Mikä meininki laivalla? Suomi24:n eka sinkkuristeily lienee startannut tänä iltana. Pistäkääs koodaten mikä siellä on meininki! Millaista porukkaa, syntyykö sutinaa, kenen kainalosta heräsit? Plussat ja miinukset!
Raportteja ekalta sinkkuristeilyltä
135
11574
Vastaukset
- Älyn haamu
Älä nyt hyvä ihminen sano että joku oli niin epätoivoinen että meni risteilylle niiden rumien lutkien kanssa.
- DominaFriidu
braveheart40 kirjoitti:
ite oot lutka kun et päässyt mukaan risteilylle mikä oli muuten mahtava.:)
Olin kyllä mukana ja huomasin sen verran, että sä jäit kyllä ilman pimpeliipompelii, en tiiä sit saitko ees pippelii kun sammuit???. Perskännissä pyörit ja haisit oksennukselle. Olen se typy jota yritit tanssimaanki monta kertaa, mut en lähteny.
Tuskin on ketkään nuoremmat miehet olleet yksin tälläkään risteilyllä, kun ainahan noissa risteilyillä käydään vaan yhdessä kaveriporukoiden kanssa. Harmittaa niin kovasti se, kun mulla ei ole koskaan mitään mahdollisuuksia päästä mihinkään laivamatkoille.
- Älyn haamu
Siellähän on vaan rumia naisia! Et sä mitään missaa.
- Hannu Heinolasta
Miksei ole mahdollisuutta? Kyllä äijäporukan nyt pistää pystyyn vaikka meistä kolmesta. Sinä, minä ja Haamu. Mutta Haamulle ei anneta viinaa, ettei se arvostele naisten ulkonäköä ääneen.
- Älyn haamu
Hannu Heinolasta kirjoitti:
Miksei ole mahdollisuutta? Kyllä äijäporukan nyt pistää pystyyn vaikka meistä kolmesta. Sinä, minä ja Haamu. Mutta Haamulle ei anneta viinaa, ettei se arvostele naisten ulkonäköä ääneen.
Eipä kinnosta DF:n ja maajussien seura!
- 547456
Hannu Heinolasta kirjoitti:
Kolme hullua lyövät päänsä yhteen. En halua edes kuvitella mitä siitä seuraisi.
- N 6.10. menos
:)))) jee! Tää täytyy päästä katsomaan!
- pönde*3
Älyn haamu kirjoitti:
Eipä kinnosta DF:n ja maajussien seura!
maajusseilla on syksyllä vielä peltohommat keske, eiköhän sillä joutilaat ole risteilemässä.
Älyn haamu kirjoitti:
Siellähän on vaan rumia naisia! Et sä mitään missaa.
kauniita oli muuten naiset olisit tullut mukaan.;)
- vanhat ei kiinnosta
braveheart40 kirjoitti:
kauniita oli muuten naiset olisit tullut mukaan.;)
Minkä ikäisiä naisia olivat?
Arvosta naisessa nuorta ikää, hoikkuutta, savuttomuutta, raittiutta ja ettei ole puhkinussittu. Tuskin kannatti siis lähteä....
No kun ei ole mistään matkaseuraa saatavilla, niin sen vuoksi ei myöskään ole sitten mitään mahdollisuuksia päästä koskaan mihinkään laivaristeilyille tai mihinkään ulkomaan matkoille. Yksinäistä nuorta miestä ihmeteltäisiin kuitenkin niin kovasti muiden ihmisten toimesta, että sen vuoksi pelottaisi sinne lähteä.
- twetwetgewstgstg
Painu sinä, trolli tuonne omaan ketjuusi ja anna tänne kirjoittaa niiden jotka ovat tuolla mainitulla risteilyllä olleet.
- Relax, relax
Juu. Sinkkuristeilyllähän kaikki ihmettelevät, miksi joku on siellä yksin liikenteessä :D
Voi jestas kun olet koominen tyyppi. Relaa hiukan, äläkä panikoi turhasta. - pimeän pelon haamu
Vai onko tällä kertaa niin, että kaikki kaverit tunkee väkisin mukaan eikä tuonne sinkkuristeilylle sen takia voi mennä kun kaikki ihmettelisivät, mitä joku tekee kavereiden kanssa sinkkuristeilyllä kun siellä kuitenkin kaikki muut ovat yksin?
- haamun pelon haamu
pimeän pelon haamu kirjoitti:
Vai onko tällä kertaa niin, että kaikki kaverit tunkee väkisin mukaan eikä tuonne sinkkuristeilylle sen takia voi mennä kun kaikki ihmettelisivät, mitä joku tekee kavereiden kanssa sinkkuristeilyllä kun siellä kuitenkin kaikki muut ovat yksin?
Ei kun kotipaikkakunnalla ei katsottaisi hyvällä, jos yksinäinen nuori mies etsii itselleen seuraa, koska jokaisella nuorella miehellä pitää olla paljon seuraa ta vähintään tyttöystävä ennen kuin voi etsiä seuraa herättämättä kummastusta ja ihan erityisesti risteilyllä jos missä.
- Fear of the Dark
haamun pelon haamu kirjoitti:
Ei kun kotipaikkakunnalla ei katsottaisi hyvällä, jos yksinäinen nuori mies etsii itselleen seuraa, koska jokaisella nuorella miehellä pitää olla paljon seuraa ta vähintään tyttöystävä ennen kuin voi etsiä seuraa herättämättä kummastusta ja ihan erityisesti risteilyllä jos missä.
Ja kun tämä Suomi on niin paska junttimaa ja pieni niin varmasti törmää kotiseudun ihmisiin joka paikassa, sinkkuristeilyllä joka kaikkialla, että ne on heti ihmettelemässä että mitä DarkFear tekee sinkkuristeilyllä kun kaikilla nuorilla ja nuorekkailla varhaiskeski-ikäisillä miehillä pitää olla paljon kavereita ja useita tyttöystäviä mukana kun lähtee sinkkuristeilylle.
- sir_von_baughen
Se joka ei tiedä DF:n taustaa ja lukee noi sen jutut niin saattaisi ottaa trolleina.
Joten,hyvin valitettavaa että kaveri on tosissaan.
Ja DF; Säkin voit mennä, jos lasket irti tosta sun helvetin harhasta.
Mutta,saahan sitä haaveilla ja vikistä kuin pieni possu "et kaikki sortaa yksinäisiä miehiä" eikä tehdä asian eteen mitään.Kukaan muu ei voi elää sun elämää kuin sinä itse ja jollet muuta itse suuntaa niin ei kukaan.Sitä on turha tulla tänne tekemään ilta toisensa jälkeen valitus kirjelmää jollet tee asioille todellakkin jotain.
Kaikki on sulle sanoneet että mene,tee ja toteuta.Ja jos tämänkin jälkeen vielä jonkun trollin taikka yhtä harhaisen ihmisen juttu menee yli niiden satojen yksittäisten kävijöitten sekä kymmenien palstalla pyörivien ohi,niin veli hyvä,e voi mitään.Se homma on vaan sitten silleen eikä kukaan muu voi auttaa.
"Jokainen on oman onnensa seppä", niin se vain on. - pantzu
Matkustan mieluiten yksin, miksi kukaan sitä ihmettelisi tai minua tuijottaisi. Ei varmaan suakaan. mene tai oo menemättä, mut älä oo noin ennakkoluuloinen
twetwetgewstgstg kirjoitti:
Painu sinä, trolli tuonne omaan ketjuusi ja anna tänne kirjoittaa niiden jotka ovat tuolla mainitulla risteilyllä olleet.
tulihan oltuu ja mahtava reissu olikin ja vielä kun kaveri oli napakympissäkin.:)
braveheart40 kirjoitti:
tulihan oltuu ja mahtava reissu olikin ja vielä kun kaveri oli napakympissäkin.:)
kääk.. itsehän olin napakympissä neiti x ;)) oli mahtava risteily ja hauskaa oli.. ens kuussa sitten uusiks.. kumma kun ihmiset on tosikkoja. Risteilylle mennään pitää hauskaa. Mutta tuskin kaikki hallitsee sitäm lajia :)
- mtymkyu
Sinkkuristeily on vain keino saada väkeä laivalle hiljaisina arkipäivinä. Sinkuistakin suurin osa on töissä joten viikonloppu ollisi ollut luonnollinen valinta.Sinkkuristeily on ihan kelpo syy lähteä ottamaan kuppia.
- N 6.10 Hki
sinkkuristeily on myös ihan kelpo syy kokeilla jotain muutakin, kuin sitä mummoputkea. Vähän vaihtelua arkeen ;) vaikka loppupeleissa liekin ihan sama, missä ihmisiä tapaa, baarissa, laivalla, harrastuksissa, lenkkipolulla... Nyt kokeillaan tätä, ja itsekin uteliaana kuulisin kommentteja risteilyllä olleilta. Lähinnä kai itseäni kiinnostaa ikä- ja sukupuolijakauma. Hauskuus onkin sitten paljon kiinni omasta asenteesta.
N 6.10 Hki kirjoitti:
sinkkuristeily on myös ihan kelpo syy kokeilla jotain muutakin, kuin sitä mummoputkea. Vähän vaihtelua arkeen ;) vaikka loppupeleissa liekin ihan sama, missä ihmisiä tapaa, baarissa, laivalla, harrastuksissa, lenkkipolulla... Nyt kokeillaan tätä, ja itsekin uteliaana kuulisin kommentteja risteilyllä olleilta. Lähinnä kai itseäni kiinnostaa ikä- ja sukupuolijakauma. Hauskuus onkin sitten paljon kiinni omasta asenteesta.
oli muuten ihan kiva risteily ja porukkaa oli laidasta laitaan nuorta ja vanhaa, jos kiinnostaa kuvia katella reissusta niin lisää mut lärvikirjaan. "ismo tolvanen"
- kiinnostunut-N
No, joko siellä laivalla aletaan heräillä? Menee kohta meriaamiainen sivu suun...
- The DarkRisteily Oy
Mikset itse lähtenyt sinne, jos noin paljon kiinnostaa.
- cvxxcdfssdf
Eipä nuo laivan pöperöt kovin häävejä ole. Itseasiassa aika masentava paikka koko kelluva purkki. Paljon hauskempaa on ryypätä ensin kämpillä kavereiden kanssa ja sitten lähteä baariin. Lienee tasokan seuran löytämisen todennäköisyyskin suurinpiirtein sama, ellei jopa parempi, nuoremmilla ihmisillä.
- kiinnostunutN 2
The DarkRisteily Oy kirjoitti:
Mikset itse lähtenyt sinne, jos noin paljon kiinnostaa.
no kun aikataulutus meni niin, että päästään lähtemään vasta 6.10 (liput on jo hankittu)
Utelias minäkin vaan silti... - nainen vanhempi ...
cvxxcdfssdf kirjoitti:
Eipä nuo laivan pöperöt kovin häävejä ole. Itseasiassa aika masentava paikka koko kelluva purkki. Paljon hauskempaa on ryypätä ensin kämpillä kavereiden kanssa ja sitten lähteä baariin. Lienee tasokan seuran löytämisen todennäköisyyskin suurinpiirtein sama, ellei jopa parempi, nuoremmilla ihmisillä.
:) tasokasta ja vähemmän tasokasta seuraa löytyy milloin mistäkin, mutta hauska kokeilu tämäkin, vaikkei SITÄ seuraa löytyisikään. Jotain pikku vaihtelua on arkeen aina kokeiltava, ja nyt on vuorossa (6.10) sinkkuristeily, joka itseasiassa lähti kaverin kanssa vähän vitsijutustelusta alkuun.
Se, oletko Sinä tasokasta seuraa missään, ryypättyäsi ensin kämpillä kavereittesi kanssa, onkin jo toinen juttu. - vxcvxcxvcfssfd
nainen vanhempi ... kirjoitti:
:) tasokasta ja vähemmän tasokasta seuraa löytyy milloin mistäkin, mutta hauska kokeilu tämäkin, vaikkei SITÄ seuraa löytyisikään. Jotain pikku vaihtelua on arkeen aina kokeiltava, ja nyt on vuorossa (6.10) sinkkuristeily, joka itseasiassa lähti kaverin kanssa vähän vitsijutustelusta alkuun.
Se, oletko Sinä tasokasta seuraa missään, ryypättyäsi ensin kämpillä kavereittesi kanssa, onkin jo toinen juttu.Riippuu miten kukakin määrittelee tasokkaan. Ihan hyvin on kelvannut naisille kunhan ensin päässyt juttelemaan. Vaikka hymyjä saan usein kaupungilla, en ole ilmeisesti riittävän komea, jotta naiset lähestyisivät minua kovinkaan usein baarissa. Itse en suoranaisesti lähesty koskaan. Jos juttelemaan pääsen, ei ole kovin moni nainen sen jälkeen enää karannut.
- dhgfkdfgkjdg
vxcvxcxvcfssfd kirjoitti:
Riippuu miten kukakin määrittelee tasokkaan. Ihan hyvin on kelvannut naisille kunhan ensin päässyt juttelemaan. Vaikka hymyjä saan usein kaupungilla, en ole ilmeisesti riittävän komea, jotta naiset lähestyisivät minua kovinkaan usein baarissa. Itse en suoranaisesti lähesty koskaan. Jos juttelemaan pääsen, ei ole kovin moni nainen sen jälkeen enää karannut.
Naiset eivät kyllä lähesty juuri ketään, jota eivät ennestään tunne edes vähän.
cvxxcdfssdf kirjoitti:
oot oikeessa mutta meriaamiainen on kyllä todella hyvä.:)
- kysyn vaan
kiinnostunutN 2 kirjoitti:
no kun aikataulutus meni niin, että päästään lähtemään vasta 6.10 (liput on jo hankittu)
Utelias minäkin vaan silti...Heips, paljonko maksaa lippu? Voitko kertoa mistä varasit / mitä kautta? Varasitko tosta linkistä vai jonkun matkatston kautta? Kiitos jos vastaat! Osaan mä toki hintoja googlata mutta kunhan nyt kysyin...
kysyn vaan kirjoitti:
Heips, paljonko maksaa lippu? Voitko kertoa mistä varasit / mitä kautta? Varasitko tosta linkistä vai jonkun matkatston kautta? Kiitos jos vastaat! Osaan mä toki hintoja googlata mutta kunhan nyt kysyin...
Niin onko noi Suomi24-risteilyt tosiaan minkä hintaisia ja mitä kautta sinne saa lippuja? Entä saako niihin kunnolliset ikkunalliset kansihytit, vai joutuuko tyytymään johonkin huonoihin autokannen alla oleviin ahtaisiin hytteihin?
Voisin ehkä lähteä joskus maailmassa yksin tollaiselle risteilylle, jos vaan saisin kerättyä rohkeutta sitä ennen. Tämä ei tietenkään takaa sitä, että tulisin jatkossakin matkailemaan yksinäni, jos reissusta tuleekin vaikka yksin ollessa ihan katastrofi ja ihmiset ovat ihmettelemässä siellä mun yksinoloani. Mutta saisin ainakin uuden hyvän keskustelunaiheen tänne palstalle, jos uskaltaisin käydä yksinään laivaristeilyllä.- ................
DarkFear kirjoitti:
Niin onko noi Suomi24-risteilyt tosiaan minkä hintaisia ja mitä kautta sinne saa lippuja? Entä saako niihin kunnolliset ikkunalliset kansihytit, vai joutuuko tyytymään johonkin huonoihin autokannen alla oleviin ahtaisiin hytteihin?
Voisin ehkä lähteä joskus maailmassa yksin tollaiselle risteilylle, jos vaan saisin kerättyä rohkeutta sitä ennen. Tämä ei tietenkään takaa sitä, että tulisin jatkossakin matkailemaan yksinäni, jos reissusta tuleekin vaikka yksin ollessa ihan katastrofi ja ihmiset ovat ihmettelemässä siellä mun yksinoloani. Mutta saisin ainakin uuden hyvän keskustelunaiheen tänne palstalle, jos uskaltaisin käydä yksinään laivaristeilyllä.Tee se heti, äläkä epäröi kolmea vuotta ja päätä taas ehkä joskus vaikka mennä ehkä.
- menox ...
kysyn vaan kirjoitti:
Heips, paljonko maksaa lippu? Voitko kertoa mistä varasit / mitä kautta? Varasitko tosta linkistä vai jonkun matkatston kautta? Kiitos jos vastaat! Osaan mä toki hintoja googlata mutta kunhan nyt kysyin...
http://www.suomi24.fi/sinkkuristeily tuolla alhaalla päivämäärät, seuraavat 6.10 ja 1.12 Baltic Prinsess
Ruokineen tais olla 71€, olikohan se pelkkä matka 41€, saahan sieltä ruokaa sitten baarista tai buffetista tms.
Tallink Siljan sivuilta löytynee lisää - toinen linkki
menox ... kirjoitti:
http://www.suomi24.fi/sinkkuristeily tuolla alhaalla päivämäärät, seuraavat 6.10 ja 1.12 Baltic Prinsess
Ruokineen tais olla 71€, olikohan se pelkkä matka 41€, saahan sieltä ruokaa sitten baarista tai buffetista tms.
Tallink Siljan sivuilta löytynee lisäähttp://www.tallinksilja.com/fi/ships/europa/entertainment/Suomi24.htm
- menox ...
toinen linkki kirjoitti:
http://www.tallinksilja.com/fi/ships/europa/entertainment/Suomi24.htm
jaa, huomasinpa, että ollaan saatu joku ennakkovaraajan etu, kun oltiin ajoissa varailemassa... nyt näyttää jo hinta olevan hiukkasen isompi.
menox ... kirjoitti:
jaa, huomasinpa, että ollaan saatu joku ennakkovaraajan etu, kun oltiin ajoissa varailemassa... nyt näyttää jo hinta olevan hiukkasen isompi.
Ongelma noissa risteilyissä on aina se, jos lähtee yksin, niin matka tulee ihan hirveän kalliiksi. Tuollakin pelkkä Tallinnan risteily jossa lyhyt maissakäynti, niin maksoi jo ennakkovarauksena peräti 79-euroa! Tolla hinnalla kun saisi kahden hengen hotellimatkan Tallinnaan, niin just tämän vuoksi se matkaseura olisi välttämätöntä, jos ei halua maksaa itseään kipeäksi.
- pelkuritypyyksinäine
DarkFear kirjoitti:
Voisin ehkä lähteä joskus maailmassa yksin tollaiselle risteilylle, jos vaan saisin kerättyä rohkeutta sitä ennen. Tämä ei tietenkään takaa sitä, että tulisin jatkossakin matkailemaan yksinäni, jos reissusta tuleekin vaikka yksin ollessa ihan katastrofi ja ihmiset ovat ihmettelemässä siellä mun yksinoloani. Mutta saisin ainakin uuden hyvän keskustelunaiheen tänne palstalle, jos uskaltaisin käydä yksinään laivaristeilyllä.Siis tottakai sä voit mennä yksin laivalle! Älä mieti mitä muut miettii, tuskin mitään. Sinkkuristeily on oiva paikka mennä yksin, kukaan ei ihmettele miks oot yksin, ja ainahan voit sanoa että sulla on kaveri mutta se on jossain muualla ;) Turha pelko pois! Olen ite kanssa tosi huono menemään minnekkään yksin, mutta tänä kesänä uskaltauduin yksin risteilemään ja se oli kivaa! Sain tehdä just mitä ite halusin :) Jos sulla on passi voimassa, osaat käyttäytyä, et vedä överikännejä jne, tuskin menee koko reissu ihan pieleen. Ja mieti mies ei ole niin helppo raiskauksen uhri kuin nainen. Joten etköhän ole turvassa :) Tsemppiä ja uskalla uskaltaa :)!
pelkuritypyyksinäine kirjoitti:
Siis tottakai sä voit mennä yksin laivalle! Älä mieti mitä muut miettii, tuskin mitään. Sinkkuristeily on oiva paikka mennä yksin, kukaan ei ihmettele miks oot yksin, ja ainahan voit sanoa että sulla on kaveri mutta se on jossain muualla ;) Turha pelko pois! Olen ite kanssa tosi huono menemään minnekkään yksin, mutta tänä kesänä uskaltauduin yksin risteilemään ja se oli kivaa! Sain tehdä just mitä ite halusin :) Jos sulla on passi voimassa, osaat käyttäytyä, et vedä överikännejä jne, tuskin menee koko reissu ihan pieleen. Ja mieti mies ei ole niin helppo raiskauksen uhri kuin nainen. Joten etköhän ole turvassa :) Tsemppiä ja uskalla uskaltaa :)!
Olishan se kyllä tosi hienoa päästä lähtemään laivalle, kun en ole koskaan käynyt missään matkoilla muuten kun vain vanhempien seurassa. Haluaisin kyllä kovasti päästä jo tässä iässä reissuamaan muutenkin kun vain vanhempien kanssa, mutta kun ei ole koskaan ollut muuta matkaseuraa tarjolla, niin sen vuoksi en ole koskaan mihinkään päässyt lähtemään.
Jos uskaltaisin yksin tonne laivalle lähteä, niin ainakin matka pitäisi suunnitella ja tehdä niin, ettei vanhemmat ja työkaverit vaan mitään siitä tietäisi, koska vanhempani eivät haluaisi päästää mua sinne yksinään ja työkaverit sitten puhuisivat musta pahaa selän takana, jos tietäisivät mun olleen yksin laivalla ilman ketään kavereita.
Se on varma, etten lähtisi laivalla kyllä valehtelemaan mitään siitä kaveriseurasta, kun valheet kuitenkin tulevat aina lopulta ilmi. Pitäisi vaan keksiä etukäteen kaikenlaisia hyviä selityksiä ja perusteluja siitä, että miksi on lähtenyt yksin tonne risteilylle. Sitten jos ihmiset alkaisi ihmetellä ja tuomita mua sen yksinäisyyden takia, niin voisin heittää kaikki kotiseudun ongelmat ja muut tällä palstalla kerrotut jutut peliin.
Kyllä mä osaan pitää itsestäni huolen, sillä alkoholi ei ole koskaan ollut mulle mikään ongelma ja tällä iällä sitä kestää jo alkoholia niin hyvin, ettei siitä mulle mitään harmia olisi. Harmittaa vaan jo etukäteen se, että jos yksin lähtiessä joutuu sitten olemaan koko matkan ajan ilman minkäänlaista juttuseuraa, kun kuitenkin kaikki nuoret ovat vaan omissa kaveriporukoissaan.- Raha käyttöä varten
DarkFear kirjoitti:
Ongelma noissa risteilyissä on aina se, jos lähtee yksin, niin matka tulee ihan hirveän kalliiksi. Tuollakin pelkkä Tallinnan risteily jossa lyhyt maissakäynti, niin maksoi jo ennakkovarauksena peräti 79-euroa! Tolla hinnalla kun saisi kahden hengen hotellimatkan Tallinnaan, niin just tämän vuoksi se matkaseura olisi välttämätöntä, jos ei halua maksaa itseään kipeäksi.
Mitä ihmeen väliä? Ethän sinä muuta teekään, kuin käyt töissä. Luulisi olevan tuon verran maksaa yhdestä risteilystä, jos niin kovasti siitä unelmoit.
Oletko kaiken lisäksi vielä pihikin? - nöösi_poika
Raha käyttöä varten kirjoitti:
Mitä ihmeen väliä? Ethän sinä muuta teekään, kuin käyt töissä. Luulisi olevan tuon verran maksaa yhdestä risteilystä, jos niin kovasti siitä unelmoit.
Oletko kaiken lisäksi vielä pihikin?Naurattaa tuollainen. "79 euroa on paljon". No, kaikki on suhteellista. Minusta tuo kuulostaa halvalta!
Raha käyttöä varten kirjoitti:
Oletko kaiken lisäksi vielä pihikin?En ole pihi, mutta en vaan tykkää maksaa sellaisia hintoja, joissa se hinta ja laatusuhde eivät ole kohdallaan. Tossa yksin matkailussa jo pelkkä yksinolo tekee matkasta hieman "kakkoslaadun" matkan, jos vertaa sitä kaverin kanssa matkailuun. Hyvään matkaan kuuluu myös seura tai ainakin varma tieto siitä, ettei laivalla tarvii viettää koko matkaa ilman juttuseuraa.
- ............
DarkFear kirjoitti:
En ole pihi, mutta en vaan tykkää maksaa sellaisia hintoja, joissa se hinta ja laatusuhde eivät ole kohdallaan. Tossa yksin matkailussa jo pelkkä yksinolo tekee matkasta hieman "kakkoslaadun" matkan, jos vertaa sitä kaverin kanssa matkailuun. Hyvään matkaan kuuluu myös seura tai ainakin varma tieto siitä, ettei laivalla tarvii viettää koko matkaa ilman juttuseuraa.
10 vuotta olet haaveillut risteilystä ja teet töitä viikonloputkin ja silti 79 euroa on liikaa. Taas yksi tekosyy lisää ettei tarvitse lähteä sinne risteilylle. Ruikuttaminen on helpompaa ja turvallisempaa.
- .......
nöösi_poika kirjoitti:
Naurattaa tuollainen. "79 euroa on paljon". No, kaikki on suhteellista. Minusta tuo kuulostaa halvalta!
79 eurolla sä saat tasan yhden yön pienestä huoneesta hotellista Suomessa. Mietipä vähän, pösilö.
............ kirjoitti:
10 vuotta olet haaveillut risteilystä ja teet töitä viikonloputkin ja silti 79 euroa on liikaa. Taas yksi tekosyy lisää ettei tarvitse lähteä sinne risteilylle. Ruikuttaminen on helpompaa ja turvallisempaa.
Kyllä se 79-euroa on ihan liikaa pelkästä Tallinnan risteilystä, jossa ei ehdi kun poiketa pikaisesti maissa parin kolmen tunnin ajan. Eckerö Linellä oli mm. kahden hengen hotellimatkoja Tallinnaan ja hinta vain 60-euroa per henkilö, sisältäen laivaliput meno-paluu, kahden hengen hotellihuone ja vielä aamiaiset hotellissa. Tämä on just sitä jossa hinta ja laatusuhde ovat kohdallaan ja tällaisesta olisin valmis maksamaan.
Näissä on vaan just se harmi, kun tällaiset etuudet eivät ole ikinä tarkoitettu yksin matkaaville, vaan aina just niille kaveriporukoille. Just tämän vuoksi mä haluaisin saada jostain sitä matkaseuraa.- ...........
DarkFear kirjoitti:
Kyllä se 79-euroa on ihan liikaa pelkästä Tallinnan risteilystä, jossa ei ehdi kun poiketa pikaisesti maissa parin kolmen tunnin ajan. Eckerö Linellä oli mm. kahden hengen hotellimatkoja Tallinnaan ja hinta vain 60-euroa per henkilö, sisältäen laivaliput meno-paluu, kahden hengen hotellihuone ja vielä aamiaiset hotellissa. Tämä on just sitä jossa hinta ja laatusuhde ovat kohdallaan ja tällaisesta olisin valmis maksamaan.
Näissä on vaan just se harmi, kun tällaiset etuudet eivät ole ikinä tarkoitettu yksin matkaaville, vaan aina just niille kaveriporukoille. Just tämän vuoksi mä haluaisin saada jostain sitä matkaseuraa.Juu. Kannattaa odottaa hyviä tarjouksia ainakin vielä 10 vuoden päästä. Saattaa päästä vielä tuota Eckerö Linen tarjoustakin halvemmalla!
........... kirjoitti:
Juu. Kannattaa odottaa hyviä tarjouksia ainakin vielä 10 vuoden päästä. Saattaa päästä vielä tuota Eckerö Linen tarjoustakin halvemmalla!
Niin tällaista kannustusta ja ymmärrystä se onkin usein aina tällä just tällä palstalla. Miksi kukaan ei tarjoudu ikinä täällä mulle matkaseuraksi, niin sillä tämä mun iänikuinen ongelma saataisiin ratkaistua kaikista parhaiten. Luulisi nyt jonkun olevan kiinnostunut lähtemään vaikka hotellimatkalle Tallinnaan tai Tukholmaan. Siis n. 20-37-vuotiaat matkailijat ja sukupuolesta riippumatta.
Matkaseurasta kiinnostuneet ottakaa yhteyttä [email protected]- ...
DarkFear kirjoitti:
Olishan se kyllä tosi hienoa päästä lähtemään laivalle, kun en ole koskaan käynyt missään matkoilla muuten kun vain vanhempien seurassa. Haluaisin kyllä kovasti päästä jo tässä iässä reissuamaan muutenkin kun vain vanhempien kanssa, mutta kun ei ole koskaan ollut muuta matkaseuraa tarjolla, niin sen vuoksi en ole koskaan mihinkään päässyt lähtemään.
Jos uskaltaisin yksin tonne laivalle lähteä, niin ainakin matka pitäisi suunnitella ja tehdä niin, ettei vanhemmat ja työkaverit vaan mitään siitä tietäisi, koska vanhempani eivät haluaisi päästää mua sinne yksinään ja työkaverit sitten puhuisivat musta pahaa selän takana, jos tietäisivät mun olleen yksin laivalla ilman ketään kavereita.
Se on varma, etten lähtisi laivalla kyllä valehtelemaan mitään siitä kaveriseurasta, kun valheet kuitenkin tulevat aina lopulta ilmi. Pitäisi vaan keksiä etukäteen kaikenlaisia hyviä selityksiä ja perusteluja siitä, että miksi on lähtenyt yksin tonne risteilylle. Sitten jos ihmiset alkaisi ihmetellä ja tuomita mua sen yksinäisyyden takia, niin voisin heittää kaikki kotiseudun ongelmat ja muut tällä palstalla kerrotut jutut peliin.
Kyllä mä osaan pitää itsestäni huolen, sillä alkoholi ei ole koskaan ollut mulle mikään ongelma ja tällä iällä sitä kestää jo alkoholia niin hyvin, ettei siitä mulle mitään harmia olisi. Harmittaa vaan jo etukäteen se, että jos yksin lähtiessä joutuu sitten olemaan koko matkan ajan ilman minkäänlaista juttuseuraa, kun kuitenkin kaikki nuoret ovat vaan omissa kaveriporukoissaan."Se on varma, etten lähtisi laivalla kyllä valehtelemaan mitään siitä kaveriseurasta, kun valheet kuitenkin tulevat aina lopulta ilmi. Pitäisi vaan keksiä etukäteen kaikenlaisia hyviä selityksiä ja perusteluja siitä, että miksi on lähtenyt yksin tonne risteilylle."
...öööh???
"Sitten jos ihmiset alkaisi ihmetellä ja tuomita mua sen yksinäisyyden takia, niin voisin heittää kaikki kotiseudun ongelmat ja muut tällä palstalla kerrotut jutut peliin."
Juu, kannattaa tosiaan... siitä ne naiset tykkää... avautua oikein kunnolla.... ... kirjoitti:
"Se on varma, etten lähtisi laivalla kyllä valehtelemaan mitään siitä kaveriseurasta, kun valheet kuitenkin tulevat aina lopulta ilmi. Pitäisi vaan keksiä etukäteen kaikenlaisia hyviä selityksiä ja perusteluja siitä, että miksi on lähtenyt yksin tonne risteilylle."
...öööh???
"Sitten jos ihmiset alkaisi ihmetellä ja tuomita mua sen yksinäisyyden takia, niin voisin heittää kaikki kotiseudun ongelmat ja muut tällä palstalla kerrotut jutut peliin."
Juu, kannattaa tosiaan... siitä ne naiset tykkää... avautua oikein kunnolla...."...öööh??? "
Kyllähän se yksinolo alkaisi ihmisille paljastua, jos he näkisivät mut joka paikassa yksin, kuten mm. laivan baareissa, ruokaravintoloissa, tax-freessa ja vielä jopa maissa Tukholmassa tai Tallinnassa. Sitten jos he vaikka olisivat nähneet mut jo yksin sataman terminaalissa ennen laivaan pääsyä, niin ihmettelisivät vaan turhaan sitä, että miksi en voi myöntää suoraan olevani yksin laivalla.
Äläkä vaan sano sitä, ettei niitä laivalla olevia ihmisiä näe tai muista enää maissa tai terminaalissa. Olen itsekin nähnyt samoja ihmisiä maissa kaupungilla ja ennen ja jälkeen risteilyn sataman terminaalissa. Niin ja olen siis käynyt laivalla vanhempieni kanssa tai isän kanssa kahdestaan.
Tällä palstalla kun näitä samoja asioita joutuu aina satoja kertoa erikseen kertomaan, kun kukaan ei tunnu koskaan niitä muistavan.
"Juu, kannattaa tosiaan... siitä ne naiset tykkää... avautua oikein kunnolla.... "
Mikä olisi sitten parempi, kun kertoa suoraan oman yksinäisyytensä syistä? En mä ainakaan itse keksi mitään parempia keinoja tollaiseen tilanteeseen, jos ihmiset alkavat kysellä painostavaan sävyyn mun yksinolosta ja tuomita mua sen kaverittomuuden takia.- .........
DarkFear kirjoitti:
Niin tällaista kannustusta ja ymmärrystä se onkin usein aina tällä just tällä palstalla. Miksi kukaan ei tarjoudu ikinä täällä mulle matkaseuraksi, niin sillä tämä mun iänikuinen ongelma saataisiin ratkaistua kaikista parhaiten. Luulisi nyt jonkun olevan kiinnostunut lähtemään vaikka hotellimatkalle Tallinnaan tai Tukholmaan. Siis n. 20-37-vuotiaat matkailijat ja sukupuolesta riippumatta.
Matkaseurasta kiinnostuneet ottakaa yhteyttä [email protected]Sun seuraa ei kukaan kaipaa, kun annat itsestäsi tuollaisen kuvan. Kukaan ei halua kuunnella 48 tuntia kestävää monologia pasifismista ja kotiseudun ihmisistä.
......... kirjoitti:
Sun seuraa ei kukaan kaipaa, kun annat itsestäsi tuollaisen kuvan. Kukaan ei halua kuunnella 48 tuntia kestävää monologia pasifismista ja kotiseudun ihmisistä.
"Sun seuraa ei kukaan kaipaa, kun annat itsestäsi tuollaisen kuvan. Kukaan ei halua kuunnella 48 tuntia kestävää monologia pasifismista ja kotiseudun ihmisistä. "
Ei siellä risteilyllä olisi mikään pakko puhua näistä asioista, enkä itsekään jaksaisi näistä puhua. Haluaisin niin kovasti sitä matkaseuraa tältä palstalta ja uskon kyllä, että monien mielestä mä olisin ihan mielekäs matkakumppani, eikä monet edes uskoisi tuolla reaalimaailmassa kirjoittelevan tänne palstalle.- case study B
DarkFear kirjoitti:
"Sun seuraa ei kukaan kaipaa, kun annat itsestäsi tuollaisen kuvan. Kukaan ei halua kuunnella 48 tuntia kestävää monologia pasifismista ja kotiseudun ihmisistä. "
Ei siellä risteilyllä olisi mikään pakko puhua näistä asioista, enkä itsekään jaksaisi näistä puhua. Haluaisin niin kovasti sitä matkaseuraa tältä palstalta ja uskon kyllä, että monien mielestä mä olisin ihan mielekäs matkakumppani, eikä monet edes uskoisi tuolla reaalimaailmassa kirjoittelevan tänne palstalle.Joku psykologian opiskelija vois ehkä lähteä ja tehdä sun tapauksesta jonkun tutkielman.
case study B kirjoitti:
Joku psykologian opiskelija vois ehkä lähteä ja tehdä sun tapauksesta jonkun tutkielman.
"Joku psykologian opiskelija vois ehkä lähteä ja tehdä sun tapauksesta jonkun tutkielman. "
Kyllä se mulle sopisi. Ei sillä olisi merkitystä, että minkä alan opiskelija mulla olisi matkaseurana. Pääasia olisi vaan se, että joku mukavan oloinen matkakumppani olisi seurana ja ei tarvisi olla yksin tuolla risteilyllä.- ...
DarkFear kirjoitti:
"...öööh??? "
Kyllähän se yksinolo alkaisi ihmisille paljastua, jos he näkisivät mut joka paikassa yksin, kuten mm. laivan baareissa, ruokaravintoloissa, tax-freessa ja vielä jopa maissa Tukholmassa tai Tallinnassa. Sitten jos he vaikka olisivat nähneet mut jo yksin sataman terminaalissa ennen laivaan pääsyä, niin ihmettelisivät vaan turhaan sitä, että miksi en voi myöntää suoraan olevani yksin laivalla.
Äläkä vaan sano sitä, ettei niitä laivalla olevia ihmisiä näe tai muista enää maissa tai terminaalissa. Olen itsekin nähnyt samoja ihmisiä maissa kaupungilla ja ennen ja jälkeen risteilyn sataman terminaalissa. Niin ja olen siis käynyt laivalla vanhempieni kanssa tai isän kanssa kahdestaan.
Tällä palstalla kun näitä samoja asioita joutuu aina satoja kertoa erikseen kertomaan, kun kukaan ei tunnu koskaan niitä muistavan.
"Juu, kannattaa tosiaan... siitä ne naiset tykkää... avautua oikein kunnolla.... "
Mikä olisi sitten parempi, kun kertoa suoraan oman yksinäisyytensä syistä? En mä ainakaan itse keksi mitään parempia keinoja tollaiseen tilanteeseen, jos ihmiset alkavat kysellä painostavaan sävyyn mun yksinolosta ja tuomita mua sen kaverittomuuden takia."Se on varma, etten lähtisi laivalla kyllä valehtelemaan mitään siitä kaveriseurasta, kun valheet kuitenkin tulevat aina lopulta ilmi. Pitäisi vaan keksiä etukäteen kaikenlaisia hyviä selityksiä ja perusteluja siitä, että miksi on lähtenyt yksin tonne risteilylle."
Eikun ihmettelin että ensin sanot ettet lähde valehtelemaan ja seuraavassa virkkeessä jo toteat että pitäisi keksiä jotain kaikenlaisia hyviä selityksiä...
"Mikä olisi sitten parempi, kun kertoa suoraan oman yksinäisyytensä syistä? En mä ainakaan itse keksi mitään parempia keinoja tollaiseen tilanteeseen, jos ihmiset alkavat kysellä painostavaan sävyyn mun yksinolosta ja tuomita mua sen kaverittomuuden takia. "
No esmes kysyä niiltä/siltä muilta/muulta että "ootko säkin ihan ittekses, mitäs jos otettais nää juomat ja mentäs tonne peräloosiin juttelemaan... haluut sä pähkinöitä, mä tarjoan..." Huomattavasti parempi keino, sanoisin. - ...
DarkFear kirjoitti:
En ole pihi, mutta en vaan tykkää maksaa sellaisia hintoja, joissa se hinta ja laatusuhde eivät ole kohdallaan. Tossa yksin matkailussa jo pelkkä yksinolo tekee matkasta hieman "kakkoslaadun" matkan, jos vertaa sitä kaverin kanssa matkailuun. Hyvään matkaan kuuluu myös seura tai ainakin varma tieto siitä, ettei laivalla tarvii viettää koko matkaa ilman juttuseuraa.
No mitä sillä 79 eurolla sun mielestä pitäis saada että hinta ja laatu olisivat kohdallaan?
- DF
... kirjoitti:
No mitä sillä 79 eurolla sun mielestä pitäis saada että hinta ja laatu olisivat kohdallaan?
Matkat edes takaisin, vähintään kaksi yötä hotellissa aamiaisineen ja lounaspöytineen ja baarikaapillinen viinaa ja kartonki tupakkaa.
- Reipas Mies
Suomi-Baareilla ei tee mitään.
Risteilyssä on sentään laiha lohtu.
Etenkin jos on ulkomaalaisia naisia siellä.- cvxcvfdssfdsfd
Mielestäni laivan baarit ovat aika vastenmielisiä. Ahtaita ja huonot drinkit. Muutenkaan en pidä lainkaan laivan sisustuksesta. Muka arvokkaan näköistä, mutta kuitenkin niin halpaa. Aika ankea paikka minusta, mutta joihinkin näyttää iskevän.
cvxcvfdssfdsfd kirjoitti:
Mielestäni laivan baarit ovat aika vastenmielisiä. Ahtaita ja huonot drinkit. Muutenkaan en pidä lainkaan laivan sisustuksesta. Muka arvokkaan näköistä, mutta kuitenkin niin halpaa. Aika ankea paikka minusta, mutta joihinkin näyttää iskevän.
ja huonot drinkit. huoh eiks ne oo ihan samat kuin missä vaan baarissa..
- sfdcxcxcxvfds
braveheart40 kirjoitti:
ja huonot drinkit. huoh eiks ne oo ihan samat kuin missä vaan baarissa..
Liian pienet lasit, jolloin lasiin mahtuu lähinnä liköörit ja jäät, ei kovin suuri makunautinto. Drinkki on parhaimmillaan isosta lasista, johon mahtuu kunnolla jäätä ja lantrinkia.
sfdcxcxcxvfds kirjoitti:
Liian pienet lasit, jolloin lasiin mahtuu lähinnä liköörit ja jäät, ei kovin suuri makunautinto. Drinkki on parhaimmillaan isosta lasista, johon mahtuu kunnolla jäätä ja lantrinkia.
hei urpoliini, joka paikassa on samankokoiset drinkkilasit jollet oo sattunu huomaamaan! tsemppiä sulle!
- sdfdsfvxcvxcxvc
churri90 kirjoitti:
hei urpoliini, joka paikassa on samankokoiset drinkkilasit jollet oo sattunu huomaamaan! tsemppiä sulle!
Et ole ilmeisesti kovin monessa baarissa käynyt jos tuo on mielipiteesi asiaan. Laivalla on muistaakseni muoviset, kapeat mukit. Joissain yökerhoissa on lähes tuopin kokoiset drinkkilasit.
- drinkkaaja
sdfdsfvxcvxcxvc kirjoitti:
Et ole ilmeisesti kovin monessa baarissa käynyt jos tuo on mielipiteesi asiaan. Laivalla on muistaakseni muoviset, kapeat mukit. Joissain yökerhoissa on lähes tuopin kokoiset drinkkilasit.
Ei kai siellä nykyään ole muovisia mukeja? Jos tilaisin drinkin yökerhosta ja saisin sen muovisessa mukissa, palauttaisin kyllä saman tien. Aika luokatonta.
Mutta kyllä ainakin kun viimeksi kävin laivalla (olisiko ollut viime vuonna) sain drinkkini ihan oikeanlaisesta lasista. sdfdsfvxcvxcxvc kirjoitti:
no ota sitten vaikka ämpäri mukaan ja juo siitä kun joka asiasta pitää valittaa. kävikö mielessä että muovimukit on sitä varten ettei olisi lasinsirua joka puolella?
- Uteliaisuus...
churri90 kirjoitti:
no ota sitten vaikka ämpäri mukaan ja juo siitä kun joka asiasta pitää valittaa. kävikö mielessä että muovimukit on sitä varten ettei olisi lasinsirua joka puolella?
Meinaatko että laivalla on oikeasti ollut joku -90 syntynyt nainen, eikä vain 30 mammoja?
- vxcvxcfdssfd
churri90 kirjoitti:
Ei siinä muovissa mitään vikaa ole, mutta lasin koossa on. Ei joka asiasta tarvitse valittaa, mutta jos juomat ovat luokattomia, on aika huvittavaa kutsua baaria hyväksi vain siitä syystä, että se sijaitsee laivassa.
Miksi sinun on niin vaikea myöntää, että laivalla drinkit ovat aika surkeita? Vai olenko minä sattunut paikalle ainoastaan silloin kun käytössä on ollut surkeat lasit? Vai onko sinulle ihan sama mitä kurkusta kaataa alas kunhan saa pään sekaisin?
- en viitsinyt lähteä
Sinkkuristeily on ATM:n alemmuuden huipentuma: laiva täynnä sinkkunaisia ja silti ei saa.
- hauska ja ihana
Sinkkuristeily takana , hauskaa oli ja sinä joka sanoit että siellä on vain rumia naisia ... taidat itse olla tosi ruma mies ...sillä laivalla oli todella kauniita naisia ... eikä ne ollut miesten puutteessa ... vaan pitämässä hauskaa KIVAAA OLI JA IHANIA MIEHIÄ TANSSIMAAN ...SUOSITTELEN NAISET JA MIEHET . Meen toistenkin
- minskiiiii90
onks ketään lähössä sinkkuristeilylle silja europalle to 29.9???
- turun surusilmä
me ollaan menossa.pidetään lystä!terv. ts
- DarkFear .
Tajusin juuri, että minua ei oikeastaan naiset kiinnosta. Miksi tälläisia risteilyjä järjestetään vain heteroille? Jos näin ei olisi, uskaltaisin kerätä poikaporukan kasaan ja lähteä risteilemään.
- hih hih
^ Ei tainnut olla oikea DarkFear mutta kaiken lisäksi kommentoija on vielä väärässä..esim. pääsiäisenä on järjestetty miehille Munaristeily:)
- SuperSailor
Hei! Risteilyltähän on oletettavasti palattu perjantai-iltana. Ja nyt tässä ketjussa on tasan yksi kommentti kokemuksista! Kaikesta päätellen seuraa on löytynyt niin hyvin ettei kukaan enää ehdi kirjoitella tänne...
- eienääikinä
Kävin tuolla kyseisellä risteilyllä kun se viimeksi järjestettiin. Tapasin siellä mukavalta vaikuttaneen suomalaisnaisen ja nyt minulla on kuppa ja tippuri. Olisiko mahdollista saada korvauksia jostain? Lääkitykseni ei nimittäin ole halvimmasta päästä. Lisäksi en ole voinut masturboida kuukausiin.
Mahtava risteily oli kyllä,kaverini natalie osallistui napakymppiin ja voitti skumppapullon ja komeen miehen, ja tuli vihittyy useita pareja hääkappelissa huumori mielessä. kuvia voi katella facebookissa jos jaksaa lisää vaan. ismo tolvanen
- höperöpöperö
Millon se järjestetään seuraavan kerran ja minkä ikästä porukkaa siellä oli?
Täällä olis yksi 40v räväkkä sinkkunainen savosta, kiinnostas paljon osallistua, mut pitkä matka lähtee täältä asti ja varsinkin yksin..
Ja mietityttää onko täältä suunnalta kenties kuljetusta järjestetty?
Tai esim. muita lähtijöitä jotka olis seuraa vailla?? - ......
Onks tää "ismo tolvanen", joku tän risteilyn järjestäjistä kun näin paljon mainostaa?
- Immeiset hei!!
Tunkekaa ne ennakkoluulot johonki, mistä niitä ei enää löydä, ottakaa mukaan avoin ja positiivinen mieli ja lähtekää risteilemään!! Ja muistakaa myös se, että ihmisille voi mennä juttelemaan muutakin kuin ympäripäissään. Siellä ihmiset on yleisesti ottaen vastaanottavaisempia kuin muualla. Ja asennetta pitää olla, muuten sinne on ihan turha lähtä tai ei ainakaan oo niin hauskaa kuin vois olla. Mulla oli ainakin ihan huippu risteily ja älyttömän hauskaa!! Tuli tutustuttua uusiin ja aika erilaisiinkin ihmisiin ja tuliaisena tarttui mukaan myös muutama puhelinnumero... Ja itse ainakin olen hyvin kaunis ja fiksu nuori nainen, että ei sitä tiedä millaisia helmiä sieltä voi löytää. ;) Ja yksinkin voi lähtä, kyllä sieltä seuraa löytää, kun laittaa vaan hymyn huulille ja menee rohkeasti juttelemaan ihmisille!
Niin kyllähän se naisilla on aina paljon helpompi olla tollaisilla risteilyillä vaikka sitten yksinään, kun sitä juttuseuraa löytyy koko ajan joka paikasta. Jos nuori mies lähtisi yksinään tonne risteilylle, niin melko varmasti hän saisi viettää koko matkan ilman minkäänlaista juttuseuraa ja vielä saisi muiden ihmisten ihmettelyä osakseen sen oman yksinäisyytensä takia, kun varmasti ihmisiä kiinnostaisi tietää se, että miksei ole ketään kavereita mukana tollaisella matkalla, jossa kaikki muut nuoret ovat yhdessä kaveriporukoidensa kanssa hauskaa pitämässä.
- vbcbvbcvvcbfdgdf
DarkFear kirjoitti:
Niin kyllähän se naisilla on aina paljon helpompi olla tollaisilla risteilyillä vaikka sitten yksinään, kun sitä juttuseuraa löytyy koko ajan joka paikasta. Jos nuori mies lähtisi yksinään tonne risteilylle, niin melko varmasti hän saisi viettää koko matkan ilman minkäänlaista juttuseuraa ja vielä saisi muiden ihmisten ihmettelyä osakseen sen oman yksinäisyytensä takia, kun varmasti ihmisiä kiinnostaisi tietää se, että miksei ole ketään kavereita mukana tollaisella matkalla, jossa kaikki muut nuoret ovat yhdessä kaveriporukoidensa kanssa hauskaa pitämässä.
Nuoresta miehestä en tiedä, mutta sinä ainakin viettäisit iltasi yksin laivalla, niinkuin teet kaikkialla muuallakin.
- Juicy Blondie
DarkFear kirjoitti:
Rohkeasti vaan! Ja tuollaisilta reissuilta löytyy aina juttu seuraa, paitsi jos on sellainen mies, jolla on ilmiselvästi taka-ajatuksia. Varmasti kaikista on mukava tutustua uusiin ihmisiin, että ihan siitä vaan avaamaan keskustelua mielenkiintoisen ihmisen kanssa. Itsekkin monesti olen hätääntynyt, jos kaveri on löytänyt baarista miehen, ja hävinnyt sen kanssa, ja olen jäänyt yksin. Eka ajatus "apua, kattooko noi, että toi pimu on tullu metsästää tänne miehiä, kun on yksin". Mutta turhaan, ei kukaan tuijottele tai muuta, ja juttu seuraa löytyy aina hyvinkin nopeasti.
- ei ikinä
Siis jos jotain typerämpää on keksitty niin huhvaan, sanon minä.
- ....!
Yöllä laivasta rupesi kuulumaan niin paha jumputus että kippari luuli että koneeseen tuli vika mutta sehän oli vaan sinkkujen panemisen jytkettä.
- RE:KO
Kyllä oli hauskaa ,nahka pussi tuli tyhjennettyä ,suosittelen en lätrännyt viinan kanssa ,joten löytyi tasokasta seuraa :)....
- ...............
Nolottaisi hiukan mennä yksin tollaselle risteilyille :D Joillain ei tunnu olevan mitään todellisuudentajua itsestään. Kyllä naisetkin sen huomaa että tossa on nyt joku yksinäinen ressukkamies jolla ei ole kavereita kun on joutunut yksin lähtemään laivalle! LOL
Tätä mä olen myös aina just pelännyt ja tämän vuoksi en ole koskaan käynytkään missään laivaristeilyillä tai missään muissakaan ulkomaan matkoilla. Hyvä jos joku edes ymmärtää mua, tai sitten säkin laitoit tän kirjoituksen vaan vitsinä. Mutta just tällä tavalla se asia ihan oikeasti on.
- jooozzzzzzzzzz
No minä olen aikanani parikymppisenä mennyt silloin tällöin yksin oudossa ympäristössä baariin, ja kyllä se aina sellainen paskamaiselta tuntuva juttu on olllut enkä siksi paljon missään ole käynytkään. Olen siis aina kokenut sen niin, että leimaudun surkeaksi luuseriksi kun yksin jossain pöydässä silloin tietenkin istumaan joudun. Vaki-pinta-jengi pyörii tiukasti omissa ympyröissään, ja ei yksinäinen mies ole juuri koskaan mihinköään seuraan sopiva saati tervetullut, ja vähänkin fiksumpi mies kyllä tällaisen asian tietää tai on tullut huomaamaan eikä lähde tunkemaan toisten seuraan.
Kaksikymppiseksi asti kävin kyllä tanssipaikoilla ja aina yksin,mutta ei se siellä haitannut kun oli tietyt käyttäytymissäännöt, ja myös sekin että oli vielä niin nuorikin että ei naisseuralaisen puute vielä nasiasialuuseriksi leimannut. - Jätkä 26
jooozzzzzzzzzz kirjoitti:
No minä olen aikanani parikymppisenä mennyt silloin tällöin yksin oudossa ympäristössä baariin, ja kyllä se aina sellainen paskamaiselta tuntuva juttu on olllut enkä siksi paljon missään ole käynytkään. Olen siis aina kokenut sen niin, että leimaudun surkeaksi luuseriksi kun yksin jossain pöydässä silloin tietenkin istumaan joudun. Vaki-pinta-jengi pyörii tiukasti omissa ympyröissään, ja ei yksinäinen mies ole juuri koskaan mihinköään seuraan sopiva saati tervetullut, ja vähänkin fiksumpi mies kyllä tällaisen asian tietää tai on tullut huomaamaan eikä lähde tunkemaan toisten seuraan.
Kaksikymppiseksi asti kävin kyllä tanssipaikoilla ja aina yksin,mutta ei se siellä haitannut kun oli tietyt käyttäytymissäännöt, ja myös sekin että oli vielä niin nuorikin että ei naisseuralaisen puute vielä nasiasialuuseriksi leimannut."ja ei yksinäinen mies ole juuri koskaan mihinköään seuraan sopiva saati tervetullut, ja vähänkin fiksumpi mies kyllä tällaisen asian tietää tai on tullut huomaamaan eikä lähde tunkemaan toisten seuraan."
No minkäs takia minä olen sitten jostain syystä kelvannut moniinkin porukoihin ja ollut tervetullut? Saanut jopa joskus välillä kavereitakin? ;) Ei nyt tietenkään silloin ehkä, jos väkisin yrität tunkeutua vastoin niiden muiden tahtoa. Sekin on vähän ihmistyypistäkin kiinni, toiset ei halua muuten vaan ollenkaan kelpuuttaa uusia tuttavuuksia ja toiset muuten vaan vaikka haluaa sen illan olla vaan omien kavereiden seurana. Toiset taas on avoimempia ja tykkää tutustua ja muutenkin ymmärtää paremmin.
- 23rewfsdwef
Ei herranjestas.. En haluu lukee enää yhtään "darkfearin" enkä "braveheartin" lässytystä. Pilaavat koko ketjun..
Kirjottakaas nyt jotain uutta tänne. Ihan vaikka että Mitä tuolla kyseisellä risteilyllä tapahtui? Miten täynnä laiva oli? Miten paljon oli porukoita/yksin liikkujia? Mitä ohjelmaa? Minkä ikäisiä ihmisiä? Suosittelisitko kaverille?
Ei se voi olla niin vaikeaa saada aikaan tasokasta juttua. Siitäki huolimatta että tänne kirjottelee vähän kaikenlaista porukkaa... - .....22
Heh, tässä ihan unohtui mikä tän ketjun tarkoitus oli kun Darkfearit ja kumppanit puheli matkailukammoistaan :D
- tw4twtewrtwtwa5twa2
Miksi v'tussa DarkFear haaveilee risteilyistä jos ajatus risteilystä kuitenkin ahdistaa noin paljon?
No siksi koska en ole käynyt koskaan elämässäni missään laivaristeilyllä tai ulkomaan matkalla ilman vanhempien mukanaoloa. Haluaisin vaan niin kovasti päästä käymään joskus jossain ulkomailla ilman vanhempien seuraa, kun tota ikääkin alkaa olla jo sen verran paljon. Onhan se häpeällistä, jos ei ole vielä kolmekymppisenä päässyt käymään ulkomailla muuten kuin vanhempien seurassa. Mutta eipä tämä ole mun oma vikani, kun kaikki on ihan siitä kiinni, että koskaan mulla ei ole ollut sitä matkaseuraa mihinkään tarjolla. Yksin en ole koskaan uskaltanut mihinkään lähteä.
- 677888889999999
Ei sitä tosiaankaan itselleen sopivan seuran puuttumisesta kannata varsinaisesti ketään syytellä, ei sen paremmin itseään kuin muitakaan. Nämä ovat sellaisia juttuja että ne liittyvät kulttuuriin ja tietenkin myös kansanluonteeseen, jota taas kulttuuri ja tavat seuraavat. Yksittäinen ihminen ei pysty halutessaankaan paljon vaikuttamaan tällaisiin asioihin. Näiden asioiden suhteen on maansa vanki, ellei sitten ole mahdollisuutta muuttaa maasta pois. Mikä ei kyllä niin vaan onnistu nykyään, kun ei sitä tuövoiman tarvettakaan juuri missään niin paljon ole.
- vapaa ei varattu
HA HA SINKKURISTEILYT varattuja ukkomiehiä ja varattuja naisia suurin osa jotka hakevat salasuhteita ja sisältöä muuten kurjaan elämäänsä sanoisin et pelkkää PARITUSRISTEILYÄ virkavallalta suojassa
- 555888999999999999
Just sellaista väkeä siellä varmasti paljon on. Ja se on myös varma että naisista siellä on aina vajautta, varsinkin siis nuorista vähänkin paremman näköisistä alta 40 naisista ja ne vähätkin ovat varamasti varattuja.
Naiseton sinkkumies ei tuollaisille risteilyille lähde ellei ole vähän hoopo tai ei ole näitä asioita seurannut.
Se vaan tuntuu aina niin häpeälliseltä, kun itsellään ei ole ollut koskaan matkaseuraa saatavilla. Yleinen oletus kun on aina se, että kyllähän nyt kaikilla nuorilla miehillä on aina niin paljon kavereita, ettei koskaan tarvisi yksin lähteä laivaristeilylle, baariin tai ulkomaan matkalle. Sitten kun mulla ei sitä matkaseuraa ole koskaan ollut, niin tämä on taas sellainen asia, mitä ihmiset jaksavat aina niin kovasti ihmetellä ja sen vuoksi sitä onkin saanut tuntea aina itsensä niin huonoksi ihmiseksi muiden silmissä.
Se on kyllä tosi harmillista, kun näihin ihmisten asenteisiin ja oletuksiin ei pysty koskaan itse mitenkään vaikuttamaan. Yksin jos lähtisi johonkin laivaristeilylle tai ulkomaan matkalle, niin kyllähän se herättäisi ihmisissä ihan hirveää ihmettelyä, kun nuorena miehenä olisi yksin laivaristeilyllä tai jossain muussa ulkomaan matkalla. Missään ei voisi koko matkasta sanallakaan kertoa, ettei se yksinäisyys vaan tulisi muiden ihmisten tietoon.
Mulla nyt ei valitettavasti ole mitään mahdollisuuksia muuttaa ulkomaille, joten tuntuu kyllä todella tuskalliselta, kun pitäisi vaan jotenkin osata sopeutua tällaiseen ilmapiiriin, jossa on tullut aina syrjityksi sen oman yksinäisyytensä takia. Vaikeinta on kuitenkin se, kun pelottaa niin se, että pääsenkö koskaan elämässäni mihinkään laivaristeilylle tai ulkomaan matkalle, kun ei sitä matkaseuraa näytä mulle koskaan mistään ilmaantuvan. Mitä enemmän ikää tulee, niin sitä vaikeampi on koskaan mihinkään lähteä, kun on jo muutenkin joutunut elämään vuosikausia niin yksinäistä ja tylsää elämää, eikä ole voinut ikinä edes haaveilla mistään matkailusta, kun pelkkä baariin lähteminen on ollut jo aina todella vaikeaa.- lellu..
DarkFear on rakentanut itse itselleen vankilan erilaisilla luuloillaan.
"kyllähän se herättäisi ihmisissä ihan hirveää ihmettelyä, kun nuorena miehenä olisi yksin laivaristeilyllä tai jossain muussa ulkomaan matkalla."
Kokemuksesta voin sanoa että ei yksin matkaan lähtenyt poikamies sinkkuristeilyllä muissa sen kummenpaa huomiota herätä. Eikä herätä muillakaan matkoilla. Aina on reissuilla/valmismatkoilla sellaisia henkilöitä, jotka ovat lähteneet yksin reissuun. Niin minäkin aikanaan tein.
Kaiken sen energian minkä käytät täällä asian veivaamiseen, kannattaa ohjata suoraan toimintaan. Jos tekee mieli sinkkuristeilylle, niin varaat liput sinne. Ei se sen kummempi juttu ole. Jos et halua että vanhemmat tai työkaverit saa tietää asiasta, et kerro heille. Niin minäkin tein kun kesälomalla lähdin sinkkujen lomalle ja ihan yksin vieraaseen porukkaan.
Sitten kun olet sinne laivalle päässyt sisään. Baarissa tms muualla katselet ympärillesi ja menet rohkeasti juttelmaan niitä näitä jollekin toiselle yksin matkuvastavalle. Älä kuitenkaan kaada tätä tällä palstalla vuodattamaasi ongelmavyyhteä uuden tuttavuuden niskaan. Varmasti lähteee karkuun. Jotain kevyttä läppää yleisistä aiheista vaikka laivan kaunottarista tai ruotsi-suomi maaottelusta.
Kun on kerran käynyt yksin jossain, seuraava reissu on helpompi.
Jokainen on oman onnensa seppä. - ........
lellu.. kirjoitti:
DarkFear on rakentanut itse itselleen vankilan erilaisilla luuloillaan.
"kyllähän se herättäisi ihmisissä ihan hirveää ihmettelyä, kun nuorena miehenä olisi yksin laivaristeilyllä tai jossain muussa ulkomaan matkalla."
Kokemuksesta voin sanoa että ei yksin matkaan lähtenyt poikamies sinkkuristeilyllä muissa sen kummenpaa huomiota herätä. Eikä herätä muillakaan matkoilla. Aina on reissuilla/valmismatkoilla sellaisia henkilöitä, jotka ovat lähteneet yksin reissuun. Niin minäkin aikanaan tein.
Kaiken sen energian minkä käytät täällä asian veivaamiseen, kannattaa ohjata suoraan toimintaan. Jos tekee mieli sinkkuristeilylle, niin varaat liput sinne. Ei se sen kummempi juttu ole. Jos et halua että vanhemmat tai työkaverit saa tietää asiasta, et kerro heille. Niin minäkin tein kun kesälomalla lähdin sinkkujen lomalle ja ihan yksin vieraaseen porukkaan.
Sitten kun olet sinne laivalle päässyt sisään. Baarissa tms muualla katselet ympärillesi ja menet rohkeasti juttelmaan niitä näitä jollekin toiselle yksin matkuvastavalle. Älä kuitenkaan kaada tätä tällä palstalla vuodattamaasi ongelmavyyhteä uuden tuttavuuden niskaan. Varmasti lähteee karkuun. Jotain kevyttä läppää yleisistä aiheista vaikka laivan kaunottarista tai ruotsi-suomi maaottelusta.
Kun on kerran käynyt yksin jossain, seuraava reissu on helpompi.
Jokainen on oman onnensa seppä.Niin, mutta kai sä nyt tajuat, että tämä koskee vain sinua ja muita ihmisiä joilla on aina ollut varmasti paljon kavereita jne.
DarkFearia koskee ihan eri säännöt. Sä et nyt ymmärrä. DarkFear on spesiaali poika. Sitä koskee spesiaalit säännöt, joita kukaan muu maailmassa ei voi ymmärtää.
Tässä DF:n muotokuva (taiteilijan tulkinta): http://static.northpole.fi/download/1312070556752597/dawson-crying-1.jpg
"DarkFear on rakentanut itse itselleen vankilan erilaisilla luuloillaan. "
Ei nämä ole mitään turhia luuloja, vaan kaikki nämä muiden ihmisten mielipiteet ja ajatukset ovat ihan täyttä totta, jota olen kohdannut aina tuolla baareissa yksin liikkuessani. Melko varmasti samanlainen ilmapiiri on myös laivalla ja laivan baareissa.
"Kokemuksesta voin sanoa että ei yksin matkaan lähtenyt poikamies sinkkuristeilyllä muissa sen kummenpaa huomiota herätä. Eikä herätä muillakaan matkoilla. Aina on reissuilla/valmismatkoilla sellaisia henkilöitä, jotka ovat lähteneet yksin reissuun. Niin minäkin aikanaan tein. "
En ole koskaan vaan kuullut sitä, että ketkään nuoret kävisivät yksin laivaristeilyillä tai muilla ulkomaan matkoilla. Aina kun oon kuullut töissä, harrastusten parissa tai missä tahansa näitä matkailuaiheisia keskusteluja, niin aina kaikki nuoret ovat olleet niissä yhdessä kavereidensa kanssa. Tätä samaa vanhempani ovat myös mulle aina painottaneet, kun oon keskustellut heidän kanssaan näistä laivaristeilyistä ja ulkomaan matkoista. Vanhemmat kun ovat myös sitä mieltä, että tollaisille matkoille kuuluu lähteä aina kavereiden kanssa, sillä ei se yksin matkailu ole normaalia nuorten kohdalla.
"Kaiken sen energian minkä käytät täällä asian veivaamiseen, kannattaa ohjata suoraan toimintaan. Jos tekee mieli sinkkuristeilylle, niin varaat liput sinne. Ei se sen kummempi juttu ole. Jos et halua että vanhemmat tai työkaverit saa tietää asiasta, et kerro heille. Niin minäkin tein kun kesälomalla lähdin sinkkujen lomalle ja ihan yksin vieraaseen porukkaan. "
Taitaa vielä kaiken lisäksi olla noi sinkkuristeilyt ihan liian kalliita yksin lähtevälle, kun ainahan noissa hinnoissa suositaan just kaveriporukoita. Kyllä vanhemmat kuitenkin jossain vaiheessa saisivat tietää mun olleen tuolla risteilyllä ja siitä saisi kyllä kuulla sanomista, kun kertoisin olleeni siellä yksinäni. Enkä viitsi turhaan alkaa valehtelemaan, että olisin ollut siellä jonkun kaverin kanssa, kun vanhempani tietävät mun yksinäisen elämäntilanteeni.
Missä muuten itse kävit silloin matkalla? Haluaisin tietää ihan sen takia, kun haluisin saada hieman esimerkkejä siitä, että missä muut ovat käyneet yksinään ja mihin sopii mennä yksin ja mitä paikkoja taas kannattaa välttää.
Vanhempien lisäksi tota yksinoloa olisi inhottava selitellä myös mun veljelleni, sillä hänenkin mielestä se olisi varmasti outoa, jos tietäisi mun olleen tai menevän yksin tollaiselle laivaristeilylle, jossa hänenkin mielestä kuuluu käydä ensisijaisesti aina just kaveriporukoiden kanssa. Muutenkin broidini on vaikea ymmärtää tätä mun yksinäisyyttä, kun hänellä on aina ollut joka paikassa paljon kavereita ja vielä satoja kavereita facebookissa.
Suoraan sanottuna on niin hirveän paljon ihmisiä, joiden on vaikea ymmärtää tota mun yksin lähtemistä laivalle tai ulkomaille, joten on tässä mulla ongelmaa kerrakseen.
"Sitten kun olet sinne laivalle päässyt sisään. Baarissa tms muualla katselet ympärillesi ja menet rohkeasti juttelmaan niitä näitä jollekin toiselle yksin matkuvastavalle. Älä kuitenkaan kaada tätä tällä palstalla vuodattamaasi ongelmavyyhteä uuden tuttavuuden niskaan. Varmasti lähteee karkuun. Jotain kevyttä läppää yleisistä aiheista vaikka laivan kaunottarista tai ruotsi-suomi maaottelusta. "
Epäilen vaan sitä, että mahtaako laivalla edes nähdä ketään yksin matkaavia suht nuoria, kun kaikki nuoret matkustelevat aina yhdessä kaveriporukoidensa kanssa ja niihin porukoihin sitä ei kyllä uskalla alkaa väkisin itseään tyrkyttämään.
"Kun on kerran käynyt yksin jossain, seuraava reissu on helpompi. "
Tai sitten ei, jos vastaanotto laivalla onkin ollut ihmisten osalta just sellainen mitä oon täällä pelännyt, eli painostavia kysymyksiä siitä yksinolosta ja siitä miksei ole ketään kavereita mukana. Sitten jos vielä joutuu olemaan koko matkan ajan ilman minkäänlaista juttuseuraa, niin toi risteily saattaa jättää mulle yhtä pahat traumat mitä se yksinolo on tähän asti mulle jättänyt.- päätä seinään
Ei näitä DarkFearin juttuja tarvitse enää lukea kuin pari sanaa kunkin kappaleen alusta, niin tietää loput.
- yksjukkis
Höh höh mikähän kumma on, taidatte olla lukutaidottomia, kun otsikko sanoo vähän muuta kun mökkihöperöiden jutuista, nuo kuuluu lähinnä psykolle, eikä tänne.
Sitten paistaa läpi sellainen, että siellä kotona on joku, joku estää menemisen, niin sitä pahaa oloa puretaan tänne.
En ole ollut mukana ja lähes kaikki muutkin, jotka tänne kirjoittaa, ovat samaa porukkaa, kyse lopulta on siitä, että saadaan laivalle porukkaa, ja että sinkut, nehän ovat yksi ryhmä muiden mukana. On niitä eläkeläis-, hevos, koira-kaupunginosa-, ja kylä ja monta muuta jääkiekkoporukkaa, joille tarjotaan matkoja hiljaisiin ajankohtiin.
Sinkut eivät ole mikää homogeeninen sakki, vaan monenlaisia ihmisiä, joka kun yhden tuntee,ei voi yleistää. Ei edes 100:n tuntemisesta voi tehdä luotettavaa johtopäätöstä, sinkkuus on omassa mielessä oleva juttu, eikä se näy ulospäin.
Täällä koko 70kpl viestiketjussa, ei ole kuin muutama vastaus kysymykseen.
Eli olis kiva niiden tietää, jotka suunnittelee menemistään, eikä se miksi ei itse mene, sehän ei edes kuulu tähän viestiketjun otsikkoon.
Eli todellista tietoa ollaan vailla, se että oli kivaa, ei oikein riitä kertomaan, vaan jokin arvio kuinka paljon ja näkykö se matkustajissa, vaiko häipy taustalle ihmisvilinään. Minkäikäistä porukkaa oli, se kuka sai ja kuka ei sillä tiedolla ei mitään arvoa, jos suunnittelee menevänsä vaikka seuraavaan matkaan.
Sitten arvio pitää suhteuttaa, siihen että on viikon lähes keskellä ja ihmisillä työt. Tuskin kukaan ottaa vapaata sellaiseen, tai mistä senkin voi tietää. - ei prkl
Kiva risteily 100 miestä ja 10 ylilihavaa eukko ?
- Ortiz
Voi säälitys ihan oikeasti. Mikä saa miehen menemään tällaiselle? Laatu on varmasti kuraa. Hakekaa vaikka eukko Thaimaasta, niin saa varmasti priimaa niin ulkonäön kuin luonteenkin puolesta. Ei vaan ymmärrä että miksi pitää pyöriä vuodesta toiseen jossain säälittävissä sinkkutapahtumissa.
- ei-suomihuoralle
piste tälle.
Kaikille niille ketä tämä risteily kiinnostaa ja haluaisi lähteä..SUOSITTELEN....hauskaa oli ja kauniita naisia sekä komeita miehiä laivalla riitti...Harmittaa vaan kun ei älynnyt yhteystietoja muutamilta ihmisiltä ottaa.Speed dating-ohjelmaan kannattaa lähteä...Tosin siinä olisi parannettavan varaa,mut kokemuksena ihan tosi hauska....:) Jos vaan olis mahd.enemmän lähteä niin lähtisin kyllä toistekin :)
Saanko kysyä, että miksi sulla ei ole mahdollisuuksia lähteä useammin? Mulla itselläni kun suurin este on se kavereiden puute, kun ei ole matkaseuraa mistään tarjolla, niin sen vuoksi ei sitten ole ollut koskaan mitään mahdollisuuksia lähteä laivaristeilyille tai mihinkään ulkomaan matkoille.
- Tiedetään jo
Se on kyllä tullut selväksi jo useampaan kertaan. Ei tarvitse jankuttaa ja toistaa itseään jatkuvasti.
- ...
Kaikki ihmiset ei asu sataman vieressä niin kuin sinä.
- ....
Tiedetään jo kirjoitti:
Se on kyllä tullut selväksi jo useampaan kertaan. Ei tarvitse jankuttaa ja toistaa itseään jatkuvasti.
Koita ymmärtää. DarkFear on lievästi vammainen. Homo idioticus.
- JK
EI MINKÄÄLAISTA
- -92
Turusta 29.10 lähtevään ollaan menossa :D:D:D
- sinkku itsekin
Tuolla näyttäyis ainakin jo olevan kasattuna jotakin videoita ja haastatteluja viime sinkkuristeilystä (siis varmaan siitä ensimmäisestä). http://festarisaitti.seiska.fi/ Lisää toivotaan!
- vempsunpempsun
Mä olin mukana katsomassa tuota napakymppiä! ihan hauska menohan siellä laivalla oli :D Vois mennä ens kerrallakin.
- ostaanonyymisti.com
Aikamoista avautumista yhdestä risteilystä.
- Omppu.
Siis voi luoja mikä urpo olet dark fear!!! Mä olen 28v nainen ja olen usein reissannut ihan yksin !! Sun on vaan otettava itseäs niskasta kii! Reipastu! Älä valita koko ajan tota samaa, et ole ainoa yksinäinen. Älä ressaa niin paljon siitä mitä muut ajattelee.
- baanaviuspo
trubaduurina on mark moon, viinabasso
http://www.youtube.com/watch?v=5Pgb5PIBuB0 - järki käteen
Naisen on helppo matkustaa yksin jos on luonteeltaan ho.ro, koska naiselle on niin helppoa raaha baarista joku mies hyttiin panemaan. Ei se onnistu kuule ujoille sinkkumiehille ihan yhtä helposti!
- Juicy Blondie
Tarvitseeko sitä muka aina olla heti menossa panemaan? Kysympä vaan.. Varmasti monet reissuilta hankkii yhden illan juttuja, mutta ihan varmasti siellä on ihmisiä liikenteessä, jotka haluavat uusia ystäviä / mahdollisesti jopa suhteen?
Onko siellä tällaiselle 19v komealle jätkälle mikäänlaista seuraa? :D Minkä ikäistä porukaaa on?
- lo98
Eiköhän risteilyllä ole ikärajana 20-v
lo98 kirjoitti:
Eiköhän risteilyllä ole ikärajana 20-v
"Silja Europa lähtee Turun Silja-terminaalista klo 20.15 ja palaa seuraavana iltana klo 19.15. Ikäraja 18 vuotta. "
- 7773890
Jos tuo oli läppä niin huono melkein meni yöunet 23v jäbältä , lo98 rajaa huumorille . Mutta tosiaan kommenttiin juice blondielle oikeessa olet itse olen arvatekkin sinkku ja välillä yhdenillan juttu on ok mutta kyllä se parisuhde olisi se paras vaihto ehto :)Tässä iässä alkaa tekee mieli löytää oma nappisilmä blondi jonka kanssa vois puhua kaikesta maan ja taivaan välillä .
En ole risteilyltä törmännyt kuin säätöihin mitn vakaata ei ole tullut jospa kokeillisin sitä 6.10.2011 sinkkuilua Baltic prinsessillä :)
mukaan tulevatvoi ottaa yht s-postiini tulee molemmille edulliseksi jos lähtee em risteilylle porukalla [email protected] - sandra88.
ihana Esko Eerikäinen on niis sinkkuristeilyillä :DDD aaawww... jos vaan jotenki uskaltais lähestyy...
- sandra88..
ihana Esko Eerikäinen on niis sinkkuristeilyillä :DDD aaawww... jos vaan jotenki uskaltais lähestyy...
- lyyra79_
joo...sais sen kiinni jossai nurkassa siel laivalla :DDD....sillä on varmaa joku deluxe hytti siin 11 kannella :D
- Anonyymi
lyyra79_ kirjoitti:
joo...sais sen kiinni jossai nurkassa siel laivalla :DDD....sillä on varmaa joku deluxe hytti siin 11 kannella :D
Siistii :D
- työvuorossa ollut
Epätoivoiseksi on nuoruus mennyt, kun kaksikymppisten pitää laivan täydeltä sinkkuristeilyltä seuraa etsiä.
Pelkkiä opiskelijoita siellä oli. Säälittävää. - kale11.pa
.Kävin sinkkuristeilyllä vaikka olenkin varattu. Mutta se siitä.
Minulla oli oma hytti. Yön tunteina kävi mäihä ja nukuinkin ikkunallisessa hytissä. Omani oli ikkunaton johon jäi petivaatteet rypistelemättä.
Kyllä sinkkuristeily antaa laatuaikaa. 50v
Käyn toistekin.Hieno juttu. Fiksua porukkaa. - Anonyymi
Tuleeks toista risteilyä? Vai oliks tää viime vuotinen vain kokeilu, joka epäonnistui?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172463
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70927Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137882- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44775Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704