Parranajo

Eksperteille

Olen huomannut, että viiksiä on ruvennut tulemaan vähäsen. Vielä näkyvästi ei ole, mutta kun läheltä katsoo, niin karmea näky. Kertokaapa te "seniorit" neuvoja, miten kannattaisi aloittaa. Huomioikaa, että olen 15-vuotias, ja finnejä omistan valitettavasti. Eikö se ole niin, että, kun ajaa kerran niin sitten pitää ajaa jatkuvasti? En omista vielä höylää tai konetta, mutta kohtatahan semmoinen on välttämätön ostaa. Kumpi siis teistä on parempi ikäiselleni höylä vai kone, siis viiksien ajoon? Höylä tuntuu vähän pelottavalta, että jos ylähuuleni on aivan verillä kun ajan.

4

411

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sipaise pois vaan...

Ei parrankasvu ajamisesta kiihdy. Se kasvaa, minkä kasvaa, ihan hormonaalisista syistä. Tosin katkaistu karva on hieman paksumman oloinen kuin luonnostaan oheneva.

Sama se, millä ajat. Parranajo on joka tapauksessa aloitettava, joten turha päästää naamaansa risukasaksi ennen kuin sen aloittaa. Itse aloitin 17-vuotiaana, kun sain huomautuksia epäsiististä leuasta - jotenkin sitä ei vain itse tajunnut aloittaa.

Gilletten höylän terät ovat kyllä kalliita, joskin ne varmaan teinihaivenien ajossa kestävät kauan. (On halvempaa Pirkkaa ym. jotka aluksi voivat ajaa saman asian, mutta eivät ne yhtä laadukkaita ole eivätkä kestä yhtä kauan. Terät ovat ohuemmat ja jotenkin joustavat, tylsyvät nopeammin eikä ajo ole yhtä miellyttävää. Näin siis minulla keski-ikäisellä, jolla on hyvin paksu partakarva. Sanoisin, että sinä kyllä pärjäät aluksi halvemmallakin höylällä.)

Finnien kanssa on oltava varovainen, kun ajaa. Olisi parasta hoitaa ne pois/vähemmäksi. Siinä hommassa kannattaa luottaa lääketieteeseen eikä mainoksiin. Apteekista saa nykyään aknelääkkeitä ilman reseptiäkin (Brevoxyl-voide).

• Neronleimahdus

Ikää 27 vuotta ja ne finnit kukkii välillä vielä itsellänikin. Gilletten höylällä olen ajellut n. kymmenen vuotta eikä ole tarvetta merkkiä vaihtaa, finnien kohdalla kun vähän varoo niin ei tuota ongelmia nekään=) Höylää oppii käyttämään muutaman ajokerran jälkeen, mutta koneella kyllä selviytyy nopeammin kun ei vaahdon/geelin kanssa tarvitse läträtä. Kyl se siitä..

• Eksperteille

Tarvitsenko partavaahtoa??

• ou jee

Et jos koneella sivallat.. eikä sitä pakko ole käyttää höylänkään kanssa mutta huomattavasti mukavampaa kuitenkin vaahdolla/geelillä. Ja jotain partavettä taputtelet jälkeenpäin, tytöt tykkää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      130
      3026
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      223
      2961
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1896
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      77
      1539
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      238
      1403
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1138
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1031
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      950
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      48
      880
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      863
    Aihe