Mikä gospel-laulu on mielestänne kaikkien aikojen paras laulu?
Minä tunnen monta hyvää laulua, mutta ehdottaisin esim. Amazing Grace ja How Great Thou Art.
paras gospel-laulu
16
2551
Vastaukset
- zerti
Terapian valo on sisällä.(:
- mimi
Terapian En jaksa enää-biisi kolahtaa. Samoin se Ystävä viaton ja Joona.
- Iso S
The Rainin Tuuli Kulkee on ehdottomasti paras
- sherry
Kyllä!! Tuuli kulkee ja koko levy Tie 316 on myös mahtava!!!!
- gospel rules!
Olen Iso S:n kanssa samaa mieltä siinä, että paras gospel -biisi ehdottomasti on The Rainin Tuuli kulkee.
- Lotta
gospel rules! kirjoitti:
Olen Iso S:n kanssa samaa mieltä siinä, että paras gospel -biisi ehdottomasti on The Rainin Tuuli kulkee.
En olisi uskonut, että näin moni ehdottaa tätä kappaletta, mutta samaa mieltä ollaan. Minustakin the Rainin Tuuli kulkee on suomigospelin ehdotonta huippua. Lähes yhtä hyviä ovat Bass´n Helenin Olethan ja Juha Tapion Sateeseen.
- Latee...
mä tiiän monta hyvää. mut bass'n helenin taisteluni ois aika hyvä :)
- nasu
kaikki the rainin biisit, parhaat niistä tuuli kulkee ja anteeksi. MN-festarit taas tulossa, jippii!!
- Anonyymi
The Road - Kaukainen maa (2001 sovitus)
- Anonyymi
Mikä laulu?
Maa on niin kaunis?
Tiellä ken vaeltaa?
Käy yrttitarhasta polku?
Soi, virteni kiitosta Herran?
Ei tuu mieleen muita nyt. Varmaan Samulin Tip Tap? - Anonyymi
Miksi gospelista on tulöut synonyymi "kopio-paskalle"?
- Anonyymi
Spri, ölyte loppu. Ä
- Anonyymi
Onneks huymri5ra
- Anonyymi
Niin, miksi pellet?
- Anonyymi
Syvyydestä huudan
- Anonyymi00016UUSI
Jokseenkin mahdoton tehtävä, koska kaikkien aikojen parhaita on niin paljon monilla eri kielillä. Mutta heti tulevat mieleen Anssi Korholan (Jeesus on vastaus -yhtye) Lapseni ja Edwin Engelsvuon (Pro Fide) Jos mieles on tyyni.
Gospelystävä (G-y)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2444348Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1222802Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412562Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?861546Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1171488- 491209
- 851154
- 45996
- 59993
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En179984