vartijaksi

tony

Olen ajatellu vartijan ammattia ja tuli tämmönen
ehkä vähä tyhä kysymys mieleen,että saako varti-
jalla olla lävistyksiä esim.naamassa vai onko ne
konaan kiellettyjä?Onko kellään tietoa tästä asiasta?

8

2996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuleva vartija

      Toisaalta vartijan tulisi antaa turvallisuuden tunnetta kohteeseensa ja siinä mielessä olisi tietysti suotavaa että ei näytä pelottavammalta kuin ongelmia aiheuttavat rikolliset ym.
      Valitettavasti lävistykset antavat hieman epäilyttävän kuvan ihmisestä... Mutta jos sinulla on muuten rikosrekisteri ym kunnossa ja tunnut muuten soveltuvan työhön, niin en tiedä onko lävistyksillä miten suuri merkitys työn saannilla.
      Mihin olet muuten menossa töihin? Vai onko tämä vasta harkinta vaiheessa?

      • Vartija

        Pidä vapaalla vaikka nenärenkaita,mutta töissä
        ollessa ei mitään helyjä.
        En usko ,että mikään vartiointiliike edes ottaa
        sinua töihinkään jos menet työhaastatteluun
        lävistykset riippuen.


      • tony

        Haluisin päästä lentokentälle tekemään jotain,
        vaikka turvatarkastuksia yms.Eikä mulla ole,kun kaksi pientä lävistystä,joita tuskin edes huomaa,
        mutta ajattelin vaan,että onko vartijointifirmoilla joku yleinen käytäntö,että
        lävistyksiä ei saa ollenkaan olla riippumatta
        paikasta ja koosta?!!Juu ja on vasta harkinta vai-
        heessa eli en ole vielä ottanut yhteyttä mihinkään
        firmaan.Toi securitas ainakin hoitaa noita lentokenttä vartointeja,et varmaan sinne enstemmäiseksi.


      • tuleva vartija
        tony kirjoitti:

        Haluisin päästä lentokentälle tekemään jotain,
        vaikka turvatarkastuksia yms.Eikä mulla ole,kun kaksi pientä lävistystä,joita tuskin edes huomaa,
        mutta ajattelin vaan,että onko vartijointifirmoilla joku yleinen käytäntö,että
        lävistyksiä ei saa ollenkaan olla riippumatta
        paikasta ja koosta?!!Juu ja on vasta harkinta vai-
        heessa eli en ole vielä ottanut yhteyttä mihinkään
        firmaan.Toi securitas ainakin hoitaa noita lentokenttä vartointeja,et varmaan sinne enstemmäiseksi.

        Elä sit vie minun työpaikkaani sieltä!!! Olen menossa haastatteluun kohta ja ainakin puhelimessa mies kuulosti siltä, että oli jo päättänyt palkata minut! Jee!!
        Palkkahan vartijoilla on aika huono, kuulemma.


    • Väktare

      Niin, mä oon täs ollu vartijana viis vuotta ja huomannu, et korviksista ei ainakaan pidetä johtoportaassa, mutta ei ne oo kiellettyjäkään.
      Itellä on kaks rengasta vasemmassa korvassa, ja kerran oon kuullut asiakkaalta, että ompas epäluotettavan näköinen vartija kun on korviksia..
      Mutta siitä sen tietää, kannattaako pitää hiluja, kun otat vaikka nenärenkaastas kiinni ja riuhdot sitä kunnolla joka suuntaan, että veri roiskahtaa, ja sitten mietit että sattuiko.

      • Nina

        Missä kouluttauduit vartijaksi? kävitkö vartijan ammattitutkinnon vai kortin? Mieheni aikoo opiskella alaa ja lähdössä luultavasti edupoliin.. Arvostettu paikka??


      • Väktare
        Nina kirjoitti:

        Missä kouluttauduit vartijaksi? kävitkö vartijan ammattitutkinnon vai kortin? Mieheni aikoo opiskella alaa ja lähdössä luultavasti edupoliin.. Arvostettu paikka??

        Niin, vähä kesti vastata ku oon vähä lomaillu. Intissä kävin vartijakurssin, joka oli todella tylsä. Ehkä siksi et oli jo noi hommat hanskassa ton spol-jutun takia. Sit oon noit kaikenmaailman lisäkursseja käyny. Sekä pakollisia että muutenvaan. Nyt ois ehken tarkotus lähtee suorittaa ammattitutkintoa, mut empä tiä, voi olla et alan tekee jotai ihan muuta. Vähän saanu tarpeekseen kai tosta asennossa seisomisesta naama peruslukemilla tärkeen oloisena olemisesta. Et kyl toi turvallisuusala on vähä vissiin sellanen et vähän aikaa sitä jaksaa olla niin poliisi, mut sit alkaa tajuumaan mistä on kyse.


    • Anonyymi

      Niitä lävistyksiä ei kannata ottaa, koska ne on vähän turvallisuusriski, koska jos joku repäisee niistä nii nehän sitten repeää...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1867
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1538
    8. 73
      1446
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      100
      1355
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe