Olen lastenlääkärinä aluesairaalassa, erikoistunut pediatriaan, ja palkka on yli 8300 eur/kk.
Joten voisimmeko jo nyt lopettaa sen "nokittelun" tällä palstalla?
Olen todennäköisesti rikkain tällä palstalla
90
6135
Vastaukset
- Brysselinkaali
Kuinka paljon sinulle jää käteen kuukaudessa, sen jälkeen kun valtio ja kunta ottavat omansa?
Itse olen hallintoassistenttina EU-komissiossa ja saan nettona kuussa 4760 euroa. En usko että monta sataa enemmän saat, ja koulutus ja vastuualue ovat "vähän" toista kuin minulla.
Jos haluaa oikeasti rikastua pelkästään työtä tekemällä niin paras ratkaisu on kansainvälinen julkishallinto. - ole vaan
Jaa. onpa hienoa. minun mies on lastenhoitaja, minä työtön, yhteenlasketut kk tulot semmosen 1500. Syöty on siitä huolimatta jotain joka päivä ja pääasia on se että joka aamu ja ilta saa sanoa toiselle mä rakastan sua.
- lastenlääkäri.
Lasten hoitaja ja työtön yhdessä? :) rakastatte toisianne? niin, halut ne on hiirelläkin.
Minä en muuten seurustele lainkaan alemman sosiaaliluokan ihmisten kanssa. - ole vaan
lastenlääkäri. kirjoitti:
Lasten hoitaja ja työtön yhdessä? :) rakastatte toisianne? niin, halut ne on hiirelläkin.
Minä en muuten seurustele lainkaan alemman sosiaaliluokan ihmisten kanssa.Kyllä rakastamme. Ikävä kyllä joudut seurustelemaan alemman sosiaaliluokan kanssa jos olet oikeasti lääkäri, eikä siinä verrata ekaksi tilinauhoja. Mun lapsi ajaa ambulanssia eikä voi sanoa että näytäppä ekana tulosi ennen kun otetaan kyytiin.
Omituinen asenne, toivottavasti emme törmää, edes miehen tai lapsen työn merkeissä. Ehkä sulle oisi parempi ammatti obduktionääri. - ............
Minä en muuten seurustele lainkaan alemman sosiaaliluokan ihmisten kanssa.Mahtaako sinulla olla moraali kunnossa.
- dilledolle
Minä en muuten seurustele lainkaan alemman sosiaaliluokan ihmisten kanssa.Huono trolli tai moraaliton lääkäri. Anyways, aika hupaisa tapaus olet. Jos olet lääkäri sulla on todellisia ongelmia pätemisesi kanssa kun tänne tulet kehuskelemaan - onko sosiaalisessa elämässäsi kenties jotain hiertoa? Jos taasen olet mitätön paska joka trollaa nostatakseen egoaan, olet jotain mille en keksi edes nimeä. Looseri olisi jo superlatiivi sinusta puhuttaessa.
Lääkäri tai et, rahaa tai ei - olet surkimus jolla on paskaa siellä missä normaalilla ihmisellä on positiivista ajatuksia muista.
Tervemenoa suomi24:sen kadotukseen, kuten tämäkin viesti. - wdkoafjaogha
Minä en muuten seurustele lainkaan alemman sosiaaliluokan ihmisten kanssa.Joo et kyllä taida olla lääkäri. Itse olen valmistunut kaksi vuotta sitten lääkäriksi ja voin kyllä myöntää että lääkiksestä löytyy kyllä sellaisia kirjapellejä ettei niitä omaksi lääkärikseen haluiskaan, mutta tollasta ei kyl oo näkyny. Kerro ihmeessä nimes jos ei ees hävetä, sillä lääkäri et ole, tolla aivokapasiteetilla ei lääkikseen edes pääse.
Itselläni on tulot tällä hetkellä samaa luokkaa koska teen keikka työtä. Meillä oikeasti varakkailla ei kyllä ole tollasta tarvetta kertoa asiasta. Turhaan haukut lastenhoitajaa, sieltä se sunkin lapses kasvatuksen saa, sillä tuolla mielellä ei lasta kasvateta. Jos edes naista tulet saamaan...paitsi maksullista kuhn palkkahan riittää...
Lääkis ei edes ole kovin kova koulu, eikä niinkään vaadi älyä. Sisään on hankala päästä, mutta väittäisin, että monet muut opiskelijat joutuvat näkemään palkkansa eteen moninkertaisen vaivan. - semmosta vaan
Minä en muuten seurustele lainkaan alemman sosiaaliluokan ihmisten kanssa.Jos olet lastenlääkäri niin ihan oikeasti olet täysin moraaliton ihminen ja työssäsi joudut näkemään kaikenlaisia sairaita lapsia esim vammaisia, adhd lapsia ym, niin ajatteletko heistäkin että ovat alemman sosiaaliluokan ihmisiä.
Mielestäni lääkäriksi kun lukee pitäisi testata enemmän testata opiskelijoiksi
pyrkiville eettisiä arvoja .
Mielestäni jos rahan takia haluaa lääkäriksi se ei ole oikein potilasta kohtaan,koska potilas on inhimillinen asia eli ihminen..
Lääkäri pitäisi olla kutsumusammatti eikä rahastus.
Luulen että olet paskan puhuja etkä mikään lääkäri
- MV tuleva lääkäri
"Olet todennäköisesti onnettomin tällä palstalla..." Se kuuluu mennä myös noin... eikö vaan?
Opiskelen lääkiksessä kolmatta vuotta aivan kuten sulhasenikin. Ei silti tulisi mieleenikään huudella palkkaani jossain netin keskustelufoorumissa.
Mun ei tarvi tehdä niin!!
Mut jostain syystä sulla on siihen iso tarve. Surullista
Ihan läpi paistaa tuosta sun viestistäsi toi sun elämäsi tyhjyys... Sulla ei ole ketään jota rakastaa ja joka rakastaa sua.
Ai niin mutta onhan sulla rakkautesi ja proriteettisi ja se on rahapussisi ja tilinauhasi.
Mä oikeesti säälin sua...- HannuKarpå.
Minkälaista palkkaa odotatte miehenne kanssa saavanne kun pääsette virkoihin?
- Kouluavustaja.
Et välttämättä ole rikkain, esim lentäjät tienaa yli 10.000 eur/kk
- 6+7
Onneksi lääkärit ja lentäjät ovat niin fiksuja ihmisiä, että ne eivät näillä paskapalstoilla vieraile. Itse olen täällä koska olen työtön, onneksi akateeminen sellainen.
- poltsihukassa
En kyllä menisi yleistämään ja allekirjoittamaan että lääkärit ja lentäjät ovat fiksuja. Jäähän noita lentäjiä välillä kiinni kännissä, ja kuka vattu sitä tietää mitä siellä pääkopassa viiraa, duuni on duunia. Lääkäritkin jotkut tekeävt hommiaan vain rahan takia ja se vatun hippokrateen valan voi työntää vaikka perseeseen heidän mielestään.
Ihminen ihmisenä ja yleistykset pois. Lääkäri tai työtön, lentäjä tai puolukankerääjä - mulle on samaa sakkia ja vain se kuka niinsanotusti "walks the walk" on kunnon sälli/mirkku.
Enemmittä puheitta paras tai menee tämäkin jauhamiseen.
- josperinjoo
- bullshittiä
ei muuten pidä paikkaansa, lastenlääkäri kunnallisessa sairaalassa
ei tienaa tuollaista palkkaa - Kristallienergia.
Mitä sulle merkitsee rakkaus? Oletko rakkaudellinen vai kylmyri?
- kristalliyökkönen
Rakkaus kiteytyy parhaiten timantissa - joka toisen naisen sananlasku.
- olet valelääkäri
Et muuten ole. Sairaalalääkärien palkat löytyvät lääkäriliiton sivuilta: http://www.kuntatyonantajat.fi/fi/ajankohtaista/yleiskirjeet/2011/Tiedostot yleiskirje 2011/d-Liite 3.pdf
- tilastoa.
http://www.kuntatyonantajat.fi/fi/ajankohtaista/tilastot/palkat/keskiansioita/Sivut/default.aspx
Keskimääräinen kokonaisansio lisineen €/kk
Terveyskeskuslääkäri 6053 eur/kk
Osastonlääkäri 7243 eur/kk - huomautus.
tilastoa. kirjoitti:
http://www.kuntatyonantajat.fi/fi/ajankohtaista/tilastot/palkat/keskiansioita/Sivut/default.aspx
Keskimääräinen kokonaisansio lisineen €/kk
Terveyskeskuslääkäri 6053 eur/kk
Osastonlääkäri 7243 eur/kkNuo on vain keskiansioita. Parhaiten tienaavat ja paljon päivystävät aluesairaaloissa on selvästi keskiarvojen yläpuolella
- 1+1
Mitä rakkaudella on tekemistä tulojen kanssa? Vanhoissa kotimaisissa elokuvissa opetettiin aina, että köyhät ovat hyviä ja rakastavia ja rikkaat kylmiä ja heitä ei rakastettu. Siispä Brasilian slummissa rakastetaan ja meillä rikkaissa länsimaissa ollaan kylmiä ja vihataan toisiamme. Näin se sitten kai menee.
- Pahuus-dosentti
Entäs jos köyhä työtön onkin ahne loinen joka haluaa elää verorahoista? Ja virkailija rikas loinen joka haluaa elää verorahoista
Rikkaat ja köyhät on yhtä pahoja- b56h45
Näin se on. Raha ei tee ihmisesta parempaa - PAITSI niiden silmissä joista raha tekee ihmisestä paremman. :D
Moralismia ja jeesustelua voisimme jatkaa ja jatkammekin loputtomiin. Niin rikkaiden kuin köyhienkin taholla. Rikkaiden yleinen selitys on että köyhä on tyhmä ja rikas on ansainnut kaiken mitä tekee(vaikka olisikin ketku). Köyhän yleinen selitys on se että kaikki rikkaat on ketkuja ja köyhä pysyy köyhänä. Molemmat ovat kai väärässä?
- Kaleb.
MORJENS!
Saanen esittäytyä, nimeni on Kaleb ja olen hoitoonohjauspotilaana Nuivanniemen Nuivaparkissa.
Mulla on 2 kaveria nimeltään Kake ja Untamo.
Hekin ovat hoitoonohjauspotilaina Nuivanniemen Nuivaparkissa.
Olemme siis kaikki 3 edellä mainitussa paikassa hoitoonohjauspotilaina.
Tuliko selväksi?
Meillä on tosi vähän fyffeä, siis kaikilla meillä 3:lla.
Kun Teillä sitä fyffeä kuuluu olevan tosi paljon, voisitteko ystävällisesti lähettää muutaman tonnin meille tänne Nuivanniemeen?
Laittakaa fyffe kirjeessä, johon merikitsette vastaanottajiksi Kaleb, Kake ja Untamo ja osoitteeksi Nuivanniemi, Nuivapark.
Kun saamme fyffelähetyksenne, karkaamme täältä ja matkustamme Pendolino-junalla jonnekin ja ostamme tooosi paljon viinaa ja juomme niin että mailma pyörii ja hyörii. Sitten menemme huorriin.
Kiitos jo etukäteen lahjoituksestanne. - Pokeriammattilainen
Työ kotona omalla tietokoneella keskimäärin 75 000 €/kk.
Koulutus: Merkonomi- PokerFace (Joker)
leikkirahaa vai oikeaa rahaa
- Kaspre
Hyvinkin typerä keskusteluketju, mutta avausrepliikin asettamiseksi omiin mittasuhteisiinsa laitan nyt tähän omatkin lukuni. Olen pääasiassa yritysjärjestelyistä ja hallituksen neuvonannosta leipäni saava asianajaja.
Nimeni löytyy vuosittain iltapäivälehtien vero(juoru)kalenterista, ja vuotuinen ansio asettuu vuodesta riippuen 250-400 tuhannen euron väliin. Valitettavaa kyllä, Suomessa ei näissäkään hommissa pääse samoihin ansioihin kuin Lontoossa tai rapakon toisella puolen.
Myös verottaja toki rankaisee ja työtunteja tämän tekemiseen kuluu lukemattomasti. Voi olla, että lastenlääkärillä on huomattavasti miellyttävämpi duuni.- Kultakelloseppä
Kaspre osuu naulan kantaan. Kun huomioidaan raaka verotus ja koviin ansioihin menevä aika niin tilanne palkansaajien välillä tasoittuu. Rupeaa muistuttamaan melkein jo kommunismia, kyllä tuloerojen tulisi olla suuremmat nimenomaan aikapainotuksella ja nettopalkalla huomioituna. Jokaisen on saatava ansionsa mukaan jos kaikki saa saman se on tosi väärin niitä tuottavimpia kohtaan.
Loppujen lopuksi se arvokkain hyödyke on juuri tuo aika.
- Onpahan taas
Ketä kiinnostaa kuka tienaa eniten??? Pääasia ,että on tyytyväinen ja onnellinen elämäänsä. Minä ainakin olen niin mukavuuden haluinen, että en viitsi työkseni matkustella turhia (esim. jokin eu-virka). Kahdeksan tuntia päivässä työtä, eikä senkuntiakaan ylitöitä (kuten esim. pediatrilla), siitä pidän huolen!
Ja nyt joku miettii, että tuo on joku duunari tehtaasta tms. Minulla on ylempi ammatikorkeakoulututkinto. Ja tutkinnon tasosta voitte päätellä palkkatasoa. - Kaleb.
MISSÄS NE RAHAT VIIPYY???
Et oo vieläkään lähettäny fyffeä meille tänne Nuivanniemeen, vittttu!!!
Ei sulla mitään fyffeä taida ollakkaan, kunhan vaan soitat suutas, saaatanan kusimuna!
Sulla ei oo muuta kun tuulen huuhtoma perrse!
Vitttu että vi-tuttaa tommoset suunsoittajat!
Tervesiä myös Kakelta ja Untamolta, siis semmosia, että vedä vitttu päähäs! - JAAAAAAAAAAAAA
SO?
- MIETIPPÄ
Et ole tainnut lasten takia opiskella, vaan rahan. HÄPEÄ kutsumustasi, eli RAHAA.
- viralta pano-
Opettjatko muka lasten asialla? Luuletko että ahneen OAJ-sian kutsumus on lapset?
- pöytävuori
DI, KTM, markkinointipäällikkö, yrittäjä, perheenisä (tyttö ja poika
- All you need is love
Kun rakastaa, ei tarvitsee
- jossu.
Etkö sitten välitäkkään lapsista?
- lastenlääkäri.
Tottakai lapset tarvitsevat virikkeellisen ympäristön, huolehdintaa, välittämmistä jne. Nämä ovat jokaiselle lasten kanssa toimivalle lääkärille itsestään selvyyksiä. Lapsen sosiaalisesta kehityksestä on huolehdittava.
- Luukuttaja
Miksi töihin pitäisi mennä?
meillä viisi muksua ja molemmat vanhemmat työttömiä, verorahoista kustannetaan kaikki, no tosin autoa ei ole. mutta kaupat ja muut palvelut niin lähellä ettei tarviikkaan, sitten tuollaisten avustustoimijoiden kautta pääsee kerran vuodessa etelään lomalle, tai no etelään ja etelään. bulgariassa nyt viimeeksi oltiin koko perhe, mutta lämmintä sielläkin oli.
itse en viitsisi raataa 6-8 tuntia ja kerätä rahaa jonnekkin kreikkalaisille tai portugalilaisille, ennemmin tuhlaan sitä rahaa, ja kiittäkää te minua ja perhettäni siitä, että sitä ei enempää valu välimeren suuntaan, sillä me yritämme tuhlata ja luukuttaa mahdollisimman paljon, ja parasta tässä on se, että nämä eurot jäävät 99,9% suomeen ja työllistävät ihmisiä joiden verorahoilla me taas elämme.
kiitos kaikille työtätekeville kansalaisille. - lastenlääkäri.
Taitaa se vain niin olla ettei kukaan pystynyt pistämään näkyviin ammattiaan ja isompaa palkka.
No, köyhät eläkööt omaa säälittävää elämäänsä..- Jonna.
Kuule, ei kaikille raha ole se elämän tärkein juttu!
- Riku.
Jonna. kirjoitti:
Kuule, ei kaikille raha ole se elämän tärkein juttu!
Rahaa tulisi olla riittävästi esim asuntoon ja matkustelemiseen
Raha on aliarvostettu asia mun mielestä
- Radioinsinööri 1965
Minä, tavallinen perusinsinööri, ansaitsin noin vuoden kestävällä ulkomaankeikalla 10200€/kk!
- hoitsu.
Mitä lapset sulle merkitsevät?
- lastenlääkäri.
Tottakai lapset tarvitsevat virikkeellisen ja turvallisen ympäristön, huolehdintaa, välittämmistä jne. Nämä ovat jokaiselle lasten kanssa toimivalle lääkärille itsestään selvyyksiä. Lapsen sosiaalisesta kehityksestä on huolehdittava.
- opevaan
Jos olet hyvä lastenlääkäri, olet palkkasi ansainnut. Oletan että varsinainen kuukausipalkkasi on kuitenkin pienempi, ja olet ottanut mukaan laskelmaan päivystyksiä, yms. Terv. opettaja (palkka reilu neljä tonnia / kk tonni pääomatuloja / kk).
- lastenlääkäri.
Kyllä, puhun kokonaisansiosta.
- Huomaa TÄMÄ.
Kyllä, puhun kokonaisansiosta.
Lentäjät tienaa sua enemmän. Siis vaikka lasketaan kokonaisansiotkin.
- kokki.
Ok, olet rikkain, mutta et onnellisin. Minulla palkka 2000 eur/kk (kokki), mutta olen tyyytyväinen elämääni
- prag maatikko
Selviäähän tuo lähiviikkoina, kun aluesairaalapaikkakuntien paikallislehdet julkaisevat verotiedot..
Itselläni parhaana vuonna tuli 160 000 bruttona enkä ole edes erikoistunut, kun ei ole ehtinyt. Varmaan "pääsee" palstoille tänäkin vuonna, Näissä kunnan hommissa on se hunoa, ettei ole ooikein verosuunnitteluun mahdollisuutta.
Isotuloinen ei toki ole rikas välttämättä. Veroa yms. maksuja menee noin puolet.
Työtuinteja on sen verran, että joka viiko jossain vaiheessa ketuttaa...;-) - Tämä on totuus
Jaa, taas tällane valelääkäri. Ei sun täällä tarvii kenellekkään yrittää todistaa mitään. Edes täällä sua ei uskota joten toivottavasti jäät nopeesti kiinni ennen kuin aiheutat vahinkoa ammatitaidon puutteen takia.
- johanoli provo
>Olen todennäköisesti rikkain tällä palstalla..... snip...... ja palkka on yli 8300 eur/kk.
No et todellakaan ole. Minä saan jo pelkistä vuosittaisista työnantajan myöntämistä optioistakin n. 60-80 tuhatta ennen veroja. Vuosipalkkani on vain n. 52 000.- speculaattori.
Minäpä saan 200.000.000 firmani myöntämistä optioista
- Maiju.
En haluaisi lapsiani sinun hoidettavaksi!
- joka vuosi.
no kyllähän tuolla pari kirstua saa ellei autoja vaihda.
- luulen että et
oletko tyytyväine elämääsi?
- mikä tuo onnen?
Eräässä varakkaiden vanhusten hoitokodissa asuu yksinäinen entinen pankinjohtaja.
Tossut ovat puhki kuluneet, paita vanha ja kulunut.
Kukaan ei käy katsomassa. Lapsi, toimitusjohtaja, soittaa välillä muistuttaakseen, että papalle ei saa myydä kuin kerran viikossa annos konjakkia. Varman pelkää, että pappa juo omaisuutensa.
Kohtelias ja miellyttävä vanha mies sanoi kerran kyyneleet silmissään, että jos hän saisi uuden mahdollisuuden, hän ei enää ikinä laittaisi rahaa etusijalle elämässään.
Itse olin duunaripiikana kyseisessä paikassa, jossa kaikki talon asukkaat ovat varakkaita. Entisiä vaikuttajia, aikansa "äyrikuninkaita ja-kuningattaria",
dementiaosastoille teljettyinä. - yrittäjäkjkkjkjkjk
Olit, kunnes näin otsikon ja avasin keskustelun.
Kolme eri yritystä, palkka ja osingot yhteensä 24 700e/kk.
Aina on joku, joka tienaa paremmin. Ellet ole parastuloisin ihminen koko maailmassa.- ENTREPRENURNERUSHIP
Täälläpäs on parempi yrittäjä, myin yritykseni $240miljoonalla.. taitaapa nyt harmittaa.
- jaahas.
ENTREPRENURNERUSHIP kirjoitti:
Täälläpäs on parempi yrittäjä, myin yritykseni $240miljoonalla.. taitaapa nyt harmittaa.
Olet siis GoldenProducts yrittäjä
- Vanhempi herra
Kyllä lääkäri helposti tuon tienaa ja enemmänkin. Ihmettelen vain, miten hän viitsii moista tänne kirjoitella. Alle kymppitonnin (>5000 euroa) palkka on normaalin ahkeran ihmisen saavutettavisssa, 10-20 vaatii jo erikoiskykyjä, ja kun mennään selvästi yli kahdenkympin, kyseessä alkaa olla jo poikkeusyksilö lahjoiltaan/ahkeruudeltaan/onneltaan.
- utelias.
Pidätkö Erkki Liikasta suomen lahjakkaimpana ihmisenä koska hänen palkkansa on 50.000 eur/kk
Hän kuuluu parhaimpaan A-ryhmään (0,001%) - Myös utelias
utelias. kirjoitti:
Pidätkö Erkki Liikasta suomen lahjakkaimpana ihmisenä koska hänen palkkansa on 50.000 eur/kk
Hän kuuluu parhaimpaan A-ryhmään (0,001%)Kyseisellä herralla on myös ollut rutkasti onnea, mutta eikös verkostoitumiskykykin (miksi sitä sitten haluaakaan kansankielellä kutsua...) ole eräänlaista lahjakkuutta??
- parhaaseen.
Myös utelias kirjoitti:
Kyseisellä herralla on myös ollut rutkasti onnea, mutta eikös verkostoitumiskykykin (miksi sitä sitten haluaakaan kansankielellä kutsua...) ole eräänlaista lahjakkuutta??
eli liikasen ansiot on siis sielä "verkostoitumis" puolella,...?
:)
Kyllä, Liikanen kuuluu parhaimpaan A-ryhmään (myös verkostoitumispuolella)
- voittaja julistetaan
Suome pankin pääjohtaja: 50000 eur/kk
- cash is cash
On eu-virkoja joissa voi tienata enemmänkin kuin 50.000 eur/kk
- jhyvä plakka
cash is cash kirjoitti:
On eu-virkoja joissa voi tienata enemmänkin kuin 50.000 eur/kk
Junger tienasi 25000 eur/kk YLEn johdossa
- entäs tämä
jhyvä plakka kirjoitti:
Junger tienasi 25000 eur/kk YLEn johdossa
THL:n johtaja 17000 eur/kk
- moneymoneymoney
entäs tämä kirjoitti:
THL:n johtaja 17000 eur/kk
Tässä todelliset rahamiehet;
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2009/03/20322&ext=rss - rikkaita.
moneymoneymoney kirjoitti:
Tässä todelliset rahamiehet;
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2009/03/20322&ext=rssEU parlamentin edustajat MEPit tienaa 21.000 eur/kk
- niin-
olet ehkä rikkaiin, mutta oletko yhtä onnellinen kuin esim työttömät jotka saavat nauttia vapaa-ajasta?
- ihan vaan kysyn
oletko mies vai nainen?
- Esko H.
ylpeys ei ole Jeesuksen tahdon mukaista
- U are totally BÌTCH
Reading ur comments - Laughing at you. Todennäköisesti vihaan sinua.
Ei mut oikeesti, onko sulla ihan kaikki kotona? Mun isä on joku johtaja jossai pankissa, mut en vittu juokse palstoilla ylpeilemässä tai haukkumassa muita. Mikä sun ongelma on? Mieluummin olisin todella rikas sosiaalisessa elämässä, kuin tekisin jtn vtun 10 tunnin työpäiviä, ja loppu pv:n istuisin kotona tekemättä mitään, niinkuin sinä. Oot varmaa joku yksinäine, joka hakee suosiota jostain PALSTALTA. LOL?
Ja ketä kiinnostaa sun palkka? Jos haluat SUOSITELLA työtäsi hyvän palkan takia, voit ihan hyvin EHDOTTAA sitä työtäsi. Mutta oon ihan varma, et kukaan tääl ei oo sun puolella, kun tuut tollee vaa.
MEE POIS.
ps. Jos aiot sanoa, että oon kateellinen, niin täältä pesee: Oon nyt kohta suorittanu yläasteen, ja musta voi tulla rikkaampi ku sä >;) HARMITTAAKO? Ja btw opiskelen latinaa, joten voin olla suaki parempi lääkäri!
Mut en kilpaile kenenkää NO-ONEin kanssa, vaan teen miten itse katson parhaaksi, ja seuraan sydäntäni, ja i'm making MYSELF happy.
Nauran samalla kun olen vihainen sulle. - OOT NOLO:DEnUskoSua
Ja muutenkin, jos olisit niin rikas, et olisi täällä palstalla ylpeilemässä sillä, vaan TÖISSÄ, tai hyödyntämässä niitä RAHOJASI.
- lastenlääkäri.
ei tässä ole kyse mistää leveilystä, vaan siitä faktasta että kaikki uunelot ei pysty tienaamaan edes sitä 8000 eur/kk
Joillekkin 8000 on ihan luonnollinen asia... - Fikt. tri
ei tässä ole kyse mistää leveilystä, vaan siitä faktasta että kaikki uunelot ei pysty tienaamaan edes sitä 8000 eur/kk
Joillekkin 8000 on ihan luonnollinen asia...Miten jaksatte jankuttaa? Ja miten jaksan näitä lukea? Kasitonninen on hyvä ansio kuukaudessa mutta ei kait nyt tämän ketjun väärti?
PS: "Lastenlääkärin" kirjoitustyyli ja kielioppivirheiden määrä vaihtelevat eri teksteissä yllättävän paljon...
- Maiju.
olet todennäköisesti tyhmin, et rikkain!
- Silmäkirurgii
Mutta Itsehän olen menestyvä silmäkirurgi, pyöritän viitistä yritystä ympäri Eurooppaa. Tulot vaihtelevia, mutta yleensä siinä 40-70 000e/kk.
Revi siitä... - Sari.
Tiedän pediatreja jotka tienaa enemmän kuin sinä, mm HUS
:sissa on näitä. - voi voi
Olen ammattinharjoittaja ja teen sähköasennuksia, 4h keskimääräisellä päivätyöpanoksella tienaan enemmän. Voin vielä itse päättää siinä työaikani.
Kyllä duunarikin pärjäilee kun pitää silmänsä auki. - ei ahista
Saan ansiosidonnaista ja olen onnellinen kun kesä tulee.
- kalleanterooo
Meikä on vittu sipuli ja saan palkkaa 16930€/kk imekää persettä köyhät
- onkohan pää pipi
Olisippa lääkäri uskaltanut kertoa nimensä, niin ei olisi vaaraa, että vahingossa tulisi vieneeksi oman lapsensa näin tyhmälle lääkärille!
- Ei lekuri
Sähköinssi ja töissä ulkomaisessa firmassa. Asun ulkomailla firma maksaa asunnon 300m2 omakotitalo, lasten koulutuksen yksityisessä koulussa 35000€ lukukausi per tenava. Tämän lisäksi saan 12000€/kk palkan josta maksan 26% veroa
- hahahahahaha1
Ja paskapuhe haisee tänne asti!
- tavallaan ope
hahahahahaha1 kirjoitti:
Ja paskapuhe haisee tänne asti!
Mä oon ope ja tienaan neljä tonnia kuussa. Ei huono?
Ja pääomasta massia saman verrran. Ei huono sekään?
Oonko onnellinen? No en oo. Miks? No en tiä...
- lentäjä
olen lentäjä ja saan 16 000e kk
- mieshuara1232
Otan vastaan 4 miestä päivässä, teen 3 päivänä viikossa töitä. 200e/laaki verottomana eli 2400 e / viikko eli vajaa 10 000 e / kk verottomana.
Kyllä tällä pärjää, töitä on se 6-12 h / viikko. Ei paha. - perittyärahaa123
Siis oikeasti rikkaiden ei tietenkään tarvitse käydä töissä. Ilmeisesti sä kuitenkin käyt, joten duunari olet - toki liksa kohtuullinen, toki vastuutakin enemmän kuin putkarilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315673
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus123688- 1932311
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631723Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan771627Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351457Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141365En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741335- 941195
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241194