Parranajo

Eksperteille

Olen huomannut, että viiksiä on ruvennut tulemaan vähäsen. Vielä näkyvästi ei ole, mutta kun läheltä katsoo, niin karmea näky. Kertokaapa te "seniorit" neuvoja, miten kannattaisi aloittaa. Huomioikaa, että olen 15-vuotias, ja finnejä omistan valitettavasti. Eikö se ole niin, että, kun ajaa kerran niin sitten pitää ajaa jatkuvasti? En omista vielä höylää tai konetta, mutta kohtatahan semmoinen on välttämätön ostaa. Kumpi siis teistä on parempi ikäiselleni höylä vai kone, siis viiksien ajoon? Höylä tuntuu vähän pelottavalta, että jos ylähuuleni on aivan verillä kun ajan.

4

423

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sipaise pois vaan...

Ei parrankasvu ajamisesta kiihdy. Se kasvaa, minkä kasvaa, ihan hormonaalisista syistä. Tosin katkaistu karva on hieman paksumman oloinen kuin luonnostaan oheneva.

Sama se, millä ajat. Parranajo on joka tapauksessa aloitettava, joten turha päästää naamaansa risukasaksi ennen kuin sen aloittaa. Itse aloitin 17-vuotiaana, kun sain huomautuksia epäsiististä leuasta - jotenkin sitä ei vain itse tajunnut aloittaa.

Gilletten höylän terät ovat kyllä kalliita, joskin ne varmaan teinihaivenien ajossa kestävät kauan. (On halvempaa Pirkkaa ym. jotka aluksi voivat ajaa saman asian, mutta eivät ne yhtä laadukkaita ole eivätkä kestä yhtä kauan. Terät ovat ohuemmat ja jotenkin joustavat, tylsyvät nopeammin eikä ajo ole yhtä miellyttävää. Näin siis minulla keski-ikäisellä, jolla on hyvin paksu partakarva. Sanoisin, että sinä kyllä pärjäät aluksi halvemmallakin höylällä.)

Finnien kanssa on oltava varovainen, kun ajaa. Olisi parasta hoitaa ne pois/vähemmäksi. Siinä hommassa kannattaa luottaa lääketieteeseen eikä mainoksiin. Apteekista saa nykyään aknelääkkeitä ilman reseptiäkin (Brevoxyl-voide).

• Neronleimahdus

Ikää 27 vuotta ja ne finnit kukkii välillä vielä itsellänikin. Gilletten höylällä olen ajellut n. kymmenen vuotta eikä ole tarvetta merkkiä vaihtaa, finnien kohdalla kun vähän varoo niin ei tuota ongelmia nekään=) Höylää oppii käyttämään muutaman ajokerran jälkeen, mutta koneella kyllä selviytyy nopeammin kun ei vaahdon/geelin kanssa tarvitse läträtä. Kyl se siitä..

• Eksperteille

Tarvitsenko partavaahtoa??

• ou jee

Et jos koneella sivallat.. eikä sitä pakko ole käyttää höylänkään kanssa mutta huomattavasti mukavampaa kuitenkin vaahdolla/geelillä. Ja jotain partavettä taputtelet jälkeenpäin, tytöt tykkää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1380
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109