On kamalan vaikea löytää kunnon talvitakkeja, jossa kootkin riittäisivät. Pitkänaikaa olen haaveillut ns. laskettelutakin tapaisesta takista, mutta mistään ei sellaista löydy! Ja muutenkin isokokoisille ei mielestäni tehdä käytännöllisiä takkeja ja saatika sitten kauniita. Kyllä löytyy villakangastakkeja, yms joita on hankala käyttää esim. lasten kanssa pihalla hääriessä ja kovilla pakkasilla mikään tuulipuku ei paljoa suojaa kylmältä :/ En tiedä, voin olla väärässäkin tämän takki asian suhteen, mutta itse en ainakaan ole löytänyt sellasia takkeja joita tarvitsisin :( Jos jollakin on vinkkejä nettikaupoista missä myydään kivoja takkeja niin laittakaa linkkejä. Ellokset, Anttila, Halenssit ja Hobby Hallin tarjonnat on tullut katsottua. Kiitos jo etukäteen :)
Kunnon takkeja
4
335
Vastaukset
- Takin löytänyt
Minäkin olen etsinyt takkeja itselleni, mutta sopivan löytäminen on ollut vaikeaa.
Takkien koot loppuvat yleensä kokoon 44 ja ne ovat muuten sopivia mutta todella tiukkoja rinnan kohdalta.
Nyt olen onnistunut löytämään ulkoilutakin ja villakangastakin tavallisesta marketista. mutta molempia takkeja oli vain yksi kappale esillä, muita kokoja oli vaikka kuinka paljon. Kyllä meitä ostohaluisia olisi enemmänkin jos vain ostettavaa olisi tarjolla.
Olenkin tässä ihmetellyt, että miksi kaikki takit suunnitellaan pienirintaisille naisille. Nämä löytämäni takit voisivat olle pienemmän kokoisia rinnan alapuolelta, mutta hyvä näinkin. - Myönteisesti yllätty
Minun piti ostaa välikausitakki ja Elloksen tarjouksessa oli sopivan näköinen pusero. Hieman yllätyin kun se tuli, kyseessä olikin täysverinen paksu toppapusero hupulla ja irrotettavilla hihoilla. Koko riitti ainakin minulle (56) ja tulee vasta talvikäyttöön kun on niin lämmin.
- kirppareilta
Uffistahan löytyy pääosin isokokoisia ja laadukkaita, hyväkuntoisia talvitakkeja. Hoikan on sieltä vaikea löytää takkia mutta leveitä ja isoja kokoja löytyy paljon.
- ???
Onko tilanne todellakin muuttunut noin paljon. Aikanaan lopetin kirppareilla kiertämisen kun kaikki vaatteet olivat minulle liian pientä kokoa (takkikokoni 52-56 valmistajasta riippuen).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745329Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy19510856Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369701Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858518Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03200Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282212- 351597
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261500