pelastaisin maailman pahuudelta
jos miul olis paljon rahaa ja iso vehje
8
102
Vastaukset
- vili.
Musiikkia:
http://www.youtube.com/watch?v=ykkzFrNj1IY
"rikas mies jos oisin..
kaiken päivää laiskottelisin,
rikas jos mä oisin MIES,
tarvitsis ei raataa..."
Hähä! :Djos ois oikeesti rikas, niin laiskottelu ei tulis mieleenkään.
on niin paljon asioita mitä rikkaana vois harrastaa eipä kävis aika pitkäksi.
yks haave ois teetättää ittelleni moottorirata kunnon varikkopilttuineen ja baareineen.
en tarttis ku 10 miljardia euroa niin vois jotenkuten harrastaa lempi asioitanimonte24 kirjoitti:
jos ois oikeesti rikas, niin laiskottelu ei tulis mieleenkään.
on niin paljon asioita mitä rikkaana vois harrastaa eipä kävis aika pitkäksi.
yks haave ois teetättää ittelleni moottorirata kunnon varikkopilttuineen ja baareineen.
en tarttis ku 10 miljardia euroa niin vois jotenkuten harrastaa lempi asioitaniTulee mieleen vanha DNA:n mainos: "Ihanan kallista!"
Ratikkakuski kirjoitti:
Tulee mieleen vanha DNA:n mainos: "Ihanan kallista!"
en ymmärrä ihmisiä jotka sanoo et mulle riittäis miljoona euroa, miks hemmetissä pitää olla niin vaatimaton, kaikki tai ei mitään
yhden 50-60 luvun vaihteen rahtilaivan haluaisin ostaa ihan vaan huviristeilyyn, anzzyn ottaisin etelä-ameriikka kierrokselle mukaan.
sit ostasin näsineulan ja käyttäsin sitä bileasuntona ku tampereella kyläilis.tuomiokirkon ostaisin ja muuttaisin sen yhdeksi bilemestaksi ja nimen muuttaisin helpotuksen keitaaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?4852340Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh661383Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831330- 951222
- 1371218
- 1041073
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133974- 48900
- 47831
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60780