Olemme avioliitossa elävä pari ja meillä molemmilla on omat harrastukset töitten ohessa. Olen huomannut muutoksia vaimoni käyttäytymisessä esim. 2 kertaa viikossa ennen tapahtunut harrastus on muuttunut 4 kertaa viikossa tapahtuvaksi harrastukseksi. Aikaisemmin ei juuri koskaan käyttänyt meikkiä nyt melkein päivittäin. Tuntuu välillä poissa olevalta kotona ollessaan mutta kuitenkin haluaa läheisyyttä ja huomiota. Peilailee itseään entistä enemmän. Hakee katseita muilta ihmisiltä koko ajan. Seksielämämme on aktiivista ja hän tekee usein aloitteen, mutta silti minusta tuntuu että hän ei ole täysillä mukana touhussa ja että siitä on tullut hänelle vain suoritus.
Tunnustan että olen tarkistellut hänen puhelimensa loki tietoja mutta en ole niissä mitään ihmeellistä huomannut.
Riitelemme pienistä asioista mutta sovimme ne kuitenkin nopeasti.
Elämämme tuntuu onnelliselta silti tämä muutos on vaivannut mieltäni jo pitemmän aikaa ja olen yrittänyt todistella itselleni että mitään ei ole tapahtunut.
Olenko epävarma itsestäni?
Pettääkö vaimoni
130
8501
Vastaukset
- En luota enää
Jos hän yhtäkkiä on muuttunut, ei epäilysi ehkä ole väärä. Kerronpa kokemuksistani:
Minun miehelläni oli avioliiton ulkopuolinen suhde. Hän alkoi harrastaa liikuntaa, kännykkä oli koko ajan mukana, yölläkin äänettömänä vieressä, työajat pitenivät, oli poissaoleva, katse harhaili. Ties kuinka kauan oli huijannut minua harrastuksillaan ja menoillaan.
Jäi kiinni, kun lähetti nettipostia yhteisestä sähköpostistamme, johon rakastajatar epähuomiossa vastasi.Jälkeenpäin selvisi, että mieheni oli työpaikkansa tietokoneeseen avannut uuden salaisen sähköpostin, eri nimellä tietenkin, jossa rakkauskirjeitä sai rauhassa lähetellä.
Meidän suhteemme päättyi, olihan se ollut vaikea muutenkin jo viimeisen vuoden.
Usko omaa tunnettasi, älä toisen valheita. Seuraa tilannetta...- Wolfpack
Kerro nyt tyhmälle, mitä on "nettiposti" mitä miehesi lähetteli?
- PULTERIBOYS
KYSYPPÄ SUORAAN VAIMOLTASI ??? TURHA TÄÄLLÄ ITKESKELLÄ
ASIAT TULEE SELVITTÄÄ
JOS LÖYTÄNYT MUKAMAS PAREMMAN MIEHEN NIIN ANNA MENNÄ
NOR HARD FEELINGS - swasds
Wolfpack kirjoitti:
sähköpostia.
- Stupid Cupid
Wolfpack kirjoitti:
Tyhmälle ja ilkeälle Wolfpackille toivotaan kipeitä ja vuotavia peräpukamia :D
- WildWolf...%¤#
Stupid Cupid kirjoitti:
Tyhmälle ja ilkeälle Wolfpackille toivotaan kipeitä ja vuotavia peräpukamia :D
Noinko pahaksi se vasen lerppusi on päässyt, hiertääkö talipallot, et voi sietää hajuasi? Onko oksennettava tänne ihan sivullisena. Wolfpackin kysymyshän oli ihan asiallinen..... Venytä myös oikea lerppusi ja sit pese ne! :DDDD
- SCREW-U
PULTERIBOYS kirjoitti:
KYSYPPÄ SUORAAN VAIMOLTASI ??? TURHA TÄÄLLÄ ITKESKELLÄ
ASIAT TULEE SELVITTÄÄ
JOS LÖYTÄNYT MUKAMAS PAREMMAN MIEHEN NIIN ANNA MENNÄ
NOR HARD FEELINGSJUST TWO HELTHY HANDS
- :(
Ei välttämättä olla vielä noin pitkällä, jos seksielämänne kerran on aktiivista. Ihastuneelta hän mielestäni kuitenkin vaikuttaa, ja teerenpeliä ehkä menossa. Aihetta huoleen sinulla näyttäisi siis olevan.
- Raaxxu
No jaa... Tiedän yhden kyltymättömän naisen, joka mielellään harrastaa seksiä miehensäkin kanssa, mutta pyörittää samaan aikaan useita muita miehiä.
- ofeqwlk
Raaxxu kirjoitti:
No jaa... Tiedän yhden kyltymättömän naisen, joka mielellään harrastaa seksiä miehensäkin kanssa, mutta pyörittää samaan aikaan useita muita miehiä.
naiset harrastaa vieraissa käyntiä miehiä enemmän.ei tartte syyttää aina miehiä per-keleen vosut.
- piparia kaikille
Raaxxu kirjoitti:
Kuulostaa ihannenaiseltani, olisipa tuollainen vaimo!
- ------
ofeqwlk kirjoitti:
naiset harrastaa vieraissa käyntiä miehiä enemmän.ei tartte syyttää aina miehiä per-keleen vosut.
Siis vieraissa miehissä käyntiä? Mitäs nämä vieraat miehet on? Tuskin vapaita aina. Eli samanlaisia vosuja miehet myös.
Vieraissa käyvät varatut miehet harrastavat myös vapaita ja varattuja naisia eli tasoissa varmaan ollaan. - urbaani.
------ kirjoitti:
Siis vieraissa miehissä käyntiä? Mitäs nämä vieraat miehet on? Tuskin vapaita aina. Eli samanlaisia vosuja miehet myös.
Vieraissa käyvät varatut miehet harrastavat myös vapaita ja varattuja naisia eli tasoissa varmaan ollaan.mies ei voi olla vosu koska vosu tarkoittaa nuorta naista.
- ------
urbaani. kirjoitti:
mies ei voi olla vosu koska vosu tarkoittaa nuorta naista.
Vosu voi tarkoittaa muutakin, negatiivisessa mielessä. Voit katsoa vaikka googlesta. Eli myös miespuolisia vosuja voi olla.
- not-so-old-yet
Ei välttämättä petä sinua tai ole ihastunut toiseen. Tässä taannoin kaveriporukassa todettiin, että ainakin meillä on jonkinlainen tarvis "luoda nahkaa" välillä - vaikka ollaan hyvässä parisuhteessa, ei me silti naisia ja yksilöitä ole lakattu olemasta. Sellaista "turhamaista tälläämistä" ja vähäsen oman egon korostamista liikkeellä, pari kaveria on aloittaneet uudelleen miehen ja perheen myötä jääneitä harrastuksia sun muuta. Eli voip olla vaimollasi kyse "ikäkaudelle ominaisesta" muutostarpeesta.
- annatiinajohannamrii
Tuo on niin totta :) minulla näin tapahtuu joko isommassa tai pienemmässä mttakaavassa aina syksyisin ja keväisin. Keväisin tulee tämä perinteinen ´pitää kohta olla rantakunnossa´ ja syksyisin kesälomien jälkeen ja palattua ihmisten ilmoille työelämään haluaa näyttää edustavalta. Talven mittaan tulee hieman rapistuttua ja taas keväällä uudestaan katse ulkonäköön. Myös harratukset tuntuvat usein menevän samassa syklissä.
Voi siis olla, että vaimollasi olisi kyse tästä. Toisaalta eihän sitä koskaan tiedä, joten ota asioista selvää. Tuolla jo joku ehdotteli harratuksista hakemista tmv., niin ainakin selviäisi, käykö hän siellä oikeasti vai ei.
- dfrvgg
Tuo on päivänselvä asia..nainen pettää sinua!! Noin mun vaimo alkoi tekeen ja lopuksi paljastui, että petti minua! :(
- Ei h-i !
Mustistautiin kannattaa hakea apua - ajoissa.
- ex-suhde
..Ai silloinkin kun vaimo on oikeasti jäänyt kiinni pettämisestä ?
- isomolo
käy se.mä oon pannut sitä!
- pikkupili*
Toivottavasti ihan vitun lujaa.
Kysy suoraan. Asiat pitää selvittää HETI!!!
- Ei selviä kysymällä
Kysyähän aina voi, mutta toinen voi valehdella tai vaieta. Sitten on vielä erikseen ne henkilöt, jotka tahallisesti haluavat nopeasti eroon partnerista. Toinen voi esim. jättää kondomin takintaskuun jne. niin, että toinen sen huomaa. Niinhän eräässä iskelmässäkin lauletaan, että pudota bläck zäg äläkä selitä yhtään ...(en tiedä kuinka tuon kondomin nimi kirjoitetaan)...
Ei selviä kysymällä kirjoitti:
Kysyähän aina voi, mutta toinen voi valehdella tai vaieta. Sitten on vielä erikseen ne henkilöt, jotka tahallisesti haluavat nopeasti eroon partnerista. Toinen voi esim. jättää kondomin takintaskuun jne. niin, että toinen sen huomaa. Niinhän eräässä iskelmässäkin lauletaan, että pudota bläck zäg äläkä selitä yhtään ...(en tiedä kuinka tuon kondomin nimi kirjoitetaan)...
black jack
- jgsjgpsQJUGPHRJ
Teen vastaavanlaisen uudistuksen joka syksy elämääni, kun tuleva harmaa talvi vaatii piristystä ja kertyneet kesäkilot kyytiä.
Syynä voi olla myös pelko vanhenemisesta, luonnollisesta tarpeesta näyttää hyvältä, ensimmäisistä rypyistä jne.
Älä vahtaa vierestä ja ryve itsesäälissä, keksi teille välillä YHTEISTÄ tekemistä, ettei molemmat harrasta aina yksin.
Kysy vaimoltasi ihan leikillään, mistä nyt tuulee?- Ansuliinitkin
Tehkää tarpeet yhdessä!
- -Vastaaja
No naiset pettää aina, se on niillä jo geeneissä Muuta kysyttävää ?
- mariet9
kuten myös miehet
- tertaey
Nyt meni mielenkiintoiseksi - naiset synnyttää poikalapsiakin, mut pettäjägeenit ei periydy..?
- %&#&%#¤%"#!¤#!&¤%/%(
Helekottiako tuota kaivelemaan. Maksa potut pottuina! Ole MIES!
HUS! Suxi isse kans uusille apajille. kerran kylmennyt putro on heitettäwä sikkoin etteen..ja keitettävä uus putro! Maku vaan vanhetesa pahennee. Ei auta jäähä tulehen makamaan! - saariston mies
Kuulostaa hieman siltä että on syytä harjoittaa seksiä vielä enemmän ja huomioida paremmin vaimosi mieltymykset seksin suhteen. Tiedän tämän koska kokemukseni mukaan on vain tehtävä niin kuin nainen haluaa ja jollet suostu niin nainen hakee sitä sitten jostain muualta. Pahimmillaan nainen voi olla niin aktiivinen että haluaa alistaa miehen mm. sitomalla ja nyöryyttää joskin muutenkin. Jollet alistu tuohon niin olet vain jokin välttämätön arkinen mies jonka kanssa seksi on vain suoritus. Sinulla on siis valinnan paikka että suostutko tuohon. Itse en suostuisi ja tiedän sitten olevani ns. huono mies. Toinen vaihtoehto on että sinun pitää alistaa nainen ja jotkut naiset pitävät siitä. Ota selvää kummasta asiasta tässä on kyse, kumman pitää olla se ns. dominantti.
- yritti kusettaa
Aikas tavalla varmoja merkkejä ovat, saat hänet kyllä helposti kiini, mikäli osaat edes hiukan ajatella.
Tiedät varmaan mikä on hänen harrastuksensa ja missä hän käy sitä harrastamassa, helppo tsekata.
Itsellä kävi n. 3 v. sitten samanlainen juttu. Meillä oli 2 pientä kakrua, enkä päässyt tsekkaamaan, joten palkkasin yksityisetsivän, kun aloin epäillä asiaa.
2 varjostuskeikkaa toi varmuuden, useita valokuvia, sekä näköhavaintoja, eikä ollu ees kallista 250 e.
Puhutin ekaks muijan totaalisesti pussiin, jonka jälkeen iskin kuvat sen nokan eteen. Koetti parkua ja pyytää anteeksi ja vaikka ja mitä. Annoin aikaa 4 tuntia pakata ja häipyä asunto kun oli vanhempieni ja olimme siinä vuokralla.
Tässä stoori lyhykäisyydessään. Älä jää ihmettelemään, mikäli "merkit on ilmassa", vaan toimi. - mm
Jos vielä ei oo jo pettänyt... Kohta pettää!
- vihi mies
kaikki oireet viittaa,että sillä on epämääräinen harrastus,muutamalla kympillä se selviää kun laitat vainun perään kamerakännykällä varustettuna,tai dikikameralla eipähän jää mieltäsi kaivamaan vaikkei se olisikaan kuin harrastus.paranee ainaki henkiset välit kuntoon,voihan se olla että maalailee sinua varten tai toista.
Ei se petä mutta vieraissa käy. Sellaista se on maailman meno.
-
Mutta älä sure ei se käytöstä kulu. Oppiihan uusia temppuja.
-
Meillä kun vaimolla on huono omatunto niin sängyssä se tekee mitä mä vaan ilkeän pyytää...- JukkaLuottavainen
Hei
Ole huoletta, ei varmasti petä. Hyvä että on piristynyt.
Kaikki epäily on pahasta, koska se tekee Sinut sairaaksi.
Luota 100% niin kaikki menee hyvin. Luottamus lisää luottamusta.
Ja kun luotat voit hyvin. Jos silti pettää, tulee se ilmi muullakin tavalla kuin kyttäämällä. Ja jos hän lopettaa sen ja et tiedä, ei sun tarvitse sitä murehtiakaan.
Jopas oli monimutkaista.... - aviomies...
Mielestäni ei noilla perusteilla ole syytä epäillä pettämistä, mutta aina kannattaa olla terveellisen epäluuloinen kaikkia omituisia muutoksia kohtaan.
Jos asia kaivaa mieltäsi, niin olisiko syytä miettiä jokin todiste, joka todistaa että olit väärässä? Esimerkiksi päätät että käyt hakemassa vaimos yllättäen harrastuksesta jollai tekosyyllä (olin hakemassa auton varaosia, keksi itse) ja jos vaimo todellakin, kuten on todennäköistä, on siellä harrastuksessa, toteat että epäilit aivan turhia.
Eli mietit etukäteen mikä todistaa epäilyksesi vääräksi ja etsit vaivihkaa sellaisen todisteen. Näin saat ainakin mielenrauhan. Jos semmoista todistetta ei löydy, eikä kyllä toiseenkaan suuntaan, kannattaa ajoissa alkaa epäilemään omaa päätä. - aikuinen nainen
Puhumalla ja kysymällä suoraan saat asian selväksi. Turha miettiä asiaa kauaa, koska muuten oma elämäsi menee siitä sekaisin. Naiset vaan etsii ensin uuden, toteaa sen hyväksi ja vasta sitten jättää entisen. Ja hei, olen itse nainen, kaikki mainitsemasi merkit viittaavaat valitettavasti uuden ihastuksen löytymiseen.
- MaijaLiisaLeena
Miksi edes mietit asiaa. Eikös se ole ihan sama, kun seksiäkin saat. Ole vain tyytyväinen äläkä skitsoile.
- wosu
"Miksi edes mietit asiaa. Eikös se ole ihan sama, kun seksiäkin saat. Ole vain tyytyväinen äläkä skitsoile. "
miksei nainenki vois olla tyytyväinen ku saa kerra seksii?no ei tietenkää ku naiset onb tehty pettämään:) mieste kyl pitäs tyytyy johonki pettäjävosuu:D - kysy-mys
wosu kirjoitti:
"Miksi edes mietit asiaa. Eikös se ole ihan sama, kun seksiäkin saat. Ole vain tyytyväinen äläkä skitsoile. "
miksei nainenki vois olla tyytyväinen ku saa kerra seksii?no ei tietenkää ku naiset onb tehty pettämään:) mieste kyl pitäs tyytyy johonki pettäjävosuu:DMiksi miehet yleensä haluaa parisuhteeseen kun kaikki naiset kuitenkin pettää?? Luulisi seksiä saavan muutenkin ettei ainakaan sen takia tarvitse pariutua pysyvästi.
- ahkäpä ehkä
ehkä voisit suoraan kysyä että mikä meininki!? voihan se olla että et vaan ole puolisoasi huomioinut ja hän on keksinyt "menoja" jotta kiinnostuisit;D että hei hei missä se muija menee miksi se tälläytyy. jos teillä asiat noin hyvin en usko pettämiseen ehkäpä lähinnä tuohon että kiinnittää huomiota haljaapi.
tuskin puuttuisi sinuun jos olis toinen kierroksessa. - Paraskin tietäjä
Naiset ovat ikuisia lapsia, jos eivät ole pahanteossa, niin ainakin suunnittelevat.
Lukeeko hän ehkä entistä tarkemmin horoskoppeja, vai olisiko peräti tilannut ennustajalta lausunnon parisyhteenne tilasta?
Äitiin ripustautuminen on myös eräs oire. Tosin monella napanuora ei koskaan ole katkennutkaan.
Se, että et ole löytänyt merkkejä pettämisestä, ei vielä takaa mitään. Mieti jos itse pettäisit, niin etkö vain osaisikin peittää jälkesi niin, että et ainakaan heti jäisi kiinni?
Koita narrata vaimosi tunnustamaan siten, että joskus kun hän tulee kotiin, niin odotat mahdollisimman masentuneen näköisenä ja kun hän sitten kysyy "mikä painaa", niin sanot vain apaattisena luulleesi, että "meillä menee hyvin" ja esität roolisi niin, että olet kuullut jostain varmalta taholta, että hän pettää. Älä kuitenkaan sano sitä ääneen, vaan sinun on osattava näytellä se itsestäänselvyytenä. Lupaa vaikka hirttäytyä, koska olet niin masentunut suhteenne saamasta käänteestä.
Vedä pää täyteen viinaa ja ole etsivinäsi auton avaimia, (jotka olet ensin piilottanut) ja uhkaile lähteväsi ajamaan päin rekkaa.
Kyllä se tunnustus sieltä ennen pitkää tulee. Jos ei ensimmäisenä päivänä, niin myöhemmin.
Jos viikon päästä ei kuulu mitään, niin ole ryhdistäytyvinäsi ja kysy lähtisikö vaimosi avioliittoneuvontaan.
Jos vaimosi ei sittenkään ole pettänyt, niin olet ainakin osoittanut, kuinka paljon hänestä välität, koska olit jo valmis kuolemaan, jos suhteenne päättyisi.- Kulissin takana
Itsemurhalla uhkailu on raukkamaisinta, mitä toiselle voi tehdä. Minä menetin kunnioitukseni puolisoani kohtaan juuri silloin.
- Black-Jack
Ehei äiti isää eikä isä äitiä pettänyt,kondoomi vain petti!
- Älyhoiäläjätä
On se kamalaa. Yleensä saa lukea kuinka miehet jaksaa valittaa miten nainen päästää itsensä rupsahtamaan eikä huolehdi itsestään jne. Vaimollasi on myös oma elämä, harrastaa ja ehostaa itseään? Teillä on seksiä, olette onnellisia, elätte normi parisuhdetta? Joo-o. Siis totta helvetissä vaimosi pettää. Huoh.
Mikä teitä miehiä oikein vaivaa? Mikään ei kelpaa? Aloittaja kysyy, onko liian epävarma, minä vastaan, että on.
Jos asia noin paljon sinua vaivaa, niin puhu nyt herranenaika sen VAIMOSI kanssa äläkä jauha tällaista skeidaa jossain nettipalstalla jossa taatusti saat lisää aiheitta epäilyillesi, epäluuloillesi ja epävarmuuteesi kiitos huolehtivien kanssaihimsten, varsinkin miehien, jotka jaksavat katkeroitua jonkun pettäjäemakon takia, ja leimaavat kaikki naiset samanlaisiksi. Naisista puhumattakaan.
Miksi helvetissä ihmiset tekevät asiansa niin hiton vaikeiksi nykyään? - horsepower18inches
Hohhoi näitä provoja.
- muija petti
Sen jälkeen hakkasin ämmän ja sen äijän.
Akan heitin kämpästäni ja nyt eukko asuu vuokralla (hahahahah)
kun itse asun omistuskämpässä. Vieläkin kehtaa kinuta
päästä takaisin. Työtön typerä lehmä siitäs sait!!!!- emilia_kukkoisen_onn
sä olet säälittävä.... Mun mies petti muijan kaa jota esiteltiin kaveriporukan toisen kaverin muijana näin ei ollu vaan kaikki suojeli tätä mun miestä ja uutta horoa... annoin miehelle erossa 80 000 velat ja kusipää jäi työttömäksi kämppä meni siltäkin mut vittu et oon onnellinen et se kärsii enkä mä =) Hakkaaminen ei kannata
- topi toisaalta
Totta kait hän käy vieraissa. Kun on tuollainen puoliso ei ole muuta vaihtoehtoa. Ettäs ilkiit.
- asiat selviää näin
Vejä kalsarikännit ja kysy suoraan.
- jaakimaa vaan
Ainakin olet huomannut =D
Naispuolinne kaverini alkoi petttää miestää ja on pettänyt jo 2 vuotta.
Eikä se pässi ole vieläkään tajunnut.
7 vuoden yhdessäolon jälkeen alkoi meikaaminen,
puekeutuminen muuttui ja vierailut kaverin luo yö-kylään alkoivat.
Ensin kerran kuussa, sitten kaksi ..Lopulta joka viikonloppu
ja sitten jo viikollakin. Matka nussimaan on kuitenkin 80 km suunta,
siellä se aisankantaja hoitaa lasta kun muijalla on toinne =D
Näin erillaisia olemme...
Kyllä sen huomaa jos 10 vuotta olet yhdessä ja kaikki muuttuu yhtenä päivänä =)
Tosin on minulla tarina miehestäkin..
Hän lakoi käymää baareissa
ja suoritti tämän pakonomaisne vaimon tyydyttämisen enne
baariin lähtöä, kävi suihkussa ja pukeutui puhtaisiin.
Tuli kotiin myöhään illalla "baarista" ja alkoi riisua ...
Jäi heti kiinni..oli pässi pettämisen jälkeen pukiessaan
vetänyt kalsarit nurinkurin kun ne lähtiessä oli oikeinpäin =D - nainen 50v
En usko,
haluaa vain olla kauniimpi kuin toiset naiset silmissäsi.
Ikuinen kilpailu näässss.....
Anna naisesi hoitaa itseään ja hoida myös itseäsi
sekä parisuhdettasi, kukin, huomioiden ......
Riidat kuuluu parisuhteeseen ,varsinkin jos on kauan oltu yhdessä.
Puhumalla asiat selviää yleensä.
Siihen älä alennu, että toisen puhelimeen kosket.
Siinä meni luottamus sitten kokonaan. Heitän ilmaan muutamia ajatuksia pohdittavaksesi.
Jokaisessa pitkässä parisuhteessa on läheisyyden ja etäisyyden kausia. Jokainen nainen haluaa tuntea olevansa haluttu. Pienet huomaavaisuuden osoitukset ilahduttavat aina. - Et kertonut minkä ikäisiä te ja liittonne on. Voisiko kyseessä olla mahdollinen ikäkriisi?
Ehdotan, että esität otsikon kysymyksen sijaan itsellesi esim. seuraavia kysymyksiä:
Rakastanko vaimoani?
Olenko muistanut kertoa ja osoittaa sen myös käytännössä hänelle? Kuinka usein, koska viimeksi? Pidänkö vaimoani ja suhdettamme itsestään selvänä asiana?
Tietääkö vaimoni, että ihan oikeasti haluan häntä edelleen?
Viehättääkö hän silmääni, ja olenko kertonut havainneeni hänessä tapahtuneen positiivisen muutoksen ja pitäväni siitä?
Kuinka usein osoitan oma-aloitteisesti hellyyttä vaimoani kohtaan?
Olenko jättänyt aloitteen tekemisen hänelle?
Mitä voisin itse tehdä suhteemme parantamiseksi?
Miten voisin ilahduttaa vaimoani ja saada tuntemaan itsensä rakastetuksi - kotona?
Miten voisin yllättää hänet, kun hän saapuu harrastuksensa jälkeen kotiin? Romanttinen iltapala kauniisti katetun pöydän ääressä... kaunis kukkakimppu...
Osaanko/haluanko/viitsinkö oikeasti kuunnella vaimoani, olenko aidosti kiinnostunut hänen harrastuksestaan ja kavereistaan? Yms.
Voisimmeko keskustella yhdessä siitä, miten voisimme parantaa suhdettamme?
Koska voisimme lähteä yhdessä lemmenlomalle, matkalle, viettämään ravintolailtaa, harrastamaan jotain molempia kiinnostavaa?
Mitä vaimoni haluaisi?
Muistan nuoruusvuosilta, kuinka kurjalta kotiintulo mustasukkaisen aviomiehen luo joskus tuntui kollegoiden tai kavereiden kanssa vietetyn iloisen illan jälkeen. Hukkasimme monia hyviä hetkiä ennen kuin opimme luottamaan toisiimme ja ajatus palaamisesta kotona odottavan aviomiehen (tai vaimon) luokse alkoi tuntua suorastaan houkuttavalta. Toisen iloinen hymy ja toteamus: "Ihanaa, että tulit (rakas), minä olen odottanut sinua (malttamattomana). Oliko teillä hauskaa?", ei voinut olla tekemättä vaikutusta. - Ja mitä siitä sitten seurasikaan. ;))
Mieleeni on jäänyt hieman varttuneemman kollegan pilke silmäkulmassa esittämä toteamus, Iloitsen ja "käytän aina tilaisuutta hyväkseni", kun vaimo saapuu hyväntuulisena, "jo valmiiksi lämmitettynä" kotiin.
Itse olen päättänyt, että niin kauan kun haluan elää kumppanini kanssa luotan häneen, enkä suostu vakoilemaan häntä tai kuuntelemaan juoruja hänen mahdollisesti kuvitelluista tekemisistään. Tiedän omakohtaisesta kokemuksesta, että kun ihmiset tulkitsevat näkemäänsä oman näkemyksensä ja omien arvojensa mukaan, he usein erehtyvät. Kun olen työskennellyt ja harrastanut enimmäkseen "miesten maailmassa", olen antanut uteliaille kyttääjille usein juoruilun aiheita. En ole kuitenkaan koskaan ollut uskoton kumppanilleni sitoutuneen parisuhteen aikana. Ehkä siksi on helpompi luottaa myös omaan kumppaniin.;))
Samaa toivon sinulle.- Mr.holmes
Jos joku kaipaa varjostajaa niin täältä löytyy kaksikko kuka hoitaa noita asioita...
Rohkeasti yhteyttä vaan..- apsi apina
Hmm, ennen kuin uskallan pestata, yksi kysymys: onko etunimesi Sherlock vai John? Jos jälkimmäinen, en taida pestata kun on vaimon suhteen näitä epäilyitä jo muutenkin.
- Mr.holmes
apsi apina kirjoitti:
Hmm, ennen kuin uskallan pestata, yksi kysymys: onko etunimesi Sherlock vai John? Jos jälkimmäinen, en taida pestata kun on vaimon suhteen näitä epäilyitä jo muutenkin.
Vastaus kysymykseen on Sherlock.
- uuden alku....
Minun tarinani: Pitkä suhdeja avioliitto, seksielämä lähes loppu, masentunut ilmapiiri, vaoimoni alkaa laittaa itseään usein ja peilailee, ostelee uusia vaatteita, yrittää olla hyvinkin nuorekas ja kiinostunut nuorten asioista mm urheilusta, musiikista yms, alkaa viihtymään yhä pitempään kapakassa, pitää kännykkäänsä kokoaja äänettömällä ja niin etten siihen vaan pääsisi tarkastelemaan tietoja, alkaa nukkumaan eri huoneessa, valvoo myöhään ja nukahtaa usein kännykkä vierelle, on minulle ärtynyt ja vihainen ja minä en merkitse hänelle yhtään mitään, hän ei ole enää kiinnostunut yhtään minun menoistani ja eikä osoita mustasukkaisuuttaan.....lopulta hän jäi kiinni ja otin eron......päivääkään en ole katunut ja minulla on nyt elämä kunnossa ja olen löytänyt vierelleni naisen jota rakastan ja hän rakastaa minua.
Sulla ei ole mitään oikeutta lukea toisen puhelimesta yhtään mitään ilman lupaa. Kysy vaimoltasi suoraan äläkä ole paskahousu.
- ei tunnusta
Ootko niin tyhmä, että luulet vaimon muka sanovan suoraan?
ei tunnusta kirjoitti:
Ootko niin tyhmä, että luulet vaimon muka sanovan suoraan?
sinä se idiootilta vaikutat. Nyt järki käteen!
- Miksi...
näitä parisuhde aloituksia on ainakin joka toinen päivä etusivun puheenaiheena?
Ja toinen asia. Olet törkeästi loukannut vaimosi yksityisyyttä tutkimalla hänen henkilökohtaista matkapuhelintaan. Aion tehdä tästä ilmoituksen poliisille. Toivottavasti otat opiksesi senkin vommelo! - 50ut4j4
Voi kuule...ei siitä järvi kulu vaikka siinä kävisi useampikin soutelija. Jos et joudu puutteessa olemaan, niin ole tilanteeseen helvetin tyytyväinen. Mulle ainakin on erittäin kiihottavaa kun tiedän vaimon olleen vieraissa. Tosin olen hänelle antanut siihen luvan. Koettakaa kasvaa aikuisiksi ja ymmartää, että ihminenkin on vain eläin ja meitä tietyt vietit ohjaa tahdoimmepa tai emme. Onko pakko elää viisikymppiseksi asti, että alkaa ymmärtää näitä asioita ja nauttii elämästä täysin siemauksin.
- desantin
Noinhan minäkin ajattelin vielä n. 10 vuotta sitten ja lupa oli minultakin annettu rouvalle pikku seikkailuihin.
Ensin tuli satiaiset, seuraavaksi tippuri. Ehdotin muijalle, et jospa tää hulluttelu ois nyt tässä, ei passannu joten en jääny odotteleen, et millon olis vuorossa HIV, vaan potkasin muijan pihalle. Enkä oo muuten katunut, löysin kohta tilalle ihan oikean naisen.
Siunatuksi lopuksi: minä en "seikkaillut" kertaakaan, koska en nähnyt sitä tarpeelliseksi, joten nää "kylkiäiset" sain silloiselta vaimoltani.
- rikoshan se on
Kyseessä on asianomistaja-asia, eli vain se, jonka puhelinta on tongittu voi Suomen lain mukaan tehdä asiasta ilmoituksen poliisille. Kyseessä on kirjesalaisuuden rikkominen. Toisen puhelinta ei saa mennä tutkimaan, eikä toisen sähköpostiakaan. Valitettavasti yksityisyyttä loukataan parisuhteissa kuitenkin koko ajan ja melko surutta. Toisen oikeudesta kirjesalaisuuteen ei välitetä.
- Niimpä...
Herranjestas eikö avioliitotta voi enää puhua asioista, vaan ensimmäinen askel on toisen lokitietojen urkinta?
Jos epäilet vaimosi mahdollisesti pettävän sinua, ota asia tämän kanssa puheeksi ennen kuin kehität päässäsi kaikki mahdolliset skenaariot tapahtuneista ja käyttäydyt yhtä typerästi kuin hän.- the punisher
Ei auta puheeksi ottaminen. Minulle esitettiin sellaista teatteria että oksat pois. Vaimo raivosi, kielsi, itki, haukkui mielisairaaksi ja vaikka miksi, kun yritin kysyä missä mennään. Silti totuus oli törkeä systemaattinen pettäminen. Että näin meitä miehiä viedään 6 - 0...
Se on kuulkaa helepompaa vahtia kapallista kirppuja kuin yhtä vittua!
- kj06
Ei se ole vaarallista jos vaimosi on alkanut meikata. Voi olla että joku on vaan vähän kehunut niin sai siitä kimmokkeen alkaa laittautua enemmän. Te miehet voisitte välittää vaimoistanne enemmän ja kehua kauniiksi ja hyväksi vaimoksi. Se antaisi kummasti puhtia ja tunnettais että meitä arvostetaan eikä oltais pelkkiä itsestään selvyyksiä. Huolehtikaa myös omasta siisteydestänne niin mikä ilo meillä olisikaan siististä ja rakastavasta miehestä. En usko vaimosi pettävän kun et ala ahdistaa ja epäillä turhasta.
- Ole mies
Onko sillä nyt niin väliä?Luuletko omistavasi hänen pillunsa.Ole mies ja lakkaa vinkumasta!
- jounin oma
Selvä peli, pettää se. Petin itse vaimona ja jäin kiinni, olin juuri samanlainen kuin vaimosi on nyt. Ikävää, halusin korjata suhteemme, mutta minuun ei enää koskaan luoteta, ei kannata jäädä siihen suhteeseen, se on pilalla, koska luottamusta ei saa koskaan takaisin.
- s h
Kannattaa kostaa sille pettäjälle samalla mitalla!!!!
- j
s h kirjoitti:
Kannattaa kostaa sille pettäjälle samalla mitalla!!!!
Tarkistapa vaimosi s.postit, facebook-kaverit ja puhelin. Soita myös numerotiedusteluun, jos sillä sattuu olemaan jokin muu numero josta et tiedä, kun vaimosi menee nukkumaan, tarkistapa hänen lompakko, löytyyköl sieltä jotain epämääräisiä kuitteja tai käyntikortteja tms. jos mahdollista, tarkista myös hänen tiliote, näät missä hän on kenties käynyt ostoksilla. Ja kun hän lähtee harrastukseensa, menepä perästä katsomaan, menikö todella sinne. aika nopeasti pääset vihille, missä mennä liihotetaan. Soita myös vaimosi kavereille, jos vaimosi on sanonut menevänsä jonkun kanssa vaikka kahville, saat tarkistettua oliko näin.
- piristyspiikki
Ei petä viatonta flirttiä vaan,. menee ohi.
- tampereen tyttö
Todennäköisesti pettää ja siitä ei yleensä ole paluuta. Voi tietenkin tulla kaikenlisia selityksiä ja muista, että lopuksi kuitenkin kaikki käännetään sinun syyksi. Naisilla on siitä vahva kaveripiiri, että siinä kaikki tuollainen on hyväksyttyä ja miehessä on aina vika. Minulla on kokemusta tuon tyyppisestä tapauksesta lähipiiristäni, jossa vaimo petti miestään toisen miehen kanssa. Lopputuloksena ero ja minulla naisena käy kyllä sääliksi miestä joka kuitenkin olisi halunnut korjata liiton.
- 12
Mitäs luulet?
Täytyy tunnustaa että itselläni oli suhde erääseen varattuun naiseen tässä vastikään. Siksi kuulostaa niin tutulta. Ennen jumppaa hän kävi jumppaamassa luonani. Sopiihan se sellainen tietenkin poikamiehelle. Tosin lopetin sen homman kun luulen että hän kävi jumppaamassa vähän useammankin kanssa.
Mutta jos se on hän niin kannataa tsekata tuo treffipalsta. ;) - täti_tyylikäs
Jospa vaimosi ei petäkkään, vaan on alkanut huolehtia ulkonäöstään. Monissa ammateissa edellytetään huoliteltua ulkonäköä, varsinkin jos haluaa edetä urallaan. Iän myötä jokainen rapistuu ellei tee jotain. Jos olet turhasta mustasukkainen, niin annat itsestäsi aika lapsellisen kuvan. Huomaa seuraavalla kerralla vaimosi vaimosi kohentunut ulkonäkö ja katso ilahtuuko hän kehuistasi. Ala sinäkin huolehtimaan ulkonäöstäsi.
- TuonelanSeppo
Lahtaa se huora!
- Royal M
Nykyään yhä useampi varattu nainen on kiinostunut vieraista miehistä ja haluaa seikkailla tätä näkee varsinkin yökerhoissa paljon.Naiset pettää ja haluaa vieraita miehiä runsaasti.
- ehkä ja ehkä
Sinähän olet kyllä ilkeä kun tutkit vaimosi puhelimen. Älä tee sitä tosite. Se jos jokin, niin loukkaa. Sehän on kuin kirjesalaisuuden rikkomista. Ehkä se on ihastunut johonkuhun. Ehkä se menee ohitse, kun et välitä. Ala sinäkin laittautumaan, laita aja partasi, silitä paitasi. Laita partavettä. Älä kulje likaisissa vaatteissa, vaan huolehdi niistä. Ostas uusia muotivaatteita. heitä kaulaliina rennosti olalle aj laita menoksi. Ei sinun pettää tarvitse mutta älä ala elää vaimosi kautta.
- hyi sua
ei toisen puhelinta saa tutkia!!
- suksi suole
Voit olla vainoharhainen.
Kumma jos nainen ei huolehdi itsestään niin maristaan ja jos huolehtii niin siitäkin maristaan, mikään ei ole hyvä. - täti_tyylikäs
Jotkut ihmiset epäilevät kumppaniaan koko ajan. Mustasukkaisuus on kamala sairaus, enkä minä ainakaan sietäisi yhtään omien tavaroitteni penkomista "todisteiden" hankkimiseksi.
Menin joskus vuosia sitten treffeille silloisen poikaystäväni luo ja tälläydyin vaihteeksi, sillä oli lauantai-ilta. Poikaystäväni kysyi ketä varten olin laittautunut, tuskinpa häntä varten. Sillä hetkellä huomasin, minkälaisen maan matosen kanssa seurustelin. Eipä kannattanut ko. kaveriin enää panostaa. - Totuuksien_Laukoja_1
Et voi nykyajassa enää luottaa keneenkään.. Elämme Hedonismin aikaa jolloin ihmiset ovat läpeensä mätiä.. En suosittele edes harkitsemaan että annat tunteille vallan naisten kanssa. Itse olen pätynyt siihen ratkaisuun että naisessa ei ole muuta kuin se reikä jalakovälis.. Elän himosta.. en rakasta yhtäkään naista enää.. hengata voin muutenkin mutta pääasiassa nainen on paikka jonne tyhjennän lastini..;) Kerään sulkia hattuuni.. koetan kaiken aikaa aina iskeä paremman ja paremman näköstä naista. Lisäksi joskus etsin rikkaita naisia joiden lompsasta vien rahat ja kortit yhteisen yön päätteeksi.. ;)
- vaihtanut parempaan
No joo, todennäköisesti vaimosi pettää.
Nämä puolustuspuheet ja pois-selittelijät tällä palstalla on ihan omasta maailmastan, älä turhaan usko:
- kysy suoraan vaimoltasi pettääkö; ja kuuntele taas yksi tai useampi lisävale. Miksi se nyt yhtäkkiä myöntäisi kaiken kun kysyt ?
- kaikki ne luettelemasi käytöksen muuttumismerkit osoittaa vain yhteen suuntaan, siihen mihin itsekin olit päätynyt...
- katsopas se vaimosi kännyn loki uudestaan, se on koodannut sen rakastajansa yhteystiedot jonkun naisystävättären tai naisen nimen taakse. Ne on välillä penteleen kieroja...
Näin se homma valitettavasti vain menee. Niin minullakin aikoinaan, exällä 5 vuoden aikana varmaan 5-10 muuta miestä siinä sivussa. Turha uskoa näitä naisia tällä palstalla tämän asian suhteen. Saattaa leideillä olla ihan omakin lehmä ojassa.
Mutta ei se elämä siihen lopu, vaihtamalla paranee. Jos selviää, että se syrjähyppy koskee vain yhtä henkilöä, ole onnellinen. Mutta jos käy kuin minulle, joka liian pitkään suvaitsin moista, nyt tietysti jo exvaimollani oli 21 aviovuoden aikana 14 eri 'rakastajaa'. Taisivatpa enemmän käyttää häntä hyväkseen kuin hän itse tajusikaan.
- dgsfd
poissaolevuus tarkoittaa sitä,että jotakin on meneillään.
- Aito mies
Mitä väliä sillä on, kunhan ottaa suihin.
- kokeilisit
Naisesi pettää, mutta vielä hän on epävarma rakastajasta, siksi hän on vielä sinun kansasi. Ja kun tulee se oikea aikaa, niin ehkä jättää sinua..neuvoisin tehdä samoin ja käydä jossakin, naisesi huomaa ja voisi olla että hän alkaa ymmärtää että sinä ..tiedät jo.. ja ehkä vielä palastus teille tulee kun vaimoasi tajua ..että sinua joku halua viedä..kokeile ainakin..
- JK
OLET EPÄVARMMAITSESTÄSI
- hmm.
Se selviää vain ottamalla selvää asiasta. Tuskin muuten.
- 15+18
Vastaan ainoastaan viimeiseen lauseeseen eli kysymykseesi: Kyllä, olet epävarma itsestäsi. Miksi muuten tulisit tänne kyselemään TÄYSIN VENTOVIERAILTA parisuhteestasi??? Menepä peilin eteen miettimään!
- jos vielä kuitenkin
Eikös se pettäjä ole se, joka ei jaksa pitää itseään kiinnostavana yksilönä? Jos on kerran antanut periksi itselleen, miksi pitää vaatia että toisen pitäisi huolehtia välinpitämättömästä nahjuksesta? Omat puheet, ilmeet,eleet, siisteys, ja olemus yleensäkin ratkaisee, jatkuuko kiinnostus kuinka pitkään. Jos kuvittelee, että kaikki on hyvin kun samaa, (ehkä melko tylsää) rataa voi painella vuodesta toiseen, on varmasti taaksejäänyttä elämää. Ei tarvitse olla mikään filmitähti eikä neropatti, kun muistaa pikkuisen olla itse läsnä ja arvostaa sitä jokapäiväistä kaveria. Pahin moka on alkaa vahtia toisen tekemisiä ja olemusta kielteisesti. Ja kehua itseään! Mokannut itsekin sen tietää. Jos kertakaikkiaan ei joku tykkää enää toisesta, on turha luulla voivansa jollain pakkomielteellä sen onnistuvan. Vain oma käytös, itsestä huiolehtiminen toisten huomioiminen voi auttaa.
- outo logiikka
"Eikös se pettäjä ole se, joka ei jaksa pitää itseään kiinnostavana yksilönä?"
Voi sinua, joka väännät mustan valkoiseksi ja valkoisen mustaksi - Eltzu24
Juurikin näin.
Miksi nainen tai mies ihastuu toiseen?
Ehkä ei saa kotona sitä huomiota, jota kaipaisi ja ansaitsisi, vaikka tekee kaiken mitä toinen pyytää, ja enemmänkin. Jos puoliso pitää vaimoa tai miestä itsestäänselvyytenä, niin kyllä ennemmin tai myöhemmin alkaa joku toinen kiinnostaa. Turhautumisesta tässä on kysymys. Piä tunkkis p-le!
- mie vaan
Jos kuule kysyt ihan suoraan. Kuulostaa liioittelulta, joten keskustele asiasta, ennenkuin tulet hulluksi.
- Erppo Perppo
Nykyään saa operaattoreilta palveluita joilla voi seurata puhelintaan gps signaalin perusteella. GPS träkkereitäkin myydään. Puhelimen tai träkkerin voi piilottaa esim. laukkuun tai autoon niin voisi nähdä missä henkilö liikkuu. Totean vain että se on mahdollista, mutta en kehota niin tekemään.
- vanha kettu
anna lisää narua!
Keksi itsellesi jokin meno koko viikonlopuksi ja sitten palaatkin yllättäen lauantai-iltana kello 22 - vaihtanut parempaan
Noita muita vastauksia lukiessa, niin tulipahan vielä mieleen ne todennäköisimmät syyt miksei vaimosi kuitenkaan ole vielä jättänyt sinua:
- eivät ole vielä ehtineet rakastajan kanssa saada kaikki käytännön järjestelyt hoidettua jotta vaimosi voisi häippästä uuteen kotiin
- se rakastaja on itse omalla tahollaan naimisissa/perheellinen
- sinä pystyt myös jatkossa paremmin takaamaan taloudellisen hyvinvoinnin puitteet vaimollesi kuin rakastaja, jolloin se ei edes aio jättää sinua, muttei myöskään luopua rakastajastaan.
- vaimosi saisi omasta mielestään liian vähän yhteisestä omaisuudestanne erossa- Voihan anonyymi!
Tämä on karua mutta niin totta.
Itse olen nainen, petän, useammankin miehen kanssa. Yhden kanssa hieman enemmän, eikä ole aikomustakaan luopua hänestä, mutta ei myöskään omasta miehestäni. Koti pään päällä, talous turvattu ja ihan kiva arki.
Sanonpa vaan, että seksielämä on kotonakin parempaa kun käy vieraissa. Kieroa mutta totta, ainakin meillä.
Piru naiseksi, mutta aika moni on myös piru mieheksi. Tämä on elämää. - Just just
Voihan anonyymi! kirjoitti:
Itse olen nainen, petän, useammankin miehen kanssa. Yhden kanssa hieman enemmän, eikä ole aikomustakaan luopua hänestä, mutta ei myöskään omasta miehestäni. Koti pään päällä, talous turvattu ja ihan kiva arki.
Sanonpa vaan, että seksielämä on kotonakin parempaa kun käy vieraissa. Kieroa mutta totta, ainakin meillä.
Piru naiseksi, mutta aika moni on myös piru mieheksi. Tämä on elämää."Tämä on elämää. "
Elämä on sitä miksi sen tekee. Sinä teet sen tunkioksi. Ja alakouluikäiseltäkään ei hyväksytä pahanteolle perustelua "mut kun muutkin tekee"! - Voihan anonyymi
Just just kirjoitti:
"Tämä on elämää. "
Elämä on sitä miksi sen tekee. Sinä teet sen tunkioksi. Ja alakouluikäiseltäkään ei hyväksytä pahanteolle perustelua "mut kun muutkin tekee"!En väittänytkään että muiden pitäisi hyväksyä tekojani.
Ei mulla ole tarvetta selitellä, tämä elämä sopii itselleni varsin hyvin. Voihan anonyymi! kirjoitti:
Piru naiseksi, mutta aika moni on myös piru mieheksi. Tämä on elämää.olisit vain voinut kirjoittaa että olen huora.
tosin varmaan trolli mutta juuh- Voihan anonyymi
pre.stige kirjoitti:
olisit vain voinut kirjoittaa että olen huora.
tosin varmaan trolli mutta juuhKun nainen tekee näin niin se on heti *****. Kun mies tekee näin, se on "normaalia".
Trolleista en tiedä, kunhan kommentoin että kyllä tuo totta voi olla, helpostikin. Harva meistä vain myöntää sitä. - jomppe´´´´
Voihan anonyymi kirjoitti:
Kun nainen tekee näin niin se on heti *****. Kun mies tekee näin, se on "normaalia".
Trolleista en tiedä, kunhan kommentoin että kyllä tuo totta voi olla, helpostikin. Harva meistä vain myöntää sitä.Hei voihan anonyymi!! Entä miltä sinusta tuntuisi jos joutuisit itse petetyksi ja loukatuksi? Kaikelta mihin olet uskonut ja mitä olet pitänyt kalliina, pyyhkäistäisiin pois. Tulee vielä aika että "voihan anonyymi" itkee katkerasti ja katuu tekojaan. KOti pään päällä, turvattu talous ja ihan kiva arki.. katoavaista kaikki. Se voi kadota kolmessa tunnissa.. jäljelle ei jää mitään.
- Vaihdoin parempaan
jomppe´´´´ kirjoitti:
Hei voihan anonyymi!! Entä miltä sinusta tuntuisi jos joutuisit itse petetyksi ja loukatuksi? Kaikelta mihin olet uskonut ja mitä olet pitänyt kalliina, pyyhkäistäisiin pois. Tulee vielä aika että "voihan anonyymi" itkee katkerasti ja katuu tekojaan. KOti pään päällä, turvattu talous ja ihan kiva arki.. katoavaista kaikki. Se voi kadota kolmessa tunnissa.. jäljelle ei jää mitään.
Voihan anonyymi on omalla tavallaan ihan oikeassa. Ei tämä maailma ja elämä aina ole sitä miltä se ulkokuori ja pinta antaa ymmärtää. Sitten kun pinna ei enään kestänyt sitä exän touhua puheista huolimatta niin ämmä ulos. Piste.
Kasva sinäkin jomppe jo aikuiseksi. Sinisilmäinen toki saa olla, muttei tyhmä. Ainakin itse olin aikoinaan turhankin sinisilmäinen aivan liian kauan, mutten enään. Ja silti nautin elämästäni jokainen päivä. Muttanykyään eri seurassa. Elämä opettaa eikä se tarkoita välttämättä pelkästään negatiivista.
- pellepeko
Musta nää aiheet kirjoittaa suomi24 joku tyyppi.Joku satuilee ja saadaa ihmiset kirjoittamaan palstalle.vähän kuin et joku käy pierasemassa ja katoo itse paikalta ja jättää sen paskan haisemaan.......muut kärsii nyt ja esim mua vituttaa kun luen näitä jatkuvasti.syy:ihmiset on niin vitun tyhmii nykysin!!!!!!!!!!
- leopardiina
Miksi AP:lla ja hänen vaimollaan ei ole yhteisiä harrastuksia? Jos ei ole muuta yhteistä kuin asuntolaina ja sänky, niin ihmekö tuo, jos sitä kaipaa jotakuta, jonka kanssa viettää aikaa ja olla yhdessä.
Hyvä keino tarkistaa, että onko vaimo kuntosalilla tai harrastuksessaan on tarkistaa hänen jumppakassinsa. Jos jumppakassissa ei ole hikisiä vaatteita tai märkää pyyhettä, niin se on sellainen todiste, että nainen saattaa tosiaan pettää.
Suhteessa tulee yleensä ihastuksia vastaan. Itse olen pitkässä parisuhteessa ihastunut, mutta en ole silti pettänyt. Ihastus on sellaista, jota olen itse pitänyt sellaisena piristävänä käyttövoimana. ihastuneena jaksaa laihduttaa menestyksellisesti, jaksaa panostaa ulkonäköön jne. Kun ihastus lopahtaa (yleensä viimeistään parissa kuukaudessa), niin sitten tilanne asettuu taas omiin uomiinsa. Ihastus muuten minulla näkyy myös siinä, että sitä on seksuaalisesti halukkaampi ja valmis silloin kokeilemaan uusia asioita. Entä jos naisesi hakeekin sinun huomiotasi ja haluaa samalla elää omaa elämäänsä, tuntea itsensä hyväksi ja halutuksi?
Kuulostaa siltä että hän on siirtymässä sinkkuvaihteelle muttei välttämättä petä sinua lainkaan.
Hän voi myös jättää sinut, ja sitten etsiä sellaisen kumppanin josta pitää.
Nuo eivät ole "oireita" vaan ne ovat hyvää elämää. Nainen ei ole sinun maskottisi, vaan hän on nainen, itseinen otus.
Jos sä olet kuitenkin se kumppani, niin sulla on etuoikeus vietellä naaraasi itsellesi - toistuvasti - ja pitää suhteenne virkeänä ja uskollisena. Jos et tee näin - niin eipä tuo nainen ole kauaa naaraasi, vaan menee ja hankkii parempaa seuraa. Sinä voit olla myös ex, ja koko prosessi käydä läpi pettämättä.
Oletko koskaan ajatellut että sinun asemasi voi olla nytkin erittäin hyvä, mutta voit tolloilullasi ja välinpitämättömyydelläsi menettää etumatkasi ja muuttua luuseriksi, ja kun sinut jätetään tienposkeen itsemään niin joku toinen saa oivan naisen?
Ole mies, viettele naisesi vaikka ihan viettelemisen takia. Jos sinä et näytä kuinka tärkeä ja upea tuo nainen on, niin joku toinen jossain vaiheessa saa tilaisuuden sille.Päätellen siitä kuinka vähän pystyt tulkitsemaan naistasi, niin väittäisin ettet edes tunne kumppaniasi.
Mitä hän kaipaa, mitä hän pelkää? Miksi hän tekee aloitteen?
Sanoisin että hän tekee aloitteen koska hän ei koe itseään seksikkääksi ja haluttavaksi. Se olisi oikeastaan sellainen juttu mikä sun pitäis antaa naisellesi, tehdä hänestä halujesi kohde ja näyttää se käytännössä.
Vai onko hän vaan harmaa kodinhoitovarpunen SINULLE joka välillä käy kyhnyttämässä itselleen orgasmit reittäsi vasten? Maskotti?
Onko ihmekään että nainen on katselemassa mitä muualla olisi tarjolla.Kukkomies kirjoitti:
Päätellen siitä kuinka vähän pystyt tulkitsemaan naistasi, niin väittäisin ettet edes tunne kumppaniasi.
Mitä hän kaipaa, mitä hän pelkää? Miksi hän tekee aloitteen?
Sanoisin että hän tekee aloitteen koska hän ei koe itseään seksikkääksi ja haluttavaksi. Se olisi oikeastaan sellainen juttu mikä sun pitäis antaa naisellesi, tehdä hänestä halujesi kohde ja näyttää se käytännössä.
Vai onko hän vaan harmaa kodinhoitovarpunen SINULLE joka välillä käy kyhnyttämässä itselleen orgasmit reittäsi vasten? Maskotti?
Onko ihmekään että nainen on katselemassa mitä muualla olisi tarjolla.Ja kun kirjoitat "Elämämme tuntuu onnelliselta".
Onko tämä sinun tulkintasi siksi että ristiriitoja ei pahemmin ole, vai onko tämä teidän yhdessä muodostamanne mielipide, eikä mikään kahvipöydän "Ooksä onnellinen? - JooJooo" kuittaus?
- ehkä??
Jos vaimo pettää niin tuskin hän tekee sen noin läpinäkyvästi. Kysymys on jostain muusta. Avioliitto on ehkä tullut vaiheeseen että vaimo huomaa olevansa yksilö eikä vain miehen jatke. Eli symbioosivaihe on päättymässä ja oma itse tuntuu taas tärkeältä.
Mieskin voi "itsenäistyä" ja ruveta taas ajattelemaan itseään erillisenä olentona. Avioliitto ikäänkuin normaalistuu. Kysynälläkin VOI selvitä,mutta luultavasti kieltää vaikka oliskin jotakin. Oma tunne on paras. Seuraile rauhassa kyllä se tekee jonkun pienen mokan.
Voithan sä ehdottaa,että tuut mukaan sinne sen harrastukseen kattomaan ja kato kuinka reagoi.- MIEHINEN MIÄS!
Tuttua on. Minäkin yritin aluksi puhua "asiallisesti" (sönköttää ja jankuttaa pienessä aperatiivihumalassa), kun se ei tuntunut auttavan, kun vaimo muuttui aina hysteeriseksi. (vaimo oli rauhallinen, minä lähes "psykoottisen" paranoidisessa tilassa) Päätin aina lähteä ulos kävelemään raittiseen ilmaan ja rauhoittumaan (menin kaljalle lähimpään kapakkaan), mutta se piti lopettaa kun meinasin saada "raitisilmamyrkytyksen" (maksakirroosin). Sitten uhkasin jättää vaimoni, jos se peli/vehtaaminen ei lopu.(Vaimo ilmoitti huojentuneena, ettei hän voi rakentaa elämäänsä minun "lupausteni" varaan. Lopulta murruin, purskahdin itkuun ja lankesin hänen jalkojensa juureen ja anoin häntä Rakastamaan minua edes Säälistä. Se taisi tepsiä.Vaimoni on nyt niin höveliä, niin höveliä minulle ja uskollinen. Tosin näihin samoihin aikoihin perin ns. "Amerikan setäni" miljoonaomaisuuden, mutta en usko sen vaikuttaneen asiaan. Kyllä Rakkaus on aina Rakkautta. Ole vain lujana ja mies, niinkuin minäkin. Sitä nainen arvostaa.
- säälistä vaa
Se tuo raha lisää kummasti tuota "rakkautta" ;D
- hurrmurr
et oo epävarma ainakaan ittestäs.
Suosittelen suoraan puhumista, jos muija yhtään rehellinen. Jos ei niin heitä se helvettiin.
Voit myös koittaa mennä mukaan hänen harrastukseen, saattaisi auttaa. Jos paatunut suhde ( tai esim muuttunut arkisesti) niin en ihmettelis jos ihastunut toiseen ja hakee vastakaikua muualta.
Mutta juuh, onnea matkaan, toivottavasti - 11111111111111
juu juu kyllä saat epäillä, ja hampaat palataan pesemään vielä ulkoa ennen kuin harrastuksen pariin lähetään ja totta kai himot hyrrää kun saa uutta rakasta ja kotana kuvitellaan kun naidaan uutta miestä....silmät kiinni poissa olevana....
- mä tekisin
Mä en ihan suoraan sanottuna juuri välittäisi, jos
- Seksiä on ja se on useimmiten hyvää... Epäilysi ja omat ajatuksesi saavat siis kyttäämään häntä seksissäkin. Hän tekee aloitteita ja seksi on aktiivista. No, teepä itse enemmän että se olisi muutakin kuin suoritus. Siis elämää ja erotiikkaa. Mutta jos seksiä on, niin mitäs mä valittaisin.
- Hellyyttä ja läheisyyttä on. Se on elämän suola.
- Jos osataan sopia riitoja oikeasti niin osataan keskustellakin. Tommoset pienet riidat on elämää, ja jos kerran niitä on, te olette väleissä ja koska osaatte ne sopia ja nopeasti, te olette hyvissä väleissä.
- Elämä tuntuu onnelliselta. Miksi sä haluat pilata sen?
Tosi paljon ihmiset neuvoo kyttäämään ja jopa etsivää pitäisi laittaa perään. Ai jos parisuhde toimii, keskustellaan, on seksiä ja tuntuu onnelliselta?
Miksi?
Mä voin ihan suoraan sanoa, että jos kerran mulle on aikaa, seksiä ja kaikki on hyvin, mä en pilaa sitä miettimällä turhia. Jos on aikaa käydä vieraissakin, niin siitä vaan sitten: mä ainakin keskittyisin vaan omaan suhteeseeni ja varmaan alkaisin ittekin vähän panostaa enemmän. Jos löytää paremman niin siitä sitten vaan: ton parempaa parisuhdetta ei ainakaan.
Miksi pilata kaikki omalla vainoilullaan, tai muulla sonnalla. Ei se järvi soutamalla kulu ja jos mulle on kaikkea mitä mä haluan ja tuntuu hyvältä, niin mä en vaan jaksa stressata. Ei se onnellinen ihminen vieraissa käy ja toisaalta, jos käy ja sen ansiosta mein parisuhteella menis noin hyvin, niin hei, mähän siitä kaiken sitten saan. En osaa tommosta surra, ihminen olkoon inhimillinen, ja käyköön kylässä, kunhan palaa kotiin. - toki_toki
Pettää.
Olet epävarma. - vanha nainen hunning
Ei tänä pänä uskollisuutta olekaan. Kaikki pettää mutta miksi ei voi lopettaa edes suhdettaan ensin ja mennä sitten jos vieras kiinnostaa. Itse kyselin parin vuoden ajan mieheltäni onko hänellä joku kun minä en kelvannut mihinkään vaikka tein mitä. no, läksin minäkin kokeilemaan viehätysvoimaani joka oli kotona murentunut ja voi sitä vientiä....erosin miehestäni ja nyt ei ole puutetta tarvinnut kärsiä. en tiedä vieläkään onko miehelläni joku mutta itse käytän vain irtonumeroita, niin aviossa olevia kuin eronneitakin, nuoret miehet ovat parasta kun kuolaavat perään ja niille voi opettaa vähän taitoja....
- Pettämisen syyt.
Miksi nainen pettää?
Aiheesta MTV3 Helmi foorumilla.
http://www.mtv3.fi/helmi/seksi/artikkeli.shtml/2010/09/1183587/nama-merkit-kertovat-etta-nainen-pettaa-miestaan
----
- tsempppiä
Pettämisen merkit ei tee pettäjäksi.
Olin ollut pitkään kotiäiti ja "äiti" ilman omaa elämää. Sitten löysin uusia harrastuksia ja sain omaa aikaa ja omaa elämää. Se tuntui hyvältä. Sain uutta virtaa, olin iloisempi, pidin huolta ulkonäöstäni, sain uusia ystäviä ja tuttavia, seksielämä piristyi kotona. Olin saanut oman elämäni takaisin, enkä elänyt enää pelkästään perheelle ja lapsille.
Mies rekisteröi muutoksen ja veti saman johtopäätöksen kuin sinäkin. Alkoi kuulustelut ja kyttääminen. Viattomuuttani ja hölmöyttäni yritin vakuutella että mitään ei ole, kun ei ollut. Mutta ei se auttanut. Kolmisen vuotta sitä jatkui - aina kun tulin muutamaa tuntia myöhemmin töistä, minua kohdeltiin kuin olisin käynyt vieraissa ja tivattiin ja kyseltiin. Kyllästyin olemaan syytettynä ja epäiltynä ilman syytä ja petin. Ilman miehen järjetöntä kyttäämistä ja epäilyä ei olisi tullut mieleenkään pettää.
Älä tee samaa virhettä. Aiheeton mustasukkaisuus tuhoaa suhteen yhtä varmasti kuin pettäminen. - Kahdesti petetty
Mikäli vaimosi on Suomalaissyntyinen, "äitinsä kasvattama ja naisten piireissä hyvin sosiaalinen ja pidetty", vaimosi mitä todennäköisimmin pettää.
Tuo "lainausmerkeissä" oleva on vain täytteenä! :-)
80-luvulla luin jostain sanomalehdestä kuinka Pohjoismaissa oli julkaistu kysely siitä että miten käy jos Unelmien mies/nainen tulisi tarjoamaan tilaisuutta pettää aviopuolisoa niin pettäisitkö?
Suomi:
M 2/10 petäsii
N 7/10 pettäisi
Muut pohjoismaat noin 2/10 - 3/10 sekä miehissä että naisissa.
Ennemmin taivaalta sataa noita-akkoja ku minä otan Suomalaisen naisen! - Onnea matkaan
On aika normaalia ihastua toiseen mieheen pitkän suhteen aikana, etenkin jos joku osio ei toimi naiselle parisuhteessa. Se ei tarkoita että hän välttämättä pettää sinua. Näin kävi minulle. Huomio vaimoasi paremmin iloisila, romanttisilla ja seksikkäillä eleillä. Ja parisuhteessa pitäisi pystyä puhumaan kaikesta. Pidä kuitenkin silmäsi auki. Onnea matkaan!
- Onnea Matkaan.lle
Juuripa noin :-) Ja miehen työhän on pitää nainen tyytyväisenä??? VOi vittu sentään... ja kun naisella nälkä kasvaa syödessä niin silloin ei mikää riitä ja sitten mennään naapurin ukon kainaloon.
Se on Suomineidon meninki se!
- jos vielä kuitenkin
Kyllä on tekopyhää/tyhmää väkeä vaatimassa toista ihmistä lähes orjan asemaan! "tänä päivänä ei ole uskollisuutta" kirjoitellaan, ihan niinkuin tiedettäisiin että ennen oli; ei muuten ollut muuta kuin sen verran, että ehkäisyvälineiden puute hiukan rajoitti! Tottakai ihminen voi ihastua/rakastua moneen ihmiseen elämänsä aikana. Ja silloin kun on jotain mennyt sopimaan jäykkäaivoisen kumppanin kanssa, tulee aina vaikeuksia, eikä osata elää aikuisen yksilön järkeä käyttäen. En minäkään ole ennen osannut! Voihan sitä viisastua ajan kanssa, ja jos ei voi, se on oma häpeä. Jos nainen tai mies kokee elämänsä epätyydyttäväksi, se johtaa lähes aina muutoshaluun, Se on eri asia kuinka kauan kukin vädättelee ennenkuin alkaa tapahtua; jotkut tyytyvät koko elämänsä ajan kurjaan suhteeseen. Kuulosti ihan kuin kukkomiehellä olisi oikea linjaus. Joku sanoi minun väntävän värit päinvastoin; tuskin, vaan enemmän totuutta!
- Titturrraa
Entäpä jos vaimosi on muuten vaan halunnut tehdä jotain muutosta elämälleen? Harrastuksen myötä halunnut alkaa laittamaan itseään ja tuntee itsensä sillä tavalla erittäin kauniiksi..? Minäkin tuossa noin vuosi sitten aloitin sellaisen harrastuksen josta nautin ja se sai päähäni ajatuksen, että alanpas laittautumaan enemmän ja siten tunnen itseni kauniiksi ja itsevarmaksi naiseksi :) Pettämään en todellakaan aikonut vaan halusin vain muuttaa itseäni. Leikkautin uuden hiustyylin, aloin meikata enemmän ja eri tavalla jne. Sellainen pieni elämäntapamuutos vain...
- Kasva ja kehity
Tekee mieli sanoa - ja sanonkin: mitä se sinulle kuuluu.
- Peeru
Mitä tarkoittaa vommelo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433474Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4032757Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182718Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821827- 871457
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541350- 881077
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711066- 80943
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.30868