ajattelit puuhata viikonloppuna?
Hähä! :D
Mitä
32
58
Vastaukset
luulin et on sunnuntai
- vili.
montelle jokainen päivä on samanlainen: netin tuijottelua
Hähä! :D vili. kirjoitti:
montelle jokainen päivä on samanlainen: netin tuijottelua
Hähä! :Djust etin tallista pikkurälläkän kahvaa, ku kohta kuppikivel joudun betonia muokkaa, saamari iso rälläkkäni mihin se kuppikivi on tarkoitettu on ollu yli vuoden kaverilla lainassa.
saas nähdä kestääkö pikkurälläkässä tehot vai leviääkö laakeritmonte24 kirjoitti:
just etin tallista pikkurälläkän kahvaa, ku kohta kuppikivel joudun betonia muokkaa, saamari iso rälläkkäni mihin se kuppikivi on tarkoitettu on ollu yli vuoden kaverilla lainassa.
saas nähdä kestääkö pikkurälläkässä tehot vai leviääkö laakeritaion käyttää suojalaseja, mut ei se estä naamaa arpeutumasta jos ja kun se hajoo.
ai niin kuulosuojaimet, pah en oo niitä ennekään tarvinumonte24 kirjoitti:
aion käyttää suojalaseja, mut ei se estä naamaa arpeutumasta jos ja kun se hajoo.
ai niin kuulosuojaimet, pah en oo niitä ennekään tarvinupakko sanoa et oon surkee tasoitteen vetäjä, ihailen kuinka näppärästi ammattimaalareil se käy
- vili.
monte24 kirjoitti:
pakko sanoa et oon surkee tasoitteen vetäjä, ihailen kuinka näppärästi ammattimaalareil se käy
Pysyykö montella edes vasara kädessä?
Pysyykö montella edes vasara kädessä?
Hähä! :D2004 kesällä alkoi jo käymään niin et ei kummassakaan kädessä meinaa vasara pysyä ku puutuu peukalot ja etusormet.
en pysty puristamaan juuri mitää nykyään kovinkaan kauan.
oon muute kumpikin kätinen eli pystyy vasaraa käyttämään kummassakin kädessä, on muuten monesti etua, ku ulottuu hyvin
Kotitöitä...
- vili.
riku aikoo puuhata "käsitöiden" parissa?
riku aikoo puuhata "käsitöiden" parissa?
Hähä! :DEhkä niitäkin. Tällä hetkellä ei oo kyllä sellanen fiilis, mutta eihän sitä koskaan tiedä.
- vili.
Richartti kirjoitti:
Mites ite?
Baari-ilta.
Hähä! :D
Feikata netissä.
- vili.
Niin, olet ihastunut dazun tukinikkeihin.
Hähä! :DJoo ja puhumattakaan omistani.
- gm
Ratikkakuski kirjoitti:
Joo ja puhumattakaan omistani.
kyl ne tiedetään
- zisel
vili. kirjoitti:
Hähä! :DÄlä sinä vili puutu meidän kiihkeään homo-suhteeseen.
Lipitellä punkkua, kuunnella musaa ja seurata teidän edesottamuksia täällä.
http://www.youtube.com/watch?v=5mgfM9ATBXAEi vittu... Pitää varmaan taas lähteä virkistäytymään vieraissa, kun tää yksi hullu taitaa kohta spämmätä palstan etusivun täyteen kuraa...
Cuul
Mä funtsin uutta nikkiä.
Oiksko tää hjuva?cillae kirjoitti:
Hirveen vaikea keksiä mitään uutta, eikö totta?
(nasevaa naurua)Ja jotenkin Amyn vaikeneminen säätää mun sydäntä yhä pienemmälle liekille, sillä menetetyn määrän käsittäminen vaatii aikaa.
Elämähän tunnetusti on aivan perseestä.cillae kirjoitti:
Ja jotenkin Amyn vaikeneminen säätää mun sydäntä yhä pienemmälle liekille, sillä menetetyn määrän käsittäminen vaatii aikaa.
Elämähän tunnetusti on aivan perseestä.Cillae = sillä
(räkänaurua)cillae kirjoitti:
Cillae = sillä
(räkänaurua)Jou, sincerely yours
http://www.youtube.com/watch?v=TJAfLE39ZZ8&ob=av3e- hei,
cillae kirjoitti:
Jou, sincerely yours
http://www.youtube.com/watch?v=TJAfLE39ZZ8&ob=av3eolet se totteri-tonou!
olet tunnistettu! hei, kirjoitti:
olet se totteri-tonou!
olet tunnistettu!En kuuna päivänä ole piilotellut itseäni, koska olen havainnut sen mahdottomaksi.
Joten ime tankoas.cillae kirjoitti:
En kuuna päivänä ole piilotellut itseäni, koska olen havainnut sen mahdottomaksi.
Joten ime tankoas.Mä diggaan vaihdella kledjuja. Se jotenkin sopii syyskuvaan, jossa ei liikahda rapinakaan.
- Amystä puheenollen:.
cillae kirjoitti:
Mä diggaan vaihdella kledjuja. Se jotenkin sopii syyskuvaan, jossa ei liikahda rapinakaan.
.
Ei ole koskaan liian myöhäistä ryhtyä raivoraittiiksi
.
- Onni Onnekas
Tulin juuri intiimistä. Laadukasta bj:tä 2 tuntia. Pitäisi vielä saada tämä typerä hymy jotenkin pois kasvoilta =)
virne naamalla viittaa siihen et sulla on alkamassa blowjobpsykoosi.
hakeudu välittömästi lähimpään sairaalaan
kirjoittaa kirjan, juoda lonkeroa, neuloa villapuseron, rakastaa, käydä kävelyllä, tehdä ruokaa, kuunnella musiikkia, juoda olutta, pohtia filosoofisia dilemmoja, pussailla, käyttää kissaa ulkona, haaveilla, pelastaa maailman, halailla, maalata uuden mona lisan, syödä karkkia, palstailla, käydä ostoksilla, viettää koko päivän sängyssä, pestä pyykkiä, soittaa äidille, siivota, olla romanttinen, lukea raamatun, keksiä elämän tarkoituksen, litistää pari banaanikärpästä..
...ajattelin,
mutta päätinkin toteuttaa vain ne tärkeimmät,
mur- vr
*tuuppaa etuveitikan p-murrin b-rappuun ja nylkyttää kunnes saavuttaa ennenaikaisen siemensyöksyn*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu5522800Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu892542Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211611Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771542Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101480- 691394
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔421385- 271298
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3091276Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901173