Muodikkaat vaatteet on tietysti aina varma valinta. Kyllä tyylikäs persoonallinenkin pukeutuminen kuitenkin herättää kiinnostuksen.

      7. En oikein tykkää lävistyksistä ja tatuoinneista.

      8. Onhan se suuri este kiinnostumisen kannalta jos nainen on menettänyt esim. toisen jalkansa. Lähinnä sen vuoksi, koska silloin hänen kanssaan ei ehkä voi harrastaa monia asioita joita "terveen" naisen kanssa voisi.

      9. Ei pituudella ole niin väliä. Mielummin kuitenkin lyhyt kuin pitkä.

      10. Kyllä ulkonäöllä on valitettavasti aina merkitystä. Jos naisella on ainoastaan todella ihana luonne, niin silloin kiinnostun hänestä ystävänä, enkä parisuhde mielessä.

      11.Ystävien mielipiteellä ei ole väliä.

      12. Ei häiritse naisen epävarmuus oman ulkonäön suhteen. Vain sillä on väliä, onko nainen omasta mielestäni kaunis.

    • 1.semmoset sopivat värillä ei ole väliä 2.finnit eivät nyt haittaa niitä tulee ja menee ihon väri suht koht saman lainen 3.perus laiha 4.ihan samaa 5.ei mialusti laseja :/ mutta raudat eivät haittaa 6.noo ajan tasalla 7.en tykkää kummaastakaa korvikset käy 8.-- 9.sama koko 10. -- 11.riippuu näöstä 12.eiii

    • mämämä

      1. naisen hiukset - pitkät vai lyhyet & vaaleat vai tummat? -->
      ei väliä

      2. naisen iho - haittaako muutama finni tai esim. eri ihonväri sinua? -->
      ei, jos pitää hygieniastaan huolta

      3. muodot ja vartalo --> pitääkö olla laiha (kuinka laiha) ja millaiset muodot eivät sovi? /millaiset kelpaa? -->
      ei hirveesti väliä, mut ei sairaan laiha tai lihava, muodokas, jos saa valita

      4. hampaat - pitääkö olla valkoiset ja suorat, vai haittaavatko vinot hampaat poikia? -->
      mielellään sen verran suorat, että pysyy piilossa, kun sulkee suun, ei myöskään ruskeet

      5. silmälasit / hammasraudat - häiritsevätkö kumpikaan asia naisessa? -->
      ei väliä

      6. vaatetus - pitääkö naisen olla muodikas, ja minkätyyppisiä asuja toivoisit tyttöystäväsi käyttävän? -->
      oma tyyli plussaa, vähimmäis vaatimus siistit alusvaatteet

      7. jos naisella on esim. paljon lävistyksiä/tatuointeja - mitä mieltä olet niistä? -->
      ei mielellään paljon

      8. jos naisella on jokin muiden ulkonäöstä selvästi poikkeava asia - vaikka että on menettänyt onnettomuudessa toisen jalkansa/kätensä - kuinka paljon vaikuttaa siihen, kiinnostutko naisesta? -->
      vois olla aika paha paikka, mutta koskaan ei tiedä

      9. pituus - lyhyt vai pitkä (kuinka lyhyt/pitkä enintään?)? -->
      yli 155cm täytyy olla

      10. Jos nainen on luonteeltaan aivan unelma, ja olet ihan hulluna häneen, onko ulkonäöllä MINKÄÄNLAISTA merkitystä? -->
      on, kyllä omaa naista pitää haluta

      11. Jos ystäväsi pitävät tyttöä rumana, voitko kiinnostua hänestä? -->
      voin

      12. Häiritseekö sinua, jos tyttö on itse todella epävarma ulkonäkösä suhteen? -->ei

    • Anonyymi

      Jösses miten pinnallista jengiä😦🤦‍♀️

    • Anonyymi

      1. Tuo riippuu naisesta, että mitkä sille sopii. Yleensä pitkät vaaleat ja blondi viehättää.

      2. Finni ja ihonväri on hiukan eri asioita. Pari finniä saa poiskin ja jos oikein ongelmaksi kävisi niin Roaccutan. Se tekee naamasta babyfacen vuosikymmeniksi. Kyllä ihonvärillä on väliä, minua ei savannikansa kiinnosta pätkääkään. En voi mitään sille, etten näe mitään seksikästä näissä ihmisissä, jotka on vähänkin liian etelästä.

      3. Mieluiten ettei ole ainakaan ylipainoinen.

      4. No jos se suu ei ole ihan sekasin... kyllä suunkin katon, reikäset ja paskaset hampaat ei houkuta pussaamaan ainakaan. Henki haisee ja se ois iso miinus.

      5. Hammasradat lähtee pois jossain välissä... voishan sitä piilareita käyttää. tosin eine lasitkaan haitanne. Riippuu onko ne nyt ihan pullonpohjat vai tyylikkäät.

      6. No kyllä siitä lähdetään, että osaa pukeutua kivasti. Mekkoja, naisellisuutta.. paitsi jos on erittäin erikoinen persoona.

      7. Tatuoinnit on turnoff, mitä enemmän, sen pahempi. Lävistyksiä jees, ei liikaa ja nätisti. Pari kolme riittää.

      8. No tota, kyllä se vaikuttaa.. en osaa sanoa kun ei ole omalle kohdalle käyny koskaan, mutta pääsääntösesti sitä etsii "ongelmatonta" varmaan jokainen. Ei tuommosia etukäteen voi tietää. Isot arvet häiritsisi varmasti jotenkin, jos vaikka olisi joku onnettomuus ollut. Varsinkin sitä naista.

      9. Tolla ei ole väliä kuin pitkä on, mutta henk.koht. olen viehättynyt taskuraketeista jostain syystä. Pari kivaa sattunut kohdalle. Eräs oli 145cm ja toinen 150cm, molemmat herttasia omallalaillaan. Ai, että kun halusin huolehtia niin kovasti ja olla apuna kaikessa. Mukava katsoa kun toinen touhuaa omalla kivalla tavalla.

      10. Toi kyssäri on niinkuin kauneus/seksikyys jotka ei kulje käsi kädessä ollenkaan. Nainen saattaa olla persoonallisen näköinen, kouluarvosana 4-10 välillä vaikka 7. Mutta puhuu, käyttäytyy ja viehättää vitusti kun osaa olla jotenkin seksikäs. Mutta paras on sellanen joka on aivan porno. Siis olemus on aivan vitun porno niin ei se ulkonäkö ole kuin plussaa.

      11. No en, kyllä se ikävä totuus on vain, että ruma muiden mielestä on munkin mielestä, en ole sokea siinä asiassa. Suurimmalle osalle on tehtävissä jotain kyllä, mutta se johtuu niistä itsestään. Läskimooses on aina läski ja se on ikuista.

      12. Kyllä, itsevarma viehättää eniten. Semmonen on vain hottis. Epävarma häiritsisi minua kaikenaikaa vittumaisilla kysymyksillään ja saisi aikaan riitaa jos ei vastaus miellytäkään niin vittuako kyselee sitte...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2552
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      304
      2289
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2103
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1804
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1717
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1678
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1570
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1387
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      120
      1383
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1351
    Aihe